Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jaspermeul
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:08
Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:41:
[...]

Nope, die meldingen op PartAlert enzo waren pure trolls.
Ging het daar niet om US stock. Er staan ook dollartekens bij.

• haltom
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 22:27
heb nog steeds een 6800 in mijn mandje.. heeft het nog zin om te proberen of is de achterliggende voorraad toch op?

• wauwwie
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:06
tomic schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:39:
[...]

Bij mij komt er met cc altijd 0 euro authorise in de ICS App. Nog nooit iets anders gehad op AMD.com.

Zit zelgf ook vast op het Place your order scherm.
Beetje laat, maar ik denk dat ik het snap, ze maken een reservering en boeken pas het bedrag af na de laatste stap. Grr, en ik maar weer opnieuw proberen na €0,0. ipv door te gaan.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:23

Secsytime

Automagisch

haltom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:42:
heb nog steeds een 6800 in mijn mandje.. heeft het nog zin om te proberen of is de achterliggende voorraad toch op?
Nee, op = op

• JordyBl
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 16:33
kom nu wel via mijn checkout paypal in, maar hangt nu op digitalriver.com

• sigcafe
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 19:30
hier hetzelfde, wel een cc reserving voor het volledige bedrag. Afwachten maar...

[Voor 6% gewijzigd door sigcafe op 08-04-2021 19:43. Reden: reservering van het volledige bedrag]

• dm_unseen
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
OK, nu mijn RX 6900XT jankverhaal... (met een goed einde)

3 bladen openstaan met 3 verschillende (simpele) scripts! 2 uur voorbereiding en testen! En dan maar wachten en controleren en testen van de scripts want ze kunnen er elk moment mee ophouden!

De teleurstelling van gisteren was nog niet helemaal weg (ik zat er net naast...). Helaas allerlei errors op het moment suprême , alleen het laatste script deed het wel!
Toen ging de order er nog gewoon doorheen ook!. PayPal deed idd moeilijk maar ik was ingelogd en dus gelijk op "doorgaan" geklikt en niets afgewacht, en ziedaar de order kwam er dus doorheen. Bevestigingsmailtjes gehad en nu maar wachten op de echte verzending.

• Crim
  • Laatst online: 20:24
Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:41:
[...]

Nope, die meldingen op PartAlert enzo waren pure trolls.
Ik had er wel 1 in m'n mandje, kwam alleen niet door Paypal.

• wauwwie
sigcafe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:42:
[...]

hier hetzelfde, wel een cc reserving voor het volledige bedrag. Afwachten maar...
Is dat een reservering van €0,- of het complete bedrag?

• haltom
zo vreemd, heb meerdere malen een gpu in mijn mandje gehad alleen lukte het afrekenen niet.. jammer maar helaas. het is dat het voor een fam.lid is anders was ik hier allang mee gestopt haha. voor de mensen die er wel een hebben, veel plezier ermee. ik heb zelf een 6900xt van een mede tweaker overgenomen en dat ding is echt retesnel!

• Bartieu
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:16
Betaald via paypal, order submitted, en nu kom ik op de home page zonder bevestiging of afschrijving vna paypal...

• Autovisie
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14:56
haltom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:42:
Op payment pagina: "Due to high demand, products may become out-of-stock during the check-out proces. Orders are not secured until submitted."

Helaas pindakaas, ook voor mij.

• choogen
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Raar trouwens dat de prijzen vh bestelproces in de laatste fase lager zijn dan op AMD's shop startpagina:

(RX 6700XT)
Cart Subtotal
487.70 €
Shipping
amdSI_STANDARD_5-7_BUSINESS_DAYS
6.51 €

(verzendkosten lager eerder nog op ca. €20)

• Bartieu
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:16
choogen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:45:
Raar trouwens dat de prijzen vh bestelproces in de laatste fase lager zijn dan op AMD's shop startpagina:

(RX 6700XT)
Cart Subtotal
487.70 €
Shipping
amdSI_STANDARD_5-7_BUSINESS_DAYS
6.51 €

(verzendkosten lager eerder nog op ca. €20)
Exact hetzelfde hier, lukt de place order knop bij jou wel met verificatie??

• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19-04 22:56
Stock is al even op nu hoor, heeft geen zin meer te blijven proberen.

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - AMD RX6700XT

• choogen
  • Niet online

choogen

Bartieu schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:46:
[...]

Exact hetzelfde hier, lukt de place order knop bij jou wel met verificatie??
Nee, precies daar loopt het proces vast.

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:51
choogen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:46:
[...]

Nee, precies daar loopt het proces vast.
Maar hij zit nog steeds in mijn winkelwagentje!!! je hebt gelijk, maar wil het niet opgeven :)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik zit nog te gamen op een 980 Ti, maar sinds ik over ben naar gamen op mijn LG OLED 65 inch tv was dat leuk voor Minecraft en meer niet. Dus die 6800 komt wel van pas. Had het liefst de XT willen scoren, maar als die enkel tijdens werktijd dropt en vanavond niet dan de 6800 maar.

Bestellingreeks #10536 hier trouwens.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:42
Even snel de kinderen ophalen bij mijn ouders en BAM weer een dikke drop. Alsof het universum er maar alles aan doet om geen kaart te mogen bestellen! Heb nog snel geprobeerd met de telefoon iets te krijgen maar dat is echt niet te doen.

Ach ja volgende week maar poging 100....

Intel 10850-K | RTX-2080-TI | TRIDENT-Z-32GB | NZXT-Z73 | STRIX-Z490 | SAMSUNG-G7

• Victor Belli
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 21:58
Verzendkosten zijn eerst hoger omdat eerst de standaard verzendkosten voor wereldwijd berekend worden, pas je invult dat je in NL woont zakt de verzendprijs. Volgens mij las ik laatst hier dat het magazijn in NL staat

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:09
Paypal kwam opeens door.. maar goed te laat.. volgende week maar weer.

https://tweakers.net/i/SPcvsNiS412I2Xrq5ZsTCiMSymY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i7sVAMdAk0JGBvf7EtMPyxyJ.jpg?f=fotoalbum_large

• RedNas74
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:24
wauwwie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:44:
[...]

Is dat een reservering van €0,- of het complete bedrag?
Bij mij een reservering van het complete bedrag. €494,21 bij mij.

• FireBladeX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:40

We keep on trying.... :9

• Joosie200
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:49:
Even snel de kinderen ophalen bij mijn ouders en BAM weer een dikke drop. Alsof het universum er maar alles aan doet om geen kaart te mogen bestellen! Heb nog snel geprobeerd met de telefoon iets te krijgen maar dat is echt niet te doen.

Ach ja volgende week maar poging 100....
Denk dat jouw usericon wel van toepassing is op de Paypal outtage :+

Ik wou eigenlijk wat op de post doen. Had zo'n voorgevoel sta ik net het pakketje te droppen en hop AMD drop. Daarna als nog langs postkantoor en nog de postnl medewerker aan de mouw getrokken zodat het pakje meeging met deze lichting O-)

• meljor
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:26
Van harte jongens, mooi om te zien hoe er toch altijd weer gescoord wordt hier bij iedere drop!

Maarruh, heeft er nog iemand iets ontvangen afgelopen tijd van een NL webshop? Tis wel weer erg rustig qua leveringen volgens mij?

• choogen
  • Niet online

choogen

RedNas74 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:53:
[...]

Bij mij een reservering van het complete bedrag. €494,21 bij mij.
En dat terwijl de RX 6700XT voor €495,76 op AMD's webshop staat (nog zonder verzending).

• Apoca
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:29

Apoca

Array Technology Industry

meljor schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:56:
Maarruh, heeft er nog iemand iets ontvangen afgelopen tijd van een NL webshop? Tis wel weer erg rustig qua leveringen volgens mij?
NL webshops is gewoon niks, dan wel prijzen die nergens over gaan en 1 stuks voorraad :/

Asus C6E / Ryzen 7 3700X / Noctua NH-U12A / G.Skill Flare X 16GB / AMD RX 6900 XT / Corsair HX750i

• aaahaaap
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:40
Wel echt prutsers daar bij DR zeg, niet normaal :(

• RedNas74
  • Laatst online: 18:24
choogen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:57:
[...]

En dat terwijl de RX 6700XT voor €495,76 op AMD's webshop staat (nog zonder verzending).
Zal met de conversie van dollar naar euro te maken hebben denk ik.

• Tonymalony
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:24
Helaas was ik er te laat bij, was tussendoor eten koken en daardoor de boot gemist. Ik zie het product nog wel in mijn winkelwagen, maar na meerdere pogingen met het betaalproces is het me wel duidelijk dat het hem niet gaat worden. Mocht iemand nog z'n kaart voor een eerlijke(!) prijs kwijt willen dan houd ik me aanbevolen... :)

• Exola
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 16-04 10:54
Enige wat ik zal zeggen is; dat ik flink ben genaaid door Paypal/RD. Thanks!

• Bluepr1nt
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21:28
Heb ik een drop gemist? Was gaan sporten heb ik nog kans?

• Ferio
Wel grappig dat dat 6800xt en de midnight 6800xt tegelijk kwamen.. geen limited dus (voor nu)

• iiGamezzHN
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-04 12:08
Exola schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:14:
Enige wat ik zal zeggen is; dat ik flink ben genaaid door Paypal/RD. Thanks!
Same

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20:54
Bluepr1nt schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:21:
Heb ik een drop gemist? Was gaan sporten heb ik nog kans?
Ja jij hebt nog wel kans ;)
Ferio schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:22:
Wel grappig dat dat 6800xt en de midnight 6800xt tegelijk kwamen.. geen limited dus (voor nu)
De 6800XT is er helemaal niet geweest vanavond...

• Bluepr1nt
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21:28
MeltedForest schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:23:
[...]

[...]

Snap het niet maar zie al dat ik de drop gemist heb jammer

• Ferio
MeltedForest schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:23:
[...]

[...]

Volgens partalert dus wel.

• Exola
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 16-04 10:54
Volgende keer toch maar weer de CC erbij pakken. |:(
Al eerder gezegd: mega troll die alert. Is er niet geweest, die SKU van de 6800XT is trouwens niet eens een geldige SKU, dat is een van een test omgeving.

• haltom
alles lukt. betalen lukt niet.. enige idee hoe dit de volgende keer aan te pakken? of is het gewoon een kwestie van geluk?

• lexkalin
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 22:25
haltom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:47:
alles lukt. betalen lukt niet.. enige idee hoe dit de volgende keer aan te pakken? of is het gewoon een kwestie van geluk?
Laatste. Na iets binnen je mandje te hebben gehaald - is alleen kwestie van snelheid, goede verbinding en geluk.

• Ferio
Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:47:
[...]

Al eerder gezegd: mega troll die alert. Is er niet geweest, die SKU van de 6800XT is trouwens niet eens een geldige SKU, dat is een van een test omgeving.
Ah zo... het gaat hier zo snel af en toe dat het moeilijk te volgen is.. ;)

• tailfox
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 20:21

tailfox

Lees met korrel site

Ik heb dus de 6800 nu besteld.
Leuke kaart voor waterkoelen?

Heeft het vaak fout

• 1337Steven1337
  • Registratie: oktober 2014
tailfox schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:53:
Ik heb dus de 6800 nu besteld.
Leuke kaart voor waterkoelen?
Eyyy gefeliciteerd man! Werd tijd dat je er eentje kreeg :)
Hier iemand al een verzending van de 6800 XT Midnight Black Not Easy Available Edition?

• Dappzor
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22:02
Is er een mogelijkheid om zelf het aantal beschikbare kaarten te zien in de API? Doormiddels van een jQuery of iets dergelijks?

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

1337Steven1337 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:55:
[...]

Eyyy gefeliciteerd man! Werd tijd dat je er eentje kreeg :)
Heb dit jaar meer aan GPUs uitgegeven dan rest van de pc :9

Heeft het vaak fout

• Pedje-san
  • Laatst online: 20:55
Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:55:
Hier iemand al een verzending van de 6800 XT Midnight Black Not Easy Available Edition?
Hier nog niet..

• Stoomkoker
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 16-04 03:07
Ook nog geen verzendbevestiging wel confirmation, 6800xt lijkt wel unobtanium / mythril. Laat staan de midnight black troll edition. Hoop voor iedereen dat het deze maanden nog lukt om een kaart te krijgen.

• Fastjur
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 15-04 22:24
Okee ik snap het echt niet meer. Ik heb betaald, paypal betaling mail binnen en order submitted mail binnen. Maar nog steeds geen order confirmed & https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage geeft aan 'order not found'.

Het geld is wel al van mn bankrekening af 8)7

• Stoomkoker
Fastjur schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:07:
Okee ik snap het echt niet meer. Ik heb betaald, paypal betaling mail binnen en order submitted mail binnen. Maar nog steeds geen order confirmed & https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage geeft aan 'order not found'.

Ik was ook ongeduldig, gister submitted om 1700 vandaag pas confirmation. Komt goed

• Fastjur
  • Laatst online: 15-04 22:24
Stoomkoker schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:08:
[...]

Ik was ook ongeduldig, gister submitted om 1700 vandaag pas confirmation. Komt goed
Ok ok, dit maakt me wat hoopvoller. Ik lees hier zoveel mensen die al wel een order confirmation binnen hebben. Thanks :)

• Stoomkoker
Fastjur schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:09:
[...]

Ok ok, dit maakt me wat hoopvoller. Ik lees hier zoveel mensen die al wel een order confirmation binnen hebben. Thanks :)
Als je via paypal je order checkt via AMD dan kan je hem ook niet vinden totdat je confirmation mail hebt, had ik ook, dus denk dat je wel goed zit.

• dakari
  • Laatst online: 12:21
Had ik ook al verwijderd. Hielp niet.

• jaspermeul
dakari schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:18:
[...]

Had ik ook al verwijderd. Hielp niet.
Cache legen.

• lexkalin
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 22:25
Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:55:
Bij mij nog niet. Vanmiddag pas tweede bevestiging. Vermoedelijk morgen een verzending dus.
Fastjur schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:07:

Geef het inderdaad even geduld.

Kijk trouwens wel uit met die password recovery. Daar zit een optie op verborgen om je order te annuleren (zag ik gisteren toevallig). Zou die dus niet te vaak doen. Beste is gewoon te wachten.
lexkalin schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:23:
[...]

Bij mij nog niet. Vanmiddag pas tweede bevestiging. Vermoedelijk morgen een verzending dus.
Ja denk ik ook dat ze alles morgen gaan versturen samen met de orders van de drop van vandaag.

• Cpl_van_Zeeland
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:48
Ik heb nog een 6800 in m'n cart zitten. Heeft het nut om die daar te laten?
Cpl_van_Zeeland schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:52:
Ik heb nog een 6800 in m'n cart zitten. Heeft het nut om die daar te laten?
Vrees het niet, maar het kan ook geen kwaad.

In het verleden is het mensen gelukt om de dag erna alsnog af te rekenen. Niet alleen bij mede Tweakers, maar ook bij onze collega's in Duitsland is dit het geval geweest.

Kijk eerst even op een aparte sessie (andere browser of private mode) of het bestellen van een CPU wel lukt, als dat niet gaat dan kun je de winkelmand ook niet afrekenen.

• Cpl_van_Zeeland
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:48
Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:00:
[...]

In het verleden is het mensen gelukt om de dag erna alsnog af te rekenen. Niet alleen bij mede Tweakers, maar ook bij onze collega's in Duitsland is dit het geval geweest.

Kijk eerst even op een aparte sessie (andere browser of private mode) of het bestellen van een CPU wel lukt, als dat niet gaat dan kun je de winkelmand ook niet afrekenen.
In Safari private mode of chrome staat alles op out of stock. Zal morgen vroeg nog eens kijken.

• magatsu
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:23
Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:00:
[...]

Ik heb die ook nog in mijn mandje zitten. Als ik nu wil betalen is de site in maintenance mode.
Denk niet dat het er nog in zit voor mij. Straks voor het slapen nog eens proberen en anders morgenvroeg :D

• rutgerdj
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 21:23
Ik heb gisteren een 6800xt midnight edition weten te bestellen. Heb de confirmation mail binnen en kan ook mn order opzoeken via de website van AMD. Weet iemand wanneer de bestellingen meestal worden verzonden?

• Raven_X3
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:07
Voor de liefhebber MERC 319's
https://europc.nl/product...19-black-amd-radeon-16gb/ €1379
https://europc.nl/product...19-amd-radeon-16gb-gddr6/ €1999

Van allebei maar 1 op voorraad als het goed is. Heb ze vandaag nog in die winkel gezien.

[Voor 26% gewijzigd door Raven_X3 op 08-04-2021 22:19]

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Marktplaats staat al helemaal vol

Heeft het vaak fout

• Tirinium
  • Registratie: december 2003
  • Nu online

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Heeft het vaak fout

• Tirinium
  • Nu online
Ik wacht op een goedkopere Sapphire Nitro+ RX6800 XT, niet geintereseerd in 6700

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Besteld: 8 april 18:43 #10536
Order submitted: 8 april 18:44
Order confirmation: 9 april 5:34

Nu dus vier/vijf dagen wachten tot de verzendbevestiging zodat ie van order submitted naar order in process nu springt naar order completed.

Mooi verjaardagscadeau d:)b

• Edwin88
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Ja de prijs is nog steeds belachelijk, maar ik heb het gevoel dat er in de NL webshops steeds vaker voorbij komen met 'normalere' prijzen... Je betaald nog steeds dubbel dan MSRP maar niet meer 2,5-3 keer zoveel |:(
Edwin88 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 07:30:
[...]

Ja de prijs is nog steeds belachelijk, maar ik heb het gevoel dat er in de NL webshops steeds vaker voorbij komen met 'normalere' prijzen... Je betaald nog steeds dubbel dan MSRP maar niet meer 2,5-3 keer zoveel |:(
Bij AMD is de piek al een tijdje bereikt. De kaarten verkopen ook simpelweg niet meer omdat je via AMD.com of V&A/Marktplaats meer kunt krijgen voor minder geld.

Wat dat betreft blij dat we niet in Team Groen geloven, want dat drama daar is niets vergeleken met de drop van gisteren :F

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Order confirmation binnen

Heeft het vaak fout

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Postman schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 07:52:
[...]

Wat dat betreft blij dat we niet in Team Groen geloven, want dat drama daar is niets vergeleken met de drop van gisteren :F
Volgens mij verkoopt Nvidia sowieso nooit op de manier van AMD toch? Als ik zo in het topic van onze buren van team groen kijk kun je alleen aan een betaalbare 30x0 kaart komen als je al HEEL lang in een wachtrij bij een webshop stond.

Het is natuurlijk nog steeds allemaal veel te weinig maar AMD verkoopt tenminste regelmatig wat en met wat effort en geluk kun je aan een kaart komen. Dat hebben genoeg tweakers al bewezen. Wat ik me alleen afvraag... als deze aantallen kaarten echt voor de hele EU zijn.... zitten de tweakers in Spanje, Frankrijk Duitsland etc. etc. dan maar wat te slapen of zijn wij nou zo fanatiek?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:32
JohnnyV76 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:21:
[...]

Volgens mij verkoopt Nvidia sowieso nooit op de manier van AMD toch? Als ik zo in het topic van onze buren van team groen kijk kun je alleen aan een betaalbare 30x0 kaart komen als je al HEEL lang in een wachtrij bij een webshop stond.

Het is natuurlijk nog steeds allemaal veel te weinig maar AMD verkoopt tenminste regelmatig wat en met wat effort en geluk kun je aan een kaart komen. Dat hebben genoeg tweakers al bewezen. Wat ik me alleen afvraag... als deze aantallen kaarten echt voor de hele EU zijn.... zitten de tweakers in Spanje, Frankrijk Duitsland etc. etc. dan maar wat te slapen of zijn wij nou zo fanatiek?
Wellicht is dit hetzelfde alleen dan meer random wie er een krijgt, de wachttijd is net zo lang of als je maar een beetje pech hebt nog langer...
Maar goed snap je punt wel maar ik weiger zo een 1400e of meer voor een 6800xt neer te plempen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

6800 amd gisteren

Heeft het vaak fout

[...]

In Duitsland wordt ook actief deelgenomen elke donderdag. Ondertussen ook met diverse scripts en dergelijke daar.

Nvidia heeft trouwens wel FE edities, alleen dus niet (meer) in Nederland. Voor Frankrijk gaat dat via LDLC, voor Duitsland via NBB.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JordyBl
holy sh*t, volgens mij is megekko de grootste scalper van Nederland. Onsympathiek bedrijf

• hanzzz104
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:50
Valt nog mee, is 200 euro vanaf gehaald (en niet meer de dubbel prijs), Megekko FTW ;)

• JordyBl
hanzzz104 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:32:
Valt nog mee, is 200 euro vanaf gehaald (en niet meer de dubbel prijs), Megekko FTW ;)
Maar nog 900 euro voor een instapkaart.... gelukkig kun je er wel een bundel van maken en een busje perslucht voor 8 euro erbij kopen, dat maakt een hoop goed.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07:56
JordyBl schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:30:
[...]

holy sh*t, volgens mij is megekko de grootste scalper van Nederland. Onsympathiek bedrijf
hier krijgen ze geen sympathie van ons mee idd, geld verdienen is ok maar dit is gewoon scalpen idd...

• MartinPRO
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online
Na weken proberen, maar een 3070 voor 899 kunnen bemachtigen via Amazon.fr. Dan maar beetje meer betalen

• JSTPS
  • Laatst online: 20:34
MartinPRO schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:14:
Na weken proberen, maar een 3070 voor 899 kunnen bemachtigen via Amazon.fr. Dan maar beetje meer betalen
Toch niet de Gigabyte gaming oc verkocht door Veventus?

Er zitten een aantal derde verkopers op Amazon die niet de intentie hebben te leveren.

Zou even dubbel checken of je wel van Amazon hebt gekocht.

• MartinPRO
  • Nu online
JSTPS schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:19:
[...]

Toch niet de Gigabyte gaming oc verkocht door Veventus?

Er zitten een aantal derde verkopers op Amazon die niet de intentie hebben te leveren.

Zou even dubbel checken of je wel van Amazon hebt gekocht.
f*ck. Te haastig gekocht. Wel met paypal betaald, dus als er niet geleverd wordt, kan ik mijn geld terug eisen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:35
Gelijk maar op marktplaats gegooid? :+

• Source90
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:15
MartinPRO schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:26:
[...]

f*ck. Te haastig gekocht. Wel met paypal betaald, dus als er niet geleverd wordt, kan ik mijn geld terug eisen?
Sowieso heb je bij Amazon redelijk goede dekking. Ook als je niet via amazon zelf hebt gekocht kunnen zij een onderzoek starten naar de verkoper en het geld terughalen. Betaling is immers ook via hun betaalsysteem gegaan.

Zelf ook via deze manier geld terug gekregen voor een product gekocht bij een derde partij. Weliswaar een goedkoper artikel.

• Rzarect0r
  • Nu online
[...]

Kan je via Amazon met PayPal betalen?

• Source90
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:15
Is het trouwens mogelijk de OP aan te passen met meer informatie?
Lees hierboven bijvoorbeeld donderdag, geldt dat voor alle kaarten.. Mondjesmaat donderdag een batch?
Welke tijd komen ze online en welke tijdzone?
Zijn er betrouwbare nieuwsbronnen die bijhouden hoeveel beschikbaar komt?

Heb aardig wat pagina's terug gelezen, 500+ is echter iets too much.

• MartinPRO
  • Nu online
Rzarect0r schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:41:
[...]

Kan je via Amazon met PayPal betalen?
Nee, beetje door de war nu. Gebruik gemaakt van mijn creditcard (visa)

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Mister_Slavko schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:38:
[...]

Gelijk maar op marktplaats gegooid? :+
mag niet in dit topic bespoken worden.

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Source90 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:42:
Is het trouwens mogelijk de OP aan te passen met meer informatie?
Lees hierboven bijvoorbeeld donderdag, geldt dat voor alle kaarten.. Mondjesmaat donderdag een batch?
Welke tijd komen ze online en welke tijdzone?
Zijn er betrouwbare nieuwsbronnen die bijhouden hoeveel beschikbaar komt?

Heb aardig wat pagina's terug gelezen, 500+ is echter iets too much.
Donderdag is nu een beetje standaard

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JSTPS
[...]

Ik zou niet eens wachten, gewoon annuleren. Je krijgt altijd je geld terug.

Voor als je nog de hoop hebt dat die verkoper gaat leveren; waarom zouden ze 900 vragen terwijl andere derde verkopers 1500 vragen? Daarnaast verkoopt Veventus ook een Gigabyte 3090 voor 980 euro op Amazon.fr :+.

• MartinPRO
  • Nu online
JSTPS schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:57:
[...]

Voor als je nog de hoop hebt dat die verkoper gaat leveren; waarom zouden ze 900 vragen terwijl andere derde verkopers 1500 vragen? Daarnaast verkoopt Veventus ook een Gigabyte 3090 voor 980 euro op Amazon.fr :+.
Heb mijn order "geannulleerd". Eerst gaat er een e-mail naar Ventus met een verzoek. Als zij niet reageren, moet ik contact opnemen met Amazon zelf.

Ik kreeg een PartAlert waar ik gewoon te snel doorheen ben gedrukt. Stom

Hoop dat ik mijn 900EU gewoon terug krijg. Smak geld

• Santee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:41
JSTPS schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:57:
[...]

Ik sprak van het weekend een jongen die zei dat ze nog regelmatig voor €800 op Amazon voorbij kwamen (3070s) maar dat ze dan ook weer binnen 2 tellen weg zijn. Het is dus wel mogelijk blijkbaar..

• MartinPRO
  • Nu online
Santee schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:09:
[...]

Ik sprak van het weekend een jongen die zei dat ze nog regelmatig voor €800 op Amazon voorbij kwamen (3070s) maar dat ze dan ook weer binnen 2 tellen weg zijn. Het is dus wel mogelijk blijkbaar..
Heb Veventus gegoogled en daar krijg ik: Permanently closed.
Heb zowel Veventus als Amazon gecontacteerd.

Volgende week ben ik er weer bij om maar een AMD weten te bemachtigen.. :+

• wauwwie
[...]

Zo zag ik afgelopen weekend een part alert voor een 3070 voor £583 vanuit amazon.co.uk door amazon zelf. Al dacht ik dat ik snel was, het was al uitverkocht.

• JSTPS
[...]

Het is zeker mogelijk ja, het is mij ook gelukt. Maar meestal grijp je idd mis, je moet er snel bij zijn. Een AMD kaart bemachtigen is kinderspel vergeleken met Nvidia de laatste tijd :P.

• Rzarect0r
  • Nu online
JSTPS schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:23:
[...]

Het is zeker mogelijk ja, het is mij ook gelukt. Maar meestal grijp je idd mis, je moet er snel bij zijn. Een AMD kaart bemachtigen is kinderspel vergeleken met Nvidia de laatste tijd :P.
Ja als je de hele dag met je kop boven de telefoon zit en niks anders doet wel ja. Het is jou al wel heeel vaak gelukt ;-)

• Tirinium
  • Nu online
[...]

Als ik zo op GPUtracker, kijk dan zijn de kaarten in die landen vaak al goedkoper dan wat we hier in de webshops zien, wij zien doorgaans alleen die webshops die naar NL versturen.

[Voor 3% gewijzigd door Tirinium op 09-04-2021 11:29]

• Tirinium
  • Nu online
wauwwie schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:18:
[...]

Zo zag ik afgelopen weekend een part alert voor een 3070 voor £583 vanuit amazon.co.uk door amazon zelf. Al dacht ik dat ik snel was, het was al uitverkocht.
Hou er welk rekening mee dat als je nu een bestelling doet van meer dan 150 euro in het UK, je hierover nog
4,2% inklaaringskosten betaald, + 21% btw en 13 tot 18 euro administratiekosten afhankelijk van de bezorgdienst, nog los van eventuele bezorgkosten. dus op een kaart van 583 pond, = 672 euro + 13 + 28.20 + 141.10 = 841.30 + dan nog de bezorgkosten.
Pagina: 1 ... 131 ... 147 Laatste

Let op:
Zero tolerance topic.

Dit topic is alleen voor het bespreken van levertijden en prijzen. De rest is off topic en wordt waar mogelijk verwijderd.

Belangrijke informatie en veelgestelde vragen vind je in de topicstart, Topicstart [AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen

• Geen scalperdiscussies! Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?.
• Geen verkoop!
• Geen aankoopadvies!
• Geen discussies over moederborden of BIOS versies.
• Geen ervaringen, die horen in het ervaringentopic.
• Geen zeik of huilposts, inclusief problemen bij aflevering door derden (PostNL, UPS etc). Daar heeft niemand iets aan.
• Garantie-issues.

Als je je niet kunt houden aan bovenstaande is het tijdelijk exit van Tweakers. We blijven niet bijsturen.
Posts die hier niet horen worden zonder notificatie verwijderd.

Blijf alsjeblieft rapporteren. We zien door de snelle stroom berichten niet alles. Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer het, want jouw bericht moeten we anders ook trashen wat nóg meer werk oplevert.

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True