Kompjoeternurt
Ben niet echt op zoek naar iets, maar als er toevallig wat leuks voorbij komt kijk ik voor de zekerheid wel even op Tweakers anders Google waar het eventueel goedkoper is.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:06:
[...]
dat is makkelijk op te lossen
deze bestellen en de oude annuleren!
Kwaed weer...
[ Voor 27% gewijzigd door Martinusz op 11-11-2020 13:35 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
/f/image/280meWjuTQ0FBuoBjNqNpNjq.png?f=fotoalbum_large)
Hater!!Martinusz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:34:
De scripters hebben weer een doosen site gelijk weer kapot.
[ Voor 22% gewijzigd door Richh op 11-11-2020 13:44 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
HAH.
Wel even laten weten wat er in zit
Kwaed weer...
Zeker! Ik hoop op betere boxen dan de vorige hunt. Toen heb ik misgegrepen, maar wat ik verder begreep zat er eigenlijk enkel troep inKenackwurst schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:45:
[...]
HAH.
Wel even laten weten wat er in zit
Wat houdt die deal in? Pizza met een drankje zag ik snel ofzo...IThom schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:02:
En daar ging de pizza 🍕🍕
Anoniem: 91634
Je kan de deal voor €1,- kopen en dan regelt iBOOD voor je dat er vanavond door een thuisbezorgd restaurant bij je in de buurt een pizza met een frisdrank bij je wordt bezorgd.Edman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:12:
[...]
Wat houdt die deal in? Pizza met een drankje zag ik snel ofzo...
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Kwaed weer...
"When you grow up your heart dies"
@Webcare iBOODvan duin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:38:
@Ibood komen er nog free shipping codes hier?
[ Voor 67% gewijzigd door van duin op 11-11-2020 17:40 ]

Kreeg de info via het forum dat de deals dus verdeeld zijn over de app en de "gewone" site. Dus je hebt een hoeveelheid boxen in de app/mobiele browser en een hoeveelheid boxen in de "gewone" site.
Ik kreeg mn box via de app, kon rustig alles door en reageerde best laat erop. Was best verbaasd deze te bemachtigen.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Yep, ze komen best vaak terug als ze niet uitverkocht zijn voor dezelfde goedkope prijs.Ulster Seedling schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:15:
Ik let vaak maar beperkt op tijdens de hunt, maar komen de meeste artikelen meermaals terug? Ik zie in de geschiedenis namelijk twee dingen die ik nog wel wil hebben, maar helaas naast heb gegrepen. Ze staan ook niet op de site tussen de flash sales helaas.
Meestal aan het einde kun je via het forum vragen of ze bepaalde items nog een keer kunnen laten langskomen. Ze hebben ook baat bij het verkopen van dit spul.Ulster Seedling schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:15:
Ik let vaak maar beperkt op tijdens de hunt, maar komen de meeste artikelen meermaals terug? Ik zie in de geschiedenis namelijk twee dingen die ik nog wel wil hebben, maar helaas naast heb gegrepen. Ze staan ook niet op de site tussen de flash sales helaas.
Haha, echt? Morgenavond kun je dat dan proberen? Ik ben benieuwd!Jaïr.exe schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:53:
[...]
Meestal aan het einde kun je via het forum vragen of ze bepaalde items nog een keer kunnen laten langskomen. Ze hebben ook baat bij het verkopen van dit spul.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Memento mori
Dat was gisteren ook al zo hoor, sommige dingen komen echt bizar vaak langs zoals de bestekset of de twee speakers. Zit zelf te wachten op de verfspuit van wagner, maar die is gisteren om 4 uur 's nachts langs gekomen en vanochtend om 7 uur ofzo.Bob-B190 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:01:
Het is restjesdag zo te zien. Er komt continue hetzelfde langs.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Ja of die nest deurcamerabel, de netgear switch, tondeuses, etc.Soepstengel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:04:
[...]
Dat was gisteren ook al zo hoor, sommige dingen komen echt bizar vaak langs zoals de bestekset of de twee speakers. Zit zelf te wachten op de verfspuit van wagner, maar die is gisteren om 4 uur 's nachts langs gekomen en vanochtend om 7 uur ofzo.
Memento mori
Je kan het de hele dag proberenUlster Seedling schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:20:
[...]
Haha, echt? Morgenavond kun je dat dan proberen? Ik ben benieuwd!
Helaas voor mij geen bovenfrees of zaagtagel voor bij zien komen, ik verwacht die ook niet meer
@Soepstengel wagner spuiten staan ook gewoon in categorie dikke rammers
[ Voor 18% gewijzigd door Martinusz op 12-11-2020 13:11 ]
Toch maar 1dagskoopjes opengezet...
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Hoe krijg je dat dan door via de app?Jaïr.exe schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:21:
Shoptegoed gewonnen, rocketbook gewonnen én een box binnen (deze hunt weer echt meegedaan).
Kreeg de info via het forum dat de deals dus verdeeld zijn over de app en de "gewone" site. Dus je hebt een hoeveelheid boxen in de app/mobiele browser en een hoeveelheid boxen in de "gewone" site.
Ik kreeg mn box via de app, kon rustig alles door en reageerde best laat erop. Was best verbaasd deze te bemachtigen.

Ik neem aan dat als webcare ibood hier altijd meeleest dat ze bekend ermee waren...iBlunt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:54:
Een slimmerd heeft de google-docs bestand gedeeld op de forum van iBood. En nu isie niet meer in de lucht.
Memento mori
Kwaed weer...
Memento mori
Iemand had de inhoud van zijn box ingevuld maar dat niet beveiligd, dus iedereen kon er mee aan de haal.
Kortstondige paniek dus
Kwaed weer...
Je kan dus de "app only" deals via de iBood app krijgen (ios appstore of google play store) of volgens mij via je Chrome browser en dan F12 -> devtools en kies iPhone X oid. Dan verschijnt de mobiele layout ook.maaikeblankman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:53:
[...]
Hoe krijg je dat dan door via de app?
ik heb de app maar waar zie je de app only deals dan?Jaïr.exe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:19:
[...]
Je kan dus de "app only" deals via de iBood app krijgen (ios appstore of google play store) of volgens mij via je Chrome browser en dan F12 -> devtools en kies iPhone X oid. Dan verschijnt de mobiele layout ook.
Die verschijnen automatisch daar.maaikeblankman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:24:
[...]
ik heb de app maar waar zie je de app only deals dan?
Kijk stel ze pushen de boxen en ze pushen er 20. 10 gaan naar de mensen met de gewone computer browser en 10 voor de app. Zo zien ze de box tegelijkertijd maar de 10 boxen van de normale browser zijn wellicht eerder weg dan de 10 boxen in de ibood app. Dus via de ibood app heb je misschien meer kans.
Gezien het aantal pagina's: Zitten er uberhaupt leuke deals tussen?
Ze vragen nu op het ibood forum of er nog verzoekjes zijn voor items die mensen gemist hebben. Pak je kans.Ulster Seedling schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:20:
[...]
Haha, echt? Morgenavond kun je dat dan proberen? Ik ben benieuwd!
Zover ik heb gezien was het niet interessant. Voor producten waar ik interesse in heb zag ik veel herhalingen van de afgelopen weken en ook producten die niet of nauwelijks goedkoper zijn dan andere shops als je verzendkosten meerekent.Waah schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:32:
Ah, de hunt. Die had ik gemist ;-)
Gezien het aantal pagina's: Zitten er uberhaupt leuke deals tussen?
GoT, You have to love it!
Ze hebben blijkbaar nog veel Apple Watches over, steek er zo maar eentje in de box @Webcare iBOOD
[ Voor 27% gewijzigd door bibi2205 op 12-11-2020 23:22 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ben benieuwd wat er in zit. 20ste zou die binnen moeten zijn.
Zal hier wel de inhoud posten
Kwaed weer...
Nog nooit zoveel gekrijs en paniek gehoord in 1 minuut. Ibood gaf me naast leuke spullen nu ook een paar grijze haren
Ohja en haar paypal adres stond verkeerd, good story.
Ik zat midden in Subnautica en ineens was ‘t paniek want leviathan maar ook box...Jaïr.exe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:33:
Vriendin heeft nu ook de box binnen, ze had caps lock aan tijdens het PayPal proces. Maar als je eenmaal daar bent, dan heb je het al gehaald.
Nog nooit zoveel gekrijs en paniek gehoord in 1 minuut. Ibood gaf me naast leuke spullen nu ook een paar grijze haren
Ohja en haar paypal adres stond verkeerd, good story.
Ben benieuwd wat jullie beiden aantreffen
Kwaed weer...
Inderdaad nog genoeg apple spul over, gooi er maar wat leuks in voor 5-12 😉
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Voor de rest nog wat andere deals binnen gesleept:
- Eetkamertafel Oak 160 x 90 voor 379,90 incl verzenden
- Ring Deurbel voor 75 euro incl verzenden (niet een super deal, maar toch leuke prijs)
- Laserliner Afstandsmeter voor 27,90 incl verzenden
- Therme Luxe Cadeaudoos voor 27,90 (leuk sinterklaas/kerst cadeautje)
Vooral de eetkamertafel ben ik heel blij mee. Die krengen zijn normaal echt minimaal twee keer zo duur.
Er is altijd een hoop zuur over de boxen en andere deals, maar ondertussen zijn er inderdaad altijd wel leuke aanbiedingen en wordt er blijkbaar nog genoeg 'gehunt'.Soepstengel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:46:
Toch zaten er wel leuke deals tussen hoor. De Flexio 990 bijvoorbeeld voor iets van 120 euro was best een goede deal (helaas heb ik dit niet meer langs zien komen).
Voor de rest nog wat andere deals binnen gesleept:
- Eetkamertafel Oak 160 x 90 voor 379,90 incl verzenden
- Ring Deurbel voor 75 euro incl verzenden (niet een super deal, maar toch leuke prijs)
- Laserliner Afstandsmeter voor 27,90 incl verzenden
- Therme Luxe Cadeaudoos voor 27,90 (leuk sinterklaas/kerst cadeautje)
Vooral de eetkamertafel ben ik heel blij mee. Die krengen zijn normaal echt minimaal twee keer zo duur.
Toch kijk ik altijd even elders of het echt een betere deal is.
Ik heb ook 2 van die modelbouwpakketjes.
De wereldbol is een cadeautje
Die tank is voor mezelf
Kwaed weer...
Voor het eerst een box van Ibood besteld.
De kledingbox van €50,- in dit geval.
- Polo zwart lange mouw (Lacoste)
- Polo korte mouw 2 van Gaastra, 1 van Lacoste
- Korte broek Petrol
- T-shirt bamboe Ten Cate
- Trui onbekend merk
- Jogging broek Under Armour
- Sportshirt KSwiss
- Hardloop regenjas Odlo.
Een trui en polo passen niet, de rest wél en ik kan het nog gebruiken ook. Voor €50 geen slechte deal.
Kleding zag er ook netjes uit, ruikt niet, maar ga het nog wel even wassen
:strip_exif()/f/image/KgMxKL3GbROZIqNo1UN8nUzK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Arpi op 17-11-2020 13:17 ]
Welke maat kledingbox had je besteld?Arpi schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:16:
Hoi allemaal,
Voor het eerst een box van Ibood besteld.
De kledingbox van €50,- in dit geval.
- Polo zwart lange mouw (Lacoste)
- Polo korte mouw 2 van Gaastra, 1 van Lacoste
- Korte broek Petrol
- T-shirt bamboe Ten Cate
- Trui onbekend merk
- Jogging broek Under Armour
- Sportshirt KSwiss
- Hardloop regenjas Odlo.
Een trui en polo passen niet, de rest wél en ik kan het nog gebruiken ook. Voor €50 geen slechte deal.
Kleding zag er ook netjes uit, ruikt niet, maar ga het nog wel even wassen[Afbeelding]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Benieuwd naar het gewicht, +-3j geleden had ik er ook eentje en die bleek uiteindelijk een halterset te bevatten

Doos is toen retour gegaan, enige interessante tech was een TP-Link router (Wifi N als ik me niet vergis, zeker geen AC) en een bluetooth speaker.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Galaxy watch3
Iskn slate 2+
Netgear gc110-100pes
2x key smart
Slippers maat 44
Under armour polo
Korte broek
iPhone case
Pennen
Batterij AA en AAA
Powerbank
Houten decoratie ding
Hugo Boss zonnebril
Polaroid zonnebril
Pennen
Super control dress
En een mini camera.
Kortom zeker waard en veel zelf te gebruiken! Top doos
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
- Siemens Fq.1 staafmixer
- Edifier TWS NB2 earbuds
- Polaroid zonnebril
- Travelin schoenen maat 39
- Peper mate pennen 20 stuks
- Stofzuigerzakken
- Netgear GC110 manages switch
- Linksys AC1900 AC router
- The slate2
- Seidensticker slim fit blouse L
- 2-pack Head boxers M
- Lee korte broek
[ Voor 6% gewijzigd door Glasya op 18-11-2020 12:51 ]
Signature
1 Slimfit overhemd van Michaelis Wit
1 Slimfit overhemd van Michaelis Bordeaux rood
2 Slimfit Pierre calvini overhemden wit
1 Regatta Korte broek
1 Paul parker polo
Bovenstaande is of te klein of te groot…
1 Erg goed/lang gebruikte Dymo Labelwriter
1 Linksys maxstream AC1900, ondersteund ook windows7…
1 The slate 2+ tekentablet
1 Sitecom Wireless charging hub met USB-C.
1 Netgear managed switch 8 ports
2 zakjes bitsnaps voor LittleBits
1 een zak pennen waarvan 1 leeggelopen
En een lege verpakking waar voorheen een Seidensticker overhemd in zat, die toevallig wel mijn maat was…
Kwaed weer...
- Apollo Moc sneaker maat 46
- seidensticker overhemd maat 40
- Papermate 20 pennen
- Handoeken
- Netgear switch GC110
- Helly Hansen Dubliner Parka maat L
- The Slate 2+
[ Voor 4% gewijzigd door roelvdm3 op 18-11-2020 12:59 ]
Babyliss Men Cheveux - hair
Babyliss Baardkam
Hyundai Powerbank+wireless HPC151806
The Slate 2+
Beats pro Infinity black
DLX schoenen maat 44
Gaastra Opilot XL (jas)
Seidensticker overhemd maar 38
Jimmy Sanders XXL
4x Littlebits Bitsnaps
Paper mate pennen
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Wow top box, hier nog even geduld hebben.Xentor schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:34:
Doos is hier binnen:
Galaxy watch3
Iskn slate 2+
Netgear gc110-100pes
2x key smart
Slippers maat 44
Under armour polo
Korte broek
iPhone case
Pennen
Batterij AA en AAA
Powerbank
Houten decoratie ding
Hugo Boss zonnebril
Polaroid zonnebril
Pennen
Super control dress
En een mini camera.
Kortom zeker waard en veel zelf te gebruiken! Top doos
Hoop ook op een watch in de mijne... stond nog op mijn lijstje
Google Nest Hub
iskn the Slate 2+
Netgear GC110
Travelin laarsjes mt 36
Underarmor sportshirt L
Rode polo L
20 Papermate pennen
Doos was wel helaas echt half open, was maar tot halverwege de bovenkant getaped. Gezien de artikelen denk ik dat ik niets duurs mis iig, ben tevreden, gebruik er alleen niets van haha.
Signature
De zwarte doos was hier ook echt halverwege van tape voorzien. Misschien dus toch niet zo raar.mouzetc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:56:
Pocketbook Color
Google Nest Hub
iskn the Slate 2+
Netgear GC110
Travelin laarsjes mt 36
Underarmor sportshirt L
Rode polo L
20 Papermate pennen
Doos was wel helaas echt half open, was maar tot halverwege de bovenkant getaped. Gezien de artikelen denk ik dat ik niets duurs mis iig, ben tevreden, gebruik er alleen niets van haha.
roelvdm3 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:58:
- Apollo Moc sneaker maat 46
- seidensticker overhemd maat 40
- Papermate 20 pennen
- Handoeken
- Netgear switch GC110
- Helly Hansen Dubliner Parka maat L
- The Slate 2+
:strip_exif()/f/image/2GMJdtgXZi7WGLFAkuEpuW7b.jpg?f=fotoalbum_large)
Zojuist besloten, deze doos gaat terug. Fijn om na een aantal jaar weer een box gewonnen te hebben, maar helaas kan ik er niet veel mee, de doos uit 2017 was echt
Die switch is nu al te vinden voor 25 euro op marktplaatsroelvdm3 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:52:
[...]
[Afbeelding]
Zojuist besloten, deze doos gaat terug. Fijn om na een aantal jaar weer een box gewonnen te hebben, maar helaas kan ik er niet veel mee, de doos uit 2017 was echt. De enige items van waarde (voor mij) zijn de switch en de handoeken, die vind ik zelf wel voor 100 euro
.
2 witte shirts maat s
van Gils Jasje maat 52
Timberlands schoenen maat 44
Netgear switch GC110
The Slate 2+
Papermate 20 pennen
Braava 240 dweilrobot
Hyundai Wireless Led-spots
Als iemand de doos voor kostprijs wil overnemen mag dat ook.
Die dweilrobot is best netjes!Stitch! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:33:
Hier gaat de doos ook terug, kan niks echt zelf gebruiken en kost me teveel moeite om alles op marktplaats te zetten, qua waarde zit opzich wel goed. Inhoud:
2 witte shirts maat s
van Gils Jasje maat 52
Timberlands schoenen maat 44
Netgear switch GC110
The Slate 2+
Papermate 20 pennen
Braava 240 dweilrobot
Hyundai Wireless Led-spots
Als iemand de doos voor kostprijs wil overnemen mag dat ook.
Stitch je hebt een pmStitch! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:58:
Zeker, alleen die is al 100 euro waard. Echter heb ik er al een (die een stuk beter is). Lijkt wel veel interesse te zijn, dus de box gaat waarschijnlijk naar een nieuw adres.
:strip_exif()/f/image/vaYaswoIPowrBQajrRDUiRbm.jpg?f=fotoalbum_large)
Zyxel multy wifi system
The slate 2+
Google nest hub
Pakje pennen
2x little bits
PME legend schoenen mt 42
Van gils colbert mt55
Regatta bermuda mt 50
Tenson jas 3XL
Al met al niet slecht qua waarde.
De inhoud viel erg tegen de afgelopen jaren meerdere boxen weten te scoren met wisselend resultaat maar dit is veruit de meest karige box.
Inhoud:
Iskn Slate 2+
Netgear Switch
Nike trainingspak maat L
Sportschoenen maat 45
Pillow case (1 stuk)
Voor een box van 100 euro had ik op zijn minst wat meer prullaria verwacht om het op te vullen. Voor deze 5 items hadden ze zeker geen "hele dikke doos" hoeven te versturen.
Mijn doos is vandaag pas gesorteerd door PostNL dus die komt (hopelijk) morgen..bibi2205 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:01:
Mijn 'hele dikke doos' is nog niet gesorteerd door PostNL (België) maar zou morgen moeten toekomen..
Benieuwd naar het gewicht
Afmetingen: 59 x 40 x 39,5 cm
Gewicht: 9,32 kg
[ Voor 4% gewijzigd door bibi2205 op 18-11-2020 22:47 ]
Gewicht6,98 kg
Volume122,47 L
Ben benieuwd
- Timberland schoenen (pas ze!)
- Shirts en overhemden
- Slate 2+
- Asus Lyra Trio
- Pennen
- Makita draadloze stofzuiger
Eigenlijk best tevreden!
[ Voor 9% gewijzigd door meneerdeman op 18-11-2020 22:25 ]
Anoniem: 1476264
Ik heb interesse!incmve schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:54:
[Afbeelding]
Voor mij zitten er weinig bruikbare spullen bij dit keer, denk dat ik hem retour stuur.
Heb je een foto? ben wel nieuwsgierig naar de sportschoenen en het trainingspak.Corne1988 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
Hier ook vandaag de "dikke doos" ontvangen, zwarte iBood doos en ook hier viel mij gelijk op dat het tape aan de bovenkant van de doos al open/los was. Je kon er zo je hand insteken.
De inhoud viel erg tegen de afgelopen jaren meerdere boxen weten te scoren met wisselend resultaat maar dit is veruit de meest karige box.
Inhoud:
Iskn Slate 2+
Netgear Switch
Nike trainingspak maat L
Sportschoenen maat 45
Pillow case (1 stuk)
Voor een box van 100 euro had ik op zijn minst wat meer prullaria verwacht om het op te vullen. Voor deze 5 items hadden ze zeker geen "hele dikke doos" hoeven te versturen.
:strip_exif()/f/image/M8GXyJrKyg5lnG9SA3dieWoS.jpg?f=fotoalbum_medium)
* Ten Cate Luxe Satijnen Hoeslaken 90x200cm (+-25€)
* XXL Anthracite Polo Paul Parker (? €)
* Under Armour LG/G Performance Polo (+-50€)
* Fresh n Rebel Rockbox Brick Bluetooth Speaker (+-25€)
* Paper Mate InkJoy pennen (20 stuks)
* Goobay reisadapter Universeel > EU (5€)
* Dodow Sleep Aid (+-25€)
* 22x Duracell Procell AAA batterijen
* 22x Duracell Procell AA batterijen
* 23x Varta Longlife Power AA batterijen
* Glas-Magnetboard Reinigingsspray
* Jabra Elite 65t Titanium Black (125€ bij Coolblue)
* Netgear GC110 Cloud Switch (+-50€)
* Sono No. 78 Rechargeable Anal Stimulator (+-50€)
* The Slate 2+ (125€ bij Amazon)
* Philips Sonicare DiamondClean HX9392/39 Rose Gold & Black (+-250€)
* Tube Watch D38 Steel w/ Brown Leather Strap (+-150€)
Prijzen komen van een snelle Google search dus niet 100% accuraat.. Ondanks de lichte teleurstelling toen de koerier een zwarte doos kwam afleveren ben ik nog wel tevreden.
[ Voor 53% gewijzigd door bibi2205 op 19-11-2020 14:36 ]
Wauw! Niet slecht. Lijkt wel dubbel de inhoud van andere zwarte dozen hahabibi2205 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:07:
Zwarte doos geleverd rond 12u55..
[Afbeelding]
(Ik edit dit bericht zo meteen met de lijst)
Mooie doos, zal je even helpen met prijzen:bibi2205 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:07:
Zwarte doos geleverd rond 12u55..
[Afbeelding]
* Ten Cate Luxe Satijnen Hoeslaken 90x200cm (+-25€)
* XXL Anthracite Polo Paul Parker (? €)
* Under Armour LG/G Performance Polo (+-50€)
* Fresh n Rebel Rockbox Brick Bluetooth Speaker (+-25€)
* Paper Mate InkJoy pennen (20 stuks)
* Goobay reisadapter Universeel > EU (5€)
* Dodow Sleep Aid (+-25€)
* 22x Duracell Procell AAA batterijen
* 22x Duracell Procell AA batterijen
* 23x Varta Longlife Power AA batterijen
* Glas-Magnetboard Reinigingsspray
* Jabra Elite 65t Titanium Black (125€ bij Coolblue)
* Netgear GC110 Cloud Switch (+-50€)
* The Slate 2+ (125€ bij Amazon)
* Philips Sonicare DiamondClean HX9392/39 Rose Gold & Black (+-250€)
* Tube Watch D38 Steel w/ Brown Leather Strap (+-150€)
Prijzen komen van een snelle Google search dus niet 100% accuraat.. Ondanks de lichte teleurstelling toen de koerier een zwarte doos kwam afleveren ben ik nog wel tevreden.Mijn doos was trouwens met enkele tape boven- & onderaan dicht geplakt maar het zag er allemaal nog intact uit.
The Slate 2+ = 59,95
Netgear GC110 = 29,95
Paper Mate pennen = 3,50
Paul Parker Poloshirt = 24,95
Dodow Sleep Aid Slaapmetronoom = 23,95
Jabra Elite 65t Bluetooth Earbuds = 59,95
Philips Sonicare DiamondClean | Dual Handle = 159.95
Aantal andere kon ik niet vinden.
* Sono No. 78 Rechargeable Anal Stimulator (+-50€)TerrorSource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:04:
[...]
Mooie doos, zal je even helpen met prijzen:
The Slate 2+ = 59,95
Netgear GC110 = 29,95
Paper Mate pennen = 3,50
Paul Parker Poloshirt = 24,95
Dodow Sleep Aid Slaapmetronoom = 23,95
Jabra Elite 65t Bluetooth Earbuds = 59,95
Philips Sonicare DiamondClean | Dual Handle = 159.95
Aantal andere kon ik niet vinden.
wtf???
[ Voor 99% gewijzigd door Perkouw op 20-11-2020 10:21 ]
"at first you had my curiosity, but now you have my erection"Beavbusi schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:55:
[...]
wtf???
YouTube: TFS, cell "at first you had my curiosity"
"We vallen maar meteen met de deur in huis, we moeten de levering van onderstaand product helaas annuleren. Vanwege een onverhoopt voorraadtekort bij de leverancier, kan het product op dit moment niet worden geleverd. Daarvoor onze excuses. We begrijpen dat dit een teleurstelling is."
Bijgeleverd een coupon van 12,50 euro.
Daar moet toch serieus wat misgelopen zijn? Nog mensen die dit voorhebben?
Er zijn er al meerdere retour gegaan dus kunnen ze er makkelijk 1 weer naar jouw toe sturenSebaq schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:28:
Net een bericht ontvangen (vandaag verwachte verzenddatum) omtrent de kledingbox:
"We vallen maar meteen met de deur in huis, we moeten de levering van onderstaand product helaas annuleren. Vanwege een onverhoopt voorraadtekort bij de leverancier, kan het product op dit moment niet worden geleverd. Daarvoor onze excuses. We begrijpen dat dit een teleurstelling is."
Bijgeleverd een coupon van 12,50 euro.
Daar moet toch serieus wat misgelopen zijn? Nog mensen die dit voorhebben?

Signature
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis