• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11-2025
atomicblue schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:40:
Op dit moment is Sapphire de enige die 6800XT verzendt
Klinkt goed. Kun je Sapphire iedereens adres hier geven? :+

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-01 06:56
atomicblue schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:40:
Op dit moment is Sapphire de enige die 6800XT verzendt
rechtstreeks bedoel je of daadwerkelijk verkrijgbaar of verkrijgbaar geweest bij een NL webshop?

• atomicblue
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-08-2025
-jacQues- schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:43:
[...]

Klinkt goed. Kun je Sapphire iedereens adres hier geven? :+
Ik wou dat ik kon xD

• VegetaSan
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-05-2025
Bij Ingram zijn de Sapphire 6800 XT AIB models nooit geleverd aan NL. Wel aan Duitsland. Ging hier om circa 1000 stuks tussen eind november en eind december.

• atomicblue
meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:45:
[...]

rechtstreeks bedoel je of daadwerkelijk verkrijgbaar of verkrijgbaar geweest bij een NL webshop?
Sommige winkels die ik ken, hebben gemeld dat ze mid januari leveringen verwachtten van Sapphire in Portugal en Spanje. Ik neem aan dat ze ook NL en BE gaan leveren.

• atomicblue
Voorbeeld :

https://www.globaldata.pt...s/placas-graficas/cat-amd - Deze winkel is eigenlijk eigendom van caseking, ze hebben gemeld dat ze half januari GPU van Sapphire verwachten vanuit hun centrale EU-magazijn (caseking.de)

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12-2025

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:29:
En toch verbaasd het me... na bijna alles wel een beetje gevolgd te hebben in dit topic (en ook de Nvidia variant over de rtx 3000 kaarten EN de amd zen 3 cpu's :+ )

Hoe kan het toch dat alles wat er langs komt OF een reference kaart is (via amd.com) OF hier en daar een Asrock?

Feit is volgens mij dat een Gigabyte/Sappire/Asus/Msi/inno3d etc. etc nog geen enkele 6800(xt) kaart geleverd hebben aan een NL shop, of heb ik dat fout? Behalve heel misschien hier en daar een 6900xt voor veel te veel geld?

Bij Nvidia is er toch echt wel veel meer inmiddels (al is het nog veel te weinig).

Ook op een marktplaats wordt er nauwlijks een 6800 aangeboden en als ze langs komen (voor de meest fantastische bedragen) is het wederom alleen een reference en geen enkele van een Asus etc.

Hoe kan dit? Sure, Nvidia was een maand eerder maar die werden een maand terug toch ook echt wel wat meer geleverd dan de amd versies nu....

Best wel een ramp langzamerhand, net als hun 5600x en 5900x cpu's..
Megekko heeft Asus kaarten gehad; zover ik zag 6800, 6800 XT en 6900 XT.
Echter heb je een punt dat NL echt helemaal links ligt wat betreft leveringen.

• meljor
atomicblue schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:50:
[...]

Sommige winkels die ik ken, hebben gemeld dat ze mid januari leveringen verwachtten van Sapphire in Portugal en Spanje. Ik neem aan dat ze ook NL en BE gaan leveren.
Hoop het... sta nog maar kort in een wachtrij omdat ik lang getwijfeld heb (mede vanwege prijzen en mn 1080ti doet het ook nog heel aardig).

Maar ben nu net aan het zoeken op het web naar de bestelde Sapphire RX6800 PULSE en werkelijk nergens is er een review of ook maar een verhaaltje te vinden van iemand die er eentje heeft, ook op youtube niks, das toch vaag voor een kaart die eind november al aangekondigd is?

Op youtube kan ik behalve een reference 6800 (non xt dus he) en eentje van Asus helemal niks anders vinden. Lijkt gewoon alsof er voor nu extreem weinig non xt's gemaakt worden en vooral alleen 6800xt en 6900xt's?

• atomicblue
meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Hoop het... sta nog maar kort in een wachtrij omdat ik lang getwijfeld heb (mede vanwege prijzen en mn 1080ti doet het ook nog heel aardig).

Maar ben nu net aan het zoeken op het web naar de bestelde Sapphire RX6800 PULSE en werkelijk nergens is er een review of ook maar een verhaaltje te vinden van iemand die er eentje heeft, ook op youtube niks, das toch vaag voor een kaart die eind november al aangekondigd is?

Op youtube kan ik behalve een reference 6800 (non xt dus he) en eentje van Asus helemal niks anders vinden. Lijkt gewoon alsof er voor nu extreem weinig non xt's gemaakt worden en vooral alleen 6800xt en 6900xt's?
https://www.guru3d.com/ar...-6800-nitro-review,1.html

• meljor
Sp3ci3s8472 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:59:
[...]

Megekko heeft Asus kaarten gehad; zover ik zag 6800, 6800 XT en 6900 XT.
Echter heb je een punt dat NL echt helemaal links ligt wat betreft leveringen.
Op de statementpagina van megekko staat alles steeds keurig vermeld qua leveringen (hulde!) maar ook hier heb ik nog geen enkele asus 6800 voorbij zien komen volgens mij, wel enkele xt en 6900xt (net als nu ook weer er op staan)

• meljor
ja klopt, NITRO wel IETS van te vinden, maar het gaat mij om de PULSE omdat ik die in bestelling heb...

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:07:
[...]

Op de statementpagina van megekko staat alles steeds keurig vermeld qua leveringen (hulde!) maar ook hier heb ik nog geen enkele asus 6800 voorbij zien komen volgens mij, wel enkele xt en 6900xt (net als nu ook weer er op staan)
Het lijkt er zoiezo op dat AMD heel enthusiast veel 6900XTs heeft gemaakt, terwijl deze kaart toch echt niet helemaal lekker in de markt past qua prijs/prestatie. De 6800 had wat dat betreft best een kan gehad tegen de 3070; maar de Nvidia kaart is beduidend beter leverbaar. Hier heeft AMD toch niet helemaal de juiste inschatting gemaakt. Gek eigenlijk dat men het zo slecht heeft voorspeld vanuit AMD.

Hopelijk is de 6700XT wel weer goed leverbaar ten opzichte van de 3060Ti, maar dat gaan we vanaf morgen zien.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:30
meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:08:
[...]

ja klopt, NITRO wel IETS van te vinden, maar het gaat mij om de PULSE omdat ik die in bestelling heb...
Ik vrees dat die kaarten op dit moment gewoon nog niet bestaan. Kan je in ieder geval in vertellen dat zelfs in China er alleen Nitro+-kaarten zijn en de Pulse is niet verkrijgbaar (zelfs niet gelist) en is ook nooit verkrijgbaar geweest. Denk eigenlijk dat je gewoon pech hebt en nog een hele tijd mag wachten. Kan me niet voorstellen dat die kaarten überhaupt bestaan op dit moment.

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-01 13:04

LordofWhatever

Uuhhh....?

zzzzz schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:11:
[...]

Het lijkt er zoiezo op dat AMD heel enthusiast veel 6900XTs heeft gemaakt, terwijl deze kaart toch echt niet helemaal lekker in de markt past qua prijs/prestatie. De 6800 had wat dat betreft best een kan gehad tegen de 3070; maar de Nvidia kaart is beduidend beter leverbaar. Hier heeft AMD toch niet helemaal de juiste inschatting gemaakt. Gek eigenlijk dat men het zo slecht heeft voorspeld vanuit AMD.

[...]
AMD verkoopt onmiddellijk alles was ze kunnen bakken, maakt niet uit welk rugnummer ze het geven. Als de yields goed genoeg zijn, waarom niet zoveel mogelijk 6900 XTs? Meer winst voor evenveel moeite. De 7nm-node van TSMC is niet bepaald onbekend voor AMD, noch TSMC zelf, dus de yields zouden best goed kunnen zijn. Ik snap AMD wel als ze inderdaad de 6900 XT voorrang geven. Heeft niets te maken met slechte voorspellingen.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• zzzzz
LordofWhatever schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:37:
[...]

AMD verkoopt onmiddellijk alles was ze kunnen bakken, maakt niet uit welk rugnummer ze het geven. Als de yields goed genoeg zijn, waarom niet zoveel mogelijk 6900 XTs? Meer winst voor evenveel moeite. De 7nm-node van TSMC is niet bepaald onbekend voor AMD, noch TSMC zelf, dus de yields zouden best goed kunnen zijn. Ik snap AMD wel als ze inderdaad de 6900 XT voorrang geven. Heeft niets te maken met slechte voorspellingen.
Het lijkt mij niet dat de bakkerij van TSMC het meest complexe design binnen Big Navi met hoogste yields uit de oven laat komen. Dat is dan toch een raar stukje marktwerking als AMD aan zou sturen op het voorrang geven voor 6900XTs voor in een doosje naar de klant, terwijl ze toch ook niet anders kunnen dan erkennen dat Jan Bovenmodaal het liefst een 6800XT koopt.
Aansturen op winstmaximalisering lijkt wel te zijn waar het nu om draait hoor... daar zijn AMD, Nivida, retailers en alle andere schakels in de keten momenteel schuldig aan.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:29:
En toch verbaasd het me... na bijna alles wel een beetje gevolgd te hebben in dit topic (en ook de Nvidia variant over de rtx 3000 kaarten EN de amd zen 3 cpu's :+ )

Hoe kan het toch dat alles wat er langs komt OF een reference kaart is (via amd.com) OF hier en daar een Asrock?

Feit is volgens mij dat een Gigabyte/Sappire/Asus/Msi/inno3d etc. etc nog geen enkele 6800(xt) kaart geleverd hebben aan een NL shop, of heb ik dat fout? Behalve heel misschien hier en daar een 6900xt voor veel te veel geld?

Bij Nvidia is er toch echt wel veel meer inmiddels (al is het nog veel te weinig).

Ook op een marktplaats wordt er nauwlijks een 6800 aangeboden en als ze langs komen (voor de meest fantastische bedragen) is het wederom alleen een reference en geen enkele van een Asus etc.

Hoe kan dit? Sure, Nvidia was een maand eerder maar die werden een maand terug toch ook echt wel wat meer geleverd dan de amd versies nu....

Best wel een ramp langzamerhand, net als hun 5600x en 5900x cpu's..
tuf gaming komt binnenkort weer een vracht.

Heeft het vaak fout

• LordofWhatever
  • Laatst online: 18-01 13:04

LordofWhatever

Uuhhh....?

zzzzz schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:00:
[...]

Het lijkt mij niet dat de bakkerij van TSMC het meest complexe design binnen Big Navi met hoogste yields uit de oven laat komen. Dat is dan toch een raar stukje marktwerking als AMD aan zou sturen op het voorrang geven voor 6900XTs voor in een doosje naar de klant, terwijl ze toch ook niet anders kunnen dan erkennen dat Jan Bovenmodaal het liefst een 6800XT koopt.
[...]
De 6900 XT is niet het meest complexe design binnen Big Navi, het is allemaal één design waarschijnlijk. Al die chips zijn qua ontwerp hetzelfde, maar dan met sommige compute units wel of niet uitgeschakeld. Hoe beter de yields, hoe meer chips waarvan alle CU's het doen. Die chips kunnen dan als 6900 XT verkocht worden. AMD kan ze ook prima als 6800 verkopen door werkende CU's toch uit te schakelen, maar dan vangen ze minder geld.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• meljor
tailfox schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:18:
[...]
tuf gaming komt binnenkort weer een vracht.
6800 of 6800xt?

• Snowdog
LordofWhatever schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:37:
[...]

De 6900 XT is niet het meest complexe design binnen Big Navi, het is allemaal één design waarschijnlijk. Al die chips zijn qua ontwerp hetzelfde, maar dan met sommige compute units wel of niet uitgeschakeld. Hoe beter de yields, hoe meer chips waarvan alle CU's het doen. Die chips kunnen dan als 6900 XT verkocht worden. AMD kan ze ook prima als 6800 verkopen door werkende CU's toch uit te schakelen, maar dan vangen ze minder geld.
Dit inderdaad. AMD wil uiteindelijk ook gewoon geld verdienen, dus die gaan uiteraard voor wat het meeste geld oplevert. Helaas is AMD (ondanks de reputatie die het soms heeft) niet de beste vriend van de consument. Ze proberen ook gewoon zoveel mogelijk geld binnen te harken. Dat zie je ook wel met de prijsverhogingen nu ze met de 5xxx reeks CPU's eindelijk Intel hebben geëvenaard wat betreft gaming.

• meljor
Snowdog schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:43:
[...]

Dit inderdaad. AMD wil uiteindelijk ook gewoon geld verdienen, dus die gaan uiteraard voor wat het meeste geld oplevert. Helaas is AMD (ondanks de reputatie die het soms heeft) niet de beste vriend van de consument. Ze proberen ook gewoon zoveel mogelijk geld binnen te harken. Dat zie je ook wel met de prijsverhogingen nu ze met de 5xxx reeks CPU's eindelijk Intel hebben geëvenaard wat betreft gaming.
Is ook allemaal wel enigszins begrijpbaar, maar het gaat mij om kaarten die WEL gelanceerd zijn door AIB partners en ook al lang bestelbaar zijn. En het lijkt er toch echt op dat er onwijs veel mensen inmiddels wachten op kaarten die niet eens gemaakt worden? Laat ze dan ook niet BESTELBAAR zijn......er is een groot veschil tussen moeilijk leverbaar of totaal nergens te krijgen. De 6800xt en 6900xt zijn in NL moeilijk verkrijgbaar en de 6800 nergens te vinden (lijkt het iig), zelfs niet op marktplaats of hier op vraag en aanbod (non reference,vanilla RX 6800 dus).

[ Voor 13% gewijzigd door meljor op 10-01-2021 21:50 ]

• Snowdog
meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:45:
[...]

Is ook allemaal wel enigszins begrijpbaar, maar het gaat mij om kaarten die WEL gelanceerd zijn door AIB partners en ook al lang bestelbaar zijn. En het lijkt er toch echt op dat er onwijs veel mensen inmiddels wachten op kaarten die niet eens gemaakt worden? Laat ze dan ook niet BESTELBAAR zijn......
Daar heeft AMD verder niet zoveel mee te doen denk ik. Dat die kaarten bestelbaar zijn in NL, ik zou eerlijk gezegd niet eens weten of dat probleem bij de AIB ligt of bij de winkels die de kaarten aanbieden. Maar goed een fijne gang van zaken is het zeker niet.

Ik twijfel er ook nog altijd aan of AIB's nou inderdaad meer zouden moeten betalen voor die chipsets dan redelijk is of dat ze dat geld zelf in eigen zak steken (dat eerste wordt veelvuldig beweerd, maar ik heb er geen betrouwbare bronnen voor kunnen vinden of AIB's die dat daadwerkelijk claimen. Alleen vage rumors afaik).

Anyway, ik ben het helemaal met je eens dat het een schandalige gang van zaken is, maar met deze shortages vinden bedrijven blijkbaar dat ze dit kunnen maken en wij als klanten (of consumenten) doen daar verder ook weinig mee (al zou je kunnen stellen dat wij als consument weinig keus hebben).

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:45:
[...]

Is ook allemaal wel enigszins begrijpbaar, maar het gaat mij om kaarten die WEL gelanceerd zijn door AIB partners en ook al lang bestelbaar zijn. En het lijkt er toch echt op dat er onwijs veel mensen inmiddels wachten op kaarten die niet eens gemaakt worden? Laat ze dan ook niet BESTELBAAR zijn......
De kaarten worden wel degelijk gemaakt maar de hoeveelheden kunnen de vraag simpelweg niet bijbenen. Vergeet niet dat de nieuwe videokaarten, de nieuwe processoren, én zowel de nieuwe xbox en playstation allemaal chips uit dezelfde wafers gebruiken die allemaal uit één fabriek komen.

Vervolgens worden die kaarten verdeeld over de hele wereld, dus niet zo gek dat het lijkt alsof ze helemaal niet bestaan. Iedere kaart die geleverd wordt is allang verkocht.

Dat shops de consument wel doodleuk kaarten laten bestellen terwijl ze geen idee hebben wanneer ze daadwerkelijk kunnen leveren is deel twee, maar dat is niet de schuld van AMD...

• Snowdog
Cronax schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:52:
[...]

De kaarten worden wel degelijk gemaakt maar de hoeveelheden kunnen de vraag simpelweg niet bijbenen. Vergeet niet dat de nieuwe videokaarten, de nieuwe processoren, én zowel de nieuwe xbox en playstation allemaal chips uit dezelfde wafers gebruiken die allemaal uit één fabriek komen.

Vervolgens worden die kaarten verdeeld over de hele wereld, dus niet zo gek dat het lijkt alsof ze helemaal niet bestaan. Iedere kaart die geleverd wordt is allang verkocht.

Dat shops de consument wel doodleuk kaarten laten bestellen terwijl ze geen idee hebben wanneer ze daadwerkelijk kunnen leveren is deel twee, maar dat is niet de schuld van AMD...
Sommige kaarten, ik weet vrij zeker dat bepaalde kaarten (zoals de door hem/haar bestelde Pulse) echt niet gemaakt worden. Fabrikanten kiezen dan ook gewoon voor het premium model, da's toch weer extra geld. Maar mocht ik het mis hebben, dan hoor ik dat graag.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Snowdog schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:54:
[...]

Sommige kaarten, ik weet vrij zeker dat bepaalde kaarten (zoals de door hem/haar bestelde Pulse echt niet gemaakt wordt). Fabrikanten kiezen dan ook gewoon voor het premium model, da's toch weer extra geld. Maar mocht ik het mis hebben, dan hoor ik dat graag.
Daar ben ik het wel mee eens, dat is natuurlijk het derde deel. Als de componenten zo schaars zijn dan probeer je er zo veel mogelijk dure kaarten uit te persen, logische keuze natuurlijk. Waarom genoegen nemen met minder als de kwaliteit goed genoeg is.

• Snowdog
Cronax schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:58:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens, dat is natuurlijk het derde deel. Als de componenten zo schaars zijn dan probeer je er zo veel mogelijk dure kaarten uit te persen, logische keuze natuurlijk. Waarom genoegen nemen met minder als de kwaliteit goed genoeg is.
Nouja, het trieste is eigenlijk dat de kwaliteit daarvoor niet zo'n invloed heeft. Ik bedoel een 6800 Nitro+ of 6800 Pulse is in principe gewoon dezelfde chip (geen idee of ze daar binnen, denk het niet?). Het is gewoon dat het goedkopere model nu niet nodig is, want ze verkopen al die dure modellen toch ook wel.

Het heeft dan ook weinig met kwaliteit te maken, het is meer dat ze mensen nu dwingen om voor premium te betalen, hoewel het verschil voor de gemiddelde consument vrijwel 0 is (eigenlijk is dat zelfs het geval als ze die chips zouden binnen, die paar procent performance is de meerprijs niet waard zou ik zeggen).

Anyway, yea, ergens wel te begrijpen, maar alsnog apart dat er wel shops zijn die goedkopere versies aanbieden die blijkbaar nergens te krijgen zijn. Ik vraag me dan wel af of die fout nou bij de AIB's ligt (die doen alsof die kaarten beschikbaar zouden zijn) of bij winkels die de shit gewoon toevoegen terwijl ze weten dat er (iig op korte termijn) geen aanbod is. Ik heb daar geen flauw idee van.

• meljor
[...]

Sommige kaarten, ik weet vrij zeker dat bepaalde kaarten (zoals de door hem/haar bestelde Pulse) echt niet gemaakt worden. Fabrikanten kiezen dan ook gewoon voor het premium model, da's toch weer extra geld. Maar mocht ik het mis hebben, dan hoor ik dat graag.
Zo lijkt het dus idd, als je werkelijk niet 1 verhaaltje van een eigenaar kan vinden via google of youtube, al is het maar 1 persoon op reddit ofzo die hem heeft...
Dan lijkt het idd dat in dit geval de Sapphire 6800 pulse wel gelanceerd is oficieel maar totaal nog niet gemaakt. Dat vind ik kwalijk zolang je hem wel kunt bestellen. En toen me dat opviel keek ik verder en behalve reference vind je in NL eigenlijk niet of nauwlijks bezitters van non reference vanilla 6800 kaarten en lijkt dat zelfs wereldwijd zo te zijn (op een zeer enkele asus en asrock na).

Ik heb hem bij azerty in bestelling, het probleem is nu dus dat ik niet weet of zij hem op de site hebben staan omdat ze weten dat ie er op re-de-lij-ke termijn aankomt of dat ze niets weten en hij dus misschien wel maanden nog niet komt (en de xt's etc. wel).

Kan best een tijd wachten maar ben geen bank tegen nul procent rente voor 3 maanden ofzo :+ omdat ik dan alsnog moet annuleren.

Maar goed, ik hoe er nu over op. Als er iemand wat insight heeft graag! Wil verder nog niet zeuren, er zijn VEEL langer wachtenden, ben alleen bang dat die ook voorlopig voor niks de wachrijen checken...

Succes allen! En ik blijf het volgen. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door meljor op 10-01-2021 22:12 ]

• Snowdog
meljor schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:08:
[...]

Zo lijkt het dus idd, als je werkelijk niet 1 verhaaltje van een eigenaar kan vinden via google of youtube, al is het maar 1 persoon op reddit ofzo die hem heeft...
Dan lijkt het idd dat in dit geval de Sapphire 6800 pulse wel gelanceerd is oficieel maar totaal nog niet gemaakt. Dat vind ik kwalijk zolang je hem wel kunt bestellen. En toen me dat opviel keek ik verder en behalve reference vind je in NL eigenlijk niet of nauwlijks bezitters van non reference vanilla 6800 kaarten en lijkt dat zelfs wereldwijd zo te zijn (op een zeer enkele asus en asrock na).

Ik heb hem bij azerty in bestelling, het probleem is nu dus dat ik niet weet of zij hem op de site hebben staan omdat ze weten dat ie er op re-de-lij-ke termijn aankomt of dat ze niets weten en hij dus misschien wel maanden nog niet komt (en de xt's etc. wel).

Kan best een tijd wachten maar ben geen bank tegen nul procent rente voor 3 maanden ofzo :+ omdat ik dan alsnog moet annuleren.
Denk dat niemand je daar wat over kan vertellen, maar op t moment lijken die kaarten iig niet in productie (zou ik zeggen), maar goed, dat kan net zo goed morgen veranderen...

Kan iig zeggen dat het er in China op lijkt dat vooral de XFX-kaarten redelijk leverbaar zijn (6800), die zijn nog voor enigszins redelijke prijzen te krijgen (~100 euri meer dan reference). De rest is allemaal een stuk duurder.

Hoe het in Nederland precies zit zou ik niet weten, zelf weiger ik iig zo'n premium te betalen. Wacht wel tot ze een keer normale prijzen hebben en als dat te laat is wacht ik wel op de volgende generatie kaarten. Helaas werkt het hele bitcoin-gebeuren en de launch van de consoles op dit moment ook niet mee.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Als ik kijk naar de USA both.

Heeft het vaak fout

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

[...]

Onzin natuurlijk. Zoek dit topic eens door.

Heeft het vaak fout

• Snowdog
tailfox schreef op zondag 10 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Onzin natuurlijk. Zoek dit topic eens door.
Want hier zijn veel mensen die een Pulse in huis hebben? Ik check dit topic wel enigszins regelmatig, maar ik heb niet het idee dat die kaarten veel (if at all) geleverd zijn?

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Snowdog schreef op zondag 10 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Want hier zijn veel mensen die een Pulse in huis hebben? Ik check dit topic wel enigszins regelmatig, maar ik heb niet het idee dat die kaarten veel (if at all) geleverd zijn?
Ik zie in dit topic dat megekko deze 2 keer op voorraad had.
(Hoeveelheid geen idee) (wel voor een achterlijk bedrag.

Duitse webshop 3 keer
En nog een andere webshop.

Dus sws 5 keer op voorraad geweest.
Hoevaak dat is weet ik niet.

Maar in Nederland en Duitsland zijn er dus minstens 5 van die kaarten :’)

Maar zo als ik al vaker roep deze week is CES grote kans dat AMD dan dropt

Heeft het vaak fout

• Snowdog
tailfox schreef op zondag 10 januari 2021 @ 23:21:
[...]

Ik zie in dit topic dat megekko deze 2 keer op voorraad had.
(Hoeveelheid geen idee) (wel voor een achterlijk bedrag.

Duitse webshop 3 keer
En nog een andere webshop.

Dus sws 5 keer op voorraad geweest.
Hoevaak dat is weet ik niet.

Maar in Nederland en Duitsland zijn er dus minstens 5 van die kaarten :’)

Maar zo als ik al vaker roep deze week is CES grote kans dat AMD dan dropt
Ok, in dat geval zat ik ernaast idd als die kaarten daadwerkelijk zijn uitgeleverd.

Wat iig wel duidelijk is, is iig dat de oplage zeer beperkt is, dat blijkt ook wel uit het aantal customer reviews dat je vindt als je naar de kaart zoekt (gl finding one). En dat doet verder ook weinig af aan het feit dat er vooral duurdere kaarten worden gemaakt (waaronder de Nitro+ en zelfs die is moeilijk verkrijgbaar).

Mjah, ik hoop dat je gelijk hebt met de CES drop.

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06-2025
weet iemand wanneer we met een drop kunnen rekenen, is dit vandaag (maandag) al of zal dat pas dinsdag de 12 zijn ? ik ben het spoor een beetje bijster, had de vorige onverwachte drop net gemist.
alvast bedankt voor een antwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door MacD007 op 11-01-2021 01:41 ]

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-01 16:47
MacD007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:40:
weet iemand wanneer we met een drop kunnen rekenen, is dit vandaag (maandag) al of zal dat pas dinsdag de 12 zijn ? ik ben het spoor een beetje bijster, had de vorige onverwachte drop net gemist.
Niemand heeft enig idee, tenzij inside source bij AMD. CES wordt wel eens genoemd, maar dat is puur op basis van speculatie / onderbuikgevoel / wishful thinking.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

MacD007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:40:
Ik verwacht aangezien AMD morgen om 3 uur presenteert rond die tijd een drop.
Simpel omdat er dan journalisten naar de website gaan.

Heeft het vaak fout

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Snowdog schreef op zondag 10 januari 2021 @ 23:44:
[...]

Ok, in dat geval zat ik ernaast idd als die kaarten daadwerkelijk zijn uitgeleverd.

Wat iig wel duidelijk is, is iig dat de oplage zeer beperkt is, dat blijkt ook wel uit het aantal customer reviews dat je vindt als je naar de kaart zoekt (gl finding one). En dat doet verder ook weinig af aan het feit dat er vooral duurdere kaarten worden gemaakt (waaronder de Nitro+ en zelfs die is moeilijk verkrijgbaar).

Mjah, ik hoop dat je gelijk hebt met de CES drop.
oplage is vreselijk. Maar ja de markt is ook zo toxic.

De 6800 pulse stond bij megekko er een keer op voor 1200 euro(en is uitverkocht

Heeft het vaak fout

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-01 17:03
Hopelijk dat het bij de 'verwachte' CES drop niet alleen om de eigen AMD versies gaat.
Het is begrijpelijk dat AMD voor het rode accent is gegaan op hun eigen versies, maar bij mij (en meerdere neem ik aan) past rood absoluut niet in mijn build...
Ik hoop het zoeken en wachten binnenkort een keertje achter mij te kunnen laten :)

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:47
Ik heb net een "verwacht bezorgmoment"-mail gehad van DHL, de 6900XT van de laatste AMD drop wordt dus vandaag zeker bezorgd!

ik wil @MichaelJ bedanken voor de heads-up in dit topic!

• MichaelJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:16
GroeneThee schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:14:
Ik heb net een "verwacht bezorgmoment"-mail gehad van DHL, de 6900XT van de laatste AMD drop wordt dus vandaag zeker bezorgd!

ik wil @MichaelJ bedanken voor de heads-up in dit topic!
Graag gedaan!

Ook ik zou hem vandaag moeten krijgen, tussen 8u en 18u. Fan-tas-tisch *O*

iRacing Profiel

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-01 18:56

db87

Mach 2 GT modded

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ezh8RsNXvkfecAcITQk8KnTpUxw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i88H4tkEOEaEhEujnOJQwSRM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7l6aQm1ZaxO6bQpXV8lWMBHsCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UHXHOJg4BIosrABUTocjfzJg.jpg?f=fotoalbum_large

Beste doos :9~

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-01 12:51

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

tailfox schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:16:
[...]

Ik verwacht aangezien AMD morgen om 3 uur presenteert rond die tijd een drop.
Simpel omdat er dan journalisten naar de website gaan.
Hoe kom je bij 3 uur. Op de site van AMD spreken ze van 2021 January 12 om 11:00 am ET(Eastern Time). Dat is volgens mij 17:00 CET(Central European Time).

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-01 12:58
Mr. Rawnar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:36:
[...]

Hoe kom je bij 3 uur. Op de site van AMD spreken ze van 2021 January 12 om 11:00 am ET(Eastern Time). Dat is volgens mij 17:00 CET(Central European Time).
Het is inderdaad morgen gewoon om 17.00 uur tot 18.00 uur ;)

• MichaelJ
Dat is de eerste! DHL begint z'n ronde vroeg bij jou ;)

iRacing Profiel

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Mr. Rawnar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:36:
[...]

3 uur is vroegste drop moment

Heeft het vaak fout

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01 15:45
Echt ongelofelijk, krijg net bericht dat https://www.alternate.de/...arte/html/product/1693527 in stock is via part alert. Nog geen minuut later uitverkocht. En dan hebben we het over een product dat +200 is ten opzichte van de normale prijs 8)7

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11-2025
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:31:
Echt ongelofelijk, krijg net bericht dat https://www.alternate.de/...arte/html/product/1693527 in stock is via part alert. Nog geen minuut later uitverkocht. En dan hebben we het over een product dat +200 is ten opzichte van de normale prijs 8)7
De aangekondigde prijsverhoging van ASUS is inmiddels te zien: https://www.alternate.de/...te/html/product/1702773?.

De rest zal waarschijnlijk binnenkort volgen..

[ Voor 4% gewijzigd door Mister_Slavko op 11-01-2021 10:35 ]

• zzzzz
Mister_Slavko schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:34:
[...]

De aangekondigde prijsverhoging van ASUS is inmiddels te zien: https://www.alternate.de/...te/html/product/1702773?.

Dat kan ook gewoon een prijsverhoging vanuit Scalpernate zelf zijn :D

• Master Yoda 3
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 07:35
MichaelJ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Dat is de eerste! DHL begint z'n ronde vroeg bij jou ;)
Oeh, bij mij stond de DHL bezorger al om 8.40u voor de deur. Ik had net mijn eerste bakkie koffie op. Maar ook hier is de 6900XT binnen. :*)

• VegetaSan
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-05-2025
Mister_Slavko schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Leuke ontwikkeling. Grap is dat het waarschijnlijk allemaal nog duurder gaat worden.

Ik zie zelf CES niet als reden voor een drop maar ik kan het fout hebben. Niet verwachten iig, wel klaarstaan.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-01 03:11
Verwachtingen stellen vaak teleur. Desondanks ben ik vanmiddag en morgenmiddag extra alert. Ik ga voorkomen dat ik de fout van vorige keer maak. Doordat ik full-screen aan t gamen was, heb ik de 6900XT gemist. Dus nu maar mn laptop met distill ernaast als ik aan t gamen ben. :9

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:45
Zojuist de RX6900XT van AMD zelf ontvangen en pakket was OPEN, kon zo de kaart uit de doos pakken.. |:(

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Taygeta
  • Laatst online: 18-01 09:32

Taygeta

KTM 790 Adventure

TerrorSource schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:57:
Zojuist de RX6900XT van AMD zelf ontvangen en pakket was OPEN, kon zo de kaart uit de doos pakken.. |:(
Maar.. zat hij er nog in?

• makooy
Ja dat wel, zonder enige opvulling in de doos, in een doos die 5x groter was als de doos van de GPU dus ging ook goed heen en weer.

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

TerrorSource schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:00:
[...]

Ja dat wel, zonder enige opvulling in de doos, in een doos die 5x groter was als de doos van de GPU dus ging ook goed heen en weer.
Ja dat is niet netjes.. helemaal niet voor een kaart van 1k.
Hij doet het wel gewoon?

• makooy
Taygeta schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Ja dat is niet netjes.. helemaal niet voor een kaart van 1k.
Hij doet het wel gewoon?
Zal vanavond in huidige PC even testen, nieuwe pc onderdelen zijn nog niet allemaal binnen

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
zzzzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:37:
[...]

Dat kan ook gewoon een prijsverhoging vanuit Scalpernate zelf zijn :D
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1695405?
https://www.alternate.de/...duct/1695405?event=search
NL 876,-
DE 1049,-

3x raden waar geleverd wordt als je hem in NL besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door UniMatrix op 11-01-2021 12:31 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• GroeneThee
TerrorSource schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:57:
ik had dus exact hetzelfde!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IlM-hF-YEvXoD6EhO8-374nSjcs=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hRybFobb5rjvIVt4qUNLzDYw.jpg?f=fotoalbum_medium

Edit: plaatje toegevoegd

[ Voor 44% gewijzigd door GroeneThee op 11-01-2021 13:14 ]

• MichaelJ
GroeneThee schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:53:
[...]

Dat beloofd niet veel goeds zeg.... Zou toch niet moeten op deze manier.

ik heb nog geen bezorger gezien maar zal mijn bevindingen straks hier posten mocht de mijne arriveren.

iRacing Profiel

• atomicblue
Ik verwacht ook mijn kaart, ik stel voor dat als we allemaal onze kaarten op die manier ontvangen, we allemaal AMD een bericht sturen, omdat dit geen correcte afhandeling is van items van 1000 euro.

• Trently
  • Laatst online: 18-01 17:03
Voor degene die ook het RTX 3X00 topic volgen/volgde; dit soort verhalen kwamen ook te spraken omtrent de levering van de NVIDIA 'Founders Edition' kaarten. Omdat ze van dezelfde partij komen, kan je hierin wel een bepaalde link tussen leggen.
Bijzonder dat blijkbaar zulke "vrije" afspraken met ondernemingen worden gemaakt dat zoiets kan voorkomen. Dit geeft ook niet heel veel hoop voor alle zendingen die via AMD besteld worden.

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isb3_BOg6H7ki8Zk0Ze3rZy2MiA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GadpYeC2hvrhyX83bfl3mDe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOBSqz0YSATJD-XN6zu1GAWO27o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LHB0RK3zG8IHQlWyTQGDQgOJ.jpg?f=fotoalbum_large

Hier is hij ook binnen.
Met exact dezelfde bevindingen als hier boven. 8)7

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-11-2025
Trently schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:14:
Voor degene die ook het RTX 3X00 topic volgen/volgde; dit soort verhalen kwamen ook te spraken omtrent de levering van de NVIDIA 'Founders Edition' kaarten. Omdat ze van dezelfde partij komen, kan je hierin wel een bepaalde link tussen leggen.
Bijzonder dat blijkbaar zulke "vrije" afspraken met ondernemingen worden gemaakt dat zoiets kan voorkomen. Dit geeft ook niet heel veel hoop voor alle zendingen die via AMD besteld worden.
Bij mij ook inderdaad, zowel AMD als NVIDIA leveringen elke keer in te grote doos zonder vulling en geopend of gedeukt.

• atomicblue
In hun retourbeleid staat duidelijk dat we de artikelen alleen kunnen retourneren als ze nog verzegeld zijn. Dus ik raad iedereen aan die een GPU-document via foto verwacht, de staat van levering voor het geval er schade aan de kaart is

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
Taygeta schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:15:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier is hij ook binnen.
Mooi, dat 1 luchtkussentje!

• atomicblue
Het is gênant dat we in VA voorzichtiger zijn met verpakkingen dan de bedrijven die de producten vervaardigen.

[ Voor 6% gewijzigd door atomicblue op 11-01-2021 13:22 ]

• makooy
Volgens mij komen alle leveringen via Ingram Micro.... of zit ik daar fout?

• GroeneThee
Die via AMD zijn besteld inderdaad via IM

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-01 11:45
GroeneThee schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:53:
[...]

[Afbeelding]

Edit: plaatje toegevoegd
Bij mij was die flap met lijm los van de verzendoos maar ook de AMD Doos. Dus feedback zal zijn betere logistieke verzorging. :(

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
Taygeta schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:15:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier is hij ook binnen.
Het verbaast me echt dat dit soort zaken mogelijk zijn. Hoe moeilijk is het? Gelukkig is het maar een onderdeeltje van 1000 euro. 8)7

• Mister_Slavko
https://www.megekko.nl/pr...0-XT-Red-Devil-Videokaart

Als iemand nog interesse heeft in de Red Devil.

• Mister_Slavko

• Th0ms0n
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-11-2023
nie voor die prijs maar bedankt misschien iemand anders gelukkige mee

• MichaelJ
Waarschijnlijk wel beter verpakt :P

iRacing Profiel

• zzzzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/juOWcltT5iiUy9g-v0QpQTg1aE4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2OZvv0fOgGK7MXwgxObWdMp6.png?f=user_large
Gaat AMD morgen dan ook nog een 6900 non-XT aankondigen? 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door zzzzz op 11-01-2021 13:46 ]

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-01 11:03

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:12

Apoca

Array Technology Industry

zzzzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:45:
[...]
[Afbeelding]
Al kondigen ze nog 6 nieuwe kaarten aan das allemaal prima. Dat ze die dingen maar eens eerst leverbaar maken :z

[ Voor 62% gewijzigd door Apoca op 11-01-2021 13:48 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• Mister_Slavko

• Mister_Slavko

• Furiousrickz
  • Laatst online: 17-12-2025
Klinkt alsof iemand bij de betaling toch ineens dacht "oof...NOPE" :')

• Apoca

Apoca

Furiousrickz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://uwcomputerhelpdesk.nl/wp-content/uploads/2018/03/computer-says-no-UwCH-300x199.jpg

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• Mister_Slavko
Furiousrickz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:58:
[...]

Goedkoper dan op MP. Op MP zie je bedragen van 1350 of meer.

• e_hagenaar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01 09:08
TerrorSource schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:00:
[...]

bij mij exact het zelfde, de doos van de kaart zelf was nog wel geseald

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

zzzzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:45:
[...]

[Afbeelding]
Ik hoop het. 800 euro voor een kaart die lager geklokt

Heeft het vaak fout

• Mister_Slavko
De prijzen voor de 5700XT gaan nu ook rap omhoog: https://azerty.nl/product...e-kaart-radeon-rx-5700-xt.

• atomicblue

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Wat is dat nou weer haha, gek zijn ze daar en compleet gestoord als je dit koopt.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Weet je wat een goeie feature is van een 6900?
Beschikbaarheid

Zou wel verklaren waarom er laatst geen 6800XT gedropt waren.

Ze waren allemaal te high performance

Heeft het vaak fout

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11

jgj82

Ja, maar = nee

Ferio schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:12:
[...]

Wat is dat nou weer haha, gek zijn ze daar en compleet gestoord als je dit koopt.
Ach ja, ze zijn niet de enige...

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-01 18:38

Skyline GT-R

RB26DETT

Ik had eind september 2020 nog beslist om geen Asus Strix RX 5700 XT te kopen aan 370EUR want ik vond dat te duur met de nieuwe generatie voor de deur..

• atomicblue
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vGcRnByzROMJgkS4UyVwtB1mbT8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kHawTx5pFQEs8Qzjngu3I6h2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckMnA48Hr5Fvzi9fEwaX8ylTLsY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sOjHZYW1nRBMWTXPDRSTlwAz.jpg?f=fotoalbum_tile

De mijne was tenminste niet geopend

[ Voor 71% gewijzigd door atomicblue op 11-01-2021 14:25 ]

• MacD007
e_hagenaar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:01:
[...]

bij mij exact het zelfde, de doos van de kaart zelf was nog wel geseald
als me het vandaag of morgen niet lukt om een 6800XT of 6900XT via AMD te bemachtigen ga ik voor de RX 6900XT van Asrock bij Alternate, die is gezien de huidige prijs nog het meest aantrekkelijk, ook al weet het het niet wanneer je hem krijgt. ben dus op vandaag )weinig kans denk ik, of morgen tussen 14:30 en 19:00 druk met de F5 in de weer, inkl. Distill. 8)7

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-01 18:38

Skyline GT-R

RB26DETT

Netjes!
Misschien even je naam en adres op het shipping label onleesbaar maken :)

• jgj82

jgj82

Ja, maar = nee

MacD007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:18:
[...]

als me het vandaag of morgen niet lukt om een 6800XT of 6900XT via AMD te bemachtigen ga ik voor de RX 6900XT van Asrock bij Alternate, die is gezien de huidige prijs nog het meest aantrekkelijk, ook al weet het het niet wanneer je hem krijgt. ben dus op vandaag )weinig kans denk ik, of morgen tussen 14:30 en 19:00 druk met de F5 in de weer, inkl. Distill. 8)7
Mwoah.. die heb ik op 11-12-20 besteld en sta al weken op nummer 9.. :')

• atomicblue
Skyline GT-R schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:19:
[...]

Netjes!
Misschien even je naam en adres op het shipping label onleesbaar maken :)
Ik heb daar niet eens aan gedacht. Geen doxxing voor mij xD

• MacD007
jgj82 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:20:
[...]

Mwoah.. die heb ik op 11-12-20 besteld en sta al weken op nummer 9.. :')
kun je zeggen wat de huidige aantal op de wachtlijst is? alvast bedankt
:)

• jgj82

jgj82

Ja, maar = nee

MacD007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:25:
[...]

Geen clue, hoe kun je dat zien?

• idhorst
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
MacD007 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:25:
[...]

Geen idee,

Maar ik heb het op 21-12 besteld en ik sta op 23.

• 1337Steven1337
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-01 12:02
atomicblue schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:24:
[...]

Ik heb daar niet eens aan gedacht. Geen doxxing voor mij xD
Mooi appartementje heb je! 8)

• Apoca

Apoca

Ik ben ook maar ingestapt in de Alternate trein voor de ASRock, ik zie dit geheel fout gaan prijstechnisch met de huidige mining boom en de tekorten die nog zeker maanden aanhouden :/

Mocht ik in de tussentijd toch wat anders op de kop kunnen tikken dan annuleer ik het wel, maar ik heb der een hard hoofd in.

[ Voor 31% gewijzigd door Apoca op 11-01-2021 14:32 ]

• MacD007
idhorst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:26:
[...]

Geen idee,

Maar ik heb het op 21-12 besteld en ik sta op 23.
weet ik ook niet, ik dacht het staat er gewoon ; je bent no x van y, of zo. want dat ik ik van anderen zo gehoord, staat hier ook wel ergens vermeld.

Pagina: 1 ... 75 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord