Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Na gisteren een mail te hebben gehad dat mijn order voor mijn 3080 na bijna een jaar geannuleerd is

Mijn vraag is: is het voor iemand die niet met scripts werkt mogelijk om tijdens een drop op donderdag een 6800XT te bemachtigen via de website van AMD? Is dit mensen al gelukt? Of is de kans heel erg klein dat, dat lukt?
De prijs die op de website staat van AMD is 675,70, ik neem aan dat daar nog VAT en invoerkosten bovenop komen?
Overige tips die mij kunnen helpen zijn van harte welkom, bedankt!
De kans is vrijwel nul. En het gros van de kaarten gaat gewoon naar scalpers (ook hier op T.net) ongeacht wat er beweerd wordt.Rixos schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:04:
Hallo iedereen, ik ben nieuw in deze thread.
Na gisteren een mail te hebben gehad dat mijn order voor mijn 3080 na bijna een jaar geannuleerd isheb ik besloten dat een 6800XT ook een mooie optie zou zijn, als de prijs oké is.
Mijn vraag is: is het voor iemand die niet met scripts werkt mogelijk om tijdens een drop op donderdag een 6800XT te bemachtigen via de website van AMD? Is dit mensen al gelukt? Of is de kans heel erg klein dat, dat lukt?
De prijs die op de website staat van AMD is 675,70, ik neem aan dat daar nog VAT en invoerkosten bovenop komen?
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Los van het gebruik van scripts is het nog maar de vraag of de 68XT (MB) uberhaubt gaat droppen komende donderdag. Dat weten we pas een halfuur van tevoren (houd dit topic in de gaten).Rixos schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:04:
Mocht hij wel droppen is je kans zonder scripts vrij klein. In je eentje zonder scripts kan je maar een beperkt aantal tickets voor in de queue aanmaken, en hoe minder tickets hoe minder kans.
Prijs is ongeveer correct. Maar als je met Paypal betaald rekenen ze in eerste instantie teveel (maximale BTW en maximale verzendkosten) maar zodra ze weten waar je huis woont (op de order confirm pagina) wordt het bedrag naar beneden aangepast.De prijs die op de website staat van AMD is 675,70, ik neem aan dat daar nog VAT en invoerkosten bovenop komen?
Beste tip, ga niet voor een 6800xt. Wat, zelfs een 6800 is haast onmogelijk via amd.com.Rixos schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:04:
Hallo iedereen, ik ben nieuw in deze thread.
Na gisteren een mail te hebben gehad dat mijn order voor mijn 3080 na bijna een jaar geannuleerd isheb ik besloten dat een 6800XT ook een mooie optie zou zijn, als de prijs oké is.
Scriptjes is volgens mij via vuurvliegje het beste hier. Dan kan je soort van de wachtrij skippen. Je moet maar even in het topic zoeken hoe en wat.
[ Voor 4% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 15-09-2021 19:29 ]
Dit is iets wat in een vraag-advertentie thuis hoort.
[ Voor 84% gewijzigd door Blaat op 16-09-2021 09:22 ]
control alt oeps deleted
Verzendkosten toch nog?Bockelaar schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:09:
de prijs op de site is de prijs die je betaald om hem op je deurmat te hebben liggen (als je door de queue's heen komt).
Heeft het vaak fout
Veranderingen:
- Door een verandering op de site vorige week, kon je na het drukken van de place-order knop een fout krijgen te zien en kon je de bestelling niet voltooien. Dit is opgelost.
- Je gaat niet terug de queue in als er bij het plaatsen van een bestelling iets mis gaat of geen voorraad meer is. Je kan zolang je toegangsbewijs nog geldig is een nieuwe poging wagen.
1
| "eventStartTimeUTC": "2021-09-16T14:30:00Z" |
Event staat voor een halfuur later dan gebruikelijk: 16:30. Kan zijn dat dit misschien nog aangepast wordt.
Waar krijg je dit te zien?rutgerdj schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:08:
code:
1 "eventStartTimeUTC": "2021-09-16T14:30:00Z"
Event staat voor een halfuur later dan gebruikelijk: 16:30. Kan zijn dat dit misschien nog aangepast wordt.
In mn glazen bol
Het is mogelijk om met de eventId en een random queueId je status op te vragen, voordat de queueue is begonnen staat daar al de starttijd in.
true:
Product SKU: 100-438402
Product Name: AMD Radeon™ RX 6700 XT Graphics
Qty Ordered: 1
Amount: 405,35 €
Subtotal: 405,35 €
Shipping: 5,38 €
VAT: 86,25 €
Total: 496,98 €
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Succes alvast iedereen vandaag.
Bij wijze van test probeer ik de CP ¦ Add To Cart knop uit op een CPU die momenteel sowieso in stock is. Na het 'solven' van de captcha wordt de tekst groen en kan ik effectief klikken op de knop, maar wanneer ik dat doe, krijg ik een HTTP 403 respons:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| POST https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/5530312900?_wrapper_format=drupal_ajax -> 403 Forbidden <HTML><HEAD> <TITLE>Access Denied</TITLE> </HEAD><BODY> <H1>Access Denied</H1> You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/5530312900?" on this server.<P> Reference xxx </BODY> </HTML> |
BM_SV cookie wordt reeds geweerd via CookieBro.
Kan iemand dit reproduceren of denken jullie dat ik een IP ban aan mijn broek heb?
Is het trouwens aangeraden om alle andere add-ons uit te schakelen, zoals uBlock, Cookie AutoDelete, CanvasBlocker, etc?
[ Voor 11% gewijzigd door RuddyMysterious op 16-09-2021 14:34 ]
JA! Absoluut. Sterker nog. Ik zet alle privacy bevorderende opties in mijn browser (Firefox) ook uit. Ik log op die browser in op een Google account en browse wat websites zodat Google captcha score 0.9 is.Is het trouwens aangeraden om alle andere add-ons uit te schakelen, zoals uBlock, Cookie AutoDelete, CanvasBlocker, etc?
And now we play the waiting game...
16 - 6700 XT
16 - 6800
16 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
Er zijn waarempel weer een paar 6800 XT beschikbaar voor de bots onder ons

[ Voor 28% gewijzigd door stin00 op 16-09-2021 14:53 ]
Eh? Ik kom helemaal niets van queue tegen?rutgerdj schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:36:
Begin van de queue is zojuist geupdatet naar 16:15
Het is nog steeds https://www.amd.com/en/direct-buy/nl, toch?
Maar... het is een flinke tijd geleden dat ik hiernaar gekeken heb. En de mail van vuurvliegje is ook voor de "gevorderden" vrees ik.
Waar vind ik een eenvoudige handleiding hoe dit te doen? Ik gebruik Firefox op een Mac op dit moment.
[ Voor 99% gewijzigd door acst op 16-09-2021 16:00 ]
[ Voor 103% gewijzigd door acst op 16-09-2021 15:56 ]
Nee, maar ik krijg in mijn normale browser ook geen scherm met "When inventory is available for purchase today, you will be placed in line." en dergelijke. Met een inprivate venster wel
De zojuist genoemde instructies zijn opzich duidelijk, maar het is aan te raden om er even voor te gaan zitten. Ik maakte vorige week de fout om het in de laatste paar minuten voor de drop nog even aan de praat te willen krijgen. Dat was wat enthousiast.zaphod_b schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:54:
Maar... het is een flinke tijd geleden dat ik hiernaar gekeken heb. En de mail van vuurvliegje is ook voor de "gevorderden" vrees ik.
Het is letterlijk enkel een bookmarklet aanmaken, als je dat niet eventjes kan doen dan zou ik me verre houden van dit soort scriptjes. Voor je eigen veiligheidAganim schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:58:
[...]
De zojuist genoemde instructies zijn opzich duidelijk, maar het is aan te raden om er even voor te gaan zitten. Ik maakte vorige week de fout om het in de laatste paar minuten voor de drop nog even aan de praat te willen krijgen. Dat was wat enthousiast.
https://inline.amd.com/?c...kupver=akamai-1.0.2&q=<id hier>
Edit: "a randomized place in line¨
Lezen is lastig...
[ Voor 21% gewijzigd door juiced01 op 16-09-2021 16:03 ]
Je bedoelt na een dag werken halfgaar eerst de instructies lezen, zodat je weet hoe en wat? Beetje vriendelijker mag best.acst schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:00:
[...]
Het is letterlijk enkel een bookmarklet aanmaken, als je dat niet eventjes kan doen dan zou ik me verre houden van dit soort scriptjes. Voor je eigen veiligheid
Randomjuiced01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:02:
Hoe werkt zo'n queue eigenlijk? Word je er willekeurig in gegooid, of is het "wie het eerst komt wie het eerst maalt"?
Als het tijdstip voorbij is, geldt willekeur voor degene die ervoor in de wachtrij staan. Degene die later de wachtrij ingaan komen dan achteraan.juiced01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:02:
Hoe werkt zo'n queue eigenlijk? Word je er willekeurig in gegooid, of is het "wie het eerst komt wie het eerst maalt"?
Your estimated wait time is: 45 minutes
too old, too cold
En ik heb het script in de console uitgevoerd (zowel optie A als
Uncaught TypeError: r2hh.C6F()[127][(intermediate value)] is undefined
Doe ik iets fout zeker
/f/image/S0S5EoyaZCeafngD1DkZVsYl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door zaphod_b op 16-09-2021 16:07 ]
Uur wachten kun je wel vergeten ja...zaphod_b schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:06:
Hier is de wachttijd "more than an hour"...
En ik heb het script in de console uitgevoerd (zowel optie A alsmaar krijg foutmeldingen te zien...:
Uncaught TypeError: r2hh.C6F()[127][(intermediate value)] is undefined
Doe ik iets fout zeker.

Meerdere mensen op discord klagen daar ook over...Joindry schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:07:
Hier telt ie gewoon opEerst was het 31, dan 34, nu plots 40
EDIT: 6800 (XT) lijkt out of stock.
[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 16-09-2021 16:08 ]
Hier hetzelfde. Zit nu op 45 min in plaats van 40 minJoindry schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:07:
Hier telt ie gewoon opEerst was het 31, dan 34, nu plots 40
Netjes !spartan444 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:08:
Heb de RX 6800 kunnen kopen!
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Your estimated wait time is: more than an hour
[ Voor 90% gewijzigd door Blaat op 24-09-2021 10:04 ]
Ik dacht mooi kan nog even douchen niet dus.... Queue al geweest en drop ook failstin00 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:52:
CAT codes changed:
16 - 6700 XT
16 - 6800
16 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
Er zijn waarempel weer een paar 6800 XT beschikbaar voor de bots onder ons
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
[ Voor 14% gewijzigd door B4tman_DH op 16-09-2021 16:15 ]
Ik geloof dat ik zojuist een 6900XT heb gekocht

en 6800 XT?B4tman_DH schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:12:
Nog 450+ / 6700 XT's
Held, dank! Net een order geplaatst voor de 6900XT, duimen dat hij niet geannuleerd wordt.
Voor degenen die nog de kans krijgen er 1 te kopen geldt hetzelfde.
terug in queue na laatste confirmEvilWhiteDragon schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:12:
[...]
![]()
![]()
!
Ik geloof dat ik zojuist een 6900XT heb gekocht
Geen betalingsinvoervelden en bij landkeuze krijg ik "An error occurred while attempting to process /en/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function"
Zelfde hierAganim schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:13:
[...]
Held, dank! Net een order geplaatst voor de 6900XT, duimen dat hij niet geannuleerd wordt.
www.simraceblog.nl - Over 5 Years of Simracing News & Reviews!

Ik was op de laatste stap, place order en bam. dood

Ik ook dacht ik, maar na Paypal scherm terug in de queue?Madhouse1979 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:16:
Ik heb een 6700XT kunnen scoren!
too old, too cold
Dan is de voorraad al op, heb dat ook een keer gehad.juiced01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:16:
[...]
Ik ook dacht ik, maar na Paypal scherm terug in de queue?
Hier ook helaas...juiced01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:16:
[...]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Nee kunnen betalen en het is ook al van mijn PayPal af.juiced01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:16:
[...]
Nee, normaal is er ook geen transactie op je paypalJoindry schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:17:
Ik kwam na place order terug op de voorpagina uit met recaptha? Heb ik nu besteld of niet?
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Goed lezen, goed voorbereiden is t halve werk.
Same maar bij de invoice was er een server errorMadhouse1979 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:17:
[...]
Nee kunnen betalen en het is ook al van mijn PayPal af.
Moest 700 keer die captcha doen... duurde te lang dus. Nouja, volgende keer beter..
Ik kreeg wel een 'Thank you for your order' scherm.Rhinostril schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:17:
[...]
Same maar bij de invoice was er een server error
idem dat bleef maar ronddraaien. Waarschijnlijk moest ik refreshen.iaxe393 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:16:
![]()
![]()
Ik was op de laatste stap, place order en bam. dood
Neen, lijkt inderdaad zo te zijnizzet3838 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:17:
[...]
Nee, normaal is er ook geen transactie op je paypal
drommels drommels drommels
Verwijderd
Helaas na paypal betaling viel ie terug in een Captcha loop, jammer
Volgende week hopelijk meer geluk.
Hoe groot is de kans dat je die ook daadwerkelijk geleverd krijgt?ZeroMinded schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:17:
Wow na maanden niks hebben nu 2e keer achter elkaar raak met de 6900XT! Al mijn vrienden (die willen upgraden) zijn inmiddels voorzien! ik wens iedereen veel succes met de komende drops.
Goed lezen, goed voorbereiden is t halve werk.
Neem aan dat AMD dat toch tegen hield? of ander adres / naam?
Ikzelf heb de 6800 kunnen kopen +/- 8 maanden geleden en recentelijk een 6700XT.
Maar ik ga er vanuit als ik vandaag weer een 6700XT koop dat deze voor 99% gecanceld wordt?
too old, too cold
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |