Volgens mij heeft die er nooit opgestaan. Ik heb hem telefonisch gekocht voor hij op hun site stond. Ik belde hen om te informeren naar mogelijke kaarten en die bleek net binnenMr. Rawnar schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:34:
[...]
Inmiddels geen 6800 xt meer te vinden op hun site. Of heeft hij er nooit opgestaan?
klopt inderdaad, jammer, je kunt nu alleen kiezen voor afhalen in winkel. Was te proberen
Even voor de duidelijkheid: de CC company betaalt helemaal niets. Een koop is iets tussen de koper (jij) en een verkoper (de webshop) waar de CC company geen partij in is. Wat de CC company wel doet is in geval van problemen de rompslomp uit jouw handen nemen en jou schadeloos stellen waarna zij, namens jou, het geld terug vorderen bij de verkoper.lou louis schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:08:
die pluribox houd veel mensen tegen en als je pakket kwijtraakt wie betaalt dat cc firma
Dat gezegd hebbende is PCcomponentes de verkoper en ben jij de koper. De CC company "dekt" dus het risico af voor als PCcomponentes niet levert maar uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid ten alle tijde bij PCcomponentes tot het moment dat het wordt geleverd op het door jou opgegeven adres (Pluribox adres). Dit is voor de koper (jij) als de verkoper (PCcomponentes) te controleren via T&T. Na afleveren op het door jou opgegeven adres vervalt dus ook de risico dekking van de CC company en de veratwoordelijkheid van PCcomponentes.
Zodra Pluribox namens jou het pakket in ontvangst neem en tot het moment dat het pakket namens jou wordt afgegeven aan de transporteur is Pluribox verantwoordelijk. Pluribox is dus verantwoordelijk voor de logistiek op het Pluribox adres. Mocht jouw pakket binnen Pluribox zoek raken dan kan je Pluribox dus aansprakelijk stellen.
Op moment van verzenden (dus na overdracht aan de transporteur) is de verzender eind verantwoordelijk. Pluribox verzend namens jou dus jij (en jij alleen) bent verantwoordelijk voor de verzending. Je zal dus ook dan weer een T&T krijgen. Hiermee kan Pluribox aannemelijk maken dat het pakket ook daadwerkelijk het Pluribox adres verlaten heeft en kan jij jouw pakket volgen. Uiteraard betaal jij de transporteur voor de werkzaamheden en is de transporteur verantwoordelijk voor het transport en alle risico's die daar bij komen kijken. Die zijn daar dus ook tegen verzekerd.
Mocht gedurende het transport van Pluribox naar jou dus iets gebeuren dan kan jij de transporteur dus aansprakelijk stellen. Of dit risico ook gedekt kan worden door de transporteur te betalen via CC weet ik niet. Daar zal je de voorwaarden van de CC company voor moeten doornemen.
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
Aankoopverzekering
De aankoopverzekering is jouw redder in nood als je aankoop kapot of gestolen is of als je het bent verloren. Uiteraard moet die aankoop dan wel met je creditcard zijn betaald. En de schade, het verlies of de diefstal moet zich hebben voorgedaan:
RaboCard: binnen 180 dagen na aankoop
Rabo GoldCard: binnen 360 dagen aankoop
Schadevergoeding
De verzekering heeft een eigen risico van € 50. Dit betekent dat je de eerste € 50 zelf betaalt en de verzekeraar de rest vergoedt. Handig om te weten: er gelden maximale vergoedingen voor een aantal aankopen.
De verzekering vergoedt maximaal:
€ 5.000 per keer
- € 2.500 per keer voor onder andere video-, computer-, en audioapparatuur
- € 250 per keer voor mobiele telefoons
€ 10.000 per creditcard per jaar
€ 25.000 voor de geldigheidsduur van de creditcard
De aankoopverzekering is jouw redder in nood als je aankoop kapot of gestolen is of als je het bent verloren. Uiteraard moet die aankoop dan wel met je creditcard zijn betaald. En de schade, het verlies of de diefstal moet zich hebben voorgedaan:
RaboCard: binnen 180 dagen na aankoop
Rabo GoldCard: binnen 360 dagen aankoop
Schadevergoeding
De verzekering heeft een eigen risico van € 50. Dit betekent dat je de eerste € 50 zelf betaalt en de verzekeraar de rest vergoedt. Handig om te weten: er gelden maximale vergoedingen voor een aantal aankopen.
De verzekering vergoedt maximaal:
€ 5.000 per keer
- € 2.500 per keer voor onder andere video-, computer-, en audioapparatuur
- € 250 per keer voor mobiele telefoons
€ 10.000 per creditcard per jaar
€ 25.000 voor de geldigheidsduur van de creditcard
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dan is het helemaal geen probleem
Laten we er maar op vertrouwen dat niemand het uit hoeft te proberen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
voor die mensen die nog gebruik willen maken van pluribox hier een kortingscode die 5 euro korting geeft.Chris P. schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:43:
[...]
Even voor de duidelijkheid: de CC company betaalt helemaal niets. Een koop is iets tussen de koper (jij) en een verkoper (de webshop) waar de CC company geen partij in is. Wat de CC company wel doet is in geval van problemen de rompslomp uit jouw handen nemen en jou schadeloos stellen waarna zij, namens jou, het geld terug vorderen bij de verkoper.
Dat gezegd hebbende is PCcomponentes de verkoper en ben jij de koper. De CC company "dekt" dus het risico af voor als PCcomponentes niet levert maar uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid ten alle tijde bij PCcomponentes tot het moment dat het wordt geleverd op het door jou opgegeven adres (Pluribox adres). Dit is voor de koper (jij) als de verkoper (PCcomponentes) te controleren via T&T. Na afleveren op het door jou opgegeven adres vervalt dus ook de risico dekking van de CC company en de veratwoordelijkheid van PCcomponentes.
Zodra Pluribox namens jou het pakket in ontvangst neem en tot het moment dat het pakket namens jou wordt afgegeven aan de transporteur is Pluribox verantwoordelijk. Pluribox is dus verantwoordelijk voor de logistiek op het Pluribox adres. Mocht jouw pakket binnen Pluribox zoek raken dan kan je Pluribox dus aansprakelijk stellen.
Op moment van verzenden (dus na overdracht aan de transporteur) is de verzender eind verantwoordelijk. Pluribox verzend namens jou dus jij (en jij alleen) bent verantwoordelijk voor de verzending. Je zal dus ook dan weer een T&T krijgen. Hiermee kan Pluribox aannemelijk maken dat het pakket ook daadwerkelijk het Pluribox adres verlaten heeft en kan jij jouw pakket volgen. Uiteraard betaal jij de transporteur voor de werkzaamheden en is de transporteur verantwoordelijk voor het transport en alle risico's die daar bij komen kijken. Die zijn daar dus ook tegen verzekerd.
Mocht gedurende het transport van Pluribox naar jou dus iets gebeuren dan kan jij de transporteur dus aansprakelijk stellen. Of dit risico ook gedekt kan worden door de transporteur te betalen via CC weet ik niet. Daar zal je de voorwaarden van de CC company voor moeten doornemen.
EUR5OFF1482X6P
Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge
Er staan een aantal mensen al sinds eind november in de pre-order bij Sicomputers voor deze kaart, voor een zeer nette prijs.tailfox schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 01:47:
[...]
heb die red dragon niet gezien nog in Nederland of jullie wel?
Wel weinig extra performance voor een kaart zoveel groter
Maar goed om te zien dat deze kaarten nu ook daadwerkelijk leverbaar zijn. Hopelijk binnenkort ook in NL.
Ik ga mijn best doen om binnenkort een soort van liefdadigheidsactie uitvoeren voor degene geïnteresseerd in kaarten van PC Componentes. Ik en @pixeled zitten al te wachten op onze kaarten. Voor degene geïnteresseerd wacht mijn post even af. Alles mag weg voor aankoopprijs + verzendkosten (incl. pluribox). Natuurlijk zijn het niet de goedkoopste kaarten en is het dus niet voor ons allen weggelegd, houd daar rekening mee. In vergelijking met Nederlandse webshops is het een stuk goedkoper. Het gaat hier om 6800 XT en 6900 XT AIB kaarten.
Het liefst gooi ik de kaarten op V&A maar ik ben bang dat mensen daar misbruik van gaan maken.
Het liefst gooi ik de kaarten op V&A maar ik ben bang dat mensen daar misbruik van gaan maken.
Mooi gebaar. Wat is ongv. "niet de goedkoopste"? Over wat voor prijs hebben we het dan?VegetaSan schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:15:
Ik ga mijn best doen om binnenkort een soort van liefdadigheidsactie uitvoeren voor degene geïnteresseerd in kaarten van PC Componentes. Ik en @pixeled zitten al te wachten op onze kaarten. Voor degene geïnteresseerd wacht mijn post even af. Alles mag weg voor aankoopprijs + verzendkosten (incl. pluribox). Natuurlijk zijn het niet de goedkoopste kaarten en is het dus niet voor ons allen weggelegd, houd daar rekening mee. In vergelijking met Nederlandse webshops is het een stuk goedkoper. Het gaat hier om 6800 XT en 6900 XT AIB kaarten.
De kaarten zijn rond de 860 (6800 XT Merc 319) - 950 EUR (6800 XT Red Devil) op PCComponentes. PCComponentes verzending naar Pluribox is 5 EUR. Pluribox service is nog eens 5 EUR. Verzending is circa 20-30 euro per kaart (ligt er een beetje aan hoeveel ik in 1 box kan stoppen en hier naartoe kan verschepen in 1 keer) + verzekering tegen de werkelijke waarde van de inhoud van de doos.
Ga voor nu van PCComponentes plus circa +40 EUR verzending uit. Voor zowel de 6800 XT als de 6900 XTs.
Ga voor nu van PCComponentes plus circa +40 EUR verzending uit. Voor zowel de 6800 XT als de 6900 XTs.
vraagje; hoe doe dit je , via pluribox, "verzekering tegen de werkelijke waarde van de inhoud van de doos". en wanneer krijg je ze?VegetaSan schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:25:
De kaarten zijn rond de 860 (6800 XT Merc 319) - 950 EUR (6800 XT Red Devil) op PCComponentes. PCComponentes verzending naar Pluribox is 5 EUR. Pluribox service is nog eens 5 EUR. Verzending is circa 20-30 euro per kaart (ligt er een beetje aan hoeveel ik in 1 box kan stoppen en hier naartoe kan verschepen in 1 keer) + verzekering tegen de werkelijke waarde van de inhoud van de doos.
Zal ze even moeten bellen daarvoor.MacD007 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:36:
[...]
vraagje; hoe doe dit je , via pluribox, "verzekering tegen de werkelijke waarde van de inhoud van de doos". en wanneer krijg je ze?
Geen idee hoop ergens eind volgende week of de week daarna.
Pluribox heeft in ieder geval meer dan genoeg grafische kaarten voor hun medewerkersVegetaSan schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:25:
OT: Bedankt voor de info, zeer interessant! totaal €900 voor 6800 XT is nog net te doen zou ik zeggen. Vraag me wel af wat je reden is om daar te bestellen (met bijkomende risico's, kaart kapot, etc), om ze vervolgens voor aanschafprijs weer te verkopen. Desondanks nobel!
Risico's heb je ook in NL webshops. Kaarten die kapot zijn kunnen RMA worden verstuurd. Daarnaast zijn de bezorgrisico's ook goed af te dekken. Wel tegen een meerprijs maar dat is het waard.
Voor de liefhebber.
Retestil.Retesnel, Blijft lekker koel,[
You see.
Fractal Define 7
Asus Crosshair VIII Hero
AMD Ryzen 9 3900X
32 GB Trident Z DDR4
XFX Speedster MERC 319 AMD Radeon™ RX 6800 XT
beQuiet DARK Power pro11 750W
beQuiet DARK Rock pro 4 cooler
Cooler Master ELV8 Universal Graphic Card Holder
Display : LG 34GN850 1ms 144-160 Hz
Ik geef niet zoveel om RGB, systeem wordt toch ingebouwd, tis wel grappig.
:strip_exif()/f/image/aGZW1v7C9J7cfPXfKGlMU142.jpg?f=fotoalbum_large)
You see.
Fractal Define 7
Asus Crosshair VIII Hero
AMD Ryzen 9 3900X
32 GB Trident Z DDR4
:strip_exif()/f/image/aGZW1v7C9J7cfPXfKGlMU142.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas levert deze club niet naar Nederlland als geen geen zakelijke klant (BTW-Nr.) bent.capac4u3 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:37:
Enkele 6900XT's op stock bij Mindfactory.de - Prijzen vanaf 1279 EUR tot 1479 EUR
[Afbeelding]
Kan je geen gebruik maken van een doorstuur service - ala Mygermany ?MacD007 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:30:
[...]
Helaas levert deze club niet naar Nederlland als geen geen zakelijke klant (BTW-Nr.) bent.
Ik volg dit topic al geruime tijd (evenals het Nvidia levertijden topic) en ben gisteren toch maar in de rij aangesloten voor een https://tweakers.net/pric...e-amd-radeon-rx-6800.html bij Azerty (€729,00). Momenteel sta ik op plek 19/20. Ik was eerst van plan te wachten op betere tijden maar heb er geen enkel vertrouwen in dat de prijzen en beschikbaarheid van kaarten de komende maanden beter worden. Ik zie eerder het tegenovergestelde gebeuren.
Zie ook mijn topic onder CAA met uitleg over mijn situatie, misschien zijn er nog lotgenoten die in een vergelijkbare situatie zitten/zaten en hun ervaring kunnen delen
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2048660
Zie ook mijn topic onder CAA met uitleg over mijn situatie, misschien zijn er nog lotgenoten die in een vergelijkbare situatie zitten/zaten en hun ervaring kunnen delen
Vanmiddag bij de lokale PC boer een ASrock Taichi 6800 XT gekocht (een straat verderop
). Een maat van mij was zo brutaal geweest om, aangezien ze hele systemen met deze kaart verkochten, te vragen of we enkele kaarten los konden aanschaffen.
Uiteindelijk wel meer betaald dan ik wilde (920 euro), maar het is wel een verdomd mooi kaartje. De Phantom Gaming 6900 XT is 1215 euro.
En hij past na heel veel passen en meten NET in een NR200P
.
Uiteindelijk wel meer betaald dan ik wilde (920 euro), maar het is wel een verdomd mooi kaartje. De Phantom Gaming 6900 XT is 1215 euro.
En hij past na heel veel passen en meten NET in een NR200P
Dan heb je denk ik geluk. Heb daar dezelfde in bestelling en volgens azerty komt ie rond de 29e.Slupor schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:54:
Ik volg dit topic al geruime tijd (evenals het Nvidia levertijden topic) en ben gisteren toch maar in de rij aangesloten voor een https://tweakers.net/pric...e-amd-radeon-rx-6800.html bij Azerty (€729,00). Momenteel sta ik op plek 19/20. Ik was eerst van plan te wachten op betere tijden maar heb er geen enkel vertrouwen in dat de prijzen en beschikbaarheid van kaarten de komende maanden beter worden. Ik zie eerder het tegenovergestelde gebeuren.
Zie ook mijn topic onder CAA met uitleg over mijn situatie, misschien zijn er nog lotgenoten die in een vergelijkbare situatie zitten/zaten en hun ervaring kunnen delenhttps://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2048660
Dat zou heel mooi zijnmeljor schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 22:44:
[...]
Dan heb je denk ik geluk. Heb daar dezelfde in bestelling en volgens azerty komt ie rond de 29e.
Damn mooie kaart! Het is dat ik de reference heb anders was ik voor deze gegaan. Mis bij mij wel een zwarte backplate ipv de metalen look maar goed verder vind ik het ook mooi zoals het nu is.HappyMan schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:03:
Voor de liefhebber.
You see.
Fractal Define 7
Asus Crosshair VIII Hero
AMD Ryzen 9 3900X
32 GB Trident Z DDR4
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]() | ![]() |
Yep, EKWB fullcover.. €125,- direct van EKWB. Die had ik al een paar weken klaarliggen. sinds vanochtend ook een 6900 XT, ik heb €1100 betaald. Iets duurder dan ik met mezelf afgesproken had, maar vooruit dan maar. Om te vieren dat ik 3 weken niet meer rook!MacD007 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:01:
[...]
P.S. op de foto is dat een waterkoeling? voor welke kaart? en wat is de prijs als ik vragen mag.
Ik heb ook nog een ASRock Radeon RX 6900 XT 16G in bestelling staan bij Alternate.nl. Ik kijk het nog een weekje aan, daarna geef ik plek 8 op!
Ik vraag mij af of Sicomputers wel kaarten heeft gehad? Ik had daar een Sapphire 6800 XT in bestelling staan maar gezien ik al meerdere kaarten heb gehad heb ik deze niet meer nodig; hoewel het leuk is om ze voor kostprijs weer door te verkopen heb ik ook wel andere dingen te doenMunchie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:16:
[...]
Er staan een aantal mensen al sinds eind november in de pre-order bij Sicomputers voor deze kaart, voor een zeer nette prijs.
Maar goed om te zien dat deze kaarten nu ook daadwerkelijk leverbaar zijn. Hopelijk binnenkort ook in NL.
Succes aan een ieder die nog een kaart probeert te bemachtingen!
Heb m'n Asrock RX 6900 XT Phantom Gaming D 16G OC ook binnen en running.
Levertijd was 5 dagen, ergens pas na 21h00 geleverd dus ze zullen het wel aardig druk hebben.
Wel een flinke jongen (& lekker snel
)
Levertijd was 5 dagen, ergens pas na 21h00 geleverd dus ze zullen het wel aardig druk hebben.
Wel een flinke jongen (& lekker snel
![]() | ![]() |
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Corsair 460X? Lijkt verdomd veel op deze > Velaro in "Voeding advies en informatie topic - Deel 34"Skyline GT-R schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:58:
En ingebouwd in mijn case. De kaart past naar nipt!
Nee, dit is een Fractal design casechim0 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 09:02:
[...]
Corsair 460X? Lijkt verdomd veel op deze > Velaro in "Voeding advies en informatie topic - Deel 34"
Neen klopt, het is een Corsair case: pricewatch: Corsair Carbide Clear 400C Zwart met Noctua NF-F12 fans erin. Goede flow en stil.
Ik ben verder wel gecharmeerd door de nieuwe AirFlow cases van Corsair.
Oeps sorry! Ik keek naar de case vlak boven mijn post. excusez moi!
Heb er een gehad, maar terug gestuurd. Het metaal was erg flimsy en dun. Daarnaast was het luikje vooraan zo ontzettend klein dat er geen aio met fan door heen past. Ook was het uberhaupt moeilijk een aio te monteren groter als 240mm doordat de kabeltjes van het frontpanel in de weg zitten. Ik had hiervoor een Fractal design Define R4, en een Meshify C en nu een Phanteks s600, beide merken bieden naar mijn idee een veel betere bouwkwaliteit.Skyline GT-R schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:15:
[...]
Neen klopt, het is een Corsair case: pricewatch: Corsair Carbide Clear 400C Zwart met Noctua NF-F12 fans erin. Goede flow en stil.
Ik ben verder wel gecharmeerd door de nieuwe AirFlow cases van Corsair.
Oja, de Corsair airflow modellen hebben een zeer dun front filter wat in de fans gezogen wordt als je niet oppast! het staat niet strak gespannen.
Ok bedankt voor de info! Had je een 4000D of de nieuwe 5000D?Tweakriez schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:22:
[...]
Heb er een gehad, maar terug gestuurd. Het metaal was erg flimsy en dun. Daarnaast was het luikje vooraan zo ontzettend klein dat er geen aio met fan door heen past. Ook was het uberhaupt moeilijk een aio te monteren groter als 240mm doordat de kabeltjes van het frontpanel in de weg zitten. Ik had hiervoor een Fractal design Define R4, en een Meshify C en nu een Phanteks s600, beide merken bieden naar mijn idee een veel betere bouwkwaliteit.
Oja, de Corsair airflow modellen hebben een zeer dun front filter wat in de fans gezogen wordt als je niet oppast! het staat niet strak gespannen.
Excuses voor het offtopic! Ik ga stoppen over cases.
Voor die prijzen mogen ze het schuiven daar waar de zon niet schijnt... Maar wel geinig om te zien hoeveel ze er verkocht hebben. Dat laat toch wel een pijnlijk punt zien. Een land met 83 miljoen mensen en dan zo weinig kaarten geleverd hebben.capac4u3 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:37:
Enkele 6900XT's op stock bij Mindfactory.de - Prijzen vanaf 1279 EUR tot 1479 EUR
[Afbeelding]
Persoonlijk zou het mij echt verbazen als deze problemen in de zomer opgelost zijn of zelfs in dit jaar of Q1 volgend jaar...Als het al opgelost word is het volgens mij omdat mensen geen zin meer hebben in gamen na al deze ellende.
voor als je wilt bestelen via pluribox heb ik een kortings code
EUR5OFF1524P69
iemand al ze kaart binnen via pluribox
EUR5OFF1524P69
4000DSkyline GT-R schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:56:
[...]
Ok bedankt voor de info! Had je een 4000D of de nieuwe 5000D?
Excuses voor het offtopic! Ik ga stoppen over cases.
Vanmiddag verzend bevestiging gehad dat hij morgen bij Pluribox wordt geleverd. Dan nog een paar daagjes wachten en dan is hij als t goed is binnen!lou louis schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:18:
EUR5OFF1524P69
Goed gedaan jongens! PcComponentes heeft dankzij ons ook door dat ze veel meer geld kunnen vragen voor de kaarten die ze verkopen. Vorig week de Red Devil 6800XT besteld voor 929 euro. Vandaag staat de Red Dragon (een model lager) RX 6800 (non XT) voor 1072 euro te koop. Ik denk dat het wel afgelopen is met bestellen bij PcComponentes.
Ik betwijfel of het aan hen ligt, denk eerder de leverancier(s).FireBladeX schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:35:
Goed gedaan jongens! PcComponentes heeft dankzij ons ook door dat ze veel meer geld kunnen vragen voor de kaarten die ze verkopen. Vorig week de Red Devil 6800XT besteld voor 929 euro. Vandaag staat de Red Dragon (een model lager) RX 6800 (non XT) voor 1072 euro te koop. Ik denk dat het wel afgelopen is met bestellen bij PcComponentes.
Kijk maar naar de 6900XT, niet veel veranderd: https://www.pccomponentes.com/buscar/?query=6900xt
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Jup ik vorige weeklou louis schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:18:
EUR5OFF1524P69
Niet aan beginnen dat gelooft hij niet!SgtStrider schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Ik betwijfel of het aan hen ligt, denk eerder de leverancier(s).
Kijk maar naar de 6900XT, niet veel veranderd: https://www.pccomponentes.com/buscar/?query=6900xt
Welkom bij de Pluribox club!CT Marty schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:53:
Vanmiddag verzend bevestiging gehad dat hij morgen bij Pluribox wordt geleverd. Dan nog een paar daagjes wachten en dan is hij als t goed is binnen!
Volgens mij stopt er een busje vol met XFX Radeon 6900XT kaarten morgen bij Pluribox, allemaal bestemming Países Bajos
als het goed is is mijn XFX RX 6800XT ook aan boord, dus met een beetje mazzel gaan deze dinsdag op transport naar Nederland, zouden ze met een beetje geluk nog voor het weekend in Nederland zijn.Sleepie schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:34:
[...]
Welkom bij de Pluribox club!
Volgens mij stopt er een busje vol met XFX Radeon 6900XT kaarten morgen bij Pluribox, allemaal bestemming Países Bajos
P.S. weten jullie al hoe je dit tegen kostwaarde kunt verzekeren?
wie nog tegen enigszins normale prijzen een RX 6000 wil komen moet hier snel zijn de 6800 kosten hier nu ook al boven de 1000 euro, de 6800Xt word niet aangeboden en de 6900XT kost minimaal ook al 1200 euro. prijzen gaan dus heel sterk omhoog, tegen over 2 weken geleden met ruim 300 euro.
Net nog een RX6800 gekocht voor 749,- gewoon bij Azerty!
[ Voor 18% gewijzigd door MightyMike87 op 24-01-2021 21:42 ]
Valt azerty.nl toch gewoon nog mee? 6800 vanaf 729 en de xt vanaf 899. Alleen wel in wachtrij uiteraardMacD007 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:46:
[...]
als het goed is is mijn XFX RX 6800XT ook aan boord, dus met een beetje mazzel gaan deze dinsdag op transport naar Nederland, zouden ze met een beetje geluk nog voor het weekend in Nederland zijn.
P.S. weten jullie al hoe je dit tegen kostwaarde kunt verzekeren?![]()
wie nog tegen enigszins normale prijzen een RX 6000 wil komen moet hier snel zijn de 6800 kosten hier nu ook al boven de 1000 euro, de 6800Xt word niet aangeboden en de 6900XT kost minimaal ook al 1200 euro. prijzen gaan dus heel sterk omhoog, tegen over 2 weken geleden met ruim 300 euro.
Toch nog best duur vind ik voor een nonXTMightyMike87 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:35:
Als je de 6800xt voor 650 kan kopen bij AMD dan is 899 echt geen normaal bedrag om te vragen. Dat mensen dat neertellen is prima maar je wordt wel gewoon afgezet.meljor schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:44:
[...]
Valt azerty.nl toch gewoon nog mee? 6800 vanaf 729 en de xt vanaf 899. Alleen wel in wachtrij uiteraard
Ja en nee. De MSRP van een Gaming X Trio 6800 XT is 850 USD. Die ligt dus standaard 200 USD boven de MSRP van de reference 6800XT.Trixh schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Als je de 6800xt voor 650 kan kopen bij AMD dan is 899 echt geen normaal bedrag om te vragen. Dat mensen dat neertellen is prima maar je wordt wel gewoon afgezet.
Laatst genoemde is ook heel weinig geleverd tot nu toe.
Welk model precies en hoeveelste sta je in de wachtrij?MightyMike87 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:35:
Die 899 is de goedkoopste 6800xt die ze aanbieden en is gewoon een reference kaart. Dus ik vrees dat je vergelijking hier niet op gaat.gilla013 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:57:
[...]
Ja en nee. De MSRP van een Gaming X Trio 6800 XT is 850 USD. Die ligt dus standaard 200 USD boven de MSRP van de reference 6800XT.
Laatst genoemde is ook heel weinig geleverd tot nu toe.
Ik zeg ook niet dat azerty mensen afzet maar ergens pakt iemand lekkere marges door de tekorten.
Ik vrees dat mn vergelijking wel op gaat. Ik doel op deze kaart welke niet gigantisch veel boven MSRP wordt aangeboden. Nog steeds (te) duur, maar ook 899.Trixh schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:03:
[...]
Die 899 is de goedkoopste 6800xt die ze aanbieden en is gewoon een reference kaart. Dus ik vrees dat je vergelijking hier niet op gaat.
Ik zeg ook niet dat azerty mensen afzet maar ergens pakt iemand lekkere marges door de tekorten.
https://azerty.nl/product...gb-videokaart-16-gb-gddr6
I stand corrected.gilla013 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:06:
[...]
Ik vrees dat mn vergelijking wel op gaat. Ik doel op deze kaart welke niet gigantisch veel boven MSRP wordt aangeboden. Nog steeds (te) duur, maar ook 899.
Maar dan blijft mijn punt nog steeds staan. Voor een reference kaart word ook dezelfde prijs gehanteerd. Ook bij Azerty.
Zolang er reference kaarten voor die prijs verkocht worden is er iemand aan het binnenlopen.
Deze discussie is ondertussen meerdere keren gevoerd in dit topic. Komt er kortgezegd op neer dat als je, net als de meeste mensen in dit topic, geen zicht hebt op de volledige supplychain, je er ook geen oordeel over kan vellen anders dan dat elk onderdeeltje in deze chain er iets aan wil verdienen en daardoor de prijs omhoog gaat.Trixh schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:10:
[...]
I stand corrected.
Maar dan blijft mijn punt nog steeds staan. Voor een reference kaart word ook dezelfde prijs gehanteerd. Ook bij Azerty.
Zolang er reference kaarten voor die prijs verkocht worden is er iemand aan het binnenlopen.
Lijkt me verder verstandig dat we het hierbij laten om scalper discussies te voorkomen.
Mijn reactie was bedoeld op de verhoogde Spaanse prijzen. Ik bedoelde er niet mee dat Azerty goedkoop was maar alleen dat in verhouding de prijzen hier dan nog wat meevallen...
Natuurlijk is amd. Com de beste manier om een kaart voor een nette prijs te krijgen maar helaas is dat ook een utopie voor velen. 2 maanden lang meerdere tijden per dag op f5 drukken of alle digitale alarmbellen blijven volgen heb ik helaas geen tijd voor of überhaupt zin in. Ieder z'n ding. En links of rechts om zijn we allemaal de dupe op dit moment maar niemand dwingt je te kopen...
Natuurlijk is amd. Com de beste manier om een kaart voor een nette prijs te krijgen maar helaas is dat ook een utopie voor velen. 2 maanden lang meerdere tijden per dag op f5 drukken of alle digitale alarmbellen blijven volgen heb ik helaas geen tijd voor of überhaupt zin in. Ieder z'n ding. En links of rechts om zijn we allemaal de dupe op dit moment maar niemand dwingt je te kopen...
het probleem is echter dat je dat bij AMD op dit moment gewoon niet kunt kopen, ookal zou je dat heel graag willen. Ik praat uit ervaring, en velen op dit forum met mij. Als AMD gewoon hun kaarten via hun shop voor deze MSRP aan zou bieden, zouden de prijzen zoals we deze nu zien ook niet zo zijn.Trixh schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Als je de 6800xt voor 650 kan kopen bij AMD dan is 899 echt geen normaal bedrag om te vragen. Dat mensen dat neertellen is prima maar je wordt wel gewoon afgezet.
Echter omdat er een grote vraag en zeer weinig aanbod is, met o.a. van AMD, komt dat tot zulke prijzen, en ja er zijn blijkbaar genoeg mensen die een prijs die ver boven MSRP van AMD ligt, kunnen en willen betalen, ook dat is gewoon hun goed recht.
bij bv die Spaanse webshop waren er redelijke prijzen, die iets boven de MSRP van de div. fabrikanten lagen, maar ook dat is blijkbaar verleden tijd. De nu nog aangeboden XFX 6900XT is nog steeds niet echt verkeerd, het is dus geen ref. AMD, daardoor ook in de MSRP duidelijk meer dan de REF. van AMD. nu betaal je helaas nog circa 10% erboven op.
even nog gputracker gekeken wat er op dit moment leverbaar is;
dat is de bovengenoemde kaart van de Spaanse aanbieder voor 1199,- euro.
dan een 6800 (Asus TUF) voor 970 euro en andere 6800 voor 999 en 1073
dan 1 6800XT voor 1149 euro
en diverse 6900XT vanaf 1400 tot 1815 euro. (behalve dan de Spaanse voor 1199)
https://www.gputracker.eu...chip=AMD%20RX%206800%20XT
ter info hier prijzen van USA; Newegg. (prijs in Dollar)
:strip_exif()/f/image/EF1c3jjjvnMH8K9eGnDBj2YZ.jpg?f=fotoalbum_large)
voor de 6800XT is dat omgerekend dus circa 860 euro. dat is de prijs excl. salestax (circa 6 tot 12% er bovenop), en dus ook niet op stock. (geen van de 3 kaarten).
[ Voor 38% gewijzigd door MacD007 op 25-01-2021 03:09 ]
Vergeet ook niet dat XFX een Amerikaans bedrijf is en daardoor dus sws de trump tax door berekend
Heeft het vaak fout
Het betreft de MSI RX6800 Gaming X Triogilla013 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:58:
[...]
Welk model precies en hoeveelste sta je in de wachtrij?
Positie in wachtrij had ik graag gegeven waren het niet dat de tool niet lijkt te functioneren daar waar hij steeds geeft "Helaas geen resultaat gevonden"
Misschien had de tool ook weekend..
Megokko komt niet van hun 6900XT af
Heeft het vaak fout
Hou er rekening mee dat na binnenkomst bij Pluribox het 1 à 2 dagen kan duren voordat het pakket weer via UPS naar NL gaat. Het doorsturen gebeurd meestal niet op dezelfde dag. Bij mij duurde het ook 1 dag (had wel na binnenkomst meteen een pakket voor NL aangemaakt met de spullen erin)Sleepie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:15:
Ik heb een mailtje van GLS dat mijn kaart op weg is naar Pluribox.
So far, so good :-)
Mijn kaart is ook onderweg
. Ik kreeg vannacht bericht van Carreos Express dat hij vandaag al geleverd wordt bij Pluribox. De oorspronkelijke leverdatum bij PCComponentes stond op 18 of 19 februari.
Hier was ik benieuwd naar!Chris P. schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:53:
[...]
Hou er rekening mee dat na binnenkomst bij Pluribox het 1 à 2 dagen kan duren voordat het pakket weer via UPS naar NL gaat. Het doorsturen gebeurd meestal niet op dezelfde dag. Bij mij duurde het ook 1 dag (had wel na binnenkomst meteen een pakket voor NL aangemaakt met de spullen erin)
Mijn pakkejte komt binnen 30 minuten aan bij Pluribox... meteen laten verzenden naar Nederland en dan hoop ik donderdag het binnen te hebben. Vrijdag mn laatste tentamen voor deze periode en dan kan ik de weekend lekker genieten van mn 6800XT
edit: afgeleverd... nu wachten op pluribox het verwerkt
[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 25-01-2021 11:03 ]
Mij bestelling van een Sapphire RX6800XT Nitro+ 11304-01-20G van afgelopen maandag bij cyberport.de is nu ook onderweg. DHL code gekregen.
Helaas wel 1100 euro, maar ja is het topmodel
ja, die van mij ook, zal eind van deze week aankomen, dan wel XFX RX 6800XT, die ontlopen zich niet veel , en dat voor nog geen 900 euro.D-dark schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:20:
Mij bestelling van een Sapphire RX6800XT Nitro+ 11304-01-20G van afgelopen maandag bij cyberport.de is nu ook onderweg. DHL code gekregen.
Net alsof het een koopje isMacD007 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:35:
[...]
ja, die van mij ook, zal eind van deze week aankomen, dan wel XFX RX 6800XT, die ontlopen zich niet veel , en dat voor nog geen 900 euro.
update - nu ook melding van pluribox, hij is binnen, wat een doos, direct maar de verzending in orde maken.FireBladeX schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:00:
[...]
Hier was ik benieuwd naar!
Mijn pakkejte komt binnen 30 minuten aan bij Pluribox... meteen laten verzenden naar Nederland en dan hoop ik donderdag het binnen te hebben. Vrijdag mn laatste tentamen voor deze periode en dan kan ik de weekend lekker genieten van mn 6800XT
edit: afgeleverd... nu wachten op pluribox het verwerkt![]()
![]()
:strip_exif()/f/image/9Awz3HGx9h6oxAXuCXgooVkg.jpg?f=fotoalbum_large)
bij mij ook, bericht dat het bij pluribox aangekomen is
update 2: doos is bij Pluribox gereed voor verzending en opdracht voor verzending is ook al gedaan, moet zeggen gaat bij deze jongens best snel. zal morgen wel worden verzonden en dan nog 1 a 2 dagen wachten.
de beschikbaarheid ook bij die Spaanse club is ook slechter aan het worden, zie hiervoor mijn post van gisteren.
[ Voor 31% gewijzigd door MacD007 op 25-01-2021 13:41 ]
, met de huidige prijsontwikkeling is het dat wel, wel droevig om dat te zeggen, had ik in November niet gedacht, toen ging ik er nog van uit dat je bij AMD gewoon kon bestellen voor 650 euro. we zien dat de werkelijkheid ons gewoon ingehaald heeft, ipv goud had je beter in grafische kaarten kunnen investeren. kijk maar naar mijn post van gisteren over de huidige prijzen, de kaart die ik nu heb kost nu gewoon 1100 euro (en niet leverbaar), dat is 250 euro meer dan ik betaald heb.
2020-2021 is qua prijzen huilen voor gamers, maar met een MSRP van 800 USD en een prijs (zonder verzending en na korting) van 855 valt de schade t.o.v. MSRP nog relatief mee. Blijft inderdaad een bulk geld, maar als je kijkt wat je nu aan vakantie en andere tripjes bespaart dan is het te overzien. Uiteraard is dit voor iedereen een persoonlijke afweging.
Daarnaast zou ik, als ik een scalper was geweest, de kaart met zeker 150-200 winst door kunnen verkopen. Dus vanuit die kant gezien is het een best goede deal.
[ Voor 13% gewijzigd door CT Marty op 25-01-2021 11:46 ]
Jouw Merc319 6800 XT vanuit PcComponentes is al verscheept? Nice!MacD007 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:35:
[...]
ja, die van mij ook, zal eind van deze week aankomen, dan wel XFX RX 6800XT, die ontlopen zich niet veel , en dat voor nog geen 900 euro.
@VegetaSan en jij hadden volgens mij op dezelfde dag besteld. @VegetaSan had jij ook nog wat gehoord?
[ Voor 7% gewijzigd door pixeled op 25-01-2021 12:32 ]
Die van mij was om 11:00 bij pluribox en dezelfde middag verzonden.Chris P. schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:53:
[...]
Hou er rekening mee dat na binnenkomst bij Pluribox het 1 à 2 dagen kan duren voordat het pakket weer via UPS naar NL gaat. Het doorsturen gebeurd meestal niet op dezelfde dag. Bij mij duurde het ook 1 dag (had wel na binnenkomst meteen een pakket voor NL aangemaakt met de spullen erin)
Nu vanuit A'dam onderweg, DHL courier gekozen.
Vandaar het woordje 'meestal'. Er zijn altijd uitzonderingenUniMatrix schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:34:
[...]
Die van mij was om 11:00 bij pluribox en dezelfde middag verzonden.
Nu vanuit A'dam onderweg, DHL courier gekozen.
Ze zijn onderwegpixeled schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:31:
[...]
Jouw Merc319 6800 XT vanuit PcComponentes is al verscheept? Nice!
@VegetaSan en jij hadden volgens mij op dezelfde dag besteld. @VegetaSan had jij ook nog wat gehoord?
Zojuist een update ontvangen omtrent mijn bestelling. Voor degene die geïnteresseerd zijn.
"Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een ASUS Radeon RX 6800 ROG Strix 16GB OC - Videokaart. Helaas heeft onze leverancier aangegeven dat de levertijd op dit moment onbekend is".
Het lijkt wel of Asus kaarten op dit moment echt mondjesmaat geleverd worden t.o.v. andere merken.
"Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een ASUS Radeon RX 6800 ROG Strix 16GB OC - Videokaart. Helaas heeft onze leverancier aangegeven dat de levertijd op dit moment onbekend is".
Het lijkt wel of Asus kaarten op dit moment echt mondjesmaat geleverd worden t.o.v. andere merken.
[ Voor 11% gewijzigd door Trently op 25-01-2021 12:52 ]
Ik kreeg precies dezelfde mail! Ik kreeg hoop toen ik het begin zag:Trently schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:46:
Zojuist een update ontvangen omtrent mijn bestelling (ja ik weet dat het veel geld is voor een RX 6800, maar daarvoor heb ik ook mijn betaalde hobby). Voor degene die geïnteresseerd zijn.
"Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order XXX. Er is een nieuwe verwachte leverindicatie afgegeven door de leverancier."
En vervolgens aangeven dat de nieuwe levertijd onbekend is..
Heb ook het idee dat het niet zo best gaat met de Asus kaarten..
Persoonlijk is de opstelling van de mail misschien niet heel handig gedaan.Furiousrickz schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:53:
[...]
Ik kreeg precies dezelfde mail! Ik kreeg hoop toen ik het begin zag:
"Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order XXX. Er is een nieuwe verwachte leverindicatie afgegeven door de leverancier."
En vervolgens aangeven dat de nieuwe levertijd onbekend is..![]()
Heb ook het idee dat het niet zo best gaat met de Asus kaarten..
Ik vind het goed dat ze het doen, laat ik dat voorop stellen, maar nu weet je dat je iedere week een mail gaat krijgen en dat het alle kanten op kan
Het zal vast een keer vermelden dat het een verwachte leverdatum heeft. Ik hoop dat Asus nog net voor het Chinees nieuwjaar de benodigde kaarten verstuurd
Asus neemt geen backorders (meer) aan en geeft (nog) geen leverindicatie of voor deze kaart. Dit geld in ieder geval voor alle rx6800 reeks kaarten van Asus!Trently schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:46:
Zojuist een update ontvangen omtrent mijn bestelling. Voor degene die geïnteresseerd zijn.
Zojuist vernomen van de grote AMD distributeur van Nederland!
[ Voor 5% gewijzigd door MightyMike87 op 25-01-2021 13:23 ]
Bedankt voor je update.MightyMike87 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:07:
[...]
Asus neemt geen backorders (meer) aan en geeft (nog) geen leverindicatie of voor deze kaart. Dit geld in ieder geval voor alle rx6800 reeks kaarten van Asus!
Zojuist vernomen van de grote AMD distributeur van Nederland!
Dan hoef ik voorlopig nog even geen verwachting te hebben dat het op korte termijn geleverd gaat worden.
Nee helaas niet inderdaad. In dat opzicht vrees ik langs de officiële kanalen voor Asus op Maanden.Trently schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:30:
[...]
Bedankt voor je update.
Dan hoef ik voorlopig nog even geen verwachting te hebben dat het op korte termijn geleverd gaat worden.
Daarmee is de desbetreffende shop en eigenlijk allen shops voor de RX6800 volledig afhankelijk van onofficiële drops van de piratenpartijen (leveranciers). Voorspelt weinig goeds in ieder geval.
Aaaand.... hij ligt op mijn 'bureau'...
:strip_exif()/f/image/4VM82QgEUYEMsax0vuDQ2pn8.jpg?f=fotoalbum_large)
Donderdag besteld, vrijdag bij Pluribox, Maandag in huis.
Dik ingepakt in bubbeltjesplastic (a € 4,-), seal op verpakking nog heel.
Nu even laten opwarmen tot kamertemperatuur en dan inbouwen!
:strip_exif()/f/image/4VM82QgEUYEMsax0vuDQ2pn8.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag nog een antwoord op de vraag of de Spaanse club PC Componentes naar aanleiding van de GPUtracker nu ook direkt naar Nederland levert gekregen.
Helaas levereren wij op dit moment niet naar Nederland, dus ben je aangewezen op een pakketdoorstuurdienst zoals pluribox, mijn eigen ervaring is overigens best goed, ze zijn snel en geven over elke stap een mailtje. de mijne is op dit onderweg richting Nederland.
m.b.t. de prijzen zie ook bij hun een verhoging van de prijzen en de beschikbaarheid word minder. een 6900XT is bij hun nog steeds goedkoper dan ergens anders, m.b.t. Nederland zijn de prijsverschillen zelfs extreem, bijna 600 euro meer.
Helaas levereren wij op dit moment niet naar Nederland, dus ben je aangewezen op een pakketdoorstuurdienst zoals pluribox, mijn eigen ervaring is overigens best goed, ze zijn snel en geven over elke stap een mailtje. de mijne is op dit onderweg richting Nederland.
m.b.t. de prijzen zie ook bij hun een verhoging van de prijzen en de beschikbaarheid word minder. een 6900XT is bij hun nog steeds goedkoper dan ergens anders, m.b.t. Nederland zijn de prijsverschillen zelfs extreem, bijna 600 euro meer.
Voor de geluksvogels welke er heel snel bij waren voor onderstaande kaart:
https://nl.hardware.info/videokaarten.5/msi-radeon-rx-6800-gaming-x-trio-10gb.590750
Hier komen er morgen 26 van binnen bij de leverancier in Duitsland tegenover een backlog van 800+.
De volgende batch staat nog op onbekende levertijd helaas.
https://nl.hardware.info/videokaarten.5/msi-radeon-rx-6800-gaming-x-trio-10gb.590750
Hier komen er morgen 26 van binnen bij de leverancier in Duitsland tegenover een backlog van 800+.
De volgende batch staat nog op onbekende levertijd helaas.
in welke doos is hij bij Pluribox aangekomen? overigens wel erg snel, dus dat laat hopen dat hij bij mij ook snel aankomt.UniMatrix schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:49:
Aaaand.... hij ligt op mijn 'bureau'...![]()
[Afbeelding]
Ze hebben bij Pluribox de doos van PCcomponentes hergebruikt en bijna helemaal met tape omwikkeldMacD007 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:56:
[...]
in welke doos is hij bij Pluribox aangekomen? overigens wel erg snel, dus dat laat hopen dat hij bij mij ook snel aankomt.overigens vind ik dat de prijzen nu echt de pan uitrijzen, en je hebt ook de ultra nog gekregen, die is nu ook niet meer beschikbaar, wat het verschil met de black is is mee overigens onduidelijk.
Verder had ik voor de duurste verzendoptie van Pluribox gekozen, dat waren dus de 50 euro besparing t.o.v. de black die weer weg zijn...
Het verschil is geloof ik 25Mhz standaard overclock, misschien een hogere powerlimit.
Volgens GLS is mijn kaart intussen (om 13.05 uur) afgeleverd bij Pluribox. Daar staat hij echter nog niet bij de Received Packages, dus ik kan mn doorstuur box nog niet aanmaken.
Het bljift hoe dan ook toch spannend tot je de kaart daadwerkelijk op je bureau hebt liggen
Het bljift hoe dan ook toch spannend tot je de kaart daadwerkelijk op je bureau hebt liggen
Duurde bij mij een uurtje voor hij bij Pluribox zichtbaar werd, ligt ook aan hoeveel ze binnen krijgen. En of het Siesta isSleepie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:09:
Volgens GLS is mijn kaart intussen (om 13.05 uur) afgeleverd bij Pluribox. Daar staat hij echter nog niet bij de Received Packages, dus ik kan mn doorstuur box nog niet aanmaken.
[ Voor 6% gewijzigd door UniMatrix op 25-01-2021 14:12 ]
Hele ferme kaart die XFX.... vraag me trouwens af of merken zoals XFX, Powercolor, Sapphire geen voorrang krijgen van AMD bij levering van de Navi chips... tegenover Asus, MSI, ... die ook zowel AMD/Nvidia producten verkopen.UniMatrix schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:49:
Aaaand.... hij ligt op mijn 'bureau'...![]()
[Afbeelding]
Ik kan m'n box aanmaken bij Pluribox.
Vraagje aan degenen die dat al gedaan hebben: Wat vullen jullie in bij Customs Declaration?
(Staat op "Repair Parts" dat vind ik prima, maar welk bedrag?)
Vraagje aan degenen die dat al gedaan hebben: Wat vullen jullie in bij Customs Declaration?
Gvd zeg, hoe bezorg ik mensen een hartaanval: bestel een kaart in Spanje, stop hem in je PC en geef geen enkel beeld.
Tot je na een half uur prutsen (andere HDMI kabel, BIOS defaults met vorige kaart, driver uninstall) met hartslag 200 eens denkt: goh, laat ik het BIOS knopje eens om zetten
Wie levert nou een kaart uit met dual BIOS zonder BIOS in de 'dual' en zet het knopje op de lege BIOS
Testen of je wel tweaker genoeg bent?
Tot je na een half uur prutsen (andere HDMI kabel, BIOS defaults met vorige kaart, driver uninstall) met hartslag 200 eens denkt: goh, laat ik het BIOS knopje eens om zetten
Wie levert nou een kaart uit met dual BIOS zonder BIOS in de 'dual' en zet het knopje op de lege BIOS
Iemand enig idee van de wachtrij voor deze bij Azerty?
Zou willen bestellen, zodat ik toch ERGENS in een wachtrij sta, maar ik wil ook niet op plaats 500 terecht komen natuurlijk.
Zou willen bestellen, zodat ik toch ERGENS in een wachtrij sta, maar ik wil ook niet op plaats 500 terecht komen natuurlijk.
Ik volgSleepie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:07:
Zoiets ja, een 'ben je wel een 6900XT Merc waardig'-checkUniMatrix schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:11:
Gvd zeg, hoe bezorg ik mensen een hartaanval: bestel een kaart in Spanje, stop hem in je PC en geef geen enkel beeld.
Tot je na een half uur prutsen (andere HDMI kabel, BIOS defaults met vorige kaart, driver uninstall) met hartslag 200 eens denkt: goh, laat ik het BIOS knopje eens om zetten![]()
Wie levert nou een kaart uit met dual BIOS zonder BIOS in de 'dual' en zet het knopje op de lege BIOS![]()
Hier ging dat zonder enig problemen. RX480 eruit, 6800XT er in en mijn PC bootte zonder problemen.
Ik heb de dual BIOS nog niet getest. Ik zal straks eens nagaan welk effect dat hier heeft.
Niet idioot veel, hangt van de variant af.MacD007 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:35:
[...]
De RX is goede kwaliteit middenmoot
Voor 900 zeer acceptabel
https://www.xfxforce.com/...tm-rx-6800xt-16gb-gddr6#2 heeft een boostclock van 2250
Merc
De https://xfxforce.com/shop...0xt-16gb-gddr6-merc-319#2 is zo goed als identiek.
2340 boostclok
Sapphire 2360 en wat RGB
[ Voor 5% gewijzigd door D-dark op 25-01-2021 15:30 ]
Beetje tweaker doet zelf onderzoek he.Sleepie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:07:
Als je op de website van douane bekijkt, zie je dat er geen invoerrechten zijn binnen de EU.
In andere woorden, vul gewoon daadwerkelijk bedrag in.
Dat was ook wat ik dacht, maar ik wilde het gewoon even zeker weten.FireBladeX schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:22:
Beetje tweaker doet zelf onderzoek he.
Als je op de website van douane bekijkt, zie je dat er geen invoerrechten zijn binnen de EU.
In andere woorden, vul gewoon daadwerkelijk bedrag in.
Het is geen pak suiker
stel je krijgt een kapotte kaart hoe werkt retourneren dan? Moet je hem zelf op een of andere manier in spanje krijgen?UniMatrix schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:11:
Tot je na een half uur prutsen (andere HDMI kabel, BIOS defaults met vorige kaart, driver uninstall) met hartslag 200 eens denkt: goh, laat ik het BIOS knopje eens om zetten![]()
Wie levert nou een kaart uit met dual BIOS zonder BIOS in de 'dual' en zet het knopje op de lege BIOS![]()
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/Imsl3syS4HZogv5kS3BKF2kG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l8ZintgrLm0Wl7Zl5j1CmOMD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ohwQRuXlLlS1Ct25ZB8ChrcL.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/35AsSlFAhkjAFRK6D25uu1tN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Zbhocr1zHSEBVQHZIcR31pHG.jpg?f=fotoalbum_tile)