https://www.gputracker.eu...aming-oc-16g-16384-mb-gdd
https://www.gputracker.eu...h=6800XT&onlyInStock=true
Overigens valt me op dat op V&A er een hoop 6900XT's staan die niet echt "snel" verkopen.
https://tweakers.net/vide...bRSoYWJmZGSjpg2kQptra2FgA
Hopelijk vanavond weer een drop rond 6en
Tsja, ik zie dat men probeert bij AMD gekochte reference kaarten met 300 euro winst te verkopen.Crashed1987 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:05:
Zijn een aantal 6800 op voorraad bij caseking, maar bijna 1000 piek voor een 6800 is echt idioot.
Overigens valt me op dat op V&A er een hoop 6900XT's staan die niet echt "snel" verkopen.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dat lukt vast wel... of is die hebberigheid al een beetje over?UniMatrix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Tsja, ik zie dat men probeert bij AMD gekochte reference kaarten met 300 euro winst te verkopen.
Topic al een tijdje niet meer gevolgd.
Er stond ook even een Sapphire Nitro+ 6800 XT voor net over de 1000 euro, maar die is ondertussen al weer weg.Crashed1987 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:05:
Zijn een aantal 6800 op voorraad bij caseking, maar bijna 1000 piek voor een 6800 is echt idioot.
De reference cards komen alleen van AMD, toch? Dan zijn ze voor MSRP gekocht en is dit dus puur om geld te verdienen. Jammer.UniMatrix schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Tsja, ik zie dat men probeert bij AMD gekochte reference kaarten met 300 euro winst te verkopen.
Inderdaad, dit lijkt mij ook het idee nu dat ze al 3x op rij op de donderdag een drop hebben gedaan.Munchie schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:02:
Goed, uur van de waarheid. Is donderdag middag AMDs vaste drop momentje.
Ik kijk deze keer ook mee. Ik verwacht er niet veel van, maar direct via AMD is de enige mogelijkheid om eentje voor een normale prijs te krijgen... kan ik eindelijk mijn build afmaken. We zullen zien of en hoeveel voorraad er is.1337Steven1337 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:09:
[...]
Inderdaad, dit lijkt mij ook het idee nu dat ze al 3x op rij op de donderdag een drop hebben gedaan.
Edit: Oh FFS. Zit er een rate limiting (ban) op de website?
[ Voor 6% gewijzigd door MrImpulsive op 18-02-2021 17:15 ]
ff cookies verwijderenMrImpulsive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:10:
[...]
Ik kijk deze keer ook mee. Ik verwacht er niet veel van, maar direct via AMD is de enige mogelijkheid om eentje voor een normale prijs te krijgen... kan ik eindelijk mijn build afmaken. We zullen zien of en hoeveel voorraad er is.
Edit: Oh FFS. Zit er een rate limiting (ban) op de website?
Thanks! Ik heb me ook nog maar snel even aangemeld voor de Discord groep.
Maar ik beken dat ik maar weinig hoop heb om een 6800 xt te strikken.
De aantallen van de vorige drops zijn ronduit triest.
IDEM! je weet het nooit, fingers crossedhaelerien schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:27:
Ik zit ook klaar![]()
Maar ik beken dat ik maar weinig hoop heb om een 6800 xt te strikken.
[ Voor 55% gewijzigd door nielsjuuh23 op 18-02-2021 17:38 ]
Ik ben het met iedereen eens dat 1000 piek een hoop geld is, maar gezien de huidige bitcoin koers (had zelf wat staan en vandaag verkocht) kon ik het toch niet laten
[ Voor 78% gewijzigd door Crashed1987 op 18-02-2021 17:43 ]
Exact ook mijn gedachte. 1000 euro vind ik teveelMrImpulsive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:40:
Ik zie "Add to Cart"... maar voor 1000 euro... helaas. Succes mensen die een 6900XT willen!
Inderdaad altijd tegelijk.MrImpulsive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:43:
Droppen de voorraad updates altijd tegelijk of is er nog een kans dat in het komende kwartier de 6800XT te bestellen valt?
afgelopen keren was het elke keer gelijk, maar wie weet... ik heb net dus een 6900XT gekocht, nu nog bedenken wat ik er mee ga doen..MrImpulsive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:43:
Droppen de voorraad updates altijd tegelijk of is er nog een kans dat in het komende kwartier de 6800XT te bestellen valt?
Jij bent een iets minder aardig persoontritimee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:44:
[...]
afgelopen keren was het elke keer gelijk, maar wie weet... ik heb net dus een 6900XT gekocht, nu nog bedenken wat ik er mee ga doen..
[ Voor 4% gewijzigd door 1337Steven1337 op 18-02-2021 17:45 ]
Koop hem graag van je voor retailprijs hoortritimee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:44:
[...]
afgelopen keren was het elke keer gelijk, maar wie weet... ik heb net dus een 6900XT gekocht, nu nog bedenken wat ik er mee ga doen..
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
ik wil eigenlijk een 6800XT, wellicht dat ik iemand nog laat bijbetalen met een ruildeal.. vind 1000 euro wel echt heel erg veel geld voor een videokaart.. Maar dat bezinnen dat kan altijd nog1337Steven1337 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:44:
[...]
Jij bent een iets minder aardig persoon
Waarom laat je de 6900xt dan niet voor iemand die dat wel wil betalen?tritimee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:46:
[...]
ik wil eigenlijk een 6800XT, wellicht dat ik iemand nog laat bijbetalen met een ruildeal.. vind 1000 euro wel echt heel erg veel geld voor een videokaart.. Maar dat bezinnen dat kan altijd nog
Die logica snap ik dus ook niet...1337Steven1337 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:48:
[...]
Waarom laat je de 6900xt dan niet voor iemand die dat wel wil betalen?
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
1000 euro is een hoop geld maar voor iets waar ik elke dag gebruik van maak heb ik t wel over.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hoe weet je eigenlijk de aantallen van de drops?haelerien schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:27:
Volgende week waarschijnlijk weer een kans! ik heb het nu ook een aantal weken geprobeerd en iedere keer te laat. Ik zat eerst te azen op een 6800XT, maar had nu geen zin meer om te wachten en de 6900XT kunnen bestellen. Ja het is een hoop geld, maar ik ga hem in ieder geval niet verkopen, ruilen of wat dan ook. Dat ding gaat in mn PC om mee te (VR) gamen, met tevens een nieuwe Reverb G2!MysticX schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:49:
Sad, wou een 6900XT maar kreeg alleen maar een foutmelding op Firefox. Via Brave kwam ik op het betaalscherm terecht en confirmed om eindstand weer een foutmelding te krijgen dat hij niet meer op voorraad is..
Ik moest ook alles dubbel doen, twee keer inloggen PayPal, twee keer bevestigen dat ik wilde bestellen. en daarna schoot ik idd ook terug naar de overzichtspagina van de producten.MoosB schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:54:
Wat krijg je te zien als het gelukt is? Eerste keer kreeg ik een foutmelding en net na bevestigen kwam ik op de startpagina. Kans op slagen?
Het is wel van mn PayPal afgeschreven, dus lijkt mij dat dat goed komt
Ik heb inderdaad de checkout van PayPal gebruikt waar mijn adresgegevens al in staan en die neemt hij dan over.MrImpulsive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:59:
Nou, hopelijk volgende week kans op een 6800XT. Wellicht in de tussentijd ervoor zorgen dat al mijn gegevens automatisch worden ingevuld in de checkout. Of is het toevallig zo dat wanneer je afrekent via PayPal, AMD de adresgegevens daarvan pakt en je dus niets meer in hoeft te vullen?
Jazeker. Als je de 3950x processor in je winkelwagen doet (https://www.amd.com/en/direct-buy/5358857600/nl), kan je zien hoe de bestelpagina er uitziet om alvast te oefenen.haelerien schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:04:
Ik neem aan dat je met Mastercard ook gewoon kunt betalen zonder Paypal?
Ja creditcard of paypalhaelerien schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:04:
Ik neem aan dat je met Mastercard ook gewoon kunt betalen zonder Paypal?
Oh en bij mij in Firefox bestaat de PayPal knop niet eens, ben ik hier de enige in? (Edge bijvoorbeeld doet het wel)
Sorry voor de vele vragen, net m'n RX 5700 verkocht dus ben nu al aan het azen op een nieuwe kaart
Ik heb af en toe naar @maikie61 stream gekeken om drops in de gaten te houden, maar de afgelopen weken heeft AMD drops gedaan op de donderdag rond 18:00 uur. Wat ik heb gedaan is rond deze tijd inderdaad regelmatig refreshen en dan snel klikken als de add to cart knop tevoorschijn komt.Edgar Wagt schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:27:
Hoe houden jullie die drops bij? Vaak refreshen of kan dit efficiënter?
Oh en bij mij in Firefox bestaat de PayPal knop niet eens, ben ik hier de enige in? (Edge bijvoorbeeld doet het wel)
Sorry voor de vele vragen, net m'n RX 5700 verkocht dus ben nu al aan het azen op een nieuwe kaart
Ik lees ook dat veel mensen het geautomatiseerd doen, maar hoe dat werkt geen idee.
Zelf heb ik het gewoon via safari op mn macbook gedaan en heb zelf een PiHole draaien, maar die blokkeert niks van hun
Bevestiging van de bestelling net binnen overigens!
[ Voor 3% gewijzigd door Crashed1987 op 18-02-2021 18:35 ]
Hmm, nog maar even uitzoeken hoe dat werkt dan, zal in ieder geval de juiste webpagina in de gaten houden volgende weekCrashed1987 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:34:
[...]
Ik heb af en toe naar @maikie61 stream gekeken om drops in de gaten te houden, maar de afgelopen weken heeft AMD drops gedaan op de donderdag rond 18:00 uur. Wat ik heb gedaan is rond deze tijd inderdaad regelmatig refreshen en dan snel klikken als de add to cart knop tevoorschijn komt.
Ik lees ook dat veel mensen het geautomatiseerd doen, maar hoe dat werkt geen idee.
Zelf heb ik het gewoon via safari op mn macbook gedaan en heb zelf een PiHole draaien, maar die blokkeert niks van hun.
Bevestiging van de bestelling net binnen overigens!
Edgar Wagt schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:27:
Dit had ik eerst ook. Jullie hebben beiden waarschijnlijk de tracking bescherming van Firefox op strikt staan. Hierdoor wordt een script van Digital River (verzorger van de webshop) niet ingeladen en werkt de checkout dus niet.Mysteriarch schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:36:
Eindelijk eens een drop waarvoor ik op tijd was, blijkt de webshop niet te werken op Firefox
Zoiets:MoosB schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:54:
Wat krijg je te zien als het gelukt is? Eerste keer kreeg ik een foutmelding en net na bevestigen kwam ik op de startpagina. Kans op slagen?
Was er ook nog iets van een 6800xt of enkel 6900xt?
Enkel de 6900XTFerio schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:44:
Gefeliciteerd met de 6900xt.. zag hem, maar wederom niet betaald. 1000 euro vind ik het simpelweg gewoon niet waard.
Was er ook nog iets van een 6800xt of enkel 6900xt?
Goed om weten voor een volgende drop over een paar maandMrImpulsive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:41:
[...]
[...]
Dit had ik eerst ook. Jullie hebben beiden waarschijnlijk de tracking bescherming van Firefox op strikt staan. Hierdoor wordt een script van Digital River (verzorger van de webshop) niet ingeladen en werkt de checkout dus niet.
Inderdaad, met de tracking blokkade uit en de Disconnect extensie ook uit doet de website het wel. Weet alleen niet of ik dat tijdens een drop vertrouwMrImpulsive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:41:
[...]
[...]
Dit had ik eerst ook. Jullie hebben beiden waarschijnlijk de tracking bescherming van Firefox op strikt staan. Hierdoor wordt een script van Digital River (verzorger van de webshop) niet ingeladen en werkt de checkout dus niet.
Denk dat ze gewoon veel meer goede chips hebben dan slechtere.Dappzor schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:33:
Ik wacht al een eeuwigheid op een RX6800 drop.. (3x ''net niet'' kunnen bemachtigen) Waarom komen steeds de RX6900xt kaarten beschikbaar? Omdat ze daarmee meer verdienen?
Of alle 6800 XT boards gaan naar de partnersFerio schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:41:
[...]
Denk dat ze gewoon veel meer goede chips hebben dan slechtere.
orderbevestiging in mail kan tot 48 uur durenmstoker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:27:
Gisteren ook een RX 6900 XT weten te scoren bij AMD. Alleen nog geen orderbevestiging gehad per e-mail. Wel staat de reservering op mijn creditcard en wanneer ik inlog bij AMD kan ik de order details zien. Is dit normaal??
Bedankt voor de info, het gaat toch om een hoop geldBizzarro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:28:
[...]
orderbevestiging in mail kan tot 48 uur duren
Ik zat ook wel even in spanning of en wat ik binnen ging krijgen! Bij mij vond ik 'm uiteindelijk (verstopt) terug in de Ongewenst/Spam-box. Daar toevallig al gekeken?mstoker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:27:
Gisteren ook een RX 6900 XT weten te scoren bij AMD. Alleen nog geen orderbevestiging gehad per e-mail. Wel staat de reservering op mijn creditcard en wanneer ik inlog bij AMD kan ik de order details zien. Is dit normaal??
Helaas staat er geen mail van AMD in de map ongewenste e-mail. gelukkig hebben we de orderstatus nog op hun website.CasseenovaTech schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:49:
[...]
Ik zat ook wel even in spanning of en wat ik binnen ging krijgen! Bij mij vond ik 'm uiteindelijk (verstopt) terug in de Ongewenst/Spam-box. Daar toevallig al gekeken?
Congrats. Mooie build bro. Welcome to team red. Hoest met de eventuele coil whine?bazzer schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:04:
Oud (3070)
[Afbeelding]
Nieuw
[Afbeelding]
Eigenlijk zocht ik een 6800XT maar ben super blij met de 6900XT! (Volgensmij is het onmogelijk om een 6800XT te pakken tijdens een drop)
Licht aanwezig, tijdens het gamen geen last van in ieder geval. 1 keer tijdens het benchmarken wel coil whine hoorbaar.Swizzler24 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:43:
[...]
Congrats. Mooie build bro. Welcome to team red. Hoest met de eventuele coil whine?
Moet ook nog een beetje spelen met de instellingen enzo.
mooi hoor !!bazzer schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:04:
Oud (3070)
[Afbeelding]
Nieuw
[Afbeelding]
Eigenlijk zocht ik een 6800XT maar ben super blij met de 6900XT! (Volgensmij is het onmogelijk om een 6800XT te pakken tijdens een drop)
#inspiratie
Netjes! Hoeveel heeft dit je gekost?klm279 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:35:
[Afbeelding]
Eindelijk!! Heb een 6800xt red devil limited edition kunnen bemachtigen.. samen met een 5600x processor... wat een machine..💪😎
Of is het de site in de gaten houden voor veranderingen? Thanks!
De laatste 5 drops waren allemaal op donderdag tussen 17:00 en 18:00. Dus zorg ervoor dat je dan de site in de gaten houdt. Helaas (voor mij) waren dit vooral de 6900XT kaarten, en geen tot zeer beperkte hoeveelheid 6800(XT).Adr01 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:20:
Is er een (verwachte) datum voor de volgende "drop" van AMD? Of een kanaal (Twitter/Reddit) waar dit op aangekondigd wordt?
Je kan kijken naar de sterren, verder als je 3 unicorn ziet en er staan er 2 of meer naar het noorden dan is er een drop die week.Adr01 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:20:
Is er een (verwachte) datum voor de volgende "drop" van AMD? Of een kanaal (Twitter/Reddit) waar dit op aangekondigd wordt?
Nee niemand die iets weet.
Heeft het vaak fout
Geen koopje inderdaad, maar als jij het het waard vind kan ik je alleen maar veel plezier wensen!klm279 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:18:
Heb hele pc nieuw..videokaart heeft me 960 gekost.. best een boel geld maar kon niet meer wachten..
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Uit de afgelopen weken begreep ik uit de berichten dat ze op donderdag bestelden, waarna dan op maandag/dinsdag de verzending kwam. Woensdag/donderdag in huisJohnnyV76 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:22:
Voor de mensen die afgelopen donderdag een 6900 XT hebben kunnen bestellen... is er bij jullie al iets gewijzigd in de orderstatus? Bij AMD staat ie nog steeds op "order in process" en t geld is ook nog niet van m'n rekening af.
Kan ik ergens al gegevens van tevoren invoeren op de website en dat ik alleen nog maar hoef te betalen?
Thanks. Zie net dat het geld is afgeschreven dus hopelijk vandaag of morgen nog verstuurd.Bizzarro schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:01:
[...]
Uit de afgelopen weken begreep ik uit de berichten dat ze op donderdag bestelden, waarna dan op maandag/dinsdag de verzending kwam. Woensdag/donderdag in huis
Ik had mijn PayPal gegevens van tevoren al ingevoerd en opgeslagen. Tijdens het bestellen moest ik wachten op een pincode ter controle.... dat waren de langste 10 seconden ooitCarJunkyXL schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:08:
Ik ga toch ook eens kijken of ik een 6900XT kan bemachtigen zonder gebruik van Marktplaats en V&A.
Kan ik ergens al gegevens van tevoren invoeren op de website en dat ik alleen nog maar hoef te betalen?
Daarna nog de captcha en voorwaarden over t hoofd gezien toen ik op "Place Order" klikte. Wat een stress haha. Heel erg blij dat het toch gelukt is.
edit: mijn adresgegevens waren al ingevuld dus denk dat dit vanuit PayPal kwam.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 22-02-2021 09:45 ]
Nice build!bazzer schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:04:
Oud (3070)
[Afbeelding]
Nieuw
[Afbeelding]
Mag ik vragen welke PSU kabels dat zijn? Zien er goede kwaliteit uit
Wel lekker dat het bij jou gelukt is, heb je random ge-refreshed? Of heb je iets van Distill gebruikt?JohnnyV76 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:43:
[...]
Thanks. Zie net dat het geld is afgeschreven dus hopelijk vandaag of morgen nog verstuurd.
[...]
Ik had mijn PayPal gegevens van tevoren al ingevoerd en opgeslagen. Tijdens het bestellen moest ik wachten op een pincode ter controle.... dat waren de langste 10 seconden ooit
Daarna nog de captcha en voorwaarden over t hoofd gezien toen ik op "Place Order" klikte. Wat een stress haha. Heel erg blij dat het toch gelukt is.
edit: mijn adresgegevens waren al ingevuld dus denk dat dit vanuit PayPal kwam.
Ik gebruikte al een paar weken OTSLedit als plugin. Doet volgens mij hetzelfde als distill. Had de alert ook op de prijs staan maar dan wordt je wel een beetje gek. Telkens een alert als ze de prijs weer eens aanpasten voor USD:EUR. Dat gebeurt dus meerdere keren per dag. Wel goed om te weten dat je tracker nog werkt maar als je elke keer gaat kijken en ziet dat het toch maar de prijs is wordt je ook een beetje gek.CarJunkyXL schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:23:
[...]
Wel lekker dat het bij jou gelukt is, heb je random ge-refreshed? Of heb je iets van Distill gebruikt?
Uiteindelijk heb ik maar gegokt op een nieuwe drop op donderdag aangezien het de 2 weken ervoor ook al was. Ik ben vanaf 17:00 achter de laptop gaan zitten en de AMD sites gaan checken. Zowel de EN als de DE.
Snel wat avondeten in m'n mond gepropt. Nog even lichte paniek toen ik een error kreeg op de AMD site vanwege het te vaak refreshen. Had cookies kunnen deleten geloof ik maar toen maar snel naar mijn pc gegaan en daar verder gaan refreshen. Ineens zag ik de "Add to cart" knop bij de 6900 XT en met de nodige hartkloppingen het proces doorlopen.
Ze zijn van AliExpress! Dus je moet wel een beetje vertrouwen hebben haha. Maar ze draaien al ruim een jaar zonder problemen.ricjuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Nice build!
Mag ik vragen welke PSU kabels dat zijn? Zien er goede kwaliteit uit
Heb je daar een linkje voor?bazzer schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:56:
[...]
Ze zijn van AliExpress! Dus je moet wel een beetje vertrouwen hebben haha. Maar ze draaien al ruim een jaar zonder problemen.
:strip_exif()/f/image/IENQkCOfHtZfMUa08lk7WAoe.jpg?f=fotoalbum_large)
Goed prijsje bij Alternate. Nu te bestellen.
[ Voor 18% gewijzigd door JSTPS op 22-02-2021 21:58 ]
Hier heb ik vorig jaar een keer gekocht: Shenzhen Rong Shi Tai Electronic Co., Ltd
https://a.aliexpress.com/_u9Y8n3
Maar ik zie ze er zo niet meer tussen staan.. deze voelden wel wat stugger.
Deze heb ik nu, die voelen wat soepeler.
WinKool Store
https://a.aliexpress.com/_v3szkD
Wel even wat extra kammetjes bij bestellen dan krijg je de kabels wat strakker
Ik heb hem vandaag al binnen gehadJohnnyV76 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:22:
Voor de mensen die afgelopen donderdag een 6900 XT hebben kunnen bestellen... is er bij jullie al iets gewijzigd in de orderstatus? Bij AMD staat ie nog steeds op "order in process" en t geld is ook nog niet van m'n rekening af.
Sinds een paar minuten staat bij mij de status op “order complete” met een track & tracé.
"Goed" en ook nog "prijsje" hahahaha alles behalve deze 2. Wel nice dat je hem deelt voor diegene die m zou willen. Althans, vind ik he hahahaJSTPS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:30:
https://m.alternate.nl/html/product/1704005
[Afbeelding]
Goed prijsje bij Alternate. Nu te bestellen.
Ja was ook sarcastischRemth2 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:25:
[...]
"Goed" en ook nog "prijsje" hahahaha alles behalve deze 2. Wel nice dat je hem deelt voor diegene die m zou willen. Althans, vind ik he hahaha
Zo'n T&T wordt vaak pas actief wanneer de zending ergens ingescand is, blijven ademen en straks/morgenvroeg nog eens proberen.CasseenovaTech schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:27:
Ook ik heb zojuist om 21:30 een mail ontvangen met de verzendbevestiging van de 6900 XT!Wanneer ik echter de Track & Trace code van DHL open, dan geeft ie aan: "Helaas hebben wij geen zending met dit nummer gevonden. Controleer het nummer en probeer opnieuw.". Het kan zijn dat ik te snel ben of dat er snel een correctie doorgevoerd gaat worden, maar gezien het bedrag van de kaart krijg ik dan toch een lichte kriebel in m'n buik en begin je te hopen dat alles goed binnen gaat komen. Heeft iemand anders toevallig hetzelfde (gehad)?
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Hahah ja ik heb nog goede hoop en ik las een aantal berichten terug van november van mensen die hetzelfde hadden. Keep y'all posted!bibi2205 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:08:
[...]
Zo'n T&T wordt vaak pas actief wanneer de zending ergens ingescand is, blijven ademen en straks/morgenvroeg nog eens proberen.
Morgen mijn vaste halve dag vrij dus in de middag lekker aan de gang.
Oof gelukkig maar, ik dacht dat dit echt serieus was!JSTPS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:34:
[...]
Ja was ook sarcastisch. 20% snap ik nog, maar om als winkel de prijs te verdubbelen gaat wel ver. Amazon is dan een stuk eerlijker.
Hij is binnen! Wat een beest van een kaart, zit ook behoorlijk wat gewicht aan in vergelijking met mn Vega56!
Zie hieronder de foto's
:strip_exif()/f/image/H6HCqepMez72mm6GeTLXjCJd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bvIalEbWlLuzIl52Nfn9GHvq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GWxb88G1VBkWHwLgOqiEmSYC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JOeq5WeUEZzBUJ1aEDYnYnTa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/da7fxTD9wv9uvQmSwW4qhIVo.jpg?f=fotoalbum_large)
Oud Powercolor Red Dragon Vega 56:
:strip_exif()/f/image/fL3v4TpzCWAcq2TIs8Q2oErE.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuw RX6900XT:
[ Voor 93% gewijzigd door Crashed1987 op 23-02-2021 14:59 ]
Ik had ook een internationale zending die binnen Nederland door DHL werd afgehandeld. Die werd op de DHL track and trace pagina pas actief ongeveer een half uur nadat ik de kaart ik de kaart ontvangen had.....CasseenovaTech schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:22:
Op dit moment is de Track & Trace nog steeds niet actief. Contact opgenomen met DHL en die gaven aan, nadat ze doorhadden dat het een internationale verzending betreft, dat het nog even kan duren voordat ie ergens ingescand wordt. Ze gaf me tot donderdag en als er dan nog niks is veranderd, dan moet ik opnieuw contact opnemen. Bij een update meld ik me opnieuw
Ik zou eens op andere sites kijken zoals bv aftership of zo, die liepen ook achter maar hebben al een stuk meer informatie.
Met deze app kan je alle zendingen tracken zowel nationaal als internationaal:CasseenovaTech schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:27:
Ook ik heb zojuist om 21:30 een mail ontvangen met de verzendbevestiging van de 6900 XT!Wanneer ik echter de Track & Trace code van DHL open, dan geeft ie aan: "Helaas hebben wij geen zending met dit nummer gevonden. Controleer het nummer en probeer opnieuw.". Het kan zijn dat ik te snel ben of dat er snel een correctie doorgevoerd gaat worden, maar gezien het bedrag van de kaart krijg ik dan toch een lichte kriebel in m'n buik en begin je te hopen dat alles goed binnen gaat komen. Heeft iemand anders toevallig hetzelfde (gehad)?
Leuke app om pakketten te volgen! Parcel Tracker https://play.google.com/s...rackinglabs.parceltracker
https://nl.hardware.info/...n-nog-tot-ver-in-2022-aan
en
https://www.marketwatch.c...ductor-stocks-11614020156
[ Voor 30% gewijzigd door Tirinium op 24-02-2021 16:13 ]
Ja, dat nieuws ging al een tijdje terug als gerucht. Ik hoop al niet meer op een videokaart, tenzij ik bij AMD wat kan krijgen. Inmiddels wel zwaar in de aandelen geïnvesteerd..Tirinium schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:57:
Toekomst voor een nieuwe videokaart tegen goede prijzen ziet er niet best uit:
https://nl.hardware.info/...n-nog-tot-ver-in-2022-aan
en
https://www.marketwatch.c...ductor-stocks-11614020156
Omdat hij hem voor 250 extra kan verkopen?1337Steven1337 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:48:
[...]
Waarom laat je de 6900xt dan niet voor iemand die dat wel wil betalen?
V&A aangeboden: AMD Radeon RX 6900 XT
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/VvspieQu6NgnKM8LTu8A3UIM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B5Mzr7aCXqHVyjWLFl84BQcN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gPYCxsxKuK7ZBq9HuIfohQiR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jXxSjeiNYaDpL0EByu2XVs8C.jpg?f=fotoalbum_large)