stap 1 en 2 janrdev88 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:31:
Dus voor de zekerheid:Klopt dit?
- URL laden: https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
- Bookmark drukken (script)
- Om 17:30-17:34 op de knop drukken tot je CAPTCHA/winkelmandje ziet
ik persoonlijk begin rond 17u32 add to cart te klikken, als ik niks krijg gewoon kruisje en opnieuw proberen
pagina NIET refreshen, maakt geen bal uit en kan je enkel gebanned maken...
als je plots iets kan toevoegen en er riep niemand drop haast je dan en probeer nadien aan te geven dat het zo ver is, als iemand drop roept click& pray.
Dit had ik ook waardoor drukken op de knop geen nut had.-jacQues- schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:46:
[...]
Ik had vorige week ook een niet-werkende oranje knop. Captcha had een vinkje en beide vinkjes eronder waren gezet. Geen idee hoe ik onder water (met F12?) kan zien wat er precies aan de hand is.
Mijn winkelmandje bleef overigens wel gevuld, maar na 30 minuten klikken heb ik het opgegeven.
Even later zag ik dat mensen alsnog een andere kaart konden kopen, doordat het winkelmandje nog was gevuld. Dus probeer het de hele avond totdat je de melding hebt dat de voorraad op is
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Sowiezo niet refreshen als je een script gebruikt, anders moet je die ook weer opnieuw aftrappen.Ch3ckmate schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:40:
[...]
stap 1 en 2 ja
ik persoonlijk begin rond 17u32 add to cart te klikken, als ik niks krijg gewoon kruisje en opnieuw proberen
pagina NIET refreshen, maakt geen bal uit en kan je enkel gebanned maken...
als je plots iets kan toevoegen en er riep niemand drop haast je dan en probeer nadien aan te geven dat het zo ver is, als iemand drop roept click& pray.
En inderdaad als je de Add To Cart script draait maakt het toch geen moer uit.
An unexpected error has occurred
https://www.tones.be/nl/article/133982
Waarom denk je dat we massaal op donderdag inloggen bij AMD zelfdeSenna24 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:28:
Ik had al een tijdje niet meer gekeken naar AMD prijzen maar halloooow![]()
https://www.tones.be/nl/article/133982
80% doet dat om de kaarten voor deze belachelijke prijzen door te verkopen. ;-)dakari schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:33:
[...]
Waarom denk je dat we massaal op donderdag inloggen bij AMD zelf
Voor een 6900xt krijg je echt niet meer dan €1400.Lumics schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:35:
[...]
80% doet dat om de kaarten voor deze belachelijke prijzen door te verkopen. ;-)
kijk eens online, je ziet de scalper prijzen dalen met de dag en aantal beschikbaar stijgen per dag... het begint al een beetje normaler te worden om die ref designs te verpatsen. Dan beginnen die ref designs wel koopjes te worden in de huidige markt. Enkel de 6800XT (en MB) zal nog wel even de marktwaarde overtreffen denk ik.Lumics schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:35:
[...]
80% doet dat om de kaarten voor deze belachelijke prijzen door te verkopen. ;-)
de 6700xt gaat al her en der voor 650-700 wat toch wel al nette prijs is, 1-2 weken geleden was dit 750-800
zelfs al voor 1200Rzarect0r schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:40:
[...]
Voor een 6900xt krijg je echt niet meer dan €1400.
[ Voor 21% gewijzigd door d3x op 03-06-2021 14:42 ]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
Where do you see that? I see everyday 6800 and 6800xt refference at +- 1100Ed3x schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:40:
[...]
kijk eens online, je ziet de scalper prijzen dalen met de dag en aantal beschikbaar stijgen per dag... het begint al een beetje normaler te worden om die ref designs te verpatsen. Dan beginnen die ref designs wel koopjes te worden in de huidige markt. Enkel de 6800XT (en MB) zal nog wel even de marktwaarde overtreffen denk ik.
de 6700xt gaat al her en der voor 650-700 wat toch wel al nette prijs is, 1-2 weken geleden was dit 750-800
[...]
zelfs al voor 1200
daar is idd nog steeds wat schaarste en zie je nog hogere prijzen, maar een 6800 is te vinden voor 900eur wat op zich nog heel hoog is.TechAlf schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:44:
[...]
Where do you see that? I see everyday 6800 and 6800xt refference at +- 1100E
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
Gelukkig wel. Heb zelf voor €980 een Sapphire Pulse RX 6800 kunnen kopen nu wat ik wel redelijk vind. Bij de RX 6800 van AMD moet je maar geluk hebben dat de koeler niet te gehaast in elkaar zit (heb er meerdere kunnen vergelijken en bijvoorbeeld VRAM temps schelen zo 20 graden in gelijke omstandigheden). Ben benieuwd of AMD hiervoor een RMA toe laat want er is gewoon iets mis met de thermal pads bij sommige kaarten. Kan niet wachten tot de Pulse binnen isd3x schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:40:
[...]
kijk eens online, je ziet de scalper prijzen dalen met de dag en aantal beschikbaar stijgen per dag... het begint al een beetje normaler te worden om die ref designs te verpatsen. Dan beginnen die ref designs wel koopjes te worden in de huidige markt. Enkel de 6800XT (en MB) zal nog wel even de marktwaarde overtreffen denk ik.
De 6700XT ref koeler is overigens helemaal BAGGER en wat mij betreft echt geen 650-700 waard.
Gek genoeg zijn de prijzen bij Duitse webshops voor aftermarket modellen sinds vorige week weer aan het stijgen (6700XT voor minimaal 850).
Ik wil hem voor mijzelf hebben. Ben wel toe aan een upgradeRzarect0r schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:40:
[...]
Voor een 6900xt krijg je echt niet meer dan €1400.
Bij de buren lees ik dat wanneer je al ingelogd bent op een dienst van Google. Dat je dan geen captcha krijgt, maar alleen een vinkje moet zetten. Ik heb zelf 2 weken geleden toen ik geluk had met de drop, geen captcha moeten invullen. Was toen ingelogd op een Google Dienst, weet niet of dit toeval is.... of gewoon geluk.Postman schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:51:
[...]
Alles zoals bij PayPal, met nog een extra stap: die van het verzendadres. Bij PayPal ga je namelijk van 1 naar 3, en bij CC dien je alle 3 schermen te doorlopen. In het geval van een 503 feestje zoals vorige week is dan CC bijna onmogelijk om tijdig te doorlopen.
Ook is er blijkbaar een variatie op de bookmark (script) die de laatste 2 vinkjes (onder de oranje knop) al voor je aanvinkt.
Ik heb het tot nu toe altijd in Chrome geprobeerd en altijd ben ik daar ingelogd. Toch kreeg ik captcha's.muhda schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:21:
[...]
Bij de buren lees ik dat wanneer je al ingelogd bent op een dienst van Google. Dat je dan geen captcha krijgt, maar alleen een vinkje moet zetten. Ik heb zelf 2 weken geleden toen ik geluk had met de drop, geen captcha moeten invullen. Was toen ingelogd op een Google Dienst, weet niet of dit toeval is.... of gewoon geluk.
Ook is er blijkbaar een variatie op de bookmark (script) die de laatste 2 vinkjes (onder de oranje knop) al voor je aanvinkt.
Heb je meer info over het bookmark script dat nog iets meer doet?
wat is er dan BAGGER aan de 6700XT fan, werkt hier perfect in 1 van mijn gaming computers, de schroud is idd een pak kleiner dan de hogere broertjes en minder fans maar verbruik is echt wel veel lager . Hij is hier ook heel stil en heel koel. Geheugen temp komt nooit in de buurt van de 90 graden max load.Speedway4 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:16:
[...]
Gelukkig wel. Heb zelf voor €980 een Sapphire Pulse RX 6800 kunnen kopen nu wat ik wel redelijk vind. Bij de RX 6800 van AMD moet je maar geluk hebben dat de koeler niet te gehaast in elkaar zit (heb er meerdere kunnen vergelijken en bijvoorbeeld VRAM temps schelen zo 20 graden in gelijke omstandigheden). Ben benieuwd of AMD hiervoor een RMA toe laat want er is gewoon iets mis met de thermal pads bij sommige kaarten. Kan niet wachten tot de Pulse binnen is
De 6700XT ref koeler is overigens helemaal BAGGER en wat mij betreft echt geen 650-700 waard.
Gek genoeg zijn de prijzen bij Duitse webshops voor aftermarket modellen sinds vorige week weer aan het stijgen (6700XT voor minimaal 850).
is trouwens niet echt meer ontopic, maar aangezien alles nu wel al aan huis gebracht is en nog even stilte voor de storm
[ Voor 6% gewijzigd door d3x op 03-06-2021 15:38 ]
Ik gebruikte Edge en had een Tab openstaan naar een Google dienst. Blijkbaar is het een script wat gebruikt wordt met een plugin. Ik ga uitzoeken of het toegevoegd kan worden aan de bookmark script binnen dit topic.trabuca schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Ik heb het tot nu toe altijd in Chrome geprobeerd en altijd ben ik daar ingelogd. Toch kreeg ik captcha's.
Heb je meer info over het bookmark script dat nog iets meer doet?
Edge werkt prima, heb zelf twee weken geleden een GPU bemachtigt. Ook meerdere Tweakers zie de Google DocDaniel. schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:51:
Ik heb het idee dat Edge niet werkt. De plaatjes doen het ook niet op Edge. Wel in Chrome en Firefox.
[ Voor 29% gewijzigd door muhda op 03-06-2021 15:57 ]
Ik heb het idee dat Edge niet werkt. De plaatjes doen het ook niet op Edge. Wel in Chrome en Firefox.muhda schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:44:
[...]
Ik gebruikte Edge en had een Tab openstaan naar een Google dienst. Blijkbaar is het een script wat gebruikt wordt met een plugin. Ik ga uitzoeken of het toegevoegd kan worden aan de bookmark script binnen dit topic.
Heb je ergens nog een mirror van staan? Of eventueel een pastebin?Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:06:
[...]
GitHub takedown request. Ga verder niet in op de details waarom.
Script is niets mis mee.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zie Tweakers discord, staat in de pinned messgesRubenBentein schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:54:
[...]
Heb je ergens nog een mirror van staan? Of eventueel een pastebin?
Ergens uit Nederland, ik dacht Tilburg ofzo te hebben gelezen. In ieder geval Nederland.ASNNetworks schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:55:
Even een vraagje, ik heb het niet kunnen vinden via de topic. Vanuit welk land worden de AMD GPU's verzonden als je het besteld via de donderdag drop? Dit ivm btw+invoerrechten (en gedoe aftrek btw bij zakelijk aankoop). Ik zie onderin bij AMD staan: UK Tax Strategy. Kan iemand bevestigen dat het inderdaad van UK wordt verzonden?
Ierland volgens mij... (als je in België woont)TrapShot schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Ergens uit Nederland, ik dacht Tilburg ofzo te hebben gelezen. In ieder geval Nederland.
Vanuit Tilburg, zie ook de post van Postman:ASNNetworks schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:55:
Even een vraagje, ik heb het niet kunnen vinden via de topic. Vanuit welk land worden de AMD GPU's verzonden als je het besteld via de donderdag drop? Dit ivm btw+invoerrechten (en gedoe aftrek btw bij zakelijk aankoop). Ik zie onderin bij AMD staan: UK Tax Strategy. Kan iemand bevestigen dat het inderdaad van UK wordt verzonden?
(In de Start Post staat er meer detail)
Postman schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:07:
De zending vanuit AMD.com komt trouwens vanuit Ingram Micro in Tilburg en gaat via de zakelijke tak van DHL.
N=1. Jou ervaring maakt het niet dat alle kaarten goed zijn. Hier ook een 6700xt in bezit waarbij de vram 94-96 graden aan tikt.d3x schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:36:
[...]
wat is er dan BAGGER aan de 6700XT fan, werkt hier perfect in 1 van mijn gaming computers, de schroud is idd een pak kleiner dan de hogere broertjes en minder fans maar verbruik is echt wel veel lager . Hij is hier ook heel stil en heel koel. Geheugen temp komt nooit in de buurt van de 90 graden max load.
is trouwens niet echt meer ontopic, maar aangezien alles nu wel al aan huis gebracht is en nog even stilte voor de storm(want de site is nog niet aangepast...)
De 2 6800 doen het iets beter in de koeling. Verschil zal hem zitten in de 3 fans ontwerp van de 6800 tegenover de 2 van de 6700XT.
In een gaming computer zal je er verder wel wat minder last van hebben. In een mining systeem zal het meer opvallen.
De 6900xt reference is overigens ook niet best. Ook snel last van hoge temperaturen.
Vandaag iig weer klaar zitten voor de 6800. Gaat weer een loterij worden of het lukt of niet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nogal Het tegenovergestelde. Iedereen is teleurgesteld en nu gaan ze zeker naar het rode kamp. Vandaag zal er een vol huis zijn.Hupske schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:00:
[...]
N=1. Jou ervaring maakt het niet dat alle kaarten goed zijn. Hier ook een 6700xt in bezit waarbij de vram 94-96 graden aan tikt.
De 2 6800 doen het iets beter in de koeling. Verschil zal hem zitten in de 3 fans ontwerp van de 6800 tegenover de 2 van de 6700XT.
In een gaming computer zal je er verder wel wat minder last van hebben. In een mining systeem zal het meer opvallen.
De 6900xt reference is overigens ook niet best. Ook snel last van hoge temperaturen.
Vandaag iig weer klaar zitten voor de 6800. Gaat weer een loterij worden of het lukt of niet.Hopelijk slaan paar andere mensen vandaag over omdat ze al hun moeite al in de 3080Ti hebben gestoken
GN is en anderen zijn het er ook mee eens. Het is gewoon een zeer matig ontwerp. 94-96 graden vind ik echt absurd hoge temperaturen voor VRAM (MSI Evoke 5700 discussie anybody?). De 6700 XT Pulse die ik heb (en binnenkort wordt vervangen). Tikt de 80 graden daar niet aan, dat vind ik netjes. De 5700XT die ik hiervoor had, zelfde verhaal, niet warmer dan 80 graden op VRAM. Verklaring is ook simpel, het geheugen op de 6700XT wordt eigenlijk niet gekoeld. Je betaald gewoon high end AIB 5700 XT prijzen en je krijgt instap. De koeler van de 6800 en 6800 XT / 6900 XT zijn beduidend beter. Al is de assemblage dus ook wat slordig lijkt het bij de 6800 in sommige gevallen - zou hem heel graag open maken maarja... Hitachi padHupske schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:00:
[...]
N=1. Jou ervaring maakt het niet dat alle kaarten goed zijn. Hier ook een 6700xt in bezit waarbij de vram 94-96 graden aan tikt.
Vandaag iig weer klaar zitten voor de 6800. Gaat weer een loterij worden of het lukt of niet.Hopelijk slaan paar andere mensen vandaag over omdat ze al hun moeite al in de 3080Ti hebben gestoken
Succes met de jacht naar een RX 6800!
maar om dan meteen te zeggen dat ze BAGGER zijn... de tijd vergeten dat ze met ander type koeling als refr design afkwamen? dat was pas...Hupske schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:00:
[...]
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- AMD Radeon RX 6950 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Verzending voor de hele EU komt uit Tilburg.Nilos128 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:59:
[...]
Ierland volgens mij... (als je in België woont)
Echter waar @ASNNetworks om vraagt is het land van facturering. Dat is toch wel degelijk Ierland, verkopende partij is namelijk Digital River Ireland Ltd.
Hoe het zit met BTW terugvragen bij verkoop binnen Europa heb ik geen idee van.
Ja daar zeg je ook weer wat, snel vergeten hahad3x schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:20:
[...]
maar om dan meteen te zeggen dat ze BAGGER zijn... de tijd vergeten dat ze met ander type koeling als refr design afkwamen? dat was pas...
Ja dat wou ik ook zeggen en hem vertrouw ik wel. In een normale markt zou er niet echt naar de reference kaarten omgekeken worden, tenzij ze flink goedkoper zijn dan de AIBs. Helaas is de keus momenteel dit, teveel betalen of teveel betalen en maanden wachten.Speedway4 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:20:
[...]
GN is en anderen zijn het er ook mee eens. Het is gewoon een zeer matig ontwerp. 94-96 graden vind ik echt absurd hoge temperaturen voor VRAM (MSI Evoke 5700 discussie anybody?). De 6700 XT Pulse die ik heb (en binnenkort wordt vervangen). Tikt de 80 graden daar niet aan, dat vind ik netjes. De 5700XT die ik hiervoor had, zelfde verhaal, niet warmer dan 80 graden op VRAM. Verklaring is ook simpel, het geheugen op de 6700XT wordt eigenlijk niet gekoeld. Je betaald gewoon high end AIB 5700 XT prijzen en je krijgt instap. De koeler van de 6800 en 6800 XT / 6900 XT zijn beduidend beter. Al is de assemblage dus ook wat slordig lijkt het bij de 6800 in sommige gevallen - zou hem heel graag open maken maarja... Hitachi pad![]()
Maar bagger is ook overdreven trouwens.
Verwijderd
of is het voor iedereen een mysterie
vorige week had iemand gezegd dat er 6800 xt's gingen komen en die waren er dan effectief...
Er is nog 0 indicatie dat er een drop gaat komen/ wat er in zou zitten. Komt wel een drop wssVerwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:27:
weet iemand welke kaarten gedropt zouden worden deze week?
of is het voor iedereen een mysterie
vorige week had iemand gezegd dat er 6800 xt's gingen komen en die waren er dan effectief...
[ Voor 3% gewijzigd door rutgerdj op 03-06-2021 16:31 ]
Uiteraard ligt het er ook aan waarmee je vergelijkt. Tegen over vroeger zijn er wel stappen gemaakt. Maar nog steeds als je het vergelijkt met een AiB zijn de reference kaarten niet bestd3x schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:20:
[...]
maar om dan meteen te zeggen dat ze BAGGER zijn... de tijd vergeten dat ze met ander type koeling als refr design afkwamen? dat was pas...
Klopt. Zijn hoge temperaturen. Al is dat altijd nog beter dan Nvidia die met gemak over de 100 heen gaan met de 3080Speedway4 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:20:
[...]
GN is en anderen zijn het er ook mee eens. Het is gewoon een zeer matig ontwerp. 94-96 graden vind ik echt absurd hoge temperaturen voor VRAM (MSI Evoke 5700 discussie anybody?). De 6700 XT Pulse die ik heb (en binnenkort wordt vervangen). Tikt de 80 graden daar niet aan, dat vind ik netjes. De 5700XT die ik hiervoor had, zelfde verhaal, niet warmer dan 80 graden op VRAM. Verklaring is ook simpel, het geheugen op de 6700XT wordt eigenlijk niet gekoeld. Je betaald gewoon high end AIB 5700 XT prijzen en je krijgt instap. De koeler van de 6800 en 6800 XT / 6900 XT zijn beduidend beter. Al is de assemblage dus ook wat slordig lijkt het bij de 6800 in sommige gevallen - zou hem heel graag open maken maarja... Hitachi pad![]()
Verder is het natuurlijk erg warm afgelopen dagen, dus mijn zolder had opgegeven moment ook 39 graden en dat is natuurlijk niet heel prettig voor kaarten om in te draaien. De ramen staan nu dan ook wagenwijd open.
De jacht naar een 6800 duurt alweer paar weken
6700XT en 6800 zeer waarschijnlijk. Miss dat er nog meer komtFireBladeX schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:31:
@Postman Al iets bekend dat er vandaag wel/niet gaat droppen?
[ Voor 36% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 03-06-2021 16:43 ]
6700XT: CAT16
6800: CAT16
6800XT MB: CAT16
6900XT: CAT16
Ik weet niet of de 6800XT MB een fout is of niet, het wordt wel bevestigd door onze buren
De CAT wijziging en volgorde verandering is wel vroeg vandaag, zijn ze wellicht nieuwe maatregelen aan het testen of zijn de geruchten van een iets eerder drop toch waar?
[ Voor 27% gewijzigd door muhda op 03-06-2021 16:58 ]
Vorige week werd elke zoveel tijd de volgorde anders dus je kan het uiteraard niet met zekerheid zeggen.
Edit:
De volgorde is weer terug naar normaal
[ Voor 9% gewijzigd door Lecros op 03-06-2021 16:53 ]
Dan is het dus zo dat alleen de plaatjes in Edge niet werken.muhda schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:44:
[...]
Ik gebruikte Edge en had een Tab openstaan naar een Google dienst. Blijkbaar is het een script wat gebruikt wordt met een plugin. Ik ga uitzoeken of het toegevoegd kan worden aan de bookmark script binnen dit topic.
[...]
Edge werkt prima, heb zelf twee weken geleden een GPU bemachtigt. Ook meerdere Tweakers zie de Google Doc
Krijg nu net op telegram een bericht dat alle kaarten droppen vandaag. Alle hebben een cat16 gekregen.muhda schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:51:
Paar minuten geleden is de status verandert.
6700XT: CAT16
6800: CAT16
6800XT MB: CAT16
6900XT: CAT16
Ik weet niet of de 6800XT MB een fout is of niet, het wordt wel bevestigd door onze buren
De CAT wijziging en volgorde verandering is wel vroeg vandaag, zijn ze wellicht nieuwe maatregelen aan het testen of zijn de geruchten van een iets eerder drop toch waar?
Ik wil toch een poging gaan wagen vandaag, denkt voor de normale (niet XT)
Thuis, de drop komt zo!tailfox schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:21:
Waar zitten jullie
sameKevin1Smid schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:34:
Ik heb geen error maar zie ook geen drop?
EDIT: nja wel error maar geen drop
[ Voor 10% gewijzigd door Laantje07 op 03-06-2021 17:35 ]
My god, sta te trillen (wat triest is) :-)
En op Paypal staat hij onder Digital river ireland afgeboekt met het juiste bedrag...damn!
Na maanden proberen!!!
[ Voor 30% gewijzigd door erikcap op 03-06-2021 17:36 ]
Same, maar zie ook "out of stock" op telefoon met script is captcha error
Hoe komen jullie uberhaupt met het product in het mandje?
als het was gelukt was je oder door AMD geanuleerd. Max 1 sku per adress is de regels bij AMD op dit moment.SpiceWorm schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:38:
3x 6800 XT (MB en gewone) in winkelmandje gehad, paypal akkoord, 503 error.
SameLeroy1909 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:39:
Ik kreeg 'm niet eens in mn winkelmandje
Heeft het vaak fout
Deze gaat in mijn game-pc (en mijn hele pc naar mn broer) en de 6900XT gaat de verkoop in.
Voor mijzelf een nieuwe pc bestellen en kijken of ik de 3090 of de 3080ti ga houden. For me it was a good day of work.
Veel plezier voor iedereen die het wel gelukt is!
Ik had nu ook 503 error (2x) en beide keren gewoon gerefresht en toen is het gelukt!
Grote truc was om op meerdere tabs al de knop ingedrukt te hebben maar de captcha nog niet gedaan te hebben. Zo kan je redelijk snel meerdere pogingen achter elkaar doen zonder dat je de eerste vertraging (die tot de eerste captcha verschijnt) telkens hebt.
Die order was sowiezo niet door gegaan.SpiceWorm schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:38:
3x 6800 XT (MB en gewone) in winkelmandje gehad, paypal akkoord, 503 error.
Als dit bezorgt wordt wil alvast dit hele forum bedanken voor alle tips! Ik heb de bookmark javascript tip gebruikt en dat werkte. Gewoon willekeurig op die link gedrukt na 17:30 en in het mandje. Nou was dit de afgelopen weken al gelukt, maar het afrekenen niet. Nu dus wel, direct met PayPal en die had ik inderdaad open staan.
Ik hoop binnenkort een ontvangst foto te kunnen sturen
woehoe!
Edit: Ik kreeg wel een 505 error, maar na 3x refreshen plots een order nummer
[ Voor 8% gewijzigd door erikcap op 03-06-2021 17:42 ]
Ik bedoel het is 3x gelukt om één kaart in mijn winkelmandje te krijgen maar dat hij vastloopt na de paypal accept met een 503 error. Hoef er maar 1 voor mijzelf. Dus 3x vastgelopen op een 503 error.GodZZila schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:39:
[...]
als het was gelukt was je oder door AMD geanuleerd. Max 1 sku per adress is de regels bij AMD op dit moment.
[ Voor 4% gewijzigd door SpiceWorm op 03-06-2021 17:42 ]
Werkt dat scriptje nog dat de add to cart knop er altijd is? en dan gewoon 17:35 bashen?jaspermeul schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:40:
Hoppa, eindelijk de 6800XT.
Grote truc was om op meerdere tabs al de knop ingedrukt te hebben maar de captcha nog niet gedaan te hebben. Zo kan je redelijk snel meerdere pogingen achter elkaar doen zonder dat je de eerste vertraging (die tot de eerste captcha verschijnt) telkens hebt.
Zelfde hier!penetreerbeer schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:34:
Drop, 503 error, refresh en besteld 6800XT MB
Ja, bij mij wel. Gewoon lucky shot. Net na 17:30 gedrukt en in het mandje. Paypal. even 505. en refresh en order nummerkabilie schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:41:
[...]
Werkt dat scriptje nog dat de add to cart knop er altijd is? en dan gewoon 17:35 bashen?
Dit. Confirm you are not a robot popte niet eens op. Firefox op pc, Chrome op mobiel. Vorige week had ik tenminste nog een 503 na confirm your order / Oranje knop klikken na Paypal.Leroy1909 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:39:
Ik kreeg 'm niet eens in mn winkelmandje
[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 03-06-2021 17:45 ]
yea, ik ga er gewoon van uit dat ik het weer heb misgelopen eerlijk gezegd.nrdev88 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:45:
Ik heb een order review en complete gehad, maar zie geen e-mail of afschrijving. Hebben andere dit ook weleens gehad?
*edit* Net m'n CC gecontroleerd en het geld is gereserveerd. Het kan dus wel! (Met CC en na :32)
[ Voor 15% gewijzigd door -jacQues- op 03-06-2021 17:50 ]
Waar kan ik dat scriptje vinden? Zie het hier in de startpost niet staan in ieder gevalkabilie schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:41:
[...]
Werkt dat scriptje nog dat de add to cart knop er altijd is? en dan gewoon 17:35 bashen?
Mooi dat weer een serie Tweakers succes heeft
Dan heb je 'm niet. Enkel 503 met daarna PayPal afschrijving is confirmed order.nrdev88 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:45:
Ik heb een order review en complete gehad, maar zie geen e-mail of afschrijving. Hebben andere dit ook weleens gehad?
Zelf net de 6800 besteld (weer geen 6800XT...) en die gaat naar iemand die een VR-ready pc nodig heeft voor mn werk. Ben meer blij dat ik zijn kaart gescored heb dan die van mezelf haha.
6800XT wel tot order review gekregen, maar daarna terug naar begin pagina, helaas pindakaas.
Verschil in Paypal tussen wel of geen succes is Reservation of Payment bij je order. De emails hebben soms wat vertraging.nrdev88 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:45:
Jij had dus ook al een "betalingscheck" gedaan en shipping method gekozen?Yamahl schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:46:
[...]
yea, ik ga er gewoon van uit dat ik het weer heb misgelopen eerlijk gezegd.
Care to share?erikcap schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:44:
[...]
Ja, bij mij wel. Gewoon lucky shot. Net na 17:30 gedrukt en in het mandje. Paypal. even 505. en refresh en order nummer
Heb CC gebruikt..Tweekzor schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:47:
[...]
Verschil in Paypal tussen wel of geen succes is Reservation of Payment bij je order. De emails hebben soms wat vertraging.
Op .33 was je al te laat. mensen hadden hem op .31/32 al in in de mand liggen.Ch3ckmate schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:47:
Ik wist dat ik kansloos was toen ik mijn eigen strategie te horen kreeg in de VC als uitleg hoe je het beste een kaart bemachtigt hahaha. Proficiat iedereen met een kaart, ik duwde op 33 stipt op de add to cart knop en heel de site viel weg.
300x 6800
200x 6800XT
200x 6800XT MB
300x 6900 XT
nochtans op 32 geprobeerd en niksHupske schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:48:
[...]
Op .33 was je al te laat. mensen hadden hem op .31/32 al in in de mand liggen.
Waarschijnlijk wel. Het oefenen van gisteravond heeft zijn vruchten afgeworpen.walter_pro schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:37:
6800 met order nummer!! betekend dat het gelukt is?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgende week weer een kans.
Grootste drop in lange tijd dan als dit klopt!Ferio schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:49:
400x 6700XT
300x 6800
200x 6800XT
200x 6800XT MB
300x 6900 XT
Sluit je aan in de rij, heb al een tijdje dezelfde advertentie staand4jo schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:41:
6900xt kunnen scoren, afgerekend om 17:33. Was eigenlijk in de race voor een 6800xt, kijken of iemand wil ruilen
Geeft dus al aan hoe compleet random het is of het lukt of niet
De bot checks hebben me dit keer de nek omgedraaid.
Volgende week weer proberen
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Cuou7Ma2qaJcBd2S3MI9iiJ5.jpg?f=fotoalbum_large)