Jammer genoeg zie je nog een paar advertenties kennelijk van de drop van vorige week donderdag.
Mijn 6900 XT nu 2 dagen in gebruik en geen seconde spijt van gehad. De kaart is zelfs een stuk kleiner dan mijn MSI 2070S Gaming X trio. Nieuwste adrenaline drivers erop en nog geen crash of iets gehad na best wat uurtjes gamen. Ik weet dat een hoop mensen wat sceptisch waren over de 6000 serie na de problemen met de 5000 serie maar het lijkt erop dat AMD het nu prima voor elkaar heeft.
Kaart is ook erg stil al vond ik de temps wel wat aan de hoge kant. Als ik tijd heb eens verdiepen in het tweaken van de kaart met eventueel een undervolt. Heb ook eigenlijk geen coilwhine gehoord nog in de spellen die ik gespeeld heb en de grafische benchmarks die ik gedraaid heb. Misschien heb ik m niet genoeg op zn staart getrapt of gewoon geluk.
Succes in ieder geval voor iedereen die er nog een gaat proberen te scoren! #blijdatikbijteamredzit
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something