Nee hoor, zit er standaard bij, heb ik ook vermeld in mijn review.MacD007 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:46:
[...]
die key-kap ziet er leuk uit, ben jij de enige die dit heeft gekregen ? anderen hebben dat niet gemeld.
Mocht je dit willen gebruiken:
https://github.com/galadril/RX6800-Notifier/releases
Deze local tracker heeft .net core 3.1 runtime nodig om de exe te runnen:
https://dotnet.microsoft.com/download/dotnet-core/3.1
Je kan de interval aanpassen via 'constants.json' config file.
:fill(white):strip_exif()/f/image/nWixv3axei4QlbInyEszpUWg.png?f=user_large)
Mocht er opeens een voorraad value veranderen, krijg je een notificatie waar je op kunt drukken om meteen naar de website te gaan>
:fill(white):strip_exif()/f/image/DKjFV2qg8SNrKmHdEB6nJ2LO.png?f=user_large)
PS, je ken natuurlijk de code gewoon veranderen op github en een PR sturen met je changes!!
Veel plezier!
En dan kan je de voorraden in de gaten houden.De .NET Core Desktop Runtime 3.1.10!
:fill(white):strip_exif()/f/image/nWixv3axei4QlbInyEszpUWg.png?f=user_large)
Mocht er opeens een voorraad value veranderen, krijg je een notificatie waar je op kunt drukken om meteen naar de website te gaan>
:fill(white):strip_exif()/f/image/DKjFV2qg8SNrKmHdEB6nJ2LO.png?f=user_large)
PS, je ken natuurlijk de code gewoon veranderen op github en een PR sturen met je changes!!
Veel plezier!
[ Voor 4% gewijzigd door galadril op 03-12-2020 11:28 ]
Fantastisch werk! Draait hier nu en doet zijn dinggaladril schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:26:
[...]
En dan kan je de voorraden in de gaten houden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Veel plezier!
Enkel nog foutje bij Megekko, daar komt error in de log en geeft hij -1 kaarten in stock voor de RX6900.
Bedankt voor je inspanning en bijdrage, zeer geapprecieerd!
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Die website bestaat nog niet bij megekko..Tricolores schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:48:
[...]
Enkel nog foutje bij Megekko, daar komt error in de log en geeft hij -1 kaarten in stock voor de RX6900.
Dus die zou vanzelf moeten werken zodra de 6900 beschikbaar komt daar.
Oops verkeerde topic
[ Voor 85% gewijzigd door Gecertificeerd op 03-12-2020 12:09 ]
Zou je de 'minder technische' mensen ook kunnen helpen door uit te leggen hoe wij dit kunnen gebruiken?galadril schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:26:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Veel plezier!
Je zit op tweakers.net buddyluckystone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:17:
[...]
Zou je de 'minder technische' mensen ook kunnen helpen door uit te leggen hoe wij dit kunnen gebruiken?
[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 04-12-2020 01:04 ]
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
je checkt niet op AMD?galadril schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:26:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Veel plezier!
Verder is het niet een 6900XT
Heeft het vaak fout
Je download eerst dot.net van zijn link.luckystone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:17:
[...]
Zou je de 'minder technische' mensen ook kunnen helpen door uit te leggen hoe wij dit kunnen gebruiken?
Daarna shift rechterklik op de uitgepakte zip > open with powershell en in powershell .\RX6800.Notifier.Console.exe
dan staat die aan.
kan vast ook zonder powershell maar cmd en andere dingen is geblokkeerd op mijn werk laptop
Heeft het vaak fout
Heel erg bedankt voor je uitleg. Durf bijna niks meer te vragen, maar ik krijg een foutmelding als ik de command probeer uit te voeren.tailfox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:27:
[...]
Je download eerst dot.net van zijn link.
Daarna shift rechterklik op de uitgepakte zip > open with powershell en in powershell .\RX6800.Notifier.Console.exe
dan staat die aan.
kan vast ook zonder powershell maar cmd en andere dingen is geblokkeerd op mijn werk laptop
je moet powershell een map dieper openen in netcoreapp3.1 (mijn fout)luckystone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:36:
[...]
Heel erg bedankt voor je uitleg. Durf bijna niks meer te vragen, maar ik krijg een foutmelding als ik de command probeer uit te voeren.
[Afbeelding]
Verder je mag altijd wat vragen
[ Voor 22% gewijzigd door tailfox op 03-12-2020 12:40 ]
Heeft het vaak fout
MaxICT doet de 6800XT voor maar €1321 krijg je er dan 2?
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Woops.. nieuwe versie v1.0.2:Verder is het niet een 6900XT
Dat, of een zeteltje in raad van bestuur met je aandelen in de zaakwinwiz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:26:
Nee hoor, gewoon eentje.winwiz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:26:
Is het mogelijk ook naar de AMD site te kijken?galadril schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:28:
[...]
Woops.. nieuwe versie v1.0.2:
Heeft het vaak fout
zet je er een tientje op in?tailfox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:46:
Over AMD.
ik denk dat er vandaag een drop gaat zijn mark my words.
ik zet 670 euro in voor een kaart die ik dan zelf hou
[ Voor 5% gewijzigd door tailfox op 03-12-2020 13:57 ]
Heeft het vaak fout
Kan je ook aangeven hoe laat die komt? Dan kan ik er voor klaar gaan zittentailfox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:48:
[...]
ik zet 670 euro in voor een kaart die ik dan zelf hou
Al geweestrefused81 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:35:
[...]
Kan je ook aangeven hoe laat die komt? Dan kan ik er voor klaar gaan zitten
Zijn jullie serieus of zitten jullie nu iedereen in de maling te nemen? Want ik heb regelmatig zitten kijken maar niks langs zien komen.
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - Gigabyte GeForce RTX 5090 Gaming OC - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB - Corsair Nautilus 360 RS ARGB, Cooler Master MWE Gold 1250 V2 ATX 3.1
Nee, niet serieusBarryS schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:46:
[...]
Zijn jullie serieus of zitten jullie nu iedereen in de maling te nemen? Want ik heb regelmatig zitten kijken maar niks langs zien komen.
Zijn verschillende 6800 varianten in voorraad bij Alternate.de op het moment
https://www.alternate.de/...duct/1512375?event=searchgidogeek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:56:
Zijn verschillende 6800 varianten in voorraad bij Alternate.de op het moment
Deze ja...
als je 36% teveel wil betalen dan wel
[ Voor 24% gewijzigd door PainkillA op 03-12-2020 14:59 ]
Gaan we nu allemaal lopen huilen als ik alleen even meld dat er voorraad is ?
Haha! Coolblue: Beste gamer, stop maar met refreshen. De nieuwe RX 6080 (XT) videokaarten zijn namelijk nog niet leverbaar. Wij verwachten deze eind 2020 of begin 2021 binnen te krijgen. Klik op de 'Houd mij op de hoogte' knop, dan krijg je een seintje als dit product op voorraad is
https://www.coolblue.nl/p...adeon-rx-6800-xt-16g.html
"You may be big, but I am serious!"
Nee hahaha goeie post.gidogeek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:59:
Gekke is alleen, als ik zoek op de website zie ik niets in stock.
Via jouw linkje wel idd!
Ja, als dit voorraad betreft met belachelijke prijzen, we zouden dit soort winkels gewoon in de ban moeten doen, ik koop in ieder geval niets meer bij deze club. dus 1 klant zijn ze al kwijt. dit soort winkels gewoon niet meer posten, ze moeten maar zelf reclame maken voor hun producten, winstmarge is groot genoeggidogeek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:59:
Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge
Hebben meer mensen de melding dat AMD teveel redirects heeft op zijn webpagina?
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
op de /en/ versie ? dat had ik gister.houtig schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:03:
Ja dat heb ik alleen wanneer ik de XT versie probeer te benaderen via een directlink.houtig schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:03:
Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
Kijk, dat is nou een nette prijs..seriousjin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:02:
Haha! Coolblue: Beste gamer, stop maar met refreshen. De nieuwe RX 6080 (XT) videokaarten zijn namelijk nog niet leverbaar. Wij verwachten deze eind 2020 of begin 2021 binnen te krijgen. Klik op de 'Houd mij op de hoogte' knop, dan krijg je een seintje als dit product op voorraad is
geen probleem met deze link. maar helaas ook vandaag weer geen dump om 15:00.Marchel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:04:
[...]
Ja dat heb ik alleen wanneer ik de XT versie probeer te benaderen via een directlink.
Placeholder!
Even geduld nog, dag is nog niet om.. De 15u drop is eigenlijk al sinds de launch niet meer voorgekomen, vaak is het later geweest op een compleet random tijdstip.MacD007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:05:
[...]
geen probleem met deze link. maar helaas ook vandaag weer geen dump om 15:00.https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl
ja, ze worden voor die prijs direct met 20 Stuks gelijk verkocht, coolblue de echte zaak voor de handelaar.
Zogenaamde 'tray GPUs'MacD007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:08:
[...]
ja, ze worden voor die prijs direct met 20 Stuks gelijk verkocht, coolblue de echte zaak voor de handelaar.
Nou.. wederom geen levering voor mij vandaag, hij is nu al voor de 2de keer uitgesteld.. iemand hier met deze ervaring met DHL? *snip, onjuiste aanname*
Ik wacht morgen nog af, en ga dan contact op nemen met DHL denk ik maar
[ Voor 12% gewijzigd door Visgek82 op 03-12-2020 15:26 ]
Ik denk dat DHL het gewoon heel erg druk heeft. Net zoals alle andere vervoersbedrijven in deze periode. Gewoon ff geduld hebben, dat iets even hangt wil niet zeggen dat het is gejat.Visgek82 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:17:
Nou.. wederom geen levering voor mij vandaag, hij is nu al voor de 2de keer uitgesteld.. iemand hier met deze ervaring met DHL? Ik heb zo het idee dat mijn pakje gewoon gejat is.
Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
Geen stres, Het is gewoon heeel druk bij alle postbedrijven. Ik zit zelf ook al 6 en 5 dagen op pakketjes te wachten.Visgek82 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:17:
Nou.. wederom geen levering voor mij vandaag, hij is nu al voor de 2de keer uitgesteld.. iemand hier met deze ervaring met DHL? Ik heb zo het idee dat mijn pakje gewoon gejat is.
Oke, ik begrijp het. Ik vind het alleen wel vreemd dat hij gisteren tegen het einde van de levertijd uitgesteld is, en nu al veel vroeger. Lijkt me dat de bezorger daar toch geen zicht op heeft? volgens DHL (contact gehad inmiddels) zou het pakket niet eens in de bus gelegen hebben. dat vind ik toch heel apart.Marchel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:19:
[...]
Ik denk dat DHL het gewoon heel erg druk heeft. Net zoals alle andere vervoersbedrijven in deze periode. Gewoon ff geduld hebben, dat iets even hangt wil niet zeggen dat het is gejat.
Ik heb hetzelfde met PostNL. Die zei dat het pakket maandag al in de route zat en op het laarste moment is hij nog steeds niet ontvangen of verwerkt. Ze hebben het allemaal denk ik gewoon te druk, zeker rond de feestdagen (december) en nog is Covid.. die hebben het 2x zo druk als normaal denk ik.Visgek82 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:23:
[...]
Oke, ik begrijp het. Ik vind het alleen wel vreemd dat hij gisteren tegen het einde van de levertijd uitgesteld is, en nu al veel vroeger. Lijkt me dat de bezorger daar toch geen zicht op heeft? volgens DHL (contact gehad inmiddels) zou het pakket niet eens in de bus gelegen hebben. dat vind ik toch heel apart.
is het mogelijk ook naar duitsland te kijken met je scriptje?galadril schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:01:
[...]
Die website bestaat nog niet bij megekko..
Dus die zou vanzelf moeten werken zodra de 6900 beschikbaar komt daar.
[Afbeelding]
Heeft het vaak fout
Tuurlijk, Cyberport en PCKing zijn ''.de' shops.. die zitten al in de tracker.is het mogelijk ook naar duitsland te kijken met je scriptje?
Ik wou er in Duitsland ook een bij alternate bestellen echter mag je die dan weer niet via de zakelijke accounts bestellen
Vreemd dat ze discrimineren xD
Folgendes Produkt steht für Firmenkunden nicht zur Auswahl: Radeon RX 6800 16GB, Grafikkarte)
Folgendes Produkt steht für Firmenkunden nicht zur Auswahl: Radeon RX 6800 16GB, Grafikkarte)
[ Voor 23% gewijzigd door BurnerT op 03-12-2020 16:21 ]
Heb eerder bij Alternate.de besteld zakelijk, hoefde ik ook geen BTW te betalen.. is wel al enige tijd geledenBurnerT schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:19:
Ik wou er in Duitsland ook een bij alternate bestellen echter mag je die dan weer niet via de zakelijke accounts bestellenVreemd dat ze discrimineren xD
wil jij echt deze idiote prijzen betalen, bedenk dat jij dan ook dit in stand houd en de kans op verlaging van de prijs hierdoor word tegengehouden.BurnerT schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:19:
Ik wou er in Duitsland ook een bij alternate bestellen echter mag je die dan weer niet via de zakelijke accounts bestellenVreemd dat ze discrimineren xD
Zou AMD nog drops doen of is dat helemaal over? (is alweer even terug?)
2 dagen terug..Reveal! schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:31:
niemand weet of er nog drops komen.
712719MacD007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:23:
[...]
wil jij echt deze idiote prijzen betalen, bedenk dat jij dan ook dit in stand houd en de kans op verlaging van de prijs hierdoor word tegengehouden.Kijk uit, ze moeten in Duitsland dan ook de Nederlandse BTW berekenen, soms doen ze dat ook nog met een behoorlijke opslag. Bepaalde webwinkels in Duitsland leveren overigens niet naar Nederland.
![]()
Dit weet helaas niemand, voor iedereen is het gokken.Reveal! schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:31:
BurnerT schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:32:
[...]
712719- 16% is opzich nog net te doen. En aangezien mijn 5700XT RMA is gegaan deze week zit ik echt in een serieus lastige situatie xD
/f/image/qliDt4SnO0wzRlNczCN1mago.png?f=fotoalbum_large)
bedoel je deze, levertijd onbekend, dus waarschijnlijk pas ergens in 2021. heel veel succes, vermoedelijk zijn dan de prijzen weer gedaald en heb jij de hoofdprijs betaald. Overigens gaat in Duitsland in 2021 de BTW weer omhoog, dus word het nog duurder.
[ Voor 4% gewijzigd door MacD007 op 03-12-2020 16:41 ]
Ik denk dat hij deze bedoelt: https://www.alternate.de/...arte/html/product/1694279?MacD007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:39:
[...]
[Afbeelding]
bedoel je deze, levertijd onbekend, dus waarschijnlijk pas ergens in 2021. heel veel succes, vermoedelijk zijn dan de prijzen weer gedaald en heb jij de hoofdprijs betaald. Overigens gaat in Duitsland in 2021 de BTW weer omhoog, dus word het nog duurder.
wel een prijsverschil met de RX 6800XT, die is namelijk bij Alternate direct een heel stuk duurder, namelijk € 949,- van de gewone RX 6800 hebben ze er nog 3 stuks. ten opzichte van 580 euro is dat nog altijd 140 euro, dat is dus 24% meer. kan ik nog steeds niet echt ok vinden. dit zeker voor een reference kaart waar ze gewoon een andere sticker hebben opgeplakt.CT Marty schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:42:
[...]
Ik denk dat hij deze bedoelt: https://www.alternate.de/...arte/html/product/1694279?
tailfox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:46:
Over AMD.
ik denk dat er vandaag een drop gaat zijn mark my words.
zou handig zijn als hij ook het tijdstip zou vermelden
script aangezet - nu maar wachten...
Hoop dat er relatief snel RX 6800 XT kaarten gaan komen, als is het maar bij AMD zelf...
Dan kan ik er een weten te strikken en dan is het wachten...
Dat wachten is okay, maar het niet kunnen bemachtigen van een GPU-kaart dat is andere koek
Hoop dat er relatief snel RX 6800 XT kaarten gaan komen, als is het maar bij AMD zelf...
Dan kan ik er een weten te strikken en dan is het wachten...
Dat wachten is okay, maar het niet kunnen bemachtigen van een GPU-kaart dat is andere koek
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik had copaco deze middag een mail gestuurd en die gaven pas aan vanaf 8-12 de kaarten op de site te "mogen" zetten. Alsof ze ergens wat preferred vendors de eerste winst gunnen.
is er met het PowerShell script iets... ???
Heb ik iets gemist.. ???
Ik kan het starten en lijkt goed te werken, maar doet het 1 keer - of is er gewoon een "lange(re)" sleep tijd ingebouwd ???
Hoop nu echt in vakantie aan een RX 6000 XT-series kaart te kunnen komen...
Heb ik iets gemist.. ???
Ik kan het starten en lijkt goed te werken, maar doet het 1 keer - of is er gewoon een "lange(re)" sleep tijd ingebouwd ???
Hoop nu echt in vakantie aan een RX 6000 XT-series kaart te kunnen komen...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Heb deze XFX Speedster Merc 319 RX 6800 non-XT gevonden in Spanje voor 737,15 incl verzendkosten:
https://www.pccomponentes...0-black-gaming-16gb-gddr6
Heb hem besteld
Heb hem besteld
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
Minimaal 3 weken wachten en dan is het nog niet zeker.ChristianPerret schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:47:
Heb deze XFX Speedster Merc 319 RX 6800 non-XT gevonden in Spanje voor 737,15 incl verzendkosten:
Heb hem besteld
4 tot 8 weken schijnt er veel meer voorraad te komen, ik zou eerder wachten dan en in de tussentijd gewoon de AMD site in de gaten houden. Die zullen vast nog wel met kaarten komen.
Meer voorraad over 4 tot 8 weken is ook niet zeker. En of de prijzen daardoor gaan zakken valt ook te betwijfelen.
Veel plezier er mee. Houd ons op de hoogte of, hoe en wanneer je hemt ontvangtChristianPerret schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:47:
Heb hem besteld
Heb ik niet gelijk gehad? Jammer icoon was weg bij amd
Heeft het vaak fout
er was geen drop toch?tailfox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:19:
Heb ik niet gelijk gehad? Jammer icoon was weg bij amd
Ik bedoel ook dat ik niet gelijk had
Heeft het vaak fout
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Nog even wachten en dan is de 6900XT MRSP onder de 1000 euro gedaald. Alle kaarten zijn al een paar dagen aan het zakken, verschil met 18 november is al ruim 10 euro.
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374200/nl
Als er nog een drop komt, dan wellicht morgen tussen 16:15u en 16:45u, of maandag in hetzelfde tijdvak. Maar gok er eigenlijk niet meer op. Ze zullen eventuele voorraad wel vasthouden tot 8 december, zodat er tenminste 3 kaarten te koop zijn wereldwijd i.p.v. 1
(en ja dit is de totale voorraad, ready your F5 skills)
Als er nog een drop komt, dan wellicht morgen tussen 16:15u en 16:45u, of maandag in hetzelfde tijdvak. Maar gok er eigenlijk niet meer op. Ze zullen eventuele voorraad wel vasthouden tot 8 december, zodat er tenminste 3 kaarten te koop zijn wereldwijd i.p.v. 1
Hoelaat kunnen we beginnen met F5en 8 december?Postman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:49:
Nog even wachten en dan is de 6900XT MRSP onder de 1000 euro gedaald. Alle kaarten zijn al een paar dagen aan het zakken, verschil met 18 november is al ruim 10 euro.
Als er nog een drop komt, dan wellicht morgen tussen 16:15u en 16:45u, of maandag in hetzelfde tijdvak. Maar gok er eigenlijk niet meer op. Ze zullen eventuele voorraad wel vasthouden tot 8 december, zodat er tenminste 3 kaarten te koop zijn wereldwijd i.p.v. 1(en ja dit is de totale voorraad, ready your F5 skills)
Ik zou nu al beginnen oefenenScamid schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:50:
[...]
Hoelaat kunnen we beginnen met F5en 8 december?
Dat ben ik al aan het doen! maar hoelaat is de release dinsdag?
Denk dat niemand dat weet.Scamid schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:52:
[...]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Elke release bij AMD is tot nu toe om 9am EST (15u NL tijd) geweest, dat is ook het tijdstip waarop de NDA vervalt voor reviews enzo.Scamid schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:52:
[...]
Het zou erg raar zijn als dit deze keer anders gaat. Reken er wel op dat de AMD.com site rond die tijd compleet onderuit gaat, dit was zo op 18 november en zelfs op 25 november (toen was er dus niets te krijgen).
Erg vreemd dat ze bij AMD.com nog steeds geen gebruik maken van een load balancer of Cloudflare ofzo.
The page isn’t redirecting properly
An error occurred during a connection to www.amd.com.
This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies
De website van AMD nu bij mij!
Ben ik de enige?
De website van AMD nu bij mij!
Dat komt vooral door de euro/dollar koers. Je krijgt nu meer dollar voor een euro. Dus bij een gelijkblijvende MSRP in dollars, zie je een lagere MSRP in euro's. Eind november zag je de prijs in euro's iets toenemen en dat komt ook overeen met de dollar koers.Postman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:49:
Dus ik denk niet dat je hier al te veel conclusies aan kunt hangen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Was ook puur ter info en vermaak bedoeld. Als je ziet wat je voor een AIB pre-order kwijt bent van de 6800XT en wat ze op V&A durven te vragen, dan is de 6900XT soms goedkoper (en net zo onverkrijgbaar, maar das een ander verhaal).ChristianPerret schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:06:
[...]
Dat komt vooral door de euro/dollar koers. Je krijgt nu meer dollar voor een euro. Dus bij een gelijkblijvende MSRP in dollars, zie je een lagere MSRP in euro's. Eind november zag je de prijs in euro's iets toenemen en dat komt ook overeen met de dollar koers.
Dus ik denk niet dat je hier al te veel conclusies aan kunt hangen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Heb je toevallig een plugin als Distill draaien? Of de F5 knop te veel mishandeld?seriousjin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:06:
De website van AMD nu bij mij!Ben ik de enige?
Ik heb sinds gisteren namelijk hetzelfde met Distill, alles onder de 1 minuut refresh levert mij een 'bot flag' op.
Beide niet! Wel paar keer op de site gekeken rond 15:00. Vreemd genoeg (gelukkig) doet hij het nu wel weer! Moet dit volgende week alleen niet hebbenPostman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:11:
[...]
Heb je toevallig een plugin als Distill draaien? Of de F5 knop te veel mishandeld?
Ik heb sinds gisteren namelijk hetzelfde met Distill, alles onder de 1 minuut refresh levert mij een 'bot flag' op.
Blijft het apart vinden. Ik volg 1 pagina op 15s al de gehele dag en geen flag.Postman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:11:
[...]
Heb je toevallig een plugin als Distill draaien? Of de F5 knop te veel mishandeld?
Man als ik dit animo zie en hoe snel de 6900xt opgekocht gaat worden ben ik bang dat mijn kansen onder de 0.1% komen te vallen. Als mijn onderdelen liggen klaar ervoor. Ochja.. als het niet lukt koop ik een 3080 en klaar..
Ik zit in dezelfde situatie voor een rx6800, maar ik blijf geduld hebben tot de volgende batch.Filthypagan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:21:
Man als ik dit animo zie en hoe snel de 6900xt opgekocht gaat worden ben ik bang dat mijn kansen onder de 0.1% komen te vallen. Als mijn onderdelen liggen klaar ervoor. Ochja.. als het niet lukt koop ik een 3080 en klaar..
De combo van een AMD cpu en gfx op langere termijn doet me vermoeden dat er veel meer uitgehaald kan worden dan een AMD cpu met NVIDIA combo.
Blijven volhouden
NVIDIA is ook bezig met SAM, heeft alleen een andere (niet-marketing-)naammasauri schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:41:
[...]
Ik zit in dezelfde situatie voor een rx6800, maar ik blijf geduld hebben tot de volgende batch.
De combo van een AMD cpu en gfx op langere termijn doet me vermoeden dat er veel meer uitgehaald kan worden dan een AMD cpu met NVIDIA combo.
Blijven volhouden
https://wccftech.com/nvid...t-access-memory-sam-tech/
[ Voor 24% gewijzigd door seriousjin op 03-12-2020 22:49 ]
AAARGH wat haat ik websites die zien naar je land ISP en niet wat je cookies zeggenseriousjin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:06:
De website van AMD nu bij mij!Ben ik de enige?
"Stock"
- Duitsland: https://www.amd.com/en/shop/de/Graphics%20Cards
- Spain: https://www.amd.com/en/shop/se/Graphics%20Cards
- France: https://www.amd.com/en/shop/fr/Graphics%20Cards
- Great Brittain: https://www.amd.com/en/shop/gb/Graphics%20Cards
- Sweden: https://www.amd.com/en/shop/sw/Graphics%20Cards
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ik krijg een halve hartaanvalDamic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:58:
[...]
AAARGH wat haat ik websites die zien naar je land ISP en niet wat je cookies zeggen
"Stock"
Ik zien jusit dat er overal OUT OF STOCK bij staat en daaronder dan de lokale verdelers.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Adrenaline rush lol, maar niks te halen dusDamic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:58:
[...]
AAARGH wat haat ik websites die zien naar je land ISP en niet wat je cookies zeggen
"Stock"
Zal het je besparen, niet in stock in de AMD shops. Gecontroleerd met een VPNDamic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:58:
[...]
"Stock"
[ Voor 10% gewijzigd door Ferio op 04-12-2020 00:47 ]
Jij leest ook geen 2 posts verderFerio schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:46:
[...]
Zal het je besparen, niet in stock in de AMD shops. Gecontroleerd met een VPN
Jawel, maar niet dat het via VPN getest was.
Prijs zak ook langzaam, ook niet verkeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Ferio op 04-12-2020 09:10 ]
Mogelijk omgaladril schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:45:
[...]
Tuurlijk, Cyberport en PCKing zijn ''.de' shops.. die zitten al in de tracker.
Germany
Alternate
Amazon SARL
Arlt
Bora computer
Caseking
Computer Universe
CSL Computer (PC System)
Cyberport
ECT Service GmbH (PC system)
Hyrican (PC system)
Many Electronics GmbH
Saturn media market
Memory PC (PC system)
MIFCOM (PC system)
Mindfactory
Notebooks Cheaper
Source IT (PC system)
Ultron AG
WAVE
toe tevoegen?
Heeft het vaak fout
Ja hoor, maar dat mag je zelf doen
Ik ben toch meer gefocused op de RTX 3000 serie tracker :-D
(ps Cyberport zit er al in)
EDIT: Ok ik heb CaseKings voor je net toegevoegd, dan kan je aan de commit zien dat het niet heel moeilijk is:
https://github.com/galadr...874727291b3929abbb4b0816d
Nieuwe release staat hier:
[ Voor 32% gewijzigd door galadril op 04-12-2020 10:17 . Reden: Added CaseKings to the tracker ]
Ik snap echt niks van C#. Maar ik zal er eens naar kijken.galadril schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:45:
[...]
Ja hoor, maar dat mag je zelf doen. (of iemand anders met C# skills)
Ik ben toch meer gefocused op de RTX 3000 serie tracker :-D
(ps Cyberport zit er al in)
EDIT: Ok ik heb CaseKings voor je net toegevoegd, dan kan je aan de commit zien dat het niet heel moeilijk is:
https://github.com/galadr...874727291b3929abbb4b0816d
Nieuwe release staat hier:
Bedankt
Heeft het vaak fout
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |