Waar vind je dat script?michaelkamen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Gebruik je het scriptje om de 'winkelwagen-knoppen' tevoorschijn te tonen? Anders heb je geen kans.
Er zit normaalgesproken een vertraging tussen de back-end en front-end, waardoor de knoppen pas minuten later online verschijnen. Maar tegen die tijd is alles al weer uitverkocht.
Als je 'blanco' op de website kijkt, zul je nooit op tijd zijn.
Crap, ik was er bijna.
Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p
Nee, ik gebruik geen scriptje inderdaad. Heb Distill monitor plugin draaien die elke 30 seconden de pagina refresht en een buzzer geeft als er iets veranderd, maar heb geen buzzer gehoord. Ook toen ik drop zag zelf gerefreshed. Geen een add to cart knop gezien.michaelkamen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Gebruik je het scriptje om de 'winkelwagen-knoppen' tevoorschijn te tonen? Anders heb je geen kans.
Er zit normaalgesproken een vertraging tussen de back-end en front-end, waardoor de knoppen pas minuten later online verschijnen. Maar tegen die tijd is alles al weer uitverkocht.
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 20-05-2021 17:43 ]
^^^ Deze TEKST in de OP ^^^^michaelkamen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Toch maar een weblog?
Tegen de tijd dat de pagina is ververst om de knoppen te laten zien, is alles weg.CarJunkyXL schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:43:
[...]
Nee, ik gebruik geen scriptje inderdaad. Heb Distill monitor plugin draaien die elke 30 seconden de pagina refresht en een buzzer geeft als er iets veranderd, maar heb geen buzzer gehoord. Ook toen ik drop zag zelf gerefreshed. Geen een add to cart knop gezien.
Het gebeurt letterlijk in een minuut.
Geen 6800XT, hopen op volgende week.
Kon een 6800 bestellen en het zat in de winkelwagen met script om 17:33, maar dacht, ach, boeie, gun het liever iemand van jullie, dus ging er maar uit.
Kon een 6800 bestellen en het zat in de winkelwagen met script om 17:33, maar dacht, ach, boeie, gun het liever iemand van jullie, dus ging er maar uit.
Ahh excuus, heb een hele tijd geleden deze thread gebruikt om een kaart bij de eerste drop te bemachtigen, en nu wilde ik moeite doen voor een vriend van me dus vandaar dat ik het niet zag. Thanks!michaelkamen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:44:
[...]
De allereerste post in dit topic:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64395694
Omdat ze nooit op de website als verkrijgbaar verschijnen. Tegen die tijd zijn de kaarten namelijk al opgekocht door o.a. forumleden met scripts.CarJunkyXL schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:39:
[...]
Dit is dus ook mijn vraag?
Waarom zag ik niks?
Dit was twee en een halve maand geleden nog niet nodig. Is er zoveel veranderd in de tussentijd?michaelkamen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:45:
[...]
Tegen de tijd dat de pagina is ververst om de knoppen te laten zien, is alles weg.
Het gebeurt letterlijk in een minuut.
Verwijderd
shopping cart script gebruiken, je voegt bookmark toe custom url daar voer je javascript in en die click je op overzicht / product pagina die maakt shoping cart zichtbaar, want amd backend faalt bijna altijd.uSo-Dragon schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:38:
damm was op tijd maar items bleven 'out of stock' .... zo geraakt ge toch nooit aan een kaart...
In je winkelwagen staat niet gelijk aan dat je hem hebt hoorJaïr.exe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:45:
Geen 6800XT, hopen op volgende week.
Ik had de 6900XT maar klikte mijn PayPal niet snel genoeg door en greep nog mis.
Dit is al de 4de week dat er geen 6800XT beschikbaar is tijdens de drop.Joosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:41:
Geen 6800xt dus gedropt?
(De Midnight Black versie die komt waarschijnlijk niet meer)
Is de 6800XT / 6800XT MB al gedropt deze week of komt hij vandaag / morgen nog? Of slaan ze gewoon een weekje over met de 6800XT...
RX6700XT hier gescoord (rond 17:32), heb al RX6800 in main PC dus zal naar andere PC gaan.
Helaas na het proberen af te rekenen met paypal weer terug gestuurd naar de home pagina. In ieder geval was de drop dit keer vlak na half 6 in tegenstelling tot vorige week
Ja ik bedoel eigenlijk die oranje ''place order'' knop, had geen captcha en PayPal was snel door. Was ook al eerder dan de rest in de voicechat bij die stap wss, maar ja, het is niet de videokaart die ik zoek.YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:46:
[...]
In je winkelwagen staat niet gelijk aan dat je hem hebt hoor
Ik had de 6900XT maar klikte mijn PayPal niet snel genoeg door en greep nog mis.
Naja ga dit ook niet meer proberen niks voor mij haha
Mocht iemand een 6800 of 6900XT hebben kunnen scoren en om 1 of andere reden liever een 6700 XT hadden gewild mag je me een PB sturen
Gefeliciteerd iedereen die er 1 heeft weten te scoren!
Mocht iemand een 6800 of 6900XT hebben kunnen scoren en om 1 of andere reden liever een 6700 XT hadden gewild mag je me een PB sturen
Gefeliciteerd iedereen die er 1 heeft weten te scoren!
en vergeet de captcha niet na je betaling en die 2 stomme vinkjes dat je akkorrd gaatYES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:46:
[...]
In je winkelwagen staat niet gelijk aan dat je hem hebt hoor
die geven pas stress
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
Vorige weken werd steeds de MB versie gedropt, toch? Gaan ze dan deze week helemaal geen 6800XT droppen of komt die nog?muhda schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:46:
[...]
Dit is al de 4de week dat er geen 6800XT beschikbaar is tijdens de drop.
(De Midnight Black versie die komt waarschijnlijk niet meer)
Wellicht dat meer mensen proberen om ze via AMD zelf te scoren, aangezien de andere fabrikanten nog steeds totaal belachelijke prijzen vragen, en het er niet naar uitziet dat de tekorten snel opgelost zullen zijn.CarJunkyXL schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:45:
[...]
Dit was twee en een halve maand geleden nog niet nodig. Is er zoveel veranderd in de tussentijd?
Ah oké. Ik heb de oranje knop ook gehad maar daarna was het, hoppa, terug naar de frontpageJaïr.exe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:48:
[...]
Ja ik bedoel eigenlijk die oranje ''place order'' knop, had geen captcha en PayPal was snel door. Was ook al eerder dan de rest in de voicechat bij die stap wss, maar ja, het is niet de videokaart die ik zoek.
1 vinkje, de ander is voor spammail toch?d3x schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:49:
[...]
en vergeet de captcha niet na je betaling en die 2 stomme vinkjes dat je akkorrd gaat
die geven pas stress
MB of een andere 6800XT is al 4 weken geledenManticore_ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:49:
[...]
Vorige weken werd steeds de MB versie gedropt, toch? Gaan ze dan deze week helemaal geen 6800XT droppen of komt die nog?
De kans dat er deze week nog een drop komt is nihil.Manticore_ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:49:
[...]
Vorige weken werd steeds de MB versie gedropt, toch? Gaan ze dan deze week helemaal geen 6800XT droppen of komt die nog?
Theorie is dat de yields van het productieproces zo goed zijn dat ze veel meer 6900XT's kunnen maken. (6800XT gebruikt 'afgekeurde 6900XT's)
En aangezien iedereen ze toch wel koopt verdienen ze er meer aan.
Dat is zuur, wat zeker helpt is bekabelt internet gebruiken, niet te vaak die script draait (gewoon 1x om 17:33 en daarna pas nadat iemand drop schreeuwt, en wel doen op de videokaart met CAT_16 die je echt wil hebben). Je kan oefenen met de laatste vinkje voordat je ''place order'' drukt met de cpu's. Zolang je er niet te gestresst ingaat dan lukt het zeker.YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:50:
[...]
Ah oké. Ik heb de oranje knop ook gehad maar daarna was het, hoppa, terug naar de frontpage
Pfft ik word echt moe van al die noobs die om 17:30 vragen welke kaarten er droppen, hoe "het script" werkt, wat "cat 15 of cat 16" betekent.. en er dan tóch eentje weten te scoren.
Net als de (vaak nog trotse) marktplaats of v&a scalpers.
Dit is al de zoveelste keer dat het niet lukt, ben er echt klaar mee. vorige keer was ik het vinkje van de algemene voorwaarden vergeten aan te kruisen, en dit keer zag ik nergens een knop om te betalen.. zelfs na 100 harde refreshes zegt m'n browser dat er nog een videokaart in m'n mandje zit, ja, dream on..
Dit is al de zoveelste keer dat het niet lukt, ben er echt klaar mee. vorige keer was ik het vinkje van de algemene voorwaarden vergeten aan te kruisen, en dit keer zag ik nergens een knop om te betalen.. zelfs na 100 harde refreshes zegt m'n browser dat er nog een videokaart in m'n mandje zit, ja, dream on..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ging eigenlijk best goed hoor. Alleen mijn Paypal schermpje twijfelde ik even, ik zag al een knop doorgaan maar er laadde nog wat, bleek gewoon adres te zijn, voor de volgende keer weet ik wat te doen als ik daar ben.Jaïr.exe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Dat is zuur, wat zeker helpt is bekabelt internet gebruiken, niet te vaak die script draait (gewoon 1x om 17:33 en daarna pas nadat iemand drop schreeuwt, en wel doen op de videokaart met CAT_16 die je echt wil hebben). Je kan oefenen met de laatste vinkje voordat je ''place order'' drukt met de cpu's. Zolang je er niet te gestresst ingaat dan lukt het zeker.
Verder doe ik nauwelijks iets met het script vooraf, ik stel hem in en wacht gewoon af tot er iets geroepen wordt in de voicechat. Volgende keer misschien zelf een poging doen om 17:33 of 34 inderdaad.
Iemand een idee als je WEL een order confirmation hebt, maar geen Paypal afschrijving ziet?
Toch maar een weblog?
Blijf proberen, de aanhouder wint!scorpie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:54:
Pfft ik word echt moe van al die noobs die om 17:30 vragen welke kaarten er droppen, hoe "het script" werkt, wat "cat 15 of cat 16" betekent.. en er dan tóch eentje weten te scoren.
AMD heeft een max van 1 SKU per adres, dus op den duur wordt de competitie kleiner, met wat geduld maak je op den duur wel kans!
Is het normaal om een 403 te krijgen? Ik heb niet lopen spammen of zoiets maar ik kreeg meteen een 403.
En nu werkt het wel ineens, laat maar zitten dan, koop nooit meer wat van die lui.
En nu werkt het wel ineens, laat maar zitten dan, koop nooit meer wat van die lui.
[ Voor 29% gewijzigd door Lodo op 20-05-2021 18:01 ]
"Driemaal is scheepsrecht."
"Derde keer, goede keer".
Ik heb een 6800 kunnen bemachtigen.
@Postman en alle anderen in de Discord: Heel erg bedankt!
"Derde keer, goede keer".
Ik heb een 6800 kunnen bemachtigen.
@Postman en alle anderen in de Discord: Heel erg bedankt!
Deze week wederom gelukt
. Vorige week een 6900XT en vandaag een 6800, deze gaat naar een maatje van me.
Heb trouwens de order confirmation van AMD al binnen. Vorige week was dat pas rond 23u ofzo.
Diegene in de discord app die riep ik heb er een in m’n mandje, Tnx!
Voor de mensen die er geen hebben kunnen scoren, succes volgende week.
Heb trouwens de order confirmation van AMD al binnen. Vorige week was dat pas rond 23u ofzo.
ik krijg nu ng 2keer een alert voor de rx6800 17.41 en 18.01. Is die er weer opgekomen mss?
Na maanden aankloten heb ik een 6800 bemachtigd, met behulp van de mensen in discord voicechat. Ik klikte zelfs nog een paar keer mis. Het kan echt!
R7 5800X3D | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W
Same here, alleen net andersom: vorige week 6800 voor mezelf, nu een 6900xt voor een maat.Leroy1909 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:03:
Deze week wederom gelukt. Vorige week een 6900XT en vandaag een 6800, deze gaat naar een maatje van me.
nog geen 2e confirmation mail ontvangen, vorige week was dat ook rond 23.30
ik heb hetzelfde gekregen. ik was er ngtans snel bij.Ik heb wel aan de laatste pagina geraakt.spannendLodo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:59:
Is het normaal om een 403 te krijgen? Ik heb niet lopen spammen of zoiets maar ik kreeg meteen een 403.
[ Voor 5% gewijzigd door van4658 op 20-05-2021 18:05 ]
Nope, net voor de gein geprobeerd maar krijg niks in de mandvan4658 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:03:
ik krijg nu ng 2keer een alert voor de rx6800 17.41 en 18.01. Is die er weer opgekomen mss?
Weet iemand de aantallen van deze week?
Na 2 eerdere pogingen, vandaag een order submitted mail binnen voor een 6800. De discord voice chat was goud! Alle mensen die hun ervaringen hier delen en de drops in de gaten houden, bedankt!
Volgens mij gelukt op een iPhone met PayPal. Op mijn android werd ik teruggestuurd maar home nadat ik op oranje knop heb gedrukt.
Had ik ook, inmiddels zowel mail van Paypal als 2e mail van AMD.tomic schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:56:
Iemand een idee als je WEL een order confirmation hebt, maar geen Paypal afschrijving ziet?
Hier een 6700xt door die melding. En heb echt niet super efficiënt gewerkt, moest even zoeken naar de laatste knop en vinkjes. Super bedankt allemaal!Leroy1909 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:03:
Deze week wederom gelukt. Vorige week een 6900XT en vandaag een 6800, deze gaat naar een maatje van me.
Kreeg dat laatste scherm met de vinkjes zelfs 2x dus verbaasde me toen ik paypal en AMD e-mails kreeg.
Was weer top, met 2e 6900xt kunnen kopen, met ander PayPal account voor een collega.
Volgende week maar weer
Volgende week maar weer
Met het script toch? Ik heb ze allemaal al een keer besteld een tijd geleden, probeerde het nu voor iemand anders, maar het is echt onmogelijk geworden zonder script. Pas 5m na de eerste meldingen in discord zag ik een koop knop🤣.Leroy1909 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:03:
Volgende week toch de pc gebruiken.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Factuuradres ook?Secsytime schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:48:
@Postman Ik had mailadres en afleveradres aangepast, beide met gewoon een punt, we zullen zien hoe slim de check is.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
202x 6700XTmuhda schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:09:
Weet iemand de aantallen van deze week?
144x 6800 (maar dat was om 17:34, dus een minuut in de drop).
Geen idee over de 6900XT.
Hier order submitted en paypal confirmation, probleem is nu ik heb per ongeluk een address gebruikt die niet bestaat en die staat dus nu ook bij de paypal confirmation. Ik heb een email gestuurd naar Digital River support, maar ik weet dus niet of zij dit kunnen veranderen. Heeft iemand dit ook eerder gehad en heeft het kunnen oplossen?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Probeer KS van Ingram Micro even morgen. Wel vriendelijk blijven a.u.b., ook als ze je niet kunnen helpen. Google en 'Ingram Micro klantenservice' doet wonderenBike Insurance schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:47:
Hier order submitted en paypal confirmation, probleem is nu ik heb per ongeluk een address gebruikt die niet bestaat en die staat dus nu ook bij de paypal confirmation. Ik heb een email gestuurd naar Digital River support, maar ik weet dus niet of zij dit kunnen veranderen. Heeft iemand dit ook eerder gehad en heeft het kunnen oplossen?
Helaas deze drop weer niet gelukt...
Dacht het gehaald te hebben maar direct na "betalen" terug naar die homepage.
Dacht het gehaald te hebben maar direct na "betalen" terug naar die homepage.
Yep met de add to cart scriptJSTPS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:34:
[...]
Met het script toch? Ik heb ze allemaal al een keer besteld een tijd geleden, probeerde het nu voor iemand anders, maar het is echt onmogelijk geworden zonder script. Pas 5m na de eerste meldingen in discord zag ik een koop knop🤣.
Volgende week toch de pc gebruiken.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Voor de mensen die het interessant vinden: de maker van de Hardwareluxx bot had gezegd dat die deze week geen aantallen zou doorgeven en dat heeft die ook gedaan. Sterker nog: er was helemaal geen melding op hun website voor een drop. Doen wij het in NL toch beter 
Aantallen lijken trouwens redelijk rond de 200 stuks te hangen voor alle kaarten in de drop. Verder wel opvallend dat de CPU niet meer in de drop zitten.
Aantallen lijken trouwens redelijk rond de 200 stuks te hangen voor alle kaarten in de drop. Verder wel opvallend dat de CPU niet meer in de drop zitten.
Misschien omdat die thans via de standaard kanalen goed verkrijgbaar zijn uit voorraad rond de advies verkoopprijs?Postman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:53:
Voor de mensen die het interessant vinden: de maker van de Hardwareluxx bot had gezegd dat die deze week geen aantallen zou doorgeven en dat heeft die ook gedaan. Sterker nog: er was helemaal geen melding op hun website voor een drop. Doen wij het in NL toch beter
Order confirmed, niet hele slimme check dus
annulatie van dubbel komt meestal nadienSecsytime schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:39:
[...]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
Kreeg vorige week zelfs order comformation (daarin stond dat de order niet meer gecanceled kon worden) en toch werd hij een uur later geannuleerd.Secsytime schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:39:
[...]
Morgen zullen we het wetenlarspc schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:50:
[...]
Kreeg vorige week zelfs order comformation (daarin stond dat de order niet meer gecanceled kon worden) en toch werd hij een uur later geannuleerd.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ja dat regeltje over dat het niet meer geannuleerd kan worden moet eigenlijk een gigantische * bevatten: AMD mag de order namelijk op elk moment annuleren. In theorie zelfs nog na verzenden (die laatste is grappig want dan heb je de kaart al, maar kun je RMA wel vergeten).larspc schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:50:
[...]
Kreeg vorige week zelfs order comformation (daarin stond dat de order niet meer gecanceled kon worden) en toch werd hij een uur later geannuleerd.
Amerikaans bedrijf met Amerikaanse regels
Misschien onnodige paniek, maar zojuist mijn order confirmation ontvangen, en ik zie daar ineens "Overste" staan achter mijn woonplaats. Mijn woonplaats, adres, en postcode zijn allemaal juist, alleen staat achter mijn woonplaats Overste. Ik heb in Paypal gekeken, en daar staat het ook. Toen ik het wilde aanpassen, kon ik alleen mijn adres, woonplaats en postcode aanpassen, en was "Overste" nergens te bekennen. Misschien is het een woord voor Overijssel? Weet iemand wat dit inhoudt?
Als je postcode en huisnummer erop staat zou ik me niet al te druk gaan maken.Rolftk schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:12:
Misschien onnodige paniek, maar zojuist mijn order confirmation ontvangen, en ik zie daar ineens "Overste" staan achter mijn woonplaats. Mijn woonplaats, adres, en postcode zijn allemaal juist, alleen staat achter mijn woonplaats Overste. Ik heb in Paypal gekeken, en daar staat het ook. Toen ik het wilde aanpassen, kon ik alleen mijn adres, woonplaats en postcode aanpassen, en was "Overste" nergens te bekennen. Misschien is het een woord voor Overijssel? Weet iemand wat dit inhoudt?
Ik heb voor de zekerheid ook nog even gecheckt of ik in de haast m'n huisnummer en adres goed had ingevuld. Ben namelijk net verhuisd
Overigens wil ik aanbevelen dat wanneer je een creditcard hebt met genoeg limiet die te gebruiken. Dan ben je ook niet afhankelijk van Paypal
Vandaag de 3e keer (eigenlijk pas de 2e keer, eerste keer snapte ik het niet en ging ik voor de 6800XT die sws niet kwam) is het gelukt. Kreeg de 6900XT in m'n mandje en direct doorgeklikt. CC gegevens ingevuld en een paar minuten later de order confirmation in m'n mail.
Daarna vanavond gelijk de rest van mn nieuwe PC besteld, hebben we volgende week weer wat te doen!
Bij mij is de plaats en postcode omgedraaid op de order, was vorige week ook zo maar zorgde niet voor problemen.Svenneh schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:22:
[...]
Als je postcode en huisnummer erop staat zou ik me niet al te druk gaan maken.
Ik heb voor de zekerheid ook nog even gecheckt of ik in de haast m'n huisnummer en adres goed had ingevuld. Ben namelijk net verhuisd. Maar gelukkig had Chrome dat allemaal goed ingevuld.
Overigens wil ik aanbevelen dat wanneer je een creditcard hebt met genoeg limiet die te gebruiken. Dan ben je ook niet afhankelijk van Paypal.
Vandaag de 3e keer (eigenlijk pas de 2e keer, eerste keer snapte ik het niet en ging ik voor de 6800XT die sws niet kwam) is het gelukt. Kreeg de 6900XT in m'n mandje en direct doorgeklikt. CC gegevens ingevuld en een paar minuten later de order confirmation in m'n mail.
Daarna vanavond gelijk de rest van mn nieuwe PC besteld, hebben we volgende week weer wat te doen!
Ik heb de CC gekoppeld aan Paypal, 2 klikken en de bestelling is rond, hoef je niks in te vullen, scheelt tijd en een kaart
Ja, ik heb m'n CC in Chrome staan dus hoef alleen mn CVC in te vullen en de rest wordt ingevuldLeroy1909 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:24:
[...]
Bij mij is de plaats en postcode omgedraaid op de order, was vorige week ook zo maar zorgde niet voor problemen.
Ik heb de CC gekoppeld aan Paypal, 2 klikken en de bestelling is rond, hoef je niks in te vullen, scheelt tijd en een kaart.
Blij dat het is gelukt in ieder geval!
Kreeg net te horen vanuit mn vriendengroep dat iemand een annulatie kreeg van de 6700xt. Ook al was factuur- en verzendadres anders dan zijn eerdere 6700xt bestelling. Dus enkel huisnr was anders. Naam, straat en postcode hetzelfde als vorige bestelling. Checken ze naam + postcode oid?
Moest er wel om lachen, maar dacht dat huisnummer gewoon als ander adres gold.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zo'n vermoeden had ik al. En wellicht dat ze nu ook strengere controle houden.Jaïr.exe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:51:
Kreeg net te horen vanuit mn vriendengroep dat iemand een annulatie kreeg van de 6700xt. Ook al was factuur- en verzendadres anders dan zijn eerdere 6700xt bestelling. Dus enkel huisnr was anders. Naam, straat en postcode hetzelfde als vorige bestelling. Checken ze naam + postcode oid?
Weet je toevallig of het e-mailadres ook gewijzigd was?
Even afwachten wat de resultaten van @Secsytime zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Postman op 21-05-2021 05:45 ]
Tot nu toe nog niet geannuleerdPostman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 05:44:
[...]
Zo'n vermoeden had ik al. En wellicht dat ze nu ook strengere controle houden.
Hier order van 6900xt geannuleerd. Was vergeten m'n e-mail adres te wijzigen hehe. Ach. Volgende keer beter!
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Wat gebeurd er als je het juiste adres en huisnummer invult, maar de verkeerde postcode?Svenneh schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:22:
[...]
Als je postcode en huisnummer erop staat zou ik me niet al te druk gaan maken.
Dit gebeurde er bij mij bij een andere bestelling:
:strip_exif()/f/image/ctxrMv3KST834m8oLCQoo2V4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zelf alvast contact opgenomen met de verkoper. Ik ben nog niet gebeld door DHL of de verkoper.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Allereerst bedankt voor de bot. Wordt het leven stuk rustiger van.ChrisTheJuan schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:53:
Ik heb een telegram channel gemaakt die een alert geeft zodra een van de CAT codes van de GPU verandert naar 16.
Heb wel twee vragen:
Is het mogelijk om de lay-out van de berichten aan te passen? Ik heb moeite heb bericht correct te lezen met alle nummers achterelkaar. Zoiets als #kaart type# - #amd link# - #cat status (inclusief woord cat)# mogelijk?
Ik neem aan dat we in weekend berichtje krijgen met alles naar cat15?
Bedankt
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Ook een annulering. 4.14 weken terug (was woensdag toen) zelfde besteld. Moet m'n maatje toch maar zelf een paypal aanmaken. Op zich wel goed dat ze dit doen.
Sinterklaas wil bier !
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Je bedoelt de drop van 21 april?ParaWM schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:04:
Ook een annulering. 4.14 weken terug (was woensdag toen) zelfde besteld. Moet m'n maatje toch maar zelf een paypal aanmaken. Op zich wel goed dat ze dit doen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Beste even contact opnemen met de klantenservice van Ingram Micro, die kunnen dan weer met DHL bellen.Kiswum schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:20:
[...]
Wat gebeurd er als je het juiste adres en huisnummer invult, maar de verkeerde postcode?
Dit gebeurde er bij mij bij een andere bestelling:
[Afbeelding]
Ik heb zelf alvast contact opgenomen met de verkoper. Ik ben nog niet gebeld door DHL of de verkoper.
dat zijn er 6 die een 6900XT kunnen bemachtigen hebben voor een lagere prijs
Gisteren toch een RX 6900 XT weten te bemachtigen!
Kan niet wachten totdat de kaart binnen is en mijn lege PCI slot vult
Kan niet wachten totdat de kaart binnen is en mijn lege PCI slot vult
Let's GOOO. Komaan Azerty, nog 1 levering... Begin deze week was het nog 5/10.MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X Trio 16GB - Videokaart - 16 GB GDDR6 - PCIe 4.0 - 1x HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4430227 | Jouw positie 2/7
[ Voor 7% gewijzigd door iqcgubon op 21-05-2021 10:09 ]
Had het nog even gevraagd. E-mail adres was hetzelfde.Postman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 05:44:
[...]
Zo'n vermoeden had ik al. En wellicht dat ze nu ook strengere controle houden.
Dus:
Op adres 1 had hij een 6700xt anderhalve maand geleden besteld. Zelfde naam en e-mail van PayPal.
Gisteren op adres 2 (enkel huisnr anders) weer een 6700xt besteld. Zelfde naam en e-mail van PayPal.
Wellicht dat ze ook per e-mailadres kijken of SKU's eerder zijn besteld.
Gisteren voor het eerst meegedaan na dit topic al even te volgen en mee op de Tweakers Discord te zitten. Ik geraakte voor een 6800 tot aan de oranje knop na Paypal maar dan ging de recaptcha erg traag en moest ik tractors aanklikken. Zaten daar ook graafmachines tussen die als tractors beschouwd werden dus te lang getwijfeld en fouten gemaakt
Bedankt aan iedereen op Discord voor de info en volgende week neer succes!
Vooraf een paar keer de recaptcha doen zou ook kunnen helpen. Als je die een aantal keer gedaan hebt onthoud hij dat gekoppeld aan je browser en krijg je geen plaatjes meer om in te vullen. Tenminste dat is mijn ervaring met recaptcha in het algemeen.rable schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:41:
Gisteren voor het eerst meegedaan na dit topic al even te volgen en mee op de Tweakers Discord te zitten. Ik geraakte voor een 6800 tot aan de oranje knop na Paypal maar dan ging de recaptcha erg traag en moest ik tractors aanklikken. Zaten daar ook graafmachines tussen die als tractors beschouwd werden dus te lang getwijfeld en fouten gemaaktBedankt aan iedereen op Discord voor de info en volgende week neer succes!
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Behalve dat dit de Enterprise versie is. Hoe vaker je die ReCaptcha oproept, hoe meer Google je als een bot ziet.Tweekzor schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:49:
[...]
Vooraf een paar keer de recaptcha doen zou ook kunnen helpen. Als je die een aantal keer gedaan hebt onthoud hij dat gekoppeld aan je browser en krijg je geen plaatjes meer om in te vullen. Tenminste dat is mijn ervaring met recaptcha in het algemeen.
Beste is je browser gewoon gebruiken en dan liefst ook met regelmaat Google sites bezoeken. Daarnaast wil je eigenlijk ook alles aan tracking van Google hebben, en die wordt regelmatig in adblockers geblokkeerd. Daarom is het nu ook steeds lastiger om een nieuwe installatie weer op een goed niveau te krijgen bij ReCaptcha.
Toch had ik gister een aantal keer geprobeerd: eerste keer alleen vinkje, daarna keer of 3-4 met plaatjes en toen de drop eenmaal kwam had ik geen plaatjes meer om in te vullen. In Google Chrome terwijl ik Firefox als vaste browser gebruik.Postman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:58:
[...]
Behalve dat dit de Enterprise versie is. Hoe vaker je die ReCaptcha oproept, hoe meer Google je als een bot ziet.
Beste is je browser gewoon gebruiken en dan liefst ook met regelmaat Google sites bezoeken. Daarnaast wil je eigenlijk ook alles aan tracking van Google hebben, en die wordt regelmatig in adblockers geblokkeerd. Daarom is het nu ook steeds lastiger om een nieuwe installatie weer op een goed niveau te krijgen bij ReCaptcha.
Wanneer heb je die georderd?MoosB schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:15:
[Afbeelding]
Bedankt voor alle tips hier🙏
Mijn video exports zijn nu 10x zo snel. Zo’n prestatiewinst had ik nooit verwacht.
Vorige week. Maandag geleverd en net pas geïnstalleerd.
Wil nog steeds t liefst een rtx 3090 vanwege animatie werk, maar de 6800 zal voorlopig wel voldoen tot ik er eentje weet te scoren.
Mijn broer woont op dezelfde straat(overkant) die kan dan waarschijnlijk niet bestellen aangezien we dezelfde achternaam hebben
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Iemand al shipping confirmation ontvangen? Zal voor dinsdag zijn zeker met feestdag?
Verwijderd
Soms vrijdag meestal maandag / dinsdagZotn_Dré174 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:30:
Iemand al shipping confirmation ontvangen? Zal voor dinsdag zijn zeker met feestdag?
Nog steeds geen annulering, ik verwacht hem nu ook niet meer, maar de tijd zal het leren..
Via sms of mail?Zotn_Dré174 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:30:
Verzending bevestigingen en fakturen beginnen nu binnen te komen...
track and trace werkt nog niet
track and trace werkt nog niet
[ Voor 29% gewijzigd door d3x op 21-05-2021 19:20 ]
Nice! Maar via mail of sms? Haha.d3x schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:51:
Verzending bevestigingen beginnen nu binnen te komen...
Verwijderd
mail deze kunnen zelfs maandag / dinsdag pas binnen komen als je hem vrijdag krijgt heb je geluk.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2021 17:54 ]
Super! Bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:53:
[...]
mail deze kunnen zelfs maandag / dinsdag pas binnen komen als je hem vrijdag krijgt heb je geluk.
Yes, hier is de verzendbevestiging ook binnen.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/cVbH5gZAVqtRCtrUP02lvB2F.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yGGyjAJPrkZhlWIwNkqPWuQ2.jpg?f=fotoalbum_large)