Om 17.22 uur.SkullboX schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:23:
[...]
Nice! Hoe laat kreeg jij vandaag de order confirmation voor de 6800XT?
Damn, ik het de order confirm al sinds 11.52, maar helaas nog geen shipping confirmation.
Kan nog tot uiterlijk dinsdag duren voor je shipping info hebt, kan ook tijdens het schrijven va ndit bericht al binnen zijnSkullboX schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:28:
[...]
Damn, ik het de order confirm al sinds 11.52, maar helaas nog geen shipping confirmation.
Het is nochtans dankzij @Vuurvli3gje dat het gewone stervelingen ook lukt een kaartje te scoren (als de order confirmation nu nog in een shipping confirmation verandert tochVuurvli3gje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:38:
Ik ga dit draadje verlaten en op zoek naar een ander thuis.
Bedankt iedereen hier en misschien komen we elkaar ergens anders wel weer tegen.
Respect voor wat ie allemaal kan, en dat we het zullen missen is een feit dat zeker is!
Dat wilt niets zeggenSkullboX schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:28:
[...]
Tot woensdag zelfs, dat had ik met mijn eerste 6800 XT. Die kwam dus pas precies een week na de bestelling binnen.Skyline GT-R schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:56:
[...]
Dat wilt niets zeggenMijn order confirm is van gisteren 16:25. Maar nog geen shipping hier. Zoals al vaker aangehaald hier. Dat kan tot dinsdag duren…
Gelijk heb je, en toen het 2 maanden terug gelukt was de 6700XT te bestellen was ik er minder ongerust over, maar nu de 6800XT eindelijk gelukt is blijft ik para.Skyline GT-R schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:56:
[...]
Dat wilt niets zeggenMijn order confirm is van gisteren 16:25. Maar nog geen shipping hier. Zoals al vaker aangehaald hier. Dat kan tot dinsdag duren…
Blij voor diegene die met zijn hulp een kaart gescoord hebben, maar maak je geen illusie dankzij die scripts zijn er ook velen die geen kaart hebben weten te bemachtigen omdat ze minder kans maakte en dat word iets te makkelijk vergeten.Bockelaar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:04:
ja man @Vuurvli3gje onwijs bedankt. Zonder jou zouden er een hoop tweakers geen kaart hebben gescoord. Jammer dat er een aantal dat anders zien en je op deze enorm nare manier bijna wegpesten.
Thanks anyway!
edit:
btw: laat ff weten waar je landt, ik ben nog in de markt voor een kaart voor in mijn vrouw's PC
Toen het script naar de betaalde versie veranderde was er een duidelijk drop in succes te zien voor de gewone stervelingen met alleen een button knop en tevens waren er meer kaarten op de V&A te vinden wat natuurlijk al wel het 1 en ander verteld helaas.
Van mij mag vuurvliegje lekker blijven of niet dat moet hij/zij zelf weten maar dat dit soort scripts voortaan niet meer toegestaan worden lijkt me een welkome verandering en komt de eerlijkheid tegenover iedereen ten goede.
Het ouderwetse knoppen script was daarentegen wat anders. Dat was gewoon bittere noodzaak door het falen van AMD en hun belabberde site.
Alle moraal ridders komen boven drijven.
Al zijn posts aangaande het script zijn om 10:00 uur verwijderd voor whatever reden, maar schijnbaar is er achter de schermen iets gaande.
Persoonlijk vindt ik het erg jammer, want dit is tweakers. oh wacht dat was 10 jaar geleden.
Zal deze post ook wel niet meer zien over een uur of wat.
Al zijn posts aangaande het script zijn om 10:00 uur verwijderd voor whatever reden, maar schijnbaar is er achter de schermen iets gaande.
Persoonlijk vindt ik het erg jammer, want dit is tweakers. oh wacht dat was 10 jaar geleden.

Zal deze post ook wel niet meer zien over een uur of wat.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Op zich valide punten. Maar "betaald" vind ik een groot woord. Dit ging om een "koffie/bedankje", wat ik al had gegeven meteen toen een kaart was gelukt en alles nog voor iedereen openbaar beschikbaar was. Vijf euro was het geloof ik. Laatste keer dat ik (wel tijdje terug) keek, had hij minder dan 100 koffies gehad. Dat is alles bij elkaar minder dan 1 goed gescalpte 3080.... Gaat helemaal nergens over als je de uren effort bekijkt. Heel veel mensen hebben toen hier kaarten gekregen door hem en tot deze week nog ook nog met de links. Niet helemaal fair hoe sommigen hier mee om gaan. Kijk eens wat de buy-in kost/kostte op veel Discords.computerjunky schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:47:
[...]
Blij voor diegene die met zijn hulp een kaart gescoord hebben, maar maak je geen illusie dankzij die scripts zijn er ook velen die geen kaart hebben weten te bemachtigen omdat ze minder kans maakte en dat word iets te makkelijk vergeten.
Toen het script naar de betaalde versie veranderde was er een duidelijk drop in succes te zien voor de gewone stervelingen met alleen een button knop en tevens waren er meer kaarten op de V&A te vinden wat natuurlijk al wel het 1 en ander verteld helaas.
Van mij mag vuurvliegje lekker blijven of niet dat moet hij/zij zelf weten maar dat dit soort scripts voortaan niet meer toegestaan worden lijkt me een welkome verandering en komt de eerlijkheid tegenover iedereen ten goede.
Het ouderwetse knoppen script was daarentegen wat anders. Dat was gewoon bittere noodzaak door het falen van AMD en hun belabberde site.
Zowel VV als Postman hebben heel veel mensen geholpen, maar omdat de laatste blijkbaar wat meer support heeft op dit forum krijg je allerlei "kampen". Ook het oude knoppen script gaf mensen (hier op Tweakers) een oneerlijk voordeel tov de gewone man, zie het verschil niet zo. Net zo als de mensen met 40-100 browser sessie open. AMD systeem was en is gewoon niet fool-proof, er zijn betere manieren. In ieder geval dank aan beide heren, door hen mijzelf en een aantal mensen toch kunnen voorzien van mooie kaarten voor een goede prijs !
Sinterklaas wil bier !
Ondertussen is de Shipping Confirm ook binnen om 9:22 PMSkyline GT-R schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:56:
[...]
Exact idemSkyline GT-R schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:43:Ondertussen is de Shipping Confirm ook binnen om 9:22 PM
Het script blijft bestaan, het enige dat wezenlijk zal veranderen is dat er minder tweakers zullen zijn die hierdoor succes gaan hebben. Los van welk moreel standpunt dan ook, het is altijd een technologische wapenwedloop; de beste tools winnen en blijven bestaan tot er aan de kant van de verkoper iets aan gedaan wordt. Het zal ook echt niet het enige script met deze functionaliteit geweest zijn; enkel de enige die relatief openbaar beschikbaar was voor de gewone sterveling.computerjunky schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:47:
Ik ben even nieuwsgierig: Welke kaart en wanneer had je deze kaart de vorige keer besteld?911GT3-RS schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:53:
Mijne is gecanceld helaas pindakaasj
Daar ga ik ook vanuit, echter wordt daar geen woord over gerept.
Heb van nature geen negatieve inslag en hij heeft elke week de boel gemodificeerd zo dat het werkte.
Gone but not forgotten i'm sure.
gemis voor mensen di het niet hebben.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Een 6800XT, die ik vorige week ook had besteld dus was te verwachten x)Degrader schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:02:
[...]
Ik ben even nieuwsgierig: Welke kaart en wanneer had je deze kaart de vorige keer besteld?
Mijn 6800 is ook verzonden.
2 weken geleden kon ik de 6700xt aanpassen naar afhaalpunt en nu met de 6800 wederom.
DHL gaat er op vooruit
Nu nog wachten of de 6700xt voor mijn broer is gelukt. Zo ja, dan gaat het vooral om het Paypal en factuur adres en niet om het aflever adres.
2 weken geleden kon ik de 6700xt aanpassen naar afhaalpunt en nu met de 6800 wederom.
DHL gaat er op vooruit
Nu nog wachten of de 6700xt voor mijn broer is gelukt. Zo ja, dan gaat het vooral om het Paypal en factuur adres en niet om het aflever adres.
[ Voor 33% gewijzigd door Hupske op 25-09-2021 08:28 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
DHL Track & Trace ontvangen voor een levering op maandag, prima want dan ben ik thuis. Hopelijk verloopt alles zoals gepland.
Zoals James May het ooit zei: I'm actually genuinely chuffed to bits!
Zijn er trouwens nog mensen uit België die de franstalige e-mails door hun strot geduwd krijgen? Ik had op de website gekozen voor Engels, maar dat vonden ze blijkbaar niet de moeite.
Zijn er trouwens nog mensen uit België die de franstalige e-mails door hun strot geduwd krijgen? Ik had op de website gekozen voor Engels, maar dat vonden ze blijkbaar niet de moeite.
[ Voor 10% gewijzigd door RuddyMysterious op 25-09-2021 08:51 ]
AMD beslist dat we fransozen zijn, of wij het nu willen of nietRuddyMysterious schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 08:43:
DHL Track & Trace ontvangen voor een levering op maandag, prima want dan ben ik thuis. Hopelijk verloopt alles zoals gepland.

- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Hierbij een laatste reactie van mijn kant uit over het verdwijnen van de scripts (iets wat ik trouwens een kleine maand geleden al zelf besloten had te doen omdat ik de gebeurtenissen voor en achter de schermen niet prettig meer vond). Ik gebruik hier even de post van @ParaWM, dit is niet specifiek een reactie op alleen hem.
Even voor de goede orde: ik ben al vrij snel gestopt met het verder uitbouwen van het script omdat dit teveel op een bot ging lijken en dus zorgde dat wij als Tweakers een oneerlijk voordeel zouden krijgen over de mensen die niet hier rondhangen. Nog los dat voor elke "gamer" je ook zo een "scalper" helpt (hoewel in mijn ogen beide niet bestaan want geld doet rare dingen met mensen).
Ik heb ook altijd gewaarschuwd dat mensen ook mijn script niet moesten gebruiken als ze niet weten wat het doet, ondanks dat het voor iedereen met kennis van JavaScript te controleren was. Dit is inherent aan de waardeloze opzet van de AMD website, die het eigenlijk gewoon toestaat dat allerlei data gelekt kan worden.
Het gebruik van statements als "verval van de oude Tweakers community", "censuur" en "wegpesten" zegt eigenlijk al genoeg. Vergeet niet dat iedereen hier onderdeel is van de "Tweakers community", je hebt dus zelf bijgedragen aan het verval.
Er zijn heel wat mensen die er heel veel tijd en energie ingestoken hebben, en die vragen er niets voor.Gaat helemaal nergens over als je de uren effort bekijkt
Ik kan je verzekeren dat dit echt niet het geval is. Sure ik heb wat meer bekendheid, maar door boven het maaiveld uit te steken ook een hoop tegenstanders. Mijn transparantie over mijn doen en laten is daarbij ook een doorn in het oog van veel mensen.Zowel VV als Postman hebben heel veel mensen geholpen, maar omdat de laatste blijkbaar wat meer support heeft op dit forum krijg je allerlei "kampen".
Het oude knoppen script was echt wel pure noodzaak. Toen de originele versie op PartAlert verscheen kon je eigenlijk niet meer zonder. Echter maakte die gebruik van een inlaad functie waarbij het dus mogelijk was om malafide code in te laden. Dit was de reden voor mijn eigen fork en daarna is het uitgegroeid.Ook het oude knoppen script gaf mensen (hier op Tweakers) een oneerlijk voordeel tov de gewone man, zie het verschil niet zo.
Even voor de goede orde: ik ben al vrij snel gestopt met het verder uitbouwen van het script omdat dit teveel op een bot ging lijken en dus zorgde dat wij als Tweakers een oneerlijk voordeel zouden krijgen over de mensen die niet hier rondhangen. Nog los dat voor elke "gamer" je ook zo een "scalper" helpt (hoewel in mijn ogen beide niet bestaan want geld doet rare dingen met mensen).
Ik heb ook altijd gewaarschuwd dat mensen ook mijn script niet moesten gebruiken als ze niet weten wat het doet, ondanks dat het voor iedereen met kennis van JavaScript te controleren was. Dit is inherent aan de waardeloze opzet van de AMD website, die het eigenlijk gewoon toestaat dat allerlei data gelekt kan worden.
Het gebruik van statements als "verval van de oude Tweakers community", "censuur" en "wegpesten" zegt eigenlijk al genoeg. Vergeet niet dat iedereen hier onderdeel is van de "Tweakers community", je hebt dus zelf bijgedragen aan het verval.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
En @Rhinostril: dit lijkt te komen door de gebruikte endpoint van de website. Als je afrekent via de /de versie dan krijg je alle communicatie in het Duits.RuddyMysterious schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 08:43:
Je kunt dit zelf forceren tijdens plaatsen van de bestelling door het te wijzigen, helaas heb je daarvoor simpelweg de tijd niet meer tegenwoordig omdat het weer een race geworden is om snel een order te kunnen plaatsen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Als je de 6700XT niet eerder besteld hebt dan zal het wel goed komen. Verder blijft het beleid van 1 SKU per huishouden per periode bestaan. Tweemaal dezelfde kaart bestellen tijdens een drop is dan ook vragen om problemen (waarbij je dus ook risico loopt dat ze 'per ongeluk' beide orders annuleren, hoewel dat nauwelijks lijkt voor te komen).niels-cil schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:21:
[...]
Eentje. Had 2x 6700 XT. Hopelijk wordt andere niet gecancelt
Dit ligt aan je regio. In sommige regio's komen de kaarten niet met DHL zakelijk, maar altijd met de gewone bezorger. 99% zeker van dat jouw originele tijdslot al niet 08.00-18.00 was.Hupske schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 08:26:
Mijn 6800 is ook verzonden.
DHL gaat er op vooruit
Sinterklaas wil bier !
Daarom is DHL er op vooruit gegaan. Eerdere bestelde kaarten waren allemaal zakelijk verzonden. Dus het is mijn regio veranderd afgelopen 2 maanden blijkbaar.ParaWM schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:26:
[...]
Dit ligt aan je regio. In sommige regio's komen de kaarten niet met DHL zakelijk, maar altijd met de gewone bezorger. 99% zeker van dat jouw originele tijdslot al niet 08.00-18.00 was.
Ah ja, was ook per ongeluk dat ik 2 besteld heb. Eerste keer leek het namelijk mislukt. Foutmelding en terug naar queue.Postman schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:20:
[...]
Als je de 6700XT niet eerder besteld hebt dan zal het wel goed komen. Verder blijft het beleid van 1 SKU per huishouden per periode bestaan. Tweemaal dezelfde kaart bestellen tijdens een drop is dan ook vragen om problemen (waarbij je dus ook risico loopt dat ze 'per ongeluk' beide orders annuleren, hoewel dat nauwelijks lijkt voor te komen).
Ik baal er wel een beetje van. Ben zelf nog opzoek naar een 6700XT en dat wordt nu wel een stuk moeilijker gemaakt.
6700xt is nog wel redelijk te verkrijgen mits je op tijd bent.BramViking schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 17:08:
Ik baal er wel een beetje van. Ben zelf nog opzoek naar een 6700XT en dat wordt nu wel een stuk moeilijker gemaakt.
6800 & 6800 XT zijn pas echt een ramp.
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Even een vraag aan jou daarover. Afgelopen donderdag kwam ik tot 3 keer op het PayPal scherm terecht om de betaling te accorderen. Maar bij alle drie de keren bleek dat mis te gaan bij het akkoord geven ervan. Zodra ik de betaling op PayPal goedgekeurd had, werd ik terug gezet in de AMD lijn?ShockRaver schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 17:31:
[...]
6700xt is nog wel redelijk te verkrijgen mits je op tijd bent.
6800 & 6800 XT zijn pas echt een ramp.
Dat betekent dat de kaart in jouw mandje inmiddels is uitverkocht. Tijdens het bestelproces is de voorraad opgekocht en daarom word je bij het afronden teruggestuurd naar de wachtrij.BramViking schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 17:49:
[...]
Even een vraag aan jou daarover. Afgelopen donderdag kwam ik tot 3 keer op het PayPal scherm terecht om de betaling te accorderen. Maar bij alle drie de keren bleek dat mis te gaan bij het akkoord geven ervan. Zodra ik de betaling op PayPal goedgekeurd had, werd ik terug gezet in de AMD lijn?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Hoe laat was de eerste keer dat je dit probeerde ongeveer?BramViking schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 17:49:
[...]
Even een vraag aan jou daarover. Afgelopen donderdag kwam ik tot 3 keer op het PayPal scherm terecht om de betaling te accorderen. Maar bij alle drie de keren bleek dat mis te gaan bij het akkoord geven ervan. Zodra ik de betaling op PayPal goedgekeurd had, werd ik terug gezet in de AMD lijn?
Zeer waarschijnlijk wat @Ducatii zegt is gebeurt hier, hoewel ik begrijp dat het afgelopen donderdag weer een 503 festijn was. Dit zorgt ook voor problemen met koppelen van je betaling aan je mandje en kan dus ook de reden zijn dat je terug in de rij komt (immers wil je afrekenen zonder akkoord van betaling zover de server kan zien).
Afgelopen donderdag was het een drama met 503 errors. Ik had hetzelfde als jou maar na veel F5 drukken kreeg ik om 12 over 4 een order bevestiging voor een 6800xt. Die was toen al lang en breed uitverkocht.BramViking schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 17:49:
[...]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
En dat hebben we dan weer te danken aan de bots en de massa gebruikers in groepen die nu op gemakkelijke manier vanaf het eerste moment door de queue komen en dus de hele miserie van voor de queue terugbrengen. Er zijn wederom te veel kopers tegelijk net als voor de queue.LED-Maniak schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:29:
[...]
Afgelopen donderdag was het een drama met 503 errors. Ik had hetzelfde als jou maar na veel F5 drukken kreeg ik om 12 over 4 een order bevestiging voor een 6800xt. Die was toen al lang en breed uitverkocht.
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Ik stond al rond 15:55 op de website van AMD te kijken of het kon; om vervolgens te moeten lezen dat mijn wachtrij meer dan een uur zou gaan duren. Het is dat vuurvliegje een link geplaatst had, anders had niemand hier die dag een videokaart kunnen scoren en begrijp ik het nou goed dat ook links niet meer geplaatst mogen worden?Postman schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:28:
[...]
Hoe laat was de eerste keer dat je dit probeerde ongeveer?
Zeer waarschijnlijk wat @Ducatii zegt is gebeurt hier, hoewel ik begrijp dat het afgelopen donderdag weer een 503 festijn was. Dit zorgt ook voor problemen met koppelen van je betaling aan je mandje en kan dus ook de reden zijn dat je terug in de rij komt (immers wil je afrekenen zonder akkoord van betaling zover de server kan zien).
Al met al weet ik nu zo even niet of ik wel een nieuwe pc ga aanschaffen. Ik vertik het om een kaart te kopen boven de gestelde adviesprijs van de fabrikant.
De moraalridders denken dat ze nu slim zijn geweest om dit hogerop te spelen. Feit blijft wel dat als @Vuurvli3gje geen link had gedeeld er niemand hier een kaart had kunnen scoren. De AMD wachtrijen gaan hierdoor niet korter worden, feit is ook dat alle kaarten binnen 10 minuten uitverkocht zijn. Men gaat zich nu verkassen richting telegram en discord groepen waar de links wel gedeeld mogen worden en de moraalridders hier tegen een wachtrij van meer dan een uur mogen aankijken. Het is ieders verantwoordelijkheid om wel of geen scripts te gebruiken, maar op de man spelen is not done...BramViking schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:44:
[...]
Ik stond al rond 15:55 op de website van AMD te kijken of het kon; om vervolgens te moeten lezen dat mijn wachtrij meer dan een uur zou gaan duren. Het is dat vuurvliegje een link geplaatst had, anders had niemand hier die dag een videokaart kunnen scoren en begrijp ik het nou goed dat ook links niet meer geplaatst mogen worden?
Al met al weet ik nu zo even niet of ik wel een nieuwe pc ga aanschaffen. Ik vertik het om een kaart te kopen boven de gestelde adviesprijs van de fabrikant.
Heb jij een link van een Telegram groep waar dit wel gedropt wordt? Kan ook via DM. Maar de wachtrijen op de website van AMD is gewoon niet te doen.touzani schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:51:
[...]
De moraalridders denken dat ze nu slim zijn geweest om dit hogerop te spelen. Feit blijft wel dat als @Vuurvli3gje geen link had gedeeld er niemand hier een kaart had kunnen scoren. De AMD wachtrijen gaan hierdoor niet korter worden, feit is ook dat alle kaarten binnen 10 minuten uitverkocht zijn. Men gaat zich nu verkassen richting telegram en discord groepen waar de links wel gedeeld mogen worden en de moraalridders hier tegen een wachtrij van meer dan een uur mogen aankijken. Het is ieders verantwoordelijkheid om wel of geen scripts te gebruiken, maar op de man spelen is not done...
Toch nog een laatste post hier omdat er vragen kwamen omtrent het script en ik dit niet bij mijn vorige post heb vermeld: Het script verdwijnt niet. Wat mijn nieuwe thuis wordt weet ik nog niet, daar ga ik rustig de tijd voor nemen.
Ik wil bij deze ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om mijn excuses aan @d3x aan te bieden. Mijn post was onnodig bot, dat had ik niet zo moeten doen.
Ik judge verder niemand op het met winst verkopen, het ging mij hier om de scheinheligheid.
Bedankt voor alle berichten die ik ontvangen heb, ik zal even de tijd nodig hebben om ze allemaal te lezen en beantwoorden.
Till we meet again
Ik wil bij deze ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om mijn excuses aan @d3x aan te bieden. Mijn post was onnodig bot, dat had ik niet zo moeten doen.
Een gewaagde mening van iemand die dit heeft gezegd:Postman schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:15:
Er zijn heel wat mensen die er heel veel tijd en energie ingestoken hebben, en die vragen er niets voor.
Beweerd transparant te zijn:Postman schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 00:36:
Als mensen hier liever geen data willen delen dan ga ik ook geen aantallen vertellen. Quid pro quo.
Maar vervolgens vergeet te vermelden honderden euro's te hebben verdiend over de portomonee van zijn mede-tweakers.Postman schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:15:
Mijn transparantie over mijn doen en laten is daarbij ook een doorn in het oog van veel mensen.
Ik judge verder niemand op het met winst verkopen, het ging mij hier om de scheinheligheid.
Bedankt voor je feedback, ik neem het mee en ga het onderzoeken.
Bedankt voor alle berichten die ik ontvangen heb, ik zal even de tijd nodig hebben om ze allemaal te lezen en beantwoorden.
Till we meet again
Als hier nieuws over is zou ik dit ook graag horen, kleine kans om door de wachtrij te komen anders....BramViking schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:03:
[...]
Heb jij een link van een Telegram groep waar dit wel gedropt wordt? Kan ook via DM. Maar de wachtrijen op de website van AMD is gewoon niet te doen.
Jammer dat je weg gaat, dankzij je link kwam ik door de wachtrij afgelopen donderdag.Vuurvli3gje schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:16:
Toch nog een laatste post hier omdat er vragen kwamen omtrent het script en ik dit niet bij mijn vorige post heb vermeld: Het script verdwijnt niet. Wat mijn nieuwe thuis wordt weet ik nog niet, daar ga ik rustig de tijd voor nemen.
[...]
Een gewaagde mening van iemand die dit heeft gezegd:
[...]
Beweerd transparant te zijn:
[...]
Maar vervolgens vergeet te vermelden honderden euro's te hebben verdiend over de portomonee van zijn mede-tweakers.
[...]
Bedankt voor je feedback, ik neem het mee en ga het onderzoeken.
Till we meet again
Helaas deed paypal moeilijk over de koppeling met mijn rekening.
Zie het somber in voor komende donderdag aangezien ik zelf 0 verstand heb hoe je eerder door die wachtrij komt.
Kom op man, wat een rare retoriek is dit nou weer? Ik heb afgelopen drop een 6800XT gescoord zonder de link van VV, en diverse mensen met mij. Overigens na zo'n 18 weken proberen.touzani schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:51:
[...]
De moraalridders denken dat ze nu slim zijn geweest om dit hogerop te spelen. Feit blijft wel dat als @Vuurvli3gje geen link had gedeeld er niemand hier een kaart had kunnen scoren. De AMD wachtrijen gaan hierdoor niet korter worden, feit is ook dat alle kaarten binnen 10 minuten uitverkocht zijn. Men gaat zich nu verkassen richting telegram en discord groepen waar de links wel gedeeld mogen worden en de moraalridders hier tegen een wachtrij van meer dan een uur mogen aankijken. Het is ieders verantwoordelijkheid om wel of geen scripts te gebruiken, maar op de man spelen is not done...
Het op de man spelen heb ik hier maar één keer gezien, en dat was door @Vuurvli3gje.
Daarnaast moet je (niet jij specifiek, maar men in het algemeen) je geen illusies maken: als je een dergelijke link gebruikt ben je deel van het probleem, en niet van de oplossing. Voor iedereen die voorpiept, vist iemand die netjes in de rij wacht achter het net. Voor zover ik in kan schatten, gebruikt VV voor de link dezelfde technieken die bots gebruiken. @Vuurvli3gje, klopt dit? Voor de duidelijkheid, ik snap het prima en oordeel ook niet, maar het is een beetje hypocriet om te klagen over mensen die alles opkopen en dan zelf voor te piepen.
Dat vind ik oprecht netjes van je.Vuurvli3gje schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:16:
Volgens mij mag dat nog steeds, dat heeft niets met scripts van doen.BramViking schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:44:
...en begrijp ik het nou goed dat ook links niet meer geplaatst mogen worden?
[ Voor 6% gewijzigd door sdebes op 26-09-2021 16:36 ]
sdebes schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:25:
[...]
Kom op man, wat een rare retoriek is dit nou weer? Ik heb afgelopen drop een 6800XT gescoord zonder de link van VV, en diverse mensen met mij. Overigens na zo'n 18 weken proberen.
Het op de man spelen heb ik hier maar één keer gezien, en dat was door @Vuurvli3gje.
Daarnaast moet je (niet jij specifiek, maar men in het algemeen) je geen illusies maken: als je een dergelijke link gebruikt ben je deel van het probleem, en niet van de oplossing. Voor iedereen die voorpiept, vist iemand die netjes in de rij wacht achter het net. Voor zover ik in kan schatten, gebruikt VV voor de link dezelfde technieken die bots gebruiken. @Vuurvli3gje, klopt dit? Voor de duidelijkheid, ik snap het prima en oordeel ook niet, maar het is een beetje hypocriet om te klagen over mensen die alles opkopen en dan zelf voor te piepen.
[...]
Dat vind ik oprecht netjes van je.
[...]
Volgens mij mag dat nog steeds, dat heeft niets met scripts van doen.
Jij bent one of the lucky few die er heel snel doorheen kwam. Maar jij weet ook dat velen in de wachtrij komen met meer dan een uur. Zelfs bij een wachtrij van 15 minuten is het feestje al voorbij. De link van @Vuurvli3gje vergroot je kansen om wel een kaart te kopen. En de bots waar men naar refereert zijn niet afhankelijk van linkje van Vuurvli3gje. Ik heb het zelf ervaren met sessies met meer dan een uur aan wachttijd, en zodra Vuurvli3gje zijn linkje deelde kwam ik er gelijk doorheen. De meesten houden ook deze thread in de gaten tijdens een drop en zien de link langskomen.sdebes schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:25:
[...]
Kom op man, wat een rare retoriek is dit nou weer? Ik heb afgelopen drop een 6800XT gescoord zonder de link van VV, en diverse mensen met mij. Overigens na zo'n 18 weken proberen.
[...]
Dat vind ik oprecht netjes van je.
[...]
Volgens mij mag dat nog steeds, dat heeft niets met scripts van doen.
*knip* check het grote rode blok
[ Voor 85% gewijzigd door br00ky op 26-09-2021 19:31 ]
Ik heb zeker geluk gehad. En ik heb er heel veel tijd in gestoken, en de nodige hulp gehad. Verandert niets aan het feit dat VV's link niet de enige manier is om iets te kopen, zoals jij stelt.touzani schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:27:
[...]
Jij bent one of the lucky few die er heel snel doorheen kwam. Maar jij weet ook dat velen in de wachtrij komen met meer dan een uur. Zelfs bij een wachtrij van 15 minuten is het feestje al voorbij. De link van @Vuurvli3gje vergroot je kansen om wel een kaart te kopen. En de bots waar men naar refereert zijn niet afhankelijk van linkje van Vuurvli3gje. Ik heb het zelf ervaren met sessies met meer dan een uur aan wachttijd, en zodra Vuurvli3gje zijn linkje deelde kwam ik er gelijk doorheen. De meesten houden ook deze thread in de gaten tijdens een drop en zien de link langskomen.
Ik zeg niet dat bots van VV's script afhankelijk zijn, ik zeg (speculeer) dat ze een gemeenschappelijke basis hebben. En ze hebben in ieder geval hetzelfde effect, wat precies is wat jij beschrijft: mensen die netjes in de rij aansluiten, hebben zeer weinig kans omdat alles al binnen enkele minuten weg is.
Nogmaals, ik denk niet per sé dat de links die @Vuurvli3gje hier deelt slecht zijn. Ik denk alleen dat mensen eerlijk tegen zichzelf moeten zijn, en moeten accepteren dat ze door het klikken op die link onderdeel worden van het probleem.
Sdebes, je hebt gelijk dat de links volgen en scripts gebruiken een voordeel geven tov mensen die het au naturel proberen doen en dat het een soort wapenwedloop is geworden tussen gamers en scalpers enerzijds en klanten en AMD anderzijds.
Het (nog steeds!) voortdurende gebrek aan voldoende aanbod van GPU's is echter niet te wijten aan mensen die scripts of links gebruiken, maar door miners, zélfs door gamers die met hun enige GPU minen, want door te minen draag je bij aan het succes van die coin en aan de waardestijging ervan.
TL;DR: mensen die minen dragen in se veel harder bij tot het grote probleem dat ondertussen al bezig is sinds januari toen ETH ineens zo populair en winstgevend is geworden. Moest minen niet zo boomen, dan was deze thread nooit tot september 2021 blijven gaan over tig mensen die elke week naast een kaart grijpen.
Nogmaals, scalpers zijn pond scum en miners zijn egoïstische opportunisten die liever de wereld naar de kloten helpen voor wat euro's dan hun geweten laten spreken en beseffen dat meedoen géén oplossing is voor wereldproblemen, au contraire.
Het (nog steeds!) voortdurende gebrek aan voldoende aanbod van GPU's is echter niet te wijten aan mensen die scripts of links gebruiken, maar door miners, zélfs door gamers die met hun enige GPU minen, want door te minen draag je bij aan het succes van die coin en aan de waardestijging ervan.
TL;DR: mensen die minen dragen in se veel harder bij tot het grote probleem dat ondertussen al bezig is sinds januari toen ETH ineens zo populair en winstgevend is geworden. Moest minen niet zo boomen, dan was deze thread nooit tot september 2021 blijven gaan over tig mensen die elke week naast een kaart grijpen.
Nogmaals, scalpers zijn pond scum en miners zijn egoïstische opportunisten die liever de wereld naar de kloten helpen voor wat euro's dan hun geweten laten spreken en beseffen dat meedoen géén oplossing is voor wereldproblemen, au contraire.
Jij maakt wel echt een enorm drama van een eerste wereldprobleempje zeg.RuddyMysterious schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:03:
Sdebes, je hebt gelijk dat de links volgen en scripts gebruiken een voordeel geven tov mensen die het au naturel proberen doen en dat het een soort wapenwedloop is geworden tussen gamers en scalpers enerzijds en klanten en AMD anderzijds.
Dan mag ik er correct van uitgaan dat jij minet en dus bijdraagt tot een 'eerstewereldprobleempje' dat bij miljoenen mensen telkens honderden euros heeft gekost zonder dat het enig voordeel voor de maatschappij heeft opgebracht? Je moet niet antwoorden hoor, het is zo reeds duidelijk.
Nee, dat doe ik niet en al zou ik dat doen.. wie zegt dat ik niet alsnog wat goeds zou kunnen doen met de winst die ik maak van scalpen of minen? Je loopt gewoon enorm te zeuren, maar wat doe je er zelf aan? En wie denk jij dat de non-lhr kaarten voornamelijk kopen van scalpers? Dat zijn echt geen arme gamers.RuddyMysterious schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:32:
Dan mag ik er correct van uitgaan dat jij minet en dus bijdraagt tot een 'eerstewereldprobleempje' dat bij miljoenen mensen telkens honderden euros heeft gekost zonder dat het enig voordeel voor de maatschappij heeft opgebracht? Je moet niet antwoorden hoor, het is zo reeds duidelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Pedje-san op 26-09-2021 21:58 ]
Meer minen maakt de prijs niet hoger van ETH. Dat is echt nog niet misschien hoe het werktRuddyMysterious schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:03:
Dat je het niet zo hebt op scalpers is wel duidelijk. Wat vind je van vrije markt?Nogmaals, scalpers zijn pond scum en miners zijn egoïstische opportunisten die liever de wereld naar de kloten helpen voor wat euro's dan hun geweten laten spreken en beseffen dat meedoen géén oplossing is voor wereldproblemen, au contraire.
Haha en gamers betalen 3k voor een videokaart. Ga lekker GroenLinks stemmen stelletje groene communisten.RuddyMysterious schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:03:
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Een comment zonder Quote werkt vgm nog niet. (is oftoppic sorry)Blaat schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:37:
[modbreak]En weer open.
Een aantal van jullie mogen binnenkort een PM verwachten. Discussiëren over scripts is nadrukkelijk verboden. Nog een keer de boel laten ontsporen en we gaan de ZT policy terugzetten en bans uitdelen.[/modbreak]
Edit: Zie nu helemaal onderaan de pagina een reageer knop staan

[ Voor 7% gewijzigd door GameZiseFX op 27-09-2021 12:16 ]
Zijn er al mensen die een Shipping Confirmation hebben ontvangen van de drop van afgelopen week?
Vast wel. En nu?MrMaluku1 schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:13:
Zijn er al mensen die een Shipping Confirmation hebben ontvangen van de drop van afgelopen week?
Was ik even benieuwd naar. Gezien ik mijn Shipping Confirmation nog niet heb ontvangen. Even peilen of dit alleen bij mij is of dat dit ook voor anderen is...
Vrij veel, maar ik wacht ook nog op mijn shipping confirmation. Kreeg zojuist van een tweaker horen dat deze sowieso pas in de middag of avond komen, en aangezien dat rustgevend werkte kies ik ervoor dat te geloven.MrMaluku1 schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:13:
We wachten het rustig afSkullboX schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:16:
[...]
Vrij veel, maar ik wacht ook nog op mijn shipping confirmation. Kreeg zojuist van een tweaker horen dat deze sowieso pas in de middag of avond komen, en aangezien dat rustgevend werkte kies ik ervoor dat te geloven.
Sorry voor mijn lullige opmerking van eerder. Als mods bepaalde discussies verbieden, omdat we daarin niet verder komen, moeten zulke vragen ook niet kunnen. In TS staat het volgende:MrMaluku1 schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:15:
[...]
Was ik even benieuwd naar. Gezien ik mijn Shipping Confirmation nog niet heb ontvangen. Even peilen of dit alleen bij mij is of dat dit ook voor anderen is...
Shipping Confirmation, inclusief DHL tracking nummer: wanneer je dit ontvangt verschilt. Sommige ontvangen dit vrijdag al, maar de meeste op maandag of dinsdag. Het kan ook wel eens later zijn.
Waar blijven die goedkope 6600XT
Heeft het vaak fout
Ik begrijp het. Hetgeen waarnaar je refereert ben ik mee bekend. Was alleen even benieuwd wat de rest ervaartPmBb schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:24:
[...]
Sorry voor mijn lullige opmerking van eerder. Als mods bepaalde discussies verbieden, omdat we daarin niet verder komen, moeten zulke vragen ook niet kunnen. In TS staat het volgende:
[...]
Nergens. Ik verwacht zelf geen GPUs onder MSRP de komende maanden. Mijn verwachting is op zijn vroegst eind zomer volgend jaar uitgaande van productie capaciteit bij TSMC (en Samsung). De verdeling van de vraag naar GPUs is mij te vaag dus om rekening mee te houden.
Meest recente artikeltje over dit onderwerp:
nieuws: IDC: halfgeleidermarkt blijft groeien, kampt in 2023 mogelijk met ove...
De reference 6600 XT via AMD gaat mogelijk nooit beschikbaar komen, daar doen ze aardig mysterieus over. Dus de betaalbare 6600XT blijft een utopie.
Overdrijven is ook een kunst. Bij lancering in augustus waren verscheidene AIB 6600xt's quasi aan MSRP ( of 20€ duurder) redelijk vlot te bestellen.stin00 schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:16:
[...]
De reference 6600 XT via AMD gaat mogelijk nooit beschikbaar komen, daar doen ze aardig mysterieus over. Dus de betaalbare 6600XT blijft een utopie.
Oftewel vind je de MSRP te duur maar das een andere discussie.
Waar kan je die bestellen dan?h8bal schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:25:
[...]
Overdrijven is ook een kunst. Bij lancering in augustus waren verscheidene AIB 6600xt's quasi aan MSRP ( of 20€ duurder) redelijk vlot te bestellen.
Heeft het vaak fout
Dat was echt maar heeeeeel even, waren ook gelijk weg, toen werden ze snel 499 en vond ik ze iets overpriced en heb ik gewacht tot ze weer zouden zakken, nu zijn ze 599h8bal schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:25:
[...]
Overdrijven is ook een kunst. Bij lancering in augustus waren verscheidene AIB 6600xt's quasi aan MSRP ( of 20€ duurder) redelijk vlot te bestellen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
410 voor de Sapphire en 400 voor de Asrock waren toen bestelbaar uit voorraad.JDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:40:
[...]
Dat was echt maar heeeeeel even, waren ook gelijk weg, toen ze 499 werden vond ik ze iets overpriced en heb ik gewacht tot ze weer zouden zakken, nu zijn ze 599
Nergens.
Ja dat was de eerste dag ofzo, wat heeft hij daar nu aan?h8bal schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:41:
[...]
410 voor de Sapphire en 400 voor de Asrock waren toen bestelbaar uit voorraad.
Ik reageer op de uitspraak "Dus de betaalbare 6600XT blijft een utopie."JDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:42:
[...]
Ja dat was de eerste dag ofzo, wat heeft hij daar nu aan?
En die zijn wel betaalbaar beschikbaar geweest.
Als ik een tijdmachine had dan had ik mijn 5700XT nog steedsJDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:42:
[...]
Ja dat was de eerste dag ofzo, wat heeft hij daar nu aan?
Heeft het vaak fout
Die had ik wel van je gekocht voor 600 nutailfox schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:48:
[...]
Als ik een tijdmachine had dan had ik mijn 5700XT nog steeds
Gekke markt he.
Met die logica zijn alle kaarten betaalbaar beschikbaar geweesth8bal schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:43:
[...]
Ik reageer op de uitspraak "Dus de betaalbare 6600XT blijft een utopie."
En die zijn wel betaalbaar beschikbaar geweest.
Hier ook nog niets ontvangen, dus je bent niet de enige.
@Vuurvli3gje Bedankt! Zojuist een 6700XT ontvangen, geleverd door DHL Zakelijk op een adres waar ik niet meer woon. Reed toevallig in de buurt en zag een DHL-busje, die klem gereden en gevraagd of hij een bestelling op mijn adres had.
En dat had hij
En dat had hij
Hij is hier net binnen en heb em alvast in de computer gestopt. Nu drivers installeren en benchmarken.
Vorige week had ik een plaats met 10 minuten wachten, maar dat was hoogstwaarschijnlijk noppes geweest zonder de link van VV, dus oprecht bedankt om die te delen. Peace yo.
Vorige week had ik een plaats met 10 minuten wachten, maar dat was hoogstwaarschijnlijk noppes geweest zonder de link van VV, dus oprecht bedankt om die te delen. Peace yo.
Hier zojuist de 6800XT binnen gekregen, yay! Dank aan @Postman , @rutgerdj, @PmBb, @Speedway4, @d3x en alle anderen die hier de afgelopen maanden goede info en tips gedeeld hebben! 

Gefeliciteerd! Maar wel bijzonder, dat je zomaar op straat een pakketje kan claimen. Werd jou wel gevraagd om je legitimatie?layzzzz schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:09:
@Vuurvli3gje Bedankt! Zojuist een 6700XT ontvangen, geleverd door DHL Zakelijk op een adres waar ik niet meer woon. Reed toevallig in de buurt en zag een DHL-busje, die klem gereden en gevraagd of hij een bestelling op mijn adres had.
En dat had hij![]()
welke terkorten? van elke kaart is er wel 1tje verkochtstin00 schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:51:
[...]
Met die logica zijn alle kaarten betaalbaar beschikbaar geweestVoor 99% van de mensen blijft een betaalbare 6600 XT toch echt een utopie.
Heeft het vaak fout
@layzzzz volgensmij had hij per ongelijk een verkeerde postcode ingevuld (zijn oude adres voor verhuizing) en zou hij dus bij een verkeerd adres geleverd worden. Zag dit voorbij komen op de discordsdebes schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:42:
Gefeliciteerd! Maar wel bijzonder, dat je zomaar op straat een pakketje kan claimen. Werd jou wel gevraagd om je legitimatie?
Nope, [grapje] maar ik kan best intimiderend overkomen [/grapje]sdebes schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:42:
Hier zojuist de 6800XT binnen gekregen, yay! Dank aan @Postman , @rutgerdj, @PmBb, @Speedway4, @d3x en alle anderen die hier de afgelopen maanden goede info en tips gedeeld hebben!
[...]
Gefeliciteerd! Maar wel bijzonder, dat je zomaar op straat een pakketje kan claimen. Werd jou wel gevraagd om je legitimatie?

Ik vroeg zelf nog of hij niet mijn legitimatie wilde zien en liet de T&T van DHL zien, hij zei als jij achter mij aanrijdt en weet dat ik op jou adres een pakketje ga bezorgen zit het wel goed.
Kaart gaat naar mijn neefje, 1 oktober wordt die gozer 16 en in je pubertijd niet kunnen gamen vond ik gewoon sneu.
Klopt, in de buurt van mijn oude adres kan je mooie boeketjes kopen, vandaar dat ik in de buurt was. Reed wel twee keer een rondje door de wijk maar zag geen DHL-busje. Op de terugweg zag ik em eens voorbijrijden, 180 graden gedraaid en achter em aan geredenGameZiseFX schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:14:
[...]
@layzzzz volgensmij had hij per ongelijk een verkeerde postcode ingevuld (zijn oude adres voor verhuizing) en zou hij dus bij een verkeerd adres geleverd worden. Zag dit voorbij komen op de discord

Btw ik zit niet op discord maar had het eerder in deze thread vermeld.
[ Voor 35% gewijzigd door layzzzz op 27-09-2021 15:18 ]
Goed om te horen dat het goed is gekomenlayzzzz schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:16:
Klopt, in de buurt van mijn oude adres kan je mooie boeketjes kopen, vandaar dat ik in de buurt was. Reed wel twee keer een rondje door de wijk maar zag geen DHL-busje. Op de terugweg zag ik em eens voorbijrijden, 180 graden gedraaid en achter em aan gereden
Een gelijkwaardig iets is voorgekomen bij een ander en deelde dat in de discord.
Goeie oom.layzzzz schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:16:
[...]
Nope, [grapje] maar ik kan best intimiderend overkomen [/grapje]![]()
Ik vroeg zelf nog of hij niet mijn legitimatie wilde zien en liet de T&T van DHL zien, hij zei als jij achter mij aanrijdt en weet dat ik op jou adres een pakketje ga bezorgen zit het wel goed.
Kaart gaat naar mijn neefje, 1 oktober wordt die gozer 16 en in je pubertijd niet kunnen gamen vond ik gewoon sneu.
[...]
Klopt, in de buurt van mijn oude adres kan je mooie boeketjes kopen, vandaar dat ik in de buurt was. Reed wel twee keer een rondje door de wijk maar zag geen DHL-busje. Op de terugweg zag ik em eens voorbijrijden, 180 graden gedraaid en achter em aan gereden
Nog tips voor leveringen?
Heeft het vaak fout
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nee dat ben ikGameZiseFX schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:14:
[...]
@layzzzz volgensmij had hij per ongelijk een verkeerde postcode ingevuld (zijn oude adres voor verhuizing) en zou hij dus bij een verkeerd adres geleverd worden. Zag dit voorbij komen op de discord
[ Voor 14% gewijzigd door XyRuS op 27-09-2021 15:38 ]
Nogal, lief van je @layzzzz!
Blijkbaar werkt het om het adres te achterhalen van iemand die een kaart verwacht, en dan op de dag van levering door z'n wijk te gaan rijden op zoek naar de DHL-bustailfox schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:31:
Nog tips voor leveringen?
Maar serieus, de echte tips stuur ik je wel direct.
Gefeliciteerd!Nitai schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:32:
Eindelijk de 6800 XT binnen, ik ga jullie verlaten in dit topic
Met dank aan @Vuurvli3gje

[ Voor 23% gewijzigd door sdebes op 27-09-2021 15:47 ]
Hangt af van de regio.XyRuS schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:36:
[...]
Nee dat ben ikZit nog te wachten op de verzend bevestiging. Heeft iemand geprobeerd om te laten leveren bij een service punt? Hoor wisselende verhalen of het wel of niet kan de zakelijke DHL tak.
Enschede? Nope.
Deventer? Jup.
Hangt ook af van het feit of het hartje centrum is etc.
Niet zijn oom, ik ben zijn oudere neef
Ik heb de kaart kunnen kopen dankzij @Vuurvli3gje
Bij DHL Zakelijk kan het helaas niet. Ligt eraan per gebied wie et bezorgt.XyRuS schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:36:
[...]
Nee dat ben ikZit nog te wachten op de verzend bevestiging. Heeft iemand geprobeerd om te laten leveren bij een service punt? Hoor wisselende verhalen of het wel of niet kan de zakelijke DHL tak.
Hoe weet ik of het via DHL gaat of DHL zakelijk, staat nergens beschreven in mijn track en tracelayzzzz schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:58:
[...]
Niet zijn oom, ik ben zijn oudere neef![]()
Ik heb de kaart kunnen kopen dankzij @Vuurvli3gje
[...]
Bij DHL Zakelijk kan het helaas niet. Ligt eraan per gebied wie et bezorgt.
Verwijderd
@Vuurvli3gje heel erg bedankt voor uw alle hulp
Het is spijtig dat je de schip verlaat door kinder achtige mensen...
Het is spijtig dat je de schip verlaat door kinder achtige mensen...

In de basis gaat alles via DHL zakelijk, mits ze in jouw gebied dekking hebben. Grote steden sowieso. Daarnaast, als je leveringswindow 08:00 - 18:00 is, kun je ook wel aannemen dat het DHL zakelijk is volgens mij.Ducatii schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:04:
[...]
Hoe weet ik of het via DHL gaat of DHL zakelijk, staat nergens beschreven in mijn track en trace
Sapphire Radeon RX 6600 non-XT PULSE
The retailer has the card listed at 589.90 EUR

https://videocardz.com/ne...eur-launches-october-13th
Link naar de verkoopsite:
https://www.pcdiga.com/pl...00-8gb-gddr6-11310-01-20g
Misschien verandert het nog wel.
[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 27-09-2021 17:53 ]
Verwijderd
@Vuurvli3gje bedankt voor alle hulp (links posten, scripts posten), dankzij u heb ik 6900 XT kunnen scoren... *knip*
Hebben sommige enig idee wanneer mijn gpu verzonden zal worden status is nogaltijd "order in procces"??
Hebben sommige enig idee wanneer mijn gpu verzonden zal worden status is nogaltijd "order in procces"??
[ Voor 18% gewijzigd door br00ky op 27-09-2021 19:36 ]
Mag hopen dat het een placeholder is of zeer hoge prijs omdat die nog niet gelanceerd is. Op launchday zullen we het weten. Wellicht zien we een paar kaarten tegen MSRP rond de launch zoals met de XT variant.JDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:48:
[...]
Sapphire Radeon RX 6600 non-XT PULSE
The retailer has the card listed at 589.90 EUR![]()
https://videocardz.com/ne...eur-launches-october-13th
Link naar de verkoopsite:
https://www.pcdiga.com/pl...00-8gb-gddr6-11310-01-20g
Misschien verandert het nog wel.
@Verwijderd
Ik ga er vanuit dat ze vanavond de rest van de shipping confirmations er uit doen, die zullen dan morgen bezorgd worden. We gaan het zien de komende uren.
Vast wel iemand die het even meldt als die vanavond een shipping confirm binnenkrijgt
Ik heb hem vandaag geleverd gekregen.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:43:
@Vuurvli3gje bedankt voor alle hulp (links posten, scripts posten), dankzij u heb ik 6900 XT kunnen scoren... [mbr]*knip*[/]
Had vrijdag al track&trace
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Wacht ook nog bericht van de 6700XT. Nog geen annulering binnen, maar hij is ook nog niet verzonden.
Zojuist Shipping Confirmation ontvangen voor m'n 6700 xt
Effe ter info: als je een AMD Hawaii GPU hebt zitten en die vervangt door Navi 2, dan is een driver wipe (i.e. AMD driver cleanup tool) en daarna een volledig nieuwe installatie van de driver zeer sterk aangeraden, zelfs al gaat het om exact dezelfde driver. Ik spreek uit ervaring.
(Ik weet dat dit offtopic is. Dit is alles wat ik erover wou zeggen. Mijn punt was mensen die net hun kaart krijgen en die dan in hun computer plempen in alle ongeduld en dan rare crashes krijgen, de frustratie te besparen.)
(Ik weet dat dit offtopic is. Dit is alles wat ik erover wou zeggen. Mijn punt was mensen die net hun kaart krijgen en die dan in hun computer plempen in alle ongeduld en dan rare crashes krijgen, de frustratie te besparen.)
[ Voor 28% gewijzigd door RuddyMysterious op 28-09-2021 09:45 ]
Vandaag track&trace binnen gekregen voor de 6700XT, wel in de ongewenst mail.
DHL zegt dat ie vandaag al binnen komt
Ik wil iedereen in dit topic nog bedanken voor alle tips!!
edit: Kaart is binnen
DHL zegt dat ie vandaag al binnen komt
Ik wil iedereen in dit topic nog bedanken voor alle tips!!
edit: Kaart is binnen

[ Voor 7% gewijzigd door neptukker op 28-09-2021 12:45 ]
Geen mail van AMD ontvangen van 'shipping confirmation'. Maar nu zie ik via de site 'order complete' staan met DHL tracking en wordt de kaart vandaag al bezorgd. Dus helemaal geen email krijgen kan ook nog.
Bedankt @Vuurvli3gje , al het gedoe gaat langs me heen, maar zonder de geplaatste link was het mij simpelweg niet gelukt.
Bedankt @Vuurvli3gje , al het gedoe gaat langs me heen, maar zonder de geplaatste link was het mij simpelweg niet gelukt.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |