Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
PigletCNC schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:19:
[...]

het zijn echt hufters. Ik ga er echt nooit meer wat kopen.
AMD moeten dit soort shops gewoon op de vingers tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-10-2024
Ferio schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:21:
[...]

AMD moeten dit soort shops gewoon op de vingers tikken.
Geldt ook voor Nvidia, daar deden (doen) ze het ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
Matthias87 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:19:
[...]

Super goed nieuws! Hulde voor AMD dat ze hier scherp op zijn.

Verder, ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen. Nog steeds: Order in Process.
Je had even verder moeten lezen. AMD heeft niets gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Wat voor prijzen verwachten jullie voor de AIB kaarten tegenover de MSRP?

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-10 21:10
Tussen de 750,- t/m 9999999,- verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
Byron010 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:54:
Wat voor prijzen verwachten jullie voor de AIB kaarten tegenover de MSRP?
Rond 1000-1200 voor de xt en 900 voor de normale, dit gaan de webshops zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepehr Sefidgar
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-10-2022
Vissa66 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 05:35:
[...]

Je had extra geld geleend zei je, die 3k had te maken met andere afschrijvingen, daarvoor zei je dat AMD direct 3k terug gestort had, wat heb je voor 3k bij AMD gekocht dan als je maar 1 order hebt geplaatst? Wie hou je nou voor de gek? :P :D :+
Ik moest sowieso geld lenen. 130€ per maand wordt automatisch afgeschreven voor cz, 500€ is nodig voor mijn kamer, ik heb geen geld om te eten. Ik leen alles pipo. Ik zou je al mijn afschriften van de laatste dagen laten zien maar als je met je clown emoji's langs wil komen i.p.v. het normaal te vragen heb ik geen behoefte om aan je het tegendeel te bewijzen. Ik hoop dat amd antwoord geeft op mijn vraag: waarom is hij nu "declined". Nogmaals de enige vraag die ik had was of er anderen waren bij wie dit ook gebeurt was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-10 21:10
Ferio schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:56:
[...]

Rond 1000-1200 voor de xt en 900 voor de normale, dit gaan de webshops zeker doen
340,- euro meer voor een Custom, tegenover de 660,- euro voor een reference? Het zal vast wel gebeuren, maar ik denk dat dat eerder de abnormalere prijzen zijn zoals ze nu staan bij een Alternate of SiComputers. Denk dat je gerust 750,- mag rekenen voor een van de goedekopere custom's. Dat is bij de RTX 3080 ook zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 08:52

Noll

YT/NollPlays

De ASRock 6800 XT staat inmiddels ook op "direct leverbaar" (nog 5 beschikbaar): https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1697209.

Ik had woensdag in "the heat of the moment" ook deze besteld. Gisteren maar geannuleerd. Zat me niet lekker. Volgende week wel een poging wagen met de AIB's, misschien de 6900 XT als dat niet lukt en anders bikkel ik nog wel even door op mijn tijdelijke RX 580. :)

Gaming rig: Ryzen 5900x | RTX 5070ti
Work: Mac Studio M1 Max
Mobile: MacBook Pro 14" M2 Pro
Camera: Sony α6700 + Sigma 18-50mm ƒ2.8 + NiSi 9mm ƒ2.8 + Sigma 16mm/56mm ƒ1.4 + Tamron 18-300mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 06:52
Ferio schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:56:
[...]

Dat hoop ik serieus van niet, ga ik niet aan mee doen - voor nu...
Maar ja aan een reference AIB 6800 XT kaart komen, wordt dan (extra) moeilijk voor normale prijs...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepehr Sefidgar
Clashmaster schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:05:
[...]

Ik had net een mail binnen van AMD. Verschoot ik even van!

Tot ik las wat er stond. "We appreciate your feedback!
Thank you for placing an order on AMD.com. Your feedback is very important to us as we evaluate and strive to improve your customer experience. "

Zucht. NIET TEVREDEN VAN HET PROCES, NEEN :*)
Haha ik heb die ook binnen gekregen. Ze sturen die blijkbaar naar iedereen die een order heeft geplaatst of hij nou doorgaat of niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sepehr Sefidgar
Noll schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:58:
De ASRock 6800 XT staat inmiddels ook op "direct leverbaar" (nog 5 beschikbaar): https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1697209.

Ik had woensdag in "the heat of the moment" ook deze besteld. Gisteren maar geannuleerd. Zat me niet lekker. Volgende week wel een poging wagen met de AIB's, misschien de 6900 XT als dat niet lukt en anders bikkel ik nog wel even door op mijn tijdelijke RX 580. :)
Jeetje. 999€ en meteen uitverkocht ook. Scalpernate doet het goed man...

Tja ik zal in ieder geval nooit meer bij hun iets bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paulbenard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 18:00
Noll schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:58:

Aaaand they're gone. Mensen zijn echt gek...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noll

Noll

YT/NollPlays

paulbenard schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:18:
[...]

Aaaand they're gone. Mensen zijn echt gek...
Inderdaad. Duurde ook geen 5 minuten nadat ik het had gepost (cause & effect?). Ik ben blij dit ikzelf in ieder geval tot bezinning ben gekomen.. 8)7

Camera: Sony α6700 + Sigma 18-50mm ƒ2.8 + NiSi 9mm ƒ2.8 + Sigma 16mm/56mm ƒ1.4 + Tamron 18-300mm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Sepehr Sefidgar schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:05:
[...]

Jeetje. 999€ en meteen uitverkocht ook. Scalpernate doet het goed man...

Tja ik zal in ieder geval nooit meer bij hun iets bestellen.
op twitter wordt alternate ook behoorlijk veroordeeld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpHXbqDVVt4Edez6YYedFhotZ6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1O2YXImDxmOByfJGSeqVt3bL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clashmaster
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-10 09:19
Mooi dat dat allemaal rondgaat. Mensen die denken dat dit allemaal geen effect heeft voor Alternate, are sadly mistaken. Genoeg alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
luifel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:21:
[...]

[Afbeelding]
Haha wat een sneuneuzen! Verwachten ze echt dat Alternate zich er wat van aan gaat trekken? Het is duidelijk dat Alternate als enig doel heeft mensen communistisch te maken met hun bizar hoge prijzen. Het is een marxistisch appelcompot!

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paulbenard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 18:00
Noll schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:21:
[...]

Inderdaad. Duurde ook geen 5 minuten nadat ik het had gepost (cause & effect?). Ik ben blij dit ikzelf in ieder geval tot bezinning ben gekomen.. 8)7
Als 1 ding dit hele fiasco mij heeft geleerd is het geduld hebben en vooral niet uit impuls toch zo veel willen neerleggen. Zolang mensen bedrijven zoals Alternate blijven voeden, gaan ze er gewoon mee door.

Ik wacht al sinds launch rustig op mijn 3080, ondanks dat mijn 1080Ti al sinds augustus kapot is. Het moet dan maar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Jammer dat zulke mensen ook op tweakers zitten.. zou hopen dat het alleen liefhebbers zijn, maar geld veranderd mensen

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diavire
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het is heel jammer, maar ik denk dat mensen het snel weer vergeten zijn, als zij straks degene met het product zijn wat je nodig hebt met de beste prijs dan wordt daar gewoon weer geshopt.

-DmD-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:06
Diavire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:29:
Het is heel jammer, maar ik denk dat mensen het snel weer vergeten zijn, als zij straks degene met het product zijn wat je nodig hebt met de beste prijs dan wordt daar gewoon weer geshopt.
Mijn persoonlijke ervaring met alternate.nl is dat ze toch bijna nooit de goedkoopste zijn :) lijkt me prima om als statement alternate.nl te gaan boycotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Laatst online: 23:27
Nee

[ Voor 95% gewijzigd door Blaat op 20-11-2020 11:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Zinloos om je hier druk om te maken. Wanneer Alternate "eerlijke prijzen" zou rekenen waren ze allemaal al verkocht geweest en had je ook geen RX 6800. Daarnaast best kans dat sommige kaarten dan op ebay of marktplaats werden gezet voor 900+. Hetzelfde zie je nu met de PS5.

Mensen negeren blijkbaar de realiteit van een enorme vraag en weinig aanbod en zoeken een boosdoener om hier allemaal de schuld aan te geven. Je verliest echter tegen mensen die óf meer geluk hebben dan jij (bij vaste prijzen), óf meer geld er voor over hebben (bij prijsopdrijven). In beide gevallen heb je niks.

Er zijn geen shops die alleen maar verkopen voor lage prijsjes aan "echte gamers die het echt verdienen, omdat ze zo eerlijk en hardcore zijn", oftewel jijzelf. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Atomsk op 20-11-2020 10:39 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:00
Tja en Tweakers faciliteert en! verdedigt deze scalpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Clashmaster schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:25:
Mooi dat dat allemaal rondgaat. Mensen die denken dat dit allemaal geen effect heeft voor Alternate, are sadly mistaken. Genoeg alternatieven.
De alternatieven die er ook flink geld op gooien net al alternate? Megekko heeft bijv al meer winst gemaakt op de rtx kaarten dan alternate bij deze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
Atomsk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:37:
Zinloos om je hier druk om te maken. Wanneer Alternate "eerlijke prijzen" zou rekenen waren ze allemaal al verkocht geweest en had je ook geen RX 6800. Daarnaast best kans dat sommige kaarten dan op ebay of marktplaats werden gezet voor 900+. Hetzelfde zie je nu met de PS5.

Mensen negeren blijkbaar de realiteit van een enorme vraag en weinig aanbod en zoeken een boosdoener om hier allemaal de schuld aan te geven. Je verliest echter tegen mensen die óf meer geluk hebben dan jij (bij vaste prijzen), óf meer geld er voor over hebben (bij prijsopdrijven). In beide gevallen heb je niks.
Men geeft hier niet alternate de schuld van alles wat er mis is met de launches van de huidige generatie videokaarten. Mensen weten wel beter.

Maar het is alsnog hufterig gedrag en het gaat bij Alternate puur om de winst. Er zit niet echt iets goeds achter ofzo dus het is net zo kwalijk als andere scalpers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-10 13:49
Net een belletje gedaan met Tones.be, zij gaan woensdag geen kaarten aanbieden (reference én AIB) omdat ze nergens zicht op hebben en geen oneerlijke prijzen willen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
PigletCNC schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:39:
[...]
Maar het is alsnog hufterig gedrag en het gaat bij Alternate puur om de winst. Er zit niet echt iets goeds achter ofzo dus het is net zo kwalijk als andere scalpers.
Ja, winkels maken winst en liefst zoveel mogelijk. Dat is altijd al zo geweest. Situaties van schaarste komen echter niet zoveel voor en dan zie je ook geen prijsopdrijvend effect. Nu wel.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PigletCNC
deSenna24 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:41:
Net een belletje gedaan met Tones.be, zij gaan woensdag geen kaarten aanbieden (reference én AIB) omdat ze nergens zicht op hebben en geen oneerlijke prijzen willen hanteren.
Daar heb ik nou respect voor.

Ik kan het ook begrijpen als winkels nu een soort van 'check' doen voor ze bestellingen eruit sturen. Gewoon kijken of bepaalde betaalrekeningen niet meerdere keren voorkomen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
Atomsk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:42:
[...]

Ja, winkels maken winst en liefst zoveel mogelijk. Dat is altijd al zo geweest. Situaties van schaarste komen echter niet zoveel voor en dan zie je ook geen prijsopdrijvend effect. Nu wel.
Het komt vaker voor dan je denkt hoor. Jaren in een winkel gewerkt waarbij meerdere keren landelijke schaarste voorkwam. Als we dan de prijzen hadden opgedreven dan hadden we echt veel klanten verloren. Maar nu is dat blijkbaar anders en pikken klanten het makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
PigletCNC schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:42:
[...]

Daar heb ik nou respect voor.

Ik kan het ook begrijpen als winkels nu een soort van 'check' doen voor ze bestellingen eruit sturen. Gewoon kijken of bepaalde betaalrekeningen niet meerdere keren voorkomen bijv.
Hmm tones. Die winkel die ook de nieuwste kaarten voor 100 euro teveel verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
daveytje schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:44:
[...]

Hmm tones. Die winkel die ook de nieuwste kaarten voor 100 euro teveel verkoopt?
Ah dan neem ik het weer terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:17
luifel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:21:
[...]

[Afbeelding]
Dit is wel enorme selectieve verontwaardiging: bij dure seizoensbloemen, spontane schaarste aan iets als boter of de prijsopdrijving van elektrische fietsen hoor ik hier niemand moord en brand schreeuwen over scalping als partijen de prijs opvoeren omdat er nu eenmaal veel vraag is.

Kan het zijn dat men zo reageert omdat er geen geduld is? Ik wacht rustig tot de voorraden er zijn en ga dan op m’n gemak een normaal geprijsde kaart uitzoeken. Enige remedie is nu niet kopen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PigletCNC
NiGeLaToR schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:46:
[...]

Dit is wel enorme selectieve verontwaardiging: bij dure seizoensbloemen, spontane schaarste aan iets als boter of de prijsopdrijving van elektrische fietsen hoor ik hier niemand moord en brand schreeuwen over scalping als partijen de prijs opvoeren omdat er nu eenmaal veel vraag is.

Kan het zijn dat men zo reageert omdat er geen geduld is? Ik wacht rustig tot de voorraden er zijn en ga dan op m’n gemak een normaal geprijsde kaart uitzoeken. Enige remedie is nu niet kopen.
Wanneer was er spontante schaarste van boter? Welke prijsopdrijving van elektrische fietsen heb je het over?

Ik vind het een beetje rare vergelijkingen. Ik zou net zo boos zijn bij andere producten waarbij dit gebeurd hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-10 12:29

kaas-schaaf

Beunhaas

De advertentie is ondertussen weg. Bovendien waren de plaatjes van TPU dus nog fake ook. De missende UPC sticker was de dooddoener.

edit: blijkbaar heten de stickers op deze dozen upc

[ Voor 18% gewijzigd door kaas-schaaf op 20-11-2020 10:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tgrimmeissen
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 09:52
Love reporting scalpers. Compensates for not having a GPU.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KVdE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:38
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:39:
[...]

Tja en Tweakers faciliteert en! verdedigt deze scalpers.
Nee? Heb het gemeld en ze hebben het meteen verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deSenna24
daveytje schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:44:
[...]

Wel, gezien de lastige levertijden van alles heb ik toch een 3070 Gaming X Trio besteld (bij Tones) voor 649, vind ik op zich nog een eerlijke prijs (6 wachtenden voor mij). Ik heb nu toch een Xbox Series S gekocht dus het is niet dat ik super veel power meer nodig heb, voornamelijk stilte. Tegen dat de prijzen gezakt zijn voor alle kaarten zijn we weer maanden verder.

[ Voor 3% gewijzigd door deSenna24 op 20-11-2020 10:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
KVdE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:53:
[...]

Vreemd want toen ik gisteren PS5 verkopers rapporteerde werden die meldingen binnen de minuut "afgehandeld" maar de advertenties stonden er nog.

Zie ook deze uitspraak: Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?
Het is echt heel simpel: wij vinden dit geen probleem. Het is immers een kwestie van hoe de vraag een aanbod markt werkt. Als iemand een miljoen wil hebben voor een zeldzame videokaart, en er is iemand die dit ervoor wil geven, prima. Tweakers is slechts het platform om koper en verkoper bij elkaar te brengen.
Er wordt ook gesteld dat dit handelaren zijn. Handelaren zijn voor ons personen die bedrijfsmatig gebruikte producten aanbieden in V&A. Daar is hier geen sprake van, het betreft particulieren. Particulieren mogen incidenteel en in beperkte mate nieuwe producten aanbieden. 2-3x een videokaart aanbieden valt daar nog wel onder, maar het moet dus niet te gek worden.

Dus: nee, we zien hier geen probleem in, en nee, je hoeft dit dus ook niet steeds te melden via het meldpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:04
KVdE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:53:
[...]

Scalpers zijn niet verboden op tweakers. In het PS5 topic werd dit ook al gezegd door tweakers. Dat scalpen gewoon mag en dat het kwestie van vraag&aanbod is. Waarom deze verwijderd is komt door dat het een nieuwe account is met een gewild object. Dat wordt vaak gelijk geblokt als je het report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
deSenna24 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:53:
[...]

Wel, gezien de lastige levertijden van alles heb ik toch een 3070 Gaming X Trio besteld voor 649, vind ik op zich nog een eerlijke prijs. Ik heb nu toch een Xbox Series S gekocht dus het is niet dat ik super veel power meer nodig heb, voornamelijk stilte. Tegen dat de prijzen gezakt zijn voor alle kaarten zijn we weer maanden verder.
als je weet dat de 1e rijs voor een rtx3080 msi gaming x trio 779 was en tones daar nu 869 voor vraagt. OF een Asus tuf boven de 800 terwijl die op de launch dag 729 was
En de startprijs voor een 3070 519 euro was dus laten we zeggen voor de x trio 579 als je dezelfde verhoging pakt als voor de 3080.

Iedereen klaagt hier over Alternate, maar elke winkel gooit er (flink) wat geld over. Ja bij de 6800XT veel, maar die wordt nu vergeleken met de 600 euro prijs van AMD kaart zelf terwijl dit geen AMD kaart zelf is. We weten niet wat de originele prijs is voor een gigabyte of ASrock. misschien is dat wel 700. is 200 euro meer nog steeds veel, maar een Megekko, azerty of Tones doen niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blinded
  • Laatst online: 23:27
blinded ik had op zijn profiel geschreven nu heeft hij op het mijne geschreven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
daveytje schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:57:
[...]

als je weet dat de 1e rijs voor een rtx3080 msi gaming x trio 779 was en tones daar nu 869 voor vraagt. OF een Asus tuf boven de 800 terwijl die op de launch dag 729 was
En de startprijs voor een 3070 519 euro was dus laten we zeggen voor de x trio 579 als je dezelfde verhoging pakt als voor de 3080.

Iedereen klaagt hier over Alternate, maar elke winkel gooit er (flink) wat geld over. Ja bij de 6800XT veel, maar die wordt nu vergeleken met de 600 euro prijs van AMD kaart zelf terwijl dit geen AMD kaart zelf is. We weten niet wat de originele prijs is voor een gigabyte of ASrock. misschien is dat wel 700. is 200 euro meer nog steeds veel, maar een Megekko, azerty of Tones doen niet anders.
Omdat alternate er nu wel heel erg mee is op dit moment.

Van de rest is het natuurlijk net zo erg. Over het algemeen wordt alternate hier ook vooral als voorbeeld gebruikt en niet aangewezen als de enige die zich schuldig maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Over persoonlijk verkoop: Vroeger was de vrijstelling de KOR rond de 1500 euro als ik het goed heb, maar daar kom je met deze prijzen en kaarten al snel aan. Tweakers mag hier dus soms wel tegen optreden (handelaarsgedrag). Ik weet niet wat nu de ondergrens is overigens.

in ander nieuws: Blijkbaar heb ik vannacht een melding gehad van de poller over een 5900X op de amd site. Maar goed, 1 seconde er op dus geen idee of het een fout was. Geen 6800(XT) in ieder geval. Wel zo nu en dan 3900's maar het lijkt er op dat ze er niet snel weer terug komen.

[ Voor 34% gewijzigd door kaas-schaaf op 20-11-2020 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 20:36
Heeft iemand al een verzendbevestiging gekregen van AMD? Bij mij staat nog steeds : Order in process

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

blinded schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:58:
blinded ik had op zijn profiel geschreven nu heeft hij op het mijne geschreven ...
je staat niet alleen :)

Overigens t principe van vraag en aanbod is allemaal prima, maar zoiets moet wel 'normaal' blijven en natuurlijk ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clashmaster
zafer94 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:03:
Heeft iemand al een verzendbevestiging gekregen van AMD? Bij mij staat nog steeds : Order in process
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfant_Terrible
  • Laatst online: 02-07 16:27
Hier ook, ik dacht gelezen te hebben dat het 5-7 werkdagen zal duren voor ze verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBth
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-07-2021
Nog steeds Order in process, ik wacht rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
PigletCNC schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:
[...]

Omdat alternate er nu wel heel erg mee is op dit moment.

Van de rest is het natuurlijk net zo erg. Over het algemeen wordt alternate hier ook vooral als voorbeeld gebruikt en niet aangewezen als de enige die zich schuldig maakt.
Tja. Toevallig bij deze kaarten, als je kijkt naar de kaarten van NVIDIA is Alternate de enigste winkel die nog normale prijzen vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
daveytje schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:05:
[...]

Tja. Toevallig bij deze kaarten, als je kijkt naar de kaarten van NVIDIA is Alternate de enigste winkel die nog normale prijzen vraagt.
Dat valt best mee, andere stores vragen soortgelijke prijzen maar over het algemeen liggen de prijzen nog hoog boven de adviesprijzen.

En dat was in het begin ook wel anders bij ze, toen ze eveneens de prijzen erg hoog hielden, pas toen anderen het voor lager gingen aanbieden (en alternate waarschijnlijk een mindering in bestellingen zag) zijn ze de prijzen weer gaan verlagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascendance
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 09:00

ascendance

Ascended

Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PigletCNC
Ongeveer het dubbele van de adviesprijs, no thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KVdE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:38
Enkele zaken die ik gemerkt heb op amd.com:
  • Mijn karretje met een 6800 XT is verdwenen
  • Ik kan niet meer kiezen welk land ik wil proberen. Alle bezoekjes aan /en/direct-buy/de, /en/direct-buy/fr, etc. redirecten me naar /en/direct-buy/be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascendance
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 09:00

ascendance

Ascended

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:14:
[...]

€900,- voor een reference model, no thanks :X
Ja ik zou het zelf ook never nooit doen voor deze kaart, maarja ik heb ook veel teveel betaald voor een STRIX 3080 :P Ik dacht ik kijk even hoe de situatie bij camp AMD is, maar is gewoon net zo dramatisch als de RTX3000 launch I guess.

Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 18:12

Cidious

The Bloody Gent

Wat een prijzen!

Ik heb gisteren een 6800XT op de kop getikt voor €705 in China. €50 euro boven de officiele prijs hier. Ik zie nu 6800 kaarten voor meer gaan in NL? de 6800 is hier ruim beschikbaar voor €590 hier in China... wat een waanzin!

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Cidious schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:16:
Wat een prijzen!

Ik heb gisteren een 6800XT op de kop getikt voor €705 in China. €50 euro boven de officiele prijs hier. Ik zie nu 6800 kaarten voor meer gaan in NL? de 6800 is hier ruim beschikbaar voor €590 hier in China... wat een waanzin!
Incl verzendkosten en douane kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
Kupauw schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:17:
[...]

Met wat snel hoofdrekenen zou dat wel ongeveer overeen komen ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Wie wat waar China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
PigletCNC schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:44:
[...]

Het komt vaker voor dan je denkt hoor. Jaren in een winkel gewerkt waarbij meerdere keren landelijke schaarste voorkwam. Als we dan de prijzen hadden opgedreven dan hadden we echt veel klanten verloren. Maar nu is dat blijkbaar anders en pikken klanten het makkelijker.
Of je nu een winkel binnenstapt en je kunt een product niet kopen omdat de prijs gestegen is, óf je kunt het niet kopen omdat het uitverkocht is. In beide gevallen kun je het niet kopen, dus wat is het verschil? Het enige verschil ben je zelf, want je veranderd blijkbaar van een kapitalist in een communist zodra er schaarste is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

[...]

Heb zo'n gevoel dat hij echt lokaal daar bedoeld, als in hij woont/werkt daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Byron010 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:18:
[...]

Heb zo'n gevoel dat hij echt lokaal daar bedoeld, als in hij woont/werkt daar
Ah ja, ik lees nu zijn tekst opnieuw en hij lijkt er te wonen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 18:12

Cidious

The Bloody Gent

[...]

Ik woon in China... Kaart arriveerd zondag.

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PigletCNC
Atomsk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:18:
[...]

Of je nu een winkel binnenstapt en je kunt een product niet kopen omdat de prijs gestegen is, óf je kunt het niet kopen omdat het uitverkocht is. In beide gevallen kun je het niet kopen, dus wat is het verschil? Het enige verschil ben je zelf, want je veranderd blijkbaar van een kapitalist in een communist zodra er schaarste is.
Het verschil is dat in dit geval het niet uitverkocht is en je het wel had kunnen kopen als het voor de adviesprijs was.

Wat je dus dan twee opties geeft: Je wacht geduldig en hoopt dat de prijzen gaan dalen naar wat het hoort te zijn, of je voelt je genoodzaakt (om wat voor reden dan ook) het toch te kopen en bent dus meer kwijt dan je anders had betaald. In dat geval kan het zijn dat je het wel kon betalen, maar het is ook goed mogelijk dat je door wat voor druk dan ook een feitelijk foute beslissing hebt gemaakt door meer geld uit te geven dan je eigenlijk zou kunnen missen.

Het is verder ook niet een goed iets voor de markt, noch is de negatieve aandacht iets positiefs voor de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansolo2345
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-07-2024
deSenna24 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:41:
Oef, dat betekend weinig goeds. Wel +1 voor hoe open ze er over zijn zo ver voor de 25ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
hansolo2345 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:23:
[...]

Oef, dat betekend weinig goeds. Wel +1 voor hoe open ze er over zijn zo ver voor de 25ste
Open zijn ze wel als je zelf belt, ze hadden bij de release deze week geen info gegeven dat ze zelf niet live gingen met RX 6800 (XT) dus ik probeerde Tones.be ook te refreshen. Pas achteraf gaven ze info dat ze niet gingen releasen. Megekko en Azerty hadden dit bijvoorbeeld wel gedaan. Beetje jammer dat je er zelf achter moet vragen, maar zijn wel vriendelijk en open hierin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Modbreak:Ik heb weer een hele hoop gezanik over scalping en hoge shopprijzen naar de TC verwezen. Nogmaals, dat is hier uitdrukkelijk niet de bedoeling.

Houd dit topic constructief en informatief aub, dat is voor de passieve lezer wel zo prettig.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
Cidious schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:21:
[...]

Ik woon in China... Kaart arriveerd zondag.
Kunshan naar Hangzhou, dat is niet zo ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Nog maar eens een waarschuwing, blijf on topic, want die bans worden echt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffb0918
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02 17:51
KVdE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:15:
Enkele zaken die ik gemerkt heb op amd.com:
  • Mijn karretje met een 6800 XT is verdwenen
  • Ik kan niet meer kiezen welk land ik wil proberen. Alle bezoekjes aan /en/direct-buy/de, /en/direct-buy/fr, etc. redirecten me naar /en/direct-buy/be
I think it is tied to your IP location, no? Because for me, I typically can visit other country store pages, but as soon as I'm trying to place something in my cart, it will refuse to do so, and then redirects me to the NL store page.

Dutch (translated):
Ik denk dat het is gekoppeld aan uw IP-locatie. Voor mij kan ik meestal de winkelpagina's van andere landen bezoeken, maar zodra ik iets in mijn winkelwagen probeer te plaatsen, zal het weigeren en wordt ik vervolgens doorgestuurd naar de NL winkelpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
jeffb0918 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:59:
[...]

I think it is tied to your IP location, no? Because for me, I typically can visit other country store pages, but as soon as I'm trying to place something in my cart, it will refuse to do so, and then redirects me to the NL store page.

Dutch (translated):
Ik denk dat het is gekoppeld aan uw IP-locatie. Voor mij kan ik meestal de winkelpagina's van andere landen bezoeken, maar zodra ik iets in mijn winkelwagen probeer te plaatsen, zal het weigeren en wordt ik vervolgens doorgestuurd naar de NL winkelpagina.
AMD website is gebonden aan IP, klopt. Toen ik te veel probeerde te refreshen woensdag kreeg ik access denied (anti-bot?) en ook op andere apparaten werkte dit niet meer. Smartphone werkte nog wel, maar toen was het al te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:51
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl werkt hier niet meer, kan dit kloppen? krijg melding dat site niet beschikbaar is.
Deze pagina werkt momenteel niet www.amd.com heeft je te vaak omgeleid.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

[ Voor 32% gewijzigd door dutchnltweaker op 20-11-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
dutchnltweaker schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:11:
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl werkt hier niet meer, kan dit kloppen? krijg melding dat site niet beschikbaar is.

[...]
Zelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 08:58

[...]
Ik heb het idee dat de site gewoon kampt met storingen. soms kom ik er wel door en is de store pagina gewoon leeg, en kan ik ook mijn mandje zien , maar na een refresh is het weer even gedaan.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffb0918

[...]
It still works for me. But, like before, it is just an empty store page, which I think is because all of the items are currently out of stock, or they have not updated the availability on their store yet, as they are still trying to process all of the launch orders and ship them out.

Dutch (translated):
Het werkt nog steeds voor mij. Maar, net als voorheen, is het gewoon een lege winkelpagina, waarvan ik denk dat alle artikelen momenteel niet op voorraad zijn. Ze hebben mogelijk ook de beschikbaarheid in hun winkel niet bijgewerkt, omdat ze nog steeds bezig zijn met het verwerken en verzenden van alle bestellingen op de lanceringsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
jeffb0918 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:34:
[...]

It still works for me. But, like before, it is just an empty store page, which I think is because all of the items are currently out of stock, or they have not updated the availability on their store yet, as they are still trying to process all of the launch orders and ship them out.

Dutch (translated):
Het werkt nog steeds voor mij. Maar, net als voorheen, is het gewoon een lege winkelpagina, waarvan ik denk dat alle artikelen momenteel niet op voorraad zijn. Ze hebben mogelijk ook de beschikbaarheid in hun winkel niet bijgewerkt, omdat ze nog steeds bezig zijn met het verwerken en verzenden van alle bestellingen op de lanceringsdag.
Snap hem, is er al wel bekent wanneer de volgende ''launch'' is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11:06
dutchnltweaker schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:35:
[...]

Snap hem, is er al wel bekent wanneer de volgende ''launch'' is?
8 december is de lancering van de 6900 XT, die zal ook wel weer in de AMD.com store komen te staan. Verder is er volgende week de launch van de custom 6800 / 6800 XT kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seriousjin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-10 02:36

seriousjin

Let's get seriously serious..

q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:38:
[...]

8 december is de lancering van de 6900 XT, die zal ook wel weer in de AMD.com store komen te staan. Verder is er volgende week de launch van de custom 6800 / 6800 XT kaarten.
Wanneer is de launch van de customs?

"You may be big, but I am serious!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
seriousjin schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:39:
[...]

Wanneer zijn is de launch van de customs?
Ze zeggen volgende week de 25e

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cyberhank
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21
Phyt_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:40:
[...]

Ze zeggen volgende week de 25e
Voor de 6900 nog niet bekend; "officieel" nog niet bevestigd dat er hiervan uberhaupt customs komen; geruchten voorspellen van wel trouwens...

Phanteks Enthoo Luxe | Corsair RM1000x SHIFT 80 PLUS Gold | Gigabyte X570 Aorus Master | AMD Ryzen™ 9 5950X | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | G.SKILL F4-3600C16D-32GTZN, Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeffb0918
It could also be that some of the partner cards will be on AMD's site. I seem to recall that some of the partner 5700/XT were also listed on AMD's own store. So, also keep an eye on AMD's site for next week's launch I guess. Last I heard, the 6900XT will also be getting partner models, so, there is still hope to get it if getting one from AMD's store didn't work out. And it is very likely, considering how shitty their store has been.

Dutch(translated):
Het kan ook zijn dat sommige van de partnerkaarten op de site van AMD staan. Ik meen me te herinneren dat sommige van de partner 5700 / XT ook in de eigen winkel van AMD werden vermeld. Houd dus ook de site van AMD in de gaten voor de lancering van volgende week, denk ik. Laatst hoorde ik dat de 6900XT ook partnermodellen krijgt, dus er is nog steeds hoop om het te krijgen als het niet lukt om er een uit de winkel van AMD te halen. En het is zeer waarschijnlijk, gezien hoe waardeloos hun winkel is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:38:
[...]

Dat is leuk, maar denk er aan om de 6800 of XT aan te schaffen. De custom kaarten gaan volgens mij weer 700+ zijn en dat is mij toch te duur en niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
cyberhank schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:41:
[...]

Voor de 6900 nog niet bekend; "officieel" nog niet bevestigd dat er hiervan uberhaupt customs komen; geruchten voorspellen van wel trouwens...
Dat er versies van andere bedrijven komen is toch de reden dat de 6900XT drie weken later uitkomt dacht ik? Overigens komt elk bedrijf zelf op een moment met hun versie van de 6800 / 6800XT / 6900XT uit. Dus dat kan per bedrijf verschillen. Een boel modellen zullen pas in december uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clashmaster
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YfLQo404lvr8G_QYYrahN57sDSk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IiCM3BAnhB2HNdjc4nyFZ4ES.png?f=fotoalbum_large

in de US gaat het goed met shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 10:08

[...]
Ja, ook de duitse ligt er uit (die met /de op het einde.
Krijg nu de foutmelding Access Denied dus de site ligt er helemaal uit, geen goed visitekaartje voor een high Tech bedrijf, zouden dit toch beter moeten kunnen.
Als die prijzen omhoog gaan met die Custom Cards word het vergelijk met de 3080 niet echt positiever.

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Visgek82 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:14:
[...]

Ik heb het idee dat de site gewoon kampt met storingen. soms kom ik er wel door en is de store pagina gewoon leeg, en kan ik ook mijn mandje zien , maar na een refresh is het weer even gedaan.
Ik heb storingen op AMD.com met de nl/be redirect loop rond 10u, 12:20-25 en nu. De 6800XT pagina geeft voor NL nog steeds out-of-stock aan en geeft geen storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:43

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik had gemaild over het nog in order being processed staan. Ik vroeg of ik zeker mocht zijn dat ik er een geleverd zou krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UT6eJgIVc9fsfmxssWz4pQvpZ14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/og8i9gE3RPnBSBFBsc3cXywz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:34
cyberhank schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:41:
[...]

Custom kaarten van de RX 6900 zijn al wel bij de EEC gespot: https://videocardz.com/ne...rix-series-spotted-at-eec

Voor nu is het gewoon geduld hebben en kijken wat er gebeurt :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:33
Rustig aan jongens, als je order op processing staat betekent dat hij momenteel in de fabriek gebakken wordt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kupauw
Iemand wraak genomen op alternate? site ligt plat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kupauw schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:09:
Iemand wraak genomen op alternate? site ligt plat >:)
Wellicht was er een kaart te koop voor de MSRP prijs 8)7

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Germpie
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-11-2021
rikadoo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:15:
[...]

Wellicht was er een kaart te koop voor de MSRP prijs 8)7
Bij alternate? nee joh dat lijkt bijna een utopie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 21:36

edward2

Schieten op de beesten

ShininNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:08:
Rustig aan jongens, als je order op processing staat betekent dat hij momenteel in de fabriek gebakken wordt :)
Haha :D

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noll

Noll

YT/NollPlays

Dit staat er nu op de RX 6800 XT pagina:
De producten in deze categorie worden op dit moment geactualiseerd, het kan enige tijd duren voor ze online verschijnen. Hartelijk dank voor uw begrip.
https://www.alternate.nl/Grafische-kaarten/RX-6800-XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Pagina bestaat al niet meer :)
EDIT: of site ligt gewoon plat

[ Voor 5% gewijzigd door deSenna24 op 20-11-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Dit stond er bij de release ook, toen verscheen alleen de 6800XT van 1050,- |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noll

Noll

YT/NollPlays

deSenna24 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:19:
[...]

Pagina bestaat al niet meer :)
EDIT: of site ligt gewoon plat
Hij is inderdaad erg traag *zet DDoS even uit* :+

Ik zie het nog wel in ieder geval.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/co4vDONJrxARjMTmUARYPH1l7b0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G7AbfnwhlD0zWFJh4bojrnUa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kupauw
Ah de 6800 is al 100 euro goedkoper |:(
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1697208?
Pagina: 1 ... 17 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord