Ja dat heb ik ook ...Aggressor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:10:
er staat nu
Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information.
Ik kan niet afrekenen door de 503
Heeft het vaak fout
What the effing shit.
"Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information. "
"Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information. "
-DmD-
ze zijn er!
Zit ggelijk vast in een 503
Zit ggelijk vast in een 503
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/" on this server.
Ik kwam tot step 3 om te bevestigen
ik ook...nizzle33 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:11:
Access Denied
volgens mij heeft letterlijk niemand iets kunnen bestellen op amd site
WTF ik heb een kaart in mijn kar maar ze kon niet geleverd worden naar mijn land. (belgie)
hij wou mijn site ook vaak in het Frans zetten maar ik had BE in mijn url
en nu ben ik IP banned...
ik had paypal ingevuld en address en op order now kunnen klikken
zo frustrerend, ik dacht echt dat ik er 1 had
ik had paypal ingevuld en address en op order now kunnen klikken
Ik had al ingelogd met paypal.. Verzend gegevens ingevuld.. Staat er dat het product niet naar mijn country kan verzonden worden... gebruikte de nl link
Zo frustrerend, PLACE ORDER is wel klikbaar maar reageert niet
Heb weten te betalen met PayPal. Maar dat is nog geen garantie. Niet voor de 6900xt maar de 6800. Fingers crossed
precies het zelfde hierTenybras schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:12:
WTF ik heb een kaart in mijn kar maar ze kon niet geleverd worden naar mijn land. (belgie)
ik had paypal ingevuld en address en op order now kunnen klikken![]()
6900xt echt een milliseconde gezien
Stap 1 "Code is invalid" Ummmmm???
En geen 6900XT
En geen 6900XT
Frustrerend zeg,m was er bijna maar ben nu IP banned. Fuck dit.
en heb jij nu ook een ban?
Access Denied
Reference .....
zit nu vast op shipping pagina...
Kan niet next klikken...
Wat kan ik doen ???
Kan niet next klikken...
Wat kan ik doen ???
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Yup, deze kreeg ik ook. Toen wist ik eigenlijk direct al dat ik te laat wasseriousjin schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:10:
Als ik NL invoer krijg ik An error occurred while attempting to process /en/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function
Amd accepteert dus niet eens abn amro gelinkt aan paypal.... zat ik hier klaar voor de hele tijd.
Ik vermoed dat er totaal geen kaarten zijn gedropt in de eu.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
En daarom voor internationaal altijd creditcardGecertificeerd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:14:
Amd accepteert dus niet eens abn amro gelinkt aan paypal.... zat ik hier klaar voor de hele tijd.
Ik zit op de betaal pagina, maar als ik op Next klik gebeurt er niks.
Ben ik al te laat ?
Ben ik al te laat ?
Ik krijg steeds An error occurred while attempting to process /en/direct-buy/checkout/payment/129773153439/nl?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function iemand een idee?
"You may be big, but I am serious!"
Idem. Ik heb wel een credit card maar die is prepaid en er staat maar 20 euro op. Die was sowieso afgekeurd geweest.Gecertificeerd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:14:
Had ik ook, daarna krijg je een access denied en ben je terug bij af.Munchie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:15:
Ik zit op de betaal pagina, maar als ik op Next klik gebeurt er niks.
Ben ik al te laat ?
Te laat voor de 6800XT.... ik zie niet hoe ik sneller had kunnen reageren.
Ook gewoon de pech van de 503 (en te traag zijn).
Ik vind het wel mooi geweest en ik wacht nog wel een jaar. Dit is niet goed voor mijn hart
Ook gewoon de pech van de 503 (en te traag zijn).
Ik vind het wel mooi geweest en ik wacht nog wel een jaar. Dit is niet goed voor mijn hart
eentje in het winkelmandje kunnen krijgen, via paypal in kunnen loggen, daarna in paypal de bestelling bevestigd en dan kom je doodleuk weer terug op de AMD pagina om je betaling in te voeren.
Heb nog steeds een 6800xt in mijn winkelmandje.
[ Voor 11% gewijzigd door SpiceWorm op 08-12-2020 15:15 ]
ja, maar na cookies verwijderen, niet meer.Tenybras schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:13:
[...]
en heb jij nu ook een ban?
Access Denied
Reference .....
Ik zit op de order review pagina, maar complete order doet niks
IK ben na paar keer refershen door de error 503 pagina gekomen
Nu zit ik in stap 2 - shipping - maar kan niet verder
Te laat ???
Nu zit ik in stap 2 - shipping - maar kan niet verder
Te laat ???
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Idem hier!ricjuh schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:15:
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Heb er dus 1 in mn kar ma bij de confirm order stap word ik steeds terug gestuurd naar shipping
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Kan niet verzenden naar mijn regio?
Vraag me oprecht af of er uberhaupt wel een 6900XT in de verkoop is gegaan, ik heb niets gezien (anders dan "out of stock"
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 240Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Heb 2 tabladen met 6800 XT open staan.
1x kom ik niet verder bij NEXT STEP van de shipping pagina (stap 2 van 3)
1x heb ik mijn CC gegevens ingevoerd maar die worden niet gepakt, vervolgens op PayPal geklikt en afgerond.
Helaas nog geen reservering op Paypal en de AMD site wil ook niet verder.
1x heb ik mijn CC gegevens ingevoerd maar die worden niet gepakt, vervolgens op PayPal geklikt en afgerond.
Lol, 6900 XT in de winkelwagen, accepteren ze in een keer PayPal + gekoppelde rekening niet meer...
ricjuh schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:15:
ik heb wel 3 of 4 keer op paypal betalen geklikt, hopelijk is het niet 4x afgeschreven....
Nice man! Ik kon hem niet in mijn winkelwagen krijgen helaasD0gtag schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:05:
[...]
LOL heb een 6800XT kunnen kopen hahahaahahahaha WTF
als je nu nog niet door bent gekomen, ga je er ook niet meer doorheen komen. Er staat niets voor niets:
Due to high demand, products may become out-of-stock during the check-out process. Orders are not secured until submitted.
En zoals nu, is het al uitverkocht. Dus je bestelling gaat nooit meer doorheen komen.
Due to high demand, products may become out-of-stock during the check-out process. Orders are not secured until submitted.
En zoals nu, is het al uitverkocht. Dus je bestelling gaat nooit meer doorheen komen.
ECHT! WAT DE........
Meerdere keren met paypal willen afrekenen maar geen enkele keer gelukt. Ook niets van mijn CC via PayPal afgeschreven. Zeer droevig dit.
Meerdere keren met paypal willen afrekenen maar geen enkele keer gelukt. Ook niets van mijn CC via PayPal afgeschreven. Zeer droevig dit.
Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
Zelfde hier, ik krijg de knop met place order maar hij reageert niet.Fordius schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:17:
Place order werkt niet
Als iedereen hier nu eens ophoudt met F5
Daarna werd ik terug gegooit naar shipping omdat er niks in mijn regio wordt bezorgd.Zace schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:16:
Heb 2 tabladen met 6800 XT open staan.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Weet niet wie er nou triester zijn, AMD of Nvidia... Jezus hé...
Paypal helemaal doorlopen + adres ingevoerd. Staat doodleuk dat er geen verzending kan plaats vinden in mijn regio
Jij hebt de 6900XT dus wel beschikbaar gezien? Bij mij bleef hij na iedere refresh gewoon op "out of stock" helaasSwaffelSmurf schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:16:
Lol, 6900 XT in de winkelwagen, accepteren ze in een keer PayPal + gekoppelde rekening niet meer...
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 240Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Ik heb niet eens de optie gezien bleef maar op out of stock staan.SwaffelSmurf schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:16:
Kom bij de 6800 kaarten niet voorbij Place Order.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Heb ik ook gehad.Dappzor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:18:
Paypal helemaal doorlopen + adres ingevoerd. Staat doodleuk dat er geen verzending kan plaats vinden in mijn regio
Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
Hier ook. Zowel en als de site.Jorissie87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:18:
[...]
Jij hebt de 6900XT dus wel beschikbaar gezien? Bij mij bleef hij na iedere refresh gewoon op "out of stock" helaas
Ik zie em ook beschikbaar.Jorissie87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:18:
[...]
Jij hebt de 6900XT dus wel beschikbaar gezien? Bij mij bleef hij na iedere refresh gewoon op "out of stock" helaas
Kon een 6800XT in m'n mandje gooien.
Proceed to checkout, checkout with paypal, ingelogd met paypal, paypal betaling verwerkt.
Daarna kom je op het scherm review your order, vinkje aangezet en Continue geklikt ennnnnn endless 503 pagina..
Proceed to checkout, checkout with paypal, ingelogd met paypal, paypal betaling verwerkt.
Daarna kom je op het scherm review your order, vinkje aangezet en Continue geklikt ennnnnn endless 503 pagina..
Dit dusDappzor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:18:
Ik zie de 6900xt nu ook als optie staan maar uiteraard kun je klikken tot je een ons weegt, in je winkelmandje komt hij niet.
996,69 € vragen ze er overigens voor.
996,69 € vragen ze er overigens voor.
[ Voor 14% gewijzigd door @r!k op 08-12-2020 15:19 ]
Een hele rij microsoft certificeringen.
Kheb een 6900XT in me card... maar kan geen paypal kiezen en lijkt wel of de pagina niet geladen kan worden
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
ja meerdere keren on stock was bij de laatste stap....met cc en paypal meerdere keren betalen.... maar geen bevestigingJorissie87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:18:
[...]
AMD. Nvidia had tenminste nog stock. Dit is een oprechte paper launch.Fryslanboy schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:18:
Weet niet wie er nou triester zijn, AMD of Nvidia... Jezus hé...
Winkelwagens worden niet gereserveerd, alles staat OOS nu, dus niks meer te krijgen jammer genoeg.SpiceWorm schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:15:
eentje in het winkelmandje kunnen krijgen, via paypal in kunnen loggen, daarna in paypal de bestelling bevestigd en dan kom je doodleuk weer terug op de AMD pagina om je betaling in te voeren.
-DmD-
Same here.WillemAtHome schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:18:
[...]
Daarna werd ik terug gegooit naar shipping omdat er niks in mijn regio wordt bezorgd.
ik denk dat aangezien de reacties hier het al genoeg zegt dat we met zoveel zitten te asen, en we zijn niet de enige. beschikbaarheid is droevig, zelfs als je betaald denk te hebben ben je nog niet dichtbij genoeg, want als je het topic terug leest zijn er nog steeds veel mensen waarbij de order alsnog geannuleerd is vanwege te weinig beschikbaarheid.
Tuurlijk, gewoon 2 bestellen, waarom dat dan XD
nu error 503 bij Place order pagina
Bijna ben ik er bijna,,,
Bijna ben ik er bijna,,,
Wat een ellende. Moest eerst meerdere malen op de PayPal knop drukken en gaf alsnog de melding dat ik CC gegevens moest invoeren. Keer of 100 een 503 gekregen. Niet meer gelukt.
Zag eerst de 6800XT beschikbaar komen, dus die in mn winkelmand, vervolgens 6900 xt dus ik dacht die ook maar proberen..Remth2 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:20:
[...]
Tuurlijk, gewoon 2 bestellen, waarom dat dan XD
Op de Where to Buy pagina van de 6900 duurde het een halve minuut voordat de bekende tekst "AMD.COM - OUT OF STOCK" weer verscheen. Dus ja, er was voorraad.Jorissie87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:16:
Vraag me oprecht af of er uberhaupt wel een 6900XT in de verkoop is gegaan, ik heb niets gezien (anders dan "out of stock"
amd kan de pot op. Ik ga wel voor nvidia
Kreeg hem uiteindelijk ook zichtbaar maar bij checkout 503
Van $ 579 wat ongeveer €478 is naar €789 voor de Gigabyte RX 6800 Gaming OC .Live te volgen 28/10 om 17:00
YouTube: Where Gaming Begins: Ep. 2 | AMD Radeon™ RX 6000 Series Graphics Cards
Officiële prijzen zijn:
RX 6800 $579
RX 6800XT $649
RX 6900 $999
Verkoop start op 18/11 om 15:00
AIB modellen (non-reference) 25/11
lol ?
Ik zit eindelijk bij de review order... maar na de "I'm not a robot" is er geen checkout knop
Doe je die €478 wel even * 1.21x_Jerry_x schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:22:
[...]
Van $ 579 wat ongeveer €478 is naar €789 voor de Gigabyte RX 6800 Gaming OC .
lol ?
Succes daar is het exact hetzelfde verhaal.nappie333 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:21:
amd kan de pot op. Ik ga wel voor nvidia
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
heb je geen oranje place order logo? alleen daarop even klikken en dan ben je er.Elidibus schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:22:
Ik zit eindelijk bij de review order... maar na de "I'm not a robot" is er geen checkout knop
Place order, oranje knop boven zou er moeten zittenElidibus schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:22:
Krijg je uberhaubt een mailtje als het gelukt is? Ik kwam de hele tijd tot completed maar die pagina kwam er dus nooit door....
Ik ben er ook even helemaal klaar mee, ik wacht wel tot volgend jaar.. als er ooit nog eens stock komt. Amd heeft gewoon zijn checkout page niet op orde.
Is er iemand die er op AMD.com wel doorheen is gekomen en met succes een order heeft kunnen plaatsen?
Laat ik zeggen dat ik al een 3070 ontvangen heb van megekko. En voor een 2e kaart nu ook 2e in wachtrij sta. Dus die is nog redelijk te koop.Astennu schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:23:
[...]
Succes daar is het exact hetzelfde verhaal.
Ik krijg de laatste 10 mins steeds: "Selected shipping country is not available in this region. Please edit your shipping information."
Country is "NETHERLANDS". Credit card country ook.
Enig idee iemand?
Country is "NETHERLANDS". Credit card country ook.
Enig idee iemand?
Mij ook niet gelukt
Beauty is in the eye of the beerholder
Ja dan krijg je mailTrixh schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:24:
Krijg je uberhaubt een mailtje als het gelukt is? Ik kwam de hele tijd tot completed maar die pagina kwam er dus nooit door....
Heb ik al paar keer gehad en daarna krijg je de welgekende 503xPur3Z schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:23:
[...]
Place order, oranje knop boven zou er moeten zitten
Al 3x gehad kom er niet voorbij. Im not a robot reset elke keer en dan 503 wordt je terug gegooid naar een eerdere stap.Elidibus schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:22:
$579 is niet €478 want bij dollarprijzen zit geen BTW.x_Jerry_x schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:22:
[...]
Van $ 579 wat ongeveer €478 is naar €789 voor de Gigabyte RX 6800 Gaming OC .
lol ?
$579 * 0,83 (meest gunstige wisselkoers) * 1,21 (BTW) = ~€581,50.
En dat is nog zonder transport/tussenhandelaren/etc.
Heb precies hetzelfde. Op PayPal geen activiteit te vinden.. denk dat het niet is gelukt dusSpiceWorm schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:15:
te vaak next step nu op de amd site access denied....
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/lmQUX4poxIbAiG0yter1f92V.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/kTyT2DtBZuD1CLxCUEK7nif4.png?f=user_large)