Ok bedankt, en voor op Binance?Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:31:
@Jopiejojojo USDT heeft doorgaans de meeste liquiditeit, dus het meeste waar voor je geld. Maar als je op Coinbase zit is volgens mij USDC gratis of goedkoper, hangt dus ook van de exchange af waar je handelt.
Het klopt overigens wel dat de kaart wordt doorgegeven, bij Google Pay zie ik de virtuele kaart op het scherm van mijn horloge of telefoon. Ik zal het van de week ook eens proberen bij de ah. Want inderdaad als dit allemaal werkt zoals ik vandaag dankzij jullie heb geleerd, dan wordt dit mooi! :-)
Dan zou ik USDT gebruiken, doe ik ook.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
BUSD heeft al een geruime tijd geen 'maker' fees op Binance trouwens, onlangs weer verlengd tot februari ofzo...
Maar ook ik gebruik USDT
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nee, ik betaal in winkels altijd met mijn iPhone of iWatch via Apple Pay, waar ik mijn bankpas aan gekoppeld heb. Dat werkt hetzelfde als dat je je pas tegen het PIN apparaat aanhoudt, net zo snel. Google Pay werkt waarschijnlijk vergelijkbaar.Ladonna schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:37:
Wat wordt mooi? Dat SXP gaat stijgen dan?
Maar, als je dus ook een Binance kaart op die manier via Apple Pay kunt koppelen, waardoor je met cryptocurrency in heel veel winkels kunt betalen, dan is de drempel om je geldzaken via een bank te regelen ineens voor een groot deel verdwenen. En dat is natuurlijk wat we met cryptocurrency willen gaan bereiken: Niet meer afhankelijk zijn van een bank en wel de toegankelijkheid hebben van snel en simpel kunnen betalen in een winkel. Natuurlijk blijft het voor bijv. je hypotheek nog wel nodig om dit via een normale bank te laten verlopen, maar dat is dan de volgende horde die moet worden genomen.
Misschien laten we allemaal over enige tijd wel onze inkomsten 1 op 1 (minus hypotheekgeld, zorgpremie, etc.) naar een cryptocurrency exchange overzetten, om vanuit daar te gaan betalen. Zou erg mooi zijn. En sparen wordt dan vervangen door staken op een exchange
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 15-11-2020 22:47 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Maar wat is dan het verschil tussen een exchange en een bank?Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:45:
[...]
Nee, ik betaal in winkels altijd met mijn iPhone of iWatch via Apple Pay, waar ik mijn bankpas aan gekoppeld heb. Dat werkt hetzelfde als dat je je pas tegen het PIN apparaat aanhoudt, net zo snel. Google Pay werkt waarschijnlijk vergelijkbaar.
Maar, als je dus ook een Binance kaart op die manier via Apple Pay kunt koppelen, waardoor je met cryptocurrency in heel veel winkels kunt betalen, dan is de drempel om je geldzaken via een bank te regelen ineens voor een groot deel verdwenen. En dat is natuurlijk wat we met cryptocurrency willen gaan bereiken: Niet meer afhankelijk zijn van een bank en wel de toegankelijkheid hebben van snel en simpel kunnen betalen in een winkel. Natuurlijk blijft het voor bijv. je hypotheek nog wel nodig om dit via een normale bank te laten verlopen, maar dat is dan de volgende horde die moet worden genomen.
Misschien laten we allemaal over enige tijd wel onze inkomsten 1 op 1 (minus hypotheekgeld, zorgpremie, etc.) naar een cryptocurrency exchange overzetten, om vanuit daar te gaan betalen. Zou erg mooi zijn. En sparen wordt dan vervangen door staken op een exchangeUiteraard wel rekening houden met het garantiestelsel dat je bij een bank wel krijgt tot 100k en op een crypto exchange niet, maar dat zien we dan wel weer.
Swipe en Crypto.Com ondersteunen beide helaas geen Apple Pay. Bij Swipe kun je momenteel ook geen geld storten via een bankoverboeking. Het beste is dus om via een andere crypto kaart fiat te storten op de Swipe kaart of via Binance (alle coins ondersteunen nu een transactie via BEP2). Overigens is het ook momenteel niet mogelijk om een Swipe EN Binance kaart te hebben. Het is OF Swipe of Binance want men doet daar een check op (is mij vertelt).Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:45:
[...]
Nee, ik betaal in winkels altijd met mijn iPhone of iWatch via Apple Pay, waar ik mijn bankpas aan gekoppeld heb. Dat werkt hetzelfde als dat je je pas tegen het PIN apparaat aanhoudt, net zo snel. Google Pay werkt waarschijnlijk vergelijkbaar.
Misschien laten we allemaal over enige tijd wel onze inkomsten 1 op 1 (minus hypotheekgeld, zorgpremie, etc.) naar een cryptocurrency exchange overzetten, om vanuit daar te gaan betalen. Zou erg mooi zijn. En sparen wordt dan vervangen door staken op een exchangeUiteraard wel rekening houden met het garantiestelsel dat je bij een bank wel krijgt tot 100k en op een crypto exchange niet, maar dat zien we dan wel weer.
Amen.
De wijze waarop we een transacties doen -en benaderen- veranderd. Ik heb al jaren een cc waarmee je frequent flyer miles spaart. Leuk als je veel vliegt, maar de afgelopen maanden is gebleken dat het eigenlijk weinig waarde heeft buiten het vliegen. Dat is nu anders doordat ik rewards krijg in de vorm van verhandelbare assets en zelf ook kan kiezen welke assets ik inzet voor een transactie in de reele economie.
De wijze waarop we een transacties doen -en benaderen- veranderd. Ik heb al jaren een cc waarmee je frequent flyer miles spaart. Leuk als je veel vliegt, maar de afgelopen maanden is gebleken dat het eigenlijk weinig waarde heeft buiten het vliegen. Dat is nu anders doordat ik rewards krijg in de vorm van verhandelbare assets en zelf ook kan kiezen welke assets ik inzet voor een transactie in de reele economie.
@volt22 Maar daar komt dan waarschijnlijk de Curve card weer bij kijken, want die wordt wel ondersteund door Apple Pay en is de brug naar de Swipe en Binance kaarten. Die geeft ook weer 1% cashback. Je zou dus mogelijk zelfs korting kunnen gaan stapelen 
Als je bijv. met 25 mensen samen aan 1 gezin een hypotheek kunt verstrekken door bijv. ieder xxxx BNB weg te zetten en daar maandelijks rente over ontvangt, of hetzelfde te doen met 2500 mensen voor een bedrijfslening, dan worden banken steeds minder relevant. Iedere maand schrijft mijn bank een paar Euro af voor een eerste betaalpas, een paar Euro voor een tweede betaalpas en ik krijg er nauwelijks meer iets voor terug om daar geld te stallen. Dus ga ik dat wel ergens anders doen.
Een bank zal nog wel enige tijd bijv. leningen en hypotheken blijven verstrekken, maar er zijn al voldoende cryptocurrency oplossingen die ook leningen kunnen verstrekken. Ik heb zelf bijv. ook investeringen op Mintos.com staan, je verstrekt dan voor een leuke rente microkrediet aan anderen. Mintos heeft niets met cryptocurrency te maken, maar je krijgt daar 13-15% rendement over je investering en met DeFi-achtige oplossingen kun je dat prima bereiken.rainier15 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:53:
[...]
Maar wat is dan het verschil tussen een exchange en een bank?
Als je bijv. met 25 mensen samen aan 1 gezin een hypotheek kunt verstrekken door bijv. ieder xxxx BNB weg te zetten en daar maandelijks rente over ontvangt, of hetzelfde te doen met 2500 mensen voor een bedrijfslening, dan worden banken steeds minder relevant. Iedere maand schrijft mijn bank een paar Euro af voor een eerste betaalpas, een paar Euro voor een tweede betaalpas en ik krijg er nauwelijks meer iets voor terug om daar geld te stallen. Dus ga ik dat wel ergens anders doen.
[ Voor 68% gewijzigd door Taro op 15-11-2020 23:02 ]
Ik bekijk het zo, vorige week een flink deel aandelen geliquideerd via morgan stanley en het duurde 5 werkdagen voordat het geld was bijgeschreven. En ik wacht al 2 weken op een cheque die ik vervolgens bij de bank moet verzilveren.rainier15 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:53:
[...]
Maar wat is dan het verschil tussen een exchange en een bank?
Via deze kaart kan ik assets in een online wallet in seconden omzetten naar fiat, zonder fees en tegen actuele koers. dat heb ik nog nooit eerder zo makkelijk en snel kunnen doen.
Dat jullie nu al betalen met je crypto...
Be je niet bang dat je over een paar jaar hetzelfde gevoel zal hebben als de mensen die vroeger een pizza hebben gekocht voor een bitcoin
Be je niet bang dat je over een paar jaar hetzelfde gevoel zal hebben als de mensen die vroeger een pizza hebben gekocht voor een bitcoin
Wat ik nu zo snel even niet kan vinden..
Ik wil graag de sky card ( Ik heb niet zoveel geld als de meesten hier helaas ) en zet daarvoor 300 SXP vast voor 6 maanden.
Genereert die 300 SXP dan ook een staking reward en zo ja, hoe wordt deze uitgekeerd ?
Ik wil graag de sky card ( Ik heb niet zoveel geld als de meesten hier helaas ) en zet daarvoor 300 SXP vast voor 6 maanden.
Genereert die 300 SXP dan ook een staking reward en zo ja, hoe wordt deze uitgekeerd ?
Zo moet je het niet zien: Ipv dat ik bijv. 1000 Euro op mijn bank heb staan waar ik mee betaal, maak ik 1000 Euro van de bank over naar een cryptocurrency exchange om daar mee te betalen en 4% korting te krijgen. Ik betaal dus niet met de crypto waarvan ik hoop dat ze meer waard worden, maar met een stuk fiat dat ik daar heb geparkeerd om mee te gaan betalen.Ladonna schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:01:
Dat jullie nu al betalen met je crypto...
Ik hoor dit vaker. Ik heb echter een Binance en Swipe kaart. Mogelijk heeft het te maken met het tijdstip op volgorde van aanvragenvolt22 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:53:
[...]
Overigens is het ook momenteel niet mogelijk om een Swipe EN Binance kaart te hebben. Het is OF Swipe of Binance want men doet daar een check op (is mij vertelt).
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het kan toch binnen een paar minuten 10% zakken, dan je 1000 direct al minder.
Je kunt Euro's overmaken naar Binance en via de Binance kaart met die Euro's betalen minus 4% korting.Ladonna schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:06:
Het kan toch binnen een paar minuten 10% zakken, dan je 1000 direct al minder.
https://cointelegraph.com...-flavor-of-crypto-for-himLadonna schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:01:
hetzelfde gevoel zal hebben als de mensen die vroeger een pizza hebben gekocht voor een bitcoin
Geen spijt.
In binance kun je gewoon euro op je kaart zetten. Je onderpand is bnb voor 3 weken die gebruik je niet per se voor betalingsverkeer. Hold assets hou je dan weer offline uiteraard, dat is dus separaat
Ja, dat kan je zelf kiezen, incl. de volgorde waarin het wordt afgeschreven:Ladonna schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:07:
Of betaal je gewoon met euro via die kaart
:fill(white):strip_exif()/f/image/Hn9G5Jfn6WTGwvjf775LuoYo.png?f=user_large)
Ik kan op binance de verschillende visa kaarten voordelen/voorwaarden niet zien. Alleen algemeen info over max % korting enz. maar niet detail en verschillen.
Of moet ik eerst de formulier volledig invullen?
Of moet ik eerst de formulier volledig invullen?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ondertussen zijn we rekt aan het gaan... Op de exchange zit ik in fiat, op de Ledger word ik mooi geschoren.
Ik wacht nog op m'n CDC Jade kaart, dan is de cirkel compleet.
1000 EUR storten op Binance,
Op CDC een stablecoin kopen met de Binance kaart - 5% cashback
Op Swipe EUR kopen met de CDC kaart - 3% cashback
Met de Curve kaart bij een selected retailer kopen - 1% cashback
Curve gebruikt de Swipe kaart met 8% cashback
Onderweg 1% aan fee's verliezen.
16% cashback = €160 gratis

@Gondor Er is maar 1 variant van de Binance card die afhankelijk van de hoeveelheid BNB die je hold een ander kortingspercentage heeft. Ik heb idd ook nog niets gezien over andere bijkomende voordelen zoals de Swipe card die wel heeft.
Ik geloof niet dat dit helemaal in lijn is met de gedachte achter cryptocurrencies. En volgens mij zijn exchanges niet de beste plek om je vermogen te laten staan, als we de afgelopen 10 jaar bekijken. 😂Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:45:
[...]
Misschien laten we allemaal over enige tijd wel onze inkomsten 1 op 1 (minus hypotheekgeld, zorgpremie, etc.) naar een cryptocurrency exchange overzetten, om vanuit daar te gaan betalen.
Snap niet dat die alts zo zakken terwijl BTC gewoon weer zachtjes gaat bouncen op de 15.8K... wat is er aan de hand?Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:14:
Ondertussen zijn we rekt aan het gaan... Op de exchange zit ik in fiat, op de Ledger word ik mooi geschoren.
Dat klopt, maar het is wel een mogelijk bijkomend voordeel van de recente ontwikkelingen. En zoals ik al eerder aangaf: Pas als het 100k garantiestelsel ook van toepassing is wordt het echt een serieus alternatief.Dark Matter schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:17:
[...]
Ik geloof niet dat dit helemaal in lijn is met de gedachte achter cryptocurrencies. En volgens mij zijn exchanges niet de beste plek om je vermogen te laten staan, als we de afgelopen 10 jaar bekijken. 😂
O.a. Kraken heeft onlangs de bankstatus gekregen, niet in Nederland, maar wie weet waar dit heen gaat.
De waarde van de alts wordt omgezet in fiat en/of Bitcoin. Die tikt nu mooi de 1D MA7 aan, dus wat mij betreft nog niets aan de hand en een mooi uitgangspunt voor het vervolg van de Bitcoin bullrun. Als iets onder de MA7 alle fiat weer wordt omgezet in buy orders voor Bitcoin is dat het perfecte plaatje. Mits dit niveau het dus houdt.iVibes schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:19:
[...]
Snap niet dat die alts zo zakken terwijl BTC gewoon weer zachtjes gaat bouncen op de 15.8K... wat is er aan de hand?
/f/image/PZfxNKtGd21pVoaGKg2JRR2s.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 15-11-2020 23:23 ]
Oke, dankjewel.Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:16:
@Gondor Er is maar 1 variant van de Binance card die afhankelijk van de hoeveelheid BNB die je hold een ander kortingspercentage heeft. Ik heb idd ook nog niets gezien over andere bijkomende voordelen zoals de Swipe card die wel heeft.
Dan ga ik een overzicht zoeken van korting % per aantal BNB.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Dat staat op https://www.binance.com/e...rope-Get-Up-to-8-Cashback.Gondor schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:22:
[...]
Oke, dankjewel.
Dan ga ik een overzicht zoeken van korting % per aantal BNB.
Als een exchange iets overkomt is het direct wereldnieuws. Zouden er in totaal niet meer Bitcoins verloren gegaan zijn door mensen die zelf een fout gemaakt hebben tijdens het beheer van een privatekey?Dark Matter schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:17:
[...]
Ik geloof niet dat dit helemaal in lijn is met de gedachte achter cryptocurrencies. En volgens mij zijn exchanges niet de beste plek om je vermogen te laten staan, als we de afgelopen 10 jaar bekijken. 😂
Ik denk dat het voor Henk en Ingrid veiliger is om het op een gerenommeerde echange zoals CoinBase of Binance te zetten als zelf de keys veilig te bewaren.
Als BTC grote moves maakt snap ik dat, maar waarom nu? De afgelopen weken zag je de alts juist corrigeren als BTC even sideways ging zoals nu...Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:20:
De waarde van de alts wordt omgezet in fiat en/of Bitcoin.
Edit: bounce confirmed... echt precies ook op die 15.8k
:strip_exif()/f/image/qlPFnFo1zwEWsw9Cyh3B82vA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door iVibes op 15-11-2020 23:36 ]
Dank, had het net gevonden.
Onderaan staat dat o.a. 'crypto exchanges' uitgesloten zijn van cashback, dus het trucje wat eerder hier gepost is zal met deze kaart niet werken.
"Transactions on digital wallets, digital banking services, crypto exchanges, stored value products, money remittance services, and certain other categories are excluded from the BNB cashback program. Please read this FAQ for more details."
Verwijderd
Fucking hell. Denk je dat je alles wel gezien hebt en eindelijk verlicht als een verstarde en vastgeroeste maximalist in Bitcoin zit...
Krijg je kaart fomo.
Bedankt he luitjes. Kan ik deze week weer alles uit gaan zoeken hoe en wat. Kijk er nu al tegenop hoe ik dit moet gaan uitleggen aan mijn vrouw. Ik zie mezelf al aankomen. Ik weet nu al precies waar het op uit gaat draaien. Sta ik straks de wekelijkse boodschappen te doen bij de Aldi voor die cashback. Klootzakken. Ik had net zo'n uiterst gebalanceerd lui leventje.
Maargoed. Revolution is here. If you can't beat em, join em.
(((Bankers))) negatieve rente monetair beleid centrale banken oneindige geldvoorraad the big reset
Klote topic dit.
Krijg je kaart fomo.
Bedankt he luitjes. Kan ik deze week weer alles uit gaan zoeken hoe en wat. Kijk er nu al tegenop hoe ik dit moet gaan uitleggen aan mijn vrouw. Ik zie mezelf al aankomen. Ik weet nu al precies waar het op uit gaat draaien. Sta ik straks de wekelijkse boodschappen te doen bij de Aldi voor die cashback. Klootzakken. Ik had net zo'n uiterst gebalanceerd lui leventje.
(((Bankers))) negatieve rente monetair beleid centrale banken oneindige geldvoorraad the big reset

Klote topic dit.
Iets voor de echte BTC liefhebbers, te koop via catawiki:
karmaloog - T-shirt
KAVEL 42169861

Bod staat nu op 190 euro.
karmaloog - T-shirt
KAVEL 42169861

Bod staat nu op 190 euro.
Hier net hetzelfde, na wat verder inlezen lijken me zulke kaarten wel interessant.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:45:
Fucking hell. Denk je dat je alles wel gezien hebt en eindelijk verlicht als een verstarde en vastgeroeste maximalist in Bitcoin zit...
Krijg je kaart fomo.
(((Bankers))) negatieve rente monetair beleid centrale banken oneindige geldvoorraad the big reset![]()
Klote topic dit.
Ik dus een swipe-account aanmaken (steel card leek me wel leuk als inkomer) en dan 'not available in your region'. Idem dito bij Binance 'we send you a mail when the card is available in your country'.
btw, ik woon in Indonesië
Als je btw betaalt kun je misschien het adres van je onderneming gebruiken ? (Borealis schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:53:
[...]
Hier net hetzelfde, na wat verder inlezen lijken me zulke kaarten wel interessant.
Ik dus een swipe-account aanmaken (steel card leek me wel leuk als inkomer) en dan 'not available in your region'. Idem dito bij Binance 'we send you a mail when the card is available in your country'.![]()
![]()
![]()
btw, ik woon in Indonesië
Mijn onderneming? Neen hoor, ben hier gewoon om te genieten van het levenkevinoku schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:50:
[...]
Als je btw betaalt kun je misschien het adres van je onderneming gebruiken ? ()
Ik denk dat ik mijn broer (die in België woont) accounts ga laten aanmaken en dan alles doorsturen naar mij. Ik heb nog een zak sxp die ik op deze manier nuttig kan gebruiken.
Voor degen met het idee om via de bnb kaart crypto met korting te kopen : crypto exchanges, stored value products, money remittance services, and certain other categories are excluded from the BNB cashback program edit dat schreef iemand anders al
[ Voor 8% gewijzigd door Bever! op 16-11-2020 08:58 ]
Heb je ergens daadwerkelijk een fysieke kaart kunnen bestellen, want dat heb ik nog nergens kunnen vinden helaas. Heb wel de virtuele momenteel.
Dit klopt. Ik gebruik dus de Binance card icm Curve en Apple Pay (aangezien dit momenteel de enige manier is om er fysiek mee te betalen) en hij word lang niet overal geaccepteerd, terwijl bijvoorbeeld mijn bankpas icm Apple Pay wel werkt.Taro schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:22:
@jonatw Maar ik neem aan dat Apple Pay en Google Pay alleen maar doorgeefluiken zijn. Ze simuleren de betreffende kaart en het bijbehorende protocol. Ik denk dus niet dat je via Apple Pay ineens wel met Mastercard of VISA kan betalen als dat anders native niet in de winkel wordt ondersteund? Als het wel kan is dat erg mooi, maar ik vermoed het niet.
[ Voor 53% gewijzigd door Bulligan op 16-11-2020 10:01 ]
En voor je vaste lasten maak je even een volledige berekening, dat bedrag stort je via een Paypal account maandelijks naar je bank. Zodoende heb je daar ook cashback op.Gelukszoekr schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:15:
Ik wacht nog op m'n CDC Jade kaart, dan is de cirkel compleet.
Volgens mij adverteren hun wel dat het zou werken met Apple Pay. Ik kan nog niet verifiëren want ik ben nog in afwachting van beide kaarten.volt22 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:53:
[...]
Swipe en Crypto.Com ondersteunen beide helaas geen Apple Pay. Bij Swipe kun je momenteel ook geen geld storten via een bankoverboeking. Het beste is dus om via een andere crypto kaart fiat te storten op de Swipe kaart of via Binance (alle coins ondersteunen nu een transactie via BEP2). Overigens is het ook momenteel niet mogelijk om een Swipe EN Binance kaart te hebben. Het is OF Swipe of Binance want men doet daar een check op (is mij vertelt).
Tevens heb ik al een binance kaart (virtueel) en is de Swipe kaart onderweg, dus het is niet “OF” en kan wel degelijk allebei.
Op bybit is iemand 100M short gegaan, dat wordt een leuke liq hunt

https://twitter.com/CL207...oedemorgen-bitcoin-211%2F
Het werkt iig niet in Nederland met Apple Pay, maar het is idd via een omweg (curve) wel te gebruiken met Apple Pay.Hooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:16:
[...]
Volgens mij adverteren hun wel dat het zou werken met Apple Pay. Ik kan nog niet verifiëren want ik ben nog in afwachting van beide kaarten.
Tevens heb ik al een binance kaart (virtueel) en is de Swipe kaart onderweg, dus het is niet “OF” en kan wel degelijk allebei.
Dat je een Binance kaart EN een Swipe kaart hebt zou niet moeten kunnen aldus de helpdesk van Swipe EN Binance). Beide heb ik een maand geleden gvesproken (via de chat) en beide konden mij melden dat er controle punten in het systeem zitten om dit tegen te gaan?
was hier gisteren al gepostBever! schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:21:
Op bybit is iemand 100M short gegaan, dat wordt een leuke liq hunt![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee helaas nog niet binneniVibes schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:06:
[...]
Zijn hier trouwens al medelanders die de fysieke kaart van Binance in huis hebben?
[Afbeelding]
@Mooooody @Alcides Zitten jullie beiden nog in $STAKE (xdai)? Sinds de problemen bij BitMax zijn opgelost zie ik enkel de koers maar dalen van $STAKE? Het volume op Bitmax ligt ook echt een stuk lager. Geen idee of het merendeel van de transacties van $STAKE nu via Uniswap verloopt, maar een "notering" op Binancen zou welkom zijn. Wat is jullie mening? Heeft $STAKE nog wel toegevoegde waarde nu ETH2.0 toch echt steeds dichterbij komt?
Curve is toch bijna niet rendabel? Ze vragen 10 euro per maand. Dus moet je zeker elke maand voor 1000 euro uitgeven aan benzine, boodschappen en spullen om wat aan de 1% cashback te hebben. Of mis ik iets? Ik ga denk ik wel voor de binance-kaart. 3% cashback zonder maandelijkse kosten klinkt al weer een stuk beter.
Edit: tenminste, met mijn stapeltje BNB zou ik 3% krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door zwartewoud op 16-11-2020 10:12 ]
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Herkenbaar 😂Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:45:
... kaart fomo.
Kijk er nu al tegenop hoe ik dit moet gaan uitleggen aan mijn vrouw.
Klote topic dit.
Mijn vrouw heeft een eigen creditcard en wil er verder niks meer over horen, probleem opgelost
Heb die Binance card ook aangevraagd en wil deze toevoegen aan mijn wallet op mijn Iphone maar hoe krijg je de CVC code te zien? 
Arg, iets meer geduld was handiger geweest. Kan hem alleen niet toevoegen helaas en het ding wordt herkend als Plutus card?
Arg, iets meer geduld was handiger geweest. Kan hem alleen niet toevoegen helaas en het ding wordt herkend als Plutus card?
[ Voor 32% gewijzigd door Crypts op 16-11-2020 10:43 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Show card details klikken. Verificatiecode intikken.Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:39:
Heb die Binance card ook aangevraagd en wil deze toevoegen aan mijn wallet op mijn Iphone maar hoe krijg je de CVC code te zien?
Dat stadium heb ik nu ook bereikt na een jaarjonatw schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:36:
[...]
Herkenbaar 😂
Mijn vrouw heeft een eigen creditcard en wil er verder niks meer over horen, probleem opgelost
"Als je maar geen verlies gaat lijden met ons spaargeld, dan hoef ik er verder niks over te weten"
Maar wel stiekem elke week ff ernaar vragen.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik hoor wel hoe het afloopt he?zwartewoud schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:06:
Curve is toch bijna niet rendabel? Ze vragen 10 euro per maand. Dus moet je zeker elke maand voor 1000 euro uitgeven aan benzine, boodschappen en spullen om wat aan de 1% cashback te hebben. Of mis ik iets? Ik ga denk ik wel voor de binance-kaart. 3% cashback zonder maandelijkse kosten klinkt al weer een stuk beter.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja had dus iets meer geduld moeten hebben, stond nog op processing. Helaas niet toe te voegen in de wallet op mijn Iphone dus praktisch nut heeft het niet want ze versturen hem naar mijn adres in Nederland.Bikkel10 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:44:
[...]
Show card details klikken. Verificatiecode intikken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ondersteund die Binance kaart ook Euro?
Wel leuk die 8% cashback vanaf 6000 dikke BNB.
Beetje jammer dat mijn andere 20.000 dikke BNB's dan verder niets qua korting toevoegen
Beetje jammer dat mijn andere 20.000 dikke BNB's dan verder niets qua korting toevoegen

Verwijderd
De deur staat op een kier inmiddels.jonatw schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:36:
[...]
Herkenbaar 😂
:strip_exif()/f/image/WMB21pJGyJtJtHsOzwPWpL2m.jpg?f=fotoalbum_large)
Je kunt hier goed zien dat enkele prachtige aankopen uit het verleden goed zijn blijven hangen in haar geheugen.

Meer een semi geintje hoor, er is maar 1 de baas in ons huishouden. Dus puntje bij paaltje haal ik gewoon zo'n kaart en 300 SXP.
Kijk alleen erg op tegen die 3 weken slapen op de bank. Krijg dan altijd zo'n rugklachten na een paar weken.
Geniaal ditVerwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:21:
[...]
De deur staat op een kier inmiddels.
[Afbeelding]
Je kunt hier goed zien dat enkele prachtige aankopen uit het verleden goed zijn blijven hangen in haar geheugen.
Meer een semi geintje hoor, er is maar 1 de baas in ons huishouden. Dus puntje bij paaltje haal ik gewoon zo'n kaart en 300 SXP.
Kijk alleen erg op tegen die 3 weken slapen op de bank. Krijg dan altijd zo'n rugklachten na een paar weken.

Die deur zit gewoon dicht, het sarcastische antwoord is de vrouwenversie van hell no.
Overigens snap ik ook niet dat je het probeert te verpakken als een slecht verkoopverhaaltje van een louche tweedehands autoverkoper, dat werkt natuurlijk nooit.
Hahaha, "soort AH zegels"Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:03:
Ondersteund die Binance kaart ook Euro?
Verwijderd
Heb haar binnen 2 dagen om. Zij kent me en weet ook wel dat ik dit niet los ga laten.Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:29:
[...]
Die deur zit gewoon dicht, het sarcastische antwoord is de vrouwenversie van hell no.![]()
Overigens snap ik ook niet dat je het probeert te verpakken als een slecht verkoopverhaaltje van een slechte tweedehands autoverkoper, dat werkt natuurlijk nooit.
Eigenlijk hoef ik die hele kaart helemaal niet. Maar dit is altijd zo'n mooi spelletje, wat ik overigens 95% van de tijd win.
Ze leest dit forum zeker niet?Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:32:
[...]
Heb haar binnen 2 dagen om. Zij kent me en weet ook wel dat ik dit niet los ga laten.
Eigenlijk hoef ik die hele kaart helemaal niet. Maar dit is altijd zo'n mooi spelletje, wat ik overigens 95% van de tijd win.
Verwijderd
Ik mag hopen van niet. Anders laat ik me goed in de kaart(en) kijken hier, pun intended.
Maar om een voorbeeld te geven;
Jullie weten allemaal dat ik graag pepers kweek, de aanschaf van een kweektent (voor op zolder) vond ze destijds ook niet direct een goed idee.
Inmiddels is dit onze huiskamer van januari tot april:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OoGyCuRrYFQ9b676agLp4mOP.jpg?f=user_large)
Zoals jullie zien wordt die crypto swipe kaart een peace of cake.
Eigenlijk niet eens echt een uitdaging, maargoed, je moet jezelf toch wat vermaken.
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:32:
[...]
Heb haar binnen 2 dagen om. Zij kent me en weet ook wel dat ik dit niet los ga laten.

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kan niet wachten op de real-life-after-blow-off-top-slowchat-meeting.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:46:
[...]
Ik mag hopen van niet. Anders laat ik me goed in de kaart(en) kijken hier, pun intended.
Jullie weten allemaal dat ik graag pepers kweek, de aanschaf van een kweektent (voor op zolder) vond ze destijds ook niet direct een goed idee.
[Afbeelding]
Eigenlijk niet eens echt een uitdaging, maargoed, je moet jezelf toch wat vermaken.
Edit: on an other note: waar blijft de fomo crowd? Mijn arme altjes hebben een kapitaalinjectie nodig..
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 16-11-2020 12:04 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
1D MA 7 (roze lijn) heeft inderdaad support geboden. Gisteravond alvast wat BNB teruggekocht ivm Binance Card en op 15.832 weer in Bitcoin gestapt, hopelijk zet de huidige koersontwikkeling zich weer verder door

/f/image/ty8jfa5LHpWY2UiwekEi6yq8.png?f=fotoalbum_large)
Heb toevallig dit weekend nog wat STAKE erbij gekocht.volt22 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:54:
@Mooooody @Alcides Zitten jullie beiden nog in $STAKE (xdai)? Sinds de problemen bij BitMax zijn opgelost zie ik enkel de koers maar dalen van $STAKE? Het volume op Bitmax ligt ook echt een stuk lager. Geen idee of het merendeel van de transacties van $STAKE nu via Uniswap verloopt, maar een "notering" op Binancen zou welkom zijn. Wat is jullie mening? Heeft $STAKE nog wel toegevoegde waarde nu ETH2.0 toch echt steeds dichterbij komt?
Geloof wel dat het het cannary network van ETH kan gaan worden in de nabije toekomst. De naam xDAI duikt overal op en veel projecten zijn bezig met side chains, omdat Ethereum het simpelweg niet meer aankan. De vraag naar STAKE zou dus logischerwijs organisch moeten stijgen. Maar goed, pin me er niet op vast
ETH 2.0 is overigens nog lang niet in de lucht. Gaat in 3 of 4 fases en pas aan de eind van de laatste fase, is het echt operationeel. Verwachting is dat het nog zeker 1,5 jaar zal duren....mits er geen vertraging komt.
There are 3 main phases planned for Ethereum 2.0:
Phase 0 - Beacon Chain
Phase 1 - Shard Chains
Phase 1.5 - Eth 1.x is rolled into an Eth 2.0 shard <-- This is the point where everyone will be able to make transactions on Eth 2.0
Phase 2 - State Execution
Right now, we are in the multi-client test net for Phase 0, the earliest this stage will be launched is this fall/winter. Phase 1 and 1.5 would be live in 2021 at the absolute earliest, and Phase 2 being ready before 2022.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 16-11-2020 12:23 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Yes, hier ook nog steeds op voorraad. Heb ze zelf via uniswap.volt22 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:54:
Eens met Moody, eth scaling word belangrijk en is er via 2.0 nog lang niet. Terwijl ik denk dat de vraag naar scaling wel hard stijgt komende weken/maanden.
Blijft lachen met banken en andere instanties die kaarten uitgeven, met de pas van Openbank kon ik niet pinnen hier, contact opgenomen met klantenservice en toen werd al snel duidelijk waarom niet. Cyprus ligt niet in Europa maar ipv Midden-Oosten ligt het volgens hen in Azië, niet zo gek dat ik het niet kon vinden.
Vervolgens wil ik Swipe aanvragen maar die is niet beschikbaar hier, gekeken of ik eventueel adres aan kan passen maar daarvoor moet ik mailen (hallo 2019) met de klantenservice dus dat gaat hem niet worden.
N26 kon ik zakelijke kaart wel toevoegen in Iphone wallet maar privékaart niet? Ook gekeken naar Curve maar ik kom in een infinite loop met dat magic link gedoe.Is er nou niet gewoon 1 kaart die (bijna) alles goed doet à la Revolut maar dan met cashbacks?
Vervolgens wil ik Swipe aanvragen maar die is niet beschikbaar hier, gekeken of ik eventueel adres aan kan passen maar daarvoor moet ik mailen (hallo 2019) met de klantenservice dus dat gaat hem niet worden.
N26 kon ik zakelijke kaart wel toevoegen in Iphone wallet maar privékaart niet? Ook gekeken naar Curve maar ik kom in een infinite loop met dat magic link gedoe.Is er nou niet gewoon 1 kaart die (bijna) alles goed doet à la Revolut maar dan met cashbacks?
Kun je die pepers ook rokenVerwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:46:
[...]
[Afbeelding]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
@Mooooody @Alcides Met een koers van ongeveer $8 momenteel..wat is jullie uitstapprijs?Alcides schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:30:
[...]
Yes, hier ook nog steeds op voorraad. Heb ze zelf via uniswap.
Eens met Moody, eth scaling word belangrijk en is er via 2.0 nog lang niet. Terwijl ik denk dat de vraag naar scaling wel hard stijgt komende weken/maanden.
@Verwijderd
Haha, hoe nice die whatsapp screen. Ik heb soort van geluk met de vrouw hier. Die interesseert geld niet. Ik beheer alle rekeningen / betalingen etc. Zo heeft ze zonder dat ze het doorheeft al jaren een flinke DCA gedaan
Ze is sinds kort op de hoogte wat een fucking bedrag die Slate kaart omgerekend gekost heeft. Ik weet dat ze met dat bedrag direct een nieuwe keuken had besteld. Maar ze vertrouwd me gewoon nog steeds. Ongekend.
Ze betaald zelfs braaf alles wat ze kan met d'r Curve kaart
Haha, hoe nice die whatsapp screen. Ik heb soort van geluk met de vrouw hier. Die interesseert geld niet. Ik beheer alle rekeningen / betalingen etc. Zo heeft ze zonder dat ze het doorheeft al jaren een flinke DCA gedaan
Ze is sinds kort op de hoogte wat een fucking bedrag die Slate kaart omgerekend gekost heeft. Ik weet dat ze met dat bedrag direct een nieuwe keuken had besteld. Maar ze vertrouwd me gewoon nog steeds. Ongekend.
Hahahaha, ook schaamteloos opscheppen hierover. Prachtig!Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:46:
[Afbeelding]
Hoe bedoel je gekost? Je hoeft alleen maar te staken toch? Of draai je verlies tov je aankoopprijs op SXP?Gelukszoekr schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:10:
@Verwijderd
Haha, hoe nice die whatsapp screen. Ik heb soort van geluk met de vrouw hier. Die interesseert geld niet. Ik beheer alle rekeningen / betalingen etc. Zo heeft ze zonder dat ze het doorheeft al jaren een flinke DCA gedaan![]()
Vriendin interesseert het ook geen zak, buiten mij om heeft ze zelf wat BTC gekocht waar ze nu 61% in de plus mee staat.
[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 16-11-2020 13:19 ]
Vraag me altijd af hoe ze weten dat dat van 1 persoon komt? Kan het geen verzameling aan verkooporders van meerderen zijn?Bever! schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:21:
Op bybit is iemand 100M short gegaan, dat wordt een leuke liq hunt![]()
Kan je wel afleiden als je de orderbook (al dan niet via API) in de gaten houdt.Alcides schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:19:
[...]
Vraag me altijd af hoe ze weten dat dat van 1 persoon komt? Kan het geen verzameling aan verkooporders van meerderen zijn?
Maar waar let je dan op? Orderboek is toch ook maar een verzameling van bids en asks van meerdere mensen?croc schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:20:
[...]
Kan je wel afleiden als je de orderbook (al dan niet via API) in de gaten houdt.
Via API's kan je elke wijziging zien binnenkomen. Maar ook als je gewoon staart naar het orderbook zie je dat er bvb ineens 1M bijkomt. Zou toevallig zijn als er meerdere personen op dezelfde moment orders inschieten.Alcides schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:23:
[...]
Maar waar let je dan op? Orderboek is toch ook maar een verzameling van bids en asks van meerdere mensen?
gewoon niet op dit soort berichten letten. Zeker gezien er heel veel invisible orders zijn (vooral op bitmex) is de waarde niet heel hoog van dit soort berichten. Zie het meer als stemmingmakerij.Alcides schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:23:
[...]
Maar waar let je dan op? Orderboek is toch ook maar een verzameling van bids en asks van meerdere mensen?
je ziet de muren soms binnen paar tellen veranderen. Je kan die fractals mooi zien op bitcoinity
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 16-11-2020 13:27 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Geen idee, denk niet zo in uitstapprijzen. Hangt vrijwel volledig af van wat BTC doet.volt22 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:08:
[...]
@Mooooody @Alcides Met een koers van ongeveer $8 momenteel..wat is jullie uitstapprijs?
Maar $100 is een leuk begin
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
2e poging om de 16.400 / 16.500 te slechten. 3e poging soon? Als dat niet lukt weer terug naar de ma7
Voor de reguliere swipe gebruikers, hoe toppen jullie de kaart op?
Swipe klinkt wel een beetje too good to be true. Hoe komen zij aan genoeg liquiditeit voor een 2 tot 8 procent cashback op every purchase? Is dat geen lokkertje? Mijn vrouw vroeg terecht naar hun verdienmodel.
Overigens kun je producten kopen met de kaart en vervolgens terugsturen, gratis geld?
Overigens kun je producten kopen met de kaart en vervolgens terugsturen, gratis geld?
Verwijderd
PHPResource schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:06:
Swipe klinkt wel een beetje too good to be true. Hoe komen zij aan genoeg liquiditeit voor een 2 tot 8 procent cashback op every purchase? Is dat geen lokkertje? Mijn vrouw vroeg terecht naar hun verdienmodel.
:strip_exif()/f/image/CNWaPDDY2IfbxSCX7oDQA18m.jpg?f=fotoalbum_large)
Nouja, gekost. Je moet er geld voor vastzetten. En het is maar de vraag wat je er na 6- maanden nog voor terugkrijgt. Ik ben altijd maar van het slechte scenario laten zien, dan kan het alleen maar meevallen.Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:18:
[...]
Hoe bedoel je gekost? Je hoeft alleen maar te staken toch? Of draai je verlies tov je aankoopprijs op SXP?
Vriendin interesseert het ook geen zak, buiten mij om heeft ze zelf wat BTC gekocht waar ze nu 61% in de plus mee staat.
Swipe klinkt inderdaad wel erg aantrekkelijk als je echt cashback 2 tot 8 procent krijgt. Kan toch bijna niet?
Hoeveel is 8% op een Tesla X?PHPResource schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:06:
Edit : 10.8k euros blijkbaar, kan je nog 14 dagen rondrijden ook
[ Voor 12% gewijzigd door croc op 16-11-2020 14:25 ]
Op korte termijn kan het best, op langere termijn is 8% cashback geen houdbare situatie. Zodra genoeg FOMO-boys zes maanden vast op het schip zitten dan begint het zinken.
Je krijgt toch SXP tokens als cashback? Dus "geld" dat zij zelf creëren.Maracas10 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:09:
Swipe klinkt inderdaad wel erg aantrekkelijk als je echt cashback 2 tot 8 procent krijgt. Kan toch bijna niet?
In principe kunnen ze op die manier wel 100% cashback in hun eigen monopolie-geld geven, alleen devalueert de token dan vrij hard
Zelfde geldt voor Crypto.com waarbij je je rewards in CRO krijgt uitbetaald.
Donder op met je CRO's!

Maar goed, die cashbacks zijn bij de meeste crypto cards een manier om klanten binnen te harken en je customerbase uit te breiden. Daarna worden de usecases meestal uitgebreid om het echte verdienen te laten beginnen. Daarbij: Klant = data = geld.
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 16-11-2020 14:15 ]
Ik spam m nog maar een keerPHPResource schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:06:
YouTube: GRATIS SPOTIFY PREMIUM - Swipe card
@Mooooody kon het eerder ook goed verwoorden. Ze hopen natuurlijk Henk & Ingrid in hun ecosysteem te krijgen waarbij ze aan fee's en cryto in hun wallets mogelijk nog wel wat kunnen verdienen.
En nog iets anders, VISA rekent voor elke transactie tussen de 3-4% fee heb ik me laten vertellen. Stel dat Swipe een deal met VISA heeft dat ze 2.5% krijgen. Op elke Saffron/Sky card houden ze hier geld aan over waarmee ze een deel van de 4-8% kaarten kunnen financieren? Ik denk dat de verhoudeing Saffon-Slate al snel naar de 1:100 gaat
Zijn er meer mensen die last hebben dat ze vaak te vroeg verkopen? Ik handel gewoon met 100% van m'n coins, simpelweg als tijdverdrijf. Vergelijk crypto met een avondje naar de bios of een beetje gamen, dus heb er verder ook niet echt verwachtingen bij ofzo.
Meestal koop ik meerdere plukjes van een coin in en zet dan ook gelijk meerdere sell orders op 3-8% winst, en op die manier kruipt mijn PF langzaam (met de nadruk op langzaam) omhoog. Het is een redelijk risicovrije methode, maar uiteindelijk win ik er maar weinig mee t.o.v. de algehele koers want als één munt keihard inzakt dan ben je al je procentjes winst weer kwijt.
Dezelfde strategie met 10-15% sell orders werkt nauwelijks, want dan kan het maar zo zijn dat je 3 jaar met dezelfde shitcoins in je PF zit (been there, done that).
De laatste tijd wel vrij succesvol geweest met SXP. Buy low, sell a few % higher. Meeste van mijn orders vallen mooi binnen de organische groei die op en neer gaat, maar vandaag bijvoorbeeld schiet de koers weer 15% omhoog en zit ik in USDT met 'maar' 5% winst.
Iemand tips om vooral ook een beetje leuk bezig te blijven? Ledger in de tuin en staken enzo vind ik saai, dan zet ik m'n geld liever op de spaarrekening tegen 0.15% rente.
Meestal koop ik meerdere plukjes van een coin in en zet dan ook gelijk meerdere sell orders op 3-8% winst, en op die manier kruipt mijn PF langzaam (met de nadruk op langzaam) omhoog. Het is een redelijk risicovrije methode, maar uiteindelijk win ik er maar weinig mee t.o.v. de algehele koers want als één munt keihard inzakt dan ben je al je procentjes winst weer kwijt.
Dezelfde strategie met 10-15% sell orders werkt nauwelijks, want dan kan het maar zo zijn dat je 3 jaar met dezelfde shitcoins in je PF zit (been there, done that).
De laatste tijd wel vrij succesvol geweest met SXP. Buy low, sell a few % higher. Meeste van mijn orders vallen mooi binnen de organische groei die op en neer gaat, maar vandaag bijvoorbeeld schiet de koers weer 15% omhoog en zit ik in USDT met 'maar' 5% winst.
Iemand tips om vooral ook een beetje leuk bezig te blijven? Ledger in de tuin en staken enzo vind ik saai, dan zet ik m'n geld liever op de spaarrekening tegen 0.15% rente.
Klik eens rond op Binance. De lanchpad, Earn, Locked staking, flexible staking etc. Ik heb me daar altijd wel vermaakt met een beetje coins heen- en weer te schuivenYpuh schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:15:
Swipe geeft pure BTC als cashbackMooooody schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:13:
Je krijgt toch SXP tokens als cashback? Dus "geld" dat zij zelf creëren.
Gewoon de gratis variant om je kaarten in Apple Pay toegevoegd te krijgen. Niets meer en niets minder.zwartewoud schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:06:
Sowieso is die cashback van Curve een beetje bizar, want je krijgt het alleen bij geselecteerde winkels en dan moet je zelf een lijstje van 5 winkels kiezen of zoiets. Daar zou ik geen 10,- p/maand aan uitgeven.
[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 16-11-2020 14:27 ]
RoflmaoVerwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:21:
[...]
De deur staat op een kier inmiddels.
[Afbeelding]
Niemand?Stokstaart schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:56:
Ik heb het een keer via een CC gedaan, coins aangekocht..... duurde een week. Dus dat nooit meer. Beter gewoon coins versturen.Stokstaart schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:56:
Dit topic is gesloten.