Hier ook de box weten te bemachtigen, na denk 15min. Op "verwerken" te hebben gestaan ineens nasr de paypal site.
Inderdaad nog genoeg apple spul over, gooi er maar wat leuks in voor 5-12 😉
Toch zaten er wel leuke deals tussen hoor. De Flexio 990 bijvoorbeeld voor iets van 120 euro was best een goede deal (helaas heb ik dit niet meer langs zien komen).
Voor de rest nog wat andere deals binnen gesleept:
- Eetkamertafel Oak 160 x 90 voor 379,90 incl verzenden
- Ring Deurbel voor 75 euro incl verzenden (niet een super deal, maar toch leuke prijs)
- Laserliner Afstandsmeter voor 27,90 incl verzenden
- Therme Luxe Cadeaudoos voor 27,90 (leuk sinterklaas/kerst cadeautje)
Vooral de eetkamertafel ben ik heel blij mee. Die krengen zijn normaal echt minimaal twee keer zo duur.
Soepstengel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:46:
Toch zaten er wel leuke deals tussen hoor. De Flexio 990 bijvoorbeeld voor iets van 120 euro was best een goede deal (helaas heb ik dit niet meer langs zien komen).
Voor de rest nog wat andere deals binnen gesleept:
- Eetkamertafel Oak 160 x 90 voor 379,90 incl verzenden
- Ring Deurbel voor 75 euro incl verzenden (niet een super deal, maar toch leuke prijs)
- Laserliner Afstandsmeter voor 27,90 incl verzenden
- Therme Luxe Cadeaudoos voor 27,90 (leuk sinterklaas/kerst cadeautje)
Vooral de eetkamertafel ben ik heel blij mee. Die krengen zijn normaal echt minimaal twee keer zo duur.
Er is altijd een hoop zuur over de boxen en andere deals, maar ondertussen zijn er inderdaad altijd wel leuke aanbiedingen en wordt er blijkbaar nog genoeg 'gehunt'.
Toch kijk ik altijd even elders of het echt een betere deal is.
Ik heb ook 2 van die modelbouwpakketjes.
De wereldbol is een cadeautje
Die tank is voor mezelf
Mijn 'hele dikke doos' is nog niet gesorteerd door PostNL (België) maar zou morgen moeten toekomen..
Benieuwd naar het gewicht, +-3j geleden had ik er ook eentje en die bleek uiteindelijk een halterset te bevatten
Doos is toen retour gegaan, enige interessante tech was een TP-Link router (Wifi N als ik me niet vergis, zeker geen AC) en een bluetooth speaker.
Galaxy watch3
Iskn slate 2+
Netgear gc110-100pes
2x key smart
Slippers maat 44
Under armour polo
Korte broek
iPhone case
Pennen
Batterij AA en AAA
Powerbank
Houten decoratie ding
Hugo Boss zonnebril
Polaroid zonnebril
Pennen
Super control dress
En een mini camera.
Kortom zeker waard en veel zelf te gebruiken! Top doos
Die van mij is ook binnen, maar ik weet nog niet of ik het leuk vind…
1 Slimfit overhemd van Michaelis Wit
1 Slimfit overhemd van Michaelis Bordeaux rood
2 Slimfit Pierre calvini overhemden wit
1 Regatta Korte broek
1 Paul parker polo
Bovenstaande is of te klein of te groot…
Galaxy watch3
Iskn slate 2+
Netgear gc110-100pes
2x key smart
Slippers maat 44
Under armour polo
Korte broek
iPhone case
Pennen
Batterij AA en AAA
Powerbank
Houten decoratie ding
Hugo Boss zonnebril
Polaroid zonnebril
Pennen
Super control dress
En een mini camera.
Kortom zeker waard en veel zelf te gebruiken! Top doos
Wow top box, hier nog even geduld hebben.
Hoop ook op een watch in de mijne... stond nog op mijn lijstje
Pocketbook Color
Google Nest Hub
iskn the Slate 2+
Netgear GC110
Travelin laarsjes mt 36
Underarmor sportshirt L
Rode polo L
20 Papermate pennen
Doos was wel helaas echt half open, was maar tot halverwege de bovenkant getaped. Gezien de artikelen denk ik dat ik niets duurs mis iig, ben tevreden, gebruik er alleen niets van haha.
Doos was wel helaas echt half open, was maar tot halverwege de bovenkant getaped. Gezien de artikelen denk ik dat ik niets duurs mis iig, ben tevreden, gebruik er alleen niets van haha.
De zwarte doos was hier ook echt halverwege van tape voorzien. Misschien dus toch niet zo raar.
Zojuist besloten, deze doos gaat terug. Fijn om na een aantal jaar weer een box gewonnen te hebben, maar helaas kan ik er niet veel mee, de doos uit 2017 was echt . De enige items van waarde (voor mij) zijn de switch en de handoeken, die vind ik zelf wel voor 100 euro .
Zojuist besloten, deze doos gaat terug. Fijn om na een aantal jaar weer een box gewonnen te hebben, maar helaas kan ik er niet veel mee, de doos uit 2017 was echt . De enige items van waarde (voor mij) zijn de switch en de handoeken, die vind ik zelf wel voor 100 euro .
Die switch is nu al te vinden voor 25 euro op marktplaats
Hier gaat de doos ook terug, kan niks echt zelf gebruiken en kost me teveel moeite om alles op marktplaats te zetten, qua waarde zit opzich wel goed. Inhoud:
2 witte shirts maat s
van Gils Jasje maat 52
Timberlands schoenen maat 44
Netgear switch GC110
The Slate 2+
Papermate 20 pennen
Braava 240 dweilrobot
Hyundai Wireless Led-spots
Als iemand de doos voor kostprijs wil overnemen mag dat ook.
Stitch! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:33:
Hier gaat de doos ook terug, kan niks echt zelf gebruiken en kost me teveel moeite om alles op marktplaats te zetten, qua waarde zit opzich wel goed. Inhoud:
2 witte shirts maat s
van Gils Jasje maat 52
Timberlands schoenen maat 44
Netgear switch GC110
The Slate 2+
Papermate 20 pennen
Braava 240 dweilrobot
Hyundai Wireless Led-spots
Als iemand de doos voor kostprijs wil overnemen mag dat ook.
Zeker, alleen die is al 100 euro waard. Echter heb ik er al een (die een stuk beter is). Lijkt wel veel interesse te zijn, dus de box gaat waarschijnlijk naar een nieuw adres.
Stitch! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:58:
Zeker, alleen die is al 100 euro waard. Echter heb ik er al een (die een stuk beter is). Lijkt wel veel interesse te zijn, dus de box gaat waarschijnlijk naar een nieuw adres.
Hier ook vandaag de "dikke doos" ontvangen, zwarte iBood doos en ook hier viel mij gelijk op dat het tape aan de bovenkant van de doos al open/los was. Je kon er zo je hand insteken.
De inhoud viel erg tegen de afgelopen jaren meerdere boxen weten te scoren met wisselend resultaat maar dit is veruit de meest karige box.
Inhoud:
Iskn Slate 2+
Netgear Switch
Nike trainingspak maat L
Sportschoenen maat 45
Pillow case (1 stuk)
Voor een box van 100 euro had ik op zijn minst wat meer prullaria verwacht om het op te vullen. Voor deze 5 items hadden ze zeker geen "hele dikke doos" hoeven te versturen.
Corne1988 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
Hier ook vandaag de "dikke doos" ontvangen, zwarte iBood doos en ook hier viel mij gelijk op dat het tape aan de bovenkant van de doos al open/los was. Je kon er zo je hand insteken.
De inhoud viel erg tegen de afgelopen jaren meerdere boxen weten te scoren met wisselend resultaat maar dit is veruit de meest karige box.
Inhoud:
Iskn Slate 2+
Netgear Switch
Nike trainingspak maat L
Sportschoenen maat 45
Pillow case (1 stuk)
Voor een box van 100 euro had ik op zijn minst wat meer prullaria verwacht om het op te vullen. Voor deze 5 items hadden ze zeker geen "hele dikke doos" hoeven te versturen.
Heb je een foto? ben wel nieuwsgierig naar de sportschoenen en het trainingspak.
* Ten Cate Luxe Satijnen Hoeslaken 90x200cm (+-25€)
* XXL Anthracite Polo Paul Parker (? €)
* Under Armour LG/G Performance Polo (+-50€)
* Fresh n Rebel Rockbox Brick Bluetooth Speaker (+-25€)
* Paper Mate InkJoy pennen (20 stuks)
* Goobay reisadapter Universeel > EU (5€)
* Dodow Sleep Aid (+-25€)
* 22x Duracell Procell AAA batterijen
* 22x Duracell Procell AA batterijen
* 23x Varta Longlife Power AA batterijen
* Glas-Magnetboard Reinigingsspray
* Jabra Elite 65t Titanium Black (125€ bij Coolblue)
* Netgear GC110 Cloud Switch (+-50€)
* Sono No. 78 Rechargeable Anal Stimulator (+-50€)
* The Slate 2+ (125€ bij Amazon)
* Philips Sonicare DiamondClean HX9392/39 Rose Gold & Black (+-250€)
* Tube Watch D38 Steel w/ Brown Leather Strap (+-150€)
Prijzen komen van een snelle Google search dus niet 100% accuraat.. Ondanks de lichte teleurstelling toen de koerier een zwarte doos kwam afleveren ben ik nog wel tevreden. Mijn doos was trouwens met enkele tape boven- & onderaan dicht geplakt maar het zag er allemaal nog intact uit.
[Voor 53% gewijzigd door bibi2205 op 19-11-2020 14:36]
* Ten Cate Luxe Satijnen Hoeslaken 90x200cm (+-25€)
* XXL Anthracite Polo Paul Parker (? €)
* Under Armour LG/G Performance Polo (+-50€)
* Fresh n Rebel Rockbox Brick Bluetooth Speaker (+-25€)
* Paper Mate InkJoy pennen (20 stuks)
* Goobay reisadapter Universeel > EU (5€)
* Dodow Sleep Aid (+-25€)
* 22x Duracell Procell AAA batterijen
* 22x Duracell Procell AA batterijen
* 23x Varta Longlife Power AA batterijen
* Glas-Magnetboard Reinigingsspray
* Jabra Elite 65t Titanium Black (125€ bij Coolblue)
* Netgear GC110 Cloud Switch (+-50€)
* Sono No. 78 Rechargeable Anal Stimulator (+-50€)
* The Slate 2+ (125€ bij Amazon)
* Philips Sonicare DiamondClean HX9392/39 Rose Gold & Black (+-250€)
* Tube Watch D38 Steel w/ Brown Leather Strap (+-150€)
Prijzen komen van een snelle Google search dus niet 100% accuraat.. Ondanks de lichte teleurstelling toen de koerier een zwarte doos kwam afleveren ben ik nog wel tevreden. Mijn doos was trouwens met enkele tape boven- & onderaan dicht geplakt maar het zag er allemaal nog intact uit.
Mooie doos, zal je even helpen met prijzen:
The Slate 2+ = 59,95
Netgear GC110 = 29,95
Paper Mate pennen = 3,50
Paul Parker Poloshirt = 24,95
Dodow Sleep Aid Slaapmetronoom = 23,95
Jabra Elite 65t Bluetooth Earbuds = 59,95
Philips Sonicare DiamondClean | Dual Handle = 159.95
Net een bericht ontvangen (vandaag verwachte verzenddatum) omtrent de kledingbox:
"We vallen maar meteen met de deur in huis, we moeten de levering van onderstaand product helaas annuleren. Vanwege een onverhoopt voorraadtekort bij de leverancier, kan het product op dit moment niet worden geleverd. Daarvoor onze excuses. We begrijpen dat dit een teleurstelling is."
Bijgeleverd een coupon van 12,50 euro.
Daar moet toch serieus wat misgelopen zijn? Nog mensen die dit voorhebben?
"We vallen maar meteen met de deur in huis, we moeten de levering van onderstaand product helaas annuleren. Vanwege een onverhoopt voorraadtekort bij de leverancier, kan het product op dit moment niet worden geleverd. Daarvoor onze excuses. We begrijpen dat dit een teleurstelling is."
Bijgeleverd een coupon van 12,50 euro.
Daar moet toch serieus wat misgelopen zijn? Nog mensen die dit voorhebben?
Er zijn er al meerdere retour gegaan dus kunnen ze er makkelijk 1 weer naar jouw toe sturen
Ik heb ook een mail gehad eerst voor mijn Schoenenbox a 100euro. Daarna dezelfde mail met excuses voor de 2070 Super. Niet best Wel redelijk wat shoptegoed gehad (totaal 50euro), wat wel netjes is!
Let op: • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details