• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-05 20:32
Ik heb hem ook zojuist binnen. Maar als je hem nog niet heb: don't worry, er zijn iedere week ook mensen die hem pas rond 00:00 binnen krijgen.

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-05 05:26
rutgerdj schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:45:
Ik heb hem ook zojuist binnen. Maar als je hem nog niet heb: don't worry, er zijn iedere week ook mensen die hem pas rond 00:00 binnen krijgen.
Tot op heden heb ik alleen nog maar de submitted mail ontvangen. Over welke mail hebben jullie het nu?

• rutgerdj
Dappzor schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:49:
[...]

Tot op heden heb ik alleen nog maar de submitted mail ontvangen. Over welke mail hebben jullie het nu?
Zie TS voor alle emails die je kan verwachten

• Vanbeton
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-05 18:59
Vandaag dus voor de 1e keer geprobeerd met script voor mobiel. Ik kreeg de 6800 in de winkelmand, maar mijn paypal lag te kloten. Moest mijn wachtwoord alsnog invullen, omdat hij de app niet gebruikte.. Vertraging dus.. Daarna stond mijn gereserveerde geld niet ingesteld als standaard betaalmiddel.. Vertraging.. Daarna kreeg ik de 503 melding.. Weg was ie haha

Volgende week ben ik gewoon thuis en denk ik dat het via de pc toch beter gaat.

Lets pray.. Ben mijn 1060 beu ;)

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-05 17:25
Na drie weken eindelijk een gpu.

Had alles al klaar staan. Tabs voor 6800, 6800xt/mb en 6900xt open. Uiteindelijk de 6900xt kunnen bemachtigen. Was te laat voor 6800.

Eigenlijk staat 6900xt onderaan mn lijstje. Voorkeur ging uit naar 6800xt/m’n en dan 6800. Maja, beggars can’t be choosers. Voorlopig maar deze gebruiken tot ik een 6800xt kan bemachtigen.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jack zomer schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:35:
ik gokte, en om 1733 heb ik op knop gedrukt. en bingo. direct in karretje en door naar paypal.
nu wel de amd bevestig order knop gebruikt in tegenstelling tot vorige week

dus 2 keer meegedaan,
vorige week verneukt door eigen fout.
nu bingo

6900xt in tha bag
1013,41 euro

paypal mail binnen
amd mail binnen
Order Confirmation ook binnen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Metal Earth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-04 10:21
DohnJoe schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:42:
Mij is het ook na 4x proberen eindelijk gelukt, het bleek erg zinvol om op de Tweakers discord voice chat te gaan zitten, de partalert notificatie kwam echt minuten te laat binnen.
`
Zit je dan gewoon op de general voice chat van Tweakers Discord? Ik kan volgende week donderdag eindelijk weer thuis werken en hoop dan kans te maken, met de telefoon zonder script was ik helaas te laat.

• pim1896
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13-04 11:04
Submit mail: check
Confirmation mail: check
Paypal geld afgeschreven: check
Maar order status checken bij AMD doet t niet :?

Ben blij als ik een verzendbevestiging krijg. Niet goed voor m'n hart dit.

• DohnJoe
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 15:02
Metal Earth schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:23:
[...]

`
Zit je dan gewoon op de general voice chat van Tweakers Discord? Ik kan volgende week donderdag eindelijk weer thuis werken en hoop dan kans te maken, met de telefoon zonder script was ik helaas te laat.
Ja, zaten meer dan 70 man daar maar was geen kippenhok want slechts enkelen praatten, de rest zoals ik was puur aan het luisteren

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
Metal Earth schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:23:
[...]

`
Lees deze post van @Postman, hiermee krijg je het bookmark script werkend op je mobiel.
Pinned post: "Toevoegen add-to-cart knoppen op Android Chrome"
Het gaat niet zo snel als op je pc, maar het werkt wel. Er is ook een pinned post voor IOS en Safari door @Hupske

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-05 19:09
pim1896 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:31:
Submit mail: check
Confirmation mail: check
Paypal geld afgeschreven: check
Maar order status checken bij AMD doet t niet :?

Ben blij als ik een verzendbevestiging krijg. Niet goed voor m'n hart dit.
Waar en hoe zie de order status? Ik heb namelijk geen amd account gemaakt.

• pim1896
Ducatii schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:50:
[...]

Waar en hoe zie de order status? Ik heb namelijk geen amd account gemaakt.
Nee ik ook niet maar het kan schijnbaar hier met je e-mail en laatste 4 cijfers van je creditcard. https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage

Bedenk me juist dat het misschien niet lukt omdat ik met Paypal heb betaald 8)7

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-03 14:02
pim1896 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:53:
[...]

Nee ik ook niet maar het kan schijnbaar hier met je e-mail en laatste 4 cijfers van je creditcard. https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage

Bedenk me juist dat het misschien niet lukt omdat ik met Paypal heb betaald 8)7
Geen stress, komt goed!
Je kunt inloggen met een wachtwoord wat in de mail staat! Succes

• Metal Earth
wauwwie schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:46:
[...]
Lees deze post van @Postman, hiermee krijg je het bookmark script werkend op je mobiel.
Pinned post: "Toevoegen add-to-cart knoppen op Android Chrome"
Het gaat niet zo snel als op je pc, maar het werkt wel. Er is ook een pinned post voor IOS en Safari door @Hupske
Dank je wel, deze had ik blijkbaar over het hoofd gezien. Ik ga er morgen maar eens mee puzzelen.

@DohnJoe jij ook bedankt. Volgende week weer nieuwe kansen. :)

• pim1896
bazzer schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:54:
[...]

Geen stress, komt goed!
Je kunt inloggen met een wachtwoord wat in de mail staat! Succes
Helemaal overheen gekeken! Thanks :)

• Alex Nomad
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-10-2022
Ik ontving de tweede mail 2 minuten geleden. Alles is geweldig. Nogmaals bedankt voor de hulp.

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-05 17:50
Order Confirmation binnen gekregen voor een 6700XT

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-05 10:27
Deze week was de 2e week dat ik meedoe aan de drops, en mijn complimenten aan alle tweakers voor de behulpzaamheid. Uiteindelijk drukte ik om 17:33 op de knop (met script) en had ineens een 6700xt in mijn mandje. Liever de 6800 gehad maar wellicht dat iemand nog wel wil ruilen.

17:35 order submission
18:04 de definitieve bevestiging :>

en nou maar hopen dat de levering helemaal goed gaat!|
Bedankt allemaal! O-)

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

• Marsli
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 21:53
osseh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:42:
Deze week was de 2e week dat ik meedoe aan de drops, en mijn complimenten aan alle tweakers voor de behulpzaamheid. Uiteindelijk drukte ik om 17:33 op de knop (met script) en had ineens een 6700xt in mijn mandje. Liever de 6800 gehad maar wellicht dat iemand nog wel wil ruilen.

Bedankt allemaal! O-)
haha nee.
is me ook gelukt, rx6800, met de scripts discord en beschrijving op deze thread, dank aan Postman en alle anderen

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 15:09
23:11 heb ik mijn Order Confirmation e-mail ontvangen

• Dappzor
Hier is de Confirmation e-mail ook binnen om 22.48 :)F

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Hoe komt het dat part alart zo laat was?

Heeft het vaak fout

• Dappzor
tailfox schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 06:56:
Laatste tijd is dat zo, geen idee, nu ging ik zelf om 17.30 maar klaar zitten en elke 30 sec. proberen. Met succes! Toen partalert een melding gaf, was ik al in de betaal omgeving :)

• Alex Nomad
osseh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:42:

Bedankt allemaal! O-)
Het is jammer dat we op tijd moeten nemen wat we hebben. Persoonlijk heb ik 6900xt ook niet gepland, aangezien de 6800xt in wezen hetzelfde is op een uitgeklede chip. AMD probeert met gemak een ton 6900xt te verkopen, wetende dat met 6800xt maar weinig mensen het zullen kopen. Dat zijn de tijden ...
tailfox schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 06:56:
Omdat ze bij AMD alle mogelijkheden om de ReCaptcha en Akamai firewall te omzeilen aan het dicht timmeren zijn. Uiteindelijk blijven er dan alleen nog wat onorthodoxe manieren over, waarvan het de vraag is of PartAlert die gebruikt.

Daarbij is een omgeving die vele honderden zo niet duizenden per maand kost aan onderhoud en server kosten, ontwikkeling, etcetera natuurlijk maar de vraag wat voor belang ze hebben om een drop precies op de juiste tijd te melden. Wellicht dat 'sponsoren' wel op de seconde precies een melding ontvangen.

Ze zijn trouwens niet alleen laat bij AMD, ook Nvidia FE en andere goede aanbiedingen zijn vaak enkele minuten 'vertraagd'.

Voorlopig is voor ons Tweakers dus zo'n Discord de beste manier, het heeft ook wel geholpen dat de drop nu al 2 weken rond 17:33u was. Als er weer een week komt met een drop om 20:25u, of op een compleet andere dag, dan gaat dat ook minder succesvol zijn.
Alex Nomad schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 07:23:
[...]

Het is jammer dat we op tijd moeten nemen wat we hebben. Persoonlijk heb ik 6900xt ook niet gepland, aangezien de 6800xt in wezen hetzelfde is op een uitgeklede chip. AMD probeert met gemak een ton 6900xt te verkopen, wetende dat met 6800xt maar weinig mensen het zullen kopen. Dat zijn de tijden ...
Denk niet dat ze bij AMD bewust alleen maar 6900XT produceren omdat die meer opleveren. Je kunt het ook zien dat het productieproces dusdanig goed in elkaar zit dat ze nauwelijks chips een categorie lager kunnen plaatsen.

Daarbij heb je ook nog zoiets als board partners en die willen natuurlijk ook iets ontvangen. Kans is groot dat wat niet als 6900XT referentie gaat, wel als een goede binning voor de 6800XT kan. En die komt dan in een of andere OC versie terecht.

De domste zet was nog wel het uitbrengen van de BS editie. Ik zeg bewust niet Midnight Black want intern noemen ze de kaart Black Shroud en wat betreft voorraad beschikbaar hebben is het echt een BS manier geweest. Je gaat immers je hele productieproces ombouwen voor een beperkte oplage.

Uiteindelijk zullen er wel weer normale 6800XT referentie te koop komen, maar dit kan nog wel eens een maand of langer gaan duren.

In de EU zijn er al bijna 2 maanden geen 6800XT verkocht via AMD.com. Wel waren er 3 weken op een rij de MB te koop, steeds in kleinere aantallen.
In USA is sinds 2 weken geen 6800XT meer beschikbaar geweest. Die hebben sowieso maar 1 keer de MB versie gehad. Daar zijn wel redelijke aantallen geweest van de reguliere 6800XT.
Ik hoop dan ook dat binnenkort de EU aan zet is.

Nog een laatste opmerking: met het verdwijnen van de 6800XT is wel de 6800 te koop gekomen. Die was daarvoor nooit beschikbaar en toen waren mensen aan het klagen dat ze liever die hadden dan een 6700XT. Dus wat dat betreft is het ook nooit goed :p

• MacPoedel
  • Laatst online: 00:16
Hier ook order confirmation gehad voor een RX 6700XT, gisteren om 22u40. Bij de bestelling nog een beetje stress, Paypal stond nog op mijn oude adres, ik dat snel wijzigen maar dan toonde de "place order" pagina mijn nieuwe adres met de postcode van mijn oude adres. Daar nog eens op edit geduwd, alles stond toch effectief goed en dan maar de gok genomen want het bleef fout staan bij place order. Op de track order pagina staat mijn adres nu wel goed dus zal wel terecht komen.

Ik heb wel een beetje buyer's regret dat ik geen RX 6800 heb genomen. Maar ik heb een 1440p 60Hz monitor en ben niet van plan die te vervangen, dus zal wel volstaan. En €500 is toch wel wat een mentale grens voor mij, het is niet dat ik het niet kan betalen maar die €100 verschil kan ik ook besteden aan mijn zoontje (of iets voor moederdag :P, nah die mag ook met die videokaart gamen dat zal wel volstaan :+ ).

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:36
Ik heb sinds gisteren ook de 6700XT binnen, nadat ik dit gepost had:
Idanue schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:13:
[...]

Goed om te horen, het lukt mij 2 maanden lang al niet eens om er 1 voor mijn vrouw te bestellen. :/

Mocht het 1 van jullie lukken om een extra 6700XT te bestellen dan wil ik hem graag overnemen voor kostprijs en gaat er €50 naar een goed doel. :Y
kreeg ik een berichtje van @Melvin44 dat hij nog een kaart had en ik die mocht overnemen voor kostprijs. _/-\o_
De kaart netjes ontvangen en vandaag €50 overgemaakt naar een goed doel. (bewijs naar melvin gestuurd natuurlijk)

En omdat het al een gewoonte is geworden blijf ik proberen een kaart te kopen op donderdag en als het lukt mag die naar een andere tweaker tegen kostprijs en een donatie naar een goed doel. :Y

• MacPoedel
Idanue schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 07:59:

[...]

kreeg ik een berichtje van @Melvin44 dat hij nog een kaart had en ik die mocht overnemen voor kostprijs. _/-\o_
De kaart netjes ontvangen en vandaag €50 overgemaakt naar een goed doel. (bewijs naar melvin gestuurd natuurlijk)

En omdat het al een gewoonte is geworden blijf ik proberen een kaart te kopen op donderdag en als het lukt mag die naar een andere tweaker tegen kostprijs en een donatie naar een goed doel. :Y
Top dit, we zijn hier toch als community om elkaar te helpen.

Niet dat ik in deze al veel bij gedragen heb want was ook mijn eerste drop.

[ Voor 5% gewijzigd door MacPoedel op 07-05-2021 08:12 ]

• Vanbeton
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-05 18:59
Ja zo hoop ik ook nog iemand te treffen. Heb al een advertentie geplaatst :D

• Tmaster
  • Laatst online: 17-05 16:47
Gisteren gelukt om een 6900XT te bemachtigen, maar had liever de 6800xt gehad. Als ik de berichten zo lees is er helemaal geen drop geweest van dat model.

Wellicht dat ik volgende week nog een gooi doe voor de 6800xt en dan zet ik deze 6900xt te koop (en een mede-tweaker mag hem dan kopen voor 1050,-)

Ruilen zou natuurlijk ook een optie zijn maar ik had begrepen dat garantie via AMD dan wel eens een probleem kan worden mocht 1 van de kaarten een issue hebben toch?

• wauwwie
Tmaster schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:09:
Ruilen zou natuurlijk ook een optie zijn maar ik had begrepen dat garantie via AMD dan wel eens een probleem kan worden mocht 1 van de kaarten een issue hebben toch?
Rechten tussen consumenten onderling zijn altijd slecht in vergelijking tussen consument en bedrijf. Fabrieks garantie zou nog steeds moeten gelden, maar tegenwoordig krijg je je geld terug ipv een vervangende GPU. Daar sta je dan mooi met het verschil tussen de "gescalpte" prijs en de originele prijs.

Een "paar posts terug" gaf iemand aan een DOA te hebben ontvangen van amd.com en kreeg geen vervangende kaart maar zijn geld terug en ook kon ook niet meer mee doen aan die GPU in de volgende drop omdat hij daar nog geregistreerd bleef staan als koper. Het leek er ook op dat AMD het geld terug storte op de rekening van de koper, dat zou bij een ruil of koop bij een scalper wel eens een probleem kunnen zijn/worden.

[ Voor 8% gewijzigd door wauwwie op 07-05-2021 09:17 ]

wauwwie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Rechten tussen consumenten onderling zijn altijd slecht in vergelijking tussen consument en bedrijf. Fabrieks garantie zou nog steeds moeten gelden, maar tegenwoordig krijg je je geld terug ipv een vervangende GPU. Daar sta je dan mooi met het verschil tussen de "gescalpte" prijs en de originele prijs.

Een "paar posts terug" gaf iemand aan een DOA te hebben ontvangen van amd.com en kreeg geen vervangende kaart maar zijn geld terug en ook kon ook niet meer mee doen aan die GPU in de volgende drop omdat hij daar nog geregistreerd bleef staan als koper. Het leek er ook op dat AMD het geld terug storte op de rekening van de koper, dat zou bij een ruil of koop bij een scalper wel eens een probleem kunnen zijn/worden.
Fabrieksgarantie is juist niet overdraagbaar bij AMD. Je hebt alleen de wettelijke garantie nog in de EU.

offtopic:
Daarbij is het gebruik van het woord scalper wel erg vreemd. Hetzelfde probleem heb je ook als je de kaart voor aankoopprijs zou overnemen, het geld komt dan immers niet terug bij jou. Klopt dat als je meer betaald je dat verlies moet nemen, maar hetzelfde is ook van toepassing voor een kaart van 1 of 2 jaar oud.

Meen me te herinneren dat we in een vrij land met vrije economie leven. Maar schijnbaar is de vrijheid ver te zoeken als we mensen nog steeds in hokjes blijven plaatsen en voorzien van labels.

Zullen we ook nog een term gaan verzinnen voor iemand die een GPU koopt voor meer dan de adviesprijs (nieuw, tweedehands, winkel, Marktplaats, allemaal hetzelfde).

Het lijkt dat AMD gebruik maakt van de reservering van PayPal of creditcard om het geld binnen 30 dagen terug te storten. Hoe het gaat als je na die periode een RMA doet weet ik niet, wel een interessante vraag eigenlijk.
Los daarvan hoef je in EU niet akkoord te gaan met geld terug, ook dit is wettelijk geregeld. Echter is het soms zeer lastig om je recht ook te halen, zeker bij zulke grote bedrijven.

• wauwwie
Postman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:47:
[...]

Fabrieksgarantie is juist niet overdraagbaar bij AMD. Je hebt alleen de wettelijke garantie nog in de EU.

offtopic:
Daarbij is het gebruik van het woord scalper wel erg vreemd. Hetzelfde probleem heb je ook als je de kaart voor aankoopprijs zou overnemen, het geld komt dan immers niet terug bij jou. Klopt dat als je meer betaald je dat verlies moet nemen, maar hetzelfde is ook van toepassing voor een kaart van 1 of 2 jaar oud.

Meen me te herinneren dat we in een vrij land met vrije economie leven. Maar schijnbaar is de vrijheid ver te zoeken als we mensen nog steeds in hokjes blijven plaatsen en voorzien van labels.

Zullen we ook nog een term gaan verzinnen voor iemand die een GPU koopt voor meer dan de adviesprijs (nieuw, tweedehands, winkel, Marktplaats, allemaal hetzelfde).
Je hebt ook gelijk, het is ook een aandachtspunt voor het risico dat je loopt dan de op de persoon.

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-05 13:43
Postman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Los daarvan hoef je in EU niet akkoord te gaan met geld terug, ook dit is wettelijk geregeld. Echter is het soms zeer lastig om je recht ook te halen, zeker bij zulke grote bedrijven.
Geldt dit ook als je een product nooit ontvangen hebt? Bijvoorbeeld doordat de pakketbezorger het product kwijt is geraakt?

• wauwwie
Fancyland schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:36:
[...]

Geldt dit ook als je een product nooit ontvangen hebt? Bijvoorbeeld doordat de pakketbezorger het product kwijt is geraakt?
Zolang er geen handtekening/ontvangst bevestiging is dan krijg je gewoon je geld terug. Het probleem was meer dat je maar één GPU per adres/persoon kan/kon bestellen. En dat die registratie niet weg gaat. Of is ddat tegenwoording anders? Kan je als je nu een GPU besteld er later weer een bestellen?

• wauwwie
Weet iemand of er al een release datum bekend is voor de RX 6600 (XT) / RX 6500 (XT)?
Dat zou een mooie budget upgrade kunnen zijn voor de pc's van de kinderen.

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 20:53
Helaas deze week weer achter het net gevist. Wilde voor een 6800xt gaan maar die zat er niet tussen. Te lang geprobeerd om deze in het winkelmandje te krijgen, had meteen voor een 6800 moeten gaan.

Volgende week maar weer proberen om een 6800 te krijgen, wil wel graag gebruik kunnen maken van FidelityFX super resolution wanneer dat uitkomt, en dat werkt geloof ik gelezen te hebben niet op een 6700xt.

Zit voorlopig met een 5700XT wel goed, en het is dat die kaart voor miners interessant is en ik heb voor een prijs die 2x de aankoopprijs in 2019 was zou kunnen verkopen dat ik een 'gratis' upgrade overweeg. Dus ben er nog niet al te rouwig om dat het nog niet iets gelukt, dan gun ik het mensen die echt hard een upgrade nodig hebben meer.

In ieder geval mooi om te zien hoe iedereen elkaar probeert te helpen in de discord.

• YES
  • Laatst online: 26-05 09:04

YES

Moderator General Chat
maxietheboss schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:45:
Helaas deze week weer achter het net gevist. Wilde voor een 6800xt gaan maar die zat er niet tussen. Te lang geprobeerd om deze in het winkelmandje te krijgen, had meteen voor een 6800 moeten gaan.

Volgende week maar weer proberen om een 6800 te krijgen, wil wel graag gebruik kunnen maken van FidelityFX super resolution wanneer dat uitkomt, en dat werkt geloof ik gelezen te hebben niet op een 6700xt.

Zit voorlopig met een 5700XT wel goed, en het is dat die kaart voor miners interessant is en ik heb voor een prijs die 2x de aankoopprijs in 2019 was zou kunnen verkopen dat ik een 'gratis' upgrade overweeg. Dus ben er nog niet al te rouwig om dat het nog niet iets gelukt, dan gun ik het mensen die echt hard een upgrade nodig hebben meer.

In ieder geval mooi om te zien hoe iedereen elkaar probeert te helpen in de discord.
Gebruik je die pagina's met de 000015 en 000016 codes? Ik had er daar gisteren uiteindelijk 6 van open die elke 30 seconden verversten en wist dus toen de drop kwam al wel welke modellen er beschikbaar zouden zijn.

Helaas treuzelde ik te lang omdat mijn factuuradres bij Paypal niet helemaal goed was en toen was mijn kans alweer verkeken, maar ik denk wel dat het me een keer gaat lukken zo.

• Flupkees
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-05 08:05
wauwwie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Die persoon heeft uiteindelijk wel een nieuwe kaart gekregen. Was vooral heel erg slechte communicatie van AMD/Digital River.

• wauwwie
Flupkees schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Die persoon heeft uiteindelijk wel een nieuwe kaart gekregen. Was vooral heel erg slechte communicatie van AMD/Digital River.
Dat is wel positief! (dat van de vervangende GPU, niet de slechte communicatie)

• maxietheboss
YES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:56:
[...]

Gebruik je die pagina's met de 000015 en 000016 codes? Ik had er daar gisteren uiteindelijk 6 van open die elke 30 seconden verversten en wist dus toen de drop kwam al wel welke modellen er beschikbaar zouden zijn.

Helaas treuzelde ik te lang omdat mijn factuuradres bij Paypal niet helemaal goed was en toen was mijn kans alweer verkeken, maar ik denk wel dat het me een keer gaat lukken zo.
Nee die voeg ik aan mijn arsenaal toe voor komende week. Ben ook pas sinds de release van de 6800xt MB aan het proberen dus zo'n haast heeft het niet, er komt vast ooit wel een week dat het wel lukt.

• YES

YES

Moderator General Chat
maxietheboss schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:06:
[...]

Nee die voeg ik aan mijn arsenaal toe voor komende week. Ben ook pas sinds de release van de 6800xt MB aan het proberen dus zo'n haast heeft het niet, er komt vast ooit wel een week dat het wel lukt.
Ja dat zou ik ook doen. Ik heb hier nl al een paar keer gelezen dat de 6800XT niet meer zo snel komt

• Hingj0n
  • Laatst online: 27-05 14:03

In 2017 had ik een Vega 64 kaart verkocht voor 1,5 keer aankoopprijs aan een miner. Gratis upgrade is altijd leuk ;) (Ik kocht een 1080ti daarna binnen budget)

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 09:09

Is FidelityFX de tegenhanger van DLSS? Jammer om te horen dat dit niet werkt op een 6700XT, heb deze keer na 7 weken proberen eindelijk een 6700XT weten te bemachtigen ter upgrade van mijn GTX670. Misschien dan toch nog verder proberen voor de 6800. 6900XT is echt te duur, zeker omdat ik mijn prehistorische kaart niet meer voor een goede meerprijs kan verkopen.

• Metal Earth
Idanue schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 07:59:

[...]

Dit zijn prachtige berichten om te lezen in deze onzekere tijden, kudos voor jullie beiden. _/-\o_

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-05 20:33
MacPoedel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 07:57:
Hier ook order confirmation gehad voor een RX 6700XT, gisteren om 22u40. Bij de bestelling nog een beetje stress, Paypal stond nog op mijn oude adres, ik dat snel wijzigen maar dan toonde de "place order" pagina mijn nieuwe adres met de postcode van mijn oude adres. Daar nog eens op edit geduwd, alles stond toch effectief goed en dan maar de gok genomen want het bleef fout staan bij place order. Op de track order pagina staat mijn adres nu wel goed dus zal wel terecht komen.

Ik heb wel een beetje buyer's regret dat ik geen RX 6800 heb genomen. Maar ik heb een 1440p 60Hz monitor en ben niet van plan die te vervangen, dus zal wel volstaan. En €500 is toch wel wat een mentale grens voor mij, het is niet dat ik het niet kan betalen maar die €100 verschil kan ik ook besteden aan mijn zoontje (of iets voor moederdag :P, nah die mag ook met die videokaart gamen dat zal wel volstaan :+ ).
Ik heb zelf de 6700XT met een 144Hz 1440P monitor en ik kan uit ervaring spreken dat je geen spijt zal hebben :) met de meeste spellen haal je zeer makelijk 60+ behalve Cyberpunk maar dat is waarschijnlijk vanwege de optimization issues 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door nilsson1234 op 07-05-2021 13:28 ]

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05 10:14
Tweekzor schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:18:
[...]
Is FidelityFX de tegenhanger van DLSS? Jammer om te horen dat dit niet werkt op een 6700XT
Ja.
Het zal zelfs werken op nVidia kaarten. Dus waarom zou het niet op een 6700XT werken??

• MacPoedel
Tweekzor schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:18:
[...]

Is FidelityFX de tegenhanger van DLSS? Jammer om te horen dat dit niet werkt op een 6700XT, heb deze keer na 5 weken proberen eindelijk een 6700XT weten te bemachtigen ter upgrade van mijn GTX670. Misschien dan toch nog verder proberen voor de 6800. 6900XT is echt te duur, zeker omdat ik mijn prehistorische kaart niet meer voor een goede meerprijs kan verkopen.
FidelityFX Super Resolution is tegenhanger van DLSS. FidelityFX is een soort paraplu waar meerdere technieken onder vallen (https://www.amd.com/en/te...adeon-software-fidelityfx).

Dat de 6700XT FSR niet zou ondersteunen is nergens op gebaseerd, lijkt me ook heel onwaarschijnlijk. Het gaat eerst exclusief voor videokaarten met RDNA2 zijn, dan de PS5 en Xbox Series X/S. Videokaarten met oudere architectuur is nu niets over gezegd, het zou zelfs met Nvidia videokaarten compatibel zijn maar dan moet AMD dat ook wel toelaten.

Het is dan nog wel een vraag welke games uiteindelijk FSR gaan ondersteunen, dit moet per game gebeuren. Kan dus zijn dat een game wel DLSS en geen FSR doet, of andersom, of geen van beiden.

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-05 16:36
Ik had gister een 6700xt in mijn winkelmandje dankzij alle goeie adviezen uit dit topic. Helaas had ik niet genoeg saldo op paypal en de gekoppelde bankrekening was niet goed genoeg. Ik heb er nu ruim voldoende op staan voor een nieuwe poging. Nu weet ik dat niemand een glazen bol heeft. Maar verwachten jullie dat hemelvaart nog effect gaat hebben op een nieuwe drop? Of gaan jullie er donderdag gewoon weer voor zitten?

• maxietheboss
-jacQues- schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:33:
[...]

Ja.
Het zal zelfs werken op nVidia kaarten. Dus waarom zou het niet op een 6700XT werken??
Hoop dat ik nu niet een ongefundeerd gerucht aan meer aandacht heb geholpen. Ik las het geloof ik in deze thread dat het alleen op een 6800+ zou werken, maar heb het verder nergens kunnen terugvinden. En als het ook op Nvidia kaarten werkt zal het allemaal wel loslopen!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-05 15:14
brandondlp schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:00:
Ik had gister een 6700xt in mijn winkelmandje dankzij alle goeie adviezen uit dit topic. Helaas had ik niet genoeg saldo op paypal en de gekoppelde bankrekening was niet goed genoeg. Ik heb er nu ruim voldoende op staan voor een nieuwe poging. Nu weet ik dat niemand een glazen bol heeft. Maar verwachten jullie dat hemelvaart nog effect gaat hebben op een nieuwe drop? Of gaan jullie er donderdag gewoon weer voor zitten?
Ik heb geen idee wie de website bij houdt. Amerika kent geen hemelsvaartdag maar een groot gedeelte van europa wel.

• tomassonl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-02-2025
brandondlp schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:00:
Reken er niet 100% op dat het een donderdag zal zijn, kan ook een woensdag of vrijdag zijn.

Als ik mij niet vergis wordt de website door Digital River in Ierland gerund. Die zien hemelvaart niet als een vrije dag: https://www.google.com/se...nd+national+holidays+2021

• wauwwie
maxietheboss schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:03:
[...]

Hoop dat ik nu niet een ongefundeerd gerucht aan meer aandacht heb geholpen. Ik las het geloof ik in deze thread dat het alleen op een 6800+ zou werken, maar heb het verder nergens kunnen terugvinden. En als het ook op Nvidia kaarten werkt zal het allemaal wel loslopen!
AMD wil van FidelityFX een open standaard maken, maar begint zelf eerst met RDNA2 en daarna RDNA

Van de AMD website zelf:
AMD FidelityFX is our open-source image quality toolkit comprising of eight different solutions available for developers to implement into their games that are optimized for AMD RDNA™ and RDNA™ 2 architectures. FidelityFX helps deliver ultimate visual quality with minimal performance overhead, freeing up your graphics card to power the incredible gaming experiences you demand.

• Marsli
  • Laatst online: 28-04 21:53
Joindry schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 19:02:
Eindelijk gelukt *O* 6800 bevestigd.

Kan iemand mij eigenlijk uitleggen waarom er zo laag enthousiasme is rond de 6800? De 6700XT en 6800XT lijken veel populairder? Maar de kaart tussenin lijkt met weinig enthousiasme onthaald te worden? :X
misschien klinkt een XT cooler :-)

• YES

YES

Moderator General Chat
Marsli schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:00:
[...]

misschien klinkt een XT cooler :-)
Xtra Tough! 8)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:56
eXtra Traag :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Of op zijn Duits:
Xtra Teuer
Joindry schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 19:02:
Eindelijk gelukt *O* 6800 bevestigd.

Kan iemand mij eigenlijk uitleggen waarom er zo laag enthousiasme is rond de 6800? De 6700XT en 6800XT lijken veel populairder? Maar de kaart tussenin lijkt met weinig enthousiasme onthaald te worden? :X
Prijs/prestatie is van de 6800XT gewoon het beste.
De 6700XT is raar want die heeft hogere boost clock dan de 6800. En is natuurlijk iets goedkoper. Toch zou ik persoonlijk nog eerder voor de 6800 dan voor de 6700XT gaan, puur omdat de 6800 langer mee zal gaan (leuk dat het nu gelijk scoort, maar hoe is dat over 1 of 2 jaar).
wauwwie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:58:
[...]
Zolang er geen handtekening/ontvangst bevestiging is dan krijg je gewoon je geld terug. Het probleem was meer dat je maar één GPU per adres/persoon kan/kon bestellen. En dat die registratie niet weg gaat. Of is ddat tegenwoording anders? Kan je als je nu een GPU besteld er later weer een bestellen?
Die registratie per adres blijft helaas bestaan. Vervalt wel na ongeveer 2 maanden, maar goed dan moet je maar afwachten of er überhaupt nog drops zijn en ook van de kaart die jij wilt hebben (extra zuur als het een 6800XT was).

• wauwwie
tomassonl schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:48:
[...]

Reken er niet 100% op dat het een donderdag zal zijn, kan ook een woensdag of vrijdag zijn.

Als ik mij niet vergis wordt de website door Digital River in Ierland gerund. Die zien hemelvaart niet als een vrije dag: https://www.google.com/se...nd+national+holidays+2021
Zowel in Ierland als bij AMD (Texas) zijn het geen nationale feestdagen. Zoals gewoonlijk weer vanaf woensdag klaar staan om te reageren op een drop.

• YES

YES

Moderator General Chat
Postman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:13:
[...]

Die registratie per adres blijft helaas bestaan. Vervalt wel na ongeveer 2 maanden, maar goed dan moet je maar afwachten of er überhaupt nog drops zijn en ook van de kaart die jij wilt hebben (extra zuur als het een 6800XT was).
Maar meerdere tegelijk kan wel? Dat was vorige week iemand gelukt las in één van de gepinde posts.

• tomassonl
YES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:07:
[...]

Maar meerdere tegelijk kan wel? Dat was vorige week iemand gelukt las in één van de gepinde posts.
Meerdere, maar wel 1 van verschillende type GPU's.

• YES

YES

Moderator General Chat
tomassonl schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:16:
[...]

Meerdere, maar wel 1 van verschillende type GPU's.
Ah oké. En dan moet je dus heel snel zijn wil je op tijd door de digitale kassa heen zijn

• tomassonl
YES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:17:
[...]

Ah oké. En dan moet je dus heel snel zijn wil je op tijd door de digitale kassa heen zijn
Exact, dus als jij heel graag een kaart voor jezelf wilt, zou ik er voor 1 gaan en daarna andere kaarten pas proberen. Je hebt ongeveer 3 minuten, plus kans dat paypal het eerst niet doet en mag je het helemaal over doen.

• YES

YES

Moderator General Chat
tomassonl schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:19:
[...]

zou ik er voor 1 gaan en daarna andere kaarten pas proberen
Ja sowieso, het ging gisteren zo razendsnel dat ik het niet eens ga proberen om er meerdere te krijgen, maar het viel me op dat het iemand wel gelukt was en was ff benieuwd :)

• Bartieu
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-05-2025
Postman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:11:
[...]

Prijs/prestatie is van de 6800XT gewoon het beste.
De 6700XT is raar want die heeft hogere boost clock dan de 6800. En is natuurlijk iets goedkoper. Toch zou ik persoonlijk nog eerder voor de 6800 dan voor de 6700XT gaan, puur omdat de 6800 langer mee zal gaan (leuk dat het nu gelijk scoort, maar hoe is dat over 1 of 2 jaar).
Waarom zou de 6700xt minder lang meegaan? Is dat alleen vanwege de 2500(?) Mhz?

• van4658
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04-2025
Zou er weer een drop zijn vanavond? Aangezien de volgorde van de producten weer veranderd is?

• Ch3ckmate
  • Laatst online: 07:22
van4658 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:15:
Zou er weer een drop zijn vanavond? Aangezien de volgorde van de producten weer veranderd is?
Misschien een reset naar hoe het normaal is, dacht dat dat altijd nog 1x gebeurde als er een drop geweest was.

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04 14:39

Arm1n

Zeven over half twee

Bartieu schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:13:
[...]

Waarom zou de 6700xt minder lang meegaan? Is dat alleen vanwege de 2500(?) Mhz?
Volgens mij werd er bedoeld dat over 5 jaar de 6700XT niet meer mee kan omdat deze te langzaam is voor de de spellen die dan uitkomen maar de 6800 (XT) nog wel snel genoeg is om mee te kunnen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• Bartieu
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-05-2025
Arm1n schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:27:
[...]

Volgens mij werd er bedoeld dat over 5 jaar de 6700XT niet meer mee kan omdat deze te langzaam is voor de de spellen die dan uitkomen maar de 6800 (XT) nog wel snel genoeg is om mee te kunnen.
Ah oke, ik dacht dat de 6700xt op een zodanig hoge kloksnelheid draaide dat de kaart het maar 2 jaar volhoud en het daarna begeeft. Dan houdt ik de 6700xt mooi, want ik game toch niet zo veel.

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-05 17:03

• Jef Patat
  • Laatst online: 02-03 13:29
Inderdaad! Mij was opgevallen dat voor zowel de 6700XT, 6800 als 6900XT er er CAT16 staat 8)7

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-05 21:52

MeltedForest

Lenny-t

Jef Patat schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:59:
[...]

Inderdaad! Mij was opgevallen dat voor zowel de 6700XT, 6800 als 6900XT er er CAT16 staat 8)7
Hebben ze wel op 15 gestaan in de tussentijd?

• Jef Patat
  • Laatst online: 02-03 13:29
MeltedForest schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:00:
[...]

Hebben ze wel op 15 gestaan in de tussentijd?
Aha zouden ze nog op die status staan van de drop van gisteren misschien

• -jacQues-
Jef Patat schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:05:
[...]
Ik heb de ballen verstand van CATxx en hoe je dat kan zien. (Zal ongetwijfeld hier ergens vermeld staan... maar lui...) De CPU's werden gisteren ook verkocht. Hebben die de 'juiste' CATxx?

• van4658
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04-2025
staan de planeten ng altijd in lijn voor een drop? >:)

[ Voor 14% gewijzigd door van4658 op 07-05-2021 20:32 ]

Jef Patat schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:05:
[...]

Bij de drop zijn ze op 16 gezet en sindsdien niet veranderd. Ook de volgorde is nog hetzelfde als na de drop.

Morgen zal de reset wel weer komen.
-jacQues- schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:10:
[...]

Ik heb de ballen verstand van CATxx en hoe je dat kan zien. (Zal ongetwijfeld hier ergens vermeld staan... maar lui...) De CPU's werden gisteren ook verkocht. Hebben die de 'juiste' CATxx?
Alles behalve de 6800XT en MB geven momenteel CAT_000016 terug.

• -jacQues-
Postman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:46:
[...]

Alles behalve de 6800XT en MB geven momenteel CAT_000016 terug.
Dank je. Ja, dan lijkt het loos alarm. Zoals jij aangaf gewoon nog niet gereset. Donderdag hopelijk weer...

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:47

Secsytime

Automagisch

Nope niets.

• Naappie
  • Laatst online: 30-04 09:48
Zojuist de shipping confirmation binnen gekregen!!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 16:48
Zojuist de Email met Track & Trace Code binnen gekregen :) Die had ik eigenlijk pas maandag verwacht...

• rutgerdj
Ja hier ook nu al binnen. DHL zakelijk bezorgt zeker niet op zaterdag?

• DohnJoe
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 15:02
Hier ook net de shipping confirmation ontvangen, maar track&trace werkt nog niet. Neem aan dat dat pas werkt als het pakket echt verscheept is.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
idem zoals de 4 erboven.
mailtje binnen. dus volgende week de rest van de pc bedenken.
5950x lijkt me prima passen bij deze kaart

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
rutgerdj schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:45:
Ja hier ook nu al binnen. DHL zakelijk bezorgt zeker niet op zaterdag?
Inderdaad. Als het mee zit heb je hem maandag wel in huis :)

• DennisD1973
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06:21
Bij mij staat hij nog op order in process...

Ze gaan versturen via FedEx.

• Ducatii
Ik heb twee kaarten apart besteld. Heb van beiden ook een aparte order confirmation mail. Net de shipping confirmation van de 6900xt ontvangen, maar nog niet van de 6700xt. Komt die ook apart? Ik was in de veronderstelling dat ze samengevoegd zouden worden als één pakket?

• jaspermeul
  • Laatst online: 22:56
DennisD1973 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:56:
Bij mij staat hij nog op order in process...

Ze gaan versturen via FedEx.
Lees even de openingspost. Gaat via DHL zakelijk

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-05 22:20
Ducatii schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:58:
Ik heb twee kaarten apart besteld. Heb van beiden ook een aparte order confirmation mail. Net de shipping confirmation van de 6900xt ontvangen, maar nog niet van de 6700xt. Komt die ook apart? Ik was in de veronderstelling dat ze samengevoegd zouden worden als één pakket?
Ik heb ook de 6700 besteld en die is nog niet verzonden.

• Ducatii
colorsone schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Ik heb ook de 6700 besteld en die is nog niet verzonden.
Dat lucht op. Zolang die maar niet geannuleerd wordt.

• DennisD1973
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06:21
jaspermeul schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:58:
[...]

Lees even de openingspost. Gaat via DHL zakelijk
Zag het, dank je.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:47

Secsytime

Automagisch

Ducatii schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Dat lucht op. Zolang die maar niet geannuleerd wordt.
Hier ook nog niets hoor, komt allemaal wel goed :)

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:47
Ik heb twee kaarten apart besteld. Heb van beiden ook een aparte order confirmation mail. Net de shipping confirmation van de 6900xt ontvangen, maar nog niet van de 6700xt.
Same here

[ Voor 14% gewijzigd door Michel242186 op 07-05-2021 22:17 ]

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

Ook nog niks ontvangen voor mijn 6800. Komt nog wel.

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• pim1896
En ook hier de shipping confirmation binnen. T&T werkt nog niet maar ga het scherp in de gaten houden. Had zo snel niet verwacht joh!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-05 22:20
Mijn 6700 XT is inmiddels verzonden.

• Alex Nomad
Ik heb een bevestiging van verzending ontvangen. Het magazijn bevindt zich op 150 km van mij. Het zal me niet verbazen dat DHL morgen bezorgt.
Aparte orders worden ook apart verzonden. Dus 2 pakketten in jouw geval.
Pagina: 1 ... 169 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord