• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 22:09
RobinNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:20:
[...]

Er was gisteravond een drop. Donderdagavond had de website (mogelijk) wat problemen met de captcha. Zoals hierboven ook al werd gezegd werkten de scripts niet goed vergeleken met vorige week.
Ja alleen door de random meuk heb ik tot geen alert en helemaal geen kans gekregen terwijl diegene die de hele week meuk aan hebben staan om z kaarten te kopen dat wel krijgen. werkt totaal averechts zo dus.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 09:43
computerjunky schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:21:
[...]

Ja alleen door de random meuk heb ik tot geen alert en helemaal geen kans gekregen terwijl diegene die de hele week meuk aan hebben staan om z kaarten te kopen dat wel krijgen. werkt totaal averechts zo dus.
Je hoeft niet de hele week scripts aan te hebben staan. Ik heb het zelf vanaf afgelopen donderdag een beetje in de gaten gehouden, de Telegram groep en de Discord server van PartAlert gejoined en het is mij ook gewoon gelukt om een bestelling te plaatsen.

De alert werd gisteren netjes precies om 21:00u in de Discord server en de Telegram groep geplaatst.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

RobinNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:03:
Wanneer krijg je eigenlijk te horen wanneer je bestelling wordt verstuurd als je hebt besteld bij AMD (drop van vrijdag 16 april)? Ik weet niet of ze in het weekend actief zijn. Status is op dit moment Order in Process.
Ik gok dat je hem woensdag binnen hebt

Heeft het vaak fout

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

computerjunky schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:12:
Bah is er nou toch een drop geweest op een andere dag...

ZUCHT AMD.... je spekt hiermee juist scalpers en reseller en mensen die je site lam leggen. Die draaien namelijk 24/7 een script, eerlijke kopers zitten er op het vaste moment klaar voor en pissen hierdoor dus gewoon naast de pot. Dikke middelvinger naar de klanten die echt gewoon willen gamen wat mij betreft.

Je kan dan gewoon meteen stoppen met kaarten maken en alles de retail kanalen in dumpen dan hebben we namelijk ook zeker weten niets voor een normale prijs.

Had gewoon niets gedaan en volgende week een dubbele drop dan hadden eerlijke kopers zelfs meer kans gehad door het grotere aanbod.
het is geen regel ofzo hè...

Heeft het vaak fout

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
Ik las ook op PartAlert dat adblockers er voor zorgen dat de AMD check je als bot ziet. Normaal ben ik heel blij met mijn pi-hole maar nu even niet.

Mocht je een pi-hole of andere ad blockers gebruiken zet die dan even uit.
Je kunt pi-hole snel uitzetten door een bookmark aan te maken met de volgende link: "pi.hole/admin/api.php?disable=600&auth=<je pi-hole-wachtwoord>".

Privacy -> afvoer putje als je een GPU wilt kunnen scoren bij een amd.com drop.

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 22:09
RobinNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:28:
[...]

Je hoeft niet de hele week scripts aan te hebben staan. Ik heb het zelf vanaf afgelopen donderdag een beetje in de gaten gehouden, de Telegram groep en de Discord server van PartAlert gejoined en het is mij ook gewoon gelukt om een bestelling te plaatsen.

De alert werd gisteren netjes precies om 21:00u in de Discord server en de Telegram groep geplaatst.
Tja leuk maar ik heb letterlijk donderdag na 4 uur net zoals de weken ervoor tijd vrij gemaakt om het te proberen en tot kwart voor 9 gewacht daarna had ik wat anders te doen en vrijdag en vandaag ook. leuk als je dus tijd heb maar ik was niet eens in de buurt van een pc.

Ach ja OOIT kan ik weer fatsoenlijk gamen... moet nog altijd RDR2 spelen en alles wat daarna uitgekomen is en zelfs games van daarvoor.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Vandaag even de boel opnieuw ingericht in de browser, en ook inderdaad add-blockers uitgezet op AMD.

Krijg nu bij het aanklikken van de knoppen de vraag of ik geen robot ben.. en daarna probeert hij de kaart in het mandje te leggen. Lukt natuurlijk niet doordat er geen stock is, maar denk dat het met deze instelling wel moet lukken als ik vrij vlot na partalert 'm aanklik.
Zie veel goede opmerkingen en ga kijken wat ik kan verwerken in de TS.

Ook een dank aan de mensen die bepaalde zaken getest hebben met de nieuwe site, is zeer waardevolle informatie die zeker terug gaat komen in de TS.

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:39
wauwwie schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:30:
Ik las ook op PartAlert dat adblockers er voor zorgen dat de AMD check je als bot ziet. Normaal ben ik heel blij met mijn pi-hole maar nu even niet.

Mocht je een pi-hole of andere ad blockers gebruiken zet die dan even uit.
Je kunt pi-hole snel uitzetten door een bookmark aan te maken met de volgende link: "pi.hole/admin/api.php?disable=600&auth=<je pi-hole-wachtwoord>".

Privacy -> afvoer putje als je een GPU wilt kunnen scoren bij een amd.com drop.
Mijn Pihole is gisteren blijven aan staan en tot hiertoe lijkt alles nog goed te komen.. Maar voor de zekerheid best even uitzetten idd. Je kan ook in de Query log kijken wat er geblokkeerd word en al die domeinen whitelisten zodat Pihole ze niet meer kan tegenhouden. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-05 13:33
computerjunky schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:34:
[...]

Tja leuk maar ik heb letterlijk donderdag na 4 uur net zoals de weken ervoor tijd vrij gemaakt om het te proberen en tot kwart voor 9 gewacht daarna had ik wat anders te doen en vrijdag en vandaag ook. leuk als je dus tijd heb maar ik was niet eens in de buurt van een pc.

Ach ja OOIT kan ik weer fatsoenlijk gamen... moet nog altijd RDR2 spelen en alles wat daarna uitgekomen is en zelfs games van daarvoor.
Same here. RDR2 ready to go alleen PCtje trekt het niet....

An unexpected error has occurred

• bibi2205
Volgens onze Duitse vrienden van hardwareluxx (waarvan iemand contacten zou hebben bij AMD/DR) gaan ze vanaf nu random drops doen met telkens een andere botprotectie zodat ze scripters/bots zoveel mogelijk blokkeren.. We gaan het zien. :)
Das rotierende Verfahren ist seit heute aktiv ;-) Außerdem soll sich der Botschutz jede Woche ändern, so können die Scripte nicht aufs Verfahren angepaßt werden.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
bibi2205 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:43:
[...]

Mijn Pihole is gisteren blijven aan staan en tot hiertoe lijkt alles nog goed te komen.. Maar voor de zekerheid best even uitzetten idd. Je kan ook in de Query log kijken wat er geblokkeerd word en al die domeinen whitelisten zodat Pihole ze niet meer kan tegenhouden. :)
Kan, maar dan zet ik hem liever even uit tijdens een drop. Het uitzetten is zo gebeurd, maar wel weer een extra handeling.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:38

scorpie

Supra Addict

bibi2205 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:59:
Volgens onze Duitse vrienden van hardwareluxx (waarvan iemand contacten zou hebben bij AMD/DR) gaan ze vanaf nu random drops doen met telkens een andere botprotectie zodat ze scripters/bots zoveel mogelijk blokkeren.. We gaan het zien. :)

[...]
Aan de ene kant; heel mooi! Aan de andere kant.. die enigszins voorspelbare dagen en tijden waren voor mij in elk geval mijn enige mogelijkheid om aan zo'n gpu te komen.. :(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Remth2
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-01 14:22
bibi2205 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:59:

[...]
Ben benieuwd of het dan nu ineens aanstaande maandag ofzo of dinsdag weer een drop is :P #laatmaarkomen
scorpie schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:25:
[...]

Aan de ene kant; heel mooi! Aan de andere kant.. die enigszins voorspelbare dagen en tijden waren voor mij in elk geval mijn enige mogelijkheid om aan zo'n gpu te komen.. :(
Klinkt mij ook een beetje alsof het voor de bots en script mensen makkelijker gemaakt wordt. Een PartAlert kan immers ook nog de boel volgen, dus zo geweldig zijn die anti bot middelen niet.

Maar we gaan het meemaken inderdaad.

• Remth2
Postman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:38:
[...]

Klinkt mij ook een beetje alsof het voor de bots en script mensen makkelijker gemaakt wordt. Een PartAlert kan immers ook nog de boel volgen, dus zo geweldig zijn die anti bot middelen niet.

Anderzijds, die donderdag was voorspelbaar en trok ook scripters aan.

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-03 14:32
Hmm, nog steeds bevestiging van AMD. Kreeg alleen bericht van PayPal dat er geld is afgeschreven is. Zal dit komen, omdat het weekend is?

• Remth2
MartinPRO schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:13:
Hmm, nog steeds bevestiging van AMD. Kreeg alleen bericht van PayPal dat er geld is afgeschreven is. Zal dit komen, omdat het weekend is?
Gewoon geduld hebben, komt vanzelf

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:05
Thank you for ordering from AMD.com Online Store on 16 April 2021. The following email is a summary of your order. Please use this as your proof of purchase.

Please note that your order has been processed and can no longer be changed or cancelled.

🎉 Hier nu ook bevestigd.

De track en trace, is dat een hele dag of specifieker per uur hoelaat ze komen?

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-04 18:25
Source90 schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:22:
Thank you for ordering from AMD.com Online Store on 16 April 2021. The following email is a summary of your order. Please use this as your proof of purchase.

Please note that your order has been processed and can no longer be changed or cancelled.

🎉 Hier nu ook bevestigd.

De track en trace, is dat een hele dag of specifieker per uur hoelaat ze komen?
Hier ook bevestigd. :)

De Track en Trace heeft helaas een hele grote window over de hele dag, omdat het via DHL Express (zakelijk) is.

• Source90
SleepyPanda schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:10:
[...]

Hier ook bevestigd. :)

De Track en Trace heeft helaas een hele grote window over de hele dag, omdat het via DHL Express (zakelijk) is.
Ai, dat is ruk. Komende drie dagen werk ik op locatie. Donderdag wel thuis.
Kan dagdeel thuiswerken, maar dat schiet niet op als ze geen tijdsblok aangeven qua bezorgen. 8)7
Dan maar hopen dat de tweede poging op donderdag is en hij niet "geweigerd" retour gaat.

Heeft bellen met DHL Zakelijk nog enig nut na een eerste mislukte poging, om hem op donderdag te zetten bijvoorbeeld? Zelf enkel ervaring met de particuliere tak van DHL.

• SleepyPanda
Source90 schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:45:
[...]

Kan dagdeel thuiswerken, maar dat schiet niet op als ze geen tijdsblok aangeven qua bezorgen. 8)7
Dan maar hopen dat de tweede poging op donderdag is en hij niet "geweigerd" retour gaat.

Heeft bellen met DHL Zakelijk nog enig nut na een eerste mislukte poging, om hem op donderdag te zetten bijvoorbeeld? Zelf enkel ervaring met de particuliere tak van DHL.
Oei, ja dat is vervelend. Als ik het mij goed herinner (kleine disclaimer) is de aflevering tussen 8:00 en 18:00. En stond er een knop bij om het bezorgmoment te veranderen.

Misschien dat iemand anders van de laatste drop het nog scherp heeft? :)

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:15
SleepyPanda schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:53:
[...]

Oei, ja dat is vervelend. Als ik het mij goed herinner (kleine disclaimer) is de aflevering tussen 8:00 en 18:00. En stond er een knop bij om het bezorgmoment te veranderen.

Misschien dat iemand anders van de laatste drop het nog scherp heeft? :)
Bezorgmoment was bij mij niet te veranderen. Sowieso heeft het bij mij een week geduurd voor de kaart binnen was. Donderdag besteld, volgende donderdag binnen.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-04 16:32
Toen ik de mail van Megekko kreeg met Chips te kort als titel had ik deze niet verwacht.... :P. Kan er wel om lachen ondanks de tekorten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0y56gCr_9dmA6PoxJREibwBZqVw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f6t7VZsainrGTvmgTyjahn1Z.png?f=user_large

[ Voor 0% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 18-04-2021 20:53 . Reden: laggen -> lachen, verkapte dyslect... ]

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:35

ParaWM

Pro Prutser

Sp3ci3s8472 schreef op zondag 18 april 2021 @ 18:17:
Toen ik de mail van Megekko kreeg met Chips te kort als titel had ik deze niet verwacht.... :P. Kan er wel om laggen ondanks de tekorten.
[Afbeelding]
Oh chips! Gisteren tube koelpasta besteld en vergeten de chips code te gebruiken:) Had de email ook gehad.... Zonde.

Sinterklaas wil bier !

[...]

Bellen is compleet zinloos, die passen echt niets aan want dat mag alleen de afzender. En Digital River is een stenenmuur, tenminste je hebt meer kans om tegen een muur te praten dan daar iets voor elkaar te krijgen.

Er zijn een paar (letterlijk 3 tot op heden) mensen geweest die hier bevestigd hebben dat ze een andere levertijd moment hadden en ook konden aanpassen. De window was dan sowieso niet van 8u tot 18u en ze woonden allemaal in Nijmegen of daar vlakbij.

Mijn advies: plak een briefje op de deur voor de DHL bezorger of hij de zending afkomstig van AMD bij de buren wil afgeven.
Het adres via DM gestuurd, ik denk dat iedereen wel snapt dat dit soort info niet publiek hoeft te staan hier.

• Remth2
Postman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:21:
Zie veel goede opmerkingen en ga kijken wat ik kan verwerken in de TS.

Ook een dank aan de mensen die bepaalde zaken getest hebben met de nieuwe site, is zeer waardevolle informatie die zeker terug gaat komen in de TS.
Waar staat de TS voor?

• HelTrooper
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-05 11:48
Topic start?

• jelorono
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 09:56
[...]

Postman schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:35:
[...]

Bellen is compleet zinloos, die passen echt niets aan want dat mag alleen de afzender. En Digital River is een stenenmuur, tenminste je hebt meer kans om tegen een muur te praten dan daar iets voor elkaar te krijgen...
Dit klopt niet helemaal. Je kan contact opnemen met de klantenservice van Ingram Micro (de onderaannemer van Digital River in NL) en zij kunnen je in veel gevallen wel verder helpen. Ik had perongeluk een fout gemaakt mbt het afleveradres. Zij hebben dit voor mij opgelost. Moet je uiteraard wel snel zijn. :)
jelorono schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:36:
[...]

[...]

Dit klopt niet helemaal. Je kan contact opnemen met de klantenservice van Ingram Micro (de onderaannemer van Digital River in NL) en zij kunnen je in veel gevallen wel verder helpen. Ik had perongeluk een fout gemaakt mbt het afleveradres. Zij hebben dit voor mij opgelost. Moet je uiteraard wel snel zijn. :)
Dit soort informatie zou ik graag in de TS verwerken, heb je toevallig ook een nummer van Ingram Micro?

Google zegt 0416 674 111, klopt dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Postman op 19-04-2021 07:42 ]

• jelorono
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 09:56
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:41:
[...]

Dit soort informatie zou ik graag in de TS verwerken, heb je toevallig ook een nummer van Ingram Micro?

Google zegt 0416 674 111, klopt dat?
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice afdeling van Ingram Micro:
  • Customer Service
  • De afdeling Customer Service is telefonisch bereikbaar op werkdagen
  • van 09.00 tot 17.30.
  • Telefoon: (030) 246 45 00
  • Fax: (030) 246 55 00
  • E-mailadres: customer.service.nl@ingrammicro.com

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-05 01:39
gaan ze allemaal ingram bellen heb je nog een gpu over
jelorono schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:59:
[...]

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice afdeling van Ingram Micro:
  • Customer Service
  • De afdeling Customer Service is telefonisch bereikbaar op werkdagen
  • van 09.00 tot 17.30.
  • Telefoon: (030) 246 45 00
  • Fax: (030) 246 55 00
  • E-mailadres: customer.service.nl@ingrammicro.com
Bedankt, heb deze post ook toegevoegd aan de gepinde posts.

Update 9:42u: @1337Steven1337 heeft zojuist contact gehad met IG en die konden nog niets voor hem betekenen omdat de order nog niet is doorgezet. Dit gebeurt waarschijnlijk dus pas bij de Shipping Confirmation e-mail (nummer 3), of ergens in de uren daarvoor.
Met dit gegeven is IG bellen dus niet echt een optie als je de derde e-mail pas na 23u ontvangt. Hij gaat nu nog proberen om AMD Benelux te bellen en kijken of ze daar adres kunnen wijzigen.

[ Voor 30% gewijzigd door Postman op 19-04-2021 09:45 ]

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 09:09
Vorige week was de drop ineens op een andere dag. Ik ben al lid van een discord die hier gepost is maar die had vrijdag geen melding van voorraad helaas. Heeft iemand nog een tip om voorraad in de gaten te houden? Het was al moeilijk genoeg om van de bots te winnen als je op donderdag de hele middag F5'd, maar als je niet weet wanneer de drop komt is het al helemaal onmogelijk natuurlijk om van (notificatie)scripts te winnen.

• SneakyNL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-05 21:29
Ik had de part alert discord openstaan op mijn tweede scherm en kreeg tijdens een spelletje multiplayer om 21:01 een notificatie dat de 6800xt MB was gedropt. Link geklikt en meteen besteld.
Ik had wel de bookmark om de add to cart knop te forceren gebruikt, want die verscheen volgens mij niet van zichzelf.

• Tweekzor
SneakyNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:09:
[...]

Ik had de part alert discord openstaan op mijn tweede scherm en kreeg tijdens een spelletje multiplayer om 21:01 een notificatie dat de 6800xt MB was gedropt. Link geklikt en meteen besteld.
Ik had wel de bookmark om de add to cart knop te forceren gebruikt, want die verscheen volgens mij niet van zichzelf.
Heb je een invite voor me naar die discord? Heb het add to cart script wel al.

• SneakyNL
Tweekzor schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:14:
[...]

Heb je een invite voor me naar die discord? Heb het add to cart script wel al.
Staat in de OP:
Discord: https://partalert.net/join-discord

• Tweekzor
Thanks, had er overheen gelezen in de OP. Zit er in, succes allemaal weer deze week!

• dylanzw1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-05 22:19
Ik heb een mail confirmation gehad, maar als ik er heen ga en ordernummer en wachtwoord invult staat er dat er geleverd wordt met fedex. Ik hoor hier dat het bij iedereen DHL is? Heb ik iets fout gedaan ?

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-03 09:55
dylanzw1 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:35:
Ik heb een mail confirmation gehad, maar als ik er heen ga en ordernummer en wachtwoord invult staat er dat er geleverd wordt met fedex. Ik hoor hier dat het bij iedereen DHL is? Heb ik iets fout gedaan ?
Eeuhm DHL? Ik zie overal FedEx staan. En waarom 8u tot 18u? Ik bepaal toch zelf wel wanneer mijn pakket bezorgd wordt.
FedEx is de vervoerder voor AMD in USA en Canada. AMD heeft veel geld en tijd gestoken in het vinden van een partner voor het exploiteren van de webshop (Digital River) en daarom zie je deze prachtige UX, compleet vrij van fouten en inconsistenties.
DHL is dus de vervoerder in Nederland (en België? graag iemand die dit kan verduidelijken). Het betreft wel de zakelijke tak van DHL, daarom alleen levering op werkdagen, een tijdslot van 8u tot 18u en geen mogelijkheid tot aanpassen levering (uitgezonderd een paar plaatsen, waaronder Nijmegen).
Ze zending komt ook uit Tilburg (Ingram Micro) en dit is voor de hele EU zo. Vandaar ook de verzendkosten die wisselend zijn tijdens het bestellen (en vaak onterecht op 20 euro staan tot het laatste pun
t).

Staat gewoon in de informatie in de topic start.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:56
TS = Topic Start (eerste bericht).
OP = Openings post (eerste bericht)

[ Voor 9% gewijzigd door DeTjuk op 19-04-2021 10:51 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 11:18
Postman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 06:12:
[...]

En @Savages @bibi2205: vrees dat jullie het hele weekend in de stress zullen blijven, of ze moeten deze keer een uitzondering maken met alleen op werkdagen werken.

Echter heb je hiervoor nog geen GPU gekocht en kloppen je gegevens op CC of PayPal dan is het (bijna) niet voorgekomen dat een order nog geannuleerd is.
Nog niet eerder gpu gekocht. Net de 2e mail binnen, orderbevestiging met "Thank you for ordering from AMD.com Online Store on 16 April 2021. The following email is a summary of your order. Please use this as your proof of purchase."
Geduld, geduld... ben benieuwd. :9

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Savages schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:14:
[...]

Nog niet eerder gpu gekocht. Net de 2e mail binnen, orderbevestiging met "Thank you for ordering from AMD.com Online Store on 16 April 2021. The following email is a summary of your order. Please use this as your proof of purchase."
Geduld, geduld... ben benieuwd. :9
Goed nieuws!

Grote kans dat ze vandaag nog een Shipping Confirmation de deur uit gaan doen en je morgen al een DHL persoon aan de deur mag verwachten met de 6900XT :)

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Is de volgorde veranderd?

Heeft het vaak fout

• bibi2205
Lijkt mij nog dezelfde volgorde sinds de drop van vrijdag..

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-05 13:43
RobinNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:10:
[...]

Ik had EU en NL gedaan (stond aangegeven op hun Discord), maar ik denk dat enkel NL ook zou moeten werken. Als je het niet zeker weet doe je gewoon beide.
Ik had eerst inderdaad beide, maar ik ben alleen geïnteresseerd in de amd.com drops. Mijn horloge trilde vrijdag toen ik aan het gamen was en ik nam aan dat het weer een amazon link was.
Om het te resetten ben ik uit de channel gegaan en er weer in, maar het leek niet te helpen, maar ik heb nu mijn fout gevonden. Ik had de Alerts channel niet op @Mention-only gezet. Nog even de volgende drops afwachten, maar ik ben vrij zeker van mijn fout 8)7 .

• 1337Steven1337
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-03 18:42
Wat is er veranderd volgens jou dan?

• MartinPRO
We zijn alweer op maandag aangeland, maar alsnog geen bevestiging van AMD :( alleen PayPal. Hopelijk cancellen ze de boel niet :(

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

1337Steven1337 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:32:
[...]

Wat is er veranderd volgens jou dan?
Ik dacht de gpus

Heeft het vaak fout

• MrWisent
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 18:25
6900xt is nog steeds het topmodel, welke volgorde heb jij het over?
MartinPRO schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:50:
We zijn alweer op maandag aangeland, maar alsnog geen bevestiging van AMD :( alleen PayPal. Hopelijk cancellen ze de boel niet :(
Heb je überhaupt een e-mail ontvangen van AMD?

Als je wel een order ID hebt kun je eventueel nog met ze bellen, er staat een link in de TS met de informatie (00800 nummer is foutief, dus het 020 even doen).
MrWisent schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:20:
[...]

6900xt is nog steeds het topmodel, welke volgorde heb jij het over?
Op dit moment wel, maar @tailfox heeft wel gelijk dat de volgorde soms anders is/kan zijn. Dit gebeurt wel vaker gedurende de week, maar vaak is het na een refresh van de pagina al weer zoals het daarvoor ook was.

Wel interessant om dit te volgen trouwens, want in het begin (dus de maanden tot halverwege januari 2021) was dit de enige manier om een soort van indicatie te hebben op een aankomende drop. En als ze het echt willekeurig gaan doen, dan is dit soort informatie wel handig om te hebben. Of je moet weer naar Distill.io gaan en elke werkdag vanaf 14u klaar zitten :P

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-05 13:43
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
Of je moet weer naar Distill.io gaan en elke werkdag vanaf 14u klaar zitten :P
Oof, dat zou wat zijn. Ik denk dat mijn baas al lichtelijk teleurgesteld is dat ik op donderdag na 15:00 geen vergaderingen meer accepteer.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 20:32
Postman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:38:
[...]

Toch heeft een erg groot deel kaarten kunnen bemachtigen op de vrijdagavond. Ik zag aardig wat tweakers voorbij en in andere chats. Handmatig of deels met script.

Misschien denk ik verkeerd, maar als de bots een stapje voor hoorden te hebben, dan had bovenstaand denk ik, niet mogen gebeuren of in erg kleine getallen zoals afgelopen weken.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:37
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
Of je moet weer naar Distill.io gaan en elke werkdag vanaf 14u klaar zitten :P
Is distill nog wel te adviseren nu amd bots weert? Ik zit nu zelf namelijk random refreshes te doen, maar distill zou wel top zijn, maar wil niet geblocked worden uiteraard :P

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ferio schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:59:
[...]

Toch heeft een erg groot deel kaarten kunnen bemachtigen op de vrijdagavond. Ik zag aardig wat tweakers voorbij en in andere chats. Handmatig of deels met script.

Misschien denk ik verkeerd, maar als de bots een stapje voor hoorden te hebben, dan had bovenstaand denk ik, niet mogen gebeuren of in erg kleine getallen zoals afgelopen weken.
Mooi ook om het community idee te voelen door te zien dat al die Tweakers die kaarten voor redelijke prijzen op de V&A hebben gezet, oh wacht .. :/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 23:09
Is toch best redelijk

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 18:27

tismij

???

scorpie schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:08:
[...]

Mooi ook om het community idee te voelen door te zien dat al die Tweakers die kaarten voor redelijke prijzen op de V&A hebben gezet, oh wacht .. :/
Was ook mijn 1e gedachte maar als je een beetje doordenkt kan ik het me wel voorstellen.
Als je een paar honderd euro meer kan krijgen dan moet je zeker geen geld tekort hebben om hem voor minder te verkopen.
Wel licht asociaal als mensen blijven jagen op een kaart alleen maar om te verkopen.
(Maar zelfs daar valt begrip voor te hebben)
Hoge prijzen komt niet door scalpers en zelfs niet door de miners, uitsluitend de verkopende winkels (of hun leveranciers) die de kaarten af fabriek zo duur verkopen zijn schuldig.
Sommige partijen maken gewoon aso marges nu.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

tismij schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:15:
[...]

Was ook mijn 1e gedachte maar als je een beetje doordenkt kan ik het me wel voorstellen.
Als je een paar honderd euro meer kan krijgen dan moet je zeker geen geld tekort hebben om hem voor minder te verkopen.
Wel licht asociaal als mensen blijven jagen op een kaart alleen maar om te verkopen.
(Maar zelfs daar valt begrip voor te hebben)
Hoge prijzen komt niet door scalpers en zelfs niet door de miners, uitsluitend de verkopende winkels (of hun leveranciers) die de kaarten af fabriek zo duur verkopen zijn schuldig.
Sommige partijen maken gewoon aso marges nu.
Zonder al te veel offtopic te raken wil ik nog even benadrukken dat het mij om je 2e punt gaat. Dat mensen die geen GPU nodig hebben, er toch eentje proberen te snipen en aan de hoogste bieder te verkopen. We leven in een free economy, dus ik snap heel goed dat het gebeurt, maar heel solidair met je medetweakers kun je het niet noemen.

Dat iemand een kaart koopt om een vriend te helpen met een kapotte videokaart (2 maken meer kans dan 1), en die vriend heeft zelf iets weten te bemachtigen, waardoor je dus daadwerkelijk een gesealde GPU over hebt en voor, zeg +100 wil verkopen aan een medetweaker, dát noem ik solidair.

Maar nogmaals, ik snap heel goed dát het gebeurt.

• MartinPRO
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:35:
[...]

Heb je überhaupt een e-mail ontvangen van AMD?

Als je wel een order ID hebt kun je eventueel nog met ze bellen, er staat een link in de TS met de informatie (00800 nummer is foutief, dus het 020 even doen).
Nee, geen email van AMD zelf. Bij het bestellen kreeg ik wel een melding dat m'n bestelling bevestigd is. Kreeg toen gelijk email van PayPal dat er 1000eu van mijn saldo is afgeschreven.
Ferio schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:59:
[...]

Omdat veel (of iedereen) in een Discord en/of Telegram groep zit. Uiteindelijk maken die wel gebruik van bots en de kans bestaat dat die straks drops gaan missen of te laat zien en melden. Daarnaast worden daar ook regelmatig false positives gemeld, en na de vijfde geloof je het wel en mis je dus bij nummer zes wel de daadwerkelijke drop. Dus ja mensen met een bot hadden echt wel een voorsprong. Of je moet iemand hebben die elke minuut de hele week lang op F5 drukt op de AMD website :P
Soepstengel schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:04:
[...]

Is distill nog wel te adviseren nu amd bots weert? Ik zit nu zelf namelijk random refreshes te doen, maar distill zou wel top zijn, maar wil niet geblocked worden uiteraard :P
In principe wel, als je de refresh een beetje rustig instelt. Je kunt ook kiezen voor een refresh op bepaalde tijden natuurlijk. Bijv. het hele en halve uur en de 10 minuten daarop volgend en dan elke 45-60 seconden. En ook pas vanaf 15u.

• Slckaer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-05 21:39
scorpie schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:21:
[...]

Zonder al te veel offtopic te raken wil ik nog even benadrukken dat het mij om je 2e punt gaat. Dat mensen die geen GPU nodig hebben, er toch eentje proberen te snipen en aan de hoogste bieder te verkopen. We leven in een free economy, dus ik snap heel goed dat het gebeurt, maar heel solidair met je medetweakers kun je het niet noemen.

Dat iemand een kaart koopt om een vriend te helpen met een kapotte videokaart (2 maken meer kans dan 1), en die vriend heeft zelf iets weten te bemachtigen, waardoor je dus daadwerkelijk een gesealde GPU over hebt en voor, zeg +100 wil verkopen aan een medetweaker, dát noem ik solidair.

Heel erg duidelijk begrip dat dit gebeurt. Sterker nog ik ben van mening veranderd dat het budget voor een videokaart wel hoger mag zijn. Ter vergelijking kost een beetje leuke 2e hands occasion al gauw 10k en dan is een videokaart van 1000 euro die je waarschijnlijk frequenter gebruikt ineens te duur?

Nou vind ik 2x de adviesprijs wel overdreven maar als je er 2 misschien 3 jaar plezier aan hebt is het relatief wel goed te verantwoorden. Natuurlijk probeer ik de beste deal te krijgen en ik ben hoopvol dat er gelukkig wekelijks wat wordt verkocht door AMD voor de adviesprijs.

Gelukkig heb ik recent nog een 5600xt weten te scoren voor een leuke prijs van een mede-tweaker en mijn oude rx570 verkocht voor een schappelijke prijs aan een andere tweaker. Door die performance-jump snak ik nu naar nog meer performance.

Iedereen succes met jagen, ik verwacht dat er vanzelf een kans komt om wat te kopen.
MartinPRO schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:39:
[...]

Nee, geen email van AMD zelf. Bij het bestellen kreeg ik wel een melding dat m'n bestelling bevestigd is. Kreeg toen gelijk email van PayPal dat er 1000eu van mijn saldo is afgeschreven.
Maar je hebt wel een scherm gehad met een ordernummer, en zo ja heb je dat nummer nog? Je kunt nog proberen een wachtwoord op te vragen op deze website: https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage
En anders echt even telefonisch contact opnemen met AMD Benelux. Maar goed, allebei is alleen mogelijk met een ordernummer.

• Litmar
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-11-2025
MartinPRO schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:39:
[...]

Heb je je SPAM/Ongewenste box gecheckt? Daar kreeg ik hem eerder bij m'n CPU ook binnen.

• Remth2
DeTjuk schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:50:
[...]

Ah thanks, ik dacht al waar staat dat toch voor. Duidelijk!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

The GUI

ClickOps < DevOps

scorpie schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:21:
[...]

Toevallig was ik aan het snipen voor een maat en het vrijdag gelukt een 6800 te bestellen. Hij was er niet eens mee bezig. Nu heb ik een collega die me gevraagd heeft een 6800XT te bemachtigen. Ik zie het als een leuk spelletje, maar snap niet dat mensen voor hun lol (en de gains) gaan snipen...

Volvo EX40 Ultra Twin Motor MY26 | 13,2 kWp ZZW

• SneakyNL
The GUI schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:00:
[...]. Ik zie het als een leuk spelletje, maar snap niet dat mensen voor hun lol (en de gains) gaan snipen...
Je snapt niet dat mensen voor 4 keer per maand tussen de 300 en 500 euro snipen?
Amd verkoopt hun kaarten ver onder de marktwaarde, dan lok je dit soort dingen natuurlijk uit.
Ik weet dat ze weinig keus hebben wat betreft prijs en ben maar wat blij dat ze ze verkopen, maar het is niet echt een raadsel waar de huidige situatie vandaan komt.

• JanJustAMan
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-01-2024
MartinPRO schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:50:
Heb je jou spambox wel bekeken. Bij mij zat de 1e mail in de spam.

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 17:22
SneakyNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:05:
[...]

Je snapt niet dat mensen voor 4 keer per maand tussen de 300 en 500 euro snipen?
Amd verkoopt hun kaarten ver onder de marktwaarde, dan lok je dit soort dingen natuurlijk uit.
Ik weet dat ze weinig keus hebben wat betreft prijs en ben maar wat blij dat ze ze verkopen, maar het is niet echt een raadsel waar de huidige situatie vandaan komt.
Ik heb het in de afgelopen dagen in de gaten gehouden, maar zo gewild zijn die € 400-500 duurdere kaarten niet. Sommige advertenties zijn enkele weken oud en gaan vooral om 6800 (XT).

Ik kan me vergissen, maar ik vindt beetje vreemd. Kijk na Nvidea die zelf flink meer vraagt, maar wordt nu voor het dubbele bedrag aangeboden. Dit gebeurd vooral bij de topmodellen. Dit zie ik minder snel terug bij de 6900 XT die merendeels verkocht/aangeboden wordt voor €1250-1300. Alsnog snap ik dat Nvidea erg gewild is.

De 6900 XT zijn allemaal verkocht, maar zie die 400-500 duurdere kaarten nog steeds aangeboden worden. Sorry, maar betaal zelf ook liever met wat extra voor een 6900 XT, boven de adviesprijs dan ik praktisch het dubbele mag betalen voor een 6700/6800 (XT). Alsnog, losstaand van de prijs/performance van de 6900XT.
Sommige mensen willen of kunnen geen 6900XT in hun systeem kwijt. Je moet er ook maar net de voeding voor hebben om die te kunnen draaien.

Dat mensen vervolgens meer betalen voor een 6800XT dan een 6900XT kost bij AMD zelf is best onlogisch, maar met voorgaande niet geheel onbegrijpelijk. Ook is niet iedereen in de gelegenheid om bij elke drop van AMD aanwezig te zijn, of is het na de zoveelste keer misgrijpen beu en besluit dan maar hun tijd ergens anders aan te besteden en iets meer te betalen en verzekerd te zijn van een GPU van hun gading.
Nog steeds is het bij AMD een wildwestshow waarbij je maar moet gokken dat je de juiste keuze maakt, daarom kiezen sommige mensen voor bijv. een 6700XT of 6900XT terwijl ze eigenlijk iets anders willen, maar gokken dat die 2 beter verkrijgbaar zijn.

• HelTrooper
Het is echt te hopen dat de drop nog op donderdag plaatsvind. Ik moet en zal die 2de 6900 hebben voor mijn vriendin.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
HelTrooper schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:17:
Het is echt te hopen dat de drop nog op donderdag plaatsvind. Ik moet en zal die 2de 6900 hebben voor mijn vriendin.
En heet jouw vriendin toevallig CrossFire? :+

March of the Eagles

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

The GUI

ClickOps < DevOps

SneakyNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:05:
[...]

Nee ik snap het niet. De Tweakers die dat doen plegen in mijn ogen toch wel karaktermoord.

Volvo EX40 Ultra Twin Motor MY26 | 13,2 kWp ZZW

• SneakyNL
Karakterzelfmoord dan. ;)
Dat ben ik met je eens, maar dan moet je wel meer om je reputatie geven dan die extra honderden eurootjes.
Anyway, ik heb de ijzeren grip van scalpers ontdoken, dus whatever. 8)

[edit] Hoewel....order staat nog steeds op "in progress", dus mischien niet te vroeg juichen.

[ Voor 11% gewijzigd door SneakyNL op 19-04-2021 20:59 ]

• Source90
SneakyNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:58:
[...]

[edit] Hoewel....order staat nog steeds op "in progress", dus mischien niet te vroeg juichen.
Hier ook nog steeds 🤔

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
DeTjuk schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:50:
[...]

TS = Topic Starter en OP = Original Poster, al wordt TS hier idd vaak als Topic Start aangeduid. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MaZo op 19-04-2021 22:12 ]

• HelTrooper
XWB schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:10:
[...]

En heet jouw vriendin toevallig CrossFire? :+
Haha nee hoor.
Heb
2 x 5950
2 x 128 gb ram
2 x 570 moederbord
1 x 6900
Dus nog 1 x 6900 en de build kan beginnen
HelTrooper schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:12:
[...]

Haha nee hoor.
Heb
2 x 5950
2 x 128 gb ram
2 x 570 moederbord
1 x 6900
Dus nog 1 x 6900 en de build kan beginnen
Wacht dat gaat in 1 kast?
Wat voor monster voeding gebruik je daarvoor dan?

En ik dacht dat mijn 64GB RAM al aan de belachelijke kant was :p

• HelTrooper
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:15:
[...]

Wacht dat gaat in 1 kast?
Wat voor monster voeding gebruik je daarvoor dan?

En ik dacht dat mijn 64GB RAM al aan de belachelijke kant was :p
2 x Seasonic Prime TX-1000

• m.z
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:21:
[...]

Kan iemand die man hier een 6900XT geven zodat we de foto's van deze monster rig te zien krijgen? :9
Geven nog wel :> Ik wil de eerst zelf een :9

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:44
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:15:
Sommige mensen willen of kunnen geen 6900XT in hun systeem kwijt. Je moet er ook maar net de voeding voor hebben om die te kunnen draaien.

Dat mensen vervolgens meer betalen voor een 6800XT dan een 6900XT kost bij AMD zelf is best onlogisch, maar met voorgaande niet geheel onbegrijpelijk. Ook is niet iedereen in de gelegenheid om bij elke drop van AMD aanwezig te zijn, of is het na de zoveelste keer misgrijpen beu en besluit dan maar hun tijd ergens anders aan te besteden en iets meer te betalen en verzekerd te zijn van een GPU van hun gading.
Nog steeds is het bij AMD een wildwestshow waarbij je maar moet gokken dat je de juiste keuze maakt, daarom kiezen sommige mensen voor bijv. een 6700XT of 6900XT terwijl ze eigenlijk iets anders willen, maar gokken dat die 2 beter verkrijgbaar zijn.
Mwah die 6900xt draait ook wel op een deftige 650w voeding :-)
WouterL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:26:
[...]

Mwah die 6900xt draait ook wel op een deftige 650w voeding :-)
Blijf het lastig vinden. Dat het voor jou werkt zegt niets over de werking bij iemand anders. Er is een reden dat AMD 200W meer adviseert.

Bewijst wel dat een 6900XT van AMD.com voor een grotere groep mensen een betere keuze is dan ze denken.
De volgorde op de AMD website is nu definitief verandert.
5800x staat weer als enige met voorraad vooraan in de rij, gevolgd door de 2 Zen2 CPU. Daarna de RDNA2 GPU en als afsluiter de Zen3 CPU.

Fingers crossed dat bij de volgende wijziging van volgorde ook een drop volgt.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:44
Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:41:
[...]

Blijf het lastig vinden. Dat het voor jou werkt zegt niets over de werking bij iemand anders. Er is een reden dat AMD 200W meer adviseert.

Bewijst wel dat een 6900XT van AMD.com voor een grotere groep mensen een betere keuze is dan ze denken.
Nee, dan is zeker geen garantie. Wanneer je allerlei overclocks of buitenproportionele case mods in je kast hebt zitten dan kan het gauw krap worden. Voor de gemiddelde build zul je met een 6900xt niet veel meer dan 500-550w trekken..
Ook met een suboptimale 650w van bedenkelijke kwaliteit wordt het lastig.

[ Voor 5% gewijzigd door WouterL op 19-04-2021 22:49 ]

• Remth2
Hey, die drops zijn nu random he?
Laat morgen maar komen, mss is er wel een drop :P
Voor de.mensen die het niet hebben gelezen, op hardwareluxx ofzo is iemand geweest die contact zou hebben met amd en zei dat drops nu random gaan zijn haha

• m.z
Oh, oh, spannend :D

Misschien een stomme vraag; als je de bestelling doet, in winkelwagen plaats, dien je daarna een heel formulier in te vullen of gaat die via de adresgegevens van PayPal?

Verwijderd

m.z schreef op maandag 19 april 2021 @ 23:07:
Oh, oh, spannend :D

Misschien een stomme vraag; als je de bestelling doet, in winkelwagen plaats, dien je daarna een heel formulier in te vullen of gaat die via de adresgegevens van PayPal?
Er is momenteel een product wat op voorraad is. Je kan deze toevoegen aan het winkelmandje en dan kan je zelf zien hoe en wat.

• bibi2205
Bij Paypal checkout worden alle gegevens overgenomen vanuit Paypal, vandaar dat dit vaak de eerste keuze is.. Bij de voorlaatste drop ging echter Paypal onderuit tijdens het bestellen dus er hangt wel een risico aan vast. Zorg sowieso dat je ingelogd bent bij Paypal of toch minstens je toestel als vertrouwd apparaat hebt gezet zodat je geen sms-verificatie meer moet doen. Elke seconde telt. ;)

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Postman schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:45:
[...]

De volgorde op de AMD website is nu definitief verandert.
5800x staat weer als enige met voorraad vooraan in de rij, gevolgd door de 2 Zen2 CPU. Daarna de RDNA2 GPU en als afsluiter de Zen3 CPU.

Fingers crossed dat bij de volgende wijziging van volgorde ook een drop volgt.
vergeet je niet mij te taggen

Heeft het vaak fout

• SleepyPanda
Zie nu best wat annuleringen voorbij komen bij de Duitsers...

Eerste en tweede bestellingen van de 6800, 6800XT en 6900XT. Begint nu wel heel spannend te worden. :'(

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hier ook een annulering, kan helaas een collega niet blij maken. 6700XT.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

• rikadoo
  • Niet online
Postman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:23:
[...]

Balen, had je al eerder iets gekocht en zo ja, wat dan?
November een 6800, de rest was al weg. 16 februari een 6900XT als vervanger voor de 6800. En 3 dagen later nog een 6900XT.

Deze zijn allemaal op dezelfde naam/adres/creditcard besteld, via Paypal.

Het was ook een gok dus helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door rikadoo op 20-04-2021 07:29 ]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

SleepyPanda schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 01:56:
Zie nu best wat annuleringen voorbij komen bij de Duitsers...

Eerste en tweede bestellingen van de 6800, 6800XT en 6900XT. Begint nu wel heel spannend te worden. :'(
Heb bij de oosterburen al vaker gezien dat mensen zeggen nog niet iets eerder besteld te hebben, maar dat toch wel gedaan te hebben. Bijkomend probleem in Duitsland is dat Ingram Micro niet goed overweg kan met speciale tekens in straatnamen, zoals bijv. een ü. Nu maken sommige mensen daar ook misbruik van en kans bestaat dat ze bij controle die nu ook eruit gooien.
rikadoo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:27:
[...]

November een 6800, de rest was al weg. 16 februari een 6900XT als vervanger voor de 6800. En 3 dagen later nog een 6900XT.

Deze zijn allemaal op dezelfde naam/adres/creditcard besteld, via Paypal.
Tweemaal een 6900XT binnen 3 dagen en die zijn allebei geleverd?

• rikadoo
  • Niet online
Postman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:30:
[...]

Tweemaal een 6900XT binnen 3 dagen en die zijn allebei geleverd?
Yep

Remth2 schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:53:
Hey, die drops zijn nu random he?
Laat morgen maar komen, mss is er wel een drop :P
Voor de.mensen die het niet hebben gelezen, op hardwareluxx ofzo is iemand geweest die contact zou hebben met amd en zei dat drops nu random gaan zijn haha
Die informatie vanuit AMD klantenservice is ook in te nemen met een grote korrel zout. Zelfde bericht is ook al voorbij gekomen op Reddit.

Lijkt mij vrij lastig voor AMD om echt willekeurige drops te gaan doen. Niet alleen heb je te maken met capaciteit in een magazijn waar ze geen controle over hebben, ook is er veel werk gemoeid met het controleren van alle orders.
Maar goed, alles lijkt mogelijk bij AMD en we gaan het meemaken deze komende weken.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Postman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:36:
[...]

Die informatie vanuit AMD klantenservice is ook in te nemen met een grote korrel zout. Zelfde bericht is ook al voorbij gekomen op Reddit.

Lijkt mij vrij lastig voor AMD om echt willekeurige drops te gaan doen. Niet alleen heb je te maken met capaciteit in een magazijn waar ze geen controle over hebben, ook is er veel werk gemoeid met het controleren van alle orders.
Maar goed, alles lijkt mogelijk bij AMD en we gaan het meemaken deze komende weken.
zo was het anders wel eerst

Heeft het vaak fout

Pagina: 1 ... 150 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord