Een enerverende vol met werkende, maar ook niet werkende scripts!
Als ik even voor mijzelf praat, ik moest na 7 minuten queuen toch weer wat aanpassen (en daardoor alle sessies sluiten). Bij die van @Verwijderd liep eigenlijk alles behoorlijk soepel, alleen achteraf kwamen we toch nog achter wat foutjes wat de volgende keer anders zou moeten, en @
1337Steven1337 heeft ook echt wat zéér waardevolle data weten te vergaren.
@
Postman heeft een zn buttonscript weer geupdate, daardoor hadden we een relatief goed inzicht in de te verstrekken goederen, en heeft links en rechts van js kunsten vertoont om wat last minute issues op te vangen en op te lossen!
Onder aan de streep durf ik te zeggen dat we toch wel relatief succesvol zijn geweest vandaag. Vrijwel allemaal hadden we binnen een paar minuten een queue-pass te pakken, én we wisten hem te verspreiden. Ook op een queue-pass van iemand anders kan blijkbaar gewoon een product gekocht worden als deze in stock is.
Om nou te zorgen dat Tweakers aan een kaart kunnen kopen, hebben we het volgende bedacht:
Per week zouden we graag ongeveer 15 Tweakers willen inviten, welke we een aantal benodigdheden geven om de queue voorbij te komen. De ingrediënten zijn er, maar dat wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk een kaart koopt. Het blijft een gok.
Ook wij zijn gewoon afhankelijk van de queue, we moeten namelijk wel eerst door de queue heen komen om jullie verder te kunnen helpen!
De rede waarom we 'maar' 15 man uitnodigen heeft te maken met het feit dat het gewoon veel tijd kost om iedereen goed te begeleiden. Er dient een stukje software geïnstalleerd te worden, een stukje instructie, wat globale informatie hoe het nou werkt en hoe je kan zorgen om de kaart te pakken te krijgen die jij echt wil.
Graag zouden we horen waarom jij vind dat je recht zou hebben op een positie! We zullen een 'selectie' ronde houden om écht ons best te doen dat we de
gamers voorzien van een nieuwe kaart!
We zullen de selectie doen op basis van FIFO, we willen wel het recht behouden om je niet toe te laten doordat het overduidelijk is dat je meerdere kaarten verhandeld, of verhandeld hebt met winstoogmerk.
Dit hele proces zal géén geld kosten, en je hoeft nergens voor te betalen.
Melden mag in DM!
(15/15 plekken vergeven!)