Het is toch idioot dat er zo veel vraag is naar zo'n kaart, alleen geen aanbod is. Hoe gaan ze de nieuwe generatie kaarten op orde brengen?
YouTube: 🚨 GPU Crisis About To End 🚨 Hope on the Horizon for GPU Prices . . .swabbelbab schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:16:
Het is toch idioot dat er zo veel vraag is naar zo'n kaart, alleen geen aanbod is. Hoe gaan ze de nieuwe generatie kaarten op orde brengen?
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Wat moeten ze op orde brengen? Alles is instant uitverkocht ver boven MSRP, dit is een goudmijnswabbelbab schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:16:
Unfortunately, as AMD products are in high demand, we are now sold out of today’s available inventory – and we will be closing the line.
[ Voor 16% gewijzigd door stin00 op 30-09-2021 16:18 ]
The line is now closed
Thank you for visiting the AMD Online Store.
Unfortunately, as AMD products are in high demand, we are now sold out of today’s available inventory – and we will be closing the line.
Thank you for visiting the AMD Online Store.
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Closed, beste tijd was 25 minuten van een twintigtal containers. Helaas pindaboter.
Waarschijnlijk is de boel doorgebrand op de IT-afdeling nadat de gasten aan de knoppen voor vochtschade gezorgd hebben door een overvloed van traanvocht van het vele schaterlachen.
Op zich heel simpel, zoveel aanbod aanbieden dat kaarten bij doorverkoop minder opleveren dan dat ze nieuw zijn. Moet alleen wel de supply chain ff voldoende capaciteit krijgen natuurlijk ;-)stin00 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:17:
[...]
Wat moeten ze op orde brengen? Alles is instant uitverkocht ver boven MSRP, dit is een goudmijn
Je vergeet alleen dat fabrikanten ook dik binnen lopen op het moment...DavidAxe schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:18:
[...]
Op zich heel simpel, zoveel aanbod aanbieden dat kaarten bij doorverkoop minder opleveren dan dat ze nieuw zijn. Moet alleen wel de supply chain ff voldoende capaciteit krijgen natuurlijk ;-)
Never ride faster than your guardian angel can fly.
Dat was heel snel, en de line was lang paused, dus ofwel was er een probleem met de backend, ofwel heeft iemand een systeem gevonden om wel heel snel, heel veel weg te kapen (of combinatie van beide)
Het zal elke week erger en erger worden. Hoe meer inzicht de scripters krijgen, hoe meer ze kunnen regelen.
En het is het waard uiteindelijk, dus het is de moeite om er wat tijd in te steken.
Het zal elke week erger en erger worden. Hoe meer inzicht de scripters krijgen, hoe meer ze kunnen regelen.
En het is het waard uiteindelijk, dus het is de moeite om er wat tijd in te steken.
Verwijderd
Bij mij hetzelfde. Alleen ben ik met de deur in huis gevallenDragonSlayer666 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:15:
[...]
Ik was netjes op de normale manier binnen instant. Zit nog steeds in de shop, want heb nu al 4x kaart in cart gekregen, maar dan werd ik teruggegooid "Due to stock reasons". Nu telkens "No products available." En daarna staan er weer items in de shop...
idd 503 feest en bots er wel doorheenHupske schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:16:
Volgens mij heeft niemand wat kunnen kopen. Zie op geen enkel kanaal een succesvolle order.
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Er waren genoeg kaarten van bijv. de 6800, 100 stuks, maar toch melding out of stock.
Probeer dat maar eens wanneer de vraag voor GPU's van miners oneindig groot is. Moeten ze dan hun aanbod hoger-dan-oneindig groot maken om zo te (over)voldoen aan de hoge vraag zodat de prijzen eindelijk dalen? Lijkt mij niet mogelijk.DavidAxe schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:18:
Op zich heel simpel, zoveel aanbod aanbieden dat kaarten bij doorverkoop minder opleveren dan dat ze nieuw zijn. Moet alleen wel de supply chain ff voldoende capaciteit krijgen natuurlijk ;-)
Tsja... Ik houd niet zo van mensen die voordringenVerwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:20:
[...]
Bij mij hetzelfde. Alleen ben ik met de deur in huis gevallen.
Maar alle gekheid op een stokkie, volgens mij hebben scripts amper nog maar zin, omdat de hele portal FUBAR is.
Never ride faster than your guardian angel can fly.
Klote AMD, wat een shitshow. Ik had serieus 1 minuut, geen script ofzo, gewoon wat tabs open. Eerste keer dat het me zelf lukt (wil nog steeds de 6800XT), zit ik er in, loop ik tegen de Captcha muur des doods, kon klikken wat ik wou, na 20 pogingen een vinkje en vervolgens een error, dit ging zo door totdat alles op was.
Super.
Super.
zeggen ze altijdkarakedi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:20:
yes een 6800 en 6800xt besteld.
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
screenshot or it didnt happenkarakedi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:20:
Als ik hier lees + GPU Chat + BSC Discord en HWLUXX mag geloven is er 0 verkocht...
[ Voor 6% gewijzigd door CyberDonky op 30-09-2021 16:23 ]
kreeg onmiddellijk 403 en 503 errors kon niks carten
Er is niks verkocht, ik verwacht morgen een drop. /end glazen bol
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
6800xt in me mand gehad maar bleef tegen een muur aanlopen van 503s terwijl stock vermelding op 200 bleef staan.
Gewoon op V&A kijken vanaf aankomende maandag, kan je zien of er toch wat gescoord isCyberDonky schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:23:
Als ik hier lees + GPU Chat + BSC Discord en HWLUXX mag geloven is er 0 verkocht...
/ban, scalper.karakedi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:20:
Het lijkt er sterk op dat er niks is verkocht. AMD heeft weer hun website gesloopt.
Er waren afgelopen week al een paar kleine veranderingen aan het bestelproces en ik vermoed dat ze ergens iets niet helemaal goed getest hebben.
Niemand heeft dus iets kunnen kopen. Vorige keer dat dat zo was dropten ze gewoon de week daarop weer.
Er waren afgelopen week al een paar kleine veranderingen aan het bestelproces en ik vermoed dat ze ergens iets niet helemaal goed getest hebben.
Niemand heeft dus iets kunnen kopen. Vorige keer dat dat zo was dropten ze gewoon de week daarop weer.
Dat vermoeden heb ik ook, ik was na 1 minuut door, maar kon niets kopen. Non stop errors, product maakte niet uit.rutgerdj schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:27:
Het lijkt er sterk op dat er niks is verkocht. AMD heeft weer hun website gesloopt.
De stock bleef op 100 staan voor de 6800. Dus ik denk ook dat er weinig verkocht is.
De vorige keer dat het fout ging hadden ze al enkele minuten normaal verkocht maar ineens faalden alle captcha's, hebben ze vroegtijdig de winkel moeten sluiten omdat het niet meer lukte en toen hebben ze inderdaad gewacht tot de donderdag erop.rutgerdj schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:27:
Maar de vorige keer dat het echt volledige in de soep gedraaid was zonder succesvolle orders, hadden ze de dag erop een extra drop gedaan, wel op een raar uur.
just trollingtouzani schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:26:
[...]
/ban, scalper.je bent echt 1 van de weinigen, van harte
Klopt idd, dag erna uurtje na standaard-drop-tijd...RuddyMysterious schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:29:
[...]
De vorige keer dat het fout ging hadden ze al enkele minuten normaal verkocht maar ineens faalden alle captcha's, hebben ze vroegtijdig de winkel moeten sluiten omdat het niet meer lukte en toen hebben ze inderdaad gewacht tot de donderdag erop.
Maar de vorige keer dat het echt volledige in de soep gedraaid was zonder succesvolle orders, hadden ze de dag erop een extra drop gedaan, wel op een raar uur.
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
voor op vraag & aanbod? net als de ps5 en xboxkarakedi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:20:
V&A moet ook gevuld worden.Aggressor schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:31:
[...]
voor op vraag & aanbod? net als de ps5 en xbox
Binnenkort ook een Nvidia 3070ti FE en 3090 FE.
of op een ander tijdstip...rutgerdj schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:27:
Dit mag je hier niet meer posten.
[ Voor 90% gewijzigd door Degrader op 30-09-2021 16:37 ]
Kunnen we niet gewoon een meeting houden in dat warehouse waar ze die kaarten vanuit versturen?
Of elke DHL bus tegenhouden?
Beste wat AMD kan doen is denk ik een maand lang niks release en dus een buffer opbouwen.
En dan met een soort pre'order systeem gaan werken dat je dus op voorhand moet pre'orderen en dan hebben hun alle tijd om de kaarten eerlijk te verdelen.
Nu plukken elke keer wellicht dezelfde mensen de kaarten weg dmv script's tools etc.
Want volgens mij is het nu zo dat je per account/adres ( paypal cc etc.) 1 kaart kan bestellen
dus je kan de 6700xt, 6800, 6800xt & 6900xt bestellen.
alleen als je dus 1 van deze bovenstaande binnen een periode van 3 maanden reeds al besteld hebt wordt hij gecanceld. mits je dus dezeldfe adres gebruikt.
Dus stel je hebt meerdere adressen en paypal's tot je beschikking en je gebruikt dus een script kan je behoorlijk wat kaarten uit de markt halen.
zag laatst ook een advertentie op marktplaats van een miner die bood ook behoorlijk wat kaarten aan.
4 van elke type excl de 6900xt.
Of elke DHL bus tegenhouden?
Beste wat AMD kan doen is denk ik een maand lang niks release en dus een buffer opbouwen.
En dan met een soort pre'order systeem gaan werken dat je dus op voorhand moet pre'orderen en dan hebben hun alle tijd om de kaarten eerlijk te verdelen.
Nu plukken elke keer wellicht dezelfde mensen de kaarten weg dmv script's tools etc.
Want volgens mij is het nu zo dat je per account/adres ( paypal cc etc.) 1 kaart kan bestellen
alleen als je dus 1 van deze bovenstaande binnen een periode van 3 maanden reeds al besteld hebt wordt hij gecanceld. mits je dus dezeldfe adres gebruikt.
Dus stel je hebt meerdere adressen en paypal's tot je beschikking en je gebruikt dus een script kan je behoorlijk wat kaarten uit de markt halen.
zag laatst ook een advertentie op marktplaats van een miner die bood ook behoorlijk wat kaarten aan.
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
De page zit nog steeds op de line is closed, ik zou de standaard store al terug verwachten.
Mogelijk willen ze nogmaals proberen.
Postman had al aangegeven dat de warehouse aantallen (dus de totale voorraad van AMD Europe zelf) afnamen en er ook weinig bij komen. Als er niets bij zou komen deze maand, dan zou de warehouse leeg zijn eind oktober.ShockRaver schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:39:
Kunnen we niet gewoon een meeting houden in dat warehouse waar ze die kaarten vanuit versturen?
Of elke DHL bus tegenhouden?![]()
Een herstart morgenavond lijkt me realistischer. Dat doen ze vaker op die manier. Maar ze hebben soms ook wel eens (1 of 2 keer) 's avonds doorgestart.IceTeaGX schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:43:
De page zit nog steeds op de line is closed, ik zou de standaard store al terug verwachten.
eerlijkse is de trouwe AMD fans die al een AMD kaart hebben voorrang geven, en ook op de leeftijd van de kaart zodat de arme stakkers met een oude kaart eerst bediend worden.
Ik sta dan al klaar met mijn R9 270X (jaja!)
Jij hebt teminste nog een kaart. Eerlijker zou zijn scalpers zonder een kaart voorrang te gevenTMT schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:47:
eerlijkse is de trouwe AMD fans die al een AMD kaart hebben voorrang geven, en ook op de leeftijd van de kaart zodat de arme stakkers met een oude kaart eerst bediend worden.
Weet je wel wat een scalper is hahah8bal schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:48:
[...]
Jij hebt teminste nog een kaart. Eerlijker zou zijn scalpers zonder een kaart voorrang te geven
Verwijderd
Dus als de scalper is uitverkocht krijgt die weer voorrang?h8bal schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:48:
[...]
Jij hebt teminste nog een kaart. Eerlijker zou zijn scalpers zonder een kaart voorrang te geven
Eens! Dan kan ik gewoon een foto van mijn huidige systeem als bewijs meesturen! Zo bewijs ik een AMD fan te zijn en mag ik een mooie 6800xt kopen!TMT schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:47:
:strip_exif()/f/image/J8NSvfVP2gajevsneVsEmD3F.jpg?f=fotoalbum_large)
Goed idee. Ik zit al een jaar te gamen op mijn oude Radeon HD6850 uit 2010.TMT schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:47:

Mijn RTX 2060S ging vorig jaar kapot toen ik net mijn GTX 970 verkocht had....

Edit: jouw R9 schijnt ongeveer twee keer zo snel te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Exar op 30-09-2021 17:07 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ach er is geen systeem te vinden die 'eerlijker' is. Op elk systeem worden wel trucjes gevonden om er door te komen.
Kan in ieder geval voor alle voorgestelde manieren al van alles verzinnen om zelf voorrang te krijgen
Kan in ieder geval voor alle voorgestelde manieren al van alles verzinnen om zelf voorrang te krijgen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Voor veel te veel geld?Exar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:04:
[...]
toen ik net mijn GTX 970 verkocht had....
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Nee helaas, dat was net voor het gedoe, dus gewoon voor een normale prijs verkocht.
En die 2060S konden ze niet repareren ofzo, dus daar ook aankoopbedrag voor terug gekregen waar ik niets meer mee kon kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Exar op 30-09-2021 17:09 ]
Elke week een nieuwe manier van werken zodat ze het systeem niet kunnen leren te misbruiken.Hupske schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:05:
Ach er is geen systeem te vinden die 'eerlijker' is. Op elk systeem worden wel trucjes gevonden om er door te komen.
Altijd spannend.
Shit happens. Ik heb ooit mijn Apple aandelen verkocht net voor de release van de eerste iPhoneExar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:07:
[...]
Nee helaas, dat was net voor het gedoe, dus gewoon voor een normale prijs verkocht.

het is prima te doen, je moet gewoon net zoals finalmouse een event hosten waarbij je via webcam gevalideerd wordtIceTeaGX schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:11:
[...]
Elke week een nieuwe manier van werken zodat ze het systeem niet kunnen leren te misbruiken.
Altijd spannend.
Haha ja, maar dat vind ik ook niet erg verder, ik zie GPU's niet als investering ofzo. Vind het meer jammer dat ik met zo'n oude videokaart zit te gamen.TMT schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:15:
[...]
Shit happens. Ik heb ooit mijn Apple aandelen verkocht net voor de release van de eerste iPhone
Ben al bijna een jaar aan het proberen een kaart voor een beetje een normale prijs te krijgen. Ik hoop nog steeds ooit een drop te scoren.
Is dit een troll of..?PmBb schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:35:
3x 6800XT en 2x 6800 vandaag gescoord. Daar zullen mijn vrienden en collega's blij mee zijn. Thanks voor de hulp @Postman!
Ja, en ze zijn gewoon al lang niet meer grappig...911GT3-RS schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:36:
[...]Is dit een troll of..?
Je kunt per "soort" kaart er maar 1 bestellen binnen .. zeg... 3-4 maanden. Tenzij je tig adressen en paypals hebt.
In dit geval, gezien dat er niks nakko nada verkocht is. Ja een wappie.
Nou, vandaag was wel weer een succes
.
Is er iemand die legit door de queue is gekomen (dus zonder iemand anders cookies te nuttigen) en tot de oranje knop is gekomen?
Is er iemand die legit door de queue is gekomen (dus zonder iemand anders cookies te nuttigen) en tot de oranje knop is gekomen?
ik stem gele briefkaart met bijhorende kindertekening/briefHupske schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:05:
Dus een soort pre-order met een wachtrij, dat ging erg goed bij NVidiaShockRaver schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:39:
Of elke DHL bus tegenhouden?![]()
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De store is terug "normaal"
kans is klein dat er vandaag nog iets gaat gebeuren.
kans is klein dat er vandaag nog iets gaat gebeuren.
Ik kwam tot de oranje knop, maar kon niet erop drukken door een 503 errorrutgerdj schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:07:
Nou, vandaag was wel weer een succes.
Oranje knop wel gezien maar zodra je een checkout deed, maar je kwam daarna weer terug op de overzicht pagina van de shop. Deed dus niet heel veel...rutgerdj schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:07:
Nou, vandaag was wel weer een succes.
DROP IS OVER 15 MINUTEN
[ Voor 8% gewijzigd door rutgerdj op 30-09-2021 21:39 ]
Corectie, queue is open.rutgerdj schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:38:
DROP IS OVER 15 MINUTEN
Er moet nu ook een mail adres opgegeven worden alvorens in de queue te gaan, extra stap dus.
En correctie2, de line is al terug paused.
Kreeg wachtrij van 6-7 minuten, en deze bleef op dat punt hangen
queue ID's worden weer volop gedeeld blijkbaar.
[ Voor 44% gewijzigd door IceTeaGX op 30-09-2021 21:49 ]
Krijg niks na oranje knop 
You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability.

You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability.
[ Voor 67% gewijzigd door jordy5 op 30-09-2021 21:48 ]
Ofwel is alles op, ofwel is het probleem van eerder op de avond nog niet opgelost.jordy5 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:47:
Yup. Lijkt wel een test ofzo. Zelfde geneuzel als vanmiddag.jordy5 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:47:
Sinterklaas wil bier !
Kom ook niet verder dan de oranje knop.
Dat is inderdaad nieuw (voor mij dan)Borys27 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:53:
Ik moest nu ook een emailadres opgeven om in de queue te komen, is dat nieuw?
Ik kwam zelfs zo ver niet eens.MrMaluku1 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:52:
Kom ook niet verder dan de oranje knop.
Zitten jullie al de hele avond de site te refreshen ofwat?
Ik zat nog wel mee in de pre-queue wachtrij met 3 browsers, maar dan toch een wachttijd.
Nieuwe strategie van AMD:
Email moet dadelijk matchen met email adres van de bestelling.
Checken ze meteen hoeveel queues je had lopen.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
mails genoeg, moet alleen onthouden welk adres ik waar gebruik.LED-Maniak schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:54:
Extra laag bescherming, en elke wijziging is goed om de scripters sterk te vertragen.MichaelBelgium schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:56:
Dat zou de slechtste strategie zijn. Je kan oneindig veel e-mails maken en zelf ook gebruiken bij bestelling
Maar de afreken issues hebben ze nog niet kunnen oplossen, blijkbaar zelfde situatie als daarnet.
Er zit nu ergens een backend-dev zijn hoofd te breken en zolang is de line paused
poor fella.
[ Voor 44% gewijzigd door IceTeaGX op 30-09-2021 21:59 ]
Dat zou de slechtste strategie zijn. Je kan oneindig veel e-mails maken en zelf ook gebruiken bij bestellingLED-Maniak schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:54:
Want?MichaelBelgium schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:56:
[...]
Dat zou de slechtste strategie zijn. Je kan oneindig veel e-mails maken en zelf ook gebruiken bij bestelling
Cookie delen gaat dan lastig worden. Dat kan dan niet.
Dan moeten ze 10.000'en queues openen met unieke emailadressen en als er een doorheen is de gegevens voor dit email adres delen met degene die anders het cookie had gekregen.
Vertrouw jij een ander met jouw order data en prive gegevens?
[ Voor 6% gewijzigd door LED-Maniak op 30-09-2021 22:01 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Kon nog steeds de bestelloop uitvoeren tot de oranje knop.. tot nu helemaal op zwart. Heb niet het idee dat ze wat gaan verkopen
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/nl" on this server.
Reference #
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/nl" on this server.
Reference #
De queu is wel weer up. 24min…
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Heb er eentje van 5 en de ander van 9
Yes.. heb order nr
AMD Radeon™ RX 6700 XT Graphics en credit card afschrijving (+ email bevestiging)
[ Voor 75% gewijzigd door jordy5 op 30-09-2021 22:17 ]
Dus na de queue kom je gewoon in de shop en kan je een bestelling doen? En dan moet je maar hopen dat je op tijd bent?
firefox fucks it up, krijg geen paypal button en credit info invullen lukt ook niet.
Ja na de queue kom je gewoon in de store, maar ik heb wel tot 2x toe de "verkeerde" store gekregen (met alleen CPU''s). Een F5 deed wonderen. Was wel een drama om hem in de cart te krijgen, wel 10x moeten klikken.
Zal wel geen 6800xt meer zijn over 10 min..
had net twee wachtrijen open, alle 2 erdoorheen, alle 2 een kaart en bij alle 2 bij het drukken op de PLACE ORDER knop terug in de queue gegooid...
die zijn al lang opSteve Seagul schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:18:
Zal wel geen 6800xt meer zijn over 10 min..
6800 ook
En ik ben net terug naar de queue gestampt bij het bestellen van een 6900XT dus waarschijnlijk is alles al op
out of stockMrMaluku1 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:19:
had net twee wachtrijen open, alle 2 erdoorheen, alle 2 een kaart en bij alle 2 bij het drukken op de PLACE ORDER knop terug in de queue gegooid...
Tot 2 keer achtereen met een 6900XT niet gelukt te kunnen kopen met creditkaart.
2de keer toch terug kunnen toevoegen, dus nog op stock. (De 6800(xt) was toch al weg.)
Och hopeloze affaire
PS firefox strict no tracking policy dus niet aanzetten ....
Dat heeft me al zeker een 6800XT gekost.
Voor de 6900XT's heb ik de indruk dat ze mijn creditkaart niet accepteren, maar zonder foutmelding heb je er her raden naar.
[ Voor 25% gewijzigd door IceTeaGX op 30-09-2021 22:29 ]
Mooi
[ Voor 104% gewijzigd door LED-Maniak op 30-09-2021 22:55 ]
lol net bij "less then 1 minute" en dan de melding dat alles uitverkocht is...
Ik wilde dit jaar mijn pc gaan upgraden, maar dat gaat hem niet worden. Serieus wat een rotzooi is de GPU markt geworden. Tot die tijd enkel gamen op de Xbox Series X. Dit gedoe begint te lachwekkend voor woorden.
Ik vind het best wel grappig eigenlijk.IceTeaGX schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:37:
[...]
Ja, en ze zijn gewoon al lang niet meer grappig...
Nice! ik heb een 6700 XT ook met paypal, btw heb jij behalve een paypal mail iets van een amd bevestigingsmail ontvangen?Borys27 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:14:
Ik heb een order submitted van een 6800XT, en Paypal is afgeschreven
Je krijgt nog een order submitted email.AMDGeefMeNKaart schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:20:
[...]
Nice! ik heb een 6700 XT ook met paypal, btw heb jij behalve een paypal mail iets van een amd bevestigingsmail ontvangen?
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |