Heeft het vaak fout
Had ik ook met een Ryzen 9 5900X erbij gedaan
maar nu zit ik vast op deze URL
1
| https://www.amd.com/en/direct-buy/checkout/completed/<nummer>/nl |
Error 503 pagina - dus is order completed of toch niet ???
Ik twijfel nu
Refreshen heeft weinig nut - blijft op 503
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Pff, voor de 6900XT. Jammer dit!
Signature
Nee duurde soms even.Trixh schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:26:
[...]
En wanneer krijg je die dan? Direct zo ja dan heb ik misgegrepen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dat is er geen stock is gezien de omstandigheden die spelen in de wereld, dat is nog ergens te begrijpen maar dit bestelproces is een aanslag op de menselijke waardigheid.
AMD, shame on you.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Ben je van belgie of nederland?mouzetc schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:26:
Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information.
Pff, voor de 6900XT. Jammer dit!
want ik wordt als belg naar de franse site geleid denk ik. En ik denk dat hij dan niet naar BE wilt leveren
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Idem ditoDiamond4ever schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:27:
nogsteeds een 6900XT in me card zitten... krijg de checkout pagina gewoon niet goed ingeladen... komt helemaal geen paypal en krijg foutmelding bij selecteren van NL
"You may be big, but I am serious!"
Same here. Kan af en toe in mn winkelwagen komen maar als ik naar checkout ga krijg ik continu 503Diamond4ever schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:27:
nogsteeds een 6900XT in me card zitten... krijg de checkout pagina gewoon niet goed ingeladen... komt helemaal geen paypal en krijg foutmelding bij selecteren van NL
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 240Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Cookies weggooien en je kan weer door.enthernal schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:28:
Net heel het process eindelijk kunnen doorlopen, word ik gebanned wanneer de "complete process" eindelijk door gaatHopelijk komt het nog in orde maar ik vrees ervoor. Weet iemand hoelang de ban duurt?
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Ban lijkt niet IP based, met een anoniem/guest browser window kom ik weer op de site. Maar ja dan heb je niet je winkelmandje zoals in de andere sessieenthernal schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:28:
Net heel het process eindelijk kunnen doorlopen, word ik gebanned wanneer de "complete process" eindelijk door gaatHopelijk komt het nog in orde maar ik vrees ervoor. Weet iemand hoelang de ban duurt?
Een hele rij microsoft certificeringen.
https://www.amd.com/en/direct-buy/checkout/completed/.../nl
Zie in de URL completed staan. Heb goede hoop dat het daarom ook gelukt is. We zullen zien.. ondertussen de completed pagina nog even refreshen voor de zekerheid
Had ik ook net, heb paar keer gerefreshed en kreeg plots de melding "Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information."Viserius schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:29:
Ik kom uit op
Zie in de URL completed staan. Heb goede hoop dat het daarom ook gelukt is. We zullen zien.. ondertussen de completed pagina nog even refreshen voor de zekerheid
Wat is het nu, AMD?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Viserius schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:29:
Ik kom uit op
Dat heb ik dus ook - zie mijn post van hierboven...mindwarper schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:25:
[...]
Had ik ook met een Ryzen 9 5900X erbij gedaan
maar nu zit ik vast op deze URL
code:
1 https://www.amd.com/en/direct-buy/checkout/completed/<nummer>/nl
Error 503 pagina - dus is order completed of toch niet ???
Ik twijfel nu
Refreshen heeft weinig nut - blijft op 503
Hoop dat het gelukt is want op die idd completed pagina zit ik nu ook vast met error 503...
[ Voor 29% gewijzigd door mindwarper op 08-12-2020 15:31 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
IdemTricolores schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:31:
[...]
Had ik ook net, heb paar keer gerefreshed en kreeg plots de melding "Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information."
Wat is het nu, AMD?
Ik was op tijd, had eentje in het mandje, Paypal checkout... kwam tot de oranje knop om order te plaatsen en werd vervolgens weer terug gegooid naar een pagina om mijn gegevens in te voeren omdat het shipping adres niet klopte.
vervolgens elke keer 503. Ontelbaar keer gerefreshed maar elke keer dezelfde loop.
Nieuw tabblad geprobeerd, nieuwe basket. --> Nu is de 6800 compleet uitverkocht.
en ben je van BE of NL.Tricolores schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:31:
[...]
Had ik ook net, heb paar keer gerefreshed en kreeg plots de melding "Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information."
Wat is het nu, AMD?
Zijn er mensen van NL die ook deze boodschap hebben gehad?
BETenybras schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:31:
[...]
en ben je van BE of NL.
De eerste keer had ik nog paypal tegoed, de andere keren niet.
Ben benieuwd hoeveel kaarten ik zo binnenkrijg
Krijg helaas continu deze melding, NL adresTenybras schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:31:
[...]
en ben je van BE of NL.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 240Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Failed to load resource: net::ERR_FAILED
Access to XMLHttpRequest at 'https://beacon.driv-analytics.com/capture' from origin 'https://js.digitalriver.com' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.
heb je linkje? wat heb je betaald?Grotbewoner schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:33:
Ik ben echt blij dat ik al een 3080 via Amazon heb kunnen bestellen. Die AMD site is echt een misdaad tegen de mensheid.
Wat moet ik nu doen?
Edit: Zit op stap 1 van het betaal proces
[ Voor 12% gewijzigd door Remth2 op 08-12-2020 15:34 ]
Kreeg ca. 20 notificaties via m'n Garmin met stock alerts..
815,-, week geleden, kaart al in huis, 3080 TUF OC.
-DmD-
Als je dan weer blijft f5en wordt je weer terug gezet omdat ze niet naar NL shippen.Viserius schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:29:
Ik kom uit op
dat gebeurde bij mij.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.
op de /completed pagina...
ververs ik die, is t weer de /shipping
[ Voor 29% gewijzigd door ronaldo.biertje op 08-12-2020 15:38 ]
same hereExtera schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:35:
same here, alles ingevuld, maar shipping is unavailable
FF met een Addblocker?LordofWhatever schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:36:
Ik zit op de checkout, maar ik kan nergens CC-nummer invoeren
Had ik ook last van met Edge waar ik die dingen niet heb werkte het wel. of ja kom er ook niet door maar kom ik verder
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
"Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information."
Zak dan ook maar in je Radeon zut als ik het niet mag kopen
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ja, maar staat uit.Astennu schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:37:
[...]
FF met een Addblocker?
Had ik ook last van met Edge waar ik die dingen niet heb werkte het wel. of ja kom er ook niet door maar kom ik verder
Wel de optie om in de winkel wagen te drukken maar door server load geen order kunnen plaatsen. Hele tijd 503's.Dappzor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:38:
Lijkt wel of nederland is uitgesloten dit keer? Is er iemand die het uberhaupt is gelukt om iets te bestellen?
Krijg ik ook. Geen idee waarom.Ryceck schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:38:
Bah.
"Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information."
Zak dan ook maar in je Radeon zut als ik het niet mag kopen
Die blijkbaar ook niet want daar krijg je netjes de "Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information." melding...Grotbewoner schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:38:
Nederland is uitgesloten van 6900XT levering, 6800XT is je enige kans.
Niet alsof de site functioneel is maar had graag een HDMI 2.1 kaart gehad deze winter...
Jammer dit.
https://preview.redd.it/5...348c1584a4760827f9f938449
[ Voor 17% gewijzigd door Tricolores op 08-12-2020 15:40 ]
probleem, zit nog steeds in stap 1 (ingeven cc en pers. gegevens en adres, maar kom niet verder, ook geen foutmelding ed), iemand een idee hoe verder of is het al voorbij? wat een aanfluiting van een bedrijf als AMD.
Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge
Hahahah ja ik heb ook al 30x 'afgerekend met paypal' maar kom er niet doorheenDiamond4ever schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:39:
Ik heb nu via fucking edge of all things een checkout kunnen doen en place order.... kheb wel iets van 8x paypal moeten inloggen.. dus ik hoop dat ik niet 8K euri naar AMD over ga moet maken maar ik zit in de completed pagina met een 503
Bij bleef hij de eerste keer op 503's hangen op de recaptcha service ...Tricolores schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:40:
Bestellen bij AMD be like.
https://preview.redd.it/5...348c1584a4760827f9f938449
UK en BE hebben het ookDappzor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:38:
Lijkt wel of nederland is uitgesloten dit keer? Is er iemand die het uberhaupt is gelukt om iets te bestellen?
Permission denied, is meestal een block dat je het te vaak geprobeerd hebt.. Zit er zelf nu ook in.Diamond4ever schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:42:
en ineens schoot ie door naar weer een checkout met een permission denied.... kaart uit de cart.... hopen op een bevestiging dan maar....
Hier hetzelfde, terug naar checkout pagina of een 503...0romis schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:42:
Ik probeer een 5600x te bemachtigen via de website is geen videokaart maar ik heb al 100x op betaal met paypll geklikt en paypal scherm gevolgd maar er gebeurd niks
Same hereTricolores schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:42:
Ik heb op bepaald moment bij bestellen wel error gehad, terwijl in de URL "order complete" verscheen. Pas na tien keer refreshen werd ik teruggestuurd naar bestelpagina met de melding dat ze niet shippen naar mijn adres. Benieuwd of het dan toch gelukt is.
AMD.com cookies clearen en je kan doorOudeIter schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:42:
[...]
Permission denied, is meestal een block dat je het te vaak geprobeerd hebt.. Zit er zelf nu ook in.
https://www.alternate.be/.../product/1700508?lk=13780
Pas wel op ze vragen er absurde prijzen voor!
Bron? Stond wel in de store..Grotbewoner schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:38:
"You may be big, but I am serious!"
Jammer heb zelfs een 6900 XT in het mandje..
Bron: iedereen die hier die melding krijgt dat ze niet naar Nederland verschepen.
VOLHOUDEN!Elidibus schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:44:
Ik heb inmiddels gelukkig wel kunnen bewijzen dat ik geen robot ben, al voel ik me wel zo...
Dit gebeurt bij mij ook de hele tijdTricolores schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:42:
Ik heb op bepaald moment bij bestellen wel error gehad, terwijl in de URL "order complete" verscheen. Pas na tien keer refreshen werd ik teruggestuurd naar bestelpagina met de melding dat ze niet shippen naar mijn adres. Benieuwd of het dan toch gelukt is.
Dat heb ik ook al 3x gedaan en toch kan ik niet de order plaatsenElidibus schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:44:
Ik heb inmiddels gelukkig wel kunnen bewijzen dat ik geen robot ben, al voel ik me wel zo...
Klikken als een loonslaaf!Montu schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:46:
Ik heb een oranje place order knop, maar er gebrut niks als ik erop klik.. blijven kklikken?
heeft iedereen, volgens mij kan je hem wel wegklikken .... zijn al uitverkochtMontu schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:46:
Ik heb een oranje place order knop, maar er gebrut niks als ik erop klik.. blijven kklikken?
Wissel strategisch tussen 1 klik per 20 seconden en hard spammen
telkens als ik hard spam laakt ie 1 op de 5v toch een stap verder te komen
Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
Same hereDiamond4ever schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:39:
Ik heb nu via fucking edge of all things een checkout kunnen doen en place order.... kheb wel iets van 8x paypal moeten inloggen.. dus ik hoop dat ik niet 8K euri naar AMD over ga moet maken maar ik zit in de completed pagina met een 503
Nope, zelfde verhaal voor 6800XT al sinds dat ze weer online staan.Grotbewoner schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:38:
-DmD-
Same here.Marchel schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:47:
Ik heb van alles in mijn winkelmandje gehad, maar niets kunnen bestellen. Krijg nu alleen maar 503 pagina's ongeacht het artikel.
RX 6800 staat nu wel in stock in Belgische shop.Diavire schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:47:
[...]
Nope, zelfde verhaal voor 6800XT al sinds dat ze weer online staan.
die kreeg ik ook 8x... gewoon blijven proberen.. na het paypal scherm gaat ie terug naar de AMD site waar je waarschijnlijk een 503 krijgt als antwoord op de paypal request... dus doet ie niks.. gewoon nog een keer proberenMatthias87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:47:
Ik blijf hangen op Paypal steeds. Dan gebeurd er verder niets..
hele tijd al, maar blijkbaar krijgt iedereen de melding dat ze niet kunnen versturen naar je landTricolores schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:48:
[...]
RX 6800 staat nu wel in stock in Belgische shop.
-DmD-
Welke winkel is dat?Tricolores schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:48:
[...]
RX 6800 staat nu wel in stock in Belgische shop.
ditDiavire schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:48:
[...]
hele tijd al, maar blijkbaar krijgt iedereen de melding dat ze niet kunnen versturen naar je land
ik vermoed dat er gewoon iets mis gaat met het interne dataverkeer (als in, dat hij je land niet goed meekrijgt ofzo) en niet dat ze daadwerkelijk niet leveren naar NL
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |