Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:52:
Eerste indruk van Outriders is niet al te best. Gezien mijn eerdere ervaring met People Can Fly had ik op meer gehoopt. Voor het grootste gedeelte heel generiek en niks wat ik nog nergens anders gezien heb. Misschien zijn online looter-shooters ook niet helemaal mijn ding, dat kan ook. Maar grafisch is het zeker niet bijzonder en had best nog wel wat bugs her en der.

Maar even de release afwachten en de ervaringen die hier ongetwijfeld verschijnen.
People Can Fly stond bij mij synoniem aan Bulletstorm. Een erg coole over the top shooter die best wel uniek in zijn soort is. Door deze game ken ik ze en staan ze bij mij eigenlijk te boek als een coole developer. Echter heb gisteren even gekeken welke games ze nog meer gemaakt hebben en dan is dat eigenlijk best wel karig:

2004 Painkiller
2004 Painkiller: Battle Out of Hell, uitbreidingsset
2006 Painkiller: Hell Wars, Xbox-port
2007 Gears of War, Windows pc-port
2008 Gears of War 2, multiplayer-maps
2011 Bulletstorm i.s.m. Epic Games
2013 Gears of War: Judgment als 'Epic Games Poland'
2017 Fortnite, i.s.m. Epic Games

Ik had gehoopt dat ze weer een game zouden ontwikkelen die qua originaliteit meer aansloot bij Bulletstorm dan de zoveelste 13 in een dozijn looter shooter.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 15:18
FrankoNL schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:40:
[...]

Wat doet dat met HDR?

Ik zie dat je OLED light bedoelt. Dat betekent dus dat je HDR pretty much de nek om draait.

Dat lijkt me wat vergaand.
Hij bedoeld volgens mij wel "Brightness" op 49, OLED Light lekker op 100 laten staan voor games. Heb je ook wel nodig voor een fijne HDR ervaring.

Ik heb destijds na een eerdere tip zelf de brightness al op 49 gezet, ik heb het probleem met VRR ook niet gezien. Ook hier een LG CX en zoveel mogelijk games op 120fps

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 19:34
Voor degenen die niet zo heel veel met multiplayer shooters hebben, maar de single player wel leuk vinden:

De campaign van Call of Duty Cold War is gratis te spelen door een glitch:
https://nl.pepper.com/aan...-speelbaar-at-xbox-187788

Heb het net even getest en het werkt! Vanavond maar eens kijken hoe ver ik kom in de campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:15
Richie B schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:37:
[...]

😂 ja het was wat vroeg 😉

Ga trouwens nog wat dingen proberen, andere kabel en de xbox gewoon op console ipv pc zetten. Een clan maatje met de cx heeft nergens last van.
En anders gaat de tv terug. Ook raar dat HDTVtest niks over die artifact issue verteld heeft van de series X in combi met de CX, dus vrees dat het toestel niet 100% is
Ik heb het op 3 tv's getest, C9, B9 en GX. Allen hebben er last van met originele HDMI kabel die bij de Xbox zat. Lees het verder nog op diverse fora, dus ik denk dat jouw maatje het nog niet gezien heeft ;)

Switchen van input PC naar console laat de artifacts helaas nog steeds zien :/

Mocht je iets gevonden hebben om het op te lossen, graag!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Wat doet dat met HDR?

Ik zie dat je OLED light bedoelt. Dat betekent dus dat je HDR pretty much de nek om draait.

Nee, volgens mij is de standaard instelling voor HDR voor Brightness 50. Als je die terugzet naar 49, is het probleem opgelost.

EDIT:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnZjNslOTXVOA8fIMzvbD6ahAB4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/axWzU9Aok70FLfYdgNbsd67B.png?f=fotoalbum_large

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Heb je de bron van deze sheet? Is die er ook voor de B9?

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

d.bakker84 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:41:
Heb je de bron van deze sheet? Is die er ook voor de B9?
Bron: Ja hoor:

Dude, trust me

8)

Zonder gekheid. Deze sheet ging destijds bij de release van beide consoles rond op diverse fora waaronder Reddit, Neogaf etc etc. (Zie nu dat hij afkomstig is van Resetera, dat staat op regel 1 van de sheet) Geen idee wie hem gemaakt heeft, maar ik heb destijds alles zo ingesteld maar bij HDR wel de waarde van 50 naar 49 gezet voor Brightness. Verder heb ik wat lopen spelen met Warm1 en Warm2. Het verschil tussen beide is dat de ene wat meer gelig is dan de andere mbt wit. Dus meer gelig wit.

Volgens mij kun je hem ook voor de B9 gebruiken. Heb zelf de C9 en in juli 2020 de verschillen bekeken. Het enige verschil tussen de B9 en C9 is, dacht ik de processor in de tv zelf die iet langzamer is. Pin me er niet op vast, anderen zullen dat ongetwijfeld beter weten dan ik.

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 02-03-2021 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
JDL15 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:36:
[...]

Ik heb het op 3 tv's getest, C9, B9 en GX. Allen hebben er last van met originele HDMI kabel die bij de Xbox zat. Lees het verder nog op diverse fora, dus ik denk dat jouw maatje het nog niet gezien heeft ;)

Ik denk ook dat het grootspraak is van hem, maar als jij al die testen al gedaan heb, dan kan ik dat skippen. Schijnt vannacht een hotfix voor Warzone uitgerolt te zijn, maar of dat “ons” issue aanpakt voor oleds weet ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
MRE-Inc schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:48:
[...]

Bron: Ja hoor:

Dude, trust me

8)

Zonder gekheid. Deze sheet ging destijds bij de release van beide consoles rond op diverse fora waaronder Reddit, Neogaf etc etc. (Zie nu dat hij afkomstig is van Resetera, dat staat op regel 1 van de sheet) Geen idee wie hem gemaakt heeft, maar ik heb destijds alles zo ingesteld maar bij HDR wel de waarde van 50 naar 49 gezet voor Brightness. Verder heb ik wat lopen spelen met Warm1 en Warm2. Het verschil tussen beide is dat de ene wat meer gelig is dan de andere mbt wit. Dus meer gelig wit.

Volgens mij kun je hem ook voor de B9 gebruiken. Heb zelf de C9 en in juli 2020 de verschillen bekeken. Het enige verschil tussen de B9 en C9 is, dacht ik de processor in de tv zelf die iet langzamer is. Pin me er niet op vast, anderen zullen dat ongetwijfeld beter weten dan ik.
Steven030 in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
Richie B schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:56:
[...]

Ik denk ook dat het grootspraak is van hem, maar als jij al die testen al gedaan heb, dan kan ik dat skippen. Schijnt vannacht een hotfix voor Warzone uitgerolt te zijn, maar of dat “ons” issue aanpakt voor oleds weet ik niet.
Ps. Tevens laatste wat ik er over zeg, de CX schijnt een VRR probleem te hebben (crushing blacks) wat niet te fixen valt. Beetje klote, heb dit toestel juist gekocht om volledig 4k 120fps en vrr om het maximale uit de series X te halen. Ik ga even goed nadenken wat te doen, misschien dat de C11 beter is om op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:42
MRE-Inc schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:39:
[...]

Nee, volgens mij is de standaard instelling voor HDR voor Brightness 50. Als je die terugzet naar 49, is het probleem opgelost.

EDIT:

[Afbeelding]
Hmm van wat ik lees vermindert het de problemen iets inderdaad. Opgelost zou ik het niet willen noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Richie B schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:39:
[...]

Ps. Tevens laatste wat ik er over zeg, de CX schijnt een VRR probleem te hebben (crushing blacks) wat niet te fixen valt. Beetje klote, heb dit toestel juist gekocht om volledig 4k 120fps en vrr om het maximale uit de series X te halen. Ik ga even goed nadenken wat te doen, misschien dat de C11 beter is om op te wachten.
Dat was dacht ik gefixt. Je hebt nog wel last van flickering met de CX en VRR. Dat is helaas niet software matig op te lossen voor zover bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:11:
[...]

People Can Fly stond bij mij synoniem aan Bulletstorm. Een erg coole over the top shooter die best wel uniek in zijn soort is. Door deze game ken ik ze en staan ze bij mij eigenlijk te boek als een coole developer. Echter heb gisteren even gekeken welke games ze nog meer gemaakt hebben en dan is dat eigenlijk best wel karig:

2004 Painkiller
2004 Painkiller: Battle Out of Hell, uitbreidingsset
2006 Painkiller: Hell Wars, Xbox-port
2007 Gears of War, Windows pc-port
2008 Gears of War 2, multiplayer-maps
2011 Bulletstorm i.s.m. Epic Games
2013 Gears of War: Judgment als 'Epic Games Poland'
2017 Fortnite, i.s.m. Epic Games

Ik had gehoopt dat ze weer een game zouden ontwikkelen die qua originaliteit meer aansloot bij Bulletstorm dan de zoveelste 13 in een dozijn looter shooter.
Painkiller was echt een prettige 1v1 arena shooter. Kan mij de finale nog herinneren tussen Fatal1ty en Vo0, toch een stukje Nederlands trots.

De rest van hun titels zijn niet zo spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:11:
[...]

People Can Fly stond bij mij synoniem aan Bulletstorm....

Vooral dit dus inderdaad. Hun andere games heb ik ook met veel plezier gespeeld hoor, maar Bulletstorm lag wel net een niveau hoger dan die andere games. Had gehoopt meer in dat genre iets te zien. Die special abilities hinten daar wel naar, maar het is het net niet zeg maar.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
FrankoNL schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:46:
[...]

Dat was dacht ik gefixt. Je hebt nog wel last van flickering met de CX en VRR. Dat is helaas niet software matig op te lossen voor zover bekend.
Was een ook iets ouder bericht van januari. Maar goed op zich kan ik leven met dat flikkeren, maar niet met die flikkerende gekleurde blokjes. Vanuit werk zet ik em voor de grap is op 60hz straks. Heb wel begrepen dat het idd is wat het is met alle oleds betreft die combi met de series x. Dit moet zeker met firmware op te lossen zijn. Wellicht dat de hotfix die afgelopen nacht uitrolde iets doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Wat doet dat met HDR?

Nee, OLED Light moet op 100. Maar de brightness moet op 49 i.p.v. de standaard 50. Dit verhelpt de flickering i.c.m. VRR.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 02-03-2021 12:23 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Ik ben 5 weken weg geweest en het gaat nog steeds over (de instellingen van) TV's hiero. _O-

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Springbokkie schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:13:
Ik ben 5 weken weg geweest en het gaat nog steeds over (de instellingen van) TV's hiero. _O-
Ergens wel jammer.
@Mods, kun je niet in de reactie warning toevoegen dat dit elders gediscussieerd moet worden? Topic raakt best vervuilt zo, er is ook al 100 keer over gesproken dus men kan ook zoeken. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
kleinelievewolff schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:36:
Voor degenen die niet zo heel veel met multiplayer shooters hebben, maar de single player wel leuk vinden:

De campaign van Call of Duty Cold War is gratis te spelen door een glitch:
https://nl.pepper.com/aan...-speelbaar-at-xbox-187788

Heb het net even getest en het werkt! Vanavond maar eens kijken hoe ver ik kom in de campaign.
Heb het ook getest en werkt inderdaad.
Wel spijtig dat de raytracing of 120f/s ni werken…
Maar natuurlijk nog altijd perfect te spelen zonder betalen :-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:22
The Day Before survival/action mmo mix van dievision/last of us!

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41
Snap ergens wel de vraagtekens rond deze game, de eerste trailer werd gezien als erg scripted, en deze laat het 'net doen alsof' cover systeem zien, wederom vraagtekens hoe de game echt zal zijn. Ook het bedrijf erachter krijgt zo het commentaar, Fntastic, slechts 2 games uitgebracht welke niet echt bijzonder zijn. Gelijktijdig lijkt de focus dus 100% PVP te zijn.. in huidige markt, niet het idee of dat nu zo slim is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
JDL15 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:36:
[...]

I juich nog niet TE hard, maar…..ik kwam erachter dat ik de high resolution texture packs niet geïnstalleerd had! Kreeg een melding dat pack 3 uit was, buiten dat het er echt f…ing mooi uitziet, waren de flikkerende blokjes niet meer te zien…maar ik was een paar seconden bij het schip en moest meteen weer weg ivm werk. Kan niet wachten om te kijken of het echt opgelost is. Nooit stilgestaan bij die packs. Fingers crossed 🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Richie B schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:38:
[...]

I juich nog niet TE hard, maar…..ik kwam erachter dat ik de high resolution texture packs niet geïnstalleerd had! Kreeg een melding dat pack 3 uit was, buiten dat het er echt f…ing mooi uitziet, waren de flikkerende blokjes niet meer te zien…maar ik was een paar seconden bij het schip en moest meteen weer weg ivm werk. Kan niet wachten om te kijken of het echt opgelost is. Nooit stilgestaan bij die packs. Fingers crossed 🤞
Ik dacht dat het high res pack alleen op de operators en wapens zag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
FrankoNL schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:44:
[...]

Dacht ik ook, heeft geen betrekking op omgeving etc :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
JDL15 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:51:
[...]

Dacht ik ook, heeft geen betrekking op omgeving etc :|
Meen toch echt verschil te zien kwa bomen in de verte, AA lijkt hoger. Maar goed, ik kan het straks pas kijken.
Kwa wapens is het hetzelfde, zag er al goed uit. Maar kan het mis hebben.
Fijne dag allen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
FrankoNL schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:44:
[...]

Het is bijna 40gb aan data extra, speciaal voor 4k resolutie. Lijkt me sterk voor enkel wapens en operators. Zie het wel straks 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Springbokkie
"Springbok NL earned 3 achievements in February 2021 for 45 GamerScore worth 65 TA"

Waarschijnlijk mijn slechtste maand ooit, maar niet zo verwonderlijk met een pasgeborene :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:54
Springbokkie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:47:
"Springbok NL earned 3 achievements in February 2021 for 45 GamerScore worth 65 TA"

Waarschijnlijk mijn slechtste maand ooit, maar niet zo verwonderlijk met een pasgeborene :+
Dat was 8,5 jaar geleden zowat het einde van mijn game carriere, evenals het stoppen met wedstrijdrijden met RC nitro auto's.
Het gamen heb ik nu met de XSX een beetje terug opgenomen, maar het leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Wel zeker zo leuk, dan niet leuker maar wel anders :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
Engineer Stewie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:00:
[...]

Dat was 8,5 jaar geleden zowat het einde van mijn game carriere, evenals het stoppen met wedstrijdrijden met RC nitro auto's.
Het gamen heb ik nu met de XSX een beetje terug opgenomen, maar het leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Wel zeker zo leuk, dan niet leuker maar wel anders :+ .
Tijdens mijn geboorteverlof wel regelmatig kunnen spelen, maar dat was voornamelijk de multiplayer van Black Ops Cold War. Dat zijn potjes van 10 minuten en kunnen dus zo gespeeld worden. Die nieuwe map Apocalypse vind ik geweldig :) .

Bijvoorbeeld in Gears 5: een leuk, goed en gelijk opgaand potje ranked King Of The Hill kan wel bijna drie kwartier duren en dat is dus wat minder makkelijk in te passen door de onvoorspelbaarheid van een 4-wekige (jarig... wekig... is dat een woord? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Wat zijn de meningen hier over Immortals: Fenyx Rising? Heb de demo gespeeld en was wel aardig... maar ben benieuwd naar hoe het totaalpakket is. De gold editie heeft nu een leuke prijs maar hoorde dat de eerste DLC aardig tegenviel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Richie B schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:01:
[...]

Het is bijna 40gb aan data extra, speciaal voor 4k resolutie. Lijkt me sterk voor enkel wapens en operators. Zie het wel straks 😉
Volgens de officiele site ziet het alleen op wapens en operators ;)

EDIT:

Dit is niet de officiele site, maar ook hier staat enkel wapens en operators
https://segmentnext.com/2...-warzone-4k-texture-pack/

[ Voor 20% gewijzigd door FrankoNL op 03-03-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:41

Willybubba

Nut up or shut up.

sohus schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:33:
Wat zijn de meningen hier over Immortals: Fenyx Rising? Heb de demo gespeeld en was wel aardig... maar ben benieuwd naar hoe het totaalpakket is. De gold editie heeft nu een leuke prijs maar hoorde dat de eerste DLC aardig tegenviel?
Ik heb me er goed mee vermaakt (zonder DLC wel te verstaan, gewoon de normale editie). Zie het als een mix tussen Assassin's Creed en Breath of the Wild.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
FrankoNL schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Volgens de officiele site ziet het alleen op wapens en operators ;)

EDIT:

Dit is niet de officiele site, maar ook hier staat enkel wapens en operators
https://segmentnext.com/2...-warzone-4k-texture-pack/
Inderdaad zeg, dat zag ik er nou juist niet echt vanaf.
Thanks voor de link 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Is die nieuwe Microsoft headset nog ergens te pre-orderen ? Wou em eigenlijk bij Bol bestellen omdat ik nog wat gift cards heb maar daar is ie niet meer te bestellen. Ding ziet er goed uit en lijkt me mooie vervanging voor m’n TB Stealth 600.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rogierba
  • Laatst online: 04-10 07:55
Benny schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:54:
Is die nieuwe Microsoft headset nog ergens te pre-orderen ? Wou em eigenlijk bij Bol bestellen omdat ik nog wat gift cards heb maar daar is ie niet meer te bestellen. Ding ziet er goed uit en lijkt me mooie vervanging voor m’n TB Stealth 600.
Media Markt lijkt hem nog te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:19
Mediamarkt zegt in de preorder altijd dat ze em hebben, de vraag is even of ze er genoeg geleverd krijgen :) Wel de enige plek waar je geld kan dumpen daarvoor momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Thanks, zitten inmiddels al zo dicht op release dat ik beter even de reviews ga afwachten. Ben echt benieuwd naar audio quality, mic en comfort. Bovendien hoop ik dat hij lag-free is en geen connections issues heeft. Dat laatste vermoed ik niet omdat hij speciaal met het oog op de XSX/XSS is ontworpen.

Heel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik vond het een goede game (heb er zelf 40 euro voor betaald)., voor mij de eerste in dit soort.
Speel het nog af en toe (na het uitgespeeld te hebben) om wat amok te maken en of puzzels op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Ik ben fan!
Heel leuke en verfrissende game, al moest ik wel soms wat cringen van het geforceerde accent dat de voice actors gebruiken. Maar verder prima game.

Staat voor 29 USD op de US-store, werkt het nog steeds zo dat je die via VPN kan aankopen en zo activeren naar je console?
https://www.microsoft.com...fenyx-rising/C07KJZRH0L7S

Want dat is inderdaad geen geld voor die game.

[ Voor 19% gewijzigd door shyheim op 03-03-2021 12:32 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:32:
[Afbeelding]

Mortal Shell: Enhanced Edition - FAQ

* 4K Resolution ✔
* 60 FPS for PS5 and Xbox Series X ✔
* Upgraded textures ✔
* Faster loading times ✔
* Free upgrade for existing owners ✔

# Is the upgrade free for current owners?

Yes. Current Mortal Shell owners on PS4 and Xbox One do **not** have to re-purchase the game on the next generation of their consoles. Mortal Shell: Enhanced Edition will be available for free to existing owners.

# Will there be a physical disc version?

Yes, it's coming in April, we'll post up local retailers shortly.

# What framerate does Xbox Series S run at?

On Xbox Series S, Enhanced Edition will run at 4K, 30FPS. This is due to the hardware differences between the Series S and the Series X, and we wanted to squeeze every last drop of performance we could get out of the Series S to reach high-fidelity 4K visuals.

# Are there any DualSense enhancements on the PS5?

Yes, we will be revealing more about this before we launch next week.

# Can I redeem the free upgrade if I bought the physical version?

Yes, absolutely.

# Will the PS5 save issue be fixed?

We apologize for the long wait for those affected. The Enhanced Edition is intended to replace having to play through backwards compatibility on PS5 and will include a fix. However, the existing PS4 version will remain unchanged - the save bug does not affect PS4 consoles. Therefore, for those who may decide to continue playing on PS5 through backward compatibility, we encourage backing up saves regularly. We recommend that every PS5 player installs Enhanced Edition for the most up-to-date version with fixes.

# Can I transfer saves from previous gen to next-gen consoles?

For Xbox: Yes, as we have utilized [Smart Delivery](https://support.xbox.com/...d-play/smart-delivery-faq) for Xbox Series X|S.

For PlayStation: Transferring saves won't be available for PlayStation, unfortunately, due to technical barriers.
Morgen ga ik er denk ik mee beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
shyheim schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:30:
[...]

Ik ben fan!
Heel leuke en verfrissende game, al moest ik wel soms wat cringen van het geforceerde accent dat de voice actors gebruiken. Maar verder prima game.

Staat voor 29 USD op de US-store, werkt het nog steeds zo dat je die via VPN kan aankopen en zo activeren naar je console?
https://www.microsoft.com...fenyx-rising/C07KJZRH0L7S

Want dat is inderdaad geen geld voor die game.
Nope.... deze bundel is ook interessant voor de AC liefhebber: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

sohus schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:47:
[...]

Nope.... deze bundel is ook interessant voor de AC liefhebber: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Aha, MS is er dus achter gekomen dat het interessant was? :D
Zo Rogue Squadrons in de US gekocht voor 29 USD terwijl die hier nog duurder stond, en dan zo geactiveerd. Niet dus, jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Ergens wel jammer.
@Mods, kun je niet in de reactie warning toevoegen dat dit elders gediscussieerd moet worden? Topic raakt best vervuilt zo, er is ook al 100 keer over gesproken dus men kan ook zoeken. :>
Ik ga een balletje opgooien bij mijn collega mods.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:55
shyheim schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:52:
[...]

Aha, MS is er dus achter gekomen dat het interessant was? :D
Zo Rogue Squadrons in de US gekocht voor 29 USD terwijl die hier nog duurder stond, en dan zo geactiveerd. Niet dus, jammer.
Rogue Squadrons komt deze maand in de EA Access Play erbij. Als je Ultimate hebt, heb je automatisch ook EA Play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

dubbeldekkert schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:58:
[...]

Rogue Squadrons komt deze maand in de EA Access Play erbij. Als je Ultimate hebt, heb je automatisch ook EA Play.
Yes, ik spreek over half jaar geleden ;)
Vandaar, toen werkte dat trucje nog. Iemand die kan bevestigen dat het niet meer zou werken?

[ Voor 13% gewijzigd door shyheim op 03-03-2021 13:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:46

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niet duidelijk of het om de next-gen of last-gen versie gaat. Aangezien ze onderaan adverteren met de last-gen versie, vrees ik het ergste.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:15:
[...]

Helaas niet duidelijk of het om de next-gen of last-gen versie gaat. Aangezien ze onderaan adverteren met de last-gen versie, vrees ik het ergste.
Ben ik ook bang voor man. Ik dacht echt even "zo dan, dat is erg nice!" en het had maar zo waar kunnen zijn want Dirt 5, een heel recente game zit immers ook in de Game Pass.

Ik was gisteren Desperados 3 aan het spelen en wanneer ik de game pauzeer dan zie ik flickering. Zodra ik refresh rate naar 60hz zet is het weer goed.

Gaat dit ooit gefixt worden vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[...]

Lijkt het wel op. Nog steeds leuk om een paar seizoenen in de spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verschilt NBA 2K21 erg veel qua gameplay ook met de next gen editie of is het voornamelijk op grafisch vlak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:39:
Verschilt NBA 2K21 erg veel qua gameplay ook met de next gen editie of is het voornamelijk op grafisch vlak?
Grafisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2021/03/TW_Available-Today_Coming-Soon_templates_3.3.2021_6_JPG.jpg?w=1920

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GamePass. The gift that keeps giving. <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

AH, Football Manager 2021.

Meer info.

https://www.footballmanag...ootball-manager-2021-xbox

Play Anywhere titel, dus op PC en XBox inclusief cross-save en 4k native + HDR. Ga ik eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:56
Gameplay ook wel eigenlijk. Ik vind oprecht dat het anders speelt, de next-gen versie. Animaties zijn vele malen beter en in sportgames is dat qua gameplay best wel een verschil. Ik vind de next gen versie in alle opzichten een verbetering, ook grafisch. Eerste game waar ik, vooral op grafisch gebied, een next-gen gevoel van kreeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Football Manager kijk ik ook naar uit, de vorige delen ook vrijwel allemaal gespeeld. Mooi dat het weer in GP komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
[...]

Vrees er ook voor, zou mooi zijn dat XSS en XSX de next gen versie krijgt. Maar dat zal er niet inzitten. Heb eens op het punt gestaan NBA 2k21 te kopen, maar vind 60-70 euro voor een sportgame echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabuh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:49
Exorcist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:35:
Football Manager kijk ik ook naar uit, de vorige delen ook vrijwel allemaal gespeeld. Mooi dat het weer in GP komt :)
De Xbox versie heb ik geprobeerd maar vond hem niet speelbaar met de controller. Daarna maar de pc versie aangeschaft die mij erg goed bevalt. Wanneer je de xbox versie op pc speelt (play anywhere met cross-save) betreft het dus wel de uitgeklede versie. Voor de spelsnelheid is die versie prima, maar mist voor mij de diepgang van de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dabuh schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:54:
[...]

De Xbox versie heb ik geprobeerd maar vond hem niet speelbaar met de controller. Daarna maar de pc versie aangeschaft die mij erg goed bevalt. Wanneer je de xbox versie op pc speelt (play anywhere met cross-save) betreft het dus wel de uitgeklede versie. Voor de spelsnelheid is die versie prima, maar mist voor mij de diepgang van de volledige versie.
Ja, het is de "lite" versie die ook op de Switch uitgebracht is. Ik ga ook voor de PC versie in ieder geval :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Zijn 5 episodes van ieder een goed half uurtje volgens mij. Eerste episode is in ieder geval erg grappig :)

Qua gameplay zijn het vooral mini games. Maar er zit echt een dosis humor in.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2021 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds lange tijd vind ik dit persoonlijk een zeer "meh" Game Pass offering. Wel tof voor de fans van sport games. We hebben nog altijd de twee helft van maart.

Waarom zit er echter een april game tussen? Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:55:
[...]

Ja, het is de "lite" versie die ook op de Switch uitgebracht is. Ik ga ook voor de PC versie in ieder geval :)
Is die dan ook gelijk aan de touch versie, of is dat nog iets anders dan de lite versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn dit niet alleen de EA Play games? Of is dit het echt voor maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Timothy3000 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:41:
Yakuza 6 komt eind maart in ieder geval.

Het is altijd opgesplitst in 2 aankondigen. En NBA 2K1 is inderdaad de last-gen versie, net als bij Control.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:41:
6 relatief nieuwe games (gemiddeld een maand of 6/7 oud volgens mij met een waarde van iets van 240 euro is niet echt verkeerd toch? Dat het je smaak niet is is natuurlijk een 2e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wom schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:37:
[...]

Is die dan ook gelijk aan de touch versie, of is dat nog iets anders dan de lite versie?
Ik doelde op de touch versie, kwam even niet op het woord. Maar de Xbox versie is dus daarop gebaseerd met een vereenvoudigde structuur om het voor een console beter te kunnen behappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:10:
[...]

Ik doelde op de touch versie, kwam even niet op het woord. Maar de Xbox versie is dus daarop gebaseerd met een vereenvoudigde structuur om het voor een console beter te kunnen behappen.
Ah, juist. Dan weet ik wat te verwachten. Tweetal vrienden kopen ieder jaar de nieuwste versie en steken daar letterlijk 100'den uren in. Dus dacht even via Game Pass eens te proberen om zo mee te kunnen praten, maar daar gaat dus wel wat verschil in zitten verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:05:
[...]

6 relatief nieuwe games (gemiddeld een maand of 6/7 oud volgens mij met een waarde van iets van 240 euro is niet echt verkeerd toch? Dat het je smaak niet is is natuurlijk een 2e.
Je overschat die gemiddelde waarde met ongeveer de helft volgens mij. :p

Het zijn geen slechte titels maar ik zie liever dat ze die sporttitels wat verspreiden ipv 1 maand alleen maar sporttitels.

Naja, volgende maand weer een maand!

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 03-03-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:21:
[...]

Het zijn geen slechte titels maar ik zie liever dat ze die sporttitels wat verspreiden ipv 1 maand alleen maar sporttitels.

Als die games gemiddeld 20 euro in de store kosten wel. :P Ik heb gemiddelde prijs van 40 aangehouden op basis van Star Wars rogue squadron die ik in de store had opgezocht :). Alleen NBA2k is een stukje goedkoper. Rest zit volgens mij rond of boven de 40.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2021 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Voor mij is het juist een top maand. Allemaal toffe games. Samen met FF7R in PS+ worst maart dan toch nog een leuke maand. Ondanks dat er qua echte releases helemaal niets uitkomt wat ik interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 16:22
[...]

Sommige zijn snel tevreden andere weer niet, beetje teveel van het goede ja met zoveel sporttitels in een x :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
[...]

Is vanwege einde seizoen / net voor de start van het nieuwe seizoen (dus nieuwe games in aankomst).

Is dus geheel voorspelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb ook niks met sport games (buiten racen), maar... Er zit zoveel in gamepass, al zou er het komende jaar niks interessants meer bijkomen voor mij, dan nog heb ik geen schijn van kans om alles te spelen wat ik zou willen spelen. Dus ik maak me echt niet druk om of iets een goede of slechte maand is eigenlijk.

Dat dan even afgezien van het feit dat ik momenteel weer helemaal hooked ben aan Borderlands 3 die ik buiten gamepass om gekocht heb (met alle dlc, die sowieso nooit in gamepass zouden komen)... :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:05:
[...]

Op zich is 240 euro natuurlijk niet helemaal eerlijk, maar 100 euro kost het toch al snel. Nou doet EA dit elk jaar met EA Access rond deze tijd, maar het is fijn om te zien dat ze met Game Pass hun strategie niet veranderen voor wat betreft nieuwe games toevoegen. Belangrijker dan wat het totaal kost, is dat het aanbod veelzijdiger wordt. Niet iedereen heeft wat met voetbal of basketbal of Star Wars, maar de kans is groot dat wel 1 van die 3 interesse wekt.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 03-03-2021 22:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:45:
Ik heb ook niks met sport games (buiten racen), maar... Er zit zoveel in gamepass, al zou er het komende jaar niks interessants meer bijkomen voor mij, dan nog heb ik geen schijn van kans om alles te spelen wat ik zou willen spelen. Dus ik maak me echt niet druk om of iets een goede of slechte maand is eigenlijk.

Dat dan even afgezien van het feit dat ik momenteel weer helemaal hooked ben aan Borderlands 3 die ik buiten gamepass om gekocht heb (met alle dlc, die sowieso nooit in gamepass zouden komen)... :+
Keek even in mijn games verzameling en inclusief game pass staan er nog 450 games op mij te wachten ongeveer :+

Niet dat ik die allemaal zou spelen, maar een groot deel wil ik nog best wel doen.. alleen het probleem tijd speelt mee in de huidige afstudeerperiode :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 07:25
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:06:
[YouTube: 3 out of 10 Season OneXbox Launch Trailer]

Zijn 5 episodes van ieder een goed half uurtje volgens mij. Eerste episode is in ieder geval erg grappig :)

Qua gameplay zijn het vooral mini games. Maar er zit echt een dosis humor in.
Ik kan het spel nu nog niet zien in de Xbox en/of Gamepass app. Moet ik zoeken in de store of in GP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:25:
[...]

Op zich is 240 euro natuurlijk niet helemaal eerlijk, maar 100 euro kost het toch al snel. Nou doet EA dit elk jaar met EA Access rond deze tijd, maar het is fijn om te zien dat ze met Game Pass hun strategie niet veranderen voor wat betreft nieuwe games toevoegen. Belangrijker dan wat het totaal kost, is dat het aanbod veelzijdiger wordt. Niet iedereen heeft wat met voetbal of basketbal of Star Wars, maar de kans is groot dat wel 1 van die 3 interesse wekt.
Hmm toch even gekeken of ik er nou echt zo ver af zat qua prijzen. Onderstaande prijzen zijn huidige prijzen in de xbox store zonder korting via EA play.

20 euro voor NBA2k
40 euro voor Star Wars Squadrons
70 euro voor NHL 21
70 euro voor Madden
40 euro voor Football Manager 2021 xbox versie
30 euro voor Football Manager 2021 pc versie (precieze prijs niet bekend omdat pc versie is)

Is het stiekem toch best een hoop geld. Zelfs meer dan 240 euro ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Ik kan het spel nu nog niet zien in de Xbox en/of Gamepass app. Moet ik zoeken in de store of in GP?
In de store op de xbox zelf bij “New games” :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Football Manager is al beschikbaar. Maar ik kom al niet voorbij de Privacy Policies. Je moet Y drukken voor Confirm, maar het reageert nergens op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:28:
Football Manager is al beschikbaar. Maar ik kom al niet voorbij de Privacy Policies. Je moet Y drukken voor Confirm, maar het reageert nergens op.
Als je op de twee joysticks drukt tegelijkertijd krijg je een pijltje dat je kunt gebruiken.
/edit: de linker is genoeg geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-03-2021 08:36 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:28:
Git gud! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is er iemand die PES uit Gamepass heeft geïnstalleerd (of het spel natuurlijk heeft) en die me kan vertellen hoe ik een online 1 tegen 1 game moet beginnen tegen een vriend van me? Het spel heeft teveel opties en ik kan het niet vinden, gisteravond ook flik gegoogeld maar ik kon geen goede beschrijving vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Engineer Stewie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:38:
[...]

Vrees er ook voor, zou mooi zijn dat XSS en XSX de next gen versie krijgt. Maar dat zal er niet inzitten. Heb eens op het punt gestaan NBA 2k21 te kopen, maar vind 60-70 euro voor een sportgame echt te veel.
En @Rivanov.

Vanuit de game pass app kan ik beide versies installeren op de Xbox, alleen ga ik het niet spelen (+ te weinig ruimte) dus verder moeten jullie het zelf testen of je hem ook daadwerkelijk kan spelen na het installeren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 19:34
shyheim schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:59:
[...]

Yes, ik spreek over half jaar geleden ;)
Vandaar, toen werkte dat trucje nog. Iemand die kan bevestigen dat het niet meer zou werken?
Ik heb laastst nog een paar keer iets gekocht in de store van Brazilië met braziliaanse giftcards. Dat werkte prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

BM

Moderator Spielerij
Walkman schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:56:
Is er iemand die PES uit Gamepass heeft geïnstalleerd (of het spel natuurlijk heeft) en die me kan vertellen hoe ik een online 1 tegen 1 game moet beginnen tegen een vriend van me? Het spel heeft teveel opties en ik kan het niet vinden, gisteravond ook flik gegoogeld maar ik kon geen goede beschrijving vinden....
Ik denk dat ze je in [Multi] eFootball PES2021 wellicht beter/sneller kunnen helpen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 13:37
timmie271 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:03:
[...]

En @Rivanov.

Vanuit de game pass app kan ik beide versies installeren op de Xbox, alleen ga ik het niet spelen (+ te weinig ruimte) dus verder moeten jullie het zelf testen of je hem ook daadwerkelijk kan spelen na het installeren :)
Ik kan alleen de Xbox One-versie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Thom2289 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:02:
[...]

Ik kan alleen de Xbox One-versie downloaden.
Krijg beide versies niet eens te zien op de xbox, dus dat helpt al helemaal niet :+

Jij krijgt de one-versie wel geïnstalleerd en/of te zien in het overzicht op de xbox zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 13:37
timmie271 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:07:
[...]

Krijg beide versies niet eens te zien op de xbox, dus dat helpt al helemaal niet :+

Jij krijgt de one-versie wel geïnstalleerd en/of te zien in het overzicht op de xbox zelf?
Ik heb hem vanuit de store kunnen vinden en downloaden. In het overzicht van GamePass staat hij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

kleinelievewolff schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:16:
[...]
Ik heb laastst nog een paar keer iets gekocht in de store van Brazilië met braziliaanse giftcards. Dat werkte prima.
Held!
Heb Immortals zelf op PS5 gekocht helaas. Die cross-platform save maakt het gelukkig mogelijk om op XSX verder te kunnen spelen, dus denk dat ook te doen.

Enige wat mij wat tegen houdt is... de trophies/achievements gaan niet mee over :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mocht iemand nog Tony Hawk willen proberen. Er is een limited trial van de game uit:

https://www.trueachieveme...xbox-store-series-x-s-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Thom2289 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:10:
[...]

Ik heb hem vanuit de store kunnen vinden en downloaden. In het overzicht van GamePass staat hij nog niet.
Ik kan enkel de last gen versie downloaden als onderdeel van gamepass ultimate. De andere heeft 20% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jonge jonge jongen, Halo MCC blijft helaas wel een bende hoor. Na onderhand miljoenen patches gehad te hebben blijft deze game "cursed" vind ik.

Van de week wilde we sinds lange tijd weer eens Halo 4 online doen, matchmaking ging prima qua mensen vinden, maar voor 3 vrienden ging het mis. Tijdens het laden van de map bleef de game gewoon laden en ging niet verder. Dit tot 3x aan toe. Maar de game ziet dat wel als het hebben gejoined van een match, dus krijg je die tijdelijke ban van een minuut omdat je vroegtijdig "stopt" middenin de match. Faal!

Of de game bleef ineens een minuut lang hangen in het settings scherm. Voor een andere vriend sloot de game gewoon volledig af. Net wilde ik met de campaign van Reach beginnen samen met broer, ik had hem in mijn roster van joined players voor co-op, en toch zag ik hem niet tijdens gameplay. Na meerdere keren het opnieuw proberen konden we elkaar zien.

Wtf man!

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 04-03-2021 18:08 ]

Pagina: 1 ... 121 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord