Je krijgt idd een Order Submitted mail binnen, en als het goed is enige tijd later een Order Confirmed mail. Ik heb wel verderop in dit topic gelezen dat de mailserver van AMD nogal traag kan zijn....AMDGeefMeNKaart schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:20:
[...]
Nice! ik heb een 6700 XT ook met paypal, btw heb jij behalve een paypal mail iets van een amd bevestigingsmail ontvangen?
Verwijderd
Het zou overigens fijn zijn als het 'overzicht van alle drops' (pagina 1) weer eens wordt bijgewerkt.
Wat trouwens ook anders was dan voorheen, aan het einde van de queue moet je op een bevestigingsknop klikken dat je daadwerkelijk naar de shop wilt gaan. Nog een extra laagje anti-bot maatregelen misschien? Samen met het opgeven van een emailadres zou dat de scalpers wel eens wat extra hoofdpijn kunnen geven
Dat had ik precies niet.Borys27 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:09:
Wat trouwens ook anders was dan voorheen, aan het einde van de queue moet je op een bevestigingsknop klikken dat je daadwerkelijk naar de shop wilt gaan. Nog een extra laagje anti-bot maatregelen misschien? Samen met het opgeven van een emailadres zou dat de scalpers wel eens wat extra hoofdpijn kunnen geven
Of ik moest het in heel de paniek niet geregistreerd hebben.
oh ik heb nog steeds niks gekregenBorys27 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:51:
[...]
Je krijgt idd een Order Submitted mail binnen, en als het goed is enige tijd later een Order Confirmed mail. Ik heb wel verderop in dit topic gelezen dat de mailserver van AMD nogal traag kan zijn....
Kan tot 48 uur na bestelling duren, als die gecancelt wordt krijg je daar een mail over. Shipping confirmation komt ook heel wisselend binnen; vorige drop haden sommigen hem vrijdag middag, ik pas dinsdag ochtend.AMDGeefMeNKaart schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
oh ik heb nog steeds niks gekregenzou het een cancel worden?
Oh zie net dat je ook order submitted nog niet binnen hebt blijkbaar; check je spam sowieso even.
[ Voor 10% gewijzigd door SkullboX op 01-10-2021 15:55 ]
Idem hier, Eens het je beurt was kreeg je een redirect naar de store. Ik heb ook geen knop gezienIceTeaGX schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:22:
[...]
Dat had ik precies niet.
Of ik moest het in heel de paniek niet geregistreerd hebben.
Shipping Confirmation 22:19. Ze zijn snel
Sinterklaas wil bier !
Shockdrop. Beste wat AMD doen kon, je merkte dat er veel langer stock bleef doordat de grotere bots met updates moesten komen.
Ga er maar vanuit dat het komende donderdag weer instant gone is. Uit ervaring kan ik vertellen dat ze namelijk precies niets, en dan ook 0 met het mailadres gedaan hebben wat je tijdens de captcha in moest vullen. Als dat donderdag weer zo is kan alles weer easy opgekocht worden.
Ga er maar vanuit dat het komende donderdag weer instant gone is. Uit ervaring kan ik vertellen dat ze namelijk precies niets, en dan ook 0 met het mailadres gedaan hebben wat je tijdens de captcha in moest vullen. Als dat donderdag weer zo is kan alles weer easy opgekocht worden.
Wat ik opmerk is dat de AMD ref kaarten 3-4% duurder geworden zijn ivm. enkele maanden geleden.
ja dat kloptZotn_Dré174 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:25:
Wat ik opmerk is dat de AMD ref kaarten 3-4% duurder geworden zijn ivm. enkele maanden geleden.
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
Shipping confirmation van de drop van donderdag hier ook gister in de loop van de avond binnen.
Het moeten opgeven van een email adres heeft voor zover te zien 0 invloed gehad op de controle/filtering.
Het moeten opgeven van een email adres heeft voor zover te zien 0 invloed gehad op de controle/filtering.
Same here. Dat invullen van het emailadres heeft niks uitgemaakt inderdaad..Lord_Dain schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:46:
Shipping confirmation van de drop van donderdag hier ook gister in de loop van de avond binnen.
Lord_Dain schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:46:
Heeft één van jullie dan een ander emailadres ingevuld dan degene waarmee de bestelling uiteindelijk is geplaatst? Anders kun je dat niet zeggen toch.Brecht35 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:16:
[...]
Same here. Dat invullen van het emailadres heeft niks uitgemaakt inderdaad..
Sinterklaas wil bier !
Dat concludeer jij correct.ParaWM schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:49:
[...]
[...]
Heeft één van jullie dan een ander emailadres ingevuld dan degene waarmee de bestelling uiteindelijk is geplaatst? Anders kun je dat niet zeggen toch.
Het queue ID waarmee ik in line ging (en bijbehorend email adres) was het niet het ID waar ik de GPU mee besteld heb. Nou heb ik verder niet in de cookie gekeken oid dus ik weet niet of het email adres wat je dient op te geven uberhaupt ergens wordt opgeslagen, maar op basis daarvan zou ik denken dat het niet uitmaakt wat ik als email adres had ingevuld. Wat wel zou kunnen is dat het puur een veld was of om bots te frustreren danwel om in de toekomst iets mee te gaan doen.ParaWM schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:49:
[...]
[...]
Heeft één van jullie dan een ander emailadres ingevuld dan degene waarmee de bestelling uiteindelijk is geplaatst? Anders kun je dat niet zeggen toch.
Maar je kan je afvragen hoe je orders kan valideren op basis van een verschil in mail adres, dat is imo een heel slechte methode want er zijn genoeg mensen die meerdere mail adressen gebruiken en bv in hun payment een heel ander mail adres gebruiken dan voor accounts en bestelling op website/ andere doeleinden.
Wie heb zn kaartjes al binnen?
Should be funday today!
Should be funday today!
Ik heb alle DHL busjes die Tilburg uit kwamen tegen gehouden; niemand krijgt kaartjes vandaagDjurres schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:14:
Wie heb zn kaartjes al binnen?
Should be funday today!
Als ik de V&A mag geloven zijn er toch een paar busjes doorheen gegliptOni schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:29:
[...]
Ik heb alle DHL busjes die Tilburg uit kwamen tegen gehouden; niemand krijgt kaartjes vandaag
Voor iedereen die de 6900XT heeft gekocht de afgelopen 2 weken (na 16 sept): Far Cry 6 is nu te claimen via https://amdrewards.com
[edit] Ook als je bij launch een CPU hebt gekocht kan je de game claimen (voorwaarde is dan wel dat je de activatiecode toentertijd al op amdrewards.com ingevuld moet hebben denk ik)
[edit] Ook als je bij launch een CPU hebt gekocht kan je de game claimen (voorwaarde is dan wel dat je de activatiecode toentertijd al op amdrewards.com ingevuld moet hebben denk ik)
[ Voor 46% gewijzigd door rutgerdj op 06-10-2021 10:14 ]
Moet je dan ook niet de 6900xt in je systeem hebben?rutgerdj schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:38:
Voor iedereen die de 6900XT heeft gekocht de afgelopen 2 weken (na 16 sept): Far Cry 6 is nu te claimen via https://amdrewards.com
Volgens mij is er wel een hardware check idd.Ducatii schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:19:
[...]
Moet je dan ook niet de 6900xt in je systeem hebben?
Ik heb die van mij helaas net te vroeg gekocht, mocht iemand zijn code niet gebruiken dan hou ik me aanbevolen.
Moet allemaal weer moeilijk zie ik, koop hem later wel een keer.
[ Voor 9% gewijzigd door Idanue op 06-10-2021 11:34 ]
Zeker, je moet een programma'tje downloaden wat checked of je de goede hardware hebt geinstalleerd.Ducatii schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:19:
[...]
Moet je dan ook niet de 6900xt in je systeem hebben?
Als je dat programma'tje opslaat moet je de naam niet veranderen, want in de naam zit encoded informatie die nodig is tijdens verifieren (ben daar na een halfuur achtergekomen
Je krijgt ook geen Steam/Ubisoft game key, maar je moet je Steam/Ubisoft account linken aan je amdrewards.com account, je kan dus niet makkelijk de gamekey doorverkopen/doorgeven.
Deze *knip* had een volle bus voor zichzelf...Borys27 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:28:
[...]
Als ik de V&A mag geloven zijn er toch een paar busjes doorheen geglipt
[ Voor 32% gewijzigd door br00ky op 06-10-2021 15:42 ]
Hoogswaarschijnlijk maakt hij gebruik van Larsbot.Lumics schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Deze *knip* had een volle bus voor zichzelf...
[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 06-10-2021 15:24 ]
Vanaf maart dit jaar lekker bezig die persoon zegLumics schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Deze 'Tweaker' had een volle bus voor zichzelf...
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Maar owee als wij het hier over scriptjes hebben. Dat kan echt niet...
Nah, de drop (poging 2) vorige week was op een vreemd uur waardoor het wat rustiger was. Als je dan een geluk hebt met de queue en meteen door naar de shop kon dan was er voldoende tijd om ze alle 3 te kopen.karakedi schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:25:
[...]
Hoogswaarschijnlijk maakt hij gebruik van Larsbot.
In verschillende discord/alertgroep wordt gesproken over Larsbot. Zelf scalpers klagen, dat ze sinds Larsbot minder kunnen scalpen.Skyline GT-R schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:06:
[...]
Nah, de drop (poging 2) vorige week was op een vreemd uur waardoor het wat rustiger was. Als je dan een geluk hebt met de queue en meteen door naar de shop kon dan was er voldoende tijd om ze alle 3 te kopen.
Larsbot is gewoon goeie911GT3-RS schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:09:
Wat in de godsnaam is larsbot?
Ik heb ook het een en ander over Larsbot gehoord.. Weet helaas het fijne er niet van
Onzin, ik heb gewoon ontzettend veel geluk gehad. Omdat de drop op een vreemde tijd was had ik een queue van 6 minuten, en nadat ie van pauze afging schoot hij bijna direct door naar de shop. Daardoor heb ik een kaart kunnen bemachtigen. En die krijgt een mooi plekje in m'n PC, ik verkoop hem absoluut niet doorLumics schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Deze *knip* had een volle bus voor zichzelf...
[ Voor 6% gewijzigd door br00ky op 06-10-2021 15:32 ]
Jammer dat het hier niet meer besproken mag worden maar Larsbot is echt wel de moeite. Echt goeie...Ph0lus schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:25:
Ja, ik heb al meer mensen gehoord over larsbot, blijkt heel efficiënt...
Maar hoe of wat, geen idee
Ik heb er 0.01 ether in geïnvesteerd, ik kan het aanraden. Larsbot goeieh8bal schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:27:
[...]
Jammer dat het hier niet meer besproken mag worden maar Larsbot is echt wel de moeite. Echt goeie...
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Google kent geen Larsbot, iig.
Hardwareluxx ook nul resultaten.
too old, too cold
First rule of fightclub .....Negakinu schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:37:
Google kent geen Larsbot, iig.Hardwareluxx ook nul resultaten.
De referentie was naar een ander profiel met 4 kaarten uit de laaste drop op v&a, niet naar jou. Die link is dus geknipt.Borys27 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:25:
[...]
Onzin, ik heb gewoon ontzettend veel geluk gehad. Omdat de drop op een vreemde tijd was had ik een queue van 6 minuten, en nadat ie van pauze afging schoot hij bijna direct door naar de shop. Daardoor heb ik een kaart kunnen bemachtigen. En die krijgt een mooi plekje in m'n PC, ik verkoop hem absoluut niet door
Nee. Prijzen zijn nog gelijk in dollars, enkel schommelt de euro/dollar koers en update de site dit regelmatigZotn_Dré174 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:25:
Er staat inderdaad een drop voor 16:00 uur.Elvir90 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:30:
Komt er vandaag nog een drop? 😊
+heeft iemand tips voor me om een 6800 te bemachtigen?
Tip: ga niet voor de 6800
Weet iemand ook hoe lang het duurt voordat het geld terug op paypal wordt gestort na een cancel?
Thanks voor de tip! Much appreciated!rutgerdj schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:30:
[...]
Er staat inderdaad een drop voor 16:00 uur.
Tip: ga niet voor de 6800dat is op het moment zo'n beetje de moeilijkste kaart om aan te komen. Als je echt snel een GPU wilt kan je beter voor de 6700XT gaan, als je minder haast hebt zou ik gewoon de komende weken op donderdag proberen er een te krijgen en hopen dat het je meezit.
Is de 6800xt ook moeilijk te verkrijgen? Enkele maanden geleden moest er met scripts worden gewerkt, ik begreep het niet helemaal waardoor ik het links heb laten liggen. Is dat tegenwoordig niet meer nodig gezien die queu op de website van AMD?
6800xt is binnen een minuut weg, dan de 6800, 6700 en als laatst de 6900xt.Elvir90 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:08:
[...]
Thanks voor de tip! Much appreciated!
Is de 6800xt ook moeilijk te verkrijgen? Enkele maanden geleden moest er met scripts worden gewerkt, ik begreep het niet helemaal waardoor ik het links heb laten liggen. Is dat tegenwoordig niet meer nodig gezien die queue op de website van AMD?
zonder een queue bypass zijn je kansen minimaal, wees voorbereid op een teleurstelling.
Ik begin het nu wel vervelend te vinden. Mensen die al over tig kaartjes beschikken (ook op dit forum) maar zich toch voor elke drop aanmelden (puur uit winstoogmerk), terwijl er nog duizenden mensen zijn die nog zonder een videokaart zitten. Zelfs als je ruim op tijd bent, krijg je telkens de melding te zien dan de wachtrij langer dan één uur betreft.
. Ga het vanmiddag opnieuw proberen...
Je hebt gelijk en deel je mening. Door de scalpers heb ik mijn setup niet af kunnen krijgen. Ik heb 2x 6800xt, maar wil graag quad-crossfire. Vandaag een nieuwe poging wagen voor kaart 3 en 4BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:00:
Ik begin het nu wel vervelend te vinden. Mensen die al over tig kaartjes beschikken (ook op dit forum) maar zich toch voor elke drop aanmelden (puur uit winstoogmerk), terwijl er nog duizenden mensen zijn die nog zonder een videokaart zitten. Zelfs als je ruim op tijd bent, krijg je telkens de melding te zien dan de wachtrij langer dan één uur betreft.. Ga het vanmiddag opnieuw proberen...
*knip*BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:00:
Ik begin het nu wel vervelend te vinden. Mensen die al over tig kaartjes beschikken (ook op dit forum) maar zich toch voor elke drop aanmelden (puur uit winstoogmerk), terwijl er nog duizenden mensen zijn die nog zonder een videokaart zitten. Zelfs als je ruim op tijd bent, krijg je telkens de melding te zien dan de wachtrij langer dan één uur betreft.. Ga het vanmiddag opnieuw proberen...
[ Voor 2% gewijzigd door Mr_Troy op 07-10-2021 12:41 . Reden: Dubbel ]
Eerder omdat jij de marktprijs niet wil betalen.BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:00:
Edit: niet lullig bedoeld, maar dat is de reden, dit is meer een loterij met cheaters.
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 07-10-2021 12:16 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Eens kijken wie weer lacht als Arc op de markt is en ETH op POS over gaat wsl ergens komende maandenJDx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:16:
[...]
Eerder omdat jij de marktprijs niet wil betalen.
Edit: niet lullig bedoeld, maar dat is de reden, dit is meer een loterij met cheaters.
edit: dan kan ik ook weer eens echt gamen hoop ik, met iets beters dan mijn 1050ti...
[ Voor 10% gewijzigd door PCJR op 07-10-2021 12:22 ]
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Denk dat de scalpers zich niet druk gaan maken. Ze zullen de kaarten snel van de hand doen en eventueel terugsturen, dankzij wet koop op afstand. Ze zullen alleen een inkomstenbron minder hebben.PCJR schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:22:
[...]
Eens kijken wie weer lacht als Arc op de markt is en ETH op POS over gaat wsl ergens komende maanden
Ze lopen geen tot weinig risico."Slimme" mensen die scalpers
[ Voor 6% gewijzigd door karakedi op 07-10-2021 12:25 ]
Een 1050 Ti heb je ook niet echt gekocht om zware games te spelen lijkt mePCJR schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:22:
[...]
Eens kijken wie weer lacht als Arc op de markt is en ETH op POS over gaat wsl ergens komende maanden
edit: dan kan ik ook weer eens echt gamen hoop ik, met iets beters dan mijn 1050ti...
Misschien kan je meteen bij de introductie een 6600 non-XT scoren tegen MSRP.
Edit: bedoel tegen de adviesprijs aan, maar dan moet je denk ik wel echt meteen bestellen. Geloof dat de 6600 XT ook heel even voor 399 ofzo online stond.
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 07-10-2021 12:28 ]
Het zijn geen mondkapjes, brood, of water. Dit zijn luxe producten die in veel gevallen tegen een prijs weg gaan die wordt bepaald door vraag/aanbod.BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:00:
Als je een kaart wil als gamer tegen msrp, dan heb je denk ik op dit moment meer kans bij een NVIDIA drop. Daar zit geen wachtrij voor zoals bij AMD, je moet alleen snel kunnen klikken -> maar dat kan je als gamer wel
Er is wel een wachtrij bij NBB. LarsBot heeft daar ingebouwde bypass voor!gotfurrr schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:30:
[...]
Het zijn geen mondkapjes, brood, of water. Dit zijn luxe producten die in veel gevallen tegen een prijs weg gaan die wordt bepaald door vraag/aanbod.
Als je een kaart wil als gamer tegen msrp, dan heb je denk ik op dit moment meer kans bij een NVIDIA drop. Daar zit geen wachtrij voor zoals bij AMD, je moet alleen snel kunnen klikken -> maar dat kan je als gamer wel
Wil je op de markt werken, vraag dan een BTW nummer aan, en doe het officieel.gotfurrr schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:30:
[...]
Het zijn geen mondkapjes, brood, of water. Dit zijn luxe producten die in veel gevallen tegen een prijs weg gaan die wordt bepaald door vraag/aanbod.
Dit is grijze markt, welke fiscaal technisch niet volledig in orde is.
Ook voor garantie is het probleem.
En hier ga jij dus weer de mist in. Het betreft hier een fabrikant die zijn videokaarten tegen een adviesprijs aanbiedt. Een marktprijs is hier dus niet van toepassing. De fabrikant wilt hier niks extra's aan verdienen, en probeert juist mensen aan videokaarten te helpen zonder dat ze een oor aangenaaid worden.JDx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:16:
[...]
Eerder omdat jij de marktprijs niet wil betalen.
Als je het over een marktprijs hebt, dan zijn dit winkeliers en scalpers, die het dubbele ervoor vragen. Dat jij daartoe bereidt bent is prima. Ik daarentegen niet. Ik zal nooit meer betalen dan wat een fabrikant ervoor vraagt. Als de fabrikant de prijzen omhoog gooit is dat ook prima. Maar meer betalen dan nodig is, daar begin ik niet aan.
[ Voor 17% gewijzigd door BramViking op 07-10-2021 12:47 ]
Komt er op neer dat jij dus nooit spullen koopt bij winkeliers? Die bieden namelijk vrijwel altijd producten aan boven de prijs van de fabrikant.BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:43:
[...]
En hier ga jij dus weer de mist in. Het betreft hier een fabrikant die zijn videokaarten tegen een adviesprijs aanbiedt. Een marktprijs is hier dus niet van toepassing. De fabrikant wilt hier niks extra's aan verdienen, en probeert juist mensen aan videokaarten te helpen zonder dat ze een oor aangenaaid worden.
Als je het over een marktprijs hebt, dan zijn dit winkeliers en scalpers, die het dubbele ervoor vragen. Dat jij daartoe bereidt bent is prima. Ik daarentegen niet. Ik zal nooit meer betalen dan wat een fabrikant ervoor vraagt. Als de fabrikant de prijzen omhoog gooit is dat ook prima. Maar meer betalen dan nodig is, daar begin ik niet aan.
Nodig voor wie? Ben jij die kaart nodig of is de fabrikant dat geld nodig?BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:43:
[...]
Maar meer betalen dan nodig is, daar begin ik niet aan.
De kaart is meer waard dan de fabrikant er voor vraagt, dus dan is de fabrikant het probleem?
Als iemand 2 euro verkoopt voor 1 euro staan ook rijke mensen in de rij.
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 07-10-2021 12:49 ]
Nee, het komt erop neer dat jij niet weet wat een adviesprijs is. Een adviesprijs is makkelijk vast te stellen. Als de prijs overal hetzelfde is dan spreek je van een adviesprijs. Of je nu een tv koopt bij de MediaMarkt of bij de BBC. De prijsstelling blijft hetzelfde. In dit geval is daar dus geen sprake van.Mr_Troy schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:48:
[...]
Komt er op neer dat jij dus nooit spullen koopt bij winkeliers? Die bieden namelijk vrijwel altijd producten aan boven de prijs van de fabrikant.
Ik zie niets over een adviesprijs staan?BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:54:
[...]
Nee, het komt erop neer dat jij niet weet wat een adviesprijs is. Een adviesprijs is makkelijk vast te stellen. Als de prijs overal hetzelfde is dan spreek je van een adviesprijs. Of je nu een tv koopt bij de MediaMarkt of bij de BBC. De prijsstelling blijft hetzelfde. In dit geval is daar dus geen sprake van.
Volgens mij begrijp jij de essentie niet. AMD verkoopt haar videokaarten, in hun eigen webshop, voor een vastgestelde fabrieksprijs. Het is dus geen prijs dat door marktwerking bepaald wordt. Zo moeilijk is dat niet. En je vergelijking raakt kant noch wal.JDx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:48:
[...]
Nodig voor wie? Ben jij die kaart nodig of is de fabrikant dat geld nodig?
De kaart is meer waard dan de fabrikant er voor vraagt, dus dan is de fabrikant het probleem?
Als iemand 2 euro verkoopt voor 1 euro staan ook rijke mensen in de rij.
Nou prima, succes iig vanmiddag.BramViking schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:56:
[...]
Volgens mij begrijp jij de essentie niet. AMD verkoopt haar videokaarten, in hun eigen webshop, voor een vastgestelde fabrieksprijs. Het is dus geen prijs dat door marktwerking bepaald wordt. Zo moeilijk is dat niet. En je vergelijking raakt kant noch wal.
Het is niet persoonlijk, maar thanks
Blijft geinig he, denken dat Queue-it een manier is om 'eerlijk' te verkopen.
Iedereen snapt toch wel dat dit puur is om de piek op te vangen en te zorgen dat de shop niet plat gaat..
Iedereen snapt toch wel dat dit puur is om de piek op te vangen en te zorgen dat de shop niet plat gaat..
Is er al een tijdsindicatie voor vandaag?rutgerdj schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:08:
code:
1 "eventStartTimeUTC": "2021-09-16T14:30:00Z"
Event staat voor een halfuur later dan gebruikelijk: 16:30. Kan zijn dat dit misschien nog aangepast wordt.
6700XT-6800-6800XT-6900XT beschikbaar voor volgende drop
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
En wat moet je dan doen? Hoe kom je in die queue? Ik ben hier al een paar maanden niet meer geweestd3x schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:48:
6700XT-6800-6800XT-6900XT beschikbaar voor volgende drop
Ik zie niks?touzani schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:48:
Daar zijn ze dan. happy hunting
CAT16 6700XT
CAT16 6800
CAT16 6800XT
CAT16 6900XT
Hier ook niks. Kreeg een stock alert maar geen enkele kaart beschikbaar.
Yes:Crazyhead schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
Is er al een tijdsindicatie voor vandaag?
rutgerdj in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Vanaf 16:30 kun je pas in de queue komen. gaat allemaal vanzelf als je in de shop zit
Voor iedereen die blijkbaar nieuw is hier:
Cat codes geven niet aan dat er nu een drop is, maar wel welke kaarten in de drop gaan zitten.
CAT15 -> kaart komt niet in drop
CAT16 -> kaart komt wel in drop
Queue gaat waarschijnlijk rond 15:55 open
Cat codes geven niet aan dat er nu een drop is, maar wel welke kaarten in de drop gaan zitten.
CAT15 -> kaart komt niet in drop
CAT16 -> kaart komt wel in drop
Queue gaat waarschijnlijk rond 15:55 open
Je moet wel refreshen toch, om half 5? Of kom je automatisch in de queue als je gewoon die tab met de shop open laat staan?Lampie1973 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:52:
Vanaf 16:30 kun je pas in de queue komen. gaat allemaal vanzelf als je in de shop zit
Via deze link kom je in de shop? https://www.amd.com/en/direct-buy/nlLampie1973 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:52:
Klopt, als je rond 15:55 ofzo naar die link gaat kom je in de queue terecht. Maar niet je F5 knop door je toetsenbord rammen want dan krijg je een banSnoopBok schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Via deze link kom je in de shop? https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
via die link kom je op het moment van drop in de queue, met wat geluk heb je korte queue met wat pech een veel langere... je kan natuurlijk meerdere queue opstarten (hint niet gewoon met tabs naast elkaar) op verschillende manieren om de lotterij een beetje gunstiger te hebben.SnoopBok schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Via deze link kom je in de shop? https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
en 15h55 is geen vaste gegeven meer tegenwoordig wanneer queue opstart, tijdje terug was dit al om 15h30, meer recenter 15h45 en nu dus mogelijks nog later... en de duur van de queue ligt tegenwoordig ook niet meer vast ......wie zal het zeggen...
[ Voor 19% gewijzigd door d3x op 07-10-2021 14:57 ]
Denk net als concertkaartjes kopen. Iedereen die tussen het openstellen van de queue en de starttijd inlogt die krijgt bij de starttijd een willekeurig plaatsje in de wachtrij. Iedereen die na het openstellen komt moet achteraan aansluiten. Je kan meerdere browsers/computers openen voor meer plekjes in de queue. Vorige week vroegen ze ineens om een email adres dus het kan zijn dat jouw plaatsje in de queue nu verbonden zit aan jouw email adres.
Het tijdstip van openstellen is onbekend maar meestal rond het tijdstip hierboven genoemd. De starttijd is dan meestal ongeveer een kwartier later. AMD is heel erg bezig om hackers/scalpers/bots buiten de deur te houden dus het is iedere keer voor de meeste ook een verrassing hoe het deze week zal zijn.
Het tijdstip van openstellen is onbekend maar meestal rond het tijdstip hierboven genoemd. De starttijd is dan meestal ongeveer een kwartier later. AMD is heel erg bezig om hackers/scalpers/bots buiten de deur te houden dus het is iedere keer voor de meeste ook een verrassing hoe het deze week zal zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Seriph op 07-10-2021 15:13 ]
Queue is up! Met spicy verandering. Je moet je e-mail nu ook invullen
[ Voor 72% gewijzigd door Robkazoe op 07-10-2021 15:56 ]
hier nog niet hoorRobkazoe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:56:
Queue is up! Met spicy verandering. Je moet je e-mail nu ook invullen![]()
werkt dat inmiddels? als email meerdere keren is ingevuld werkt het niet ofzo?Robkazoe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:56:
Het viel me al op. Denk voor het eerst? Nou dan gaan alle botters nu dus burn email adressen inzetten.Robkazoe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:56:
ETA aldus de queue is 16:15.
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 07-10-2021 15:58 ]
Is dit de 1e keer dat ze naar e-mail adres vragen voor de queue?
Nvm, too slow 😁
Nvm, too slow 😁
[ Voor 14% gewijzigd door TNJ op 07-10-2021 15:59 ]
JaTNJ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:58:
Is dit de 1e keer dat ze naar e-mail adres vragen voor de queue?
Ow sorry dat zou kunnen ja. Was wel aanwezig bij de drop van afgelopen donderdag middag maar niet bij de drop van de avond. Excuses.TMT schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:00:
[...]
vorige vrijdag of zaterdag met die extra drop die niet werkte toch ook al?
niet dat het veel uitmaakt, weer "more than an hour"Robkazoe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:01:
[...]
Ow sorry dat zou kunnen ja. Was wel aanwezig bij de drop van afgelopen donderdag middag maar niet bij de drop van de avond. Excuses.
Haha wat een grap weer... More than an hour... Kan onderhand beter staatsloten kopen, meer kans op prijs...
zit er met 1 in, krijg enkel 403 als ik iets wil toevoegen.
op de telefoon en pc beide meer dan een uur.
Op zich komt het me zowaar eens goed uit. De kinderen moeten nog in bad.
Op zich komt het me zowaar eens goed uit. De kinderen moeten nog in bad.
Ik begon met 17 minuten, nu ineens 'more than one hour'
Who is General Failure and why is he reading my disk?
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/TKvnic2T2kD5AJg9iS0OkP1W.jpg?f=fotoalbum_large)