Ik heb me vanmorgen voorbereid, geld op de rekening, geluid op mijn telefoon aangezet vanwege de telegram-groep. (heb normaal altijd het geluid uit), zit ook de gehele dag op 4G.
PS, de volgorde is weer veranderd! net stond de 6800 bovenaan
Nu:
5800x, 6900 XT, 6800, 6800 XT MB, etc
19:25: 5800X, 6900XT, 6800, 6700XT, 6800XT
[ Voor 23% gewijzigd door m.z op 21-04-2021 19:26 ]
🎉🎉🎉
Of zou er aan al die changes te zien vanavond misschien al wat gebeuren?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb zojuist een meldingen gekregen, maar alles is out of stockscorpie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:39:
Ik moet zeggen.. nu het eerder aangenomen drop moment van donderdagavond weer begint te naderen, gaat mijn hoop op het verkrijgen van een videokaart toch weer een nieuwe impuls krijgen!
Of zou er aan al die changes te zien vanavond misschien al wat gebeuren?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
ik kijk meteen nadat de melding was gekomen en weer nooit een add to chart gezien... terwijl nu met alle cookie en anti tracking instellingen goed had gezet... ik snap het echt niet meer.
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Please complete the reCAPTCHA challenge.
En nu weer een ban? Weer zonder F5 of what ever dan ook, dus ze zijn in ieder geval wel weer met 1 en ander bezig.
Sinterklaas wil bier !
Net als ik, er was denk ik maar heel kortstondig te bestellen?FireBladeX schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:40:
Weer gemist... echt![]()
![]()
![]()
ik kijk meteen nadat de melding was gekomen en weer nooit een add to chart gezien... terwijl nu met alle cookie en anti tracking instellingen goed had gezet... ik snap het echt niet meer.
bleef ook hangen in de captcha.. dat ik hem wel had voltooid, maar nog steeds moest voltooien.caramba6667 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:42:
Ik heb geen idee dof er een drop is geweest, zag wel dingen veranderen, kreeg tussendoor vreemde meldingen Confirm you're not a robot
Please complete the reCAPTCHA challenge.
En nu weer een ban? Weer zonder F5 of what ever dan ook, dus ze zijn in ieder geval wel weer met 1 en ander bezig.
uit gegaan en weer geprobeerd
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Ik heb 20 seconden geleden een 6700xt in mijn winkelwagentje gestopt. Misschien loop jullie iets te hard van stapel. Blijven proberen.Valigarmanda schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:42:
[...]
Net als ik, er was denk ik maar heel kortstondig te bestellen?
Bij mij was ie 658,14 EUR, vreemdMaZo schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:43:
Wat hebben jullie betaald voor je 6800 XT Midnight Black? Gek genoeg is de totaalprijs EUR 785 bij mij.
Zelfde adres en betaalmiddel?MartinPRO schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:44:
Voor 2e x op rij kunnen bestellen. Vrijdag een 6900xt voor mezelf en vandaag een 6800 voor m'n broertje. Kan hij mooi zijn 1660 vervangen. Hopelijk wordt m'n order niet geannuleerd
Kan iemand mij echt helpen. Nu de tweede week oprij en ik krijg pas add to cart te zien na 10 minuten wanneer alle stock al voorbij isFireBladeX schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:40:
Weer gemist... echt![]()
![]()
![]()
Heb de 6900XT besteld
Had bijna de 6800XT MB, maar die kwam niet in mijn mand terecht...
De 6800XT (of MB versie had mijn voorkeur, dus mocht iemand willen ruilen met bijbetaling van jouw kant, let me know).
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Andere creditcard, wel zelfde PayPal en adres. Als het goed is zou het niet uit moeten maken, aangezien zhet een andere SKU is. We zullen het wel zien.. Als ze mijn eerste kaart maar niet annuleren.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
script om in mandje te gooien werkte niet maar daarna script om knoppen zichtbaar te maken was genoeg om te kunnen bestellen.
Ging niet eens heel traag, van "in mandje" tot aan besteld was minder dan een minuut.
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Iemand interesse om de 6800 te ruilen voor de 6800 XT Midnight Black wanneer ik deze binnen heb?
[ Voor 4% gewijzigd door Zace op 21-04-2021 19:48 ]
Nee, wel om van je over te nemen!Zace schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:48:
Lijkt erop dat ik een 6800 heb kunnen afrekenen.
Iemand interesse om de 6800 te ruilen voor de 6800 XT Midnight Black wanner binnen?
Hier exact hetzelfde gedaan, en ook een 6700XTtismij schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:47:
ook mooi 6700xt kunnen scoren.
script om in mandje te gooien werkte niet maar daarna script om knoppen zichtbaar te maken was genoeg om te kunnen bestellen.
Ging niet eens heel traag, van "in mandje" tot aan besteld was minder dan een minuut.
Lijkt me redelijk positief, nu wachten op levering.
Voor de 6700XT is zo'n GPU steuntje ook nuttig of zijn die nog vrij licht?
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
In firefox wel, recaptcha >could not be added.
Ondertussen is de bestelknop wel zichtbaar in chrome, wel recaptcha maar die hoef je alleen aan te vinken 'i'm not a robot' en ook daar could not be added.
En juist wanneer ik mijn creditcard heb lopen toppen voor de 6800xt
Knop is er nog maar item could not be added na recaptcha. En ik zit al te klikken sinds PartAlert de melding deed.Bluepr1nt schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:51:
Lijkt wel of de 6900xt nog steeds beschikbaar is ofzo? Is dat bij jullie ook?
Nu is alles weg, behalve de CPU'sBluepr1nt schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:50:
Ik heb gewoon zonder script of iets kunnen bestellen, echt een wonder. Naja even wachten tot daadwerkelijke levering natuurlijk.
nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee (is ongeveer het aantal pogingen om add to cart te doen met captcha)Bluepr1nt schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:51:
Lijkt wel of de 6900xt nog steeds beschikbaar is ofzo? Is dat bij jullie ook?
altijd fail fail fail fail fail fail.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Hier ook, verschilklende browsers en pihole uit. Niks werkte.scorpie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:53:
Ik snap er werkelijk waar geen jota van.. buttons waren zichtbaar, heb het zowel in chrome als firefox geprobeerd (incognito), zowel op pc als mac, op alle combinaties de captcha correct opgelost, ratel ratel.. en hoppa geen product aan je mand kunnen toevoegen..
en heb de mail ontvangen. NICE, sorry NOICE. (nu hopen dat de rest bevestigd wordt
Er is gewoon geen vooraad meer. drop was al 10 minuten geleden en was altijd binnen 10 seconden op.. waarom zou je nu nog na 10 minuten uberhaupt iets in je winkelwagetje kunnen krijgen?scorpie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:53:
Ik snap er werkelijk waar geen jota van.. buttons waren zichtbaar, heb het zowel in chrome als firefox geprobeerd (incognito), zowel op pc als mac, op alle combinaties de captcha correct opgelost, ratel ratel.. en hoppa geen product aan je mand kunnen toevoegen..
Ik had vanavond een 6800 in mn mandje en kon ook naar Paypal door, maar daar kreeg ik een melding dat ik mijn gekoppelde Rabobank rekening niet kon gebruiken voor deze betaling. Paar weken terug had ik hetzelfde met de 6900xt. Maar tussendoor heb ik een 6800xt kunnen kopen met 0,00 euro op mn Paypal tegoed.
Misschien handig om erbij te zetten dat het handig kan zijn om een bedrag op je Paypal account te zetten om zeker te zijn dat je kan betalen (als je het kan missen)
Dat lijkt me wel, wss versturen ze deze kaarten tegelijkertijd met die van vorige week vrijdag.MrImpulsive schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:54:
Zou dit nu de 'drop van de week' zijn geweest?
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Denk het wel.MrImpulsive schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:54:
Snap het niet. Om .41 heb ik nog de bestelling geplaatst. Browser die mij het meeste geluk bied: OperaFireBladeX schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:40:
Weer gemist... echt![]()
![]()
![]()
6800 in dit geval gepakt. Geen script of iets gebruikt. PayPal ook nog rustig inloggen met app verificatie erop.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Erg vreemd. Ik heb de pi.hole en was van 4G weer teruggeschakeld naar Wi-Fi. Ik heb de bestelling kunnen doen. Vooralsnog leek het af te wisselen tussen wel/geen stock, maar weet niet 100% zeker.XWB schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:53:
[...]
Hier ook, verschilklende browsers en pihole uit. Niks werkte.
Ik ben er bang voor. Maar ik blijf het morgen en overmorgen wel in de gaten houden. Het probleem is niet die recaptcha, het probleem is de onzichtbare bestelknop. En te vaak moeten bevestigen dat je werkelijk je gekozen kaart aan het mandje wil toevoegen.MrImpulsive schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:54:
Dan heb je hem niet en was stock al weg.Robertheinst schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:56:
Hmmm, 6900xt in m'n mandje kunnen krijgen, gegevens ingevuld, betaald met Visa en daarna terug naar de shop pagina gestuurd....had ik niet iets van een bevestigingsmail moeten krijgen of hoort dat even te duren?
Check je spam. Daar kwamen de berichten voor mij binnen twee weken geleden.Robertheinst schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:56:
Hmmm, 6900xt in m'n mandje kunnen krijgen, gegevens ingevuld, betaald met Visa en daarna terug naar de shop pagina gestuurd....had ik niet iets van een bevestigingsmail moeten krijgen of hoort dat even te duren?
Credit card en paypal geprobeerd. Moedeloos van te worden. 2de week dat ik voor de tickers van partalert afgaan al in het mandje had.
Aiaiaiaiai......
Jij denkt dat ik een post plaats terwijl ik een GPU probeer te bestellen?Tmaster schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:54:
[...]
Er is gewoon geen vooraad meer. drop was al 10 minuten geleden en was altijd binnen 10 seconden op.. waarom zou je nu nog na 10 minuten uberhaupt iets in je winkelwagetje kunnen krijgen?
[ Voor 0% gewijzigd door scorpie op 21-04-2021 20:01 . Reden: typo's ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dan ben je dus te laat geweest. Als je geen confirmation scherm te zien krijgt met een ordernummer en direct naar de shop terug gaat is de voorraad nul.joske83 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:57:
heb ze allemaal in het mandje gehad en kunnen 'afrekenen' geen enkele komt er door. Sprong gewoon terug naar het scherm van de shop na de place order.
Credit card en paypal geprobeerd. Moedeloos van te worden. 2de week dat ik voor de tickers van partalert afgaan al in het mandje had.
Hier hetzelfde, liep in het park en het duurde minstens 3 minuten totdat ik op een browser de "Add to cart" knop pas zag. Daarna bestelling doorlopen en terug op amd.com zonder bevestiging... @#$#@$.
Naja, ik ben zo desperate dat ik maar ook deze browser ga installeren... Of toch scripts... Maar snap dan niet hoe al deze tweakers zonder script hebben besteld... 😶Hupske schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:55:
[...]
Snap het niet. Om .41 heb ik nog de bestelling geplaatst. Browser die mij het meeste geluk bied: Opera
6800 in dit geval gepakt. Geen script of iets gebruikt. PayPal ook nog rustig inloggen met app verificatie erop.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
0 euro is standaard en zegt niets over de voorraad. Het betreft namelijk een reservering en bedrag wordt pas ingevuld bij bevestiging.Mitchrps schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:58:
Weer zonder problemen in het mandje, afrekenen met creditcard lijkt onmogelijk hier. Creditcard schermpje is altijd erg lastig om te laden, als die eenmaal doorgaat staat er 0 euro.. dan weet je alweer hoelaat het is.
gewoon kunnen bestellen en afrekenen met paypal, alleen creditcard aan paypal gekoppeld that's it.joske83 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:57:
heb ze allemaal in het mandje gehad en kunnen 'afrekenen' geen enkele komt er door. Sprong gewoon terug naar het scherm van de shop na de place order.
Ging erg snel regelmatig bij andere bestellingen langer moeten wachten voor bestelling afgerond was, moet wel zeggen dat ik meteen paypal ingelogd heb en toen ging klikken op bestellen.
Ik heb ook al het bedrag daar gehad op die plek, staakte de site alsnog. Daarom ga ik er van uit dat die 0 betekent dat er niks meer lukt.. kan natuurlijk ook zijn dat ik mezelf zit te pesten via mijn Belfius scherm?Postman schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:59:
[...]
0 euro is standaard en zegt niets over de voorraad. Het betreft namelijk een reservering en bedrag wordt pas ingevuld bij bevestiging.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Er kwamen net berichten dat mensen een shipping e-mail kregen. En ongeveer 15-20 minuten later is er een drop.haltom schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:01:
het word steeds meer "random" bij Amd. De vorige bestellingen zijn nog niet eens verzonden en ze "droppen" alweer.. nu op de woensdag wat volgens mij echt niemand zag aankomen. voorspelbaar zijn ze in ieder geval niet meer
Dus of het zijn de annuleringen van vorige week, of ze doen pas een drop als de vorige week verwerkt is.
Gewoon clean install houden. Browser alleen voor amd gebruiken. Desgewenst kan je nog incognito blad openen en daarin VPN aanzettenFireBladeX schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:59:
[...]
Naja, ik ben zo desperate dat ik maar ook deze browser ga installeren... Of toch scripts... Maar snap dan niet hoe al deze tweakers zonder script hebben besteld... 😶
Mijn enige script was de melding van PartAlert. Maar handmatig de browser geopend en gewoon naar amd.com gegaan, product aangeklikt en de stappen doorlopen.
Vervolgens zie je dat het Jan en Alleman wel weer gelukt is vandaag. Dan toch maar naar een scalper denk ik, ben er echt helemaal klaar mee...
Voor diegenen die het wel gelukt is, congratz...
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik weet hoe het hele payment proces werkt en het bedrag daar is totaal niets zeggend over de voorraad. Ik kan een payment aanmaken van 20.000 euro en toch op het eind alleen het bedrag in mijn winkelmandje betalen.Mitchrps schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:02:
[...]
Ik heb ook al het bedrag daar gehad op die plek, staakte de site alsnog. Daarom ga ik er van uit dat die 0 betekent dat er niks meer lukt.. kan natuurlijk ook zijn dat ik mezelf zit te pesten via mijn Belfius scherm?
Ja lastig te zeggen. Mijn order van afgelopen vrijdag is nog niet verzonden. Ik denk dat ze deze 2 batches samen voegen en morgen alles verzenden maar goed dat is een beetje giswerkPostman schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:03:
[...]
Er kwamen net berichten dat mensen een shipping e-mail kregen. En ongeveer 15-20 minuten later is er een drop.
Dus of het zijn de annuleringen van vorige week, of ze doen pas een drop als de vorige week verwerkt is.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Die gaat nog komen, de shipping e-mail druppelen nu langzaam binnen. Ze zijn dus bezig met verzenden bij Ingram Micro.haltom schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:05:
[...]
Ja lastig te zeggen. Mijn order van afgelopen vrijdag is nog niet verzonden. Ik denk dat ze deze 2 batches samen voegen en morgen alles verzenden maar goed dat is een beetje giswerk
Gok dat ze dus alle orders verwerkt hebben bij AMD, wetende hoeveel annuleringen en dergelijke en meteen nieuwe drop gestart.
stap 2 Zie dat de drop vandaag was.
Of ze hebben nu de annuleringen van afgelopen vrijdag er opnieuw ingezet. Zeker omdat tweakers hier meldden dat zij verzendbevestigingen ontvingen over hun bestelling van vrijdag.XWB schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:07:
De drop van vandaag is toch min of meer de bevestiging dat de drops nu random zijn. Bye bye vaste donderdagavond
Dat klinkt voor mij nog als het meest logische. Het duurt sowieso vijf werkdagen tot je bestelling verzonden is. In die tijd weten ze ook meteen welke bestellingen gecanceld zijn.
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/pLcWiuZasHoppKKisqOB5Bag.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CtxP4mgrV1nWbJ0rt59qdyw8.png?f=fotoalbum_large)