Vergeet RE Village nietSkyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:23:
Ook nog eens meegedaan, het is me gelukt om Far Cry 6 te kopen samen een gratis 6900 XT
Is hij dan niet gewoon verlopen? die dingen zijn niet zo lang geldig.niels.hen schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:21:
@Vuurvli3gje wat kan je er tegen doen als je constant de volgende foutmelding krijgt?:
403/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Heb een 6700 in winkelwagen, CC uiteindelijk door en na de laatste confirmatie met vinkjes om order te plaatsen ging hij naar de queue pagina weer
nog geen mail of afschrijving gezien.. vreemd

Voor iedereen met 403-errors: wis je cookies voor de AMD-site. Nog beter is om de extensie Cookiebro te installeren en cookie 'bm_sv' te blacklisten.Moes-T schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:22:
hier weer niets dan 403Is er iets dat ik fout doe? Of is dat gewoon een kans die je hebt, dat het zelfs met VV queueu-it niet werkt??
Heb wel een mail van AMD gehad van Paypal, kennelijk heb ik een 6700XT besteld. Zal wel weer teruggetrokken worden.TTLCrazy schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:22:
[...]
Hmm ik ook schijnbaar. heb betaald met Paypal en moest daarna weer een captcha doen en kom dan weer in de wachtrij. Ik heb een beetje hoop maar ik verwacht niks
Wachtrij zegt nu:
Message last updated: 9:22 AM CDT
All Graphics Cards Have Sold Out
Btw, als iemand nog een FC6 key over heeft hou ik mij aanbevolen
Blijkbaar, maar wel onbedoeld. Combinatie van foutmeldingen van het script en snel willen afrekenen denk ik
je hebt gewoon een ban vast van AMD, lees topic start en topics die gepinned staanniels.hen schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:21:
@Vuurvli3gje wat kan je er tegen doen als je constant de volgende foutmelding krijgt?:
403/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Hallo mede Tweakers, please pm mij als je kaart wil overdoen naar desperate Tweaker. Kreeg ondang alle voorbereidingen, en gelijk in de shop alleen maar 403 errors.
Gr vlaario
Gr vlaario
zie hierbovenvlaario schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:27:
Hallo mede Tweakers, please pm mij als je kaart wil overdoen naar desperate Tweaker. Kreeg ondang alle voorbereidingen, en gelijk in de shop alleen maar 403 errors.
Gr vlaario
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Ik heb geen e-mail gehad. had ook wat geweest, kwam net thuis, denk ik probeer het even, eerste p[oging in de queue, kom niet verder. Met de link van @Vuurvli3gje kwam ik wel verder. Maarja, waarschijnlijk dus niets.layzzzz schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:25:
[...]
Heb wel een mail van AMD gehad van Paypal, kennelijk heb ik een 6700XT besteld. Zal wel weer teruggetrokken worden.
Btw, als iemand nog een FC6 key over heeft hou ik mij aanbevolen
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Hoe regel je dat dan, hoe krijg je een code?Skyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:23:
Ook nog eens meegedaan, het is me gelukt om Far Cry 6 te kopen samen een gratis 6900 XT
Edit: En order confirmation is al binnen. Mooi
Thanks!Degrader schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:25:
[...]
Voor iedereen met 403-errors: wis je cookies voor de AMD-site. Nog beter is om de extensie Cookiebro te installeren en cookie 'bm_sv' te blacklisten.
ik heb die in de blacklist maar nog steeds een 403Degrader schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:25:
[...]
Voor iedereen met 403-errors: wis je cookies voor de AMD-site. Nog beter is om de extensie Cookiebro te installeren en cookie 'bm_sv' te blacklisten.
Ja, in je order confirmation email krijg je een code:BigTasty schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:28:
[...]
Hoe regel je dat dan, hoe krijg je een code?
:fill(white):strip_exif()/f/image/KXyDsXubVDCFXENBojVSBd6V.png?f=user_large)
Hoop 503 errors..
Wel order submitted voor een RX6800XT.. alleen geen paypal afschrijving. Sja.. hoe dan??
Wel order submitted voor een RX6800XT.. alleen geen paypal afschrijving. Sja.. hoe dan??

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Hoe kom je daar achter?d3x schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:27:
[...]
je hebt gewoon een ban vast van AMD, lees topic start en topics die gepinned staan
Ik kan dit beamen, vorige week de bm_sv cookie in de ban gehad, en toch 403 errors. Toen ook geprobeerd via een VPN te verbinden, maar dat mocht niet helpen.Ptrb schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:30:
[...]
ik heb die in de blacklist maar nog steeds een 403
Deze week niks in de ban, weer 403 errors. Cookies verwijderd, nog steeds 403's. Tampermonkey VV script gebruik, nog steeds 403's. Geswitched van bedraad internet naar mobiele hotspot, nog steeds 403 errors.
Iemand enig idee wat nog andere oplossingen zijn?
Kan het zijn dat die enkel werkt voor NL? (hoewel, hoe zou een incognito tabbad dat weten, heb al veel het omgekeerde gedaan)Vuurvli3gje schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:06:
Ook deze week weer een link! Veel geluk
enter-the-void
heel vaag, bij mij dus nietSkyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:30:
[...]
Ja, in je order confirmation email krijg je een code:
[Afbeelding]
Ik kwam er door maar was de vervaldatum van mijn cc vergeten. Had hem niet mee. Fml. Volgende week weer haha
Je hebt een IP-ban. Had ik vorige keer ook helaas.Ptrb schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:30:
[...]
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Zou dit kunnen komen door teveel tabbladen met sessionbox te geopened te hebben? Ik zat dit keer op 26. Misschien dat je dan een IP ban krijgt?Jer0entjeh88 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:34:
[...]
Je hebt een IP-ban. Had ik vorige keer ook helaas.
Als het een IP ban is, dan zou het toch opgelost moeten kunnen worden door naar een mobiele hotspot te wisselen? Dat werkte bij mij niet vandaag.
Bij een RX 6900 XT? Je hebt dat enkel bij die kaart. En het zit in je order confirmation email, de 2e email. Niet in de 1ste mail voor order submitted
Maar hoe kom ik daar achter? Ik kan gewoon de site bezoeken enzo.Jer0entjeh88 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:34:
[...]
Je hebt een IP-ban. Had ik vorige keer ook helaas.
Via de link op een ander tabblad kon ik wel een videokaart in de winkel mand plaatsten maar was helaas te laat met betalen/.
Ja 6900xt, waar in de mail zou het moeten staan?Skyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:36:
[...]
Bij een RX 6900 XT? Je hebt dat enkel bij die kaart. En het zit in je order confirmation email, de 2e email. Niet in de 1ste mail voor order submitted
Kijk even of je straks wel gewoon de productensite op kan. Zo niet, dan heb je mogelijk een IP-ban die overigens wel tijdelijk is.Ptrb schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:30:
[...]
Wat bij mij altijd werkt is:
Vlak voor de drop: gebruik Edge en ga naar Instellingen om de browser te resetten.
Zet voor de zekerheid Tracking prevention op Basic.
En voor een goede captcha-score open ik Google maps in een naastgelegen tabblad en log ik in met mijn Google-account.
En natuurlijk ingelogd op Paypal in een naastgelegen tabblad open hebben staan met een tab reloader op 4 minuten.
Ik heb zo eigenlijk altijd succes gehad.
[ Voor 8% gewijzigd door Degrader op 23-09-2021 17:26 ]
Helemaal als laatste in de confirmation email.BigTasty schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:38:
[...]
Ja 6900xt, waar in de mail zou het moeten staan?
Skyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:39:
[...]
Helemaal als laatste in de confirmation email.
/f/image/iQWLR907dTFjWYamMneZm1TO.png?f=fotoalbum_large)
Ik kan nu gewoon op de pagina komen, dus dat is wel raar.Degrader schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:38:
[...]
Kijk even of je straks wel gewoon de productensite op kan. Zo niet, dan heb je mogelijk een IP-ban die overigens wel tijdelijk is.
Wat bij mij altijd werkt is:
Vlak voor de drop: gebruik Edge en ga naar Instellingen om de browser te resetten.
Zet voor de zekerheid Tracking prevention op Basic.
En voor een goede captcha-score open ik Google maps in een naastgelegen tabblad en log ik in met mijn Google-account.
En natuurlijk ingelogd op Paypal in een naastegelegen tabblad open hebben staan met een tab reloader op 4 minuten.
Ik heb zo eigenlijk altijd succes gehad.
Maar bedankt voor de tips, gaan we volgende week proberen!
Bij mij ziet die mail er als volgt uit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/P4wJuM6iXSLga63ty61KR294.png?f=user_large)
En belangrijk: vergeet na de reset van de browser niet om de cookies op de AMD-site weer te accepteren.Ptrb schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:44:
[...]
Ik kan nu gewoon op de pagina komen, dus dat is wel raar.
Maar bedankt voor de tips, gaan we volgende week proberen!
zelfs met MSRP blijf ik het crazy vinden. 2 PS5's voor een grafische kaart...Skyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:
[...]
[Afbeelding]
Hmm vaag. Moest je daar iets voor aanvinken of zat die bundel er standaard bij?Skyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:
[...]
[Afbeelding]
NL-BE verschil?BigTasty schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:49:
[...]
Hmm vaag. Moest je daar iets voor aanvinken of zat die bundel er standaard bij?
Ik weet niet waar iedereen hier zit, maar dat is een mogelijkheid.
[ Voor 13% gewijzigd door IceTeaGX op 23-09-2021 16:50 ]
Verwijderd
Zit er standaard bij. Overigens moet je de kaart geïnstalleerd hebben wil je de code kunnen gebruiken.BigTasty schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:49:
[...]
Hmm vaag. Moest je daar iets voor aanvinken of zat die bundel er standaard bij?
Ja snap ik, was ook zo bij Valhalla icm mijn 3700x. De kaart is ingebouwd bij een collega (heb zelf een 6800xt). Zou mooi zijn als ik die games voor hem kan regelen.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:50:
[...]
Zit er standaard bij. Overigens moet je de kaart geïnstalleerd hebben wil je de code kunnen gebruiken.
ik zie het al gok ik:Skyline GT-R schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:
[...]
[Afbeelding]
https://www.amdrewards.com/terms
TIMING
a. Campaign Period: Campaign Period begins September 16, 2021 at 9:00:00 AM Eastern Time
(“ET”) and ends on December 31, 2021 at 11:59:59 PM ET, or when supply of Coupon Codes is
exhausted, whichever occurs first. Please consult the world clock for time zone conversion
information.
b. Purchase Period: To receive a Coupon Code, Participant must purchase an Eligible AMD Product
during Campaign Period from a Participating Retailer
Mijn order was op 2-9
Deze heb ik ook niet gehad vorige week. Niks op de order confirmation etc. Kreeg wel een dag voor ontvangst van de gpu een mail met de verwijzing waar ik de games kon downloaden.BigTasty schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:38:
[...]
Ja 6900xt, waar in de mail zou het moeten staan?
Heb order confirmation voor een 6700XT en de transactie is zichtbaar in PayPal.
Hopelijk wordt die effectief verzonden.
Eerste keer dat het mij gelukt is.
Ik wil idealiter een 6800, maar dit is 'the next best thing' en gaat aan MSRP naar familie of vrienden mocht ik ooit nog een 6800 aan MSRP vast krijgen.
Hopelijk wordt die effectief verzonden.
Eerste keer dat het mij gelukt is.
Ik wil idealiter een 6800, maar dit is 'the next best thing' en gaat aan MSRP naar familie of vrienden mocht ik ooit nog een 6800 aan MSRP vast krijgen.
Komt het voor dat bestellingen na afschrijving via PayPal en Order Submitted email bevestiging nog kunnen worden geannuleerd?
Ik lees in de startpost dat het kan gebeuren, maar is het ook daadwerkelijk gebeurd?
Ik lees in de startpost dat het kan gebeuren, maar is het ook daadwerkelijk gebeurd?
[ Voor 26% gewijzigd door hrichard op 23-09-2021 19:05 ]
Juist dan. Tot order confirmation geen zekerheid. Weet niet of het daarna nog geannuleerd kan worden.hrichard schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:03:
Komt het voor dat bestellingen na afschrijving via PayPal en Order Submitted email bevestiging nog kunnen worden geannuleerd?
[ Voor 7% gewijzigd door BigTasty op 23-09-2021 19:15 ]
Sterker nog, cancels komen altijd pas nadat je de confirm mail hebt gehad. In de confirm mail staat dat de order niet meer gecancelled kan worden, maar daarmee bedoelen ze denk ik dat jij zelf de order niet meer kan cancellen. Als je dat wil doen moet je de DHL bezorger terugsturen aan de deur 
Maar als het je eerste bestelling is wordtie heus niet gecancelled.
Maar als het je eerste bestelling is wordtie heus niet gecancelled.
Hallo allemaal,
Ik wil eerst Vuurvli3gje bedanken voor het werk dat hij heeft gedaan en het feit dat hij het gratis aanbiedt op dit forum, dit is ongelooflijk wetende hoe ingewikkeld het is om tegenwoordig een grafische kaart te kopen.
Over het companion amd script, ik kan niet begrijpen hoe de sprong naar het betalingsscherm werkt. Ik weet niet zeker hoe ik de sprong naar het afrekenscherm moet krijgen, maar wanneer ik een product aan mijn winkelwagen toevoeg, gebeurt er niets, ik krijg alleen de AMD popup die me aanbiedt om naar het afrekenscherm te springen of om verder te winkelen.
Nadat AMD de wachtrij heeft toegevoegd, kan ik dit script nog steeds gebruiken? Is het nog bruikbaar?
Ook, gebeurt het bij jullie dat wanneer je op de PayPal knop klikt op de afrekenpagina, je geen van je credit cards beschikbaar hebt in de PayPal popup? Als ik mijn creditcard handmatig toevoeg, krijg ik een foutmelding dat mijn kaart is geweigerd, hetzelfde geldt voor andere creditcards.
Hartelijk dank.
Ik wil eerst Vuurvli3gje bedanken voor het werk dat hij heeft gedaan en het feit dat hij het gratis aanbiedt op dit forum, dit is ongelooflijk wetende hoe ingewikkeld het is om tegenwoordig een grafische kaart te kopen.
Over het companion amd script, ik kan niet begrijpen hoe de sprong naar het betalingsscherm werkt. Ik weet niet zeker hoe ik de sprong naar het afrekenscherm moet krijgen, maar wanneer ik een product aan mijn winkelwagen toevoeg, gebeurt er niets, ik krijg alleen de AMD popup die me aanbiedt om naar het afrekenscherm te springen of om verder te winkelen.
Nadat AMD de wachtrij heeft toegevoegd, kan ik dit script nog steeds gebruiken? Is het nog bruikbaar?
Ook, gebeurt het bij jullie dat wanneer je op de PayPal knop klikt op de afrekenpagina, je geen van je credit cards beschikbaar hebt in de PayPal popup? Als ik mijn creditcard handmatig toevoeg, krijg ik een foutmelding dat mijn kaart is geweigerd, hetzelfde geldt voor andere creditcards.
Hartelijk dank.
Best wel lame dat ik 2 maanden geleden geen game codes gekregen heb of is dat alleen als je ook een cpu koopt?
[ Voor 25% gewijzigd door computerjunky op 23-09-2021 20:26 ]
Jij bent eigenlijk mijn tijd niet waard maar goed:d3x schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:34:
[...]
dat is iets van VV waarbij er een link komt. Deze wordt hier meestal gegeven als er nog 6700-6900 te koop is...
let wel dat je hierdoor scripting doet waarvan je niet weet wat er allemaal gaande is en je geeft eigenljik je PP gegevens etc gratis door aan anderen want het gaat dan ook nog eens via closed github code..... eigen keuze wat je eigen security je waard is. Er zijn er al veel hier die deze gebruikt hebben. (maar dan wel klagen op fora dat ze niet in google geloven met tracking en perse apple device willen etc![]()
)
Je opmerkingen slaan kant nog wal.
Als je de link gebruikt komt er helemaal geen scripting bij kijken. Redirect naar de store of helemaal niks.
Uiteraard stuurt mijn script geen betalingsgegevens door maar kan jij dit natuurlijk niet weten want jij gebruikt het script duidelijk niet.
Closed github code? De source code die in je browseromgeving draait is daar gewoon te vinden.
Het woord dat je zoekt is obfuscated.
Houd je bij de dingen waar je iets van snapt.
Prima als je voorzichtig bent en het zelf niet vertrouwd maar ga geen onzin lopen verkondigen.
Wat heeft AMD uiteindelijk gedaan met de dubbele order? Eentje ontvangen of beiden geannuleerd?thefox231 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:25:
Bij eerste bestelling werd ik net op eind eruit gegooid en moest ik terug in Queue.. Paypal is wel afgeschreven blijkt nu.
2de keer kwam ik er wel volledig doorheen en order confirmation. Echter dus 2x betaald en mogelijk 2x besteld. Gaat AMD nu 1 van de betalingen cancellen of worden ze beide gecancelled bij dubbel bestellen?
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6750 XT
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Goede opmerking. Jammer dat je zo belachelijk weggezet wordt.d3x schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:34:
[...]
dat is iets van VV waarbij er een link komt. Deze wordt hier meestal gegeven als er nog 6700-6900 te koop is...
let wel dat je hierdoor scripting doet waarvan je niet weet wat er allemaal gaande is en je geeft eigenljik je PP gegevens etc gratis door aan anderen want het gaat dan ook nog eens via closed github code..... eigen keuze wat je eigen security je waard is. Er zijn er al veel hier die deze gebruikt hebben. (maar dan wel klagen op fora dat ze niet in google geloven met tracking en perse apple device willen etc![]()
)
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Bij de APU hebben ze een actie (is voor ingame spullen bij een gratis spel) sinds lancering.computerjunky schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:25:
Best wel lame dat ik 2 maanden geleden geen game codes gekregen heb of is dat alleen als je ook een cpu koopt?
Sinds vorige week donderdag is ook de 6900XT in actie. Dacht dat ik dat hier toch gelinkt had.
En ja ook de referentie kaart doet mee. Helaas gaat het nog wel eens mis met de add to cart, kwestie van even support een bericht sturen en je krijgt alsnog je vouchers (claimen kan alleen met een 6900XT in je systeem trouwens).
[ Voor 5% gewijzigd door Postman op 23-09-2021 22:25 ]
Tja alleen natuurlijk net mijn kaart voor deze tijd gekocht dus dan heb je net pech neem ik aan. Kijk ook niet meer iedere weel het is nu een vrij kansloos systeem dus heb het opgegeven nog wat bij AMD te kunnen kopen voor mijn broer. Iedere week weer ruim een uurPostman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:24:
[...]
Bij de APU hebben ze een actie (is voor ingame spullen bij een gratis spel) sinds lancering.
Sinds vorige week donderdag is ook de 6900XT in actie. Dacht dat ik dat hier toch gelinkt had.
En ja ook de referentie kaart doet mee. Helaas gaat het nog wel eens mis met de add to cart, kwestie van even support een bericht sturen en je krijgt alsnog je vouchers (claimen kan alleen met een 6900XT in je systeem trouwens).
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Wat zoek je nog voor een kaart dan?computerjunky schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:26:
[...]
Tja alleen natuurlijk net mijn kaart voor deze tijd gekocht dus dan heb je net pech neem ik aan. Kijk ook niet meer iedere weel het is nu een vrij kansloos systeem dus heb het opgegeven nog wat bij AMD te kunnen kopen voor mijn broer. Iedere week weer ruim een uur
Het is inderdaad nu haast wel een gevalletje geworden van: join them, or go home. Zeker na wat ik op Twitter voorbij zie komen over vandaag

Fuze?Postman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:52:
[...]
Wat zoek je nog voor een kaart dan?
Het is inderdaad nu haast wel een gevalletje geworden van: join them, or go home. Zeker na wat ik op Twitter voorbij zie komen over vandaag
Zijn alleen je betalende klanten je tijd waard? Denk even na over of je echt zo met mensen om wilt gaan. Daarnaast is @d3x al tijden behulpzaam, en jij alleen als het je uit komt of als je er iets aan kunt verdienen. Erg jammer.Vuurvli3gje schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:07:
[...]
Jij bent eigenlijk mijn tijd niet waard maar goed:
Je opmerkingen slaan kant nog wal.
Als je de link gebruikt komt er helemaal geen scripting bij kijken. Redirect naar de store of helemaal niks.
Uiteraard stuurt mijn script geen betalingsgegevens door maar kan jij dit natuurlijk niet weten want jij gebruikt het script duidelijk niet.
Closed github code? De source code die in je browseromgeving draait is daar gewoon te vinden.
Het woord dat je zoekt is obfuscated.
Houd je bij de dingen waar je iets van snapt.
Prima als je voorzichtig bent en het zelf niet vertrouwd maar ga geen onzin lopen verkondigen.
Of je het nou eens bent met de bewoording of niet, feit is dat niet te controleren is wat jouw code doet. Het op de man gaan spelen maakt je 'argument' dat jouw code niks naars doet er ook niet bepaald sterker op.
...wat heb je op twitter voorbij zien komen over de drop van vandaag?Postman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:52:
Vuurvliegje gooit hier toch voor iedereen bruikbare shop-toegangslinks, zie:sdebes schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:26:
[...]
Zijn alleen je betalende klanten je tijd waard? Denk even na over of je echt zo met mensen om wilt gaan. Daarnaast is @d3x al tijden behulpzaam, en jij alleen als het je uit komt of als je er iets aan kunt verdienen. Erg jammer.
Of je het nou eens bent met de bewoording of niet, feit is dat niet te controleren is wat jouw code doet. Het op de man gaan spelen maakt je 'argument' dat jouw code niks naars doet er ook niet bepaald sterker op.
Vuurvli3gje in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 23-09-2021 23:35 ]
Neehoor, heb je niet mis, dat klopt helemaal. Echter komen die wel altijd nadat de 6800 en 6800XT uitverkocht zijn. Niet dat daar heel veel tijd voor is, maar toch. De betalende klanten hebben echter daarvoor al toegang. Makkelijk zat.Speedway4 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:33:
[...]
Vuurvliegje gooit hier toch voor iedereen bruikbare shop-toegangslinks op het forum of heb ik dat mis?
En uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel mensen je aan een kaart helpt, je kunt nog steeds normaal met mensen op het forum hier om gaan. Iemand wegzetten als een idioot omdat 'ie een legitiem probleem aankaart, lijkt me niet wenselijk. Maakt niet uit wat je verder doet.
Ik heb niet gezien dat iemand een ander een idioot noemt. Als dat zo is moet je dat rapporteren, daarvoor is de rapporteer functie.sdebes schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:36:
[...]
Neehoor, heb je niet mis, dat klopt helemaal. Echter komen die wel altijd nadat de 6800 en 6800XT uitverkocht zijn. Niet dat daar heel veel tijd voor is, maar toch. De betalende klanten hebben echter daarvoor al toegang. Makkelijk zat.
En uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel mensen je aan een kaart helpt, je kunt nog steeds normaal met mensen op het forum hier om gaan. Iemand wegzetten als een idioot omdat 'ie een legitiem probleem aankaart, lijkt me niet wenselijk. Maakt niet uit wat je verder doet.
Het legitieme probleem waar jij het over hebt is al zovaak aangekaart, dat er weinig mee gedaan wordt is een probleem maar denk dat je daar dan ook beter de modjes voor kan benaderen ipv het topic hier te vervuilen.
Edit: Vind de post van @d3x overigens ook meer "geschreeuw" dan een probleem aankaarten. @rutgerdj doet dat in mijn ogen een stuk beter en is hier geloof ik al langer mee bezig.
[ Voor 8% gewijzigd door Speedway4 op 23-09-2021 23:44 ]
Ik zei 'wegzetten als een idioot', niet letterlijk een idioot noemen. En ik vind het wel bijzonder dat je moeite hebt met @d3x z'n post, en niet met die van VV. Maar inderdaad, @rutgerdj legt 'm beter uit. Wil niet zeggen dat @d3x afgebrand moet worden.Speedway4 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:43:
[...]
Ik heb niet gezien dat iemand een ander een idioot noemt. Als dat zo is moet je dat rapporteren, daarvoor is de rapporteer functie.
Het legitieme probleem waar jij het over hebt is al zovaak aangekaart, dat er weinig mee gedaan wordt is een probleem maar denk dat je daar dan ook beter de modjes voor kan benaderen ipv het topic hier te vervuilen.
Edit: Vind de post van @d3x overigens ook meer "geschreeuw" dan een probleem aankaarten. @rutgerdj doet dat in mijn ogen een stuk beter en is hier geloof ik al langer mee bezig.
Ik heb de post zeker gerapporteerd, maar ik wilde er ook op reageren omdat blijkbaar veel mensen het een goede post vonden (wie geeft er een duimpje omhoog bij een flame post?). Blijkbaar zien die mensen niet in wat het risico is van het draaien van code die niet te lezen is.
[ Voor 3% gewijzigd door sdebes op 23-09-2021 23:52 ]
Ik zit niet op twatter en heb verder totaal geen inzicht in de zaak of tijd om mij er al te diep mee bezig te houden, maar als ik al zie dat op een 100 tal tabs bij verschillende personen niemand ook maar in de buurt van 10 minuten komt, de timers alleen maar oplopen omdat de eerste paar beschikbare slots uitgeperst worden tot en met, en de meest "rendabele" kaarten direct uitverkocht zijn, vrees ik dat ook dit platform zijn "nut" heeft verloren.Postman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:52:
Dat hij het script niks vind of het niet vertrouwd moet hij zelf weten. Er is ook niks mis met voorzichtigheid en wantrouwen of zelfs om dit uit te dragen. Maar hij draagt gewoon dingen aan die niet waar zijn om twijfel te zaaien.sdebes schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:26:
[...]
Zijn alleen je betalende klanten je tijd waard? Denk even na over of je echt zo met mensen om wilt gaan. Daarnaast is @d3x al tijden behulpzaam, en jij alleen als het je uit komt of als je er iets aan kunt verdienen. Erg jammer.
d3x schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:37:
[...]
nou dan staat hij al tig keer met al zijn gegevens, paypal, betaalkaarten en alle info in de database van vuurvliegje met zijn gesloten github codezijn keuze toch....
Als ik niet reageer op dat soort dingen krijg ik later vragen: "ik las dat het script XXX gegevens doorstuurt... " etc.d3x schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:34:
[...]
let wel dat je hierdoor scripting doet waarvan je niet weet wat er allemaal gaande is en je geeft eigenljik je PP gegevens etc gratis door aan anderen
Verder is het voor mij duidelijk dat hij een vriend/kennis is van Postman en dit gedrag voortvloeit uit het conflict tussen mij en Postman.
Ik schaam mij niet als ik zeg dat ik mijn tijd liever aan iets anders besteed.
mijn reply was idd niet volledig duidelijk, mijn excuses.Vuurvli3gje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 01:11:
[...]
Dat hij het script niks vind of het niet vertrouwd moet hij zelf weten. Er is ook niks mis met voorzichtigheid en wantrouwen of zelfs om dit uit te dragen. Maar hij draagt gewoon dingen aan die niet waar zijn om twijfel te zaaien.
[...]
[...]
Als ik niet reageer op dat soort dingen krijg ik later vragen: "ik las dat het script XXX gegevens doorstuurt... " etc.
Verder is het voor mij duidelijk dat hij een vriend/kennis is van Postman en dit gedrag voortvloeit uit het conflict tussen mij en Postman.
Ik schaam mij niet als ik zeg dat ik mijn tijd liever aan iets anders besteed.
Het gaat mij hier niet zozeer over het feit dat "enter-the-void" een link is die voorbij de queue komt, daar zit idd geen scripting achter met code naar de gebruiker. Dat je hier de messias wil uithangen en een link geeft als het 6800 kalf al verdronken is en enkel je betalende klanten bij de eerste zijn die dit al enkele minuten eerder gebruiken dat is iets anders maar natuurlijk niet aan mij om over te oordelen
Mijn opmerking was eerder richting je amd-companion script en PP prepay want die code is obfuscated en dat is een risico want er zit persoonlijk betaal verkeer in.
En wat heb ik nou ineens een link met Postman? Ja wij zijn beide al zeer lang actief op dit forum om mensen te helpen aan een kaart, lang voor de queue met de eerste open correcte javascripting (Kudos Postman) en zelfs al een hele tijd ervoor ... jijzelf bent lang erna hier gekomen met herwerkte closed code en wederom een betaling erop....
en wederom grappig van het aantal thumbs up bij je opmerking, zegt iets over hoe dit forum de foute weg is ingegaan. (waarvan er bij check een vlot aantal staan met een zeer bekende track record op V&A...)
Het ergste is eigenlijk dat er nu wederom zoveel bot systemen zijn die voorbij de queue komen binnen de eerste minuut dat er al terug een 503 feestje is en dat we eigenljik terug bij af zijn... en het komt nog steeds niet ten goede van de gewone consument.
[ Voor 7% gewijzigd door d3x op 24-09-2021 08:37 ]
Hey jongens, doe is liev?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Een beetje kort door de bocht deze opmerking. Mijn 6900 XT heb ik weten te bemachtigen ZONDER te betalen aan VV. Waarbij VV zo aardig was om via DM het script met mij door te lopen, met wat ik allemaal kan verwachten en hoe het proces loopt. Tevens reageert hij op iemand die helemaal NIET zijn script gebruikt en behoorlijk met een gestrekt been erop ingaat. Weet het verschil.sdebes schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:26:
[...]
Bois, minder over VV, meer over beschikbaarheden van kaarten.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Erg jammer dat dit zo uit de hand gelopen is.
Zijn er nog drop aantallen boven water gekomen gisteren?
200x 6900XT (1382 in warehouse)Steve Seagul schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:04:
Erg jammer dat dit zo uit de hand gelopen is.
200x 6800XT (1203 in warehouse)
50x 6800 (250 in warehouse
600x 6700XT (3757 in warehouse)
[ Voor 13% gewijzigd door rutgerdj op 24-09-2021 10:08 ]
Ik ben eens benieuwd hoe veel (weinig) kaarten er nu nog door tweakers gekocht gaan worden..
Toch weer een mooi aantal 6800xt. Jammer dat het er op lijkt dat de MB er niet meer tussen zit.
Die zijn op; "Limited Edition"Steve Seagul schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:11:
Toch weer een mooi aantal 6800xt. Jammer dat het er op lijkt dat de MB er niet meer tussen zit.
Kan iemand mij een PB sturen met een andere Tweakers plek waar minder censuur is?
Hulde. Eindelijk een keer iets wat een doorn in het oog was.Blaat schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:00:
[modbreak]Goed, het is mooi geweest zo. Bij dezen is het delen van en discussiëren over buy scripts verboden. Voor een aantal van jullie zal dit als een verrassing komen maar in het kort is dit waarom:
• Scripts werden voorheen gedoogd vanuit de "voor tweakers door tweakers" gedachte. Het valt nu niet meer te controleren of dit ondubbelzinnig waar is (obfuscated code).
• De toegevoegde waarde van scripting (als je de regels niet wil omzeilen) is minimaal sinds de introductie van de queue.
• Er onstaan conflicten tussen users over de scripts.
Wat ons betreft is de lol er dus vanaf. Alle scripts worden retroactief uit het topic gepurged en er mag nu ook niet meer over gesproken worden.[/modbreak]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
De MB stond al een tijdje op de nominatie om niet meer geleverd te gaan worden.Steve Seagul schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:11:
Verder is 200 inderdaad een mooi aantal, maar vergis je niet dat ze het op deze manier nog maar 5 weken volhouden. Warehouse stock is namelijk inclusief de huidige, nog niet uitgeleverde, week. Dus voor de eerste drop in oktober zijn er dan nog maar in totaal 1000 stuks beschikbaar.
Ze stoppen daarnaast met een product in de drop stoppen zodra de warehouse stock onder de 100 komt. Dit lijkt vanwege RMA redenen te zijn.
Edit: even kijkend naar de aantallen van @rutgerdj zie ik dat ze alle GPU er in ongeveer 5 weken doorheen gaan jagen. Nogmaals, dit is als de huidige hoeveelheid in de drop gelijk blijft.
Wel frappant, want ik heb eerder al een voorspelling gedaan dat het wel eens rond eind oktober, begin november klaar kan zijn. Als ze rond 18 november stoppen dan hebben ze het tot een jaar na lancering volgehouden (kanttekening dat ze pas in januari gestart zijn met wekelijkse drops, en nee ik werk nog steeds niet voor AMD/DR/IM).
[ Voor 27% gewijzigd door Postman op 24-09-2021 10:50 ]
Ik wist dat het om een limited edition ging. Alleen als je kijkt naar de drop frequentie was de zilveren versie langere tijd limited dan de MB. Agh ja dan maar via v&a.
Ze zijn nog wel bezig met de website aanpassen. Lijkt me sterk dat ze dit doen terwijl ze weten dat ze er over een paar weken mee stoppen. Maar het blijft natuurlijk AMDPostman schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:44:
[...]
Wel frappant, want ik heb eerder al een voorspelling gedaan dat het wel eens rond eind oktober, begin november klaar kan zijn. Als ze rond 18 november stoppen dan hebben ze het tot een jaar na lancering volgehouden
Dat is precies wat een undercover AMD medewerker zou zeggenen nee ik werk nog steeds niet voor AMD/DR/IM.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Voor de EU wel, US heeft op een paar honderd tijdens lancering op 7 april na nauwelijks of zelfs geen MB meer gehad.Steve Seagul schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:00:
Ik wist dat het om een limited edition ging. Alleen als je kijkt naar de drop frequentie was de zilveren versie langere tijd limited dan de MB. Agh ja daarna maar via v&a.
Ik heb gisteren een 6700 xt weten te bestellen en te betalen. Nu heb ik direct daarna een order submitted mail gehad waarin stond dat je in maximaal 48 uur een andere mail krijgt met meer details. Kan ik, als ik nu nog steeds niet deze mail heb er praktisch vanuit gaan dat de order geannuleerd wordt? Het is mijn eerste bestelling bij amd.com.
Gisteren klinkt niet als 48 uur geleden.rusma schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:04:
Ik heb gisteren een 6700 xt weten te bestellen en te betalen. Nu heb ik direct daarna een order submitted mail gehad waarin stond dat je in maximaal 48 uur een andere mail krijgt met meer details. Kan ik, als ik nu nog steeds niet deze mail heb er praktisch vanuit gaan dat de order geannuleerd wordt? Het is mijn eerste bestelling bij amd.com.
Het kan langer duren, ik en enkele medetweakers in de discord hebben ook nog geen confirmed (voor de 6800XT).
Pas als je een annulering binnen krijgt is hij geannuleerd.rusma schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:04:
Maak je er niet te druk om als het de eerste keer is.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Yes you're right! Had er nog even bij moeten zetten, gezien er al zoveel mensen zijn die al wel een factuur e.d. hebben gehad, direct na de order. Ik heb geduld. voor nu, bedankt.SkullboX schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:05:
[...]
Gisteren klinkt niet als 48 uur geleden.
Het kan langer duren, ik en enkele medetweakers in de discord hebben ook nog geen confirmed (voor de 6800XT).
Mag ik (als leek zijnde) vragen hoe men aan de warehouse aantallen komt? Lijkt me wel interessant om te weten
Er zijn helaas meer indicatoren dat de chips op zijn.Postman schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:44:
[...]
De MB stond al een tijdje op de nominatie om niet meer geleverd te gaan worden.
Verder is 200 inderdaad een mooi aantal, maar vergis je niet dat ze het op deze manier nog maar 5 weken volhouden. Warehouse stock is namelijk inclusief de huidige, nog niet uitgeleverde, week. Dus voor de eerste drop in oktober zijn er dan nog maar in totaal 1000 stuks beschikbaar.
Ze stoppen daarnaast met een product in de drop stoppen zodra de warehouse stock onder de 100 komt. Dit lijkt vanwege RMA redenen te zijn.
Edit: even kijkend naar de aantallen van @rutgerdj zie ik dat ze alle GPU er in ongeveer 5 weken doorheen gaan jagen. Nogmaals, dit is als de huidige hoeveelheid in de drop gelijk blijft.
Wel frappant, want ik heb eerder al een voorspelling gedaan dat het wel eens rond eind oktober, begin november klaar kan zijn. Als ze rond 18 november stoppen dan hebben ze het tot een jaar na lancering volgehouden (kanttekening dat ze pas in januari gestart zijn met wekelijkse drops, en nee ik werk nog steeds niet voor AMD/DR/IM).
Ik zit in verschillende drop groepen en ik heb op 3 6700 XT na al 7 weken geen enkele drop gezien van AMD kaarten van MSI, Asus, EVGA enzovoorts.
Dus of die groepen zijn gestopt of het zaakje is op.
[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen911GT3-RS schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:28:
Mag ik (als leek zijnde) vragen hoe men aan de warehouse aantallen komt? Lijkt me wel interessant om te weten
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Order confirmed voor de 6800XT!
Wederom bedankt aan iedereen hier en in de discord voor de hulp de afgelopen maanden!
Wederom bedankt aan iedereen hier en in de discord voor de hulp de afgelopen maanden!
Wel rekening mee houden dat de orders doorgaans pas na de order confirmation worden geannuleerd door AMD, dus juigen kan pas echt als je de shipping confirmation binnen hebt.SkullboX schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:12:
Order confirmed voor de 6800XT!
True, normaal waak ik beter voor vroeg optimisme.Aganim schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:27:
[...]
Wel rekening mee houden dat de orders doorgaans pas na de order confirmation worden geannuleerd door AMD, dus juigen kan pas echt als je de shipping confirmation binnen hebt.
Heb nog niet eerder een 6800XT besteld en bij de 6700XT ging het ook goed, dus nog even duimen.
Lol. Had eerst voor mij zelf een 6800 kunnen bestellen.
Daarna mocht ik nog aan de slag voor mijn broer om een 6700XT te bemachtigen.
Kaart in het mandje gekregen, PayPal betalen, eerst uitgelogd met mijn PayPal in die pop-up, daarna ingelogd met zijn PayPal, hup snel op betalen klikken, daarna de laatste captcha en vinkjes en besteld.
Wij blij
Nu ontvangt hij net zijn confirmation van AMD. Factuur komt op zijn naam en adres. Aflever adres is mijn huis, wtf
Kaart in het mandje gekregen, PayPal betalen, eerst uitgelogd met mijn PayPal in die pop-up, daarna ingelogd met zijn PayPal, hup snel op betalen klikken, daarna de laatste captcha en vinkjes en besteld.
Wij blij
Nu ontvangt hij net zijn confirmation van AMD. Factuur komt op zijn naam en adres. Aflever adres is mijn huis, wtf

Reviews of AMD Radeon RX 6600 go live on October 13th
https://videocardz.com/ne...sors-launches-mid-october
Oh is al ouder nieuws, stond bovenaan.
https://videocardz.com/ne...sors-launches-mid-october
Oh is al ouder nieuws, stond bovenaan.
[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 24-09-2021 14:18 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik ga dit draadje verlaten en op zoek naar een ander thuis.
Bedankt iedereen hier en misschien komen we elkaar ergens anders wel weer tegen.
Bedankt iedereen hier en misschien komen we elkaar ergens anders wel weer tegen.
Verwijderd
@Vuurvli3gjeVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:20:
@Vuurvli3gje Bedankt. Het is gelukt. Alleen de prepaid functie pakte een oud adres wat ik een half uur eerder had omgeruild naar een ander primair adres.
Ok, dit is wel heel raar. Bij de Paypal bevestiging kreeg ik mijn niet-primaire adres te zien en vandaag kreeg ik de order confirmation van AMD met daarin wél het nieuwe primaire adres. Wanneer ik met de muis op de prepay knop zweefde liet die het oude primaire-adres zien (dus de niet-primaire eigenlijk). Cookies verwijderen van AMD en Paypal had geen zin, dat had ik later nog geprobeerd. Het lijkt er dan op dat Paypal het niet op tijd heeft verwerkt terwijl het wel juist in het overzicht in de settings te zien was. Voor aankoop had ik wel nog uitgelogd en weer ingelogd in Paypal. Even een headsup dus voor de mensen die denken een half uurtje voor de drop nog even van adres te switchen via de primair/niet-primair adres functionaliteit in het Paypal instellingenmenu.
Edit: Order is net alsnog geannuleerd door AMD.
Ik ben er net achter gekomen dat het factuuradres wel het juiste adres was (nieuwe primaire adres) maar het leveradres (shipping address) was nog het oude adres. Er waren blijkbaar twee adressen doorgegeven aan AMD.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2021 18:37 ]
Onwijs bedankt voor je hulp in de afgelopen maanden!Vuurvli3gje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:38:
Ik ga dit draadje verlaten en op zoek naar een ander thuis.

ja man @Vuurvli3gje onwijs bedankt. Zonder jou zouden er een hoop tweakers geen kaart hebben gescoord. Jammer dat er een aantal dat anders zien en je op deze enorm nare manier bijna wegpesten.
Thanks anyway!
Thanks anyway!
edit:
btw: laat ff weten waar je landt, ik ben nog in de markt voor een kaart voor in mijn vrouw's PC
btw: laat ff weten waar je landt, ik ben nog in de markt voor een kaart voor in mijn vrouw's PC
[ Voor 21% gewijzigd door Bockelaar op 24-09-2021 16:25 ]
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
@Vuurvli3gje bedankt! Zonder jou was het me niet gelukt.
[ Voor 33% gewijzigd door Negakinu op 24-09-2021 16:06 ]
too old, too cold
De betaling van PayPal geschiedt pas op het moment je op de oranje 'Place order'-knop klikt. Dus je broer heeft naast de 6700 XT jouw 6800 ook betaaldHupske schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:10:
Lol. Had eerst voor mij zelf een 6800 kunnen bestellen.
Wij blij![]()
Euh nee. Het zijn onafhankelijke transacties. Heb eerst mijn eigen bestelling geplaatst.Degrader schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:00:
[...]
De betaling van PayPal geschiedt pas op het moment je op de oranje 'Place order'-knop klikt. Dus je broer heeft naast de 6700 XT jouw 6800 ook betaald
Daarna pas begonnen om de 6700xt te bemachtigen.
Ok, dan is het wel apart.Hupske schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:12:
[...]
Euh nee. Het zijn onafhankelijke transacties. Heb eerst mijn eigen bestelling geplaatst.
Daarna pas begonnen om de 6700xt te bemachtigen.
Zojuist mailtje dat m'n order is gecancelt
Beide of eentje? Welke kaart had je?
Ik heb de shipping confirmation binnen van een 6800 XT. Saillant detail: het was gister exact drie maanden geleden dat ik op 23 juni ook een 6800 XT had besteld. Dus ze lijken niet strenger geworden te zijn in het annuleren.
Eentje. Had 2x 6700 XT. Hopelijk wordt andere niet gecancelt
[ Voor 9% gewijzigd door niels-cil op 24-09-2021 18:22 ]
Nice! Hoe laat kreeg jij vandaag de order confirmation voor de 6800XT?Degrader schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:19:
Ik heb de shipping confirmation binnen van een 6800 XT. Saillant detail: het was gister exact drie maanden geleden dat ik op 23 juni ook een 6800 XT had besteld. Dus ze lijken niet strenger geworden te zijn in het annuleren.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |