[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.855 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:13
Stokstaart schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:56:
Voor de reguliere swipe gebruikers, hoe toppen jullie de kaart op?
Ik stort EUR op Binance, en dan bij voorkeur via de Binance Card gebruiken in de Swipe App om te kopen. Anders op Binancen BUSD kopen en deze versturen naar de Swipe kaart.

Je kan de funding source op de Swipe card altijd aanpassen, dus je hoeft hier niet alles naar dezelfde currency om te zetten

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Gelukszoekr schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:08:
[...]

Nouja, gekost. Je moet er geld voor vastzetten. En het is maar de vraag wat je er na 6- maanden nog voor terugkrijgt. Ik ben altijd maar van het slechte scenario laten zien, dan kan het alleen maar meevallen.
Dat is wel tricky idd, niet zo heel lang geleden stond hij op $4.44 en op nog geen dollar. Stap je leuk in dan lach je je een krul in ... maar stap je op een slecht moment in dan verdien je die cashbacks nooit meer terug.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
Hooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:25:
[...]

Ik heb het een keer via een CC gedaan, coins aangekocht..... duurde een week. Dus dat nooit meer. Beter gewoon coins versturen.
Das inderdaad alvast 1 no-go. Was eigenlijk op zoek naar een makkelijke manier om maandelijks een storting te doen voor boodschappen etc. De grotere incidentele aankopen doe ik dan inderdaad gewoon los.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:27:
[...]

Dat is wel tricky idd, niet zo heel lang geleden stond hij op $4.44 en op nog geen dollar. Stap je leuk in dan lach je je een krul in ... maar stap je op een slecht moment in dan verdien je die cashbacks nooit meer terug.
Dat is dramatisch inderdaad. En die cashback verdien je in 6 maanden niet terug. Maar wat nou als je 8% kan pakken over een periode van 6 jaar...? #dothemath zou Swipe zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:25:
[...]

Ik heb het een keer via een CC gedaan, coins aangekocht..... duurde een week. Dus dat nooit meer. Beter gewoon coins versturen.
Dat is alleen de eerste keer dat je met een CC iets koopt in de Swipe app. De volgende keren moet in instant zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die swipe kaarten ondersteunen ook gewoon Euro's toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Aan de mods, is het anders een idee dat ik, of iemand een apart Swipe topic aanmaakt? Ik help mensen graag opweg maar het domineert het topic nu een beetje...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Gelukszoekr schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:33:
Aan de mods, is het anders een idee dat ik, of iemand een apart Swipe topic aanmaakt? Ik help mensen graag opweg maar het domineert het topic nu een beetje...
goed idee idd, de swipe shit krijg ik namelijk jeuk van aan mijn hol

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:51
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:32:
Die swipe kaarten ondersteunen ook gewoon Euro's toch?
Je kunt idd euro’s overmaken maar alleen met een CC, nog niet via een bankaccount. Voor zover ik weet tenminste.

Nog even terugkomend op je vrouw. Ik heb de mijne ooit een paard gegeven. Kost me meer dan ik zou willen, maandelijkse kosten. Buiten het feit dat er elke maand wel weer nieuwe kleding of accessoires moeten komen voor dat beest. Maar zeuren over crypto doet ze niet. Misschien een tip 😜😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03
Hooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:38:
[...]

Je kunt idd euro’s overmaken maar alleen met een CC, nog niet via een bankaccount. Voor zover ik weet tenminste.

Nog even terugkomend op je vrouw. Ik heb de mijne ooit een paard gegeven. Kost me meer dan ik zou willen, maandelijkse kosten. Buiten het feit dat er elke maand wel weer nieuwe kleding of accessoires moeten komen voor dat beest. Maar zeuren over crypto doet ze niet. Misschien een tip 😜😉
Haha, die tip heb ik ook eens gekregen van één van mijn fietsmaten. Die heeft nu een stuk of 8 racefietsen thuis staan. Ik vroeg hem laatst hoe het stond met de bestelling van zijn custom titanium frame en hij was het gewoon serieus al vergeten dat hij die besteld had want hij had alweer iets anders op het oog.

Met paarden heb je ook niet dat ze ieder jaar een nieuwe willen ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 16-11-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:19:
[...]

Swipe geeft pure BTC als cashback
Kijk, weer wat geleerd :) Best aantrekkelijk dus.
Zit ik dan met mijn kaart die waardeloze CRO uitspuugt in mijn wallet :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

[...]

Even gegoogled, maar paarden zijn nie goedkoop nie :/
Zou dit ook werken met kleinere beesten, zoals een kruisspin of een langpootmug?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mooooody schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:53:
[...]

Even gegoogled, maar paarden zijn nie goedkoop nie :/
Zou dit ook werken met kleinere beesten, zoals een kruisspin of een langpootmug?
Stokpaardje 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Of stokstaartje. Wil ik wel eerst even een foto van je vrouw zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Wat is dit voor ongein? Ideal storting kost niks bij Binance maar CC 1,8%. Dan zou ik dus eerst van CC naar Revolut moeten en van Revolut naar Binance, da's nie handig nie.

Edit: Is Ideal er de volgende dag? Nooit een storting gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Crypts op 16-11-2020 15:22 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toch best interessant, zo'n paardje.

Afbeeldingslocatie: https://www.erclassics.nl/media/wysiwyg/history/Mustang_Cabriolet.jpg

I see what you did there.

Bedankt voor de tip, met deze hefboom achter de deur zullen de onderhandelingen betreffende het kaartje een stuk sneller verlopen. :)

'Lieverd, vergeet die kaart, ik heb al wat anders op het oog!' :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
chickun ook weer lekker vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Werkt die 8% cashback ook op een huis? :+

[ Voor 5% gewijzigd door uNoTopia op 16-11-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Misschien heeft Charlie weer een plukje gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Mooooody schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:51:
[...]

Kijk, weer wat geleerd :) Best aantrekkelijk dus.
Zit ik dan met mijn kaart die waardeloze CRO uitspuugt in mijn wallet :P
Je hebt zelf de keuze in welke munt je de rewards wenst te ontvangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/876iq-5y4LYamR0KaTeIQaJKKHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O2DGhbTW6DZ1KctFqFu1GT8v.jpg?f=fotoalbum_large
14:15[/message]:[/b]
[...]

Ik spam m nog maar een keer :P

YouTube: GRATIS SPOTIFY PREMIUM - Swipe card

@Mooooody kon het eerder ook goed verwoorden. Ze hopen natuurlijk Henk & Ingrid in hun ecosysteem te krijgen waarbij ze aan fee's en cryto in hun wallets mogelijk nog wel wat kunnen verdienen.

En nog iets anders, VISA rekent voor elke transactie tussen de 3-4% fee heb ik me laten vertellen. Stel dat Swipe een deal met VISA heeft dat ze 2.5% krijgen. Op elke Saffron/Sky card houden ze hier geld aan over waarmee ze een deel van de 4-8% kaarten kunnen financieren? Ik denk dat de verhoudeing Saffon-Slate al snel naar de 1:100 gaat
Initieel toen Swipe nog geen onderdeel van Binance was ging het erom dat men zoveel mogelijk klanten binnenhaalde om zo hun exchange te kunnen promoten. Bij zowel Crypto.com als Swipe draait het uiteindelijk hierom. Met de exchange verdient men dus het grove geld. Net zoals dat de supermarkt maar weinig verdient op bepaalde productcategorien maar op andere producten weer 50% marge heeft. En de muntjes die ze uitgeven (voor elk uitbetaalde BTC als reward dumpt men SXP op de markt) zijn idd gratis.

Vergeet ook niet hoeveel VISA, American Express en dergelijke per jaar aan marketing uitgeven. Of je het nu teruggeeft als cashback of het pompt in dure reclames op TV ..het kost beide marketing budget.
Stokstaart schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:56:
Voor de reguliere swipe gebruikers, hoe toppen jullie de kaart op?
Zodra men de bankoverboeking mogelijkheid weer bij Swipe weer als mogelijkheid aan heeft staan is dit de makkelijkste manier in mijn ogen. Geld storten op Binance via iDeal (kost x %) en dan via BEP2 USDT of Binance USD naar SWIPE. Heb je enkel 5,5 eurocent aan transactiekosten van Binance naar Swipe. En op Swipe zelf kan je als 'funding source' USDT of Binance USD kiezen. Zo ben je voor het gebruik van de kaart niet afhankelijk van de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
uNoTopia schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:37:
Jij kan een huis aftikken met je centen? :P

Wel aardige vraag overigens, ben benieuwd waar de grens ligt. Nieuwe tv? Paard? Auto? Er zal vast een maximum aan zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 16-11-2020 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:41:
[...]

Jij kan een huis aftikken met je centen? :P

Wel aardige vraag overigens, ben benieuwd waar de grens ligt. Nieuwe tv? Paard? Auto? Er zal vast een maximum aan zitten.
https://swipe.zendesk.com...pe-Card-in-the-EU-and-UK-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
uNoTopia schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:37:
De creator 4956 lijkt me financieel nog te doen, qua cognitie en motoriek kan ik geen inschatting maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
Van al dat "Swipen" kreeg ik ineens deze in mijn hoofd ("Ga maar lekker Swipen"). Misschien kan Roellie80 deze even opnieuw inzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:39:
[...]

Misschien heeft Charlie weer een plukje gekocht..
hahaha ja wellicht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
volt22 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:41:
[...]

Zodra men de bankoverboeking mogelijkheid weer bij Swipe weer als mogelijkheid aan heeft staan is dit de makkelijkste manier in mijn ogen. Geld storten op Binance via iDeal (kost x %) en dan via BEP2 USDT of Binance USD naar SWIPE. Heb je enkel 5,5 eurocent aan transactiekosten van Binance naar Swipe. En op Swipe zelf kan je als 'funding source' USDT of Binance USD kiezen. Zo ben je voor het gebruik van de kaart niet afhankelijk van de koers.
Precies wat ik me afvroeg. Als je al 2% kwijt bent aan het versturen naar je card heeft die hele cashback functie geen zin meer (bij de 2% kaart).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik weet dat de geschiedenis zich nooit herhaalt, maar het blijft fascinerend om terug te blikken en te kijken met welke ordes BTC is toegenomen vanuit ieder dal. In 2015 was het dal ca. 220 dollar. In begin 2017 was prijs ca. 1100, wat een whopping 5x is... Een ongekende toename, terwijl de boom naar 20k nog moest komen. Bizar. Sinds het dal van 3500 zitten we al 4 a 5 maal zo hoog, dus als de geschiedenis ook maar een beetje rijmt, staat ons een stierig jaar te wachten.

Nu even op zoek naar een stuk hout.

[ Voor 7% gewijzigd door DW23 op 16-11-2020 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25
DW23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:07:
Ik weet dat de geschiedenis zich nooit herhaalt, maar het blijft fascinerend om terug te blikken en te kijken met welke ordes BTC is toegenomen vanuit ieder dal. In 2015 was het dal ca. 220 dollar. In begin 2017 was prijs ca. 1100, wat een whopping 5x is... Een ongekende toename, terwijl de boom naar 20k nog moest komen. Bizar. Sinds het dal van 3500 zitten we al 4 a 5 maal zo hoog, dus als de geschiedenis ook maar een beetje rijmt, staat ons een stierig jaar te wachten.

Nu even op zoek naar een stuk hout.
Hey eindelijk weer een post die niet over een crypto creditcard gaat :P

Begrijp je gevoel! Zou de ATH van 2017, weer net zo'n minuscuul stipje zijn als de 2015 piek als je de BTC chart over 2 jaar ziet, ik hoop het wel maar ik kan het nu nog niet bevatten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02
Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:00:
Wat is dit voor ongein? Ideal storting kost niks bij Binance maar CC 1,8%. Dan zou ik dus eerst van CC naar Revolut moeten en van Revolut naar Binance, da's nie handig nie.

Edit: Is Ideal er de volgende dag? Nooit een storting gedaan.
Je hebt SEPA en Ideal, Ideal is direct op je binance rekening en betaal je dacht ik 1.5% fee voor. Sepa duurt een dag ongeveer, geen fee. Ik begon met Ideal maar inmiddels alleen SEPA stortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
0% voor ideal zie ik bij binance staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCgMnXfkNvE1IVm-2_3u6c8jGgg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fmzrN7EkcrYe9cXD8lvTHA2F.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
croc schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:40:
0% voor ideal zie ik bij binance staan?

[Afbeelding]
oh huh is dat nieuw?
Ongeveer een maand geleden had ik volgens mij nog wel een fee betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Egeau schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:35:
Begrijp je gevoel! Zou de ATH van 2017, weer net zo'n minuscuul stipje zijn als de 2015 piek als je de BTC chart over 2 jaar ziet, ik hoop het wel maar ik kan het nu nog niet bevatten :9~
Alleen maar omdat je de chart niet in logarithmic hebt staan ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gK6WrJSpIShwNefjL0yogd_3lw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gjv0VuhpP2L6hpxXAAPtEiWV.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2020 16:46 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Maracas10 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:41:
[...]

oh huh is dat nieuw?
Ongeveer een maand geleden had ik volgens mij nog wel een fee betaald.
Geen idee, nog nooit gebruikt, geen iDeal als belg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Storten via iDeal op Binance is alleen deze week gratis...... normaliter 0,55% fees

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2IWZJXzkSgsL4IfaLNzf3uwm6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LF2jLDjv4FzXKX5ZMtN74H5u.jpg?f=fotoalbum_large

Zie ook:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/d7ac7644c31948329dd654d9f39bb306

Gebruik je vervolgens ook nog een euro trading pair om het naar crypto om te zetten is dat ook tot eind december gratis (geen maker fees)
Zie:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/dbd287b6689a4a5d9710a2eb4926e5e0

[ Voor 19% gewijzigd door iVibes op 16-11-2020 16:53 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:46:
Storten via iDeal op Binance is alleen deze week gratis...... normaliter 0,55% fees

[Afbeelding]

Zie ook:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/d7ac7644c31948329dd654d9f39bb306

Gebruik je vervolgens ook nog een euro trading pair om het naar crypto om te zetten is dat ook tot eind december gratis..
Zie:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/dbd287b6689a4a5d9710a2eb4926e5e0
Hmmm, zie dat ik enkel Nederlandse banken kan gebruiken en wilde nou juist Revolut hiervoor inzetten. Dan wordt het dus CC->Revolut-.>ASN->Binance. Als er dan ook nog eens fees betaald moeten weet ik niet of ik hier nou zoveel zin in heb. Hoop handelingen voor 2,45% cashback, ik zou hem dan vooral voor boodschappen gebruiken en dat is in mijn geval iets van €750 per maand dus dat zou €18,37 zijn. Ik ben absoluut voor gratis geld en wil er best iets voor doen maar het moet wel leuk blijven. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Nog even een reality check voor iedereen die denkt dat we er bijna zijn...

NOG LANG NIET JONGUH!
Hier met die bolletjestrui!
LAST MAN TO REACH THE TOP IS A ROTTEN UNION!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_qHI_Qh_SiRtc0Q715EARq4O3Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/McD3v3gKoK4dt7oTljIZ7Upt.png?f=fotoalbum_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:46:

[Afbeelding]

Zie ook:

Gebruik je vervolgens ook nog een euro trading pair om het naar crypto om te zetten is dat ook tot eind december gratis..
Zie:
Hmmm, zie dat ik enkel Nederlandse banken kan gebruiken en wilde nou juist Revolut hiervoor inzetten. Dan wordt het dus CC->Revolut-.>ASN->Binance. Als er dan ook nog eens fees betaald moeten weet ik niet of ik hier nou zoveel zin in heb. Hoop handelingen voor 2,45% cashback, ik zou hem dan vooral voor boodschappen gebruiken en dat is in mijn geval iets van €750 per maand dus dat zou €18,37 zijn. Ik ben absoluut voor gratis geld en wil er best iets voor doen maar het moet wel leuk blijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:58:
[...]

Vanuit Revolut kan je toch ook rechtstreeks een SEPA overboeking doen naar Binance?

Edit: je kiest dan niet de iDeal optie op Binance maar de Bankoverschrijving SEPA optie.. ook gratis... gaat ook vrij snel, tijdens kantooruren zo'n 3 uurtjes...

[ Voor 11% gewijzigd door iVibes op 16-11-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:04:
[...]

Vanuit Revolut kan je toch ook rechtstreeks een SEPA overboeking doen naar Binance?
Geen idee, ik bankier zelden. Nog wat anders, hoe werkt Curve eigenlijk met betalen? Probeerde net af te rekenen in de supermarkt maar no go. Had mijn Revolut card geselecteerd en met de Revolut app werkte het wel gewoon. Het is toch gewoon Curve app openen, card selecteren en voor het apparaat houden of snap ik hier iets niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
FijneKerst schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:58:
Nog even een reality check voor iedereen die denkt dat we er bijna zijn...

NOG LANG NIET JONGUH!
Hier met die bolletjestrui!
LAST MAN TO REACH THE TOP IS A ROTTEN UNION!

[Afbeelding]
Nee joh, we zitten nog op de disbelief hobbel. Er staat hier nog niet eens een geleiderail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
een maand geleden zaten we nog onder 10.000 Euro en nu net boven 14.000 Euro.

Gaat lekker zo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• uNoTopia
Laten we eerlijk zijn, dit soort BTC bewegingen zijn toch 10x leuker dan dat gerommel in de marge van die kaarten en cashback procentjes..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Afbeeldingslocatie: https://www.scientias.nl/wp-content/uploads/2020/07/236397_web.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Higher High's

Organische groei

HODL
MOON
LAMBO

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rI4d1-1Q13MKNLGF0oZilGlNRFQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xF8bkqQRdwhehcjr6gk7FtS8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
uNoTopia schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:20:
Laten we eerlijk zijn, dit soort BTC bewegingen zijn toch 10x leuker dan dat gerommel in de marge van die kaarten en cashback procentjes..
Haha absoluut! Mo000on :+
Waar blijft je favoriete uitspraak Ultra PUMP IETT @A87 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ik vind persoonlijk alles wat geld naar me toe laat rollen interessant. Of dit een stijgende BTC is of cashback maakt mij weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ja ik vind het mijn tijd niet eens waard. nog sterker, ik spendeer mijn tijd liever aan onzin op het net posten dan dat ik tijd in die slappe tak zooi stop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Long voor 300 USD met x50 leverage. Lets go.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
hmr schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:05:
Long voor 300 USD met x50 leverage. Lets go.
Ik duim voor je mee, maar met x50 zou ik eerst even hebben gewacht op -50 of -100 retrace. Met een x10 of x25 zou ik het hier nog wel willen proberen, maar om nou direct een x50 te openen :D

Edit: Vanaf welk bedrag eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 16-11-2020 18:10 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Die kaartjes zijn ook niet de missing link tussen fiat en crypto.
Er bestonden al kaarten waarmee je bitcoin kunt gebruiken op het visa netwerk. Daar heb je geen kaart van een exchange voor nodig.

Cryptopay
https://cryptopay.me/

Deze exchange kaartjes zijn alleen interessant, omdat je er procenten cashback op krijgt. Alleen moet je hiervoor wel je crypto private keys afgeven.
En dat is iets dat ten zeerste wordt afgeraden voor crypto.

Not your keys, not your coins.

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 16-11-2020 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markot1978
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-11-2020
Help!
Ik kom dr niet meer uit.
Ik heb een wallet bij binance, daar heb ik een crypto staan POE, binance besloot niet meer te handelen in POE. Ik kan ze niet omwisselen, ik kon ze nog enkel versturen naar een andere wallet. Ik heb een wallet aan gemaakt bij Coinomi en hier naartoe verstuurd, Binance zegt completed. coinomi ondersteunt geen POE maar ze hangen wel in dit account ik kan er alleen niet bij.
Ik heb voor coinomi een zin met 24 woorden recovery phrase. Die kan ik dus gebruiken wanneer ik een andere wallet zou hebben die POE ondersteunt en de 24 woorden recovery phrase heeft. Nu kwam ik terecht op Exodus, maarja die kent enkel de 12 woorden recovery phrase. Daar heb ik dus niks aan.
Kan iemand mij vertellen welke wallet ik kan gebruiken hiervoor? die wel aan deze eisen voldoet? en natuurlijk, doe ik het wel goed zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:09:
[...]

Ik duim voor je mee, maar met x50 zou ik eerst even hebben gewacht op -50 of -100 retrace. Met een x10 of x25 zou ik het hier nog wel willen proberen, maar om nou direct een x50 te openen :D
En zo lieve kindertjes, werd er wederom een slachtoffer geboren van de 'horserace that never ends.'

De Brijder zit weer vol met de kerst als Bitcoin zo doorgaat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:13:
[...]

En zo lieve kindertjes, werd er wederom een slachtoffer geboren van de 'horserace that never ends.'

Niets mooiers dan een Bitcoin bullrun meemaken met 50 of 100 keer het aantal Bitcoin dat je hebt toch? >:)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
En dat zonder media hype. Vind het prima zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Opvallend dat de altcoins nog aardig mee kunnen. Ik denk wel dat het van korte duur zal zijn, ik verwacht toch gauw weer een bitcoin dominance van boven de 70% als het nog veel langer zo door blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@hmr Stop loss in profit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Rond 17.130 USD verwacht ik wel weer een dip, tot die tijd mooie organische groei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

lighting_ schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:19:
En dat zonder media hype. Vind het prima zo
Dat 16K geneuzel heeft ook wel weer lang genoeg geduurd ondertussen, op naar de 250!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Wanneer gaat ETH nog eens moonen :-(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Nurksis schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:32:
Als 2.0 live gaat.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/kgiyfisdeoa51.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:03
Nurksis schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:32:
En Ada. Zit daar ook nog mee in de min

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De Bitcoin weekly chart vanaf augustus 2011 in een video, dat plaatst alles ook nog even goed in perspectief :) https://twitter.com/BitBitCrypto/status/1328074237584793600

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een tijden jongens oOo *O* :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Taro schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:52:
De Bitcoin weekly chart vanaf augustus 2011 in een video, dat plaatst alles ook nog even goed in perspectief :) https://twitter.com/BitBitCrypto/status/1328074237584793600
Na het zien van deze video is de live chart wel een beetje saai om naar te kijken.

Ik zit nu te kijken en denk steeds.
Ga dan
Ga dan
😂

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Matter op 16-11-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Vrijdag ATH als het zo doorgaat, zou leuk begin van het weekend zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bij 17k zet ik er wel een stop loss in.. nu lekker door laten lopen :).

Het is een leuk experiment met een maatje van me. Allebei 300 usd erin op flinke leverage. Gewoon omdat we erin geloven. Als het weg is, is het weg. 8)

Gaat vooralsnog nog goed.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 12:28
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:13:
[...]

Ik gok dat @A87 zijn vrienden heeft uitgenodigd in dit forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

wdbtje schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:45:
[...]

Ik gok dat @A87 zijn vrienden heeft uitgenodigd in dit forum :+
Ik ben inderdaad net nieuw met crypto's. Hebben jullie tips?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:45

Bever!

3

hmr schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:57:
[...]

wat je ook doet, altijd meer dan 50x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
[...]

Buy high sell low

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Door jullie wordt ik helemaal zenuwachtig!
Ik keek eerst hier, dacht dat het minstens boven de 18 zou zijn. Kijk ik op binance, is het nog gewoon onder de 17 btc. Sjeeemig zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nou goed om te zien dat de toon van dit forum iig niet heel veel is veranderd de afgelopen 4 jaar.

Ook in positieve zin niet. @Taro - ik hou je op de hoogte :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Gewoon lekker doorgaan, veel lezen, veel videos kijken, veel BTC kopen, niet direct in paniek raken als je in de min staat, gewoon hodlen, lief zijn voor Jaapio, af en toe moon roepen en vooral tegen je vrienden zeggen dat je keirijk aan het worden bent van crypto.... welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:09:
[...]

Gewoon lekker doorgaan, veel lezen, veel videos kijken, veel BTC kopen, niet direct in paniek raken als je in de min staat, gewoon hodlen, lief zijn voor Jaapio, af en toe moon roepen en vooral tegen je vrienden zeggen dat je keirijk aan het worden bent van crypto.... welkom!
Maar ik ben al rijk. Nu ben ik in de war.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

hmr schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:09:
[...]
Maar ik ben al rijk. Nu ben ik in de war.
Niet in de war raken, gewoon meer BTC kopen dan...

edit: daar gaan we broeders.... 17K soooonnnnn, LAMBO!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZu3BGFnFsvKfilXsxF6o9_cCzk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HTtYr0bNwK0sj8M1TFxqAmtC.jpg?f=user_large

[ Voor 40% gewijzigd door iVibes op 16-11-2020 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:10:
[...]

Niet in de war raken, gewoon meer BTC kopen dan...

edit: daar gaan we broeders.... 17K soooonnnnn
17k binnen 24h. 20k in december. Much moon. Maybe mars

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:16

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:22:
[...]

17k binnen 24h. 20k in december. Much moon. Maybe mars
Pessimist. Of bedoel je euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:21
20k is nog maar 18% stijging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
Dit gaat wel erg hard zo !

Benieuwd waneer de media hier iets over gaan schrijven. Tot nog toe vind ik dat er weinig over Bitcoin voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:24:
[...]

Pessimist. Of bedoel je euro?
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-09 18:05
when blow off top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
kevinoku schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:27:
Dit gaat wel erg hard zo !

Benieuwd waneer de media hier iets over gaan schrijven. Tot nog toe vind ik dat er weinig over Bitcoin voorbij komt.
Als het boven de 20k komt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Valt allemaal nog wel mee. Lijkt niet eens op run naar ath eind 2017 of juni 2019. Tuurlijk komt er wel een correctie. Wellicht bij 17.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 12:28
anti elppa schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:31:
[...]

Valt allemaal nog wel mee. Lijkt niet eens op run naar ath eind 2017 of juni 2019. Tuurlijk komt er wel een correctie. Wellicht bij 17.2
Hoezo kom je uit bij 17.2? Als ik naar daily chart kijk is er resistance aan 170xx |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:13:
[...]

Geen idee, ik bankier zelden. Nog wat anders, hoe werkt Curve eigenlijk met betalen? Probeerde net af te rekenen in de supermarkt maar no go. Had mijn Revolut card geselecteerd en met de Revolut app werkte het wel gewoon. Het is toch gewoon Curve app openen, card selecteren en voor het apparaat houden of snap ik hier iets niet? :P
Ehhh nee. Je moet de curvekaart toevoegen in Apple Pay of Google pay als je met je mobiel wil betalen. In de curve app pleur je al je betaal kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
BTC geloof ik wel. ETH komt ook wel goed.
LTC, DASH en nog een paar van deze jongens moeten de ATH eens gaan opzoeken.
LTC moet gewoon 1/4 van BTC waard worden of zo.
En toen werd ik wakker.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Long omgezet in een short... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Je krijgt nu 10K om in een Altcoin te steken. Alleen de winst is voor jou. Je moet binnen 10 seconden beslissen....
Welke coin gaat het worden??

- ik ga zelf voor Aion...

edit; keuzes tot nu toe...

Dogecoin (DOGE) - 2x
Waggerr (WGR) - 1x
USD - 1x :)
Aion (AION) - 1x
Decentraland (MANA) - 1x
Polkadot (DOT) - 1x
Nano (NANO) - 1x
Gulden (NLG) - 1x
IOTA (MIOTA) - 1x
Substratum (SUB) - 1x
Wrapped Bitcoin (WBTC) - 1x

[ Voor 64% gewijzigd door iVibes op 17-11-2020 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:21
iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:14:
Je krijgt nu 10K om in een Altcoin te steken. Alleen de winst is voor jou. Je moet binnen 10 seconden beslissen....
Wagger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

DOGE

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
USD

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
DOGE ofc voor de maximum lulz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Sorry maar we zijn nog niet klaar. Choo choo all aboard the hype train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Als ik terug ben op dit forum dan weet je dat je de boot hebt gemist.

HENK EN INGRID ZIJN ER WEER BOYS.

Ik ben high van de hopium man. Ik hoop dat ik mijn creditcard kan afbetalen en mijn long niet geliquideerd wordt..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Ik heb overigens een weerstand getekend @ 14.480 euro, lekker kliederen op de charts. Het zal me benieuwen, ik stap toch niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022

- ik ga zelf voor Aion...

edit:
Waggerr (WGR) - 1x
Dogecoin (DOGE) - 2x
USD - 1x :)
Aion (AION) - 1x
MANA
Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.