• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:07
Case_C schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:40:
[...]

Dat zijn nogal wat RX6900XT's in vergelijking tot de RX6800XT. Of zou het kunnen dat er door de 2 varianten van RX6800XT die cijfers niet compleet zijn?

Als dit wel klopt is je kans op een RX6900XT succesvol te kopen wel een stuk groter lijkt mij.
Opzich klopt je aanname denk ik wel, voor deze drop. De aantallen kunnen alleen van drop tot drop verschillen, dus je weet het nooit zeker.

Ik heb het idee dat er echt wel veel beschikbaar is geweest aan 6800XT afgelopen weken sinds de MB editie... Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk :+

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 18:27

tismij

???

Case_C schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:40:
[...]

Dat zijn nogal wat RX6900XT's in vergelijking tot de RX6800XT. Of zou het kunnen dat er door de 2 varianten van RX6800XT die cijfers niet compleet zijn?

Als dit wel klopt is je kans op een RX6900XT succesvol te kopen wel een stuk groter lijkt mij.
Is vrij logisch, bij tekorten de kaart met de meeste winst het meeste maken.
Wel ook vrij veel RX6700XT's wat dan wel weer bijzonder is, misschien vrij veel uitval in productie 6900xt waardoor ze die veel 'overhouden'.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05 10:14
tismij schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:07:
[...]
Is vrij logisch, bij tekorten de kaart met de meeste winst het meeste maken.
Wel ook vrij veel RX6700XT's wat dan wel weer bijzonder is, misschien vrij veel uitval in productie 6900xt waardoor ze die veel 'overhouden'.
De 6700XT chip is kleiner. Dus het is niet mogelijk om een ander model met uitval daarvoor in te zetten. Dit is ook gelijk de verklaring waarom de 6700XT met redelijke hoeveelheden op de markt komt. Want een kleinere chip -> meer chips per wafer.

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 21:27
MrWisent schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:36:
[...]
Bij mij al gisteravond 19:53 O-), slechts 6 minuten na de order submitted mail.
Order submitted 19:41
Order Confirmation 19:50 :P

Blijkbaar hebben alle maatregelen om de bots/scalpers het een stuk moeilijker te maken geholpen. Was mijn eerste poging O-)

Dus iedereen super bedankt voor alle tips en trucs vooral @Postman _/-\o_

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-03 14:32
Is het mogelijk om je order te ontvangen met status: order in process? Dit gaat om order van afgelopen vrijdag.

• StevenvD1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-01-2025
chrisborst schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:23:
[...]

Order submitted 19:41
Order Confirmation 19:50 :P

Blijkbaar hebben alle maatregelen om de bots/scalpers het een stuk moeilijker te maken geholpen. Was mijn eerste poging O-)

Dus iedereen super bedankt voor alle tips en trucs vooral @Postman _/-\o_
Unglaublich, probeer het al sinds eind November.

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 22:41
Woo, hij is binnen! *O* oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8SluX7TSzgpzudnUDyrOb138mBk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OySx4BzCJGKechPsWhCHbjl4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jeRwlG2sVgjxk0DUAbuSxCYqXk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dB48y8RgfWJk1iwFlCDj2qHm.jpg?f=fotoalbum_tile

Voor de mensen die hem nog proberen to krijgen, s6!
MartinPRO schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:31:
Is het mogelijk om je order te ontvangen met status: order in process? Dit gaat om order van afgelopen vrijdag.
Is mogelijk. Zijn elke keer wel een paar mensen die pas een Shipping Confirmation e-mail krijgen nadat de DHL bezorger al is langs geweest. Ook al mensen die de laatste e-mails nooit ontvangen hebben, maar wel de GPU.

Wil je echt zekerheid: bellen met AMD Benelux en daar vragen. Neem aan dat je al op de website met orderstatus gekeken hebt? (beide in de topicstart)

• Zeryth
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 05-01 17:32
bijzonder dat sommigen de kaart al binnen hebben terwijl bij anderen hij niet eens verstuurd is, gebeurt dat vaker?

• MartinPRO
Postman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:18:
[...]

Is mogelijk. Zijn elke keer wel een paar mensen die pas een Shipping Confirmation e-mail krijgen nadat de DHL bezorger al is langs geweest. Ook al mensen die de laatste e-mails nooit ontvangen hebben, maar wel de GPU.

Wil je echt zekerheid: bellen met AMD Benelux en daar vragen. Neem aan dat je al op de website met orderstatus gekeken hebt? (beide in de topicstart)
Ik woon in Praag, dus alles komt rechtstreeks uit Ierland. Als ik vandaag geen bericht ontvang, bel ik ze wel (indien mogelijk)

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 18:44

ronalddus

Buffalo77

Sinds deze week ben ik ook op jacht naar een gloednieuwe videokaart.
Geweldig om te zien hoe iedereen zijn tips en tricks deelt _/-\o_

Woensdag de drop helaas net gemist.
Via de telegram PartAlert de melding gekregen, maar stond op het punt te gaan eten en probeerde het nog op mijn telefoon, maar daar kwam de 'add to cart' knop niet zichtbaar.

Heeft iemand nog een tip om de bestelprocedure op je telefoon zo snel mogelijk te kunnen doorlopen?
Voor het geval ik niet direct bij mijn PC kan :)

Buffalo77 | Pokemon Unite

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 18:58
ronalddus schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:43:
Heeft iemand nog een tip om de bestelprocedure op je telefoon zo snel mogelijk te kunnen doorlopen?
Voor het geval ik niet direct bij mijn PC kan :)
Het script gebruiken om die 'add to card'-knop te forceren..
code:
1
javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })()

Maak een nieuwe bookmark aan in je browser en zet bovenstaande tekst erin als adres. Daarna naar de AMD webshop surfen en de bookmark aanklikken. Daarna moet je nog wel zelf 'add to card' klikken en alle stappen doorlopen. :)

Deze werkt niet op alle (mobiele) browsers dus best vooraf even testen.

[ Voor 4% gewijzigd door bibi2205 op 22-04-2021 12:10 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Jabadabadoe1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
An error occurred while attempting to process /en/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function
Iemand enig idee wat bovenstaande pop-up betekent en hoe ik dit straks bij de GPU's kan voorkomen. Ik krijg dit(als ik voor de test een van de beschikbare CPU's wil bestellen.

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 18:04
Jabadabadoe1 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:04:
[...]

Iemand enig idee wat bovenstaande pop-up betekent en hoe ik dit straks bij de GPU's kan voorkomen. Ik krijg dit(als ik voor de test een van de beschikbare CPU's wil bestellen.
Je hebt strikte privacymodus aanstaan (Firefox?). Hierdoor blokkeert je browser een benodigd script.

• tismij

tismij

???

bibi2205 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:01:
[...]

code:
1
javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })()

Maak een nieuwe bookmark aan in je browser en zet bovenstaande tekst erin als adres. Daarna naar de AMD webshop surfen en de bookmark aanklikken. :)

bookmark voor add to cart werkte bij mij niet maar script om knoppen zichtbaar te maken en daarna gewoon klikken werkte wel goed.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• bibi2205
tismij schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:08:
[...]

bookmark voor add to cart werkte bij mij niet maar script om knoppen zichtbaar te maken en daarna gewoon klikken werkte wel goed.
Dat is ook wat dit script doet, de knop forceren.. Daarna moet je zelf nog 'add to card' klikken en alle stappen doorlopen. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• filthymushroom
tismij schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:08:
[...]

Ik heb dit script nog nooit op m'n telefoon geprobeerd, zou dat ook gewoon moeten werken?

• MrImpulsive
bibi2205 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:10:
[...]

Dat is ook wat dit script doet, de knop forceren.. Daarna moet je zelf nog 'add to card' klikken en alle stappen doorlopen. :)
Het script klikt ook op de knop, maar wellicht werkt dit gewoonweg niet op mobiele browsers.

• larspc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05 22:01
MrImpulsive schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:15:
[...]

Het script klikt ook op de knop, maar wellicht werkt dit gewoonweg niet op mobiele browsers.
Dat is wat het vorige bookmark script deed maar die doet het niet meer vanwege ReCaptcha.

• MrImpulsive
larspc schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:17:
[...]

Dat is wat het vorige bookmark script deed maar die doet het niet meer vanwege ReCaptcha.
Uit de code:
code:
1
2
3
if (details && details.querySelector('button')) {
        details.querySelector('button').click();
    }

Bij mij toen ik gisteren (weliswaar net te laat) toch probeerde een kaart te bestellen, deed hij de klik zelf. De ReCaptcha popup kwam tevoorschijn en de rest was handmatig.

• Zeryth
script werkt nog steeds met captchas, het enige wat het doet is de knop zichtbaar maken wat vaak het grootste probleem is bij AMD. Zodra de knop er is spam gwn dat totdat je een captcha krijgt, als het lukt zal het product aan je karrtje toegevoegd worden.

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

[...]

code:
1

Maak een nieuwe bookmark aan in je browser en zet bovenstaande tekst erin als adres. Daarna naar de AMD webshop surfen en de bookmark aanklikken. Daarna moet je nog wel zelf 'add to card' klikken en alle stappen doorlopen. :)

Dank!
Bij Chrome lukt het nog even niet. Daar de Opera Android browser gedownload.
Hier werkt het _/-\o_

• filthymushroom
ronalddus schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:24:
[...]

Dank!
Hier werkt het _/-\o_
Tja, je moet er wel wat voor overhebben ;)

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 09:43
Hij is dan eindelijk bezorgd! De doos zat in een veel grotere doos, waar zo'n 4 videokaarten in zouden passen. Hier nog even een volledig overzichtje van het gehele proces:

Vrijdag 16 april, 21:01 uur - Bestelling geplaatst bij AMD
Vrijdag 16 april, 21:02 uur - Ontvangstbewijs voor uw betaling aan Digital River Ireland, Ltd.
Vrijdag 16 april, 21:03 uur - AMD.com Online Store - Order Submitted (Order #xxxxxxxxxxxx)
Vrijdag 16 april, 21:14 uur - AMD.com Online Store - Order Confirmation (Order #xxxxxxxxxxxx)
Woensdag 21 april, 19:28 uur - AMD.com Online Store - Shipping Confirmation (Order #xxxxxxxxxxxx) (+ Track & Trace DHL)
Woensdag 21 april, 22:46 uur - Payment Information (mail van AMD)
Donderdag 22 april, 12:22 uur - Bezorgd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/07HNWnXJ6AUexsZDsxlT9mPEYkA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1WvBND3ouTN7KuNp2UYeqdvc.jpg?f=fotoalbum_large

@ iedereen die nog zit te wachten op een drop en die gisteren een kaart heeft kunnen bestellen: Heel veel succes en alvast veel plezier met jullie videokaart. Ik houd dit topic natuurlijk nog wel een beetje in de gaten, al ben ik wel minder actief. Ik ga m'n GTX 680 eindelijk met pensioen sturen!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Verwijderd

Misschien mis ik iets, maar wat heb je aan het forceren van die knop als er geen voorraad is?

• StevenvD1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-01-2025
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:43:
Misschien mis ik iets, maar wat heb je aan het forceren van die knop als er geen voorraad is?
Er zit een paar minuten tussen het beschikbaar komen van voorraad, en het zichtbaar worden van de 'add to cart' knoppen.
Zal een delay tussen het backend voorraad systeem, en de frontend pagina zijn?

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:03
Als er gister een drop is geweest lijk mij de kans dat er vandaag nog een drop is zeer klein.. jammer :(

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 20:32
invine schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:50:
Als er gister een drop is geweest lijk mij de kans dat er vandaag nog een drop is zeer klein.. jammer :(
Drop gisteren was vrij minimaal.

Ik denk dat AMD gewoon random gaat droppen.

• bibi2205
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:43:
Door de cache servers duurt het even voordat de knop zichtbaar is. Van zodra de meldingen komen kan je met het script de knop tevoorschijn halen en het proces doorlopen zonder te moeten wachten op tot de cache servers zijn bijgewerkt (want dan ben je vaak al te laat en is alles alweer uitverkocht).

Of je zet elke dag je browser open op de pagina van de kaart die je wil en maakt de knop nu al beschikbaar. Van zodra de melding komt klik je op de knop en kan je meteen het proces doorlopen. :)

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04 14:39

Arm1n

Zeven over half twee

Op Reddit een interessant verhaal over iemand die AMD heeft ingelicht over een kwetsbaarheid, en waarschijnlijk de reden waarom veel scripts/bots niet meer werken
I spent a whole bunch of time trying to buy a GPU just like everyone here. With every Thursday drop, I reverse-engineered the Digital River web store a little more. At the end of three weeks of testing and coding, I had found a direct add to cart method that not only bypassed any anti-bot measures, but also exposed stock levels for the desired product. It was possible to run a script that used this vector from 10:20 AM to 11 AM on Thursdays without any pushback from any anti-bot measures. The moment the item was in stock, it could be added to cart.

A couple of weeks ago I reported the vulnerability to AMD cybersecurity and I'm excited to report that they have fixed the problem. Hopefully that's one less vector for scalpers to buy GPUs using bots. Good luck to everyone for upcoming drops!

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
bibi2205 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:57:
[...]

Door de cache servers duurt het even voordat de knop zichtbaar is. Van zodra de meldingen komen kan je met het script de knop tevoorschijn halen en het proces doorlopen zonder te moeten wachten op tot de cache servers zijn bijgewerkt (want dan ben je vaak al te laat en is alles alweer uitverkocht).

Of je zet elke dag je browser open op de pagina van de kaart die je wil en maakt de knop nu al beschikbaar. Van zodra de melding komt klik je op de knop en kan je meteen het proces doorlopen. :)
Ik kreeg de bookmark met het script niet om de knop zichtbaar te maken niet werkend op mijn telefoon. Heeft iemand daar een oplossing voor op android?

• bibi2205
wauwwie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:59:
[...]

Ik kreeg de bookmark met het script niet om de knop zichtbaar te maken niet werkend op mijn telefoon. Heeft iemand daar een oplossing voor op android?
Het werkt niet op alle mobiele browsers maar Opera zou moeten werken blijkbaar. :)
ronalddus schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:24:
[...]

Dank!
Hier werkt het _/-\o_

• royaljoop
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 09:36
P.s.
Op de iphone en ipad is het niemand nog gelukt. Althans mij niet en ik heb het nog nergens gelezen.
Iemand tips?

[ Voor 26% gewijzigd door royaljoop op 22-04-2021 13:02 ]

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:20
royaljoop schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:01:
P.s.
Op de iphone en ipad is het niemand nog gelukt. Althans mij niet en ik heb het nog nergens gelezen.
Iemand tips?
Heb hem bij de eerste poging doodsimpel met een iPhone besteld. Geen script, bookmark, of iets dergelijks.
Wel al ingelogd op Paypal.

Las per toeval "drop drop drop" in dit topic (21:04, afgelopen vrijdag) en zonder problemen kunnen bestellen.

• royaljoop
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 09:36
Source90 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:06:
[...]

Heb hem bij de eerste poging doodsimpel met een iPhone besteld. Geen script, bookmark, of iets dergelijks.

Las per toeval "drop drop drop" in dit topic (21:04, afgelopen vrijdag) en zonder problemen kunnen bestellen.
Dat had ik gelezen, maar ik zou graag de buy knoppen zichtbaar willen maken. En apple weigert dit javascript uit te voeren.

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Source90 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:06:
[...]

Gisteren was me dat dus niet gelukt. Zag de part alert voorbij komen, meteen naar de website, maar de add to cart knop was niet zichtbaar, pas na 5 minuten ongeveer, maar toen had ik steeds het bericht dat m'n winkelwagentje leeg was na het toevoegen van de kaart (dus denk voorraad al op).

• timxehanort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 09:51
Heeft er iemand nog een werkende invite voor de PA discord/telegram (of een andere notifyer)? Alle links die ik kan vinden zijn verlopen.

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-04 18:25
Hier stond de bezorger ook behoorlijk vroeg voor de deur. Zeven jaar lang geen onderdelen gewisseld en nu na een kleine twee weken kan de 6700 XT alweer eruit en de 6800 XT MB erin. Van compromis-kaartje naar droomkaartje. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IKmKPYDl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FR5U4Mll.jpg

• Zeryth
timxehanort schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:19:
Heeft er iemand nog een werkende invite voor de PA discord/telegram (of een andere notifyer)? Alle links die ik kan vinden zijn verlopen.
discord is gesloten sorry, te veel gebruikers. gebruik de twitter.

• Zeryth
SleepyPanda schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:19:
Hier stond de bezorger ook behoorlijk vroeg voor de deur. Zeven jaar lang geen onderdelen gewisseld en nu na een kleine twee weken kan de 6700 XT alweer eruit en de 6800 XT MB erin. Van compromis-kaartje naar droomkaartje. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
wow nice, the MB variant heeft niet die rode lijnen die mijn blauwe build zouden verpesten.

• wauwwie
Zeryth schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:22:
[...]

wow nice, the MB variant heeft niet die rode lijnen die mijn blauwe build zouden verpesten.
Al was het paars, zolang het maar in mijn systeem zit... (jaja beetje frustratie hier...)

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:12
Ferio schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:55:
[...]

Drop gisteren was vrij minimaal.

Ik denk dat AMD gewoon random gaat droppen.
Als de aantallen die hier circuleren kloppen(300-400 per kaart) was het gewoon een wekelijkse drop hoor(zelfs een vrij goede).
Maar als iemand die hem gisteren gemist heeft hoop ik dat wat je zegt waar is.

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

Arm1n schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:58:
Op Reddit een interessant verhaal over iemand die AMD heeft ingelicht over een kwetsbaarheid, en waarschijnlijk de reden waarom veel scripts/bots niet meer werken

[...]
Wat een kul verhaal. Dit wisten ze al heel lang bij AMD en het is nog steeds mogelijk. Hoe denk je dat PartAlert weet dat er een drop is? Precies, via die manier.

Leuk die ReCaptcha maar het voegt niets toe. Als je ziet wat de marges zijn voor 'scalpers' dan heb je zo'n anti captcha voor het hele jaar er in 1 GPU al uit.

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 17:22
SleepyPanda schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:19:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
oh da**, die MB ziet er wel effe strak uit

• m.z
Zeryth schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:22:
[...]

Herkenbaar, ik heb een black and white build en dit is de enige kleur die er straks uitspringt. Alsnog ben ik er over aan het denken om de kaart verticaal te gaan plaatsen, dus valt het misschien minder op :p

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Postman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:46:
[...]

Wat een kul verhaal. Dit wisten ze al heel lang bij AMD en het is nog steeds mogelijk. Hoe denk je dat PartAlert weet dat er een drop is? Precies, via die manier.

Leuk die ReCaptcha maar het voegt niets toe. Als je ziet wat de marges zijn voor 'scalpers' dan heb je zo'n anti captcha voor het hele jaar er in 1 GPU al uit.
Die PartAlert kan toch elke x seconden iets proberen toe te voegen aan het winkelmandje (en ook een recaptcha elke keer oplossen)? Dit is volgens mij anders dan het eerdere script waarmee je direct een product in je winkelmand kreeg.

Denk dat er genoeg (niet zo geavanceerde) scalpers waren die het eerdere script wel gebruikten maar een hele recaptcha bot kopen te complex vinden.

Er is wel iets aangepast (je geeft zelf aan de aantallen niet meer uit de api te kunnen halen), of het genoeg is, is de tweede vraag.

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05 10:14
Postman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:46:
[...]

Er is een groot verschil tussen een verandering detecteren en interactie met een website voeren.

Waarom zo negatief? Als AMD niks gedaan had, dan konden scalpers de kaarten volautomatisch binnenhalen. Gewoon in het programma telkens een ander e-mailadres gebruiken en voor het adres alle buren in de flat afgaan (of iets dergelijks). Dan hadden wij -simpele gamers- echt nul kans gehad. Met al die wijzigingen lees ik hier dat vele Tweakers een of meerdere kaarten hebben kunnen bemachtigen. Gewoon "met de hand". Dus bravo AMD zeg ik! _/-\o_

• bibi2205
royaljoop schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:07:
[...]

Dat had ik gelezen, maar ik zou graag de buy knoppen zichtbaar willen maken. En apple weigert dit javascript uit te voeren.
Als je de knop niet te zien krijgt op iOS dan doe je iets fout.. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJfFpcjS5EPZBWF5XObDeEyFu6I=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/xzmt46rUqQnIO2loZHjzcaSW.png?f=fotoalbum_medium
(Klikbaar, de thumbnail laat niet de hele screenshot zien. :p)

Dit is gewoon via Safari op mijn iPhone 12 mini. Door de strengere anti-bot technieken moet je mogelijk wel wat anti-tracking functies van Safari uitschakelen voordat je effectief iets in je winkelmandje krijgt, dat heb ik niet getest. De knop zou je sowieso zichtbaar moeten kunnen maken.

[ Voor 16% gewijzigd door bibi2205 op 22-04-2021 14:07 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:00
m.z schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:55:
[...]

Herkenbaar, ik heb een black and white build en dit is de enige kleur die er straks uitspringt. Alsnog ben ik er over aan het denken om de kaart verticaal te gaan plaatsen, dus valt het misschien minder op :p
Wel oppassen met het verticaal plaatsen! In het ervaringen topic heb ik berichten gelezen dat de vaporchamber niet goed werkt in de verticale stand en de hotspot temps al snel veel te hoog worden.
Wellicht iets om rekening mee te houden voordat je aan de gang gaat.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• m.z
JohnnyV76 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:11:
[...]

Wel oppassen met het verticaal plaatsen! In het ervaringen topic heb ik berichten gelezen dat de vaporchamber niet goed werkt in de verticale stand en de hotspot temps al snel veel te hoog worden.
Wellicht iets om rekening mee te houden voordat je aan de gang gaat.
Oké, thanks voor aangeven. Ik zal ook eens op dat forum kijken.

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Moet je, na het toevoegen van het script, de pagina (https://www.amd.com/en/direct-buy/nl) trouwens verversen na een eventuele drop?
Of kan je direct op de 'add to cart' knop drukken en wordt en er eentje, na reCAPTCHA in je winkelwagen gezet?

Verwijderd

Ik zou gewoon gaan watercoolen, gaat die kaart veel langer mee, en gaat ie niet spontaan stuk terwijl er een chip te kort is.

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

bibi2205 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:06:
[...]

Als je de knop niet te zien krijgt op iOS dan doe je iets fout.. :)
[Afbeelding]
(Klikbaar, de thumbnail laat niet de hele screenshot zien. :p)

Dit is gewoon via Safari op mijn iPhone 12 mini. Door de strengere anti-bot technieken moet je mogelijk wel wat anti-tracking functies van Safari uitschakelen voordat je effectief iets in je winkelmandje krijgt, dat heb ik niet getest. De knop zou je sowieso zichtbaar moeten kunnen maken.
Verrek, het werkt ook bij mij. Als ik deze informatie nou gisteren had gehad was het misschien gelukt er een te krijgen :+

• Remth2
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-01 14:22
ronalddus schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:14:
Moet je, na het toevoegen van het script, de pagina (https://www.amd.com/en/direct-buy/nl) trouwens verversen na een eventuele drop?
Of kan je direct op de 'add to cart' knop drukken en wordt en er eentje, na reCAPTCHA in je winkelwagen gezet?
Kan direct, verversing niet nodig zover ik op part-alert ooit heb gelezen

• bibi2205
Remth2 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:29:
[...]

Kan direct, verversing niet nodig zover ik op part-alert ooit heb gelezen
Klopt.. Je kan 's morgens de website openen en de PA-knop "aanzetten" en van zodra er een drop komt op de knop klikken. Refreshen is niet nodig. :)

Ik heb nog nooit de verpakking van een GPU geknuffeld maar.. ehm, vandaag dus wel. :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6uITA4TYSmrHsKyYVbnpr-nonY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9KEHPbtzVt8ZKWAuVFnBXsP.jpg?f=fotoalbum_large

• Stoomkoker
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14-03 14:38
Lees ik nou goed dat het 1 kaart per huishouden nu is? Probeer ook een kaart voor een maatje te fixen maar kan dan het beste zijn adres gebruiken?

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-05 15:58
Stoomkoker schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:46:
Lees ik nou goed dat het 1 kaart per huishouden nu is? Probeer ook een kaart voor een maatje te fixen maar kan dan het beste zijn adres gebruiken?
1 zelfde kaart dus, een 6900xt en 6800xt is prima (als voorbeeld)

• MartinPRO
bibi2205 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:41:
[...]

Klopt.. Je kan 's morgens de website openen en de PA-knop "aanzetten" en van zodra er een drop komt op de knop klikken. Refreshen is niet nodig. :)

Ik heb nog nooit de verpakking van een GPU geknuffeld maar.. ehm, vandaag dus wel. :D
[Afbeelding]
Nice. Wel gewoon track&trace ontvangen? Hier staat in progress :(

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-05 13:43
Gefeliciteerd allen die het gelukt is!
Voor mij is het balen, weer de drop gemist. Zou het nog zin hebben vandaag de drop in de gate te houden?

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 10:41
[...]

code:
1

Ik krijg het op een mobiele telefoon niet werkend. Ik ga naar de pagina van het product, bijv. https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl, vervolgens klik op de bookmark in Chrome op mobiel maar er verschijnt geen button (getest in Chrome/Safari en Firefox op mobiel). :?

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:37
Fancyland schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:18:
Gefeliciteerd allen die het gelukt is!
Voor mij is het balen, weer de drop gemist. Zou het nog zin hebben vandaag de drop in de gate te houden?
Ik hou de PartAlert tijdens het werk gewoon open op de achtergrond en hou die constant in de gaten. De kans is wel heel klein op een drop alleen, maar je weet het nooit ;)

Voor de mensen met Discord push notification problemen: vergeet op je desktop overigens niet Discord uit te zetten zodra je weg gaat, als die actief is worden er schijnbaar geen meldingen naar je telefoon gestuurd.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Jabadabadoe1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Weet iemand hoe het komt dat de reCAPTCHA plaatjes soms helemaal niet verschijnen nadat je het vinkje heb gezet? Of een manier om dat te versnellen? (ik test het uit bij de 2 beschikbare CPU's)
Melvin44 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:47:
Heb vandaag voor het eerst een bestelling kunnen plaatsen. Zodra die geleverd is zou ik best willen proberen om een gpu voor iemand anders te kunnen scoren en voor MSRP te verkopen, maar AMD vindt het niet zo leuk als je meerdere kaarten koopt, of wel?
Ik bied me aan als gewillige klant voor een 6800 xt _/-\o_

• caramba6667
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-04 18:24
Staat er wel eentje te koop in V/A
Een Midnight Black Editie

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:38

scorpie

Supra Addict

caramba6667 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:23:
Staat er wel eentje te koop in V/A
Een Midnight Black Editie
Ja voor een goede scalperprijs. Ik hoop dat ie er lang van mag blijven genieten :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 14:00
Soepstengel schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:21:
[...]

Ik hou de PartAlert tijdens het werk gewoon open op de achtergrond en hou die constant in de gaten. De kans is wel heel klein op een drop alleen, maar je weet het nooit ;)

Voor de mensen met Discord push notification problemen: vergeet op je desktop overigens niet Discord uit te zetten zodra je weg gaat, als die actief is worden er schijnbaar geen meldingen naar je telefoon gestuurd.
Dat is een gouden tip bedankt.

• caramba6667
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-04 18:24
scorpie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:26:
[...]

Ja voor een goede scalperprijs. Ik hoop dat ie er lang van mag blijven genieten :)
Ja zoiets heb ik hem ook maar laten weten.

• Thijn09
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04-2021
Is er al een drop geweest vandaag of ben ik op tijd? :9

• rgs19
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11-2021
Thijn09 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:44:
Is er al een drop geweest vandaag of ben ik op tijd? :9
De drop was gisteren

• Thijn09
Serieus? Dus vandaag wordt er niks verwacht? sinds wanneer is de drop van 6900 xt op een woensdag.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Soepstengel schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:21:
[...]

Hoe kom ik in PartAlert? De invite linkt werkt niet voor me :-(

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• Tirinium
Thijn09 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:48:
[...]

Serieus? Dus vandaag wordt er niks verwacht? sinds wanneer is de drop van 6900 xt op een woensdag.
AMD heeft kennelijk vorige week gezegd dat drops random komen, vorige weekw as het op vrijdag nu op woensdag ik hoop natuurlijk ook nog op een drop vandaag maar ben bang dat we nu constant moeten monitoren.

• wauwwie
Jabadabadoe1 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:21:
Weet iemand hoe het komt dat de reCAPTCHA plaatjes soms helemaal niet verschijnen nadat je het vinkje heb gezet? Of een manier om dat te versnellen? (ik test het uit bij de 2 beschikbare CPU's)

[...]
Dan heeft Google al vastgesteld dat jij geen bot bent.

6800XT/6900XT, maakt niet uit. Hopelijk ben ik er de volgende keer wel op tijd bij en kan ik de knop zichtbaar maken.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:37
stin00 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:48:
[...]

Gebruik anders even de zoekfunctie: Zeryth in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" }:O

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Thijn09
[quote]Postman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:47:
[...]

Phoe... dat scheelt nogal. Dan hoef ik vandaag gelukkig niet de hele dag te wachten. Maar baal wel dat het steeds random drops zijn over de hele week met verschillende tijden. Kan hier echt geen rekening mee houden.

• Alexander80
  • Laatst online: 26-09-2024
Tirinium schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:55:
[...]

AMD heeft kennelijk vorige week gezegd dat drops random komen, vorige weekw as het op vrijdag nu op woensdag ik hoop natuurlijk ook nog op een drop vandaag maar ben bang dat we nu constant moeten monitoren.
Pfff, hebben ze vast gedaan om dat de site overbelast raakt. |:( |:( |:(
Maar de gamers zijn weer in het nadeel op deze manier, heb geen tijd om constant te monitoren :( :(

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05-2025
stin00 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:48:
[...]

Het is niet meer mogelijk om de discord te joinen.

• izzet3838
Alexander80 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:00:
[...]

Pfff, hebben ze vast gedaan om dat de site overbelast raakt. |:( |:( |:(
Maar de gamers zijn weer in het nadeel op deze manier, heb geen tijd om constant te monitoren :( :(
Weet ik niet zeker hoor heb de indruk dat er meer tweakers de laatste 2 weken geluk hebben gehad, die bots draaien volgens mij ook niet continu.

• Thijn09
Maar is er tot nu toe maar vaak 1x in de week een drop geweest van de 6900 xt kaarten? i

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:38

scorpie

Supra Addict

izzet3838 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:04:
[...]

Weet ik niet zeker hoor heb de indruk dat er meer tweakers de laatste 2 weken geluk hebben gehad, die bots draaien volgens mij ook niet continu.
Hebben die bots pauze dan? :p

Ik denk dat de professionele scalpers merken dat het minder zin heeft gezien ze per adres maar 1 type kaart kunnen bestellen. Met een wekelijkse drop van +/- 1500 kaarten heeft dat ook weinig zin lijkt me.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• izzet3838
scorpie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:06:
[...]

Hebben die bots pauze dan? :p
werken maar 40 uur/week :) , ging er vanuit dat amd ze kan opsporen als ze 24/7 werken vandaar, maar kan er natuurlijk naast zitten.

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

Iedereen is een scalper nu, een paar tweakers hier die van AMD een kaart hebben kunnen kopen zetten hem nu voor 500 euro winst weer op V&A, en zo blijven we bezig.

Tja, wie wil nu niet gratis geld.

Coding 4 Fun!

• Bluepr1nt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 14:53
Ik wil toch effe toevoegen. Ik heb gisteren een 6800xt mb gescoord naja in ieder geval een order confirmation. Maar ik heb geen script of niks gebruikt niet eens om de knoppen zichtbaar te maken. Ook niet gebruik gemaakt van discord ofzo.

Ik gebruik distill die 1 keer per min de website van amd checkt. En ja dit doe ik de hele dag als ik aan het werk ben op mijn computer. Nog nooit ip ban gehad. Ik kreeg een melding van distill dat die dus in stock was gisteren ik gelijk kijken ik heb wel 10 keer op check capcha geklikt voor hij het eindelijk deed. Ik was niet eens ingelogd in paypal en toch een kunnen scoren. Dus misschien is het voor jullie ook slim om distill te gebruiken?

• rgs19
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11-2021
Vincenz0 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:18:
Iedereen is een scalper nu, een paar tweakers hier die van AMD een kaart hebben kunnen kopen zetten hem nu voor 500 euro winst weer op V&A, en zo blijven we bezig.

Tja, wie wil nu niet gratis geld.
Dit dus. Vind het simpelweg een walgelijke praktijk. Daarom zou ik nooit iets kopen van een scalper of zelf gaan scalpen.

• Tirinium
Bluepr1nt schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:21:
Ik wil toch effe toevoegen. Ik heb gisteren een 6800xt mb gescoord naja in ieder geval een order confirmation. Maar ik heb geen script of niks gebruikt niet eens om de knoppen zichtbaar te maken. Ook niet gebruik gemaakt van discord ofzo.

Ik gebruik distill die 1 keer per min de website van amd checkt. En ja dit doe ik de hele dag als ik aan het werk ben op mijn computer. Nog nooit ip ban gehad. Ik kreeg een melding van distill dat die dus in stock was gisteren ik gelijk kijken ik heb wel 10 keer op check capcha geklikt voor hij het eindelijk deed. Ik was niet eens ingelogd in paypal en toch een kunnen scoren. Dus misschien is het voor jullie ook slim om distill te gebruiken?
Mijn probleem is meer dat ik de afgelopen 3x of weg was om te eten / koffie te halen en daardoor de drop miste, ik heb gewoon partalert open op mijn 3e scherm en de websites klaar staan om te bestellen maar helaas viel dat dus elke keer als ik er net even niet was.

• bibi2205
MartinPRO schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:57:
[...]

Nice. Wel gewoon track&trace ontvangen? Hier staat in progress :(
Ik heb gisteren om 23u26 de verzendbevestiging ontvangen met tracking nummer. Ik verwacht dat jouw kaart vandaag ook wel verzonden zal worden. :)
SnoopBok schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:20:
[...]

Ik krijg het op een mobiele telefoon niet werkend. Ik ga naar de pagina van het product, bijv. https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl, vervolgens klik op de bookmark in Chrome op mobiel maar er verschijnt geen button (getest in Chrome/Safari en Firefox op mobiel). :?
Mobiele Chrome werkt inderdaad niet, Safari zou moeten lukken (ik heb geen instellingen gewijzigd en bij mij werkt het). Opera (op Android) is hier ook al genoemd als werkende browser.

Intussen mijn kaart geplaatst..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBeKogFq29_48ZiAl6lNZ3tkSV8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3dytFja9eTvo7PM2bo7mTur.jpg?f=fotoalbum_large
Misschien moet ik nu maar eens de moeite doen om de kleuren van mijn geheugen/moederbord aan te passen.. :p (En even aankijken hoe mijn 660W voeding het doet, zeker als er binnenkort een 5900X komt ipv de 5600X.)
Thijn09 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:06:
Maar is er tot nu toe maar vaak 1x in de week een drop geweest van de 6900 xt kaarten? i
Tot hiertoe (zie ook de topicstart) was het inderdaad 1 drop per week, met uitzondering van de 6800XT MB release op woensdag en reguliere drop op donderdag. Vorige week ging echter het gerucht dat de drops vanaf nu random zouden zijn, dus we zullen even moeten afwachten hoe het verder evolueert. Ik zou er sowieso rekening mee houden dat er maar 1 drop per week zal zijn, er kruipt ook enorm veel werk in het (manueel) verifiëren van de orders.

[ Voor 20% gewijzigd door bibi2205 op 22-04-2021 17:29 ]

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 10:41
bibi2205 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:24:
[...]

Ik heb gisteren om 23u26 de verzendbevestiging ontvangen met tracking nummer. Ik verwacht dat jouw kaart vandaag ook wel verzonden zal worden. :)

[...]

Mobiele Chrome werkt inderdaad niet, Safari zou moeten lukken (ik heb geen instellingen gewijzigd en bij mij werkt het). Opera (op Android) is hier ook al genoemd als werkende browser.

Intussen mijn kaart geplaatst..
[Afbeelding]
Misschien moet ik nu maar eens de moeite doen om de kleuren van mijn geheugen/moederbord aan te passen.. :p (En even aankijken hoe mijn 660W voeding het doet, zeker als er binnenkort een 5900X komt ipv de 5600X.)
Ik heb een Android device, ik bedoelde met Safari eigenlijk Opera browser, maar ook daar krijg ik het niet mee voor elkaar..

• Autovisie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06-2022
Ik zit er weer half klaar voor. De laatste 2 drops gemist, de vrijdag en gisteren blijkbaar. Fingers crossed dat er vandaag wat komt en ik een 6700XT kan bemachtigen

• sirbarley
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-06-2021
volgens mij hebben ze alleen bij een '' nieuwe release'' 2 keer in 1 week en drop gedaan.

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 22:09
Autovisie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:31:
Ik zit er weer half klaar voor. De laatste 2 drops gemist, de vrijdag en gisteren blijkbaar. Fingers crossed dat er vandaag wat komt en ik een 6700XT kan bemachtigen
Wacht er was gister een drop?

• Melvin44
Yep.

• computerjunky
.

[ Voor 99% gewijzigd door computerjunky op 22-04-2021 17:54 ]

• computerjunky
Die staat niet op de eerste pagina. Was het ales of alleen 1 type kaart of zo ?

Edit: lekker vage dubbele quote door een site error hehe.

[ Voor 12% gewijzigd door computerjunky op 22-04-2021 17:54 ]

• Melvin44
computerjunky schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:53:
[...]

Die staat niet op de eerste pagina. Was het ales of alleen 1 type kaart of zo ?
Voor zover ik weet was het dé drop. Alles dus.

• computerjunky
Melvin44 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:54:
[...]

Voor zover ik weet was het dé drop. Alles dus.
Lekker dan ik maak speciaal vandaag 4 uur vrij van half 6 tot half 10. Zo naait amd echt de echte klanten weer.

• filthymushroom
computerjunky schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:55:
[...]

Lekker dan ik maak speciaal vandaag 4 uur vrij van half 6 tot half 10. Zo naait amd echt de echte klanten weer.
Het lijkt er niet makkelijker van te worden. Daarentegen hebben wel veel tweakers beet de laatste twee weken.

In de openings post kun je een linkje naar de partalert telegram vinden, ik zou deze gebruiken en hem een duidelijke ringtone geven. Dit heeft voor mij in ieder geval goed geholpen gisteren.

• Autovisie
computerjunky schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:55:
[...]

Ja, van deze constatering dat ik er gisteren weer 1 had gemist zakte de moed me wel in de schoenen. Zelden zoveel moeite hoeven doen om wat te kunnen kopen

• computerjunky
filthymushroom schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:58:
[...]

Het lijkt er niet makkelijker van te worden. Daarentegen hebben wel veel tweakers beet de laatste twee weken.

In de openings post kun je een linkje naar de partalert telegram vinden, ik zou deze gebruiken en hem een duidelijke ringtone geven. Dit heeft voor mij in ieder geval goed geholpen gisteren.
Tja veel tweakers lijken de hele dag de tijd te hebben.. Ik ga echt niet iedere dag de hele dag achter de pc zitten voor onbepaalde tijd tot ik geluk heb...
Ik ben overigens al even lid van part alert maar ik zit simpelweg niet de hele dag achter de pc dus werkt dan alleen voor vaste dagen drops.

• tismij

tismij

???

computerjunky schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:01:
[...]

Tja veel tweakers lijken de hele dag de tijd te hebben.. Ik ga echt niet iedere dag de hele dag achter de pc zitten voor onbepaalde tijd tot ik geluk heb...
Ik ben overigens al even lid van part alert maar ik zit simpelweg niet de hele dag achter de pc dus werkt dan alleen voor vaste dagen drops.
zat gisteren ook niet achter de computer, melding op telefoon naar computer gelopen en gestart en toen nog tijd zat om te bestellen.
Alleen een beetje geluk hebben dat je in de buurt van je computer bent of dat het lukt om op je telefoon te bestellen.

• Autovisie
tismij schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:02:
[...]

zat gisteren ook niet achter de computer, melding op telefoon naar computer gelopen en gestart en toen nog tijd zat om te bestellen.
Alleen een beetje geluk hebben dat je in de buurt van je computer bent of dat het lukt om op je telefoon te bestellen.
Helaas grote delen van de dag niet in de buurt van een pc en te druk om via telefoon te doen. Zal voor veel anderen ook gelden, maar blijft vervelend.

Wie heeft zijn glazen bol te leen?
Pagina: 1 ... 154 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord