Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is wel tricky idd, niet zo heel lang geleden stond hij op $4.44 en op nog geen dollar. Stap je leuk in dan lach je je een krul in ... maar stap je op een slecht moment in dan verdien je die cashbacks nooit meer terug.Gelukszoekr schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:08:
[...]
Nouja, gekost. Je moet er geld voor vastzetten. En het is maar de vraag wat je er na 6- maanden nog voor terugkrijgt. Ik ben altijd maar van het slechte scenario laten zien, dan kan het alleen maar meevallen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Das inderdaad alvast 1 no-go. Was eigenlijk op zoek naar een makkelijke manier om maandelijks een storting te doen voor boodschappen etc. De grotere incidentele aankopen doe ik dan inderdaad gewoon los.Hooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:25:
[...]
Ik heb het een keer via een CC gedaan, coins aangekocht..... duurde een week. Dus dat nooit meer. Beter gewoon coins versturen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat is dramatisch inderdaad. En die cashback verdien je in 6 maanden niet terug. Maar wat nou als je 8% kan pakken over een periode van 6 jaar...? #dothemath zou Swipe zeggenCrypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:27:
[...]
Dat is wel tricky idd, niet zo heel lang geleden stond hij op $4.44 en op nog geen dollar. Stap je leuk in dan lach je je een krul in ... maar stap je op een slecht moment in dan verdien je die cashbacks nooit meer terug.
Dat is alleen de eerste keer dat je met een CC iets koopt in de Swipe app. De volgende keren moet in instant zijnHooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:25:
[...]
Ik heb het een keer via een CC gedaan, coins aangekocht..... duurde een week. Dus dat nooit meer. Beter gewoon coins versturen.
goed idee idd, de swipe shit krijg ik namelijk jeuk van aan mijn holGelukszoekr schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:33:
Aan de mods, is het anders een idee dat ik, of iemand een apart Swipe topic aanmaakt? Ik help mensen graag opweg maar het domineert het topic nu een beetje...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je kunt idd euro’s overmaken maar alleen met een CC, nog niet via een bankaccount. Voor zover ik weet tenminste.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:32:
Die swipe kaarten ondersteunen ook gewoon Euro's toch?
Nog even terugkomend op je vrouw. Ik heb de mijne ooit een paard gegeven. Kost me meer dan ik zou willen, maandelijkse kosten. Buiten het feit dat er elke maand wel weer nieuwe kleding of accessoires moeten komen voor dat beest. Maar zeuren over crypto doet ze niet. Misschien een tip 😜😉
Haha, die tip heb ik ook eens gekregen van één van mijn fietsmaten. Die heeft nu een stuk of 8 racefietsen thuis staan. Ik vroeg hem laatst hoe het stond met de bestelling van zijn custom titanium frame en hij was het gewoon serieus al vergeten dat hij die besteld had want hij had alweer iets anders op het oog.Hooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:38:
[...]
Je kunt idd euro’s overmaken maar alleen met een CC, nog niet via een bankaccount. Voor zover ik weet tenminste.
Nog even terugkomend op je vrouw. Ik heb de mijne ooit een paard gegeven. Kost me meer dan ik zou willen, maandelijkse kosten. Buiten het feit dat er elke maand wel weer nieuwe kleding of accessoires moeten komen voor dat beest. Maar zeuren over crypto doet ze niet. Misschien een tip 😜😉
Met paarden heb je ook niet dat ze ieder jaar een nieuwe willen ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 16-11-2020 14:42 ]
Kijk, weer wat geleerd
Zit ik dan met mijn kaart die waardeloze CRO uitspuugt in mijn wallet
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Even gegoogled, maar paarden zijn nie goedkoop nieHooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:38:
[...]
Je kunt idd euro’s overmaken maar alleen met een CC, nog niet via een bankaccount. Voor zover ik weet tenminste.
Zou dit ook werken met kleinere beesten, zoals een kruisspin of een langpootmug?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Stokpaardje 😂Mooooody schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:53:
[...]
Even gegoogled, maar paarden zijn nie goedkoop nie![]()
Zou dit ook werken met kleinere beesten, zoals een kruisspin of een langpootmug?
Of stokstaartje. Wil ik wel eerst even een foto van je vrouw zien..
Edit: Is Ideal er de volgende dag? Nooit een storting gedaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Crypts op 16-11-2020 15:22 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Toch best interessant, zo'n paardje.Hooli-gan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:38:
[...]

I see what you did there.
Bedankt voor de tip, met deze hefboom achter de deur zullen de onderhandelingen betreffende het kaartje een stuk sneller verlopen.
'Lieverd, vergeet die kaart, ik heb al wat anders op het oog!'
[ Voor 5% gewijzigd door uNoTopia op 16-11-2020 15:37 ]
Misschien heeft Charlie weer een plukje gekocht..anti elppa schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:31:
chickun ook weer lekker vandaag.
Je hebt zelf de keuze in welke munt je de rewards wenst te ontvangen:Mooooody schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:51:
[...]
Kijk, weer wat geleerdBest aantrekkelijk dus.
Zit ik dan met mijn kaart die waardeloze CRO uitspuugt in mijn wallet
:strip_exif()/f/image/O2DGhbTW6DZ1KctFqFu1GT8v.jpg?f=fotoalbum_large)
Initieel toen Swipe nog geen onderdeel van Binance was ging het erom dat men zoveel mogelijk klanten binnenhaalde om zo hun exchange te kunnen promoten. Bij zowel Crypto.com als Swipe draait het uiteindelijk hierom. Met de exchange verdient men dus het grove geld. Net zoals dat de supermarkt maar weinig verdient op bepaalde productcategorien maar op andere producten weer 50% marge heeft. En de muntjes die ze uitgeven (voor elk uitbetaalde BTC als reward dumpt men SXP op de markt) zijn idd gratis.14:15[/message]:[/b]
[...]
Ik spam m nog maar een keer
YouTube: GRATIS SPOTIFY PREMIUM - Swipe card
@Mooooody kon het eerder ook goed verwoorden. Ze hopen natuurlijk Henk & Ingrid in hun ecosysteem te krijgen waarbij ze aan fee's en cryto in hun wallets mogelijk nog wel wat kunnen verdienen.
En nog iets anders, VISA rekent voor elke transactie tussen de 3-4% fee heb ik me laten vertellen. Stel dat Swipe een deal met VISA heeft dat ze 2.5% krijgen. Op elke Saffron/Sky card houden ze hier geld aan over waarmee ze een deel van de 4-8% kaarten kunnen financieren? Ik denk dat de verhoudeing Saffon-Slate al snel naar de 1:100 gaat
Vergeet ook niet hoeveel VISA, American Express en dergelijke per jaar aan marketing uitgeven. Of je het nu teruggeeft als cashback of het pompt in dure reclames op TV ..het kost beide marketing budget.
Zodra men de bankoverboeking mogelijkheid weer bij Swipe weer als mogelijkheid aan heeft staan is dit de makkelijkste manier in mijn ogen. Geld storten op Binance via iDeal (kost x %) en dan via BEP2 USDT of Binance USD naar SWIPE. Heb je enkel 5,5 eurocent aan transactiekosten van Binance naar Swipe. En op Swipe zelf kan je als 'funding source' USDT of Binance USD kiezen. Zo ben je voor het gebruik van de kaart niet afhankelijk van de koers.Stokstaart schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:56:
Voor de reguliere swipe gebruikers, hoe toppen jullie de kaart op?
Jij kan een huis aftikken met je centen?
Wel aardige vraag overigens, ben benieuwd waar de grens ligt. Nieuwe tv? Paard? Auto? Er zal vast een maximum aan zitten.
[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 16-11-2020 15:42 ]
https://swipe.zendesk.com...pe-Card-in-the-EU-and-UK-Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:41:
[...]
Jij kan een huis aftikken met je centen?
Wel aardige vraag overigens, ben benieuwd waar de grens ligt. Nieuwe tv? Paard? Auto? Er zal vast een maximum aan zitten.
De creator 4956 lijkt me financieel nog te doen, qua cognitie en motoriek kan ik geen inschatting maken.
hahaha ja wellichtStokstaart schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:39:
[...]
Misschien heeft Charlie weer een plukje gekocht..
Precies wat ik me afvroeg. Als je al 2% kwijt bent aan het versturen naar je card heeft die hele cashback functie geen zin meer (bij de 2% kaart).volt22 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:41:
[...]
Zodra men de bankoverboeking mogelijkheid weer bij Swipe weer als mogelijkheid aan heeft staan is dit de makkelijkste manier in mijn ogen. Geld storten op Binance via iDeal (kost x %) en dan via BEP2 USDT of Binance USD naar SWIPE. Heb je enkel 5,5 eurocent aan transactiekosten van Binance naar Swipe. En op Swipe zelf kan je als 'funding source' USDT of Binance USD kiezen. Zo ben je voor het gebruik van de kaart niet afhankelijk van de koers.
Nu even op zoek naar een stuk hout.
[ Voor 7% gewijzigd door DW23 op 16-11-2020 16:08 ]
Hey eindelijk weer een post die niet over een crypto creditcard gaatDW23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:07:
Ik weet dat de geschiedenis zich nooit herhaalt, maar het blijft fascinerend om terug te blikken en te kijken met welke ordes BTC is toegenomen vanuit ieder dal. In 2015 was het dal ca. 220 dollar. In begin 2017 was prijs ca. 1100, wat een whopping 5x is... Een ongekende toename, terwijl de boom naar 20k nog moest komen. Bizar. Sinds het dal van 3500 zitten we al 4 a 5 maal zo hoog, dus als de geschiedenis ook maar een beetje rijmt, staat ons een stierig jaar te wachten.
Nu even op zoek naar een stuk hout.
Begrijp je gevoel! Zou de ATH van 2017, weer net zo'n minuscuul stipje zijn als de 2015 piek als je de BTC chart over 2 jaar ziet, ik hoop het wel maar ik kan het nu nog niet bevatten
Je hebt SEPA en Ideal, Ideal is direct op je binance rekening en betaal je dacht ik 1.5% fee voor. Sepa duurt een dag ongeveer, geen fee. Ik begon met Ideal maar inmiddels alleen SEPA stortingen.Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:00:
Wat is dit voor ongein? Ideal storting kost niks bij Binance maar CC 1,8%. Dan zou ik dus eerst van CC naar Revolut moeten en van Revolut naar Binance, da's nie handig nie.
Edit: Is Ideal er de volgende dag? Nooit een storting gedaan.
oh huh is dat nieuw?croc schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:40:
0% voor ideal zie ik bij binance staan?
[Afbeelding]
Ongeveer een maand geleden had ik volgens mij nog wel een fee betaald.
Alleen maar omdat je de chart niet in logarithmic hebt staanEgeau schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:35:
Begrijp je gevoel! Zou de ATH van 2017, weer net zo'n minuscuul stipje zijn als de 2015 piek als je de BTC chart over 2 jaar ziet, ik hoop het wel maar ik kan het nu nog niet bevatten
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2020 16:46 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Geen idee, nog nooit gebruikt, geen iDeal als belg.Maracas10 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:41:
[...]
oh huh is dat nieuw?
Ongeveer een maand geleden had ik volgens mij nog wel een fee betaald.
:strip_exif()/f/image/LF2jLDjv4FzXKX5ZMtN74H5u.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie ook:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/d7ac7644c31948329dd654d9f39bb306
Gebruik je vervolgens ook nog een euro trading pair om het naar crypto om te zetten is dat ook tot eind december gratis (geen maker fees)
Zie:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/dbd287b6689a4a5d9710a2eb4926e5e0
[ Voor 19% gewijzigd door iVibes op 16-11-2020 16:53 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:46:
Storten via iDeal op Binance is alleen deze week gratis...... normaliter 0,55% fees
[Afbeelding]
Zie ook:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/d7ac7644c31948329dd654d9f39bb306
Gebruik je vervolgens ook nog een euro trading pair om het naar crypto om te zetten is dat ook tot eind december gratis..
Zie:
https://www.binance.com/nl/support/announcement/dbd287b6689a4a5d9710a2eb4926e5e0
Hmmm, zie dat ik enkel Nederlandse banken kan gebruiken en wilde nou juist Revolut hiervoor inzetten. Dan wordt het dus CC->Revolut-.>ASN->Binance. Als er dan ook nog eens fees betaald moeten weet ik niet of ik hier nou zoveel zin in heb. Hoop handelingen voor 2,45% cashback, ik zou hem dan vooral voor boodschappen gebruiken en dat is in mijn geval iets van €750 per maand dus dat zou €18,37 zijn. Ik ben absoluut voor gratis geld en wil er best iets voor doen maar het moet wel leuk blijven.
Hmmm, zie dat ik enkel Nederlandse banken kan gebruiken en wilde nou juist Revolut hiervoor inzetten. Dan wordt het dus CC->Revolut-.>ASN->Binance. Als er dan ook nog eens fees betaald moeten weet ik niet of ik hier nou zoveel zin in heb. Hoop handelingen voor 2,45% cashback, ik zou hem dan vooral voor boodschappen gebruiken en dat is in mijn geval iets van €750 per maand dus dat zou €18,37 zijn. Ik ben absoluut voor gratis geld en wil er best iets voor doen maar het moet wel leuk blijven.iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:46:
Storten via iDeal op Binance is alleen deze week gratis...... normaliter 0,55% fees
[Afbeelding]
Zie ook:
Gebruik je vervolgens ook nog een euro trading pair om het naar crypto om te zetten is dat ook tot eind december gratis..
Zie:
Vanuit Revolut kan je toch ook rechtstreeks een SEPA overboeking doen naar Binance?Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:58:
[...]
Hmmm, zie dat ik enkel Nederlandse banken kan gebruiken en wilde nou juist Revolut hiervoor inzetten. Dan wordt het dus CC->Revolut-.>ASN->Binance. Als er dan ook nog eens fees betaald moeten weet ik niet of ik hier nou zoveel zin in heb. Hoop handelingen voor 2,45% cashback, ik zou hem dan vooral voor boodschappen gebruiken en dat is in mijn geval iets van €750 per maand dus dat zou €18,37 zijn. Ik ben absoluut voor gratis geld en wil er best iets voor doen maar het moet wel leuk blijven.
Edit: je kiest dan niet de iDeal optie op Binance maar de Bankoverschrijving SEPA optie.. ook gratis... gaat ook vrij snel, tijdens kantooruren zo'n 3 uurtjes...
[ Voor 11% gewijzigd door iVibes op 16-11-2020 17:10 ]
Geen idee, ik bankier zelden. Nog wat anders, hoe werkt Curve eigenlijk met betalen? Probeerde net af te rekenen in de supermarkt maar no go. Had mijn Revolut card geselecteerd en met de Revolut app werkte het wel gewoon. Het is toch gewoon Curve app openen, card selecteren en voor het apparaat houden of snap ik hier iets niet?iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:04:
[...]
Vanuit Revolut kan je toch ook rechtstreeks een SEPA overboeking doen naar Binance?
Nee joh, we zitten nog op de disbelief hobbel. Er staat hier nog niet eens een geleiderail.FijneKerst schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:58:
Nog even een reality check voor iedereen die denkt dat we er bijna zijn...
NOG LANG NIET JONGUH!
Hier met die bolletjestrui!
LAST MAN TO REACH THE TOP IS A ROTTEN UNION!
[Afbeelding]
Gaat lekker zo.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haha absoluut! Mo000onuNoTopia schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:20:
Laten we eerlijk zijn, dit soort BTC bewegingen zijn toch 10x leuker dan dat gerommel in de marge van die kaarten en cashback procentjes..
Waar blijft je favoriete uitspraak Ultra PUMP IETT @A87 ?
Ik vind persoonlijk alles wat geld naar me toe laat rollen interessant. Of dit een stijgende BTC is of cashback maakt mij weinig uit.uNoTopia schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:20:
Laten we eerlijk zijn, dit soort BTC bewegingen zijn toch 10x leuker dan dat gerommel in de marge van die kaarten en cashback procentjes..
ja ik vind het mijn tijd niet eens waard. nog sterker, ik spendeer mijn tijd liever aan onzin op het net posten dan dat ik tijd in die slappe tak zooi stopuNoTopia schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:20:
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ik duim voor je mee, maar met x50 zou ik eerst even hebben gewacht op -50 of -100 retrace. Met een x10 of x25 zou ik het hier nog wel willen proberen, maar om nou direct een x50 te openenhmr schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:05:
Long voor 300 USD met x50 leverage. Lets go.
Edit: Vanaf welk bedrag eigenlijk?
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 16-11-2020 18:10 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Er bestonden al kaarten waarmee je bitcoin kunt gebruiken op het visa netwerk. Daar heb je geen kaart van een exchange voor nodig.
Cryptopay
https://cryptopay.me/
Deze exchange kaartjes zijn alleen interessant, omdat je er procenten cashback op krijgt. Alleen moet je hiervoor wel je crypto private keys afgeven.
En dat is iets dat ten zeerste wordt afgeraden voor crypto.
Not your keys, not your coins.
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 16-11-2020 18:13 ]
Ik kom dr niet meer uit.
Ik heb een wallet bij binance, daar heb ik een crypto staan POE, binance besloot niet meer te handelen in POE. Ik kan ze niet omwisselen, ik kon ze nog enkel versturen naar een andere wallet. Ik heb een wallet aan gemaakt bij Coinomi en hier naartoe verstuurd, Binance zegt completed. coinomi ondersteunt geen POE maar ze hangen wel in dit account ik kan er alleen niet bij.
Ik heb voor coinomi een zin met 24 woorden recovery phrase. Die kan ik dus gebruiken wanneer ik een andere wallet zou hebben die POE ondersteunt en de 24 woorden recovery phrase heeft. Nu kwam ik terecht op Exodus, maarja die kent enkel de 12 woorden recovery phrase. Daar heb ik dus niks aan.
Kan iemand mij vertellen welke wallet ik kan gebruiken hiervoor? die wel aan deze eisen voldoet? en natuurlijk, doe ik het wel goed zo?
Verwijderd
En zo lieve kindertjes, werd er wederom een slachtoffer geboren van de 'horserace that never ends.'Taro schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:09:
[...]
Ik duim voor je mee, maar met x50 zou ik eerst even hebben gewacht op -50 of -100 retrace. Met een x10 of x25 zou ik het hier nog wel willen proberen, maar om nou direct een x50 te openen
De Brijder zit weer vol met de kerst als Bitcoin zo doorgaat
- Taro
- Niet online
Niets mooiers dan een Bitcoin bullrun meemaken met 50 of 100 keer het aantal Bitcoin dat je hebt toch?Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:13:
[...]
En zo lieve kindertjes, werd er wederom een slachtoffer geboren van de 'horserace that never ends.'
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
- Taro
- Niet online
Dat 16K geneuzel heeft ook wel weer lang genoeg geduurd ondertussen, op naar de 250!lighting_ schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:19:
En dat zonder media hype. Vind het prima zo
- Taro
- Niet online
Na het zien van deze video is de live chart wel een beetje saai om naar te kijken.Taro schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:52:
De Bitcoin weekly chart vanaf augustus 2011 in een video, dat plaatst alles ook nog even goed in perspectiefhttps://twitter.com/BitBitCrypto/status/1328074237584793600
Ik zit nu te kijken en denk steeds.
Ga dan
Ga dan
😂
[ Voor 6% gewijzigd door Dark Matter op 16-11-2020 19:02 ]
Bij 17k zet ik er wel een stop loss in.. nu lekker door laten lopen
Het is een leuk experiment met een maatje van me. Allebei 300 usd erin op flinke leverage. Gewoon omdat we erin geloven. Als het weg is, is het weg.
Gaat vooralsnog nog goed.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik gok dat @A87 zijn vrienden heeft uitgenodigd in dit forumVerwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:13:
[...]
En zo lieve kindertjes, werd er wederom een slachtoffer geboren van de 'horserace that never ends.'
Ik ben inderdaad net nieuw met crypto's. Hebben jullie tips?wdbtje schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:45:
[...]
Ik gok dat @A87 zijn vrienden heeft uitgenodigd in dit forum
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
wat je ook doet, altijd meer dan 50xhmr schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:57:
[...]
Ik ben inderdaad net nieuw met crypto's. Hebben jullie tips?
Buy high sell lowhmr schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:57:
[...]
Ik keek eerst hier, dacht dat het minstens boven de 18 zou zijn. Kijk ik op binance, is het nog gewoon onder de 17 btc. Sjeeemig zeg!
Ook in positieve zin niet. @Taro - ik hou je op de hoogte
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gewoon lekker doorgaan, veel lezen, veel videos kijken, veel BTC kopen, niet direct in paniek raken als je in de min staat, gewoon hodlen, lief zijn voor Jaapio, af en toe moon roepen en vooral tegen je vrienden zeggen dat je keirijk aan het worden bent van crypto.... welkom!hmr schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:57:
[...]
Maar ik ben al rijk. Nu ben ik in de war.iVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:09:
[...]
Gewoon lekker doorgaan, veel lezen, veel videos kijken, veel BTC kopen, niet direct in paniek raken als je in de min staat, gewoon hodlen, lief zijn voor Jaapio, af en toe moon roepen en vooral tegen je vrienden zeggen dat je keirijk aan het worden bent van crypto.... welkom!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Niet in de war raken, gewoon meer BTC kopen dan...
edit: daar gaan we broeders.... 17K soooonnnnn, LAMBO!
[ Voor 40% gewijzigd door iVibes op 16-11-2020 20:22 ]
17k binnen 24h. 20k in december. Much moon. Maybe marsiVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:10:
[...]
Niet in de war raken, gewoon meer BTC kopen dan...
edit: daar gaan we broeders.... 17K soooonnnnn
Pessimist. Of bedoel je euro?anti elppa schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:22:
[...]
17k binnen 24h. 20k in december. Much moon. Maybe mars
Benieuwd waneer de media hier iets over gaan schrijven. Tot nog toe vind ik dat er weinig over Bitcoin voorbij komt.
Als het boven de 20k komtkevinoku schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:27:
Dit gaat wel erg hard zo !
Benieuwd waneer de media hier iets over gaan schrijven. Tot nog toe vind ik dat er weinig over Bitcoin voorbij komt.
ardana123 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:28:
when blow off top
Valt allemaal nog wel mee. Lijkt niet eens op run naar ath eind 2017 of juni 2019. Tuurlijk komt er wel een correctie. Wellicht bij 17.2ardana123 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:28:
when blow off top
Hoezo kom je uit bij 17.2? Als ik naar daily chart kijk is er resistance aan 170xxanti elppa schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:31:
[...]
Valt allemaal nog wel mee. Lijkt niet eens op run naar ath eind 2017 of juni 2019. Tuurlijk komt er wel een correctie. Wellicht bij 17.2
Ehhh nee. Je moet de curvekaart toevoegen in Apple Pay of Google pay als je met je mobiel wil betalen. In de curve app pleur je al je betaal kaarten.Crypts schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:13:
[...]
Geen idee, ik bankier zelden. Nog wat anders, hoe werkt Curve eigenlijk met betalen? Probeerde net af te rekenen in de supermarkt maar no go. Had mijn Revolut card geselecteerd en met de Revolut app werkte het wel gewoon. Het is toch gewoon Curve app openen, card selecteren en voor het apparaat houden of snap ik hier iets niet?
LTC, DASH en nog een paar van deze jongens moeten de ATH eens gaan opzoeken.
LTC moet gewoon 1/4 van BTC waard worden of zo.
En toen werd ik wakker.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
- Taro
- Niet online
Welke coin gaat het worden??
- ik ga zelf voor Aion...
edit; keuzes tot nu toe...
Dogecoin (DOGE) - 2x
Waggerr (WGR) - 1x
USD - 1x
Aion (AION) - 1x
Decentraland (MANA) - 1x
Polkadot (DOT) - 1x
Nano (NANO) - 1x
Gulden (NLG) - 1x
IOTA (MIOTA) - 1x
Substratum (SUB) - 1x
Wrapped Bitcoin (WBTC) - 1x
[ Voor 64% gewijzigd door iVibes op 17-11-2020 10:09 ]
WaggeriVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:14:
Je krijgt nu 10K om in een Altcoin te steken. Alleen de winst is voor jou. Je moet binnen 10 seconden beslissen....
DOGEiVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:14:
Je krijgt nu 10K om in een Altcoin te steken. Alleen de winst is voor jou. Je moet binnen 10 seconden beslissen....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
USDiVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:14:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
DOGE ofc voor de maximum lulziVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:14:
HENK EN INGRID ZIJN ER WEER BOYS.
Ik ben high van de hopium man. Ik hoop dat ik mijn creditcard kan afbetalen en mijn long niet geliquideerd wordt..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
MANAiVibes schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:14:
- ik ga zelf voor Aion...
edit:
Waggerr (WGR) - 1x
Dogecoin (DOGE) - 2x
USD - 1x
Aion (AION) - 1x
Dit topic is gesloten.
![]()
/f/image/fmzrN7EkcrYe9cXD8lvTHA2F.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/McD3v3gKoK4dt7oTljIZ7Upt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xF8bkqQRdwhehcjr6gk7FtS8.png?f=fotoalbum_large)