Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge
Doorverkopen voor dezelfde prijs als ik hem heb overgenomen. Ik mag hier geen dingen plaatsen maar hij staat op V&A; maar kan niks beloven gezien er al iemand heeft gereageerd.
Het zijn beide reference kaarten, dus afgezien van het naamstickertje zijn ze voor zover ik weet identiek. Ik zou dus voor de goedkoopste gaan, oftewel de ASRock. Ook omdat de ASRock's hier en daar toch wel wat in stock lijken te zijn.MacD007 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:01:
even een vraag, welke van deze twee ref. kaarten zouden jullie voorkeur hebben, ook ivm de levertijden bij Alternate.nl (mogelijk dat mensen deze recentelijk besteld hebben en hun nummer op de wachtrij willen delen.
betreft de RX 6900XT (reference) van:
AsRock ; https://www.alternate.nl/...duct/1702776?event=search
en de
MSI : https://www.alternate.nl/...duct/1700508?event=search, de MSI is 100 euro duurder.
alvast bedankt,
Er kunnen garantieverschillen inzitten.. ik weet niet hoe dat zit.pixeled schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:09:
[...]
Het zijn beide reference kaarten, dus afgezien van het naamstickertje zijn ze voor zover ik weet identiek. Ik zou dus voor de goedkoopste gaan, oftewel de ASRock. Ook omdat de ASRock's hier en daar toch wel wat in stock lijken te zijn.
*edit* Alles in beeld op https://www.amd.com/en/direct-buy/nl, maar "out of stock"??
[ Voor 64% gewijzigd door -jacQues- op 22-12-2020 19:22 ]
Heeft een update gekregen. Lijkt mij dat er gewoon nog kaarten gaan komen.
Dat geeft de burger moed!Ferio schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:24:
https://www.amd.com/de/direct-buy/nl
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Bij Alternate.de staat deze voor €1399, -Bedenkelijk schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:29:
Ik ben benieuwd wanneer de XFX merc 6900 xt op de markt komt. Ik vrees dat dat ook weer belachelijk boven de MSRP zal komen te liggen
Bij PCComponentes.com staat deze voor €1149,- maar zal je tot januari 2021 moeten wachten tot ze weer naar NL versturen. En ze moeten dan in stock zijn want ze hanteren geen wachtlijst.
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
[ Voor 73% gewijzigd door Lentje op 22-12-2020 19:50 ]
AMD RX 3080 xt?Lentje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:44:
Mijn Gigabyte 3080 Vision OC is vandaag verzonden! Donderdag besteld bij Alternate.
ik krijg nu dit te zien, wel alle out of stock.Ferio schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:24:
https://www.amd.com/de/direct-buy/nl
jep, je bent echt niet de enige, mijn post ging over de wijziging op de site van AMD. deze even in de gaten houden.Fordius schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:53:
Mooi die update, maar ik wil stock zien.
hier de link.
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Haha ik spendeer op een dag meer op die site dan werk of slaapMacD007 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:05:
[...]
jep, je bent echt niet de enige, mijn post ging over de wijziging op de site van AMD. deze even in de gaten houden.
hier de link.
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Even afwachten. Hopelijk vandaag wat geluk.
Met die miljoenen mensen die er ook 1 willen acht ik de kans niet heel groot 😅Dappzor schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:07:
Wie weet heeft amd een leuke kerst verassing voor ons allemaal
Klopt. De eerste vrijdag na de release van de 6800/6800 XT. Waren een hoop annuleringen die ze rond 23.00 online hadden gezet.MacD007 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:12:
[...]
zo ver ik weet niet, er was er een keer om 23:00 (NL Time). weet alleen niet meer wanneer, een van de eerste keren volgens mij.
De site wijziging is alleen op de direct-buy page. De checkout pages zijn identiek. Probeer daarin zoveel mogelijk alvast in te vullen, zoals bijvoorbeeld adres, zodat je browser al die gegevens kan auto-vullen.
Ik zag dit dus net ook en zat al te vloeken dat ik weer een drop had gemist.MacD007 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:51:
[...]
ik krijg nu dit te zien, wel alle out of stock.
[Afbeelding]
Hopelijk komt deze nog, en met een flinke voorraad. Dat zou nou eens een geweldig kerstcadeautje zijn.
Weet je dat zeker? Ik kan die drop namelijk niet terugvinden in dit topicVegetaSan schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:23:
[...]
Klopt. De eerste vrijdag na de release van de 6800/6800 XT. Waren een hoop annuleringen die ze rond 23.00 online hadden gezet.
De site wijziging is alleen op de direct-buy page. De checkout pages zijn identiek. Probeer daarin zoveel mogelijk alvast in te vullen, zoals bijvoorbeeld adres, zodat je browser al die gegevens kan auto-vullen.
Nog niet, ik blijf zelf wel in de buurt van mijn scherm.Maartor schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:42:
stond ff peukje te doen, volle paniek dat ik te laat was.. maar niemand heeft nog stock gezien dus ?
Algemeen is het nu denk ik handig dat je even van te voren op Paypal inlogt (tenzij je een CC gebruikt).
Ik las een tijdje terug dat bank gekoppelde Paypal accounts het soms ook niet goed lijken te doen.
Ik heb in ieder geval zelf genoeg voor een 6800xt op mijn Paypal geladen.
Better safe than sorry zeg ik dan maar.
Ik heb me CC ook in paypal gezet . Haal hem wel weer weg als het gelukt isGroeneAppel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:45:
[...]
Nog niet, ik blijf zelf wel in de buurt van mijn scherm.
Algemeen is het nu denk ik handig dat je even van te voren op Paypal inlogt (tenzij je een CC gebruikt).
Ik las een tijdje terug dat bank gekoppelde Paypal accounts het soms ook niet goed lijken te doen.
Ik heb in ieder geval zelf genoeg voor een 6800xt op mijn Paypal geladen.
Better safe than sorry zeg ik dan maar.
come on !
niet t vermoeden dat dat zo is maar goed hahaha
Lol amd kennende.Maartor schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:46:
proost. beter zijn wij de enige die opblijven....
niet t vermoeden dat dat zo is maar goed hahaha
Blijven we hele nacht wakker om niks
Komt er zeker weer niks te koop
Wat maakt je zo zeker dat er een drop komt? omdat de site nu een andere layout heeft? wil niet zuur zijn maar het is echt glazenbollen werkFireBladeX schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:26:
Wordt vanavond niet meer slapen... (terwijl ik om 05.00 uur op moet)... Er gaat een drop komen... But whennnnn
Dit. Is toch wel grappig dat een mini wijziging op de website ervoor zorgt dat mensen vol spanning achter de computer blijven hangenFordius schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:52:
[...]
Lol amd kennende.
Blijven we hele nacht wakker om niks![]()
Komt er zeker weer niks te koop
Haha het is meer dan anders sinds 8 decemberTrixh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:56:
[...]
Dit. Is toch wel grappig dat een mini wijziging op de website ervoor zorgt dat mensen vol spanning achter de computer blijven hangen. (zeg ik terwijl ik hier ook zit)
Dus das spannend. En door Corona valt er gelukkig niet veel te doen.
Dus is dit tijdelijk onze hobby
Er is natuurlijk ook geen reden dat het zo moet in 2020 maar in dat opzicht werken techreuzen nogal archaïschTrixh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:56:
[...]
Dit. Is toch wel grappig dat een mini wijziging op de website ervoor zorgt dat mensen vol spanning achter de computer blijven hangen. (zeg ik terwijl ik hier ook zit)
Wisselen we elkaar af in de discordSkyline GT-R schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:52:
Dan zijn we al minstens met 3 zo te zien..
Heeft het vaak fout
Het is altijd een gokXethaX schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:06:
Zijn er bronnen dat er stock komt?? Of is dit een wilde gok?
Ook dit is gewoon kamperen en hopen
Was het maar een gok. Dit is hoopXethaX schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:06:
Zijn er bronnen dat er stock komt?? Of is dit een wilde gok?
Heeft het vaak fout
https://wren.co/join/Devian
Valt opzich wel mee. Enige wat anders is dat ze product-paginas van out of stock producten laten zien. In plaats van alleen producten waarvan stock is.lexkalin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:09:
Dat is zeker iets nieuws. Hopelijk komt er een drop rond middennacht of morgen.
Terechte opmerking. Zie jullie op discordDevian schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:11:
Vergeten we niet dat dit een zero tolerance topic is zonder slowchat....
[ Voor 25% gewijzigd door Trixh op 22-12-2020 22:13 ]
Heeft het vaak fout
Tenzij midden in de nacht opeens actie gaan veroorzakan.
Denk eerder dat ze verwachten nieuw stock te krijgen en alvast de producten tonen die ze hebben. Vorige versie stond enkel de 3950 processor 🤷 dit is overzichtelijker voor de kopertailfox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:54:
Zal dit tegen bots zijn?
Je gaat geen pagina veranderen als je ook niets meer verwacht...
[ Voor 127% gewijzigd door Ferio op 23-12-2020 01:29 ]
Ik had/heb echt componenten nodig. M'n oude PC stamt uit 2012 (i7 3770, 16GB DDR3 RAM, GTX 680), waarvan de videokaart het begon te begeven. Hij zit nu voor nood in m'n nieuwe 4k build, maar heel veel kan je er niet mee, soms een uitval etc. Ik hoop dat er snel grotere voorraden RX 6800 XT (of 3080 Ti over 1-2 maanden) gaan volgen. Op dit moment is het te doen, maar het is niet echt een pretje, vooral bij nieuwere games.Tweakriez schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:26:
Vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk ook echt een processor nodig hebbenHeb het idee dat velen een soort van "moeten" creeren voor zichzelf... Ik probeer mezelf overigens ook tegen te houden hierin haha. Ben geen haar beter want de 3700x voldoet eigenlijk prima maar in mijn hoofd zit een stemmetje dat fluisterd: 5900xxx perfecte match bij je 6800xt
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
heb het zelfde probleem, heb een GTX 720 voor enkele tientjes gekocht, is mogelijk ook een optie.RobinNL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:42:
[...]
Ik had/heb echt componenten nodig. M'n oude PC stamt uit 2012 (i7 3770, 16GB DDR3 RAM, GTX 680), waarvan de videokaart het begon te begeven. Hij zit nu voor nood in m'n nieuwe 4k build, maar heel veel kan je er niet mee, soms een uitval etc. Ik hoop dat er snel grotere voorraden RX 6800 XT (of 3080 Ti over 1-2 maanden) gaan volgen. Op dit moment is het te doen, maar het is niet echt een pretje, vooral bij nieuwere games.
Net weer een prijs verandering van 575,52 € naar 572,43 €. (non xt)
[ Voor 45% gewijzigd door Dappzor op 23-12-2020 07:58 ]
Dat is alleen om de dollar prijs volgensmij hoor, dat betekend niet zo super veel denk ik. Gaat bij de XT al dagen zo en nog geen dropDappzor schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:14:
Vandaag weer een nieuwe dag, nieuwe kansen
Net weer een prijs verandering van 575,52 € naar 572,43 €. (non xt)
[ Voor 11% gewijzigd door Fugitive2008 op 23-12-2020 09:20 ]
Had precies hetzelfde. Voor het eerst in maanden dit topic 2 dagen niet gecheckt. Deed even snel scan op Amd.com gisteren, kreeg een hartverlamming toen ik “shop now” zag en daarna een pagina vol met kaarten. Om vervolgens overal out of stock te zien.Fugitive2008 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:19:
wow ik kreeg opeens een halve hartverzakking doordat het menu op https://www.amd.com/de/direct-buy/nl helemaal gevuld is met videokaarten, helaas wel allemaal out of stock. Wellicht wisten een aantal van jullie dit al maar had het gisteren niet gezien. Ik wil gewoon een 6800XT voor een normale prijs lieve kerstman!
Van 0 naar 100 en weer terug.
Niet goed voor je hart dit
https://www.pccomponentes...t-black-gaming-16gb-gddr6 is nu in stock
Dat was kort.. weer weg...
[ Voor 7% gewijzigd door Chris P. op 23-12-2020 10:24 ]
Die was idd snel wegChristianPerret schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:23:
Voor een ieder die een Spaans afleveradres beschikbaar heeft:
Ik kreeg ook melding dat ie kort verkrijgbaar was bij amazon.co.uk. Natuurlijk gemist vanwege werkChristianPerret schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:23:
Voor een ieder die een Spaans afleveradres beschikbaar heeft:
Ik heb hem gemist, maar hij was er ook heel even op amazon.de voor 803 euro.FireBladeX schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:06:
[...]
Ik kreeg ook melding dat ie kort verkrijgbaar was bij amazon.co.uk. Natuurlijk gemist vanwege werk.
Deikesu schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:14:
[...]
Ik heb hem gemist, maar hij was er ook heel even op amazon.de voor 803 euro.
De enige reden waarom je een 3080 wilt is vanwege ray-tracing of omdat de prijs goedkoop is. Huidig is alles nog veelste duur voor wat je krijgt.Wazzim schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:11:
Voor mij is 640-780 wel echt de max voor een 6800XT. Dus het moet op AMD.com gaan gebeuren. Ik kan voor 780 op de wachtlijst voor een 3080 staan, ook voor die wil ik trouwens niet meer dan 800 uitgeven met hun 10GB RAM.
Ben benieuwd of we vandaag een drop gaan krijgen. Zou wel wat verwachten met de veranderingen in AMD webshop, anders hadden ze de kaarten gewoon eruit kunnen verwijderen.
Een 24 december drop lijkt me dan passender als merry Christmas drop.Ferio schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:32:
[...]
De enige reden waarom je een 3080 wilt is vanwege ray-tracing of omdat de prijs goedkoop is. Huidig is alles nog veelste duur voor wat je krijgt.
Ben benieuwd of we vandaag een drop gaan krijgen. Zou wel wat verwachten met de veranderingen in AMD webshop, anders hadden ze de kaarten gewoon eruit kunnen verwijderen.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
En hoe ge je die hier krijgen? Normaal met weg vervoer maar weg vervoer is dicht. Ik weet neit of amazon dat dan met het vliegtuig gaat laten komen.FireBladeX schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:06:
[...]
Ik kreeg ook melding dat ie kort verkrijgbaar was bij amazon.co.uk. Natuurlijk gemist vanwege werk.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Amazon UK verzend vaak vanuit hun warehouse(s) hier op het continent. Vanuit de UK is het grotendeels vracht vliegverkeer.Damic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:04:
[...]
En hoe ge je die hier krijgen? Normaal met weg vervoer maar weg vervoer is dicht. Ik weet neit of amazon dat dan met het vliegtuig gaat laten komen.
Vrachtverkeer is overigens weer open vanaf vandaag, chauf moet wel een negatieve coronasneltest overleggen, kunnen ze daar ter plekke afnemen.
Eerlijk gezegd, zou dat een zorg voor later zijn. Wetende dat je bestelling goed is doorgekomen zou mij al rust gevenDamic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:04:
[...]
En hoe ge je die hier krijgen? Normaal met weg vervoer maar weg vervoer is dicht. Ik weet neit of amazon dat dan met het vliegtuig gaat laten komen.
Beauty is in the eye of the beerholder
Ik heb een op 2 dec. een Gigabyte RX 6800 Gaming OC besteld en nog steeds is er geen voorraad bij de webshop.
Waarschijnlijk gaat het nog minimaal 2 weken duren als het zo doorgaat..
staan geoeg mensen in dit topicMootje16 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:25:
Wie heeft er al een RX 6000 kaart gekregen?
Ik heb een op 2 dec. een Gigabyte RX 6800 Gaming OC besteld en nog steeds is er geen voorraad bij de webshop.
Waarschijnlijk gaat het nog minimaal 2 weken duren als het zo doorgaat..
Heeft het vaak fout
kleine muisjes hebben grote wensjes: Beschuit Met Gestampte Mensjes
Hiero. Vorige week een Asrock Phantom oc bij megekko gekocht. Is afgelopen zondag met een paar dagen vertraging bezorgd.
PC uit 2010, CPU core i5 750 (1st gen), GPU de R290 (tweedehands zelfs) uit 2014, 2017 gekocht. Lang met de 5850 gerockt. Nu op zoek naar een nieuwe goede high-end GPU. Kikkerspringen die handel.Tweakriez schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:26:
Vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk ook echt een processor nodig hebbenHeb het idee dat velen een soort van "moeten" creeren voor zichzelf... Ik probeer mezelf overigens ook tegen te houden hierin haha. Ben geen haar beter want de 3700x voldoet eigenlijk prima maar in mijn hoofd zit een stemmetje dat fluisterd: 5900xxx perfecte match bij je 6800xt
Excuus, maar hoe doe je dat?Swizzler24 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:38:
[...]
Hiero. Vorige week een Asrock Phantom oc bij megekko gekocht. Is afgelopen zondag met een paar dagen vertraging bezorgd.
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
leeg.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080sunsmountain schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:49:
[...]
Excuus, maar hoe doe je dat?
leeg.
Heeft het vaak fout
Is eerder een gevalletje vraag en aanbod lijkt me.sunsmountain schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:30:
Bizar hoe afhankelijk we zijn van goedkoop transport wereldwijd.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ja klopt, AMD site zelf biedt wel ~MSRP prijzen, alleen geen aanbod. Webshops en/of board partners pakken die +€200 dus (en terecht, waarschijnlijk). https://www.amd.com/de/direct-buy/nlwestergas schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:58:
[...]
Is eerder een gevalletje vraag en aanbod lijkt me.
Ze waren vorige week tijdelijk op voorraad.sunsmountain schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:49:
[...]
Excuus, maar hoe doe je dat?
leeg.
Klopt , ik heb toen een asrock reference 6800 gekocht. Er is hier al eerder een twitch stocktracker langs gekomen.Swizzler24 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:36:
[...]
Ze waren vorige week tijdelijk op voorraad.
Je kan ook asrock mailen en vragen wanneer de webshops weer voorraad krijgen.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
987,65
Heeft het vaak fout
Ah ja, zag net pas dat je het over de amd shop had
Twijfel nog steeds of het het geld wel waar is vergeleken met de 6800xt
Heb dezelfde twijfel gehad maar rationeel gezien kan een 12% tot 15% betere performance geen prijsverschil van 54% goedpraten. Maar dat geldt natuurlijk voor veel meer dan alleen een videokaart.Ferio schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:14:
[...]
Ah ja, zag net pas dat je het over de amd shop had
Twijfel nog steeds of het het geld wel waar is vergeleken met de 6800xt
Enige wat het prijsverschil wel goed kan praten is dat je dan kan showen dat je de snelste kaart hebt 😁.
even offtopic maar tussen welke kaarten bedoel je?ChristianPerret schreef op donderdag 24 december 2020 @ 07:25:
[...]
Heb dezelfde twijfel gehad maar rationeel gezien kan een 12% tot 15% betere performance geen prijsverschil van 54% goedpraten. Maar dat geldt natuurlijk voor veel meer dan alleen een videokaart.
Enige wat het prijsverschil wel goed kan praten is dat je dan kan showen dat je de snelste kaart hebt 😁.
want mijn wiskunde komt er niet over uit
Heeft het vaak fout
over prijzen mogen we praten.ChristianPerret schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:23:
Ferio twijfelde vanwege het prijsverschil tussen een 6800XT en een 6900XT.
maar 51 procent verschil zie ik niet bij team amd
Heeft het vaak fout
Excuses, verschil is inderdaad niet 51% maar 53,9%tailfox schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:38:
[...]
over prijzen mogen we praten.
maar 51 procent verschil zie ik niet bij team amd
Reference 6800XT = 641,63
Reference 6900XT = 987,65
Een 6900XT is dus 53,9% duurder dan een 6800XT. Performance winst is echter tussen de 12 en 15% (afhankelijk van de game). Rationeel gezien is het verschil niet te rechtvaardigen. Maar er zijn er genoeg die alles over hebben voor de snelste kaart.
Mijn wiskunde was even doodChristianPerret schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:47:
[...]
Excuses, verschil is inderdaad niet 51% maar 53,9%
Een 6900XT is dus 53,9% duurder dan een 6800XT. Performance winst is echter tussen de 12 en 15% (afhankelijk van de game). Rationeel gezien is het verschil niet te rechtvaardigen. Maar er zijn er genoeg die alles over hebben voor de snelste kaart.
Heeft het vaak fout
Rationeel koop je een RX 580 met de huidige prijzen gekte pricewatch: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC , €210 goed genoeg voor frames in 1080p.ChristianPerret schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:47:
[...]
Excuses, verschil is inderdaad niet 51% maar 53,9%
Wil je 1440p pricewatch: ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC 5700 vanilla voor €358.
Alleen als je echt een 4k monitor hebt, is een next-gen graka "nodig". Zelfs dan presteert een 5700XT of 2080 Super niet slecht.
Mogen mensen dat zelf bepalen?sunsmountain schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:17:
[...]
Rationeel koop je een RX 580 met de huidige prijzen gekte pricewatch: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC , €210 goed genoeg voor frames in 1080p.
Wil je 1440p pricewatch: ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC 5700 vanilla voor €358.
Alleen als je echt een 4k monitor hebt, is een next-gen graka "nodig". Zelfs dan presteert een 5700XT of 2080 Super niet slecht.
5700XT is prima kaart hoor maar voldeed niet aan mijn eisen.
Heeft het vaak fout
Het ging in deze om de 6000 serie. Als je alle kaarten van de afgelopen 5 jaar in stelling brengt dan heeft dat niets meer met het onderwerp te maken (de twijfel tussen een 6800XT en een 6900XT).sunsmountain schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:17:
[...]
Rationeel koop je een RX 580 met de huidige prijzen gekte pricewatch: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC , €210 goed genoeg voor frames in 1080p.
Laat die 5700 die jij linkte nou net alleen maar gelist zijn bij Azerty, die ze niet op voorraad heeft (volgende levering onbekend). De eerstvolgende verkrijgbare 5700 (XT) in de pricewatch is de Powercolor Red Dragon 5700 XT, die met €469,- meteen €110 duurder is.sunsmountain schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:17:
[...]
Het is qua aanbod gewoon drama voor een groot deel van de high-end kaarten momenteel.
Heeft het vaak fout
Ik zou nu niet meer van die oude hardware kopen 2 be honest of je moet niet anders kunnen maar dan zou ik nog eerder 2e hands een 480/580 kopen voor +-100 euro.sunsmountain schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:17:
[...]
Voor 1080P zijn die oude kaarten prima. Als je wat nieuwers wilt kan je beter even wachten op de lagere 6700 modellen. De 6700XT zal voor 1440P ook wel prima zijn.
En anders wachten op een 2e hands 5700/5700XT of zo.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/LSZHzMC6OLGDphxLnC1zKqZc.png?f=fotoalbum_large)