En maar 6 decimalen i.p.v. 8WhySoSerious schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:02:
[...]
Tuurlijk, er zijn veel meer Ripples dan BTC!
of niet gewenst hier lol
[ Voor 42% gewijzigd door Idutchman op 21-11-2020 13:23 ]
Wel weer heerlijk vermaakt met de comments onder dit berichtEnderQ schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:25:
Nu. nl signal go cryptobeeten
https://www.nu.nl/economi...it-door-flinke-rally.html
Er staat zelfs in dat btc steeds efficiënter wordt!Luuk schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:13:
[...]
En nog steeds dezelfde reacties in de comments. "gaat naar 0! tulpenmanie!1 piramidespel!1"![]()
![]()
De onwetendheid..
In welk opzicht? het is iig niet sneller geworden.
Mee eens, maar de maxi’s komen zo wel op je af hoorIdutchman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:23:
XRPPP!!!!!!! GO GO GO!
of niet gewenst hier lol
Een flinke knuffel maakt alles weer goed
Verwijderd
Tuurlijk wel.Idutchman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:23:
XRPPP!!!!!!! GO GO GO!
of niet gewenst hier lol
Ook al houdt niet iedereen evenveel van XRP
Pumpen die handel.
Voor de hodlers mag ie van mij door z'n ATH.
Na jaren van accumuleren ben ik benieuwd wat het gaat wordenIdutchman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:23:
XRPPP!!!!!!! GO GO GO!
of niet gewenst hier lol
Ach, dit is het 'grote cryptocurrency slowchat' topic. Iedereen komt een keer aan de beurt.elektriekert schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:25:
[...]
Mee eens, maar de maxi’s komen zo wel op je af hoor.
Een flinke knuffel maakt alles weer goed
Allen onthoud, a rising tide lifts all boats.
Dank UVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:26:
[...]
Tuurlijk wel.
Ook al houdt niet iedereen evenveel van XRP![]()
Pumpen die handel.![]()
Voor de hodlers mag ie van mij door z'n ATH.
Waar heb ik dat eerder gehoord?Idutchman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:27:
[...]
Ach, dit is het 'grote cryptocurrency slowchat' topic. Iedereen komt een keer aan de beurt.
Allen onthoud, a rising tide lifts all boats.
Same. 3 jaar lang gehuild van binnen.elektriekert schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:26:
[...]
Na jaren van accumuleren ben ik benieuwd wat het gaat worden
- Bitcoin
- ETH
- BNB
x3 long:
- Bitcoin
- ETH
- ADA
- Link
- Comp
- XRP (Vanochtend op 37 cent toegevoegd)
En x10 long:
- Bitcoin
Maximaal exposed in het geval van een daling, maar ik zit achter de knoppen voor als er iets verkeerd gaat.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Het is een zeer bescheiden zakje wat ik al veel te lang meezeul.
Dus hup naar #1 op cmc!
Voor heel even.
#1 nooit!lauraz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:52:
Ik lig op mijn blote knietjes in een grindbak te bidden dat xrp naar 0,59€ gaat. Heb ze zelfs al van mijn ledger afgehaald.
Het is een zeer bescheiden zakje wat ik al veel te lang meezeul.
Dus hup naar #1 op cmc!
Voor heel even.
Na veel te lang hodlen heb ik uiteindelijk in 2018 al mijn xrp verkocht tussen de 1 en 2 dollar.
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 21-11-2020 13:55 ]
Zero.
Lucky you!Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:53:
[...]
#1 nooit!
Na veel te lang hodlen heb ik uiteindelijk in 2018 al mijn xrp verkocht tussen de 1 en 2 dollar.
Ik ben in 2019 nog gaan proberen te dca-en, maar ook hopeloos. Die plukjes toen wel met hele minimale winst verkocht.
Gelukkig nooit heel vet ingestapt, dus verlies is nu eigenlijk minimaal, maar zo zonde dus ik hodl.
Ik was wel vet ingestapt op vet...lauraz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:59:
[...]
Lucky you!
Ik ben in 2019 nog gaan proberen te dca-en, maar ook hopeloos. Die plukjes toen wel met hele minimale winst verkocht.
Gelukkig nooit heel vet ingestapt, dus verlies is nu eigenlijk minimaal, maar zo zonde dus ik hodl.

Zero.
Dat verlies heb ik uit mijn hersenen laten amputeren. Ik weet niet eens meer hoeveel het was.Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:00:
[...]
Ik was wel vet ingestapt op vet...heeft me destijds 0.3 btc gekost.

Ik ben nu heel braaf en stap zelden tot nooit meer in anders dan btc, eth en beetje ada.
Uiteindelijk wil ik 80% btc, dus alles wat nu aan ellendemunten in de plus komt zet ik om.
Ik had XRP afgelopen week van de hand gedaan samen met XLM...maja LTC heeft het ook niet verkeerd gedaan gelukkig. Ik houd pf voorlopig aan in BTC/ETH/LTC/LINK. Verder wat ADA, QTUM en nog wat kleine bags die ik maar lekker laat staan.Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:53:
[...]
#1 nooit!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zo doe ik het ook. Nu 40/40% in btc en eth de rest in ada neo en wat zooi.. gaan de vlammen dan verkoop ik het voor btc.lauraz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:05:
[...]
Dat verlies heb ik uit mijn hersenen laten amputeren. Ik weet niet eens meer hoeveel het was.![]()
Ik ben nu heel braaf en stap zelden tot nooit meer in anders dan btc, eth en beetje ada.
Uiteindelijk wil ik 80% btc, dus alles wat nu aan ellendemunten in de plus komt zet ik om.
Zero.
:strip_exif()/f/image/ENBIOT88Wd6UJG4ejUQGnZdL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 90% gewijzigd door jimmythejew op 21-11-2020 14:14 ]
[Twitter: https://twitter.com/CryptoCobain/status/1329886717403344899]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Like me.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:22:
Zojuist nog wat fiat bijgestort voor XRP. Zag gisteren deze al langskomen, toen had ik direct in moeten stappen
[Twitter]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zero.
he doesnt know.Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:28:
Het is blijft ultra troep, maar als ik er vandaag een gratis tank benzine uit kan slaan doe ik het.
Oh Jimmy, i know.. i know it all.
Welkom op tweakers trouwens!
En straks stroomt alles weer mooi naar btc en knallen we de 20k door!
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 21-11-2020 14:37 ]
Zero.
De 3x XRP long ga ik denk ik als volgt afbouwen: 25% op 49 cent, 25% op 59, 25% op 69 en 25% op 79. Beetje optimistisch zijn mag wel toch?hmr schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:24:
Moet alleen ff sell targets vaststellen
De spot XRP zet ik misschien wel even weg aan de zijlijn.
De Bitcoin x10 long staat nu al op +30% vandaag. Ik moet wel risicomanagement gaan toepassen, want het blijft geen feest natuurlijk.
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 21-11-2020 14:44 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 21-11-2020 14:44 ]
Zero.
En daar gaat LINK ook, nice
@Pelox Die gaat straks wel weer verder
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 21-11-2020 14:49 ]
Wilde ik net zeggen, die sluipt lekker door.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:56:
ETH gaat zo ook uitbreken?
Zero.
ripple gaat eth flippenTaro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:56:
ETH gaat zo ook uitbreken?
/f/image/3yFU1qFomLCOH1u2zvicn1lq.png?f=fotoalbum_large)
I know, you know and we all know your Caps Lock is stuck...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
@A87 is that you? Vol in xrp gestapt dit keer?jimmythejew schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:57:
[...]
ripple gaat eth flippen
[Afbeelding]
Nou kinderen.. dat was de run van vandaag. Graag tot morgen bij weer een nieuwe aflevering van " Kop of munt: wordt je genaaid of wordt het je gegund?" en like je deze video, geef een duimpje dan!
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 21-11-2020 15:04 ]
Zero.
Ik kan helaas niet snel alle bronnen terug vinden.lighting_ schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:59:
[...]
Ik ben benieuwd of de retail markt werkelijk degene zal zijn die de prijs opdrijft. De meeste die in 2017
hun vinger aan hebben gebrand zullen dat niet graag een 2e keer zien.
Maar voor vorige bullrun had een klein % van de huishoudens in NL crypto.
Na de bullrun was er een soortgelijke berichtgeving en zei ik:
Imo zijn er nog genoeg mensen/huishoudens die elke bullrun denken "Had ik destijds maar....." Om komende bullrun dus in te stappen op het moment dat anderen verkopen.Chris.nl schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:05:
Als NL 7.7miljoen huishoudens heeft, dan is 500.000 6.5%
Mooi plaatje van 3 jaar geleden: https://steemit.com/crypt...tages-of-grief-xrp-ripple
Zero.
5 Forumreacties in je carrière met een 100% XRP shill score..
Knap, gefeliciteerd!
🏆
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
We gaan het wel merken. Vooralsnog merk ik dat mijn omgeving die in 2017 ingestapte nu niet meer zo geïnteresseerd zijn. De kleine particulier die in 2017 al niet instapte zal naar mijn mening nu ook niet doen. Ik gok eerder op de smart money. Die hebben sneller door wat er aan de gaande is en hoe ze hun vermogen moeten diversificeren.Chris.nl schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:03:
[...]
Ik kan helaas niet snel alle bronnen terug vinden.
Maar voor vorige bullrun had een klein % van de huishoudens in NL crypto.
Na de bullrun was er een soortgelijke berichtgeving en zei ik:
[...]
Imo zijn er nog genoeg mensen/huishoudens die elke bullrun denken "Had ik destijds maar....." Om komende bullrun dus in te stappen op het moment dat anderen verkopen.
[ Voor 25% gewijzigd door Bartske op 21-11-2020 15:18 ]
Nice, gefeliciteerd! Winst kunnen pakken of in ieder geval geen verlies?Bartske schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:17:
Lekker dat die xrp omhoog is, had nog een kleine bag van juli 2019, mooi dat die weg is(maar liefst 5 euro winst op die trade gemaakt in 1.5 jaar
)
Zero.
Toch netjesBartske schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:17:
Lekker dat die xrp omhoog is, had nog een kleine bag van juli 2019, mooi dat die weg is(maar liefst 5 euro winst op die trade gemaakt in 1.5 jaar
)
Maar wat je hier beschrijft is dus wel exact wat de oude gevestigde orde van cryptocurrency zal gaan belemmeren om nóg sneller te stijgen. Daarom hebben coins als bijv. Link een veel vrijer pad naar de maan dan NEO, XLM, etc.
Goed om te proberen realistisch te blijvenlighting_ schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:17:
[...]
We gaan het wel merken. Vooralsnog merk ik dat mijn omgeving die in 2017 ingestapt zijn nu niet meer zo geïnteresseerd zijn. De kleine particulier die in 2017 al niet instapte zal naar mijn mening nu ook niet doen. Ik gok eerder op de smart money. Die hebben sneller door wat er aan de gaande is en hoe ze hun vermogen moeten diversificeren.
Is maar net waar voor jou de maan ligt. Mijn neo's zijn nu al een x4 tov aanschaf. Ath hoeft niet, mag altijd welTaro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:20:
[...]
Toch netjes
Maar wat je hier beschrijft is dus wel exact wat de oude gevestigde orde van cryptocurrency zal gaan belemmeren om nóg sneller te stijgen. Daarom hebben coins als bijv. Link een veel vrijer pad naar de maan dan NEO, XLM, etc.
Is wel een goede ontwikkeling trouwens. Goed dat de hodlers nu van hun zware bags afkunnen. Dat geld kan dan mooi in btc bijvoorbeeld.
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 21-11-2020 15:21 ]
Zero.
Henk en İngrid’s in de wereld zijn er bij gekomen
Such heavy bagsVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:22:
NEVER FORGET NEVER FORGET
[YouTube: xrp dead meat]
LONG BITCOIN
much auw
very shit
many coin
Zero.
In juli 2019 was ik nog actief aan het daytraden, nu doe ik dat niet meer en heb ik nog wat alts omdat ik wel geloof dat die ooit nog wat meerwaarde kunnen gaan hebben (ETH, ADA, NEO en GET), maar XRP had ik puur voor het daytraden, blij dat ik er weer vanaf benTaro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:20:
[...]
Toch netjes
ohja en DOGE natuurlijk nog vergeten
[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 21-11-2020 15:29 ]
De reden dat ik wat fiat hou is dat ik Bitcoin er nou niet heel erg positief uit vind zien op de 3 minute chart. Ik zeg hiermee niets over de komende uren/dagen/weken/maanden, maar ik kijk het even aan voordat ik die weer bijkoop.
[ Voor 59% gewijzigd door Taro op 21-11-2020 15:44 ]
Verwijderd
Bartske schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:28:
[...]
In juli 2019 was ik nog actief aan het daytraden, nu doe ik dat niet meer en heb ik nog wat alts omdat ik wel geloof dat die ooit nog wat meerwaarde kunnen gaan hebben (ETH, ADA, NEO en GET), maar XRP had ik puur voor het daytraden, blij dat ik er weer vanaf ben
ohja en DOGE natuurlijk nog vergeten
:strip_exif()/f/image/v6Uq7JjLiQLutKqln6RxHsaf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6LAgvsCEimpeUx3fbjrpio4I.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 77% gewijzigd door Pelox op 21-11-2020 15:46 ]
Zero.
De eerste keer dat ik kocht was op 0,17 USD, het hoogste 0,55usd.
Dus voor mij valt het allemaal wel mee
Al een mooie winst en een blok VPVR-support achtergelaten dus laat maar lekker lopen.Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:44:
oke.. ben zojuist in Doge gestapt. De fomo was te groot..
[Afbeelding]
/f/image/vt9GKNrszly6PJRr2yp5e3nb.png?f=fotoalbum_large)
Misschien dat het aan mij ligt maar wat moet dit voorstellen? Vrij onduidelijk zonder verdere context.
Dat is het befaamde stock-to-flow model. BTC lijkt die op te voet te volgen dus als het zo doorgaat is BTC over een paar jaar $100k waard.Nopheros schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:01:
[...]
Misschien dat het aan mij ligt maar wat moet dit voorstellen? Vrij onduidelijk zonder verdere context.
Ik vind Bitcoin er op de korte timeframes niet lekker voor staan. Zet nog wat om naar fiat en heb nog voldoende. En voordat de moonboys weer gaan klagen: Ik sta klaar om in te stappen hoor, gaat mij echt om de heel korte termijn, bijv. komende uren / vandaag.
ETH staat er dan wel weer prima voor.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 21-11-2020 16:20 ]
Dit lijkt wekelijks te zijn, is het anderen ook opgevallen?
Vooruitlopend op die miljoenen heb ik die stap alvast gezet.Dark Matter schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:58:
[...]
Je kunt ook naar een bitcoin belastingtechnisch vriendelijk land verhuizen, zoals Duitsland of Portugal.
0% belasting.
Regeren is vooruitzien.
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Hopelijk de komende dagen wat alts met winst lozen en dan min 75% in btc/eth houden. Ben nog wat te diep in alts, wat vandaag dan wel weer fijn is. Dat dan weer wel.
Maar nu eerst de large caps, overmorgen de midcaps en daarna de lowcaps. Sommige dingen veranderen niet snel.
XRP shillarmy is ook uit de winterslaap, als je naar de weekly xrp/btc kijkt zou ik nu langzaam uitstappen... Nasty rakkers zijn het
De tijd leert of het tij keert
Zetten jullie die ook op 10% of gebruiken jullie misschien totaal geen SL ?
Ja die was mooi idd, €1800 in een dag pakken op enkel XRP. Ik zat echt met een WTF?!? Achter mijn scherm en wist ook nog eens de top te pakken.Taro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:26:
Er was toch 2 jaar geleden ook zo'n dag dat XRP ineens van +-30 naar +-90 cent ging op 1 dag? Die rit heb ik toen meegepakt, dat was overigens ook een zaterdag, hopelijk herhaalt dat zich vandaag
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb vanochtend ook link gekocht, de helft net verkocht met winst en mn stop loss voor de andere helft iets boven mn aankoopprijs. Dus ik laat het gaan en zorg dat ik geen verlies krijg.
Het enige waar ik nu op mis kan gaan is als btc in elkaar zakt. Dan ben ik voorlopig offline
Zero.
Dit is het begin van iets moois.Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:51:
Mijn schoonvader begint vragen te stellen over Bitcoin..
Tijd om te verkopen dus.Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:51:
Tijd om te shorten dus ?Pelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:51:
Mehh dat crypto shorten is echt niks voor mij, ik heb weer de nodig faals achter de rug de laatste dagen, hoop dat ik nog iets goed kan maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 21-11-2020 17:02 ]
Zero.
Ik hoop toch echt op een goede alt season waarbij XRP niet weer binnen een paar dagen gedumpt wordt.raq schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:28:
Wat heerlijk om Bob Loukas te luisteren, geeft me altijd rust en vertrouwen.
Hopelijk de komende dagen wat alts met winst lozen en dan min 75% in btc/eth houden. Ben nog wat te diep in alts, wat vandaag dan wel weer fijn is. Dat dan weer wel.
Maar nu eerst de large caps, overmorgen de midcaps en daarna de lowcaps. Sommige dingen veranderen niet snel.
XRP shillarmy is ook uit de winterslaap, als je naar de weekly xrp/btc kijkt zou ik nu langzaam uitstappen... Nasty rakkers zijn het
Maargoed, in deze markt met nog zo weinig regelgeving en wash trading kan er van alles gebeuren
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kennissen hadden het over om te gaan minen, hebben een apparaat van 4k gekochtPelox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:02:
Bij de bakker en kapper nog niks over Bitcoin gehoord.. hoe is het bij het koffieapparaat op kantoor?? Ik heb geen werk meer dus die info mis ik nu...

Is daar geen handigere manier voor?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Er komt natuurlijk een prijsniveau waarop dat weer rendabel is in Nederland, misschien anticiperen ze daar al op?Slux schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:06:
[...]
Kennissen hadden het over om te gaan minen, hebben een apparaat van 4k gekocht
Dit topic is gesloten.