Precies, we willen een nieuwe chick zien. Hopen dat @Verwijderd 'm al klaar heeft staan.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:06:
Kijk, nou lijkt Bitcoin eindelijk te begrijpen wat er gaande isEven een uitbraak >19k aub.
@Verwijderd kennende heeft hij het hele weekend chicks geselecteerd en heeft hij ze tot de 100k al klaar staanWhySoSerious schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:08:
[...]
Precies, we willen een nieuwe chick zien. Hopen dat @Verwijderd 'm al klaar heeft staan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ze betalen niet zoveel aan stroom maar dan is het volgens mij nog niet echt rendabel.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:07:
[...]
Er komt natuurlijk een prijsniveau waarop dat weer rendabel is in Nederland, misschien anticiperen ze daar al op?
ik heb me er niet meer in verdiept de laatste maanden, laatste keer dat ik keek was het ver van rendabel.
Toppen shorten is net zoiets als bodems longen. Beide heb je wat ervaring voor nodig om op de juiste manier de positie te openen. Voordeel van shorten is wel dat crypto heel vaak veel harder omlaag gaat dan omhoog. Je kan op de korte termijn met shorten enorm veel pakken, veel meer dan met longs.Slux schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:59:
[...]
Mehh dat crypto shorten is echt niks voor mij, ik heb weer de nodig faals achter de rug de laatste dagen, hoop dat ik nog iets goed kan maken.
Een aantal alts dalen, Bitcoin stijgt iets, dan volgt er meestal een grote Bitcoin move. Kom maar door met dat moonshot!
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 21-11-2020 17:15 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Als je een grote overproductie hebt uit panelen kan het best een leuk gokje worden. Je moet alleen eerst die 4k voor een miner nog terugverdienen, dat kan wel een puntje zijn.Slux schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:10:
[...]
Ze betalen niet zoveel aan stroom maar dan is het volgens mij nog niet echt rendabel.
ik heb me er niet meer in verdiept de laatste maanden, laatste keer dat ik keek was het ver van rendabel.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Heb de indruk dat je vol in btc zitTaro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:14:
Een aantal alts dalen, Bitcoin stijgt iets, dan volgt er meestal een grote Bitcoin move. Kom maar door met dat moonshot!
Vraag me wel af waar al die bulls vandaan komen in het weekend.... voro zowel Alts als BTC
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
Eerlijk gezegd heb ik nog niets...Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:10:
[...]
@Verwijderd kennende heeft hij het hele weekend chicks geselecteerd en heeft hij ze tot de 100k al klaar staan
Ik wil het namelijk niet jinxen
Maar die 19k babe is zo geselecteerd indien nodig.
Jullie mogen overigens gerust verzoekjes doorgeven. Aziatisch, Arabisch, Afrikaans, rood, blond, kastanjebruin...
Noem het maar op, mijn harde schijf van 5TB is goed gevuld en van alle markten thuis
BTC en ETH nu ja
Wat is het nu eigenlijk? Gewoon random alle alts pompen? Dit jaar hadden we de DeFi craze, in 2017 hadden we de ICO craze, en nu? De just pump it all craze?
Dat noemen ze altseason en we beginnen pas denk ik.ardana123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:27:
Wat is het nu eigenlijk? Gewoon random alle alts pompen? Dit jaar hadden we de DeFi craze, in 2017 hadden we de ICO craze, en nu? De just pump it all craze?
Zero.
Vet is nu aan de beurt. Enorm deja vu 2017. Toen hopte ik ook van coin naar coin
Hallo allemaal,
Ik ben niet zo een schrijver maar meer een lezer. Lees dit draadje al een tijdje mee.
Twijfel om toch alvast wat BTC profit over te hevelen naar altcoins. Om wat spreiding te hebben. Zit nu 90% bitc 10% ripple (inmiddels wat meer procentueel na vandaag).
Wat zou jullie strategie hierin zijn?
Ik ben niet zo een schrijver maar meer een lezer. Lees dit draadje al een tijdje mee.
Twijfel om toch alvast wat BTC profit over te hevelen naar altcoins. Om wat spreiding te hebben. Zit nu 90% bitc 10% ripple (inmiddels wat meer procentueel na vandaag).
Nu de boel weer lekker omhoog gaat, ben ik mijn portfolio aan het afstoffen en kom tot de ontdekking dat ik nog wat BSV moet hebben. Heb destijds met al die forks (BTC, BCH, Bitcoin gold etc) niet echt m'n best gedaan om het allemaal bij te houden, maar ik zie dat die BSV nu toch wel weer een leuk bedragje waard is. Maar hoe kan ik die nu claimen? Moet ik daarvoor de ElectrumSV wallet gebruiken die hier staat? https://www.electrum-bsv.org/
Standaard blokkeert m'n browser dit bestand nadat ik het gedownload heb, dus begin nu te twijfelen...
Standaard blokkeert m'n browser dit bestand nadat ik het gedownload heb, dus begin nu te twijfelen...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
1 halve dag wat pumpen is geen altseason wat mij betreft.Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:28:
[...]
Dat noemen ze altseason en we beginnen pas denk ik.
ALs het nou de hele week zo blijft dan ga ik er in geloven.... al moet BTC dan dus wel omlaag gaan. Anders is het gewoon Cryptoseason
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Is er iets aan de hand met Kraken? Er lijkt hier niks te gebeuren...
Man man man, het begint wel érg op 2017 te lijken zo.

Kraken heeft 3-4 jaar de tijd gehad om de zaakjes op orde te krijgen, hebben ze dat nog steeds niet onder controle? Binance heeft regelmatig opgeschaald en lijkt het nu op zich goed voor elkaar te hebben.
Absurd toch? Nu al 40 minuten geen updates.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:39:
Kraken heeft 3-4 jaar de tijd gehad om de zaakjes op orde te krijgen, hebben ze dat nog steeds niet onder controle? Binance heeft regelmatig opgeschaald en lijkt het nu op zich goed voor elkaar te hebben.
CZ had laatst nog getweet dat er een ATH systemload was op Binance.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:39:
Het enige dat ik soms heb is dat wanneer ik een tab laad met een coin, de chart niet wordt geladen. Je kan dan ook geen timeframe selecteren. Met een paar keer F5 is het dan wel opgelost.
Je kan alleen exports maken met een maximale tijdspanne van 3 maanden. Dus om een heel jaar terug te kijken zal je 4 keer een export moeten doen van 3 maanden.... als je veel trade zijn de export bestanden best wel fors dus daarom zullen ze dat wel gedaan hebben...Crypts schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:07:
Kom er net achter dat ik wel goed zit met XRP, heb een statement uitgedraaid op CB waaruit blijkt dat ik ingestap ben onder de 30 cent, geen megawinst maar toch lekker. Kan alleen niet vinden waar ze vandaan komen, heb ze niet op CB gekocht namelijk. Denk Binance maar dat werkt echt niet lekker om per 3 maanden terug te kijken.![]()
Is daar geen handigere manier voor?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Artikel over Bitcoin vandaag op nu.nl; https://www.nu.nl/economi...it-door-flinke-rally.html
FOMO incoming
FOMO incoming
Kan je niet op het adres zoeken in Google, misschien komt daar meteen de Exchange uitgerold?Crypts schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:07:
Kom er net achter dat ik wel goed zit met XRP, heb een statement uitgedraaid op CB waaruit blijkt dat ik ingestap ben onder de 30 cent, geen megawinst maar toch lekker. Kan alleen niet vinden waar ze vandaan komen, heb ze niet op CB gekocht namelijk. Denk Binance maar dat werkt echt niet lekker om per 3 maanden terug te kijken.![]()
Is daar geen handigere manier voor?
Snap ik op zich wel maar sjieker zou zijn geweest om een grotere periode toe te staan met een maximaal aantal transacties, melding erbij dat periode X niet meegepakt kon worden en het was een stuk gebruiksvriendelijker geweest. Ik handel vrijwel niet (meer) via Binance dus ik krijg dan uitdraaien over 3 maanden zonder transacties of maar een paar, werkt echt niet fijn. Bij CB kan het overigens wel en daar handel ik vrij veel dus dat zijn idd vrij grote bestanden.iVibes schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:45:
[...]
Je kan alleen exports maken met een maximale tijdspanne van 3 maanden. Dus om een heel jaar terug te kijken zal je 4 keer een export moeten doen van 3 maanden.... als je veel trade zijn de export bestanden best wel fors dus daarom zullen ze dat wel gedaan hebben...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zie een enorme rode candle op ripple op kraken, maar de prijs is wel op het hoogste punt. Nog anderen die dit zien?
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Door die downtime zal er wellicht een order op €0,19 zijn geweest? Anders een visuele bug.
https://www88.zippyshare.com/v/1NcD2LTx/file.htmlPelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:01:
[...]
@A87 is that you? Vol in xrp gestapt dit keer?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ripple is het bedrijf, XRP is de tokenLiripriscon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:31:
Hallo allemaal,
Om verwarring te voorkomen: Ripple is ripple Inc.Salvatron schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:54:
Ik zie een enorme rode candle op ripple op kraken, maar de prijs is wel op het hoogste punt. Nog anderen die dit zien?
XRP is het token
had er al zwikkie in cold store, maar kon ze vanmiddag ook niet laten liggen voor 17sats. Mooi lading bijgekochtPelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:44:
oke.. ben zojuist in Doge gestapt. De fomo was te groot..
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Laten we dit niet vergeten cryptobroeders!!
We are about to witness one of the greatest bull markets in financial history.
There is rarely a financial asset that increases in market cap measured in hundreds of billions of dollars over a 12 month period.
It just hit me how historic this Bitcoin bull run will be...
- Amen -
There is rarely a financial asset that increases in market cap measured in hundreds of billions of dollars over a 12 month period.
- Amen -
Ik hoop het niet, maar ik zit met de handelspot inmiddels wel helemaal in fiat...
It's "regret selling 5 mins after you sold" season
— Ed_NL (@Crypto_Ed_NL) 21 november 2020
Wie is amen?iVibes schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:19:
Laten we dit niet vergeten cryptobroeders!!
- Amen -
KnaldeSunri5e schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:25:
Boh ADA knalt als een malle.
Zero.
Heb je alles in fiat taro? Denk je dat er correctie komt
Paypal koopt sinds ze live zijn met aankoop/verkoop van crypto's 70% van de totale nieuwe supply op als ik dit artikel mag geloven.
https://cointelegraph.com...se-pantera-capital-claims
https://cointelegraph.com...se-pantera-capital-claims
Had alles in fiat, zit er inmiddels weer in:Ladonna schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:42:
Heb je alles in fiat taro? Denk je dat er correctie komt
:fill(white):strip_exif()/f/image/yYvdrZWT8Sf6qNY48mrqtNIi.png?f=user_large)
Ik ga ook maar weer wat op de Ledger zetten.
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 21-11-2020 18:52 ]
Als XRP/BTC pas met de eerste leg up bezig is in een Elliot Wave kan het nog weleens interessant worden
Waarom heb je market orders ipv limit orders geplaatst. Hebben market orders geen hogere fee?Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:49:
[...]
Had alles in fiat, zit er inmiddels weer in:
[Afbeelding]
Ik ga ook maar weer wat op de Ledger zetten.
Als de boel aan het stijgen is kan je niet zomaar een limit order gefilled krijgen. Dat kleine beetje wat het extra kost heb je vaak genoeg met een market al terug verdient. Verder worden de verschillen tussen maker en taker pas groot op Binance als je flink veel volume doet en veel BNB hebt.wdbtje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:20:
[...]
Waarom heb je market orders ipv limit orders geplaatst. Hebben market orders geen hogere fee?
Klopt, maar ik heb niet het geduld om te wachten, weer te annuleren, verplaatsen, herhalen, etc. totdat de order wél gehit wordt en de koers alweer hoger staat. Is allemaal gerommel in de marge.wdbtje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:20:
[...]
Waarom heb je market orders ipv limit orders geplaatst. Hebben market orders geen hogere fee?
Als je toch al heel lang aan het hodlen bent, is het dan beter om het te sparen op binance?
Ik zie nu dat je ook ada kan sparen en 10% krijgt.
Niet echt het juiste moment om te starten met staken. Als je tenminste ergens richting de top wil verkopen..Ladonna schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:32:
Als je toch al heel lang aan het hodlen bent, is het dan beter om het te sparen op binance?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
@Taro gaan alle fees niet heftig ten koste vj rendement?
Dan kan je beter naar Bitvavo gaan.Ladonna schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:32:
Daar stake je automatisch EN kan je traden.
Hoef je het niet te locken zoals op Binance en die andere. Stuk handiger (en Nederlands)
Ik krijg nu ongeveer 7 a 8% voor het staken van ada. Dit is voor 30 dagen locked staking. Je kan ook 60 of 90 dagen kiezen bijvoorbeeld, maar je kan dan geen kant op als ze omhoog of omlaag schieten. Je kan ze uit staking halen maar dan ben je de rente kwijt.Ladonna schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:32:
Mijn 30 dagen verlopen over 4 dagen, dat is voor mij een moment om te kijken wat ik met ada ga doen. Ik denk dat ik ze dan flexibel zal staken, dat kan ook gewoon op binance. Is natuurlijk afhankelijk van de prijs etc.
Zero.
Ik zit niet zo in dat hele gestake, earn en launchpool gebeuren maar zijn er op Binance ook interessante opties om wat meer te doen met je USDT of met je euro's?
Ik heb altijd wel wat euro's en USDT op Binance staan om ergens snel in te kunnen stappen maar als ze ook nog wat kunnen opleveren als ik slaap is dat natuurlijk altijd goed ;-)
Het moet wel flexibel zijn zodat ik ze op elk moment weer kan gebruiken om te traden...
Iemand suggesties? (wel op Binance graag, op Bitvavo stake ik al...)
Ik heb altijd wel wat euro's en USDT op Binance staan om ergens snel in te kunnen stappen maar als ze ook nog wat kunnen opleveren als ik slaap is dat natuurlijk altijd goed ;-)
Het moet wel flexibel zijn zodat ik ze op elk moment weer kan gebruiken om te traden...
Ik denk ook dat BTC snel wat dominantie gaat terug pakken, maar ik verwacht toch echt een herhaling van 2016 (aantikken ATH en dan naar beneden).Bever! schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
btc getopt, kleine alt finale en dan de implosie
ik zit in fiat
Je kan gewoon onder savings/flexible je usdt wegzetten tegen een rente.iVibes schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:08:
Ik zit niet zo in dat hele gestake, earn en launchpool gebeuren maar zijn er op Binance ook interessante opties om wat meer te doen met je USDT of met je euro's?
Zero.
Flinke sell wall op 19k, als die daar doorheen gaat is de weg vrij naar 20k en hoger.Bever! schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
btc getopt, kleine alt finale en dan de implosie
ik zit in fiat
Bij flexible savings zie ik inderdaad een USDT optie staan tegen een 7 day APY van 1.84%...Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:14:
[...]
Je kan gewoon onder savings/flexible je usdt wegzetten tegen een rente.
Is dat de optie met het hoogste rendement voor USDT?
Edit:
En hoe werkt zo'n liquiditeits-pool precies?
Als ik dan bijvoorbeeld de pool USDT/DAI kies en alleen USDT 'add', zie ik een 7 day APY van 10.8712%??
[ Voor 18% gewijzigd door iVibes op 21-11-2020 20:38 ]
Ik heb op litebit al heel lang ada, wat ik niet ga verkopen of mee trade. En ik zag op binance flexibele sparen, dus niet staken.
Ik dacht misschien daarheen doen.
M
M
YFI vorige week vrijdag. 15.000€, twijfel of ik zou verkopen. niet gedaan.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:20:
Ik hoop het niet, maar ik zit met de handelspot inmiddels wel helemaal in fiat...
[Twitter]
volgende dag €13.000. maandag weer op €15.000 alles verkocht om weer aan te kopen.
Next top was €25.000.. tja your right
Op Bitvavo kan je ADA automatisch staken... maar ook direct verkopen als hij opeens skyhigh gaat...Ladonna schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:21:
Ik heb op litebit al heel lang ada, wat ik niet ga verkopen of mee trade. En ik zag op binance flexibele sparen, dus niet staken.
M
Ik heb mijn tradepot op binance en kraken staan, je kan ook heel makkelijk en snel en vele malen goedkoper via sepa uitbetalen daar.Ladonna schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:23:
Maar ik ga eerst kijken bij de andere exchange. Aan de andere kant is de verleiding niet groot bij litebit. Want traden is echt te duur daar
Zero.
Alleen is de ATH van BTC nu geen 20K maar 100K .. en die is pas eind 2021Stokstaart schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:13:
[...]
Ik denk ook dat BTC snel wat dominantie gaat terug pakken, maar ik verwacht toch echt een herhaling van 2016 (aantikken ATH en dan naar beneden).
laten we het hopen. ik verdeel mijn inzet nu nogFijneKerst schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:29:
[...]
Alleen is de ATH van BTC nu geen 20K maar 100K .. en die is pas eind 2021
In 2016 overschoot de prijs de toenmalige ATH met een paar honderd dollar waarna we 30% corrigeerden. Dat is wat ik bedoel, en aangezien de huidige ATH op 20k staat, verwacht ik nog een pump van ruim 1.000 dollar voordat we corrigeren.FijneKerst schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:29:
[...]
Alleen is de ATH van BTC nu geen 20K maar 100K .. en die is pas eind 2021
Waar ik op reken is maandag pump naar 20.4k o.i.d. waarna iemand bepaalt dat het even mooi is geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 21-11-2020 20:36 ]
Dat zei ik ook al en toen liet jij zo'n slome foto zien
Nee, jij zei dat BTC 'nog nooit de ATH' heeft gebroken. BTC heeft tot nog toe altijd de ATH gebroken, met uitzondering van de huidige op 20k.Ladonna schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:40:
Dat zei ik ook al en toen liet jij zo'n slome foto zien
ik heb nu 500 euro winst met btc,
even afwachten of verkopen en nieuwe kopen?
https://justflipacoin.com/beekjo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:03:
Verwijderd
Jabeekjo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:03:
beekjo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:03:
/f/image/HE47GOJ570zhbjunure6fJ4o.png?f=fotoalbum_large)
Er is niemand die weet hoe het zal gaan. Feit is wel dat er nog nooit iemand armer is geworden van winst pakken. Alleen zal je toch echt zelf moeten bepalen waar je voor kiest. Er kunnen hier 10 mensen zeggen dat niet moet verkopen en 10 die zeggen dat je wel moet verkopen, het is aan jou en advies vragen over wat te doen geeft je een mening van een persoon die ook niet weet hoe het zal gaan.beekjo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:03:
Daarnaast kun je ook nog een gedeelte verkopen. Maar verder heeft @PilatuS het prima verwoord.
Verkopen en het vervolgens zien doorstijgen is k*t. Niet verkopen en vervolgens je winst zien verdampen, of zelfs verlies maken, is nog k*tter. Probeer voor jezelf een doel te stellen dat je bij x procent of x bedrag winst verkoopt. En hou je hier vervolgens ook aan.beekjo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:03:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Je inleg er uit halen en verder gaan met je 'winst' is natuurlijk ook een optie
Stoploss zetten op de helft winst, dan heb je nog de kans dat het oploopt of je hebt in ieder geval de helft
Verwijderd
You are wondering who is buying bitcoin at 18k ?
— bitcoin_ronahi (@BitcoinRonahi) 20 november 2020
Greyscale added 10550 btc to their custody in the last 24h. As comparison: the miners can mine only 900btc in one day. #Bitcoin pic.twitter.com/mq3Fy3UmIR
Ik geloof daar geen fuck van en daarnaast, ze blèren wel steeds hoeveel ze wel niet kopen en wie zegt dat ze niet ook verkopen.
XRP = trash
Liripriscon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:02:
Ripple gaat voor een tweede moonshot!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CQMlDemMuVppFcXXvhHPXKay.gif?f=user_large)
Mooi om te zien dat toch veel mensen hier redelijk negatief zijn/waren over XRP terwijl ze nu hard op weg zijn naar de maan.
Dus ?Maracas10 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:15:
Mooi om te zien dat toch veel mensen hier redelijk negatief zijn/waren over XRP terwijl ze nu hard op weg zijn naar de maan.
DOGE is shitste shitcoin ooit en ook die kan moonen. Dat een coin beweegt zegt compleet niets over de coin zelf. Het is allemaal waardeloze meuk en pure speculatie. Dat XRP een beweging maakt zegt niets over XRP.
Dan mag ie wel heel hard doorgaan, voorlopig staat een kennis van me nog op -80%Maracas10 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:15:

XRP = trash
Volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat 99% van de Alts shitcoins zijn...Maracas10 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:15:
Dat wil overigens niet zeggen dat we er geen centjes mee kunnen verdienen...
InderdaadMr_Ripple schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:22:
[...]
Dan mag ie wel heel hard doorgaan, voorlopig staat een kennis van me nog op -80%
BTC hoeft nog geen 10% te stijgen en doet een nieuwe ATH. XRP moet nog meer dan 500% stijgen voor een nieuwe ATH.
Hey vriend, hoe weet je dat? Overigens -65% hier momenteel nog maarMr_Ripple schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:22:
[...]
Dan mag ie wel heel hard doorgaan, voorlopig staat een kennis van me nog op -80%
Verwijderd
PilatuS schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:18:
[...]
Dus ?
DOGE is shitste shitcoin ooit en ook die kan moonen. Dat een coin beweegt zegt compleet niets over de coin zelf. Het is allemaal waardeloze meuk en pure speculatie. Dat XRP een beweging maakt zegt niets over XRP.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i4wnmWSyazq5xQte0rNalwlf.gif?f=user_large)
Ik hoop voor je dat het ooit nog goed komt.Soeski schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:28:
[...]
Hey vriend, hoe weet je dat? Overigens -65% hier momenteel nog maar
Persoonlijk vind ik Ripple vieze hosselmeuk, net als zoveel andere coins.
Laat ik die Chinees der hosselmunten nog even buiten beschouwing.
Wat een trash allemaal....
XRP = trash
Verwijderd
Ze zullen inderdaad vast wel een Excel sheetje hebben met wat erin en eruit gaat via Litebit.Mr_Ripple schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:08:
[...]
Ik geloof daar geen fuck van en daarnaast, ze blèren wel steeds hoeveel ze wel niet kopen en wie zegt dat ze niet ook verkopen.
Naar de maan? Kijk eens wat verder dan de hourly of daily chart pleaseMaracas10 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:15:
Verwijderd
Hij stijgt nu naar de dakgoot. En dan zo via de regenpijp weer het riool in.PHPResource schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:46:
[...]
Naar de maan? Kijk eens wat verder dan de hourly of daily chart please
Nee sorry kon het niet laten.
XRP kan natuurlijk zomaar weer een mooie run gaan maken als de gekte losbreekt.
Het is de hodlers gegund.
Dat ie nu een +30% pump maakt op 1 dag betekent toch wel dat er nog genoeg leven in zit om wat moois te kunnen laten zien.
Zelf heb ik nooit fomo gehad voor deze coin. Ik denk dat we wel vast kunnen stellen dat het geen scam is, maar ik zie XRP wel als de cashcow van Ripple. Opzich een geniale opzet.
Als er straks weer allemaal nieuwe mensen in crypto stappen dan ben ik ervan overtuigd dat ze goedkope shitcoins gaan kopen. Kan geen kwaad om alvast wat XRP te kopen om straks voor x5 van de hand te doen.
Ik zie het als traders die traden en net zo hard dumpen als de winst binnen is. Ik denk niet dat deze stijging komt door mensen die het kopen voor wat het is. De winst is het enige wat telt, niet waar een coin voor is bedoelt.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:52:
[...]
Dat ie nu een +30% pump maakt op 1 dag betekent toch wel dat er nog genoeg leven in zit om wat moois te kunnen laten zien.
En ik denk dat die nieuwe mensen eerder iets als LINK zullen kopen dan XRP. De nieuwe coins die de vorige bullrun niet hebben meegemaakt doen het sowieso veel beter dan het oude spul.uNoTopia schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:55:
Als er straks weer allemaal nieuwe mensen in crypto stappen dan ben ik ervan overtuigd dat ze goedkope shitcoins gaan kopen. Kan geen kwaad om alvast wat XRP te kopen om straks voor x5 van de hand te doen.
Verder heeft XRP een zooi bagholders en is het een highcap. Dit betekend dat de verkoopdruk veel groter is en er veel meer geld nodig is om te stijgen. Er zijn veel betere opties om te kopen, ook voor nieuwe mensen.
Blijkbaar heb ik hier het e.e.a. losgemaakt 🚀
Was gewoon tieves blij dat eindelijk een keer mee zit met XRP. Trusten 😘
Verwijderd
Geniet ervan man. Hoop dat ie morgen nog een keer over de kop gaat voor jeMaracas10 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:58:
De meeste mensen hier zien XRP als een shitcoin die uiteindelijk nergens gaat komen. Misschien komt ie wel ergens, maar dat moeten we eerst nog maar zien. Verder heeft Ripple miljarden stuks XRP gedumpt en zichzelf rijk gemaakt ten koste van de mensen die helaas stom genoeg waren om er in te geloven en meer dan 2 dollar per stuk voor een enkele XRP hebben betaald. XRP is gewoon nogal berucht en als dan iemand moon gaat roepen terwijl de ATH nog 500% weg is en vrijwel iedereen het een shitcoin vind, dan krijg je inderdaad wat reactiesMaracas10 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:58:
Dit topic is gesloten.