• Robkazoe
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 00:45
lightningCAT schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:58:
Jongens, misschien dat dit helpt..? Kwam er net achter dat AMD gebruik maakt van de Queue IT service (https://queue-it.com/).

#1. Laad de AMD store page via wifi op je mobiele telefoon.
#2. Disable wifi connectie, enable mobiele data.
#4. Reload page.
#5. Dan krijg je een Queue IT error page. :)
Dat systeem hadden we daarvoor toch ook al? Je ziet op de Queue IT website zelfs hetzelfde poppetje als wat je normaal in de wachtbalk voorbij ziet komen.

[Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 04-11-2021 15:04]

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:28
Ik zie geen tijd meer hoe ver ik de wachtrij sta.

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:42

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mn wachttijd is zo lang dat er niet eens een tijd opstaat momenteel :X

• DoctorV64
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:26

DoctorV64

Cosmopoliet

een uur wachttijd ....

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• skaylars
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-11 23:03
F5 dan zul je de klassieke "More than an hour" zien :)

• Bramm
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 04-12 14:17
more than an hour :/

• Mirrordin
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-12 11:03
meer dan een uur wachten, lekker dan! 8)7

• GekkeR
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-11 12:47

GekkeR

key = key

More than an hour, helaasch.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Joindry

Joindry

skaylars schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:06:
F5 dan zul je de klassieke "More than an hour" zien :)
Gewoon wachten hielp ook. Ook more then one hour :|

• Robkazoe
6800 XT is al op, 6700 XT is volgens mij ooka l op. 6900 XT lijkt nog wel beschikbaar te zijn.

[Voor 29% gewijzigd door Robkazoe op 04-11-2021 15:08]

• IceTeaGX
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 05-12 18:08
Robkazoe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:07:
6800 XT is al op, 6700 XT is volgens mij ook al op.
maw er zijn geen extra beveiligingen geïmplementeerd.

15:10 en paused

[Voor 4% gewijzigd door IceTeaGX op 04-11-2021 15:10]

• Robkazoe
IceTeaGX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:08:
[...]

maw er zijn geen extra beveiligingen geïmplementeerd.
Nope

• p0linskie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 02-12 13:49
The Line is paused....

• Robkazoe
Message last updated: 9:10 AM CDT
All Graphics Cards Have Sold Out

• DoctorV64
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:26

DoctorV64

Cosmopoliet

en alle gfx cards sold out..
Zucht, gewoon blijven proberen, maar toch heb ik het idee dat het op een normale manier proberen te kopen het niet lukt.

[Voor 68% gewijzigd door DoctorV64 op 04-11-2021 15:14]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:14
Order confirmation 6700xt 15:06.28 (Paypal). Oude werkwijze werkt nog steeds.

• Prosac
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:20
8)7 ;w

• Master Jeff
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 05-12 14:38
mcsluis schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:11:
Order confirmation 6700xt 15:06.28 (Paypal). Oude werkwijze werkt nog steeds.
En wat is precies deze oude werkwijze :)

• p0linskie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 02-12 13:49
Ach ja, kunnen we maandag weel een paar AMD GPU's in de V&A zien voor MSRP +100-200€.

• cazzie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:39

control alt oeps deleted

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Master Jeff schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:12:
[...]
En wat is precies deze oude werkwijze :)
Zie rode vlak in dit topic: "Bespreken en het delen van scripts is verboden."

Dit topic moet gewoon op slot óf geen beperkingen op discussies, elke donderdag is nu een kopie van de vorige waarbij de antwoorden niet besproken mogen worden :)

[Voor 6% gewijzigd door stin00 op 04-11-2021 15:17]

• Vipeax
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 05-12 16:37
Tweede keer dat ik dit jaar een AMD kaart nodig heb en het lijkt ook weer opnieuw bij de eerste poging gelukt te zijn. Ik zeg lijkt, want het kan dat ze de order annuleren, omdat ik 5 maanden geleden eenzelfde exemplaar heb besteld.

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Vipeax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:19:
Tweede keer dat ik dit jaar een AMD kaart nodig heb en het lijkt ook weer opnieuw bij de eerste poging gelukt te zijn. Ik zeg lijkt, want het kan dat ze de order annuleren, omdat ik 5 maanden geleden eenzelfde exemplaar heb besteld.
Na 3 maanden+1dag mag je een kaart opnieuw bestellen, geen probleem dus

• dabrainz
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 05-12 14:22
p0linskie schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:13:
Ach ja, kunnen we maandag weel een paar AMD GPU's in de V&A zien voor MSRP +100-200€.
100-200? Probeer 250-600 xD

• Therealkavorka
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 00:04
Manmanman al maanden om 16.00 klaar zitten om te verliezen in de videokaarten loterij. En dan nu zelfs de loterij missen vanwege wintertijd :F . Maar goed zo te lezen was het hele feest in 10 minuten al uitverkocht en was het waarschijnlijk weer niets geworden.

• Lord_Dain
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 05-12 16:04
Therealkavorka schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:03:
Manmanman al maanden om 16.00 klaar zitten om te verliezen in de videokaarten loterij. En dan nu zelfs de loterij missen vanwege wintertijd :F . Maar goed zo te lezen was het hele feest in 10 minuten al uitverkocht en was het waarschijnlijk weer niets geworden.
5 minuten :|

En het ging ook om kleine aantallen. Veel te klein.

[Voor 6% gewijzigd door Lord_Dain op 04-11-2021 16:09]

AMD heeft last-minute de IP controle weer teruggedraaid. Dus tijdens de drop is bijna alles richting Duitsland gegaan. Nog wel wat mensen die geluk hadden via de NL methode, maar ook daar is het gros nu Duitse users.

Zouden ze het echt IP gecontroleerd hebben zoals het vanmorgen nog leek dan was het vandaag heel anders gelopen.
Lord_Dain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:09:
[...]

5 minuten :|

En het ging ook om kleine aantallen. Veel te klein.
Maak daar maar nog minuut van voor de 6800XT en 6700XT en een 2-3 minuten voor de 6900XT. Zo snel ging het weg vandaag.

[Voor 32% gewijzigd door Postman op 04-11-2021 16:18]

• juscha
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 05-12 13:03
Hier 6700xt cancel. 2 maanden en 2 dagen geleden ook besteld dus dit termijn is dus niet voldoende.
juscha schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:56:
Hier 6700xt cancel. 2 maanden en 2 dagen geleden ook besteld dus dit termijn is dus niet voldoende.
Ze zijn massaal aan het annuleren nu. Elke order lijkt wel handmatig gecontroleerd te worden. Denk echt omdat ze dus last minute die IP check hebben moeten laten varen.

Ben je trouwens helemaal zelf door de wachtrij gekomen of met hulp?

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02:56
stin00 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:17:
[...]

Zie rode vlak in dit topic: "Bespreken en het delen van scripts is verboden."

Dit topic moet gewoon op slot óf geen beperkingen op discussies, elke donderdag is nu een kopie van de vorige waarbij de antwoorden niet besproken mogen worden :)
Niet dat ik het meer nodig heb maar vroeger werd het wel besproken, waarom is het verboden geworden als het juist mensen helpt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• SkullboX
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 25-11 13:12
Daniel. schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:45:
[...]

Niet dat ik het meer nodig heb maar vroeger werd het wel besproken, waarom is het verboden geworden als het juist mensen helpt.
Aanvankelijk waren scripts die hier geplaatst en besproken werden A; gratis en was B; de code voor iedereen vrij inzichtelijk.

Toen de wachtrij geintroduceerd werd, was het enige nog breed verkrijgbare script dat je een voordeel gaf zowel betaald als ondoorzichtig; tweakers had weinig zin daar het platform voor te zijn. Een flinke flame war tussen voor- en tegenstanders van het gebruik van het script was de druppel.

Het maakt met de huidige drop aantallen overigens weinig uit; er zitten inmiddels meer dan twee keer zoveel mensen alleen al in de wachtrij van het desbetreffende script als dat er kaarten beschikbaar zijn en het lijkt erop dat ook dat script de functionaliteit gaat verliezen, maar dat is nog niet zeker.

• computerjunky
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:20
Echt bizar dat amd dit idiote systeem nog niet verwijderd heeft. Sinds dit systeem is ingevoerd heb ik nog nooit een timer gezien van minder als 65 minuten.

Kansloos dus en dat met meerdere browsers telefoons en tablets.
computerjunky schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:08:
Echt bizar dat amd dit idiote systeem nog niet verwijderd heeft. Sinds dit systeem is ingevoerd heb ik nog nooit een timer gezien van minder als 65 minuten.

Allemaal hetzelfde IP adres toevallig?

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:12
computerjunky schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:08:

Sinds wanneer zitten er 65 minuten in een uur?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Joindry

Joindry

Postman schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:29:
[...]

Is er een link tussen je IP en het feit dat je altijd een lange timer krijgt?

• Vipeax
Postman schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:16:
AMD heeft last-minute de IP controle weer teruggedraaid. Dus tijdens de drop is bijna alles richting Duitsland gegaan. Nog wel wat mensen die geluk hadden via de NL methode, maar ook daar is het gros nu Duitse users.

Zouden ze het echt IP gecontroleerd hebben zoals het vanmorgen nog leek dan was het vandaag heel anders gelopen.

[...]

Maak daar maar nog minuut van voor de 6800XT en 6700XT en een 2-3 minuten voor de 6900XT. Zo snel ging het weg vandaag.
Speelt een ip check bots niet nog meer in de hand? Dan krijg je immers weer dat de bots met ip proxies alle voorraad opkopen.

Tenzij er niet genoeg bot gebruikers zijn om in genoeg unieke adressen etc te kunnen voorzien uiteraard, maar als de trucjes van nu niet meer werken verschuift die hele beweging toch naar een nieuw platform (= proxy bots).

[Voor 13% gewijzigd door Vipeax op 05-11-2021 09:11]

• juscha
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 05-12 13:03
Postman schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:29:
[...]

Ze zijn massaal aan het annuleren nu. Elke order lijkt wel handmatig gecontroleerd te worden. Denk echt omdat ze dus last minute die IP check hebben moeten laten varen.

Ben je trouwens helemaal zelf door de wachtrij gekomen of met hulp?
Nee zonder hulp gaat het helaas niet meer lukken. Ook met hulp moet je nog veel geluk hebben en heel snel zijn

• Sandwalker
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20:48
juscha schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:15:
[...]

Nee zonder hulp gaat het helaas niet meer lukken. Ook met hulp moet je nog veel geluk hebben en heel snel zijn
Dat is wel jammer. Dit is toch de enige plek waar je voor min of meer normale prijzen nog een grafische kaart kon scoren. Vuurvliegje has een script wat je best kon helpen, tegelijkertijd zie je dat gezien de financiele belangen voor onder andere miners, er vast wel meer partijen zijn die hetzelfde doen. Waarmee de drop toch meer een bots battle is geworden.
Ze zouden er op dit moment beter een loterij van kunnen maken. Je schrijft je in op een kaart tussen 14:00 en 15:00 en betaalt en om 16:00 krijg je te horen of je hebt gewonnen. Als je niet hebt gewonnen wordt je reservering geannuleerd. Ik wens de bots veel sterkte bij het creeeren van een kredietpostie die ze toestaat 100 keer mee te loten.
juscha schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:15:
[...]

Het is een theorie dat ze bij AMD/DR nu al controle doen van hoe je aan de toegang tot de winkel bent gekomen. Dan zouden ze ook op andere manieren je IP kunnen controleren, die informatie wordt namelijk al sinds 18 november 2020 naar ze gestuurd bij het plaatsen van je bestelling.
Jouw IP komt dan niet overeen met de gegevens die uit de wachtrij komen en dus word je bestelling geannuleerd.
Nogmaals dit is een theorie, maar de geruchten hierover zijn er al een aantal weken en alles wees er gisteren voor de drop op dat het ook daadwerkelijk geïmplementeerd was.

[Voor 21% gewijzigd door Postman op 05-11-2021 10:42]

Vipeax schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:10:
[...]

Speelt een ip check bots niet nog meer in de hand? Dan krijg je immers weer dat de bots met ip proxies alle voorraad opkopen.

Tenzij er niet genoeg bot gebruikers zijn om in genoeg unieke adressen etc te kunnen voorzien uiteraard, maar als de trucjes van nu niet meer werken verschuift die hele beweging toch naar een nieuw platform (= proxy bots).
Ja en nee. Het is namelijk niet makkelijk om een toegang tot de shop te koppelen aan de correcte proxy. Daarnaast zijn proxies veelal niet geschikt voor het plaatsen van de bestellingen, je hebt namelijk een ReCaptcha score van 0 en dus kun je geen order plaatsen bij AMD. Alleen de echt dure bots/proxies kunnen hier een omweg voor hebben, maar again dan praat je over ongeveer een paar honderd euro aan proxies alleen per AMD drop. Zoveel is de resale en succes kans nu ook weer niet, dus zal het merendeel van de botters al snel afhaken.

Je ziet ook dat de drop aantallen ver achterblijven, ondanks dat er wel voorraad in het magazijn is. Dit kan ook duiden dat AMD weet dat er problemen zijn en een absoluut minimum in handen van bots wil laten vallen (en die orders handmatig te controleren/blacklisten). Zie de huidige drops dus als een honey pot zodat ze alle botters permanent buiten de deur kunnen houden :P

[Voor 15% gewijzigd door Postman op 05-11-2021 10:46]

• RuddyMysterious
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 04-12 07:13

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Postman schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:40:
Het is een theorie dat ze bij AMD/DR nu al controle doen van hoe je aan de toegang tot de winkel bent gekomen. Dan zouden ze ook op andere manieren je IP kunnen controleren, die informatie wordt namelijk al sinds 18 november 2020 naar ze gestuurd bij het plaatsen van je bestelling.
Jouw IP komt dan niet overeen met de gegevens die uit de wachtrij komen en dus word je bestelling geannuleerd.
Interessant!

Ik heb in september mijn 6700XT kunnen scoren via zo'n enter-the-void link van VV. Het script had er niks mee te maken, wel het feit dat ik de queue heb kunnen skippen dankzij die link.

Mijn order was de allereerste op dit adres en is niet geannuleerd geweest, gelukkig voor mij.

In al de tijd dat ik mee gedaan heb, was mijn kortste wachtrij een tiental minuten, wat werd verlengd wegens te veel mensen die hun sessie te lang openhielden. Op legitieme wijze ben ik nog nooit op tijd in de shop geraakt.

• computerjunky
Postman schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:29:
[...]

Nope op telefoons bewust op 4g om een ander ip te krijgen.

• computerjunky
Bad Brains schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:45:
[...]

Sinds wanneer zitten er 65 minuten in een uur?
Altijd > als een uur.

Meestal klik ik het meteen dicht want bij de langste drops was het binnen 25 minuten al weg. Dat is dan ook het enige voordeel. Je hoeft je tijd niet te verdoen. Je weet meteen dat je de pot op kan.

Maar goed ik heb het idee dat de drops wel over zijn en de chips op zijn.
Er is ondertussen geen reden meer om zo een lage productie te hebben en het op zijn van de chips is dan volgens mij de hoofd reden.

En dan moeten we het nog een jaar uit zingen tot de volgende serie kaarten of intel moet een verassing zijn.

[Voor 16% gewijzigd door computerjunky op 05-11-2021 11:27]

• SkullboX
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 25-11 13:12
RuddyMysterious schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:55:
[...]

Ik heb in september mijn 6700XT kunnen scoren via zo'n enter-the-void link van VV. Het script had er niks mee te maken, wel het feit dat ik de queue heb kunnen skippen dankzij die link.
Het script had daar alles mee te maken; die link was het deel van het script dat het mogelijk maakte de wachtrij deed skippen (het meest nuttige deel dus), alleen dan publiek toegankelijk. De link werd pas gepost als iedereen die het daadwerkelijke script geinstalleerd had tijd gehad om te kopen, daarom waren de 6800 en 6800XT altijd op als die gepost werd.

• Vipeax
Heeft iemand al een verzend bevestiging gezien van de drop van gisteren?

• mcsluis
Vipeax schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:54:
Heeft iemand al een verzend bevestiging gezien van de drop van gisteren?
Enkel de confirmation van de xbox code. Vorige week kreeg ik de verzendbevestiging ook pas op de zaterdag.

• Vipeax
mcsluis schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:46:
[...]

Enkel de confirmation van de xbox code. Vorige week kreeg ik de verzendbevestiging ook pas op de zaterdag.
Inmiddels zijn ze wel verzonden inderdaad.

• mcsluis
Vipeax schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:20:
[...]

Inmiddels zijn ze wel verzonden inderdaad.
Bevestiging idd binnen.

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:19

Hupske

AFCA

6900XT is verzonden inderdaad :) AMD is weer goed bezig.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• dimitri26
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:26
wat kost een 6700 XT & 6800 op de amd website?

• Lord_Dain
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 05-12 16:04
dimitri26 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:13:
Ik zou zeggen kijk eens op de website van AMD; prijzen staan er gewoon bij.

• dimitri26
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:26
amd winkel toont geen prijzen bij mij :-(

andere browser gebruiken :-)

[Voor 28% gewijzigd door dimitri26 op 06-11-2021 12:36]

• Tacticus
  • Registratie: juli 2020
  • Niet online
dimitri26 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:13:
De 6700XT kost €511,47 euro & de 6800XT kost €693,01 euro ;)

• JDx
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 03:49
De *** zeg... gaat ook goed los met de AMD prijzen in de webshops zeg, volgde het niet meer, maar weet nog dat ik nog geen 2 maanden geleden 799 teveel vond voor een 6700XT en bij de introductie van de 6600XT dacht ik wacht wel op eentje onder de 500 ;(

Dingen als Twitter enzo.

• Bad Brains
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:55:
De *** zeg... gaat ook goed los met de AMD prijzen in de webshops zeg, volgde het niet meer, maar weet nog dat ik nog geen 2 maanden geleden 799 teveel vond voor een 6700XT en bij de introductie van de 6600XT dacht ik wacht wel op eentje onder de 500 ;(
WTF heb jij nog steeds geen kaart?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• JDx
Bad Brains schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:19:
[...]

WTF heb jij nog steeds geen kaart?
Heb er net 1 van de 3 teruggestuurd :9

Kwam gewoon nooit meer in het AMD topic, heb tot nu toe de volgende kaarten gehad:

- Inno3D 2060 Super (veeeel te heet/lawaaiig)
- Asus Phoenix 3060 (prima kaart, maar wilde upgraden)
- MSI Ventus 3060 (prima kaart, maar wilde upgraden)
- Asus TUF Gaming 3070 (geld niet waard ten opzichte van 3060 Ti)
- MSI Gaming Z Trio 3060 Ti (DOA, artifacts, vastlopers)

- Asus TUF Gaming 3060 Ti
- Inno3D 3060 Ti iChill Red

Laatste 2 heb ik nog.

[Voor 20% gewijzigd door JDx op 08-11-2021 20:35]

Dingen als Twitter enzo.

• ymaenhout
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04-12 21:56
Voor wat betreft de drops,

Kan er alleen met paypal / cc betaald worden of ook met Ideal?

Heb geen paypal of credit card, vandaar.

• MrMaluku1
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 05-12 15:43
ymaenhout schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:07:
Voor wat betreft de drops,

Kan er alleen met paypal / cc betaald worden of ook met Ideal?

Heb geen paypal of credit card, vandaar.
Ideal kan niet. Je kan je debetkaart koppelen aan PayPall, dan kan het wel :)

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:16
Ik zit elke keer weer te twijfelen om te kopen of te wachten tot de prijzen naar beneden zakken.

Nog steeds twijfelen tussen de 6600 of de XT

• JDx
breaker.evert schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:37:
Ik zit elke keer weer te twijfelen om te kopen of te wachten tot de prijzen naar beneden zakken.

Puur voor gaming is de XT volgens mij best een goede kaart en niet veel duurder dan de 6600, maar wel beter dan de 3060 die inmiddels al bijna 800 euro kost.

Dingen als Twitter enzo.

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 03:17
breaker.evert schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:37:

*knip*

Heb een 6700XT (third party) gekocht toen die uitkwam geen moment spijt als ik maar de prijzen van nu kijk.

[Voor 42% gewijzigd door br00ky op 10-11-2021 14:03]

• ZombieDimebag
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 01:58
Vraagjes:

1. Heeft iemand toevallig een 1440P screenshot van hoe de webshop eruit ziet als de boel op voorraad is?

2. Zo nee, wat verandert er precies? Alleen "Out of Stock" naar "In Stock" of komt er nog meer meuk bij?

3. Als je iedere 30-60 seconden op F5 drukt.. gooit AMD je er dan uit?

4. Als de drop er is, hoeveel seconden/minuten heb je dan om een bestelling te plaatsen voordat alles weg is? Werkt het met Paypal Express Checkout of moet je echt je adres enzo helemaal invullen?

5. Komt de Captcha voor of na het klikken op het product? En is het een makkelijke captcha of zo'n belachelijk ding wat zelfs een mens 50% van de tijd fout krijgt? ("type all letters attached to a cat"..)

6. Wordt de site traag als de drop start? Misschien moet ik dan niet de hoofdpagina met alle producten refreshen, maar juist de indivuduele productpagina's, scheelt 1 click. Wel veel meer refreshes. Ik mik op de 6700XT, 6800 of 6800XT.

Hartelijk dank als iemand deze vragen kan beantwoorden!

Ik kan makkelijk een script in elkaar flansen wat om de X aantal seconden de site refreshed, en zodra er geen "out of stock" meer staat er een luchtalarm uit m'n speakers komt + ik gebeld word op mijn telefoon ofzo. Niet zo moeilijk. Vraag me alleen of of dat eventueel geweerd wordt door AMD. Zou nogal kut zijn als ik de drop zie en geblokkeerd ben.

Ik zie op Marktplaats de 6700XT al richting de 800 euro gaan.. word er wanhopig van. Zelfs mijn GTX1080 is nu 400-450 waard blijkbaar. Toch weiger ik deze kaart te verkopen en vervolgens nog 400 euro op te hoesten voor een k*tscalper die duidelijk alleen AMD.com plundert voor een paar honderd euro winst. Al die sealed AMD kaarten op Marktplaats.. bah.

[Voor 9% gewijzigd door ZombieDimebag op 10-11-2021 02:08]

ZombieDimebag schreef op woensdag 10 november 2021 @ 02:04:
Vraagjes:

1. Heeft iemand toevallig een 1440P screenshot van hoe de webshop eruit ziet als de boel op voorraad is?

2. Zo nee, wat verandert er precies? Alleen "Out of Stock" naar "In Stock" of komt er nog meer meuk bij?

3. Als je iedere 30-60 seconden op F5 drukt.. gooit AMD je er dan uit?

4. Als de drop er is, hoeveel seconden/minuten heb je dan om een bestelling te plaatsen voordat alles weg is? Werkt het met Paypal Express Checkout of moet je echt je adres enzo helemaal invullen?

5. Komt de Captcha voor of na het klikken op het product? En is het een makkelijke captcha of zo'n belachelijk ding wat zelfs een mens 50% van de tijd fout krijgt? ("type all letters attached to a cat"..)

6. Wordt de site traag als de drop start? Misschien moet ik dan niet de hoofdpagina met alle producten refreshen, maar juist de indivuduele productpagina's, scheelt 1 click. Wel veel meer refreshes. Ik mik op de 6700XT, 6800 of 6800XT.

Hartelijk dank als iemand deze vragen kan beantwoorden!

*knip* praten over scripts is niet meer toegestaan.

*knip* leuke opmerkingen, ben jij altijd zo vriendelijk?
  1. Nee, maar zijn genoeg voorbeelden te vinden, zelfs in dit topic.
  2. Onder andere de volgorde veranderd en er komt een knop beschikbaar om het product te kopen.
  3. Probeer het zou ik zeggen.
  4. Heb je echt wel moeite genomen om tot een 2 pagina's terug te lezen? Ik denk het niet. En ja PP expres checkout werkt, je moet alleen nog steeds de order bevestigen.
  5. Ook hier is genoeg informatie over te vinden. Niemand gaat je hier helpen om de boel te automatiseren.
  6. Nu weet ik zeker dat je geen moeite hebt gestoken in het zelf vinden van informatie.
Modbreak:Niet iedereen leest dagelijks mee, dus als er FAQ's voorbij komen die nog niet in de openingspost staan, voeg die dan toe. Scheelt voor iedereen uitleg.

[Voor 4% gewijzigd door br00ky op 20-11-2021 11:23]

• rutgerdj
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 05-12 17:57
Vraagjes:

Er schijnt tegenwoordig ook iets van een wachtrij te zijn. Waar ik die informatie vandaan heb is natuurlijk geheim :+

2B || !2B

• Djurres
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 02-12 08:36
rutgerdj schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:58:
[...]

Er schijnt tegenwoordig ook iets van een wachtrij te zijn. Waar ik die informatie vandaan heb is natuurlijk geheim :+
Wachtrij? Wat lul jij nou?

• d3x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 04-12 13:43
Welke wachtrij? Gewoon F5 rammen hele dag door tot de knoppen veranderen. Vooral donderdagen zijn heel veel in trek. Weet niet zo goed waarom.

Oh en je hebt ook een email adres nodig. AMD gaat je nadien contacteren voor een onderzoek , hierbij kan je ervaring delen omtrent de beschikbaarheid en kwaliteit van de kaarten.

[Voor 12% gewijzigd door d3x op 10-11-2021 09:14]

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:19

Hupske

AFCA

De wachtrij doet inderdaad bijna niemand meer aan die een kaartje koopt :p vooral de Duitsers kunnen er wat van op het moment :+

Was afgelopen donderdag ook alweer te laat voor een 6800xt. Binnen een minuut was het weg. Dus dan maar een 6900XT gehaald voor 2e game pc.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Idanue
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 18:49
Ik kan makkelijk een script in elkaar flansen wat om de X aantal seconden de site refreshed, en zodra er geen "out of stock" meer staat er een luchtalarm uit m'n speakers komt + ik gebeld word op mijn telefoon ofzo. Niet zo moeilijk. Vraag me alleen of of dat eventueel geweerd wordt door AMD. Zou nogal kut zijn als ik de drop zie en geblokkeerd ben.
Is helemaal niet nodig om zelf te maken, check: "Distill Web Monitor" 8)

• breaker.evert
Ik vraag me af of het beter om van AMD te kopen of te kiezen voor een andere fabrikant?

• TTLCrazy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:00

TTLCrazy

Listen to Frankie

breaker.evert schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:53:
Ik vraag me af of het beter om van AMD te kopen of te kiezen voor een andere fabrikant?
Dit gaat om levertijden en prijzen, niet om de vraag wat je wilt kopen...

Anyway, ik hoop as donderdag wat meer geluk te hebben maar zal wel weer worst zijn.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

breaker.evert schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:53:
Beter is op dit moment totaal ondergeschikt aan "kan ik uberhaubt iets kopen"

* heuveltje die zijn 5700xt aait. blijft werken svp svp :P

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• TimRoelofs
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:11
heuveltje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:20:
[...]

Beter is op dit moment totaan ondergeschikt aan "kan ik uberhaubt iets kopen"

die kan je vast ruilen voor een nieuwe 6700xt oid, wellicht met kleine bijbetaling. erg geliefd bij miners begreep ik.

• JDx
TimRoelofs schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:42:
[...]

die kan je vast ruilen voor een nieuwe 6700xt oid, wellicht met kleine bijbetaling. erg geliefd bij miners begreep ik.
5700XT kan je nu gewoon nog 600 euro voor krijgen, meer misschien wel.

En idd ruilen met iemand die een 6700XT heeft gescoord via de drop. Hashrate komt in de buurt van de 6800 en 6900 op ETH.

[Voor 15% gewijzigd door JDx op 10-11-2021 11:44]

Dingen als Twitter enzo.

• dabrainz
[...]

Heb al verschillende ruilvoorstellen voorbij zien komen op V&A voor een nieuwe 6700XT voor een 5700XT.
Als ik een 5700XT had, had ik het wel geweten en zelf ook een poging gewaagd. :)

• Prosac
dabrainz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:58:
[...]

Heb al verschillende ruilvoorstellen voorbij zien komen op V&A voor een nieuwe 6700XT voor een 5700XT.
Als ik een 5700XT had, had ik het wel geweten en zelf ook een poging gewaagd. :)
|nteresting. Zei hij die een 5700XT in zijn pc heeft zitten en aast op een 6700/6800XT :9

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03-12 16:33

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Prosac schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:20:
[...]

|nteresting. Zei hij die een 5700XT in zijn pc heeft zitten en aast op een 6700/6800XT :9
En dan heb je mij die in december vorig jaar zijn 5700xt heeft verkocht voor 350 euro in de hoop een 3080 te scoren :F

Gelukkig ondertussen wel voldaan met een 6900xt van amd.com

Battle.net: ricjuh#2827

• Prosac
ricjuh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:47:
[...]

En dan heb je mij die in december vorig jaar zijn 5700xt heeft verkocht voor 350 euro in de hoop een 3080 te scoren :F

Gelukkig ondertussen wel voldaan met een 6900xt van amd.com
Ben overal te laat mee het laatste jaar..
"Ach, die verniewing van mijn pc zie ik medio december wel"
"Ach, ik wacht nog wel ff op het aflopen van mijn contract voor ik eens goed ga zitten voor die energieprijzen"
"Wat is dat Squidgame toch?"

:P

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:00

DropjesLover

Dit dus ->

[...]

Ik zit hier al 2 jaar met een 3400G, maar weiger ook 400+ te betalen voor een kaart van 2 generaties geleden / 5 jaar oud...
Prosac schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:50:
[...]

Ben overal te laat mee het laatste jaar..
"Ach, die verniewing van mijn pc zie ik medio december wel"
"Ach, ik wacht nog wel ff op het aflopen van mijn contract voor ik eens goed ga zitten voor die energieprijzen"
"Wat is dat Squidgame toch?"

:P
Squidgame loopt niet weg / wordt niet ineens 2x zo duur.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• JDx
DropjesLover schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:57:
[...]

Ik zit hier al 2 jaar met een 3400G, maar weiger ook 400+ te betalen voor een kaart van 2 generaties geleden / 5 jaar oud...

[...]

Squidgame loopt niet weg / wordt niet ineens 2x zo duur.
Beetje overrated ook, zoals die 6900 XT :+

Dingen als Twitter enzo.

• Baakster
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 24-11 14:42
In aanloop voor morgen wilde ik even de site van AMD checken maar nu blijft de shop zich maar refreshen tot het punt waar ik een ban krijg. Op alle browsers... Chrome firefox edge. Ik gebruik geen scripts bots of wat dan ook. Iemand een idee?

• Negakinu
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:22
Baakster schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:59:
In aanloop voor morgen wilde ik even de site van AMD checken maar nu blijft de shop zich maar refreshen tot het punt waar ik een ban krijg. Op alle browsers... Chrome firefox edge. Ik gebruik geen scripts bots of wat dan ook. Iemand een idee?
Ik, en anderen, krijgen ook al de hele dag "The page you're trying to access..." errors. Volgens mij zijn ze druk aan het sleutelen voor morgen. :p

RTX build 2021: https://pcpartpicker.com/b/r7gJ7P

• Bas1978
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 22:37
Baakster schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:59:
Hier ook op mijn ipad, hoop morgen een kaart te kunnen kopen voor mijn broer voor mrsp. Hopelijk fixen ze dit, ik zag wel als je een product aanklikt dat de product pagina niet refreshed. Missciennis het een roulette script tegen bots. :+

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:56
Als ik nu naar de shoppagina van AMD ga dan ververst de pagina zich steeds snel achter elkaar totdat ik een IP-ban krijg. Iemand anders daar ook last van? Als ik NL-proxy gebruik hetzelfde verhaal. Bij Belgisch IP adres geen last. Ik heb dit getest door steeds de pagina op te starten zonder reeds cookies van AMD in de browser te hebben. Script gerelateerde zaken ook niet actief/ingeladen.

[Voor 7% gewijzigd door Henshin op 10-11-2021 19:52]

Mijn hardware aanbiedingen: https://tweakers.net/gallery/248568/aanbod/

• Bad Brains
Postman schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:37:
[...]
  • Nu weet ik zeker dat je geen moeite hebt gestoken in het zelf vinden van informatie.
Heb je al die moeite in je post gestopt en dan eindig je met deze.
Jij hebt gewoon een heel fijn toetsenbord is het niet? :*)

Moest iig erg lachen.
Henshin schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:51:
Als ik nu naar de shoppagina van AMD ga dan ververst de pagina zich steeds snel achter elkaar totdat ik een IP-ban krijg. Iemand anders daar ook last van? Als ik NL-proxy gebruik hetzelfde verhaal. Bij Belgisch IP adres geen last. Ik heb dit getest door steeds de pagina op te starten zonder reeds cookies van AMD in de browser te hebben. Script gerelateerde zaken ook niet actief/ingeladen.
Eet je cookies is op?

edit; Nevermind, de site is kcuked up, ze zijn inderdaad aan het "tweaken"

[Voor 44% gewijzigd door Bad Brains op 10-11-2021 20:32]

• breaker.evert
Henshin schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:51:
Hier hetzelfde.

Dit had ik vanochtend ook alleen kreeg ik niet gelijk een ip ban.

• SantinoNL
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 02-12 20:34
Klopt het dat je op de site van AMD geen account kunt aanmaken waar je alvast je adres invult? Moet je je daar überhaupt registeren of gebeurt dat tijdens het bestellen? Of hoef ik alleen maar ingelogd te zijn bij PayPal?

Ik ga morgen ook maar eens een kansloze poging wagen.

• Bad Brains
SantinoNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:10:
Klopt het dat je op de site van AMD geen account kunt aanmaken waar je alvast je adres invult?
Ja, welkom in de eerste minuten van je AMD drop.

• SantinoNL
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 02-12 20:34
Bad Brains schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:11:
[...]

Ja, welkom in de eerste minuten van je AMD drop.
Thanks. Ik kijk ernaar uit.

• Bad Brains
Toppiewoppie.

• light.blue
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 02-12 13:45
Al een half jaar probeer ik elke week een 6800XT te bemachtigen met dat script. Ik begrijp niet hoe jullie dit doen, ik ben er onmiddellijk bij, voer dit correct uit, alle cookies staan aan, adblock staat uit, maar toch krijg ik al na enkele seconden errors in de console.

*knip* dit soort verzoekjes heeft in het verleden voor heel veel problemen gezorgd dus nee. Check de V&A voor de mogelijkheden.

[Voor 34% gewijzigd door br00ky op 11-11-2021 09:00]

• dabrainz
light.blue schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:19:
Al een half jaar probeer ik elke week een 6800XT te bemachtigen met dat script. Ik begrijp niet hoe jullie dit doen, ik ben er onmiddellijk bij, voer dit correct uit, alle cookies staan aan, adblock staat uit, maar toch krijg ik al na enkele seconden errors in de console.

[Mbr]*knip* dit soort verzoekjes heeft in het verleden voor heel veel problemen gezorgd dus nee. Check de V&A voor de mogelijkheden.[/]
Ik ga niet vragen met welk script, maar er is al sinds augustus een wachtrij. Als je nog steeds het verouderde script gebruikt wat hier ooit gestaan heeft, dan is dat script waarschijnlijk het probleem. De website heeft niet stilgestaan.

Vanmiddag gewoon braaf om 15:50 naar https://www.amd.com/en/direct-buy/ en in de wachtrij gaan staan. :)

• Vipeax
dabrainz schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:25:
[...]

Vanmiddag gewoon braaf om 15:50 naar https://www.amd.com/en/direct-buy/ en in de wachtrij gaan staan. :)
:+

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 01-12 07:56
Als jullie allemaal om 15:50 in de wachtrij gaan staan dan maak ik tenminste nog eens kans om erdoor te komen :+

• Satan_cat
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 22-11 22:11
Hoelaat moet je dan in de wachtrij gaan staan? Is het niet willekeurig voor iedereen in de wachtrij?

• mcsluis
Satan_cat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:55:
Hoelaat moet je dan in de wachtrij gaan staan? Is het niet willekeurig voor iedereen in de wachtrij?
Gewoon niet. Zonder script is kanloos. Stel dat je wel vroeg uit de wachtrij komt dan is alles al op (door kopers met script) tegen de tijd dat jij het mandje hebt gevuld, ingelogd op paypal enz. Zonde van je tijd.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:28
Satan_cat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:55:
uurtje eerder, door wintertijd

• Satan_cat
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 22-11 22:11
mcsluis schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:57:
[...]

Gewoon niet. Zonder script is kanloos. Stel dat je wel vroeg uit de wachtrij komt dan is alles al op (door kopers met script) tegen de tijd dat jij het mandje hebt gevuld, ingelogd op paypal enz. Zonde van je tijd.
Ik lig er al een tijdje uit maar wil het toch een kans geven, maar ik heb het idee dat die scripts niet meer van toepassing zijn nu er sinds een maandje of 2 een wachtrij is toch?

• rutgerdj
In de US of A hebben ze afgelopen weekend ook gewoon de klok verzet hoor ;)
Feest begint dus weer rond 16:00

2B || !2B

• rutgerdj
Satan_cat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:58:
[...]

Ik lig er al een tijdje uit maar wil het toch een kans geven, maar ik heb het idee dat die scripts niet meer van toepassing zijn nu er sinds een maandje of 2 een wachtrij is toch?
De wachtrij was misschien 1 a 2 weken effectief tegen bots/scripts. Tegenwoordig fietst iedereen en zn moeder er gewoon langsheen.

AMD heeft wel een aanpassing gemaakt die het eromheen fietsen wat lastiger zou moeten maken. Of ze deze verandering vandaag al toepassen is nog maar de vraag. Vorige week hebben ze die namelijk last minute weer teruggedraaid.

We gaan het vanzelf zien, als alles binnen 1 minuut is uitverkocht weet je dat de verandering weer teruggedraaid is ;)

2B || !2B

• Bad Brains
Ze zijn druk bezig weer met de website, productpagina geeft infinite redirects zoals gister.
Wat zouden ze nu weer in de site bakken.
Spannend.

Pagina: 1 ... 241 ... 245 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee