Nog een refreshpunt om 23u?
Yup! Geen idee in hoeverre echt iets valt te verwachten of dat we dit ook zelf bedacht hebben, maar toch.
zeg maar dit:
YouTube: MINDF*CK experiment wachtkamer.
[ Voor 18% gewijzigd door kerath op 23-11-2020 15:14 ]
Precies dit dus... Mensen moeten kalm doen...tailfox schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:10:
Maar mensen de kaart is nu 4 werkdagen uit. Relax
Oh boi, ik ben zojuist gebanned denk ik. Ik krijg een access denied op https://www.amd.com/en/direct-buy/nl. deed een F5 elke ~15 seconden voor 10 minuten lang.
ff cookies verwijderen en je kan weer door.Emuddy schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:13:
Oh boi, ik ben zojuist gebanned denk ik. Ik krijg een access denied op https://www.amd.com/en/direct-buy/nl. deed een F5 elke ~15 seconden voor 10 minuten lang.
Clear cookiesEmuddy schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:13:
ja das pech, had ik woensdag ook, cookies verwijderen en weer door.Emuddy schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:13:
[ Voor 8% gewijzigd door -Dylo op 23-11-2020 15:14 ]
Dit werkte, dankjewel.gilla013 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:13:
[...]
ff cookies verwijderen en je kan weer door.
Ik kan me jouw posts van vorige week woensdag ook nog wel herinnerenlvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:12:
[...]
Precies dit dus... Mensen moeten kalm doen...
Aan bovenstaand bericht te zien heb je er toch een kunnen bemachtigen?
Haha ik herinner me deze nog van jou:lvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:12:
[...]
Precies dit dus... Mensen moeten kalm doen...
Vrij kalm[message]lvm98 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:46:[/message]
[...]
Heeft geen zin als het pas om 15:00 begint...
Hier thuiswerken om 14:45 start ik alle 7 laptops en desktops op om alles te F5-en
Wel jammer mijn videokaart is verkocht. Achja genoeg te doen voor werk en opleiding
Heeft het vaak fout
Ik probeer die methode te herhalen om een 6800xt te kunnen bemachtigen en heb allemaal extra pc's besteld. Echter lukt het me niet de builds af te maken omdat ik maar geen nieuwe GPUS's kan bestellenShaflic schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:19:
[...]
Haha ik herinner me deze nog van jou:
[...]
Vrij kalm
[ Voor 5% gewijzigd door kerath op 23-11-2020 15:23 ]
Ik heb het over mensen met hun levering stress...FijneKnul schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:14:
[...]
Ik kan me jouw posts van vorige week woensdag ook nog wel herinneren
Aan bovenstaand bericht te zien heb je er toch een kunnen bemachtigen?
Heb er 2 kunnen bestellen 18e en 20e een rx6800
Das niet over leveringen...Shaflic schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:19:
[...]
Haha ik herinner me deze nog van jou:
[...]
Vrij kalm
wel iets gaande lijkt het:
"We're sorry but AMD Radeon™ RX 6800 Graphics is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience."
"We're sorry but AMD Radeon™ RX 6800 Graphics is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience."
Aah zo, ja helemaal gelijk. Als het je gelukt is en bevestiging hebt, kun je wel een beetje achterover leunenlvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:23:
[...]
Ik heb het over mensen met hun levering stress...
Heb er 2 kunnen bestellen 18e en 20e een rx6800
Iets wat ik niet wil zienkerath schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:25:
En its gone. Weer blanco pagina nu.kerath schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:25:
heb niks gezien hele tijd.... was hele tijd leeg
dus heb ik iets gemist ?
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Jep en ik hoop er nogmeer te scoren om meer tweakers mensen blij te maken... Zie ook mijn karma op tweakers een piek hebben door dit 😂 ben nooit actief op de fora maar wel qua nieuws, ben niet een reaguurder maar met dit soort scalpertroep wil ik graag mijn steentje antiscalper bijdragenShaflic schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:26:
[...]
Aah zo, ja helemaal gelijk. Als het je gelukt is en bevestiging hebt, kun je wel een beetje achterover leunen

Als je een 6800XT op de kop weet te tikken houdt ik me aanbevolenlvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:29:
[...]
Jep en ik hoop er nogmeer te scoren om meer tweakers mensen blij te maken... Zie ook mijn karma op tweakers een piek hebben door dit 😂 ben nooit actief op de fora maar wel qua nieuws, ben niet een reaguurder maar met dit soort scalpertroep wil ik graag mijn steentje antiscalper bijdragen
IdemArms2Short schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:32:
[...]
Als je een 6800XT op de kop weet te tikken houdt ik me aanbevolen
Dan ben ik zelf de eerste... Ik voel me sadpanda over twee non-xt's...Arms2Short schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:32:
[...]
Als je een 6800XT op de kop weet te tikken houdt ik me aanbevolen
Maar goed weet nieteens of de xt in mijn case past (nzxt h210i)
Al zie ik ookal benchmarks erop dat een redelijke overclocked non-xt dichtbij xt performance komt... We shall see
Reken je geen extra kosten op verzending na? Als dat wel zo is ben je technisch gezien alsnog een scalper, ookal gaat het om 50 eurielvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:29:
[...]
Jep en ik hoop er nogmeer te scoren om meer tweakers mensen blij te maken... Zie ook mijn karma op tweakers een piek hebben door dit 😂 ben nooit actief op de fora maar wel qua nieuws, ben niet een reaguurder maar met dit soort scalpertroep wil ik graag mijn steentje antiscalper bijdragen
Nee, blanco pagina veranderd in genoemde tekst en weer terug naar blanco.mindwarper schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:29:
[...]
heb niks gezien hele tijd.... was hele tijd leeg
dus heb ik iets gemist ?
Als meerdere tweakers dit nu doen, helpen we elkaar aan een mooie kaartlvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:29:
[...]
Heb hier ook op meerdere apparaten de pagina open staan, CC en paypal staan paraat dus kan er vrijwel 2 tegelijk bestellen, als AMD het accepteert haha.
Mocht ik dat geluk hebben, is de 2e ook voor een tweaker.
Naar mijn gevoel gaan we van AMD ook niks zien voor de 25ste. Hopelijk krijgen we wat kaarten deze woensdag van beide kampen.
Eens meten, de 6800XT reference zou zo'n 266.7mm lang, 119.75mm hoog en 49.75mm dik zijn.lvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:34:
Maar goed weet nieteens of de xt in mijn case past (nzxt h210i)
Nee, ik heb een deal gemaakt voor kostprijs en mogelijk biergeld (aan diegene zelf, voor de moeite he... )Verzending is een optie, ophalen ook.Viserius schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:34:
[...]
Reken je geen extra kosten op verzending na? Als dat wel zo is ben je technisch gezien alsnog een scalper, ookal gaat het om 50 eurie
Hoef er niks aan te verdienen
Dikte zit ik mee... Psu shroud is rated voor 2.25 slot gpu's volgenszegge maar idkkenvannen schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:36:
[...]
Eens meten, de 6800XT reference zou zo'n 266.7mm lang, 119.75mm hoog en 49.75mm dik zijn.
Ben van BE, hier hebben we goed bierlvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:36:
[...]
Nee, ik heb een deal gemaakt voor kostprijs en mogelijk biergeld (aan diegene zelf, voor de moeite he... )Verzending is een optie, ophalen ook.
Hoef er niks aan te verdienen
Misschien meer geluk morgen.. niet alsof die 6800 xt zo een grote upgrade voor mij is *kuch*
Nooit groter dan mijne... Gt210>rx6800 zoals het nu staat (2x kunnen orderen)ES335 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
Misschien meer geluk morgen.. niet alsof die 6800 xt zo een grote upgrade voor mij is *kuch*
So much voor die dagelijkse voorraad op amd.com die onze scott herkelman effe los gooide in dat interview
Not the only impatient one here. I still have a laptop with 970mES335 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
Ik zit nog met een R9 280X. Geweldige kaart, maar het kan echt bijna niet meer.ES335 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
Ik heb dit interview ook gezien.Stoomkoker schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:46:
So much voor die dagelijkse voorraad op amd.com die onze scott herkelman effe los gooide in dat interview
Volgens mij spreekt hij wel degelijk over daily shipping, en niet daily stock
Sterker nog, als AMD slim is, bewaren ze alles wat geproduceerd wordt tot woensdag, zodat ze in één keer een grote batch hebben. (Al worden AIB kaarten hoogstwaarschijnlijk alleen door lokale resellers/webshops verkocht, dus het is kiezen waar je in de rij gaat staan).
Dat zou wel echt verlies zijn. Alle AIB kaarten zullen via retailers gewoon weer die goede scalpernate prijzen krijgen. Enige kans op MSRP prijs is bij amd.comViserius schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:14:
[...]
Ik heb dit interview ook gezien.
Volgens mij spreekt hij wel degelijk over daily shipping, en niet daily stock.
Sterker nog, als AMD slim is, bewaren ze alles wat geproduceerd wordt tot woensdag, zodat ze in één keer een grote batch hebben. (Al worden AIB kaarten hoogstwaarschijnlijk alleen door lokale resellers/webshops verkocht, dus het is kiezen waar je in de rij gaat staan).
To be fair, those who bought their GPUs at Scalpernate already have received them. While we are still wondering if ours even existStoomkoker schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:19:
[...]
Dat zou wel echt verlies zijn. Alle AIB kaarten zullen via retailers gewoon weer die goede scalpernate prijzen krijgen. Enige kans op MSRP prijs is bij amd.com

Lekker blijven stressen '5-7 working days' hoeveel dagen is het nu? PRECIES, mond houden. Op je kont zitten en wachten!!! Hoe moeilijk is dat voor mensen? Manmanmantgrimmeissen schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:21:
[...]
To be fair, those who bought their GPUs at Scalpernate already have received them. While we are still wondering if ours even exist
Levering is inderdaad echt even eng. Maar gaat denk ik toch wel tot halverwege December pas hier zijn (20 nov besteld).
Again; 5-7 werkdagen...JulianSL schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:31:
Levering is inderdaad echt even eng. Maar gaat denk ik toch wel tot halverwege December pas hier zijn (20 nov besteld).
Het is nog geen 5-7 werkdagen geweest.
Druk maken om niks
Net zoiets als nu zeggen oeh komt m'n loon er wel op terwijl het nog niet de 26e is geweest (voor meeste mensen, voorbeeldje yk)
Was iemand zo klaar met Scalpernate dat ze ze maar ge-DDOSt hebben ?
ze verdienen ni beter, alles achterhouden om hun pre-builts te verpatsengidogeek schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:36:
Was iemand zo klaar met Scalpernate dat ze ze maar ge-DDOSt hebben ?
Dat moet ik even ontkrachten beste vriend...Frameraider schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:38:
[...]
ze verdienen ni beter, alles achterhouden om hun pre-builts te verpatsen
AMD stelt kaarten beschikbaar voor systembuilders en retailers
De kaarten die voor de systembuilders zijn mogen niet los verkocht worden, doen ze dit wel raken ze hun AMD dealer licentie kwijt
Het is raar natuurlijk kaarten uitverkocht en systeem morgen in huis maar dat is de achterliggende reden.
Weet dit omdat ik zelf voor MSI reviews heb gedaan en dezelfde NDA papieren kreeg als dealers waaronder ook het reseller gedoe
Goede reactie, weet ik meer. Is meer een frustratie post van mij dan hoort.lvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:41:
[...]
Dat moet ik even ontkrachten beste vriend...
De kaarten die voor de systembuilders zijn mogen niet los verkocht worden, doen ze dit wel raken ze hun AMD dealer licentie kwijt![]()
Het is raar natuurlijk kaarten uitverkocht en systeem morgen in huis maar dat is de achterliggende reden.
Weet dit omdat ik zelf voor MSI reviews heb gedaan en dezelfde NDA papieren kreeg als dealers waaronder ook het reseller gedoe
[ Voor 0% gewijzigd door Frameraider op 23-11-2020 16:44 . Reden: grammar ]
Helemaal begrijpelijk thoFrameraider schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:44:
[...]
Goede reactie, weet ik meer. Is meer een frustratie post van mij dan hoort.
Het blijft scalpernate tho shitstorm op hun is altijd terecht haha
Alternate.de heeft nochtans een hoop 5000 series CPU (tray) verkocht. Ik heb er eentje en voor zover ik weet kan dit ook niet. Dus misschien lopen ze hier ook de kantjes eraf?lvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:41:
[...]
Dat moet ik even ontkrachten beste vriend...
De kaarten die voor de systembuilders zijn mogen niet los verkocht worden, doen ze dit wel raken ze hun AMD dealer licentie kwijt![]()
ik heb mijn 6800xt op de 18e weten te bestellen om 15:00. Ik heb ook een confirmation mail gekregen, alleen er staat nog steeds order in process wanneer ik naar de status kijk. Dit is wel erg langzaamlvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:35:
[...]
Again; 5-7 werkdagen...
Het is nog geen 5-7 werkdagen geweest.
Druk maken om niks
Net zoiets als nu zeggen oeh komt m'n loon er wel op terwijl het nog niet de 26e is geweest (voor meeste mensen, voorbeeldje yk)
Again and again...Er zijn nog geen 3 werkdagen om, en ze gaven aan 5 tot 7 werkdagen voor het verwerken. Dus nog 2 tot 4 dagen te wachten.zafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:57:
[...]
ik heb mijn 6800xt op de 18e weten te bestellen om 15:00. Ik heb ook een confirmation mail gekregen, alleen er staat nog steeds order in process wanneer ik naar de status kijk. Dit is wel erg langzaam
Chillll

ik koop voor het eerst een Videokaart nieuw. Andere dingen gaan vaak veel sneller, vandaar.Xnator schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:07:
[...]
Again and again...Er zijn nog geen 3 werkdagen om, en ze gaven aan 5 tot 7 werkdagen voor het verwerken. Dus nog 2 tot 4 dagen te wachten.
Chillll
Dus na die 5-7 werkdagen wordt mn kaart pas verzonden?
Ik kan je zeggen dat elke nieuwe release van dit soort hyped producten (net zoals de console launches) langer duren, haha.zafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:10:
[...]
ik koop voor het eerst een Videokaart nieuw. Andere dingen gaan vaak veel sneller, vandaar.
Dus na die 5-7 werkdagen wordt mn kaart pas verzonden?
Rond de 5-7 werkdagen wordt die mogelijk pas verzonden of pas volledig verwerkt. Niemand heeft hier iets nog van gehoord, incl mezelf.
Zodra het zover is ga je gegarandeerd gewoon een mooi mailtje van AMD krijgen.
Lees opnieuw... Het is nog nieteens die 5 werkdagenzafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:57:
[...]
ik heb mijn 6800xt op de 18e weten te bestellen om 15:00. Ik heb ook een confirmation mail gekregen, alleen er staat nog steeds order in process wanneer ik naar de status kijk. Dit is wel erg langzaam
Termijn staat tussen 5 en 7
Kan je geen wachttijd veroorloven? Neem dan een 5700xt dan is hij morgen binnen...
Deal with it of koop wat anders...
bedankt voor je preeklvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:14:
[...]
Lees opnieuw... Het is nog nieteens die 5 werkdagen
Termijn staat tussen 5 en 7
Kan je geen wachttijd veroorloven? Neem dan een 5700xt dan is hij morgen binnen...
Deal with it of koop wat anders...
En wat dan nog? Beter eentje in 2021 dan geen dus neem een anti stress pil en wacht het lekker af.zafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:31:
[...]
bedankt voor je preekIk zal nu snel een 5700Xt gaan kopen en mn 1080ti op VA zetten. Ik ben gewoon voornamelijk bang dat ze last minute zeggen dat ie gecanceled is of dat ze zeggen dat ie pas in 2021 komt
besef ff dat ik al sinds september een nieuw videokaart probeer te kopen. En dan niet zoals merendeel die af en toe op Megekko gaat of naar Alternate. ik zit in meerdere discord groepen en heb als een sukkel een uur lang op F5 zitten drukken toen de 3080 en 3070 uitkwam.-Dylo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:33:
[...]
En wat dan nog? Beter eentje in 2021 dan geen dus neem een anti stress pil en wacht het lekker af.
Dan nog; so be it...zafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:31:
[...]
bedankt voor je preekIk zal nu snel een 5700Xt gaan kopen en mn 1080ti op VA zetten. Ik ben gewoon voornamelijk bang dat ze last minute zeggen dat ie gecanceled is of dat ze zeggen dat ie pas in 2021 komt
Er zijn ergere dingen in het leven
Precies en als je niet kunt wachten moet je maar bij scalpernate kopen...-Dylo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:33:
[...]
En wat dan nog? Beter eentje in 2021 dan geen dus neem een anti stress pil en wacht het lekker af.
Ja dat moet je lekker zelf weten, maar als je hem nu hebt besteld dan heb toch niks meer te zeuren of snap ik je niet?zafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:35:
[...]
besef ff dat ik al sinds september een nieuw videokaart probeer te kopen. En dan niet zoals merendeel die af en toe op Megekko gaat of naar Alternate. ik zit in meerdere discord groepen en heb als een sukkel een uur lang op F5 zitten drukken toen de 3080 en 3070 uitkwam.
Het is gewoon een notoire zeikstraal geboren in een oud Frans azijnwinkeltje denk ik...-Dylo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:44:
[...]
Ja dat moet je lekker zelf weten, maar als je hem nu hebt besteld dan heb toch niks meer te zeuren of snap ik je niet?

The irony....lvm98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:46:
[...]
Het is gewoon een notoire zeikstraal geboren in een oud Frans azijnwinkeltje denk ik...![]()
Ik wist niet dat er regels waren voor wanneer je wel en niet mag ''zeuren''. Ik heb zelf nergens een verwerkingsperiode kunnen vinden. Vraag hier gewoon om info.-Dylo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:44:
[...]
Ja dat moet je lekker zelf weten, maar als je hem nu hebt besteld dan heb toch niks meer te zeuren of snap ik je niet?
Het is hier maar zo'n 30.000 keer genoemd +/- in de afgelopen 24uzafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:52:
[...]
Ik wist niet dat er regels waren voor wanneer je wel en niet mag ''zeuren''. Ik heb zelf nergens een verwerkingsperiode kunnen vinden. Vraag hier gewoon om info.
Ik ben aan het heen en weer mailen met Megekko. Is er iemand die mij snel kan voorzien van een bron waarin AMD stelt dat er woensdag een launch is van de Aib kaarten?
Standpunt van de klantenservice aldaar is namelijk dat er niets bij hen bekend is van een launch aanstaande woensdag. Kan zijn dat we langs elkaar heenpraten vandaar dat ik even snel een bron zoek zodat er geen sprake van een misverstand kan zijn.
Standpunt van de klantenservice aldaar is namelijk dat er niets bij hen bekend is van een launch aanstaande woensdag. Kan zijn dat we langs elkaar heenpraten vandaar dat ik even snel een bron zoek zodat er geen sprake van een misverstand kan zijn.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
nieuws: AMD Radeon RX 6000-videokaarten zijn zo goed als onverkrijgbaarkerath schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:06:
Ik ben aan het heen en weer mailen met Megekko. Is er iemand die mij snel kan voorzien van een bron waarin AMD stelt dat er woensdag een launch is van de Aib kaarten?
https://videocardz.com/ne...erc-319-pictured-up-closeWoensdag zijn alleen de referentiemodellen van de RX 6800 en RX 6800 XT uitgekomen. Ook de verschillende board partners, zoals ASUS, Gigabyte en MSI, maken deze modellen. Die partners brengen later hun aangepaste RX 6000-videokaarten uit. Die zouden vanaf 25 november te koop moeten zijn. Of die kaarten dan wel beschikbaar zijn, is nog niet duidelijk.
https://www.shacknews.com...rx-6800-xt-graphics-cards
Helaas wordt eigenlijk overal gesproken over 'expected' dus niets is zeker.
Beste Megekko,
Allereerst wil ik zeggen dat jullie werkelijk top werk leveren! Jullie transparante afhandeling van de zen 3 launch heeft mij doen besluiten bij jullie ook een poging te doen voor een GPU.
Ik vroeg me af (als daar al iets over gezegd kan worden) wat de verwachting is van de beschikbaarheid van de RX 6800 (XT) AIB kaarten? Deze zouden naar verluid rond de 25ste moeten uitkomen.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt!
------
Beste -----
Hartelijk dank voor je mail.
De nieuwe AMD videokaarten zijn op 18-11-2020 aangekondigd. Dit betreft enkel een paper release. Wanneer wij de kaarten kunnen aanbieden op onze website is momenteel onduidelijk.
Over de exacte levertijd kunnen we op dit moment dan ook niets toezeggen. Er is al veel vraag naar de nieuwe kaarten. De voorraad wordt echter verdeeld onder allerlei leveranciers en webwinkels in Nederland, dus er zal niet in één keer aan de grote vraag kunnen worden voldaan. Daarbij weten wij dus niet exact wanneer en of wij kaarten zullen ontvangen om te kunnen verkopen. Wat precies de prijs gaat zijn is ons tevens onbekend. Zodra het product officieel gereleased wordt is al deze informatie bekend.
We hopen je op deze wijze naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Het is geloof ik niet perse het launch moment van alle AIB kaarten, maar simpelweg het moment vanaf wanneer ze verkocht mogen worden. En kan me ook niet herinneren dat er ergens in een betrouwbare bron keihard 25 november heb zien staan als het moment, overal zie je 1 tot 2 weken na release van de Reference kaarten staan. De partners zullen na dat moment hun kaarten de winkels in zetten wanneer ze er daar klaar voor zijn.kerath schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:06:
Dit is exact waar het gesprek nu over gaat. Ik kon zo snel ook geen statement van AMD zelf vinden.CptAwesome schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:17:
[...]
Het is geloof ik niet perse het launch moment van alle AIB kaarten, maar simpelweg het moment vanaf wanneer ze verkocht mogen worden. En kan me ook niet herinneren dat er ergens in een betrouwbare bron keihard 25 november heb zien staan als het moment.
Maar ook het verlopen van de NDA of het beschikbaar worden van de custom cards sloeg de klantenservice niet op aan.
Eea gaat daar bij inkoop even gevraagd worden, maar ik hoopte van mijn kant een bron oid aan te kunnen leveren.
https://old.reddit.com/r/...ope_shipment_status_info/
Many of you will wonder where their order of RX 6000 series is, as do I. "Order in process" is my current status.
So I made a phonecall to AMDs support hotline (Germany in my case) and the guy was really nice and told me their shipping partner (they dont ship the cards themselves) is currently evaluating the orders. He said that every order gets reviewed if it was a scalped card, f.ex. when multiple cards go to the same adress/postbox. He couldn't tell how long this will take. He also said that confirmed orders will definitly ship, but it could be that your order won't be processed in the first shipment (which indicates for me that there are in fact more ordered cards then stock in their partners shipping facility in the Netherlands). I should get an email when the status updates I was told.
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Waarom zou dat proces niet geautomatiseerd zijn?
hahaha jezus geloof ik echt geen bal van
Tnx dit heb ik goed kunnen gebruiken in mijn reactie naar Megekko.Postman schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:14:
[...]
nieuws: AMD Radeon RX 6000-videokaarten zijn zo goed als onverkrijgbaar
[...]
https://videocardz.com/ne...erc-319-pictured-up-close
https://www.shacknews.com...rx-6800-xt-graphics-cards
Helaas wordt eigenlijk overal gesproken over 'expected' dus niets is zeker.
wat is de ramp met even wachten?zafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:35:
[...]
besef ff dat ik al sinds september een nieuw videokaart probeer te kopen. En dan niet zoals merendeel die af en toe op Megekko gaat of naar Alternate. ik zit in meerdere discord groepen en heb als een sukkel een uur lang op F5 zitten drukken toen de 3080 en 3070 uitkwam.
Heeft het vaak fout
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dit is dus een vals bericht. Niemand op Reddit bevestigd het, ondanks dat meerdere mensen ook met AMD gesproken hebben (waaronder AMD Duitsland).
Sowieso vond ik het al vreemd dat er een 'shipping partner' in Nederland zit en wij onze bestellingen uit Ierland (Digital River) gaan krijgen.
We gaan waarschijnlijk nog meer van dit soort trollen zien binnenkort.
Nee helaas, tot morgen.Platte_Band schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:01:
Nou niks qua voorraad om 23:00. Welterusten
Je leest echter wel vaker terug dat bestellingen geplaatst bij amd.com verstuurd worden vanuit Tilburg. Dus zo gek is de opmerking niet. Hopelijk scheelt dat voor ons met de lever tijd tussen versturen en de bezorger aan de deur!Postman schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:39:
[...]
Dit is dus een vals bericht. Niemand op Reddit bevestigd het, ondanks dat meerdere mensen ook met AMD gesproken hebben (waaronder AMD Duitsland).
Sowieso vond ik het al vreemd dat er een 'shipping partner' in Nederland zit en wij onze bestellingen uit Ierland (Digital River) gaan krijgen.
We gaan waarschijnlijk nog meer van dit soort trollen zien binnenkort.
Digital River is volgens mij alleen de partij die de e-commerce regelt voor AMD. Zo ook bv voor Microsoft, McAfee, en anderen. https://www.digitalriver.com/ Je videokaart komt dus niet noodzakelijk uit Ierland.Postman schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:39:
[...]
Digital River heeft een samenwerking met Fulfillment Solutions uit Nieuw-Vennep-Zuid. Daar zullen onze kaartjes wel liggen.lordsnow schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:15:
[...]
Digital River is volgens mij alleen de partij die de e-commerce regelt voor AMD. Zo ook bv voor Microsoft, McAfee, en anderen. https://www.digitalriver.com/ Je videokaart komt dus niet noodzakelijk uit Ierland.
Van welke bronnen krijgen jullie nieuws over de nieuwe AMD kaarten? Hiermee bedoel ik Facebook, reddit,...
Ik ben hier nieuw in en wil mijn eerste pc bouwen.
https://www.amd.com/de/direct-buy/5458374100/beSihen2003 schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:49:
Van welke bronnen krijgen jullie nieuws over de nieuwe AMD kaarten? Hiermee bedoel ik Facebook, reddit,...
Het is dat je zelf het woord 'sukkel' gebruikt, want deze hele fiasco was al lang van te voren bekend dat dit ging gebeuren..zafer94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:35:
[...]
Geduld is een schone zaak

For the impatient RX6800 bunch here: Money got taken from my account this morning.
Ik heb helemaal niet meegekregen dat nVidia op hun eigen website geen FE modellen zou verkopen in Nederland. We wisten dat beschikbaarheid laag zou zijn maar niet zo laag...ricjuh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:20:
[...]
Het is dat je zelf het woord 'sukkel' gebruikt, want deze hele fiasco was al lang van te voren bekend dat dit ging gebeuren..
Geduld is een schone zaak
Ik zie de prijs van de AMD Radeon™ RX 6800 XT op https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl net veranderen naar 659,85 €
[ Voor 14% gewijzigd door Leader98 op 24-11-2020 09:29 ]
Via Paypal betaald? Want dat is te verwachten met hoe Paypal werkt toch?tgrimmeissen schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:25:
For the impatient RX6800 bunch here: Money got taken from my account this morning.
Yes Paypal linked to my ING account.jaspermeul schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:28:
[...]
Via Paypal betaald? Want dat is te verwachten met hoe Paypal werkt toch?
Dit verandert dagelijks afhankelijk van de dollar prijs.Leader98 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:28:
Ik zie de prijs van de AMD Radeon™ RX 6800 XT op https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl net veranderen naar 659,85 €
Dat heeft niets met AMD te maken. Gebeurd bij paypal standaard na een x aantal dagen.tgrimmeissen schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:30:
[...]
Yes Paypal linked to my ING account.
onzin
[ Voor 96% gewijzigd door Bolletje op 24-11-2020 11:29 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Klopt, er zijn helaas ook al mensen die een terugstorting hebben gehad nadat het geld eerst wel was afgeschreven bij hun via PayPal.daveytje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:46:
[...]
Dat heeft niets met AMD te maken. Gebeurd bij paypal standaard na een x aantal dagen.
[ Voor 9% gewijzigd door Postman op 24-11-2020 12:23 ]
onzin
[ Voor 92% gewijzigd door Bolletje op 24-11-2020 11:29 ]
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |