Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De correcte OIlie term is Baguette voor een franse pannekoek.Illegal_Alien schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:28:
Ocon you Croissant!
Crepe Suzette!Martin0 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:29:
[...]
De correcte OIlie term is Baguette voor een franse pannekoek.
Mijn boefje is liev!
Een franse pannenkoek is een crepes toch?Martin0 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:29:
[...]
De correcte OIlie term is Baguette voor een franse pannekoek.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Crêpe d’Ocon ?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zolang je met je blote benen of armen niet de gevaarlijke delen aanraakt is er niks aan de hand.Martin0 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:32:
Apart. Die gasten van Williams. Werken aan de auto met rubbere handschoenen maar wel in tshirtjes en korte broekjes...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Nee oke, maar lijkt me toch ook niet fijn om te weten dat je een risico loopt, kan je beter in volledige kleding lopen zoals die gast met die gele jas aan.jack zomer schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:33:
[...]
Zolang je met je blote benen of armen niet de gevaarlijke delen aanraakt is er niks aan de hand.
De rode lamp was ook nog aan het knipperen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lol die vergelijking stuurde ik vanochtend ook in onze F1 groep van het werk.Pierre schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:17:
Zo Lewis wordt even op zijn plek gezet door RBR![]()
[Twitter]
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
GRO doet niet meer me héJasphur schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:57:
Benieuwd of er nog iemand een binnenkant tunneltje gaat doen
zie het FIT misschien nog wel doen, of Vettel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Leuk weetje: Fernando used this very car in the final six races of the 2005 championship. It scored a podium every time, including a win at the championship decider in China - in fact, the map of the Chinese track is still inside the car!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat geluidGynnad schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:28:
Wat een geluid, heerlijk!
[Embed: 2020 Abu Dhabi Grand Prix: Fernando Alonso Reunited With Renault R25]
Leuk weetje: Fernando used this very car in the final six races of the 2005 championship. It scored a podium every time, including a win at the championship decider in China - in fact, the map of the Chinese track is still inside the car!

Hebben ze ook de rondes geclocked?
En Nikita Mazepin niet meer:Nyck de Vries stapt dinsdag in Abu Dhabi in een Mercedes voor een F1-test. De Fries test na het laatste F1-weekend tijdens de zogenaamde Young Driver Test. Het worden voor de Formule E-coureur zijn eerste officiële kilometers in een F1-bolide, de Mercedes W11.
Links:Toto Wolff says that Nikita Mazepin's omission from Mercedes' Abu Dhabi Formula 1 test line-up has "nothing to do with his actions" this week.
https://mobile.twitter.co...tuses/1337315362820517888
https://www.ad.nl/formule...es-in-abu-dhabi~aaf0721f/
https://www.autosport.com...ission-unrelated-to-video
[ Voor 25% gewijzigd door U123456 op 11-12-2020 17:40 ]
Aparte is dat dit veel sneller lijkt te gaan dan de huidige wagens. Combinatie van het geluid en het iets onrustiger weggedrag.Gynnad schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:28:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Gezien hij heeft getekend bij HAAS is dat niet meer dan logisch toch?U123456 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:44:
En Nikita Mazepin niet meer:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De auto's zijn ook een stuk kleiner, dus dat heeft er wellicht ook mee te maken. Maar ben het met je eens, het lijkt sneller te gaan, maar zal zeker ook met het geluid te maken hebben, want ze gaan zeker niet sneller.alexbl69 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:54:
[...]
Aparte is dat dit veel sneller lijkt te gaan dan de huidige wagens. Combinatie van het geluid en het iets onrustiger weggedrag.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij lift zelfs op de straightGynnad schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:28:
/hijg wat een geluid
Misschien omdat de wagen wat kleiner is? Maar valt mij ook op idd.alexbl69 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:54:
[...]
Aparte is dat dit veel sneller lijkt te gaan dan de huidige wagens. Combinatie van het geluid en het iets onrustiger weggedrag.
Overigens zijn de snelheden op de straight een stuk hoger dan de huidige generatie auto's, alleen in de bochten zijn ze een "stuk" langzamer.
[ Voor 28% gewijzigd door ArcticWolf op 11-12-2020 20:17 ]
SjeeezDoeEensGek schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:19:
Blijkbaar ging het uitstappen uit de brandende alfa niet helemaal goed. De radio kabel ging niet los zoals het hoort.
[Video]https://streamable.com/mg9gn0

En dan moet ik nog zeggen dat ie vrij 'relaxed' het eerst probeert.. Ik had dat ding na 0,01 sec al eraf gerukt
wel apart dat ie dat ding los probeert te maken, als mijn achterkant in de fik zou staan(als niet van sambal) dan zou ik die moeite echt niet nemenpoor Leno schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:23:
[...]
Sjeeez![]()
En dan moet ik nog zeggen dat ie vrij 'relaxed' het eerst probeert.. Ik had dat ding na 0,01 sec al eraf gerukt
Kimi is en blijft ‘The Iceman”:TakeAway schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:11:
[...]
wel apart dat ie dat ding los probeert te maken, als mijn achterkant in de fik zou staan(als niet van sambal) dan zou ik die moeite echt niet nemen

Maar vandaag dus ook 'The Fireman'U123456 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:32:
[...]
Kimi is en blijft ‘The Iceman”:
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Is ‘in vorm’ nodig?Jasphur schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:08:
Erg benieuwd naar de Q vandaag. Zou HAM in vorm zijn om de laatste pole van het seizoen kan halen?
Hoe zou Russell het vinden om weer op p18+ te rijden?
ping 127.212.23.124
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hopelijk niet de methodiek van double stacked pitstops.Maarten_E schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:14:
Ben eigenlijk wel benieuwd of George dingetjes in de methodiek van Mercedes mee heeft kunnen nemen naar Williams. Het gebeurt niet zovaak dat een andere (actieve) rijder opeens in de wagen van een ander team stapt. Ga je nooit iets over horen, maar op detail-detailniveau zullen er vast wel verschillen zijn.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Alleen die voorspoiler doet pijn aan mijn ogen, dat is tegenwoordig gelukkig beter geregeld.
Alle andere jaren was hij volgens mij na het winnen van zijn kampioenschap altijd de nr 2.Jasphur schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:08:
Erg benieuwd naar de Q vandaag. Zou HAM in vorm zijn om de laatste pole van het seizoen kan halen?
druk is er af, dus net niet die 100% presteren.
Denk dat Bottas pole pakt, en HAM uiteindelijk de race
https://streamable.com/2l7iyk
This one’s for you, Team ❤️ A very special #AbuDhabiGP livery honouring the contribution of each and every one of you, as the sun sets on a season like no other ⭐️ #DrivenByEachOther pic.twitter.com/WUmZbvUzsL
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 12 december 2020
ik mis de rode ster?

Waarom zouden ze perse de rode ster moeten tonen op elke random foto op Twitter?basvn schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:27:
[Streamable]
[Twitter]
ik mis de rode ster?
Die staat ongetwijfeld op een andere plek op het bodywork.
(Zou in dit geval alleen maar afleiden van dat dit een gesture is voor de mensen die nu voor Merc werken)
[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 12-12-2020 10:33 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik zie prominent de naam van een Nederlander staan. Dus het is zeer zeker ook een klein beetje een Nederlands feestjebasvn schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:27:
[Streamable]
[Twitter]
ik mis de rode ster?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gezien P3 vooral een voorbereiding is voor de qualy (en de track conditions heel anders zijn dan tijdens de race, later op de dag), zal dat sowieso al niet het plan geweest zijn, denk ik.Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:59:
M.a.w. er zal geen enkele run op hard zijn vandaag?
?poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:06:
Doe dan gewoon geen mondkapje op, als je m zo onder je neus hebt hangen
Ik beleef ff een reclameblok en overweeg een Alfa Stelvio te kopen en Petronas te tanken in het vervolg
Goeie keuze, dan natuurlijk wel de Stelvio Q hePalingDrone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:12:
[...]
?
Ik beleef ff een reclameblok en overweeg een Alfa Stelvio te kopen en Petronas te tanken in het vervolg
Maar dat ging over Helmut Marko die met mensen stond te praten en zn mondkapje op half 7 had hangen

Een "klavertje vier" is geen overbodige luxe wanneer je een Alfa bezitpoor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:21:
[...]
Goeie keuze, dan natuurlijk wel de Stelvio Q he![]()
Maar dat ging over Helmut Marko die met mensen stond te praten en zn mondkapje op half 7 had hangen
PalingDrone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:24:
[...]
Een "klavertje vier" is geen overbodige luxe wanneer je een Alfa bezit

⛔ Trackers of betalen ⛔
jajajajaaa
Maar iedereen vergeet natuurlijk dat de meeste Alfisten dit voor de lol doen he.. als je een band met je auto hebt dan is dit gewoon puur verwennerij en genieten

En daarom staat er op mijn 20 jarige bella nu meer dan 350.000 op de teller, alles origineel en komt gewoon elk jaar zonder problemen door de APK.. Benzine, geen Diesel.

(We gaan voor minimaal de 500K natuurlijk)
DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:48:
De Williams blijft een gedrocht van een auto. 🤐
Dit onder elkaar zien is raar..Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:48:
Russell paars in sector 1 haha
Heeft wat dingetjes afgekeken van de Mercedes. 😋Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:48:
Russell paars in sector 1 haha
Of meegekregen als troost voor vorig weekend.DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:51:
[...]
Heeft wat dingetjes afgekeken van de Mercedes. 😋
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Want? 🤔
Al rijd hij de eerste tijd, het blijft een gedrocht om te zien.
En Q1 liggen beide Williams er weer uit. 😉
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Renault zit er weer lekker bij vandaag. Mercedes verwacht ik vanmiddag weer vooraan.
Rare plek om van je carter te gaan genieten zo naast de weg, maarja heb zelf ook geen Alfa dus zal die fetish wel nooit snappen. Zijn ze aan de onderkant ook zo mooi dan?poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:44:
[...]
jajajajaaa
Maar iedereen vergeet natuurlijk dat de meeste Alfisten dit voor de lol doen he.. als je een band met je auto hebt dan is dit gewoon puur verwennerij en genieten![]()
En daarom staat er op mijn 20 jarige bella nu meer dan 350.000 op de teller, alles origineel en komt gewoon elk jaar zonder problemen door de APK.. Benzine, geen Diesel.![]()
![]()
(We gaan voor minimaal de 500K natuurlijk)
Zal binnenkort eens aan de buurman met zijn prachtige Giulia Sprint GTA Stradale vragen of ik er ook eens onder mag kijken
Toch een beetje saai deze P3.
Temperatuurverschil met de Q is aan het begin van de sessie gewoon echt te groot
Dan verander je de dif voor de achterwielen toch wat /bestestuurluimodus uitPatrickC schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:54:
Die boordradio’s van Albon. “Are we sure we are ok? The understeer is insane.” En het toontje waarop hij dat zegt... snel lozen die gast.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik vind die R25 van Alonso gisteren toch net even lekkerder... qua geluid...warp schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:56:
De Renaults gaan idd wel lekker op dit soort circuits.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dus Mercedes 1-2.
[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-12-2020 11:58 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
...
Dat staat buiten kijfPatrickC schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:58:
Ik vind die R25 van Alonso gisteren toch net even lekkerder... qua geluid...
PalingDrone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:56:
[...]
de buurman met zijn prachtige Giulia Sprint GTA Stradale vragen of ik er ook eens onder mag kijken

Kun je beter vragen of je even een stukje mag rijden! (wat natuurlijk niet mag, maar ok)
Omdat dat altijd zo is.. en dan de laatste minuut van de Q: Oh whoopsie.. P1 en 2DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:59:
Waarom zegt mijn gevoel dat de Mercs niet het achterste van hun tong laten zien. 🤔

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 12-12-2020 12:02 ]
Omdat ze niet 1,2 staan, waar ze straks aan het einde van Q3 wel staan?DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:59:
Waarom zegt mijn gevoel dat de Mercs niet het achterste van hun tong laten zien. 🤔
PSN: xMaurice93
En met welk doel? Niemand weet dat ze de beste auto hebben of zo?DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:59:
Ze zijn vast aan het testen voor Abu Dhabi 2021Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:01:
[...]
En met welk doel? Niemand weet dat ze de beste auto hebben of zo?
De andere het gevoel geven dat ze er goed bij zitten om ze vervolgens dat fijne gevoel weer af te pakken.Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:01:
[...]
Tot straks bij de kwali.

De concurrentie in slaap sussen voor de komende winterpauze en dan weer keihard terugkomen volgend seizoen?Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:01:
[...]
Dat mag niet in FP3.DeKaerften schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:02:
[...]
Ze zijn vast aan het testen voor Abu Dhabi 2021![]()
VER 0,5 seconde sneller dan ALBPalingDrone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:59:
VER boekt m er aardig over
RUS bijna 1 seconde sneller dan LAT
Tsja, wie valt er dan tegen?
Hoe lang heb je daarop zitten broeden en wachten totdat je die kon posten?Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:07:
Het wordt vanmiddag toch weer een BOTerHAM met leVERworst.
Maakt deze saaie P3 toch nog ff goed voor mij 👏👏👏poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:09:
[...]
Hoe lang heb je daarop zitten broeden en wachten totdat je die kon posten?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Euh, ik speel graag met woorden dus dat schud ik zo uit mijn mouw. Of bedoelde je dat niet?poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:09:
[...]
Hoe lang heb je daarop zitten broeden en wachten totdat je die kon posten?
Als ik dat allemaal zo hoor en wat ie allemaal kan en doet.. dan heb ik tóch ergens verkeerde keuzes gemaakt in t leven

GPDR, kom er maar in!basvn schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:27:
[Streamable]
[Twitter]
ik mis de rode ster?
Nee, mooi gebaar van Mercedes! Renault rijdt ook met een aantal namen van fans en medewerkers op de voorvleugel.
😍😍😍 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/N8KTBuRpDT
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 12 december 2020
Heb gehoord dat ze eigenlijk van plan waren om de pitcrew op de livery te zetten, maar dat blijkt dus op het laatste moment verkeerd gewisseld te zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:07:
Het wordt vanmiddag toch weer een BOTerHAM met leVERworst.
Wil je dit voortaan in spoiler tags neerzetten? Ik wil de kwalificatie nog live zien en niet de uitslag al op voorhand lezen.
Ik blijf erop HAMeren dat jullie jezelf BOTweg VERgissen. ALBlijft dat voorspelbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:02:
[...]
denk ik ook, maar dan in de volgorde VERse BOTerHAM...

Dat zijn "inserts" dat buitenste deel is herbruikbaar, die flapjes is het filter wat je vervangt elke keer dat je af/op doetpoor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:40:
Ik heb niet van die super pro mondkapjes, maar wat zijn toch die uitstekende flapjes aan de zijkant
Dat zijn denk ik de uiteinden van de filters die ze kunnen vervangen?poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:40:
Ik heb niet van die super pro mondkapjes, maar wat zijn toch die uitstekende flapjes aan de zijkant
Wat @FelizNavidad zegt dus
[ Voor 5% gewijzigd door LAD93 op 12-12-2020 13:47 ]
per aspera ad astra
Aerodynamicapoor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:40:
Of gewoon het vervangbare filter: https://www.gearpatrol.co...ask-mclaren-ferrari-8-30/
[ Voor 23% gewijzigd door Hippocampus op 12-12-2020 14:04 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Daar helpt geen Beterhoren aan 😏PatrickC schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:06:
Olav Mol moet toch even naar beterhoren.nl... “flaps down?”... Max zei “flatspot”.
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.