Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Na het debacle van vorige week met bovenstaande foutmelding ga ik deze week maar eens met sessionbox aan de slag. Heb nog steeds geen idee waarom bovenstaand optreedt, mogelijk dat het te maken heeft met een incognito (of hoe het ook heet in Firefox) venster. Kijken of bestellen met een normale sessie wel mogelijk is...Robkazoe schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:26:
[Afbeelding]
Ben wel echt een beetje klaar met deze toko.
Oke top! Toch apart, bij mij gaat hij bij gamen (forse load) toch al gauw naar de 93/94 op de junctionmescie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:55:
[...]
Thanks!
Onder load rond de 70-80 graden.
In het begin wel uitschieters gehad naar maar liefst 102 graden, nog geen idee waar dat precies door kwam.
Lijkt nu niet meer voor te komen in ieder geval.
Verder geen last van coilwhine, maar moet zeggen heb daar ook nog niet nadrukkelijk op gelet, voornamelijk koptelefoon op gehad

[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 26-08-2021 09:04 ]
Even een korte vraag: ik zie in de afbeelding dat er alleen de mogelijkheid wordt gegeven voor betaling per credit card. Begrijp ik dat het niet mogelijk is om met Paypall te betalen?Robkazoe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:03:
[...]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Na het debacle van vorige week met bovenstaande foutmelding ga ik deze week maar eens met sessionbox aan de slag. Heb nog steeds geen idee waarom bovenstaand optreedt, mogelijk dat het te maken heeft met een incognito (of hoe het ook heet in Firefox) venster. Kijken of bestellen met een normale sessie wel mogelijk is...
Jawel, beide kan, voor paypal verschijnt er als het goed is een knop. Soms laad deze niet/slecht of duurt het iets langer voordat deze geladen wordt... dat levert dan wat vertraging op waardoor je soms naast de voorraad grijpt... #frustratiemomentenVanVelenMrMaluku1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:47:
[...]
Even een korte vraag: ik zie in de afbeelding dat er alleen de mogelijkheid wordt gegeven voor betaling per credit card. Begrijp ik dat het niet mogelijk is om met Paypall te betalen?
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Nee qua airflow valt het wel mee, 2 van voren, 1 van achter en een open bovenkant met rooster.FrankoNL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:03:
[...]
Oke top! Toch apart, bij mij gaat hij bij gamen (forse load) toch al gauw naar de 93/94 op de junction. Heb jij een kast met veel airflow?
Moet zeggen heb vooral games als Overwatch gespeeld waar ik hem niet naar z'n limieten push maar gewoon stabiel op 300fps speel zonder terugval.
Ik moet zwaardere games zoals Warzone nog eens testen, eens kijken hoe hoog de junction temp dan komt.
Beetje vriendelijker mag wel. Mensen op deze wijze terecht wijzen is niet aan jou.
[ Voor 88% gewijzigd door Blaat op 26-08-2021 11:05 ]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Met sessionbox heb je ook nog steeds shared userdata dus veel kans op 403.Robkazoe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:03:
[...]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Na het debacle van vorige week met bovenstaande foutmelding ga ik deze week maar eens met sessionbox aan de slag. Heb nog steeds geen idee waarom bovenstaand optreedt, mogelijk dat het te maken heeft met een incognito (of hoe het ook heet in Firefox) venster. Kijken of bestellen met een normale sessie wel mogelijk is...
Misschien is het minder bij het opstarten tijdens de queue zelf, maar als je er al een deel opensmijt voor de queue en dan denkt van effe refresh dan zag ik al snel 403 opkomen.
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Helpt het nog om sessies weg te gooien zodra de wachtrij na 16:00* uur loopt? Vanaf dat moment zie je de verwachte tijd wanneer je kan bestellen. Als je de sessies die lopen van een 1+ uur ziet, die kun je eigenlijk meteen weggooien. Zorgt dat er nog voor dat 403 fouten vermeden kunnen worden?d3x schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Met sessionbox heb je ook nog steeds shared userdata dus veel kans op 403.
Misschien is het minder bij het opstarten tijdens de queue zelf, maar als je er al een deel opensmijt voor de queue en dan denkt van effe refresh dan zag ik al snel 403 opkomen.
Met verkeerde been uit bed gestapt? ; )d3x schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:06:
[...]
fantastisch onderbouwde toegevoegde waarde
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen
Waarom zou je sowieso een AMD kopen als je toch alleen Nvida wil? Je had die kaart ook kunnen gunnen aan een mede tweaker ipv terug sturen
Wauw...
Bij ion gaat het om een Sapphire Nitro 6900xt die hij via Amazon had besteld en voor het terugsturen ook nog op v&a had geplaatst......
Bij ion gaat het om een Sapphire Nitro 6900xt die hij via Amazon had besteld en voor het terugsturen ook nog op v&a had geplaatst......
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk spel er dan voor geen meter liep op die 6900 XT.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
*knip*
Trollen doe je maar ergens anders.
Trollen doe je maar ergens anders.
[ Voor 88% gewijzigd door Blaat op 26-08-2021 11:04 ]
je 403 zit in je sessie en soms drastischer op je IP, dus nee dat helpt nietRobkazoe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:21:
[...]
Helpt het nog om sessies weg te gooien zodra de wachtrij na 16:00* uur loopt? Vanaf dat moment zie je de verwachte tijd wanneer je kan bestellen. Als je de sessies die lopen van een 1+ uur ziet, die kun je eigenlijk meteen weggooien. Zorgt dat er nog voor dat 403 fouten vermeden kunnen worden?
of je nog sessies kan starten als de timer loopt, heb ik eigenlijk nog niet getest, rekening houden met stock is het eigenlijk nog weinig toegevoegde waarde tenzij je voor die 6700-6900 wil gaan
Ah, thanks for clearing that up. Laten we hopen dat het niet gebeurd en anders maar via credit card.Oet schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:51:
[...]
Jawel, beide kan, voor paypal verschijnt er als het goed is een knop. Soms laad deze niet/slecht of duurt het iets langer voordat deze geladen wordt... dat levert dan wat vertraging op waardoor je soms naast de voorraad grijpt... #frustratiemomentenVanVelen
Die paypal kwam bij mij ook niet tevoorschijn.MrMaluku1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:56:
[...]
Ah, thanks for clearing that up. Laten we hopen dat het niet gebeurd en anders maar via credit card.
Maar wel als alles zoals adblock en ghostery uit staan en cookies aan uiteraard.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Voor deze week nog een last minute update van het button script van vorige week.
De ondertussen befaamde bookmarklet lijkt overbodig, maar is nog steeds zeer nuttig voor de informatie over de beschikbare voorraad.
Standaard verbergt het ook de CPU's, dus meer focus op de GPU (en daar draait het toch om hier
).
Vorige week had ik ingebouwd dat het proces verder ging op een ander tabblad. Echter lijkt dan de PayPal knop niet altijd goed te werken. Dus voor deze week weer het proces zoals het bedoeld was.
Je bent dan wel lokaal je output van de stock kwijt, maar deze wordt ook in de console gezet. Als je dus de developer tools (F12) tijdens de drop open hebt staan (en persist logs aanzet) dan blijft de informatie ook beschikbaar voor later.
Bijgevoegde optie is dat het nu ook de data terugkoppelt als er van een product geen voorraad meer is. Dit gaat ons hopelijk helpen om te kunnen aangeven wat je nog wel of niet kunt kopen.
Uiteraard kun je ook zelf beslissen om nog verder te gaan, zie je bijv. nog maar 5 stuks op voorraad dan is de kans aanwezig dat je niet tijdig door het betalen komt.
Vergeet niet je mandje te legen als een product niet meer op voorraad is!
Kortom reden genoeg om toch weer dit script te gebruiken als je eenmaal op de direct-buy pagina bent.
Je kunt het weer hier vinden: *knip*
De ondertussen befaamde bookmarklet lijkt overbodig, maar is nog steeds zeer nuttig voor de informatie over de beschikbare voorraad.
Standaard verbergt het ook de CPU's, dus meer focus op de GPU (en daar draait het toch om hier
Vorige week had ik ingebouwd dat het proces verder ging op een ander tabblad. Echter lijkt dan de PayPal knop niet altijd goed te werken. Dus voor deze week weer het proces zoals het bedoeld was.
Je bent dan wel lokaal je output van de stock kwijt, maar deze wordt ook in de console gezet. Als je dus de developer tools (F12) tijdens de drop open hebt staan (en persist logs aanzet) dan blijft de informatie ook beschikbaar voor later.
Bijgevoegde optie is dat het nu ook de data terugkoppelt als er van een product geen voorraad meer is. Dit gaat ons hopelijk helpen om te kunnen aangeven wat je nog wel of niet kunt kopen.
Uiteraard kun je ook zelf beslissen om nog verder te gaan, zie je bijv. nog maar 5 stuks op voorraad dan is de kans aanwezig dat je niet tijdig door het betalen komt.
Kortom reden genoeg om toch weer dit script te gebruiken als je eenmaal op de direct-buy pagina bent.
Je kunt het weer hier vinden: *knip*
Ik ben op het moment in Duitsland. Heeft het meer zin om via https://www.amd.com/en/direct-buy/de iets te bestellen met aflever adres Nederland?
Of kan ik beter via Teamviewer en mijn desktop thuis de /nl site gebruiken?
hoe log ik in op VV script ? heb geen pop-up gekregen in Firefox. Chrome wel.
[ Voor 92% gewijzigd door makooy op 26-08-2021 15:01 ]
Hoe kan ik dit scriptje gebruiken? Met tampermonkey? Lukt mij nog niet om het in te laden.Postman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:06:
Voor deze week nog een last minute update van het button script van vorige week.
Standaard verbergt het ook de CPU's, dus meer focus op de GPU (en daar draait het toch om hier).
Je kunt het weer hier vinden: https://canibuyagpu.nl/64...77b-863c-0be6aa9fcfb0.txt
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Aanmaken als bookmark https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DDesktopNitai schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:02:
[...]
Hoe kan ik dit scriptje gebruiken? Met tampermonkey? Lukt mij nog niet om het in te laden.
Hoe laat komt de queue van amd.com meestal online?
Meestal zon halfuur van tevoren. Drop zelf staat vandaag geplanned voor 16:05DarrylNL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:04:
15:30-15:45. Evenement start om 16:05, vanaf dan kan je de wachtrij zien.DarrylNL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:04:
VPN met server in NL verbinden.Fancyland schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:35:
Ik ben op het moment in Duitsland. Heeft het meer zin om via https://www.amd.com/en/direct-buy/de iets te bestellen met aflever adres Nederland?
Iemand anders met problemen om in paypal in te loggen? Krijg geen verificatiecode, en ook laten bellen lukt niet.
Thnx! Die link had ik niets aan maar ik heb naar aanleiding van je tip in het topic gevonden hoe je een bookmarklet maakt.jaspermeul schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:04:
[...]
Aanmaken als bookmark https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DDesktop
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb ik al een hele tijd last van.. toevallig bij KPN?WouterL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:19:
Iemand anders met problemen om in paypal in te loggen? Krijg geen verificatiecode, en ook laten bellen lukt niet.
Nee T-Mobile. Krijg helemaal niks binnen meer.xDisciplex schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:21:
[...]
Heb ik al een hele tijd last van.. toevallig bij KPN?
edit: via bellen ineens gelukt. Vreemd..
[ Voor 8% gewijzigd door WouterL op 26-08-2021 15:24 ]
Bijna, CAT codes zijn net aangepast:
16 - 6700 XT
16 - 6800
15 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
Ben benieuwd of één van de 6800 XTs nog op voorraad komt.
Edit: Wachtrijen zijn geopend, succes ermee!
Edit 2: nog steeds géén 6800 XT in deze drop.
16 - 6700 XT
16 - 6800
15 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
Ben benieuwd of één van de 6800 XTs nog op voorraad komt.
Edit: Wachtrijen zijn geopend, succes ermee!
Edit 2: nog steeds géén 6800 XT in deze drop.
[ Voor 40% gewijzigd door stin00 op 26-08-2021 15:48 ]
Met hoeveel minuten maak je zeg maar nog een beetje kans? (ik zit op 16 minuten)
[ Voor 16% gewijzigd door WouterL op 26-08-2021 15:48 ]
Ik zit erin. Hoe gaat het nu verder? Er staat een tijd bij zie ik; krijg je dan heel kort de tijd om een kaart te kopen?
Ik heb vanaf nu nog 16 min.
[ Voor 11% gewijzigd door Keesknd op 26-08-2021 15:48 ]
De tijd die je nu ziet is de wanneer de loting begint.Voor iedereen nog hetzelfde dus. Daarna komt je wachttijd.
Je zou de tekst bij de timer kunnen lezen?Keesknd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:48:
Ik zit erin. Hoe gaat het nu verder? Er staat een tijd bij zie ik; krijg je dan heel kort de tijd om een kaart te kopen?
"As a reminder, if you arrive before the sale begins, you will be assigned a randomized place in line (alongside others who arrive before the event begins)."
Ofwel; je krijgt ad-random een plaats in de wachtrij toegewezen.
Als de timer afgelopen is kom je in een soort loterij en dan krijg je een nieuwe wachtrij. Als die heel kort is (1 a 2 minuten) heb je een goede kans wat leuks te kopen. Als je pecht hebt krijg je een uur wachttijd en kun je t wel vergeten.Keesknd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:48:
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nee, over 16 minuten begint het event en DAN krijg je je definitieve plek in de rij. Met één browser ben je bijna kansloos, maar je kan geluk hebben.WouterL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:48:
Met hoeveel minuten maak je zeg maar nog een beetje kans? (ik zit op 16 minuten)
Tot 10 minuten kan je met wat geluk een 6800 (XT) scoren
Tot 20 minuten een 6700 XT & 6900 XT
Neem dit met een korreltje zout want het is een grote schatting en het verschilt 1. per drop welke kaarten er beschikbaar zijn 2. hoeveel kaarten er zijn en 3. hoeveel andere kapers er op de kust zijn.
Boven de 30 minuten ben je in ieder geval vaak wel kansloos is mijn ervaring.
[ Voor 8% gewijzigd door stin00 op 26-08-2021 15:54 ]
Ach ja, de 6900xt draait prima, maar een 6800xt/6800 zou ook voldoende zijn. Ga er geen andere fratsen voor uithalen dus wie weet heb ik geluk.stin00 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:52:
[...]
Nee, over 16 minuten begint het event en DAN krijg je je definitieve plek in de rij. Met één browser ben je bijna kansloos, maar je kan geluk hebben.
Tot 10 minuten kan je met wat geluk een 6800 (XT) scoren
Tot 20 minuten een 6700 XT & 6900 XT
Neem dit met een korreltje zout want het verschilt 1. per drop welke kaarten er beschikbaar zijn 2. hoeveel kaarten er zijn en 3. hoeveel andere kapers er op de kust zijn.
Boven de 30 minuten ben je in ieder geval vaak wel kansloos is mijn ervaring.
Ook maar eens kijken hoe het vandaag gaat, als de kansen de komende tijd stijgen, wil nog wel een keer wat geld opzij leggen voor een 6700XT.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Er zijn geen 6800 XT's of MB's in deze drop helaas.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QkRlk4UADRuauzEHGNMonK81.jpg?f=user_large)
En we gaan! Ben blij dat ik nog net op tijd was.
Chrome en Edge: more than an hour.
Meer dan een uur wachttijd, laat maar weer.
6 x meer dan een uur...bagger.
En geen 6800XT's dus ach....
En geen 6800XT's dus ach....
Ik was echt net op tijd erbij (was net nog even druk met wat anders). Maar met mn 8 sessies is de kortste ook slechts 45 minuten.
Voor mij ook 4x meer dan een uur..... kansloze zaak zo nu al 3 weken op rij.
Ja je kunt opgeven, dat is echt geheel kansloos.FireBladeX schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:04:
[...]
Same here, is dit normaal of kan je nu al eigenlijk opgeven (niet dat ik dat doe maar toch)
Ik heb een kwartier maar kan zelf niks kopen. Kan ik iemand blij maken door mijn queue id door te sturen?
EDIT: Is al doorgestuurd naar WouterL
Stop spamming me
EDIT: Is al doorgestuurd naar WouterL
Stop spamming me
[ Voor 23% gewijzigd door TrapShot op 26-08-2021 16:08 ]
natuurlijkTrapShot schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:05:
Ik heb een kwartier maar kan zelf niks kopen. Kan ik iemand blij maken door mijn queue id door te sturen?
Huh, opeens van 55 mins naar 35 gegaan.. nog kans ?
Doorheen maar blijf Please complete the challenge to continue. krijgen....
50 aparte tabs in container open, slechts twee met 40 min. en 52 min., rest allemaal met meer dan 1 uur.
Als iedereen met meer dan 30 minuten opgeeft heb je nog kans
Ik zit op mijn werk en kan daardoor helaas niet bij mijn accounts. Maar wel even in de rij gesprongen om te kijken of ik nog iemand blij kan maken: https://inline.amd.com/?c...06-47bd-9d51-a6ceff87e0f8
Dank! 9 mins, ben benieuwd.Aganim schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:07:
Ik zit op mijn werk en kan daardoor helaas niet bij mijn accounts. Maar wel even in de rij gesprongen om te kijken of ik nog iemand blij kan maken: https://inline.amd.com/?c...06-47bd-9d51-a6ceff87e0f8
Had op de link geklikt, wist niet wat het was, hoop dat iemand hem nog kan gebruiken, 9 min nice.Aganim schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:07:
.
[ Voor 99% gewijzigd door Vuurvli3gje op 26-08-2021 17:06 . Reden: verlopen url ]
Oh balenWouterL schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
Ja je kunt opgeven, dat is echt geheel kansloos.
Vorige week kwam er een door maar heb nooit een order bevestiging gekregen bij het bestellen van de 6700XT dus dat was ook mislukt.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als iedereen voor je uitsluitend een 6800XT wil (fingers crossed), zou ik nog even blijven hangenKeesknd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:06:
Huh, opeens van 55 mins naar 35 gegaan.. nog kans ?
Dus nu al 3 mensen die dezelfde link gebruiken? Kan dat?JDx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:08:
[...]
Had op de link geklikt, wist niet wat het was, hoop dat iemand hem nog kan gebruiken, 9 min nice.
Inderdaad, want die dropped niet eens vandaagcmoret schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Als iedereen voor je uitsluitend een 6800XT wil (fingers crossed), zou ik nog even blijven hangen
Als iemand nog een ID heeft van <15min. PM zou super zijn. want als meerdere erop gaan zitten dan wordt t waarschijnlijk een crash bij check out
Hij werkt voorlopig, ik hou hem even op! ThanksAganim schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:07:
Hij doet het hier niet captcha werkt niet.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Nee ik gebruik hem niet, weer afgesloten.FireBladeX schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Dus nu al 3 mensen die dezelfde link gebruiken? Kan dat?
Meerdere mensen op 1 link nu, dat gaat fout straks. Hier openbaar delen is niet handig.Aganim schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:07:
Die moet je toch vantevoren doen?Intronic schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:11:
Fucking Captcha weer de boosdoener. Grr.
Op Discord lopen ook meerdere mensen te klagen over, dus mogelijk meer problemen... Iemand nog een voorraad update? @Postman ?
Bagger.Intronic schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:12:
[...]
Ook bij toevoegen van producten helaas.
Hoe fix je de captcha in deze?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tis wel een leuke wekelijkse adrenaline shot voor een 6700xt
op naar de volgende poging dan maar
Alsof je hem BIJNA hebt voor een "prikkie", maar toch niet? Die adrenaline gaat wel verzuren na een paar weken denk ikxDisciplex schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:14:
Tis wel een leuke wekelijkse adrenaline shot voor een 6700xtop naar de volgende poging dan maar
Hoe bedoel je JDx?JDx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:15:
[...]
Alsof je hem BIJNA hebt voor een "prikkie", maar toch niet? Die adrenaline gaat wel verzuren na een paar weken denk ik
De aanhouder wint hoop ikJDx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:15:
[...]
Alsof je hem BIJNA hebt voor een "prikkie", maar toch niet? Die adrenaline gaat wel verzuren na een paar weken denk ik
Voorraad gaat ook niet op, dus echt wel meer issues zo te zien ja.
bah ben je door de lijn heen, doe ik de recaptcha, blijf ik de melding krijgen " Please complete the challenge to continue."
Elke week een kick krijgen van het net niet krijgen wordt langzaam ergernis.
Welke challenge moet je doen dan? TikTok? Cinnamon?Kek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:18:
bah ben je door de lijn heen, doe ik de recaptcha, blijf ik de melding krijgen " Please complete the challenge to continue."
Exact hetzelfde hier. Kom er met geen mogelijkheid doorheen. Audio / image / reloads van captcha doen het allen prima, maar de verificatie om het toe te voegen in de shopping basket...nope..Kek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:18:
Tis een loterij he, dus set expectations lowJDx schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:18:
[...]
Elke week een kick krijgen van het net niet krijgen wordt langzaam ergernis.
Leuk voor degene die al in de winkel zitten, maar de line staat nog steeds op pauze..juscha schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:20:
16.19 Nog 494x 6700xt op voorraad
Sta al een tijd gepauzeerd in de queue. Wat betekent dit?
Soms wordt de line weer open gegooid, soms niet. Kan dus alle kanten op...
Supply meets demand, helaas niet waar.juscha schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:20:
16.19 Nog 494x 6700xt op voorraad
Ze hebben issues met reCapatcha vandaar de pauze...
Nou ik blijf het lekker proberen, hopelijk kan het nog gefixt worden. Ik zit er eindelijk eens in.
waar haal je die info vandaan?Countje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:22:
Ze hebben issues met reCapatcha vandaar de pauze...
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |