Ferio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:14:
Vergeet niet dat bericht van AMD dan binnen 4 tot 8 weken de leveringen flink gaan toenemen en de prijzen meer naar MSRP gaan. De 4 weken zijn over een week voorbij geloof ik.
Het is nog altijd wachten, maar neem aan dat dit soort berichten niet zomaar in de wereld wordt geslingerd.
Overigens vind ik het krom dat vele zoveel neerleggen voor een AMD, terwijl nvidia juist iets beter of hetzelfde scoort en veel beter in RT is en dat voor een mindere prijs. De reden om juist voor AMD te kiezen, was vanwege de MSRP prijs toch?
AMD heeft helaas ook wel meer beloofd, beter voorraad dan NVIDIA, goede levering, ze gaan langer blijven verkopen via hun site (hoe lang, hoeveel kaarten, er is nog geen enkele drop geweest). Ik zou dus ook de communicatie van AMD met een grote korrel zout nemen.
Ik weet ook niet waar jij aan de NVIDIA kaarten voor een betere prijs geraakt. Anders ben ik ook geïnteresseerd.
Ik zou voor de eerste keer voor voor als gaan, maar het blijken gewoon twee bedrijven te zijn die enkel om winst maximalisatie gaan, dus geen eer te verdienen aan kopen bij NVIDIA of AMD lijkt me. Beste bang for Availability zal het worden bij mij vrees ik. En dan vallen de kaarten van AMD af 😔
[
Voor 0% gewijzigd door
Humbatiki op 30-12-2020 21:21
. Reden: Typo ]