Toon posts:

iBOOD Hunt 27 & 28 mei 2020 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 15.138 views

Acties:
  • +2Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:05

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Wat is de HUNT?
De HUNT is hét hoogtepunt voor de echte online koopjesjagers. Normaal gesproken heeft iBOOD 'maar' 1 superaanbieding per categorie per dag. Tijdens de HUNT vliegen de aanbiedingen je om de oren en volgen ze elkaar in hoog tempo op. Zodra een product is uitverkocht, verschijnt direct de volgende superdeal. De HUNT is enorm populair, dus nog meer dan normaal geldt: wees er snel bij, op=op!

YouTube: iBOOD HUNT: 1000 Superdeals in een razend tempo!

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Kan ik meerdere deals tegelijk bestellen?
Ja, en Nee. Je kunt maar één huntdeal per keer bestellen. Maar: je kunt deze wel combineren met andere superkoopjes uit de HUNT FLASH SALE. Je kunt dus eerst je favoriete deals uit de sale in je winkelmandje stoppen, wachten tot de ultieme huntdeal voorbij komt, die erbij doen en snel afrekenen!

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
27 & 28 mei 2020

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ en op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je zien wie welke box heeft gescoord?
Als men zelf een box aan onderstaande sheet heeft toegevoegd en bijhoudt dan kan dat.
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=178459121

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
  • Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
  • Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
  • Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod

https://ic.tweakimg.net/camo/55502b494a96a40e1126b57b2483d1b9698bf29e/?url=http%3A%2F%2Fiboodhunt.1dagskoopjes.nl%2Fimg%2Fsirenes.gif Happy posting! https://ic.tweakimg.net/camo/55502b494a96a40e1126b57b2483d1b9698bf29e/?url=http%3A%2F%2Fiboodhunt.1dagskoopjes.nl%2Fimg%2Fsirenes.gif

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:16
Benieuwd met welke snaarstrakke deals je deze hunt weer herhaaldelijk wordt dood gegooid 😅

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Je moet wel erg goed opletten bij iBood. Soms hebben ze goeie deals, maar vaak verleiden ze mensen met een streep te trekken door adviesprijzen van producten die jaren geleden op de markt kwamen. Die kortingspercentages zijn écht misleidend. Maar nogmaals, soms zit er wat leuks tussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bolleno
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 09:17
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:57:
Je moet wel erg goed opletten bij iBood. Soms hebben ze goeie deals, maar vaak verleiden ze mensen met een streep te trekken door adviesprijzen van producten die jaren geleden op de markt kwamen. Die kortingspercentages zijn écht misleidend. Maar nogmaals, soms zit er wat leuks tussen.
Dit viel mij onlangs inderdaad ook al op. Was opzoek naar een nieuwe stofzuiger en kwam iBood tegen. Het scheelde 2 euro met prijzen bij andere partijen. Inderdaad goed op blijven letten.

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-06 17:18
Net de Samsung Galaxy Buds+ besteld voor €99,95 gratis verzending. Als ze af en toe zo'n soort deal er tussendoor gooien vind ik het niet erg de hunt op de achtergrond open te hebben staan.
Vorig jaar was er eigenlijk niets om naar uit te kijken en heb ik ook twee hunts overgeslagen. Zou leuk zijn als het dit keer weer een beetje de moeite waard is!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:01
Wat is het rustig hier, zijn de macbooks voor niks in the Box er niet meer? :)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

Sjah schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 04:22:
Wat is het rustig hier, zijn de macbooks voor niks in the Box er niet meer? :)
De hoeveelheid crap is gewoon toegenomen.. Net 'even' gekeken bij de zogenaamde 'meepakkers'; dit zijn ruim 700 artikelen die veelal de afgelopen weken ook zijn aangeboden. Sommige van deze staat al bijna een half jaar te koop (aantal Roughneck items bijv).
Dat geeft ook wel een beetje aan wat Ibood geworden is; ze verkopen meuk waar men niet op zit te wachten tegen prijzen die niet zo spannend zijn. De meeste huntartikelen vallen in dezelfde categorie. Bovendien was de box vroeger altijd iets leuks, maar de afgelopen tig keren heeft het telkens bewezen dat er waardeloze, defecte en gebruikte spullen in zaten waarmee Ibood's enige troef ook verspeeld is.

Dus ja, dat het hier rustig is dat is logisch. De hunt is niet meer wat het was...

7400 Wp op het dak

• pheijms
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 16:19
Komen er nog gratis verzendcodes?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vanmorgen even gekeken, maar ik herken heel veel artikelen van de normale ibood.

Lijkt meer een soort opschoon/uitverkoop actie

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 14:44
Hmmm...
Moeite waard? Of door de verzendkosten te hoog?

https://next.ibood.com/nl...all-in-1-vaatwastabletten

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alsjemenou
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06-2021
Volgens mij nog steeds prima deal!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ze hebben in ieder geval wel wat geleerd van de vorige hunts.
Soms komen er artikelen voorbij in de Hunt die ze ook in de deals hebben staan. Bij een van de vorige hunts zag je dat die dezelfde prijs hadden. Vanmorgen zag ik dat de Roomba 896 in de Hunt twee tientjes goedkoper was als bij hun gewone deals.

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:49

Pazo

Mroaw?

Lidl W5 vaatwastabletten 44 stuks voor €2,80.
405 van SUN delen door 44 = 9,2 zeg 10 dozen = €28,- voor 440 Lidl W5 vaatwastabletten :)

Voor €45,- die je voor deze SUN actie betaald kan je dus wel 16 dozen x 44 = 704 vaatwastabletten van Lidl krijgen ;)

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alsjemenou
Pazo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:21:
[...]

Lidl W5 vaatwastabletten 44 stuks voor €2,80.
405 van SUN delen door 44 = 9,2 zeg 10 dozen = €28,- voor 440 Lidl W5 vaatwastabletten :)

Voor €45,- die je voor deze SUN actie betaald kan je dus wel 16 dozen x 44 = 704 vaatwastabletten van Lidl krijgen ;)
Als je op deze manier redeneert kan je alles toch alles in dezelfde categorie wel vergelijken? Voor 50 euro kan ik ook een el cheapo boormachine kopen, welke niet te vergelijken is met een Makita/Bosch Blauw/Hilti. De kwaliteit varieert vaak van merk tot merk.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:53
Alsjemenou schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Als je op deze manier redeneert kan je alles toch alles in dezelfde categorie wel vergelijken? Voor 50 euro kan ik ook een el cheapo boormachine kopen, welke niet te vergelijken is met een Makita/Bosch Blauw/Hilti. De kwaliteit varieert vaak van merk tot merk.
de W5 tablets van Lidl komen echter vaak beter dan SUN en Calgonit uit de tests.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:13
Alsjemenou schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:25:
[...]

In dit geval is deze vergelijking wel degelijk realistisch.
https://www.consumentenbo...sser/test-vaatwasmiddelen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Alsjemenou
Dan neem ik mijn opmerking terug! Bedankt voor de verduidelijking :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:53
De Alber Heijn heeft regelmatig 1+1 gratis voor Sun. Dan betaal je 15 cent per tab. Bij deze aanbieding betaal je 11 cent per tab. Dus een prima deal.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ibood site lijkt stuk :P

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:21
Gaan ze net doen of het weer heel druk is terwijl niemand nog die hunt volgt. Omdat keer op keer die hunt alleen maar slechter en slechter wordt.

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-05 12:45
Inderdaad

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
App doet het wel.

Of ze willen hun app promoten :D

• sjnoebel8
  • Laatst online: 28-05 16:06
Het is eigenlijk belachelijk, de Makita set van zojuist hebben ze ook bij de meepakdeals staan voor € 24.95, dus ik pak hem voor die € 19,95 net mee in de winkel mand krijg ik de melding dat hij uitverkocht is, echter hij staat wel nog steeds beschikbaar voor de hogere prijs van € 24,95. Dan laat het maar uit principe!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:28
Site werkt hier echt ruk. Nieuwe deals worden niet automatisch getoond en moet handmatig refreshen terwijl de deal volgens site nog meerdere minuten geldt.

App is mogelijk nog dramatischer, hunt verdwijnt steeds uit de app.

• Kenackwurst
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:38

Kenackwurst

LiquorSnurf

Anton2610 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:53:
Site werkt hier echt ruk. Nieuwe deals worden niet automatisch getoond en moet handmatig refreshen terwijl de deal volgens site nog meerdere minuten geldt.

App is mogelijk nog dramatischer, hunt verdwijnt steeds uit de app.
Probeer deze:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/

Dan maar hopen dat je snel genoeg kan inloggen, mocht er ooit een goede deal voorbij komen... :O

Kwaed weer...

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 14:33
Kun je ergens zien wat je tot nu toe allemaal hebt gemist? Tot nu toe heb ik niet veel soeps voorbij zien komen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:01

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Het staat gewoon in de topicwarning en in de post boven je. Een beetje opletten svp

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• MaD_co
Ik zie dat ze de ipad 2019 aanbieden voor 330,
Dit is alleen wel de VS versie, maar zit verloopstekker bij.
Maar zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden met een VS-model?

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +7Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
MaD_co schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:55:
Ik zie dat ze de ipad 2019 aanbieden voor 330,
Dit is alleen wel de VS versie, maar zit verloopstekker bij.
Maar zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden met een VS-model?
ja, je krijgt er een foto bij van Trump met de tekst eronder "Trump approves this purchase"

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• MaD_co
miicker schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:56:
[...]

ja, je krijgt er een foto bij van Trump met de tekst eronder "Trump approves this purchase"
Top, daar doen we het voor _O- .
Maar mooi zo een bestellen dan

• basd123
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-04 13:57
Tado Slimme Thermostaat V3 + Starterkit voor €179,95 _O-
Kun je beter naar https://www.tink.nl/tado-...adiator-thermostaat-2pack

• Alsjemenou
*knip* Het bespreken van scripts is hier niet de bedoeling, zoals ook in de topicwaarschuwing staat.

[Voor 106% gewijzigd door Yorinn op 27-05-2020 13:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:36

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MuVo
Ligt het aan mij of komt er alleen maar meuk voorbij? :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 14:14

sjaool

Every life should have 9 cats

MuVo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:46:
Ligt het aan mij of komt er alleen maar meuk voorbij? :X
Echt veel leuke en aantrekkelijke aanbiedingen hebben ze niet. Dit is bijna allemaal functioneel. Ik wil gadgets zien. :P

"When you grow up your heart dies"

• MuVo
sjaool schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:47:
[...]

Echt veel leuke en aantrekkelijke aanbiedingen hebben ze niet. Dit is bijna allemaal functioneel. Ik wil gadgets zien. :P
Hmm, de aanbieding "Batavia Combiboor met Klopfunctie (18V)" voor €34,95 leek mij interssant. Maar niet gedaan want ik kon maar weinig reviews vinden over het model en merk.

Er kwam een leuke gadget voorbij: Een drone, alleen een beetje duur om als 1ste drone mee te beginnen.

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:07
Ik dacht dat het gratis verzenden was. Maar blijkbaar niet voor producten die in de flashsale voorkomen. :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crazymister
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-06 12:22
CrystalViriS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:44:
Ik dacht dat het gratis verzenden was. Maar blijkbaar niet voor producten die in de flashsale voorkomen. :'(
alleen de deals in de carrousel helaas ;)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 14:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Ze hebben zeker een flinke dode voorraad Edifier speakers waar ze vanaf moeten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• deter83
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-02 14:15
sjaool schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:54:
Ze hebben zeker een flinke dode voorraad Edifier speakers waar ze vanaf moeten.
hunt in een notendop

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:36
2x Anker Soundcore Flare Bluetooth Speaker
€ 36,95
verzending: € 5,95

pricewatch: Soundcore Flare Zwart

Die was wel netjes

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

MuVo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:37:
[...]

Hmm, de aanbieding "Batavia Combiboor met Klopfunctie (18V)" voor €34,95 leek mij interssant. Maar niet gedaan want ik kon maar weinig reviews vinden over het model en merk.

Er kwam een leuke gadget voorbij: Een drone, alleen een beetje duur om als 1ste drone mee te beginnen.
Hier hetzelfde :) Alleen verwacht ik dat de klopfunctie tegenvalt; ik heb nu ook een soortgelijk ding, maar het echte kloppen doet deze niet; hij trilt alleen zodat je makkelijker in steen kan boren. Het is geen boorhamer die echt beukt. En het koppel (40 Nm) is ook niet echt veel voor een boorhamer.

7400 Wp op het dak

• JKen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:16
Ik heb ook gekeken. Jeetje wat een hoeveelheid nep aanbiedingen. Ik snap niet dat mensen hier in trappen. Best wel wat producten kun je elders goedkoper krijgen.

20x Gillette Mach3 Scheermesje 26 euro, elders 22 euro :+

[Voor 35% gewijzigd door JKen op 27-05-2020 18:49]

• HellBeast
  • Laatst online: 09-06 12:15

HellBeast

Oh My GoT!

Heb een Tefal waterkoker van RVS gekocht voor 19,95 zonder verzendkosten. Moest toch een nieuwe hebben. Voor de rest heel veel oninteressante dingen. Vroeger had je veel computer spul, maar nu regent het tuinlampen, steeksleutelsetten en weegschalen. Jammer.

Beauty is in the eye of the beerholder

• makooy
HellBeast schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:40:
Heb een Tefal waterkoker van RVS gekocht voor 19,95 zonder verzendkosten. Moest toch een nieuwe hebben. Voor de rest heel veel oninteressante dingen. Vroeger had je veel computer spul, maar nu regent het tuinlampen, steeksleutelsetten en weegschalen. Jammer.
Dat gooien ze onder de noemer "datadragers mogen we wettelijk niet verkoper". :?

Ze mogen het wel alleen is het wissen van retour HDD's bijvoorbeeld erg lastig.

• usr101
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-05 20:57

• Hemingr
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09-06 21:58

• Sjah
Van Moof is toch retesexy merk..? Dat op ibood, hmm i am surprised.

• Sjah
Als die S2 3400 was, en de S3 2000 nu, dan moet er iets afgeslankt zijn qua kwaliteit. En dan bedoel ik afslanken niet positief, haha.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-06 14:29
Sjah schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:21:
Als die S2 3400 was, en de S3 2000 nu, dan moet er iets afgeslankt zijn qua kwaliteit. En dan bedoel ik afslanken niet positief, haha.
Dat heeft vooral te maken met het feit dat ze nu een eigen fabriek hebben en dus de lijntjes korter zijn en ze dus goedkopere fietsen kunnen maken.

• Sjah
Sunfalls schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:24:
[...]

Dat heeft vooral te maken met het feit dat ze nu een eigen fabriek hebben en dus de lijntjes korter zijn en ze dus goedkopere fietsen kunnen maken.
Klinkt plausibel, al blijf ik het verschil gigantisch vinden, dus vraag me af of er niet ook beknibbeld is op....

Tevens is het slecht nieuws voor hun naam als luxemerk, een luxemerk vaart niet wel bij dit soort prijsverlagingen. De yuppies van de Zuidas willen exclusiviteit.

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 16:27
Vanmoof aftersales en customer service is om te huilen. Word ook overal bevestigd online, erg jammer voor zo’n mooie fiets.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-04 11:37
Helemaal vergeten dat het hunt is!
Naja beetje terug gekeken en weinig gemist zo te zien.
Het lijkt niet echt de moeite meer waard.
Airpods Pro voor 200 is wel een goede deal dus af en toe zit er nog wat tussen.
Voor mij niet genoeg om zo als vroeger heel de dag een venster te gaan checken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:42
Tis weer rustig hier...
Zou @Webcare iBOOD nog langs komen met kortingscodes....

Strava

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Het was mij ook ontgaan dat er een Hunt was, maar aan de reacties in dit topic te zien weinig gemist. Slechts 2 pagina's aan berichten een historish dieptepunt :S

ora et labora

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:31
Het staat hier nog wel rustig op de achtergrond, maar vanwege de slechte service van iBood haal ik alleen nog maar wat als ik zeker weet dat het echt goedkoop is. En als het stuk is dat ik dan geen garantie hoef te verwachten.

Tot nu toe nog weinig echte goeie acties voorbij zien komen, dus ik denk dat het daarom ook wat rustiger is. En zou iBood wat aan hun klantenservice doen, dan zal er bij de volgende hunt vast wel weer activiteit zijn.

Dit word mogelijk de eerste hunt zonder een aankoop :o

XBL: Nogne

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-11-2022
Komen die boxen ook op de website voorbij of alleen in de app ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenackwurst

Kenackwurst

LiquorSnurf

Timpieturner schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:28:
Hoewel iBOOD liever heeft dat je via de app de hunt in de gaten houdt komen ze ook op de website voorbij.
De app geeft wel aan wanneer er evt. een box aankomt in de komende tijd.
Die melding heb ik zelf alleen nog niet gezien :?

Kwaed weer...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:22

Soggney

Zeekomkommer

Timpieturner schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:28:
gisteren een electronica box voorbij laten gaan op de website, geen app voor mij. ongeacht hoeveel reclame ze er ook voor maken.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-11-2022
Kenackwurst schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:37:
[...]

Hoewel iBOOD liever heeft dat je via de app de hunt in de gaten houdt komen ze ook op de website voorbij.
De app geeft wel aan wanneer er evt. een box aankomt in de komende tijd.
Die melding heb ik zelf alleen nog niet gezien :?
Dan heb ik gewoon pech.. Gisteren de hele werkdag ibood open op mijn tweede scherm en tot nu toe ook weer, maar nog niks gezien.. Na kantooruren heb ik de app open gehad...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:30

*O*

• Kenackwurst

Kenackwurst

LiquorSnurf

Timpieturner schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:57:
[...]

Dan heb ik gewoon pech.. Gisteren de hele werkdag ibood open op mijn tweede scherm en tot nu toe ook weer, maar nog niks gezien.. Na kantooruren heb ik de app open gehad...
Hij staat bij mij ook de hele dag open, ik zag de electronics box wel voorbij komen, maar ja...
Zoals altijd, binnen 0.01 seconde was 't alweer gedaan. 8)7

Kwaed weer...

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 11:06

Maar het had ook zo gekunt

• crazymister
Kenackwurst schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:18:
[...]

Hij staat bij mij ook de hele dag open, ik zag de electronics box wel voorbij komen, maar ja...
Zoals altijd, binnen 0.01 seconde was 't alweer gedaan. 8)7
dan heb ik blijkbaar toch hele snelle vingers dat ik binnen 0,01 sec kon reageren :D

• crazymister
dat is een pizza met drankje voor een euro :D
gaat net zo snel als de switch en de pizza

• Kenackwurst

Kenackwurst

LiquorSnurf

crazymister schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:22:
[...]

dan heb ik blijkbaar toch hele snelle vingers dat ik binnen 0,01 sec kon reageren :D
HAH!
Gefeliciteerd dan maar ;)

Toch wel een beetje benieuwd wat er in zit deze keer.

Kwaed weer...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crazymister
Kenackwurst schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:24:
[...]

HAH!
Gefeliciteerd dan maar ;)

Toch wel een beetje benieuwd wat er in zit deze keer.
ja ik ook, daarom toch maar gekocht :)

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 21:29

De Nelis

en anders maar niet...

Van Moof had hem zelf ook voor deze prijs in de sale eerder dit jaar. Uitverkoop van oud model.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Webcare iBOOD
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Voor de liefhebbers nog wat Free Shipping coupons. Eenmalig te gebruiken, op=op! *O*

HUNTuDYhmF34
HUNTD8Rztctt
HUNTrNkuQXdi
HUNTVG6CwFdx
HUNTOkn9cLnt

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:42
Webcare iBOOD schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:55:
Voor de liefhebbers nog wat Free Shipping coupons. Eenmalig te gebruiken, op=op! *O*

HUNTuDYhmF34
HUNTD8Rztctt
HUNTrNkuQXdi
HUNTVG6CwFdx
HUNTOkn9cLnt
Dank u :*)

Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 08:48
Webcare iBOOD schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:55:

HUNTuDYhmF34
HUNTD8Rztctt
HUNTrNkuQXdi
HUNTVG6CwFdx
HUNTOkn9cLnt
Geen van allen werkt helaas nog...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@Webcare iBOOD misschien volgende keer even tussen member only tags zetten
code:
1
[mo][/mo]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Gratis verzending was voor mij de doorslag geweest om wat te bestellen...
Zo duur was het namelijk niet wat ik voor ogen had.

Ach, dan niet :)

• DutchTaz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 23:31
TepelStreeltje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:32:
Gratis verzending was voor mij de doorslag geweest om wat te bestellen...
Zo duur was het namelijk niet wat ik voor ogen had.

Ach, dan niet :)
Momenteel is er gratis verzending zag ik.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:31

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

DutchTaz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:33:
[...]

Momenteel is er gratis verzending zag ik.
Alleen voor de carrousel aanbiedingen ;(

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 19:17

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Viel tegen naar mijn mening, veel van hetzelfde (wijnkasten, gereedschap etc) en weinig dingen die niet tussen de overige 'deal-pagina's' stonden. Jammer genoeg twee keer iets misgelopen. Ik druk op de betaalknop en de volgende deal komt.

Overigens wel kudo's voor de verzending (voor iBOOD) van de deals die ik wel binnen heb kunnen halen. De volgende dag in huis is echt uitstekend.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 14:43

Pater

Terry Tate

Ik vond hem heel matig deze hunt. Ik was van plan om een Grohe doucheset op de kop te tikken, maar is helemaal niet langs gekomen. :/

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:18
Mensen al hun doos ontvangen? Zoja, wat zat erin? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• makooy
Jaïr.exe schreef op zondag 7 juni 2020 @ 01:10:
Mensen al hun doos ontvangen? Zoja, wat zat erin? :P
Wordt pas de 12de verstuurd.

Ik weet dat er bij mij sowieso een iMac in zit >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• diebeest
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01-2022
Is er al iemand waarbij de box daadwerkelijk verstuurd is? Blijft lang stil namelijk.

• makooy
diebeest schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:19:
Is er al iemand waarbij de box daadwerkelijk verstuurd is? Blijft lang stil namelijk.
Bij niemand is de box nog verzonden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jackyr
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 23:43
Reactie van iBood nadat ik ze hierover had gemaild (ik heb de box gewonnen en heb dus ook geen bestelbevestiging of verzendindicatie):

Hoi Jacky,

Mijn collega gaat deze week de boxen maken. Hij kon niet eerder naar het warehouse, ik denk door de corona-regels van het warehouse. Maar deze week worden de boxen dus gemaakt en als het goed is ook verzonden. Ik denk dat je daarvan ook een track & trace zult ontvangen. Ik zal het voor de zekrheid even navragen bij logistiek.

• diebeest
jackyr schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:58:
Reactie van iBood nadat ik ze hierover had gemaild (ik heb de box gewonnen en heb dus ook geen bestelbevestiging of verzendindicatie):

Hoi Jacky,

Mijn collega gaat deze week de boxen maken. Hij kon niet eerder naar het warehouse, ik denk door de corona-regels van het warehouse. Maar deze week worden de boxen dus gemaakt en als het goed is ook verzonden. Ik denk dat je daarvan ook een track & trace zult ontvangen. Ik zal het voor de zekrheid even navragen bij logistiek.
1 collega die de boxen maakt? Dat zou betekenen dat er niet heel erg veel zijn :') Ik hoop dat dat een goed teken is :+

• makooy
diebeest schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:20:
[...]

1 collega die de boxen maakt? Dat zou betekenen dat er niet heel erg veel zijn :') Ik hoop dat dat een goed teken is :+
Zijn er ook niet.
Zover ik weet hebben 12 mensen een box kunnen kopen en zijn er iets van 10 weggegeven via HuntTV

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-05 01:01
Hier het zelfde, op de 13e mailtje gehad dat het nog niet verzonden is, tot dusver nog niets gehoord.
Is trouwens de "Hele dikke doos!" van de 2e dag om 22:30.

• diebeest
Glasya schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:25:
Hier het zelfde, op de 13e mailtje gehad dat het nog niet verzonden is, tot dusver nog niets gehoord.
Is trouwens de "Hele dikke doos!" van de 2e dag om 22:30.
Ik had de 1ste elektronica doos, maar deze hebben ze hernoemd naar dikke doos met een begeleidende mail dat het geen elektronica doos is, maar een dikke doos met allerlei artikelen, er zit wel minimaal 1 elektronica item in ;( -O-

• Glasya
diebeest schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:28:
[...]

Ik had de 1ste elektronica doos, maar deze hebben ze hernoemd naar dikke doos met een begeleidende mail dat het geen elektronica doos is, maar een dikke doos met allerlei artikelen, er zit wel minimaal 1 elektronica item in ;( -O-
Nou.. dat beloofd weinig goeds dan :'(
Ik zal alvast ruimte maken in de badkamer voor de handdoeken :X

• triplox
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-03 17:33
[...]

wat een boevenstreek

• Viper®
  • Niet online
[...]

Yes allemaal een Macbook *O*

• makooy
Viper® schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:38:
[...]

Yes allemaal een Macbook *O*
Bij mij sowieso een iMac >:)

• Glasya
Week later, nog steeds geen update of bericht...

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:53
Vroegah, toen iBood hunt topics nog goed waren voor duizenden replies. Daar is weinig meer van over zeg :P

• makooy
Glasya schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:57:
Week later, nog steeds geen update of bericht...
Boxen worden vandaag verzonden.

• nltweaker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-06 03:11
Inhoud van de boxen welke ik nu voorbij heb zien komen (ergens anders) maakt mij er niet rouwig om dat ik er deze keer geen gescoord heb.

• makooy
nltweaker schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:39:
Inhoud van de boxen welke ik nu voorbij heb zien komen (ergens anders) maakt mij er niet rouwig om dat ik er deze keer geen gescoord heb.
Ik heb er 2 :X

1 gewonnen en 1 gekocht. Als ze beide hetzelfde zijn gaat de gekochte retour. (staat nu te koop >:) )

[Voor 3% gewijzigd door makooy op 24-06-2020 14:51]

• rikkert_1990
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-04 17:23

De electronica box, wat totaal geen electronica box is..
De boxen lijken niet meer als dat ze zijn geweest. Al met al ben ik wel blij met de waarde.
Ik ben benieuwd naar jullie boxen.

Bull blue tooth speaker
Berol potloden
Fischer technik jumbo starter
Pioneer raz rally
Jabra bluetooth headset
Aladdin tainless steel vacuum mug
lifx lamp
v tac wifi schakelaar
Earbuds
Sinner brill
Bjorn borg boxers
Princess disney philips lamp
Hansa plast elleboodbandage 3x
BK chinees chefs mes
Risskov ipad pro hoes
Chesterfield leather riem
cob led scurity light

Waarde : 756 euro

[Voor 42% gewijzigd door rikkert_1990 op 24-06-2020 18:19]

• jackyr
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 23:43

BK Skills - Chinese chef's knife (18cm)
Werkspeaker Bluebull (€160)
Jabra Bluetooth-headset Style JASTYLE,wit, draadloos (€50)
sinner sisu-687-30-90B zonnebril set (€60 ?)
witte V-tac Smarthome Inbouw WiFi touch dimmer (€50)
Berol Verithine gekleurde potloden 144 Count Meerkleurig (€80)
Aladdin Leak-Lock Thermavac Stainless Steel Mug (€20)
fischertechnik 511930 JUNIOR Jumbo Starter (€45)
xq light cob security light led sl1-c30-b 50W (€30)
dbramante1928 Copenhagen iPad Air 2019 / iPad Pro 10,5 inch hoesje Zwart (€49)
Philips Disney Princess Tafellamp (€ 40)
pioneer rayzrally white lightning speaker (€50)
LIFX Mini White & Color E27 (€45)
3x Hansaplast Sport Elleboogbandage (€25)
Bjorn Borg boxershorts Core, 2-pack, zwart (€30)
Edifier TWS1 (€ 43)
Chesterfiel 95cm broekriem (€30)

• rikkert_1990
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-04 17:23
Haha wauw, exact de zelfde box.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
rikkert_1990 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 17:53:
[Afbeelding]

De electronica box, wat totaal geen electronica box is..
De boxen lijken niet meer als dat ze zijn geweest. Al met al ben ik wel blij met de inhoud.
Ik ben benieuwd naar jullie boxen.

Bull blue tooth speaker
Berol potloden
Fischer technik jumbo starter
Pioneer raz rally
Jabra bluetooth headset
Aladdin tainless steel vacuum mug
lifx lamp
v tac wifi schakelaar
Earbuds
Sinner brill
Bjorn borg boxers
Princess disney philips lamp
Hansa plast elleboodbandage 3x
BK chinees chefs mes
Risskov ipad pro hoes
Chesterfield leather riem
cob led scurity light

Waarde : 756 euro
Lol, waar ben je tevreden mee? Dit is toch veruit grootste prut pakket wat ik gepost heb gezien 😀 sorry dat ik het zeg. En dat voor electronicabox.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee