DHL zakelijk, dus alleen op werkdagen. Nog even geduld hebben tot maandagAlex Nomad schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:48:
Ik heb een bevestiging van verzending ontvangen. Het magazijn bevindt zich op 150 km van mij. Het zal me niet verbazen dat DHL morgen bezorgt.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Mijn 6800 is ook verzonden. Best snel! Het wordt een spannende Maandag.
Ik hou het niet meer van de zenuwen. Bel AMD voor mij en zeg dat dit een spoedbezorging betreft.Postman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:56:
[...]
Aparte orders worden ook apart verzonden. Dus 2 pakketten in jouw geval.
Er zijn mensen die geheadshot moeten worden in overwatch met mijn nieuwe gpu
[ Voor 12% gewijzigd door Ducatii op 07-05-2021 23:04 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Die hebben nog even geluk tot na moederdagDucatii schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:03:
[...]
Ik hou het niet meer van de zenuwen. Bel AMD voor mij en zeg dat dit een spoedbezorging betreft.
Er zijn mensen die geheadshot moeten worden in overwatch met mijn nieuwe gpu
Zojuist track en trace voor zowel de 6800 en 6700xt ontvangen
Zojuist ook de track en trace voor de 6700 xt ontvangen. Woohoo
Nu bij mij wel beide verzondenDucatii schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:58:
Ik heb twee kaarten apart besteld. Heb van beiden ook een aparte order confirmation mail. Net de shipping confirmation van de 6900xt ontvangen, maar nog niet van de 6700xt. Komt die ook apart? Ik was in de veronderstelling dat ze samengevoegd zouden worden als één pakket?
Morgen word de 6800 bezorgd..\
Edit: Vanmorgen naar maandag gegaan.
Edit: Vanmorgen naar maandag gegaan.
[ Voor 90% gewijzigd door Ferio op 08-05-2021 12:16 ]
Bij mij ook. Nu kan ik noobs afknallen met 500 fps.
Bij mij ook (nog) niet.Ducatii schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:39:
[...]
Huh, bij mij vind die geen zending als ik op track en trace druk
Ait, mijn 6800 is half uurtje geleden ook verzonden
Die van mij zegt "planning wordt gemaakt", maar ik hoop dat ik hem al morgen zal krijgen.
Via de mail werkt de track en trace niet. Als ik mijn dhl app download en inlog dan zie ik de bestelling wel. Zit momenteel in sorteercentrum.
Heb overigens net de 4de mail binnen met de factuur.
Heb overigens net de 4de mail binnen met de factuur.
Okee,nu werkt de track&trace wel, laten we hopen op morgen.
Volgens sommigen wordt het door dhl zakelijk bezorgd. Dus van maandag tot vrijdag.DohnJoe schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:58:
Okee,nu werkt de track&trace wel, laten we hopen op morgen.
Zelfde status bij mij. Maar ik lees hier dat DHL Zakelijk niet op zaterdag bezorgd.
Sta wel gewoon op tijd op en dan zie ik wel 👌🏻
"Standaard leveren wij op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur, maar u kunt uw pakketten naar particulieren in de Benelux ook op zaterdag laten leveren. ... Kan uw zending niet op zaterdag worden afgeleverd, dan proberen we het de eerstvolgende werkdag opnieuw."pim1896 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 00:00:
[...]
Zelfde status bij mij. Maar ik lees hier dat DHL Zakelijk niet op zaterdag bezorgd.
Sta wel gewoon op tijd op en dan zie ik wel 👌🏻
[ Voor 34% gewijzigd door Ducatii op 08-05-2021 00:15 ]
Hier ook inmiddels de shipping confirmation mail binnen 
Edit: inmiddels is het pakket zojuist aangekomen in de service hub, en staat de bezorging gepland voor maandag
Edit: inmiddels is het pakket zojuist aangekomen in de service hub, en staat de bezorging gepland voor maandag
[ Voor 55% gewijzigd door Dappzor op 08-05-2021 06:47 ]
Bij mij komt de 6900 ook a.s. Maandag
Ik had alleen de betaalbevestiging van Paypal per email ontvangen. Ik heb AMD moeten bellen voor de orderbevestiging. Ook daarna kwam die bij mijn hotmail niet aan. Nog een keer gebeld en hebben ze het naar mijn gmail gestuurd. Dat duurde ongeveer 2 uur maar kwam toen wel aan.
Even ter extra info voor als mensen nerveus worden
Ik had alleen de betaalbevestiging van Paypal per email ontvangen. Ik heb AMD moeten bellen voor de orderbevestiging. Ook daarna kwam die bij mijn hotmail niet aan. Nog een keer gebeld en hebben ze het naar mijn gmail gestuurd. Dat duurde ongeveer 2 uur maar kwam toen wel aan.
Even ter extra info voor als mensen nerveus worden
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Denk dat iemand iets leest wat er niet staat, even geduld tot maandag nog (of je moet in Nijmegen wonen toevallig
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Volgorde en ook de CAT_000016 zijn trouwens weer aangepast op de AMD website.
Mocht er nu weer een CAT_000016 verschijnen dan is de kans groot dat er een drop aankomt voor dat product (ik zeg bewust groot want kan ook zo zijn dat ze bij Digital River helemaal stoppen met die foutmelding).
Mocht er nu weer een CAT_000016 verschijnen dan is de kans groot dat er een drop aankomt voor dat product (ik zeg bewust groot want kan ook zo zijn dat ze bij Digital River helemaal stoppen met die foutmelding).
Klopt helaas, ik wou nog snel een 2de kaart voor iemand anders meegraaien en heb ernaast gegrepen. Volgende keer probeer ik voor 1 6800.tomassonl schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:19:
[...]
Exact, dus als jij heel graag een kaart voor jezelf wilt, zou ik er voor 1 gaan en daarna andere kaarten pas proberen. Je hebt ongeveer 3 minuten, plus kans dat paypal het eerst niet doet en mag je het helemaal over doen.
Hopelijk donderdag a.s. weer een drop, gaat de eerste keer zijn dat ik het dan probeer.
Heb een 3440x1440p Monitor en mijn 1080 begint het toch zwaar te krijgen.
Zit al langer te azen op een nieuwe GPU. Hoop via deze weg een 6900XT te krijgen voor MSRP
Zit al langer te azen op een nieuwe GPU. Hoop via deze weg een 6900XT te krijgen voor MSRP
6900XT moet wel goedkomen. Gewoon openingspost lezen en alles voorbereiden! Succes!Alphacell schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:45:
Hopelijk donderdag a.s. weer een drop, gaat de eerste keer zijn dat ik het dan probeer.
Spannend.. nog 1 2 nachtjes slapen... En dan 10uur achter (of voor) de deur wachten op de DHL... Zelfs voor een onbruikbare kaart, de rest van het systeem moet ik nog bestellen
[ Voor 3% gewijzigd door jack zomer op 08-05-2021 22:00 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Bezorgen ze bij jou op zondag? (of je gaat een nacht doorhalenjack zomer schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:46:
Spannend.. nog 1 nachtje slapen... En dan 10uur achter (of voor) de deur wachten op de DHL... Zelfs voor een onbruikbare kaart, de rest van het systeem moet ik nog bestellen
Mmm ik zou zweren dat het zondag was, wat gek is aangezien ik de f1 kwalificatie gezien heb vanmiddag... Nou laten we het maar houden op een enthousiaste brainfart. Nog 2 nachtjes slapen, en dan een systeem bestellenDappzor schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:57:
[...]
Bezorgen ze bij jou op zondag? (of je gaat een nacht doorhalen) DHL komt maandag bij mij langs (zoals ze het nu voorspellen)
Systeem alvast bestellen zodat het ook maandag komt?jack zomer schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:02:
[...]
Mmm ik zou zweren dat het zondag was, wat gek is aangezien ik de f1 kwalificatie gezien heb vanmiddag... Nou laten we het maar houden op een enthousiaste brainfart. Nog 2 nachtjes slapen, en dan een systeem bestellen
Sinterklaas wil bier !
Wacht wel tot ik de kaart heb die is het lastigste...
Misschien rijd DHL wel voor bij, en krijg ik de melding bewoner niet thuis
Dan kan het hele verhaaltje opnieuw starten.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Hoe erg voor de mensen die het meemaken en hebben gemaakt het ook is, betreft het gelukkig nog geen tiende procent van alle orders van AMD.jack zomer schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:44:
Wacht wel tot ik de kaart heb die is het lastigste...
Wil het verder niet bagatelliseren en zou ook liever zien dat we een mogelijkheid hadden om een andere vervoerder te kiezen, uiteraard tegen bijbetaling.
Goedemorgen,Postman schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:14:
[...]
Hoe erg voor de mensen die het meemaken en hebben gemaakt het ook is, betreft het gelukkig nog geen tiende procent van alle orders van AMD.
Wil het verder niet bagatelliseren en zou ook liever zien dat we een mogelijkheid hadden om een andere vervoerder te kiezen, uiteraard tegen bijbetaling.
Derde dag op rij dat ik na 6 uur slapen wakker ben en dan de gedachte aan mijn 6900 XT, die maandag zou moeten komen, mij niet meer toelaat weer in slaap te vallen..
Aangaande bezorging:
Heb wel wat artikelen gelezen over hoe de bezorging georganiseerd is bij de verschillende postbedrijven. Het merendeel wordt uitbesteed aan externe vervoerders. https://www.nrc.nl/nieuws...ven-zijn-het-beu-a4019748
Dat is niet alleen bij DHL zo, maar betreft ook 75% van de bezorging bij PostNL en naar ik dacht heeft DPD het volledig uitbesteed. Die bezorgers rijden met eigen busjes en krijgen een paar cent per pakje. Er staat zoveel druk op, dat ze weleens in tijdnood komen en een pakketje overslaan.. Je moet maar eens op straat die busjes checken als je ze ziet. Ze hebben geen markering, hooguit een klein bordje achter het raam met de naam van "DHL". Eigen rijders voor PostNL krijgen wel PostNL kleding, maar zijn dus niet bij hun in dienst. Sommige pakketroutes worden soms wel 2 of 3 keer doorverkocht voor nog minder geld. Hierdoor weten sommige postbedrijven niet eens meer wie er eigenlijk voor ze rijdt. Toch krijgen die chauffeurs gewoon een pakketscanner en de pakketjes mee.
Quote uit het artikel dat ik hierboven deelde:
Door de lage marges gaan ondernemers juist „creatief boekhouden”, zegt Ruud Wassenaar over zijn leden. Ook FNV’er Van Dijk herkent dit. Wassenaar hoorde over een accountantsbedrijfje uit Den Haag dat valse arbeidsovereenkomsten aan koeriersbedrijven verkoopt. „Cowboybedrijven” rijden, volgens de ondernemer uit het noorden, „in afgetrapte, onverzekerde bussen en zonder transportvergunning.” De Brabantse ondernemer: „De markt is compleet verrot.”
Om weer meer terug te komen "on topic". Nu ik kaart binnenkort hopelijk ontvang, als DHL niet doorrijdt
Heb je Enhanced tracking ook uit staan?Jabadabadoe1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:15:
Iemand enig idee hoe ik de blauwe paypal knop kan terug krijgen onder payment information?
Browser is firefox en AMD is whitelisted bij alle extensies.
[Afbeelding]
Ik wil nu graag beginnen met het in de gaten houden van zo'n drop waar ik een eerdere comment over zag. Welke dagen zou ik hiervoor in de gaten moeten houden, en gebeuren deze drops rond bepaalde tijden zoals een ochtend of een middag?
Alvast vriendelijk bedankt!
Lees de eerste post van dit topic, daar krijg je antwoord op al je vragen.
Jinoh schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:53:
Ik wil nu graag beginnen met het in de gaten houden van zo'n drop waar ik een eerdere comment over zag. Welke dagen zou ik hiervoor in de gaten moeten houden, en gebeuren deze drops rond bepaalde tijden zoals een ochtend of een middag?
NH, rijtjeshuis bouwjaar 1952, enkele Quatt, Tado V3+, droogbouw vloerverwarming, HR++ glas, spouwisolatie, kruipruimte isolatie, dak isolatie 2.5rd, 12x zonnepanelen
Oke dankjerinkh schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:03:
Lees de eerste post van dit topic, daar krijg je antwoord op al je vragen.
[...]
Gouden tip, dankje! Vreemd dat die het op mijn laptop wel standaard al liet zien, maar nu werkt het ook op mijn veel en veel snellere pc
Go DHL. Make me proudjack zomer schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:46:
Spannend.. nog 1 2 nachtje slapen... En dan 10uur achter (of voor) de deur wachten op de DHL... Zelfs voor een onbruikbare kaart, de rest van het systeem moet ik nog bestellen.
Vanmorgen ook maar de rest van mijn systeem besteld.. Ik hoop zeker dat DHL niet voorbij rijdt. Moet wel nog tot woensdag op de rest wachten, dus kan donderdag hoop ik gaan bouwenjack zomer schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:46:
Spannend.. nog 1 2 nachtjes slapen... En dan 10uur achter (of voor) de deur wachten op de DHL... Zelfs voor een onbruikbare kaart, de rest van het systeem moet ik nog bestellen
Is bij jullie het geld al afgeschreven ? Hier staat het geld nog als "gereserveerd" op de creditcard.
Ik ben benieuwd hoelaat ze morgen langs komen
Al 3 keer. 2x1 euro van vorige week toen ik een beetje dom was.Dappzor schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:16:
Is bij jullie het geld al afgeschreven ? Hier staat het geld nog als "gereserveerd" op de creditcard.
1x 1013 euro van deze week
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Wordt pas op werkdagen aangepast, zal morgen wel op voltooid komen te staan.Dappzor schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:16:
Die 1 euro moet een reservering zijn, ik heb met testen van de 5800x nu telkens een 0 euro reservering via PayPal. Volgens mij gaat via CC direct inderdaad standaard 1 euro als reservering.jack zomer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:06:
[...]
Al 3 keer. 2x1 euro van vorige week toen ik een beetje dom was.
1x 1013 euro van deze week
Klopt. Via PayPal direct naar mijn cc. Zal over 20 dagen wel terug komen.Postman schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:50:
[...]
Wordt pas op werkdagen aangepast, zal morgen wel op voltooid komen te staan.
[...]
Die 1 euro moet een reservering zijn, ik heb met testen van de 5800x nu telkens een 0 euro reservering via PayPal. Volgens mij gaat via CC direct inderdaad standaard 1 euro als reservering.
Of niet, dan heeft iemand 2 euro verdiend... Hoe dan ook. Nog maar 1 nachtje slapen...
Ik had het geld op mijn paypal gestort dus dat was gelijk afgeschreven.Dappzor schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:16:
Had ook met mijn CC via Paypal betaald. Stond een reservering voor het hele bedrag. Geen 1 euro's, hetgeen ik liever had betaald dan 1013 Euro'sjack zomer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:55:
[...]
Klopt. Via PayPal direct naar mijn cc. Zal over 20 dagen wel terug komen.
Of niet, dan heeft iemand 2 euro verdiend... Hoe dan ook. Nog maar 1 nachtje slapen...
Bij mij is het overigens sinds zaterdag of zondagochtend van gereserveerd naar openstaand verandert. Ik moet de Rabo hier dus echt voor gaan betalen..
Ach ik zie het wel,. Tot vanavond iedereen. Ik ga achter de deur wachten..
[ Voor 84% gewijzigd door jack zomer op 10-05-2021 07:45 ]
Voor iedereen die, net zo als ik, vandaag zijn kaart binnen hoopt te krijgen, Succes vandaag!
Gelukkig kan ik vandaag gewoon thuis werken maar staat mn webcam met live view op m'n voordeur gericht zodat ik kan zorgen dat ik deur open kan doen nog voordat hij heeft aangebeld
Gelukkig kan ik vandaag gewoon thuis werken maar staat mn webcam met live view op m'n voordeur gericht zodat ik kan zorgen dat ik deur open kan doen nog voordat hij heeft aangebeld
1 van m'n pakketjes heeft 1-2 dagen vertraging >:(
Dat is balen, kreeg je dat bericht via de email van AMD of DHL? Of zie het op de website van DHL tracking?Rzarect0r schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:26:
Ik ken dat. Precies mijn "tactiek". Eerst een GPU, dan de rest.jack zomer schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:46:
De rest van het systeem is allemaal snel leverbaar als het goed is.
An unexpected error has occurred
Dat is zuur!! Bij mij staat hij nog op levering tussen 8.00 en 18.00.. kom op dhl...Rzarect0r schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:26:
Zelfde hier, maar hij moet eens gaan rijden, hij had al hier kunnen zijn!Dappzor schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:42:
[...]
Dat is zuur!! Bij mij staat hij nog op levering tussen 8.00 en 18.00.. kom op dhl...
Dhl trackingtomassonl schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:36:
[...]
Dat is balen, kreeg je dat bericht via de email van AMD of DHL? Of zie het op de website van DHL tracking?
Vandaag staan zowel de GPU als de laatste pc onderdelen gepland om geleverd te worden. Ik voel me weer als een klein kind haha. Kan niet wachten om te bouwen. Veel succes iedereen.
Onderweg
Onderweg met de bezorger
10 MEI 08:24
Zo, het busje is vanuit het DHL pakketcentrum vanuit Hengelo vertrokken naar mijn woonplaats Enschede
Onderweg met de bezorger
10 MEI 08:24
Zo, het busje is vanuit het DHL pakketcentrum vanuit Hengelo vertrokken naar mijn woonplaats Enschede
Had ik vorige week ook, is toen dinsdag binnen gekomenRzarect0r schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:26:
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Hier is die al binnen! Voor 9 uur vanmorgen al bezorgd bij mij op de zaak.
Opgestuurd in een perfect passende overdoos, in tegenstelling tot bij veel anderen hier.
Verbaasde me over het formaat van de doos en was even bang dat er misschien een baksteen in zou zitten.
Kaart voelt erg premium aan en is zwaarder dan je zou verwachten voor het formaat. Super blij mee, kan ik eindelijk mijn Vega 56 met pensioen sturen!
:strip_exif()/f/image/Giuq2BzJ71hjMAzw653iVKWz.jpg?f=fotoalbum_large)
Opgestuurd in een perfect passende overdoos, in tegenstelling tot bij veel anderen hier.
Kaart voelt erg premium aan en is zwaarder dan je zou verwachten voor het formaat. Super blij mee, kan ik eindelijk mijn Vega 56 met pensioen sturen!
:strip_exif()/f/image/Giuq2BzJ71hjMAzw653iVKWz.jpg?f=fotoalbum_large)
Oeh!! nu moet mijn bezorger ook echt gaan rijden hoor...Slupor schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:29:
Hier is die al binnen! Voor 9 uur vanmorgen al bezorgd bij mij op de zaak.![]()
Opgestuurd in een perfect passende overdoos, in tegenstelling tot bij veel anderen hier.Verbaasde me over het formaat van de doos en was even bang dat er misschien een baksteen in zou zitten.
![]()
Kaart voelt erg premium aan en is zwaarder dan je zou verwachten voor het formaat. Super blij mee, kan ik eindelijk mijn Vega 56 met pensioen sturen!![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Super om te zien! Veel plezier vanavondSlupor schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:29:
Hier is die al binnen! Voor 9 uur vanmorgen al bezorgd bij mij op de zaak.![]()
Opgestuurd in een perfect passende overdoos, in tegenstelling tot bij veel anderen hier.Verbaasde me over het formaat van de doos en was even bang dat er misschien een baksteen in zou zitten.
![]()
Kaart voelt erg premium aan en is zwaarder dan je zou verwachten voor het formaat. Super blij mee, kan ik eindelijk mijn Vega 56 met pensioen sturen!![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik hoop weer een flinke sloot foto's te zien vandaag, gefeliciteerd alvast nieuwe eigenaren!
Toen dacht jij even dat er alleen een stuk hout in de doos zatAlex Nomad schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:11:
De DHL-koerier glimlachte mysterieus toen hij me de doos gaf)))
Is het al de moeite waard om te proberen voor een 6800 XT drop? Dit begint echt triestig te worden.
MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X Trio 16GB - Videokaart - 16 GB GDDR6 - PCIe 4.0 - 1x HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4430227 | Jouw positie 5/10
De XT is de afgelopen twee weken niet gedropt. Maar als je er een voor Msrp kan krijgen, is het voor mij een no-brainer.iqcgubon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:56:
Is het al de moeite waard om te proberen voor een 6800 XT drop? Dit begint echt triestig te worden.
[...]
Bij mij is de bezorger nog steeds niet onderweg
En ik moet straks naar mijn werk
En de R is weer in de maand
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B4AqOXZCPgxRuHsa3Yo63hnH.jpg?f=user_large)
Na meerdere maanden, van steeds naast het net vissen, heb eindelijk ik m'n 6900 xt eindelijk in handen.
Bij deze mijn dank aan iedereen met goede tips. Heb als symbolisch bedankje een tweakers support abonnement afgenomen.
besteld : 06 May 2021 17:36:39
paypal mail : 06 May 2021 17:37:08
amd order submitted : 06 May 2021 17:40:30
order confirmation : 06 May 2021 23:53:14
shipping confirmation : 07 May 2021 21:41:20
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B4AqOXZCPgxRuHsa3Yo63hnH.jpg?f=user_large)
Na meerdere maanden, van steeds naast het net vissen, heb eindelijk ik m'n 6900 xt eindelijk in handen.
Bij deze mijn dank aan iedereen met goede tips. Heb als symbolisch bedankje een tweakers support abonnement afgenomen.
besteld : 06 May 2021 17:36:39
paypal mail : 06 May 2021 17:37:08
amd order submitted : 06 May 2021 17:40:30
order confirmation : 06 May 2021 23:53:14
shipping confirmation : 07 May 2021 21:41:20
Je bent niet alleen...Dappzor schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:59:
Bij mij is de bezorger nog steeds niet onderwegEn ik moet straks naar mijn werk
Al had ik het wel verwacht, ik woon in Duitsland
Zit nog steeds (on)geduldigd te wachten. Bezorger is onderweg maar met een tijdsvak van 8:00 tot 18:00. Op dat soort momenten realiseer je je dat POSTNL, ondanks vaak bekritiseerd, het toch wel een stuk beter voor elkaar heeft wat betreft bezorging.
Ik snap dat dit de zakelijke tak is, maar ook de particuliere DHL is om te huilen wat betreft tracking van pakketjes.
Ik snap dat dit de zakelijke tak is, maar ook de particuliere DHL is om te huilen wat betreft tracking van pakketjes.
Zojuist de 6700XT ontvangen!
Afgelopen 4 weken elke keer de drop net gemist maar afgelopen week is het dan toch gelukt met het bookmark script en Discord.
De upgrade:
Afgelopen 4 weken elke keer de drop net gemist maar afgelopen week is het dan toch gelukt met het bookmark script en Discord.
De upgrade:
Same here. Zelfde tijdvak, maar nog steeds wachtende. Bezorger belde net aan. Ik happy naar de voordeur. Bleek pakketje voor de buren te zijnTmaster schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:23:
Zit nog steeds (on)geduldigd te wachten. Bezorger is onderweg maar met een tijdsvak van 8:00 tot 18:00. Op dat soort momenten realiseer je je dat POSTNL, ondanks vaak bekritiseerd, het toch wel een stuk beter voor elkaar heeft wat betreft bezorging.
hier vanochtend precies hetzelfde, alles is langs geweest behalve DHL. En toen moest ik helaas toch naar werk toe.Oppernerd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Same here. Zelfde tijdvak, maar nog steeds wachtende. Bezorger belde net aan. Ik happy naar de voordeur. Bleek pakketje voor de buren te zijn
Gelukkig wel een dealtje kunnen maken met de buurvrouw die de hele dag thuis is. Briefje opgehangen en nou maar hopen dat de DHL bezorger daarmee akkoord gaat.
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Zal normaal wel goed komen hoor, denk niet dat het die bezorgers zo veel uitmaakt.osseh schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:31:
[...]
hier vanochtend precies hetzelfde, alles is langs geweest behalve DHL. En toen moest ik helaas toch naar werk toe.
Gelukkig wel een dealtje kunnen maken met de buurvrouw die de hele dag thuis is. Briefje opgehangen en nou maar hopen dat de DHL bezorger daarmee akkoord gaat.
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Ik heb net de 6700 xt ontvangen inderdaad maar de 6900 xt nog niet. Als ik nu op track en trace kijk staat dat ze allebei afgeleverd zijn?
Zal ik direct contact opnemen met AMD of even afwachten?
[ Voor 17% gewijzigd door Ducatii op 10-05-2021 11:44 ]
spannend... dan had ik toch liever het omgekeerde....Ducatii schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:42:
Ik heb net de 6700 xt ontvangen inderdaad maar de 6900 xt nog niet. Als ik nu op track en trace kijk staat dat ze allebei afgeleverd zijn?
ik zou eerder bij DHL horen, want AMD heeft hier niks mee te maken.
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
"Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?d3x schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:51:
[...]
spannend... dan had ik toch liever het omgekeerde....
ik zou eerder bij DHL horen, want AMD heeft hier niks mee te maken.
Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek opstarten als er iets mis is."
Heb de 6900 xt ook net binnen. De bezorgen was hem vergeten en kwam nog even brengen, pfew. Was al bezig met de mail, haha.
Wat een verschil tussen de 6900xt en 6700xt in grootte en gewicht overigens. Had ik niet verwacht.
[ Voor 18% gewijzigd door Ducatii op 10-05-2021 11:57 ]
Damn, duurt lang!
We zijn bijna halverwege en nog geen busje gezien. Ben ik de laatste die nog wacht op zijn kaart?!
We zijn bijna halverwege en nog geen busje gezien. Ben ik de laatste die nog wacht op zijn kaart?!
Wat een paniek allemaal joh. Zet een kopje thee en wacht geduldig op de deurbel. Ze kunnen niet bij iedereen tegelijk voor de deur staan he.Tmaster schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:03:
Damn, duurt lang!
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Ik ben ook nog aan het wachten... het is van 8:00-18:00, he.... dus kan ook 17:59 gaan worden.Tmaster schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:03:
Damn, duurt lang!
Mijn gemiddelde ervaring met pakketbezorging kan het ook prima 19:00 wordenDennisD1973 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:05:
[...]
Ik ben ook nog aan het wachten... het is van 8:00-18:00, he.... dus kan ook 17:59 gaan worden.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ja en dan heb je geluk dat je hem die dag nog binnen hebtArm1n schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:07:
[...]
Mijn gemiddelde ervaring met pakketbezorging kan het ook prima 19:00 worden
Als ik op V&A kijk dan zijn er nog een paar binnen inmiddels.
Sommigen zetten hun kaarten al op V&A nog voor ze toegekomen zijn.DennisD1973 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Ja en dan heb je geluk dat je hem die dag nog binnen hebt![]()
Als ik op V&A kijk dan zijn er nog een paar binnen inmiddels.
Mijn RX 6700XT is ook deze voormiddag aangekomen. Kijk uit naar het inbouwen vanavond
[ Voor 10% gewijzigd door MacPoedel op 10-05-2021 12:13 ]
Zo die heeft er behoorlijk de handen(zakken) vol aan.MacPoedel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:12:
[...]
Sommigen zetten hun kaarten al op V&A nog voor ze toegekomen zijn.
Mijn RX 6700XT is ook deze voormiddag aangekomen. Kijk uit naar het inbouwen vanavond.
Lijkt het op inderdaad, vrij land natuurlijk.MacPoedel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:12:
[...]
Sommigen zetten hun kaarten al op V&A nog voor ze toegekomen zijn.
Mijn RX 6700XT is ook deze voormiddag aangekomen. Kijk uit naar het inbouwen vanavond.
Maar wel grappig om je kaart +300€ vast door te zetten op VA. Als je een duurdere versie wilt kun je die op deze wijze financieren. Verder geen (negatieve/positieve) mening hierover van mijn kant.
Ik kies er in mijn vrijheid voor om niet zo’n kaart op VA te kopen, maar gezellig hier iedere donderdag mee te dingen op AMD.com.
Of woensdag, of vrijdagDennisD1973 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:19:
[...]
Lijkt het op inderdaad, vrij land natuurlijk.
Maar wel grappig om je kaart +300€ vast door te zetten op VA. Als je een duurdere versie wilt kun je die op deze wijze financieren. Verder geen (negatieve/positieve) mening hierover van mijn kant.
Ik kies er in mijn vrijheid voor om niet zo’n kaart op VA te kopen, maar gezellig hier iedere donderdag mee te dingen op AMD.com.
Je kaart kan ook niet aankomen (vergeten door bezorger of beschadigd tijdens transport) en wat ga je dan aan je koper vertellen? Een paar berichten terug had iemand dit zelfs bijna aan de hand. Verkopen doet die kaart toch dus waarom dan niet een paar dagen extra wachten (of dan eerder een week want in het weekend is er waarschijnlijk meer belangstelling). Gelukkig was de levering deze week best snel.DennisD1973 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:19:
[...]
Lijkt het op inderdaad, vrij land natuurlijk.
Je kunt ook een duurdere kaart financieren door er mee te minen, volgens Nicehash zou ik met een 6700XT €5 per dag krijgen (met energiekosten al in mindering gebracht, maar dat ga ik toch eens na rekenen), als de cryptocurrency op niveau blijft heb ik die op een paar maanden terugverdiend. En mijn R9 290 VaporX zal ook nog wel wat opbrengen, die is wel niet interessant voor mining (4GB VRAM) dus zal niet zo bijzonder opbrengen maar denk toch al een kleine 25%.
Net m’n pc onderdelen binnen. En 5 minuten later kwam DHL met mn 6900XT. Perfect timing! Let the build begin!
Kleine hartverzakking hier net. Kreeg melding dat pakket bezorgd was terwijl ik boven zat te werken. M'n vriendin was niet thuis. Had een briefje opgehangen dat ie mijn nummer moest bellen bij geen gehoor. Niks gehoord. Zie ook niks bij de deur. Bel ik DHL om verhaal te halen, zeggen ze me dat ze niks voor me kunnen betekenen. Na 45 min toch maar besloten een rondje te lopen door de wijk, staat mijn pakket om de hoek van mn huis tegen de muur aan. Met stomheid geslagen het pakket van 1000 euro naar binnen gehaald en zit ik nu te bedenken wat die bezorger moet hebben gedacht. Als ik niet thuis had gewerkt was het pakket zonder enige twijfel gestolen.
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Wow, dat is een sterk verhaal.... fijn dat het goed is afgelopen voor je.bjvdven schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:05:
Kleine hartverzakking hier net. Kreeg melding dat pakket bezorgd was terwijl ik boven zat te werken. M'n vriendin was niet thuis. Had een briefje opgehangen dat ie mijn nummer moest bellen bij geen gehoor. Niks gehoord. Zie ook niks bij de deur. Bel ik DHL om verhaal te halen, zeggen ze me dat ze niks voor me kunnen betekenen. Na 45 min toch maar besloten een rondje te lopen door de wijk, staat mijn pakket om de hoek van mn huis tegen de muur aan. Met stomheid geslagen het pakket van 1000 euro naar binnen gehaald en zit ik nu te bedenken wat die bezorger moet hebben gedacht. Als ik niet thuis had gewerkt was het pakket zonder enige twijfel gestolen.
Ongelooflijk dat dit zo gebeurt... zo het toch even melden bij DHL.
Bizar verhaal zeg. Is al eens eerder voorgekomen hier... hoe kunnen ze dat in hemelsnaam doen??
Er zal maar net iemand langs lopen en t meenemen... gelukkig heb je m!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Dat kan of je kan ook gewoon Cyberpunk (of Borderlands etc) gaan spelen en genieten van al die mooie pixels op het scherm afkomstig uit de nieuwe aanwinstMacPoedel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:58:
[...]
Je kaart kan ook niet aankomen (vergeten door bezorger of beschadigd tijdens transport) en wat ga je dan aan je koper vertellen? Een paar berichten terug had iemand dit zelfs bijna aan de hand. Verkopen doet die kaart toch dus waarom dan niet een paar dagen extra wachten (of dan eerder een week want in het weekend is er waarschijnlijk meer belangstelling). Gelukkig was de levering deze week best snel.
Je kunt ook een duurdere kaart financieren door er mee te minen, volgens Nicehash zou ik met een 6700XT €5 per dag krijgen (met energiekosten al in mindering gebracht, maar dat ga ik toch eens na rekenen), als de cryptocurrency op niveau blijft heb ik die op een paar maanden terugverdiend. En mijn R9 290 VaporX zal ook nog wel wat opbrengen, die is wel niet interessant voor mining (4GB VRAM) dus zal niet zo bijzonder opbrengen maar denk toch al een kleine 25%.
Ieder zo zijn hobby denk ik dat maar.
Is het risico dan voor DHL als zon pakket meegenomen wordt?JohnnyV76 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:08:
Bizar verhaal zeg. Is al eens eerder voorgekomen hier... hoe kunnen ze dat in hemelsnaam doen??
Ga je zeker zon onderzoekstraject in...
Hier ook m'n 6700XT binnen, ook niet helemaal soepel gegaan. Zag een DHL busje voor de deur stoppen, mooi op tijd dacht ik. Bezorger gaat met een pakketje naar de buren, buren komen net aange fiets en roepen nog, leg maar voor de deur (ze gingen in de garage naar binnen). Vervolgens gaat de bezorger weer weg, ik op de site kijken, pakket bezorgd, minuut geleden. Toen maar bij de buren aangebeld, inmiddels zou het al wel verregend zijn want ze hadden niet echt haas om het te pakken.
Gelukkig kwamen de buren net thuis, anders was hij weer weg gereden. Ergens snap ik de verwarring wel, huisnummers en matchende deur en garage is net andersom dan wat je logisch zou achten.
Nu eerst inbouwen!
Gelukkig kwamen de buren net thuis, anders was hij weer weg gereden. Ergens snap ik de verwarring wel, huisnummers en matchende deur en garage is net andersom dan wat je logisch zou achten.
Nu eerst inbouwen!
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Da's een interessante vraag natuurlijk. Normaal gesproken is het bewijs dat je iets in ontvangst genomen hebt, je handtekening. Echter, hoe vaak hoef je tegenwoordig (sinds Corona) nog te tekenen voor ontvangst?DennisD1973 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:12:
[...]
Is het risico dan voor DHL als zon pakket meegenomen wordt?
Ga je zeker zon onderzoekstraject in...
Weet niet precies hoe het juridisch zit maar als t mis zou gaan zou t wel een vervelende aangelegenheid kunnen worden. Moet DHL bewijzen dat jij het pakket in ontvangst genomen hebt? Moet jij bewijzen dat je het NIET in ontvangst genomen hebt?
Als iemand anders het pakket meegenomen had, zou je niet eens weten dat de bezorger hem "bezorgd" heeft. Dan kun je in alle eerlijkheid laten onderzoeken wat er gebeurd is en heb je volgens mij het volste recht om je geld terug te krijgen of alsnog een kaart. Als je kwaad zou willen zou je zelfs de kaart ergens in de kast kunnen leggen en bij hoog en bij laag beweren dat je niks ontvangen hebt. Immers... hoe kunnen ze bewijzen dat je wel wat hebt gekregen als je nergens getekend hebt?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/3UUDFizd4fho2FZZzf4gVXuF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DfzuHGduKbclmdF7mr6JXARZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NNZw4Dk3UFAtUJMLk9Uh14za.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/74mTtIFCz7MCOA3dIMGW25dU.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lRoe7o2yllgcm9BZTtJZ5o4x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xAqkDmmoTiFzvANI3KUVINLP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JsZVv7en1RubW8BAilK5xUgR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fGuCE6ZpBDeRjOvkUJwkEnFu.jpg?f=fotoalbum_large)