Is raar die mails , maat van me kreeg z'n tweede mail(confirmation) voor z'n eerste(submitted) die normaal moest komen.JJvdM schreef op woensdag 7 april 2021 @ 20:47:
[...]
Ik heb ook alleen de eerste mail nog maar. Besteld met paypal.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 27-01 22:33
- Sapphire Nitro+
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Denk dat er weer een storing is bij AMD. Hebben ze in het verleden ook al gehad, waarbij je soms de eerste of tweede e-mail pas kreeg als je pakket al voor je neus stond.
Sowieso kan het nog wel tot 23u of later zijn dat je e-mails krijgt. En anders is het morgen weer een dag.
Sowieso kan het nog wel tot 23u of later zijn dat je e-mails krijgt. En anders is het morgen weer een dag.
Ik denk dat momenteel de AMD website stuk is. Je kan niet eens de 3 producten die te koop staan in je mandje gooien.
Tweede mail ook nog niet ontvangen, van alle tijd die ik heb gespendeerd op AMD.com is 1 ding zeker dat bijna alles random is.
Ja precies dat is alles, werkt in chrome en firefox voor zover ik weet. Nog niet getest met andere browsers.REDN4S schreef op woensdag 7 april 2021 @ 20:33:
[...]
hoe bedoel je dit?
nieuwe bladwijzer aanmaken en dan de code gebruiken als url?
Hmm ik krijg dan de melding dat de pagina niet geladen kan worden. Moet je al op de product pagina zelf zijn voor dat je de bladwijzer aanklikt?rutgerdj schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:46:
[...]
Ja precies dat is alles, werkt in chrome en firefox voor zover ik weet. Nog niet getest met andere browsers.
Ja, dat moet. De bladwijzer voert javascript uit. Je wilt het javascript uitvoeren op de pagina.REDN4S schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:01:
[...]
Hmm ik krijg dan de melding dat de pagina niet geladen kan worden. Moet je al op de product pagina zelf zijn voor dat je de bladwijzer aanklikt?
Wilt iemand even de discord link delen aub?
Bedankt, morgen maar even proberen!GreatMagicalHat schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:43:
[...]
Ja, dat moet. De bladwijzer voert javascript uit. Je wilt het javascript uitvoeren op de pagina.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
@Vuurvli3gje je bent viral gegaan: https://www.hardwareluxx....nfragen.1281486/page-1034 
Iedereen even zwaaien naar onze Oosterburen
Willkommen und viel Glück Donnerstag Nachmittag!
Is deze uitvoering niet gewoon een batch die ze nog hadden liggen voor Lenovo van een paar maanden terug?
https://wccftech.com/amd-...-lenovo-legion-gaming-pc/
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Wou dat ik kon programmeren..Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:14:
@Vuurvli3gje je bent viral gegaan: https://www.hardwareluxx....nfragen.1281486/page-1034
Hoelaat morgen verwachten drop?
Heeft het vaak fout
Tussen 4 en 8tailfox schreef op donderdag 8 april 2021 @ 00:04:
Hoelaat morgen verwachten drop?
Heeft nog iemand dit probleem?HelTrooper schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:34:
Ik denk dat momenteel de AMD website stuk is. Je kan niet eens de 3 producten die te koop staan in je mandje gooien.
Kijk net op de directbuy site van AMD en zie daar nu ook de midnight black edition tussen de andere videokaarten staan. Dat doet me wel vermoeden dat ie vaker te koop zal komen al weten we allemaal hoe weinig 6800 XT's er de afgelopen maanden beschikbaar zijn gekomen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Die is er gisteren wisselend wel en niet geweest na de drop.JohnnyV76 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:24:
Kijk net op de directbuy site van AMD en zie daar nu ook de midnight black edition tussen de andere videokaarten staan. Dat doet me wel vermoeden dat ie vaker te koop zal komen al weten we allemaal hoe weinig 6800 XT's er de afgelopen maanden beschikbaar zijn gekomen.
En ook het probleem wat hier wordt aangekaart:
Werkt bij mij ook nog steeds niet.HelTrooper schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:34:
Denk dat ze nog met iets bezig zijn bij AMD qua wijzigen van de website. Vorige week was ook de ReCaptcha voor de add to cart knop er op woensdag.
En al iemand die hier heeft gezegd dat er 285 stuks van de Midnight Black versie waren binnengekomen (gok insider Ingram Micro informatie), en er zijn er maar 240 verkocht. Kans bestaat inderdaad dat er nog een tweede lading volgt.
Over een uur of 8-9 gaan we het zien, dan beginnen ze meestal met klaarzetten van de donderdagmiddag drop.
Als ik de bookmark kies op de pagina van de 5800x verschijnt hij niet in mijn winkelwagentje? Doe ik dan iets fout?rutgerdj schreef op woensdag 7 april 2021 @ 18:27:
[...]
Nee de url moet in quotes staan, dus zo:
code:
1javascript:jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5450881600')
Ik denk het niet. Je kan momenteel geen een product in je mandje leggen. Zelfs de beschikbare producten niet.SnoopBok schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:43:
[...]
Als ik de bookmark kies op de pagina van de 5800x verschijnt hij niet in mijn winkelwagentje? Doe ik dan iets fout?
En die 285 stuks zou dan voor heel Europa zijn? Als beide getallen kloppen dan zouden er dus vandaag nog wat verkocht kunnen worden. Ik kan vandaag de drop langs de zijlijn bekijken. Mijn order voor de midnight black is nog niet gecancelled door AMD al blijf ik regelmatig angstvallig mijn mail bekijken. Hoe langer het duurt hoe meer hoop dat ik m over een paar dagen mag ontvangen. M'n oudste zoon kon z'n oren ook al niet geloven toen ik m zei dat het gelukt was een te bestellen.Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:36:
[...]
En al iemand die hier heeft gezegd dat er 285 stuks van de Midnight Black versie waren binnengekomen (gok insider Ingram Micro informatie), en er zijn er maar 240 verkocht. Kans bestaat inderdaad dat er nog een tweede lading volgt.
Over een uur of 8-9 gaan we het zien, dan beginnen ze meestal met klaarzetten van de donderdagmiddag drop.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik denk eerder Benelux.JohnnyV76 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:54:
[...]
En die 285 stuks zou dan voor heel Europa zijn?
Eindelijk de 1e bevestigingsmail binnen, was eigenlijk van plan om 6700XT te nemen maar goed voor die paar knaken meer 6800XT toch een leuke kaart.
Gefeliciteerd! En 10% meer fps vanwege de collectors editie Midnight Black effecten 😀tedderksen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:18:
Eindelijk de 1e bevestigingsmail binnen, was eigenlijk van plan om 6700XT te nemen maar goed voor die paar knaken meer 6800XT toch een leuke kaart.
Sinterklaas wil bier !
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Heel de EU (tenminste de landen die via AMD.com kunnen bestellen, sinds de Brexit is bijv. de UK niet meer mogelijk). Zelfde aantallen stonden ook op het forum van Hardwareluxx.
Wow dat is toch minder dan ik verwacht hadPostman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:38:
[...]
Heel de EU (tenminste de landen die via AMD.com kunnen bestellen, sinds de Brexit is bijv. de UK niet meer mogelijk). Zelfde aantallen stonden ook op het forum van Hardwareluxx.
Nog geen confirmation van die bloedhonden bij AMD trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Rzarect0r op 08-04-2021 08:41 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Hier ook alleen de Order Submitted. Maar ik heb nog goede hoopRzarect0r schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:40:
Nog geen confirmation van die bloedhonden lieverds bij AMD trouwens.
Heb even je bericht aangepast, je had een kleine typfout
AMD leest mee in dit topic en heeft besloten een kusje mee te geven op jouw kaartPostman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:48:
[...]
Hier ook alleen de Order Submitted. Maar ik heb nog goede hoop
Heb even je bericht aangepast, je had een kleine typfout
Als we niet naar vorige week kijken, hoelaat kunnen we de kaarten "normaal" verwachten? Rond half 5 of 6?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Als we niet kijken naar alles voor de zomertijd/6700XT lancering dan was het bijna altijd rond 17:35u (uitzondering van 18u daargelaten).MartinPRO schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:20:
Als we niet naar vorige week kijken, hoelaat kunnen we de kaarten "normaal" verwachten? Rond half 5 of 6?
Meestal zie je rond 16u - 16:30u al zaken veranderen op de website, zoals volgordes van de producten (indicatie wat in de drop zit) en worden ook API (jQuery) links weer actief (no stock melding).
Maar op dit moment is de website nog niet werkend en nog steeds in maintenance modus.
Ik hoop toch wel weer op een drop vandaag, ik heb er tijd voor vrijgemaakt. Ik vroeg me overigens even af of er ook mensen zijn die een kaart hebben gepakt door hem gewoon handmatig te bestellen? Of is iedereen hier met bots e.d. In de weer?Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:27:
[...]
Als we niet kijken naar alles voor de zomertijd/6700XT lancering dan was het bijna altijd rond 17:35u (uitzondering van 18u daargelaten).
Meestal zie je rond 16u - 16:30u al zaken veranderen op de website, zoals volgordes van de producten (indicatie wat in de drop zit) en worden ook API (jQuery) links weer actief (no stock melding).
Maar op dit moment is de website nog niet werkend en nog steeds in maintenance modus.
Is er misschien iemand die een linkje/leesvoer heeft naar een bot of tools/tips die de aanschaf makkelijker kunnen maken?
[ Voor 7% gewijzigd door filthymushroom op 08-04-2021 10:44 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Gisteren ook mensen die gewoon via de knoppen die speciale editie besteld hebben. En vorige week nog iemand die een 6900XT via zijn mobiel gekocht heeft. Je moet echt wel precies op het juiste moment kijken, met scripts is het iets makkelijker omdat je dan een minuut ofzo eerder kunt zijn.filthymushroom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:42:
[...]
Ik hoop toch wel weer op een drop vandaag, ik heb er tijd voor vrijgemaakt. Ik vroeg me overigens even af of er ook mensen zijn die een kaart hebben gepakt door hem gewoon handmatig te bestellen? Of is iedereen hier met bots e.d. In de weer?
Is er misschien iemand die een linkje/leesvoer heeft naar een bot of tools/tips die de aanschaf makkelijker kunnen maken?
Ben bang dat het zonder een jquery niet gaat lukken. Gisteren voor het eerst toegepast en tot aan bevestiging venster gekomen. Zonder jquery zie ik een mandje pas nadat alles al op is..filthymushroom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:42:
[...]
Ik hoop toch wel weer op een drop vandaag, ik heb er tijd voor vrijgemaakt. Ik vroeg me overigens even af of er ook mensen zijn die een kaart hebben gepakt door hem gewoon handmatig te bestellen? Of is iedereen hier met bots e.d. In de weer?
Kan ook zijn dat er 10.000 mensen staan te persen bij de poort en je net mazzel/snel internet moet hebben om ertussendoor te glippen. Dan kan dat scriptje wel helpen je vooraan de rij te zetten en veel meer kans te hebben.Postman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:50:
[...]
Gisteren ook mensen die gewoon via de knoppen die speciale editie besteld hebben. En vorige week nog iemand die een 6900XT via zijn mobiel gekocht heeft. Je moet echt wel precies op het juiste moment kijken, met scripts is het iets makkelijker omdat je dan een minuut ofzo eerder kunt zijn.
Wel mooi hoe ver wij ondertussen zijn gekomen dat we al onze tijd verdoen aan scripjes en F5 rammen om een stukje ongelooflijk ingewikkeld zand te mogen kopen voor 2 maanden voedsel.
[ Voor 13% gewijzigd door Santee op 08-04-2021 10:52 ]
Hier werkt het website gewoonPostman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:27:
[...]
Als we niet kijken naar alles voor de zomertijd/6700XT lancering dan was het bijna altijd rond 17:35u (uitzondering van 18u daargelaten).
Hij bedoelt dat je niks in de cart kan drukken, of kan jij dat wel?
Vergeet niet om ook Paypal tegelijk open te hebben staan én geld op je paypal rekening hebben staan. Anders heb je alsnog kans om te laat te zijn met clicken als je ook nog eens bij paypal moet inloggen......
Ik heb gisteren een 6800xt black edition kunnen bestellen met 0,00 paypal tegoed. Alleen je bank gekoppeld hebben lijkt genoeg te zijn. Gewoon Paypal in een ander tab open hebben en regelmatig van de overzicht-pagina naar de activiteit-pagina klikken zodat je niet opniew moet inloggen.WinterMute2025 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:57:
Vergeet niet om ook Paypal tegelijk open te hebben staan én geld op je paypal rekening hebben staan. Anders heb je alsnog kans om te laat te zijn met clicken als je ook nog eens bij paypal moet inloggen......
wat is over het algemeen de levertijd van kaarten die je bij amd.com hebt besteld? 2 dagen, 2 weken?
bij mij vroeg ie expliciet om een creditcard op mn paypal! Daarom lukte het dus niet
Donderdag besteld, maandag-woensdag in huis.PainkillA schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:09:
wat is over het algemeen de levertijd van kaarten die je bij amd.com hebt besteld? 2 dagen, 2 weken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nu heb ik zelf geen PayPal, bij amd kan je echter ook direct met CC betalen, of zitten hier nadelen aan?WinterMute2025 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:57:
idem wilde even checken of m'n cc alvast op auto invullen kon zetten. verschillende browsers en met alle extensions uit geprobeerd.Erraa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:15:
Ik kan eveneens geen producten toevoegen aan de winkelkar. Vreemd...
[ Voor 10% gewijzigd door Fugitive2008 op 08-04-2021 11:16 ]
Ja, dat het vermoedelijk langzamer is.filthymushroom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:13:
[...]
Nu heb ik zelf geen PayPal, bij amd kan je echter ook direct met CC betalen, of zitten hier nadelen aan?
Beste is om tegoed op Paypal te hebben staan (kan met iDeal erop worden gezet) en al ingelogd te zijn (ververs even de Paypal pagina elke 5-10 minuten om je sessie levend te houden.
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Deze pagina voor anderen ook uit de lucht?
Ik heb geen Distill of andere refresher aan staan, dus kan mij niet voorstellen dat ik een ban heb.
Ik heb geen Distill of andere refresher aan staan, dus kan mij niet voorstellen dat ik een ban heb.
Nog geen andere bevestiging dan de eesrte, maar geld nu staat werkelijk afgeschreven en niet meer gereserveerd. Dus denkt mijn midnight black zal werkelijk verwerkt straks worden.
Nu een moelijke vraag of even te besparen en voor 11400f met b560 te gaan of behoorlijk duurder 5600x zonder veel meer prestatie. Aangezien naderende aankomst van ddr5 en nieuwe sockets is de keuze helemaal gek!
Had willen oorspronkelijk gewoon (onverkrijgbare) 3060ti FE bij mij te hebben. Dan zou ik met slechts 11400 bevredigd zijn geweest. Luxe problemen die hardware onderdelen hedendaags.
Nu een moelijke vraag of even te besparen en voor 11400f met b560 te gaan of behoorlijk duurder 5600x zonder veel meer prestatie. Aangezien naderende aankomst van ddr5 en nieuwe sockets is de keuze helemaal gek!
Paypall heeft je adress kan een seconde schelenfilthymushroom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:13:
[...]
Nu heb ik zelf geen PayPal, bij amd kan je echter ook direct met CC betalen, of zitten hier nadelen aan?
Heeft het vaak fout
Bij mij hangt de website ook...Ga er proberen twee te bemachtingen. Vast iemand hier die er ook 1 wilt lijkt me zo. Maar goed die kans is vrijwel nihil al zou ik wel een nieuw kaartje willen.StevenvD1 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:23:
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Mocht je er onverhoopt toch één teveel bemachtigen neem ik deze met alle liefde van je over!Fugitive2008 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:27:
[...]
Bij mij hangt de website ook...Ga er proberen twee te bemachtingen. Vast iemand hier die er ook 1 wilt lijkt me zo. Maar goed die kans is vrijwel nihil al zou ik wel een nieuw kaartje willen.
Snap ik, dit heb ik wel ondervangen door vanuit mijn password manager alles automatisch in te laten vullen zodra de pagina word geladen. Ik heb hiervoor invullijstjes gemaakt specifiek op de url van AMD. Dit zou dus geen probleem moeten zijn.tailfox schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:25:
[...]
Paypall heeft je adress kan een seconde schelen
Ik heb wel een order confirmation mail gehad geld was ook afgeschreven.Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:20:
Denk dat er weer een storing is bij AMD. Hebben ze in het verleden ook al gehad, waarbij je soms de eerste of tweede e-mail pas kreeg als je pakket al voor je neus stond.
Het is nu alleen wachten op een verzend bevestig of inderdaad tot ze voor de deur staan kan een weekje duren.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Daar lijkt het wel op ja. Ik probeerde precies op t goede moment de jquery en kon bestellen terwijl een vriend van me nog zat te F5-en maar geen enkele keer de "add to cart" knop heeft gezien. Toen ik mijn 6900 XT kocht (18-Feb) heb ik t wel met ouderwets refreshen gedaan maar toen was het nog niet zo bekend dat donderdag een soort van vaste drop dag was/werd. Ik ben me wel bewust dat mijn timing beide keren "spot on" was en t zonder bot of script gelukt is.MartinPRO schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:50:
[...]
Ben bang dat het zonder een jquery niet gaat lukken. Gisteren voor het eerst toegepast en tot aan bevestiging venster gekomen. Zonder jquery zie ik een mandje pas nadat alles al op is..
Ben nog steeds wel wat angstig dat de bestelling geannuleerd gaat worden omdat ik al de 6900 XT heb gekocht dus kijk telkens bij mijn mail en de orderstatus bij AMD of ie niet geannuleerd is. Ben vanmiddag/vanavond in ieder geval niet in de race om nog wat te kopen. Geen risico lopen, eerste deze in huis zien te krijgen.
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100')Exola schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:13:
Zou iemand nog het jquery kunnen/willen delen voor de 6800XT?
Ik ga het vanmiddag ook een keertje proberen. Alleen heb ik wel een PayPal account maar daar is alleen een creditcard gekoppeld. Zou dit goed moeten gaan?
Zou gewoon moet n werken. Heb dat ook zoSenorBean schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:27:
Ik ga het vanmiddag ook een keertje proberen. Alleen heb ik wel een PayPal account maar daar is alleen een creditcard gekoppeld. Zou dit goed moeten gaan?
Ik snap wat deze doet, waar, hoe en wanneer gebruik ik deze precies? Is daar wat leesvoer over of een guide? Of kan iemand het uitleggen?Bizzarro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:16:
[...]
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100')
Heb gisteren ook het geluk gehad een 6800XT te scoren. Nog meer mensen hier die nog geen order confirmation hebben? Heb wel de order submitted en paypal mail gehad.
dan verwijs ik je terug in dit topic naar deze post: Xentor in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"filthymushroom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:41:
[...]
Ik snap wat deze doet, waar, hoe en wanneer gebruik ik deze precies? Is daar wat leesvoer over of een guide? Of kan iemand het uitleggen?
Er zijn hier zoveel mensen die order submitted hebben maar geen confirmation met password. Zal toch niet zo zijn dat ze teveel bestellingen hebben aangenomen? Als er echt maar 240 kaarten in de EU waren dan vind ik het ook lastig te geloven aangezien er best een hoop mensen hier succesvol zijn geweest.
Ja hoor, meerdere mensen hier.Breadrun schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:43:
Heb gisteren ook het geluk gehad een 6800XT te scoren. Nog meer mensen hier die nog geen order confirmation hebben? Heb wel de order submitted en paypal mail gehad.
De eerste mail gehad en daarna was het stil. Het volledige bedrag is gereserveerd van mijn CC en op AMD's site kan ik zien dat de status "Order Submitted" is (dit kun je niet met PayPal zien, want je mist je persoonlijke toegangscode). Zal wel goed zitten. Kwestie van wachten.
Iemand een overzichtje hoeveel en welke kaarten er vorige donderdag beschikbaar waren?
Dan weet ik op welke kaart ik me op moet focussen
Thx
Thx
Mijn dank is groot, die had ik dus even gemist (heb het topic al een keer doorgelopen).Bizzarro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:45:
[...]
dan verwijs ik je terug in dit topic naar deze post: Xentor in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Ik zat dus op de juiste plek
Alleen AMD weet dat. Het is elke week anders. Maar over het algemeen zijn de 6900XT en 6700XT het meest voorkomend.MartinPRO schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:49:
Iemand een overzichtje hoeveel en welke kaarten er vorige donderdag beschikbaar waren?
Thx
De mailtjes lijken vrij random te zijn idd. Ik heb ook een 6800XT weten te bemachtigen (handmatig overigens-jacQues- schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:47:
[...]
Ja hoor, meerdere mensen hier.
De eerste mail gehad en daarna was het stil. Het volledige bedrag is gereserveerd van mijn CC en op AMD's site kan ik zien dat de status "Order Submitted" is (dit kun je niet met PayPal zien, want je mist je persoonlijke toegangscode). Zal wel goed zitten. Kwestie van wachten.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zojuist pas de Order Confirmation e-mail gehad. Lijkt dus dat ze nu weer wakker zijn en weer verder gaan met verwerken van gisteren.Stoomkoker schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:46:
Er zijn hier zoveel mensen die order submitted hebben maar geen confirmation met password. Zal toch niet zo zijn dat ze teveel bestellingen hebben aangenomen? Als er echt maar 240 kaarten in de EU waren dan vind ik het ook lastig te geloven aangezien er best een hoop mensen hier succesvol zijn geweest.
PayPal retourboeking krijg je echt snel, dus zolang daar alles nog op gereserveerd staat is er niets aan de hand en gaat het nog goed.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Drop van 1 april:MartinPRO schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:49:
Thx
- 6900XT - 500 stuks
- 6800 - 350 stuks
- 6700XT - 400 stuks
Ai, blijkbaar heb ik een drop gemist. Ben pas vandaag weer aan het kijken ivm de verwachte drop.
Begrijp ik het goed dat de drop bestond uit een zwarte versie van de 6800XT en de 'gewone' 6800XT?
Als dat zo is, verwacht ik vandaag geen 6800XT meer...
En was het alleen gisteren om 15u ivm de nieuwe kaart of kunnen we vandaag ook een drop verwachten rond die tijd?
Begrijp ik het goed dat de drop bestond uit een zwarte versie van de 6800XT en de 'gewone' 6800XT?
En was het alleen gisteren om 15u ivm de nieuwe kaart of kunnen we vandaag ook een drop verwachten rond die tijd?
[ Voor 18% gewijzigd door MrImpulsive op 08-04-2021 13:02 ]
Alleen zwarte versieMrImpulsive schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:02:
Ai, blijkbaar heb ik een drop gemist. Ben pas vandaag weer aan het kijken ivm de verwachte drop.
Iemand anders ook de error dat er geen items in de cart verschijnen? Probeer het hier met de beschikbare cpu's maar noppes nada...
Ah, okay! Er is dus nog een kans vandaag
Ik kan het inderdaad ook niet. De actie om iets toe te voegen aan je winkelwagen redirect op dit moment naar een maintenance pagina.Daletumxa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:17:
Iemand anders ook de error dat er geen items in de cart verschijnen? Probeer het hier met de beschikbare cpu's maar noppes nada...
[ Voor 49% gewijzigd door MrImpulsive op 08-04-2021 13:20 ]
Persoonlijk denk ik van niet. Het is letterlijk dezelfde kaart alleen ander kleurtje, dus acht de kans klein dat ie vandaag dropt. Maar goed, ik heb geen kristallenbol dus wie zal het weten.MrImpulsive schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:18:
[...]
Ah, okay! Er is dus nog een kans vandaag
Ja ik had gisteren binnen 1 seconde van de drop tot aan paypal scherm. Kwam ik er daar achter dat mn paypal het niet goed deed. Kon mezelf wel voor mn kop slaandm_unseen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:10:
bij mij vroeg ie expliciet om een creditcard op mn paypal! Daarom lukte het dus niet
Klopt, momenteel kun je helemaal niks in je winkelmandje kwijt.Daletumxa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:17:
Confirmation mail binnen, dus kan inloggen op de site en alles ziet er goed uit. Hopelijk verzenden ze snel
SameBeavbusi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:37:
Confirmation mail binnen, dus kan inloggen op de site en alles ziet er goed uit. Hopelijk verzenden ze snel
Heb de tweede email ook daarnet ontvangen.
Nu word ik helemaal gek van de cpu keuze. 5600x is tof, maar vind ik te veel (5800x evenmin), terwijl 11400f lijkt wat niet volledig tot 6800xt zijn recht te brengen. 10 reeks zijn nu goedkoop, behalve z490 borden en die overigens pci 4.0 ontbreken.
Nu word ik helemaal gek van de cpu keuze. 5600x is tof, maar vind ik te veel (5800x evenmin), terwijl 11400f lijkt wat niet volledig tot 6800xt zijn recht te brengen. 10 reeks zijn nu goedkoop, behalve z490 borden en die overigens pci 4.0 ontbreken.
Een minimale verbetering (open de betaal pagina automatisch) kan zijn:Bizzarro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:16:
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100')
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| fetch("https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100", { "credentials": "include", "referrer": "https://www.amd.com/en/direct-buy/nl", "body": "", "method": "POST", "mode": "cors" }).then(async xhr => { const match = /https:[^\s]+\/checkout\/payment\/([0-9]+)\/[a-z]{2}/.exec(await xhr.text()) if(match) window.location = match[0] }) |
Heb nog even in de logs gekeken en het duurde gisteren maar liefst 4:46 min voordat de 6800 XT BM zichtbaar was op de product overzicht pagina terwijl de directe link dus al werkte. Ik heb dit vorige keren niet gelogt dus weet niet hoeveel tijd er tussen zit bij een normale drop maar om je kans te vergroten zou ik zeker gebruik maken van die links.
Had gisteren al binnen 30min de order confirmation e-mail. Laat maar komen
Voor mensen die nog geen mail hebben en niet kunnen wachten: ik heb in het verleden heb wachtwoord kunnen veranderen via https://shop.amd.com/DRHM...886768000&Env=BASE&p=both waarna ik alsnog bij mijn bestelling kon.
[ Voor 11% gewijzigd door Vuurvli3gje op 08-04-2021 13:56 ]
@Vuurvli3gje Super interessant! Gooi je die hele code in de console? Misschien ben ik te leek hiervoor maar welke talen moet ik leren om zo'n script in elkaar te zetten? Lijkt me mega interessant om te leren.Vuurvli3gje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:51:
[...]
Een minimale verbetering (open de betaal pagina automatisch) kan zijn:
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 fetch("https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100", { "credentials": "include", "referrer": "https://www.amd.com/en/direct-buy/nl", "body": "", "method": "POST", "mode": "cors" }).then(async xhr => { const match = /https:[^\s]+\/checkout\/payment\/([0-9]+)\/[a-z]{2}/.exec(await xhr.text()) if(match) window.location = match[0] })
Heb nog even in de logs gekeken en het duurde gisteren maar liefst 4:46 min voordat de 6800 XT BM zichtbaar was op de product overzicht pagina terwijl de directe link dus al werkte. Ik heb dit vorige keren niet gelogt dus weet niet hoeveel tijd er tussen zit bij een normale drop maar om je kans te vergroten zou ik zeker gebruik maken van die links.
Had gisteren al binnen 30min de order confirmation e-mail. Laat maar komen
Voor mensen die nog geen mail hebben en niet kunnen wachten: ik heb in het verleden heb wachtwoord kunnen veranderen via https://shop.amd.com/DRHM...886768000&Env=BASE&p=both waarna ik alsnog bij mijn bestelling kon.
Hoe lang duurt het meestal voordat ze verzenden, wordt ongeduldig..
Vuurvliegje is redelijk all-in gegaan op het programmeergedeelte. Dat stukje code wat je ziet is javascript en ik vermoed dat hij z'n bot (die hij eerder noemde van 4700 regels) ook in javascript had geschreven. Voor een simpele bot die het domme werk van je overneemt, hoef je maar weinig code te kunnen schrijven. Ikzelf heb wat geschreven in python (zo'n 100 regels code) en had bij mijn eerste poging meteen succes (bot heeft 7000 keer gerefresht, iets wat ik liever niet zelf doeSebastiaandebru schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:01:
[...]
@Vuurvli3gje Super interessant! Gooi je die hele code in de console? Misschien ben ik te leek hiervoor maar welke talen moet ik leren om zo'n script in elkaar te zetten? Lijkt me mega interessant om te leren.
De uitdaging van het schrijven van een bot zoals vuurvliegje dat heeft gedaan, is dat je met heel veel onverwachte dingen rekening moet houden, zoals laadtijden en aanpassingen aan de website. Verder zit het belangrijkste element 'm in het snappen van hoe de site werkt en hoe je bepaalde dingen sneller kan doen, zoals het gebruik van de jQuery die hier vaker voorbij is gekomen. Verder had hij ook een GUI geschreven, wat de maker aanzienlijk veel extra werk oplevert. Ik had ook een bot geschreven die het hele proces doorliep, maar wilde zorgen dat m'n botscore (en kans op een CAPTCHA) zo laag mogelijk zou zijn, dus heb uiteindelijk m'n bot alleen het domme repetitieve werk laten doen en zelf handmatig de rest. Vorige week bij mijn eerste poging een 6900XT kunnen kopen en gisteren een 6800XT. Beide keren geen CAPTCHA hoeven doen. De 6900XT heb ik inmiddels binnen en voor de 6800XT een order confirmation gekregen, dus hopelijk komt die binnenkort!
EDIT:
Aanvullend: het kan goed zijn die meest recente code die vuurvliegje deelde meer tijd kost, als je botscore daarmee omhoog gaat, dus dat handmatig doen sneller gaat als je dan geen CAPTCHA hoeft in te voeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Flupkees op 08-04-2021 14:21 ]
Word je niet gebanned / softbanned, van AMD site als je 7000 refresht met je bot?Flupkees schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:17:
[...]
Vuurvliegje is redelijk all-in gegaan op het programmeergedeelte. Dat stukje code wat je ziet is javascript en ik vermoed dat hij z'n bot (die hij eerder noemde van 4700 regels) ook in javascript had geschreven. Voor een simpele bot die het domme werk van je overneemt, hoef je maar weinig code te kunnen schrijven. Ikzelf heb wat geschreven in python (zo'n 100 regels code) en had bij mijn eerste poging meteen succes (bot heeft 7000 keer gerefresht, iets wat ik liever niet zelf doe). Python is tevens een vriendelijke taal om te leren als je nog geen ervaring hebt met programmeertalen/scripting. Hier een link naar een tutorial voor beginners die ik aan kan raden: YouTube: Python Tutorial for Beginners 1: Install and Setup for Mac and Windows
De uitdaging van het schrijven van een bot zoals vuurvliegje dat heeft gedaan, is dat je met heel veel onverwachte dingen rekening moet houden, zoals laadtijden en aanpassingen aan de website. Verder zit het belangrijkste element 'm in het snappen van hoe de site werkt en hoe je bepaalde dingen sneller kan doen, zoals het gebruik van de jQuery die hier vaker voorbij is gekomen. Verder had hij ook een GUI geschreven, wat de maker aanzienlijk veel extra werk oplevert. Ik had ook een bot geschreven die het hele proces doorliep, maar wilde zorgen dat m'n botscore (en kans op een CAPTCHA) zo laag mogelijk zou zijn, dus heb uiteindelijk m'n bot alleen het domme repetitieve werk laten doen en zelf handmatig de rest. Vorige week bij mijn eerste poging een 6900XT kunnen kopen en gisteren een 6800XT. Beide keren geen CAPTCHA hoeven doen. De 6900XT heb ik inmiddels binnen en voor de 6800XT een order confirmation gekregen, dus hopelijk komt die binnenkort!
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dat risico is zeer groot ja.qmarrr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:21:
[...]
Word je niet gebanned / softbanned, van AMD site als je 7000 refresht met je bot?
Waren gisteren al mensen die een IP ban te pakken hebben, bij AMD en DR zitten ze ook niet stil. Oké, duurt maar 5 minuten die ban, maar in 5 minuten kan de hele drop al geweest zijn.
Doen die 100 regels van jou ook AntiCaptcha en automatische paypal checkout dan?Flupkees schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:17:
[...]
Vuurvliegje is redelijk all-in gegaan op het programmeergedeelte. Dat stukje code wat je ziet is javascript en ik vermoed dat hij z'n bot (die hij eerder noemde van 4700 regels) ook in javascript had geschreven. Voor een simpele bot die het domme werk van je overneemt, hoef je maar weinig code te kunnen schrijven. Ikzelf heb wat geschreven in python (zo'n 100 regels code) en had bij mijn eerste poging meteen succes (bot heeft 7000 keer gerefresht, iets wat ik liever niet zelf doe). Python is tevens een vriendelijke taal om te leren als je nog geen ervaring hebt met programmeertalen/scripting. Hier een link naar een tutorial voor beginners die ik aan kan raden: YouTube: Python Tutorial for Beginners 1: Install and Setup for Mac and Windows
EDIT:
Aanvullend: het kan goed zijn die meest recente code die vuurvliegje deelde meer tijd kost, als je botscore daarmee omhoog gaat, dus dat handmatig doen sneller gaat als je dan geen CAPTCHA hoeft in te voeren.
Hier ook ervaring met een bot (6900xt vorige week die DOA bleek te zijn, dus gisteren een 6800xt ter vervanging): Mijn python script refreshed elke seconde. Dit levert inderdaad een ban op na teveel pogingen, maar deze is gemakkelijk te omzeilen door de cookies verwijderen (wat ook weer triviaal is om te automatiseren). Mijn allereerste versie ververste ongelimiteerd, en liep uiteindelijk tegen een IP ban aan. Elke seconde refreshen triggerde dit echter niet, en is al vele malen sneller dan hoe vaak mensen handmatig zullen kunnen refreshen vanwege de cookie based ban.qmarrr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:21:
[...]
Word je niet gebanned / softbanned, van AMD site als je 7000 refresht met je bot?
Alleen de zwarte.MrImpulsive schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:02:
Heeft het vaak fout
Nee, dat is voor m'n simpelere bot. 200 regels voor het hele proces waar je alleen een eventuele CAPTCHA handmatig moet doen. Die CAPTCHA kun je ook automatiseren, maar omdat ik dus besloot dat het beter was om de CAPTCHA te vermijden, ben ik niet verder gegaan met die bot.1337Steven1337 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:23:
[...]
Doen die 100 regels van jou ook AntiCaptcha en automatische paypal checkout dan?
Note: ik gebruik hier ook externe libraries, het aantal regels code zegt vaak weinig over code, maar ik wilde dus alleen zeggen dat een bot schrijven niet veel werk of moeilijk hoeft te zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Flupkees op 08-04-2021 14:31 ]
Hoe check je met javascript dat je winkelwagentje vol zit, ipv telkens erop te klikken en dan weer de query uit te voeren? tis allemaal serverside denk ik, dus word er geen spull lokaal opgeslagen denk ik?
[ Voor 25% gewijzigd door qmarrr op 08-04-2021 14:31 ]
Voer je bij zon bot constant een jquery uit en test je het resultaat?
Krijg bijna de neiging om weer te gaan leren om een videokaart te kopen...
Wat een drama.
Op dit moment helaas alleen geen tijd om mezelf daar helemaal in te verdiepen
Hopen dat ik vanmiddag of in ieder geval op korte termijn een 6800 XT kan scoren op het handje met enkele monitor op het werk
Wat een drama.
Op dit moment helaas alleen geen tijd om mezelf daar helemaal in te verdiepen
Hopen dat ik vanmiddag of in ieder geval op korte termijn een 6800 XT kan scoren op het handje met enkele monitor op het werk
Je krijgt een response terug van de server bij het uitvoeren van de query (een grote JSON). Deze kan je handmatig bekijken of het geslaagd is, maar aangezien deze best groot is, is dit handmatig vele malen trager dan gewoon even het winkelmandje te openen.qmarrr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:30:
Hoe check je met javascript dat je winkelwagentje vol zit, ipv telkens erop te klikken en dan weer de query uit te voeren?
Hierboven staat echter een verbeterde javascript, die ook meteen controleert of het gelukt is voor zover ik de code begreep (zelf weinig/geen javascript kennis).
Precies. Ik parse gewoon de JSON om te controleren of het gelukt is. Zo ja, dan begint er een heel irritant geluidje te spelen zodat ik weet dat ik het handmatig moet overnemen om het bestel proces af te ronden. In een ander tabblad staat echter Paypal ingelogd al klaar (de bot refreshed deze ook regelmatig om de sessie levend te houden), waardoor de checkout niet veel langzamer gaat dan wanneer deze volledig geautomatiseerd zou zijn.dm_unseen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:31:
Voer je bij zon bot constant een jquery uit en test je het resultaat?
Kan iemand ondertussen reeds een product (dat momenteel voorradig is) toevoegen aan z'n winkelmandje?
Bij mij nog steeds niet mogelijk...
Haha het was ook mijn idee om een vervelend geluidje af te gaan spelen! Welke speel jij af?Musho schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:34:
[...]
Je krijgt een response terug van de server bij het uitvoeren van de query (een grote JSON). Deze kan je handmatig bekijken of het geslaagd is, maar aangezien deze best groot is, is dit handmatig vele malen trager dan gewoon even het winkelmandje te openen.
Hierboven staat echter een verbeterde javascript, die ook meteen controleert of het gelukt is voor zover ik de code begreep (zelf weinig/geen javascript kennis).
[...]
Precies. Ik parse gewoon de JSON om te controleren of het gelukt is. Zo ja, dan begint er een heel irritant geluidje te spelen zodat ik weet dat ik het handmatig moet overnemen om het bestel proces af te ronden. In een ander tabblad staat echter Paypal ingelogd al klaar (de bot refreshed deze ook regelmatig om de sessie levend te houden), waardoor de checkout niet veel langzamer gaat dan wanneer deze volledig geautomatiseerd zou zijn.
Nee, ik kan ook nog steeds niks toevoegen aan het winkelmandje.
nee geen 1 product kun je nu bestellen helaasErraa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:37:
Kan iemand ondertussen reeds een product (dat momenteel voorradig is) toevoegen aan z'n winkelmandje?
de AMD webshop lijkt kapot, sommige producten hebben geen plaatje en add to cart werkt niet... kan iemand dit bevestigen? hoop dat ze t fixen
kloptJordyBl schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:39:
de AMD webshop lijkt kapot, sommige producten hebben geen plaatje en add to cart werkt niet... kan iemand dit bevestigen? hoop dat ze t fixen
Yes is ook kapot.JordyBl schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:39:
Uncaught Drupal.AjaxError {message: "↵An AJAX HTTP error occurred.↵HTTP Result Code: 20…"errorBeacon":"bam-cell.nr-data.net","agent":""}↵", name: "AjaxError"}
[ Voor 23% gewijzigd door Kakaroto op 08-04-2021 14:41 ]
Hij is idd kapot, duurt nog wel een maand of 2 voordat het gemaakt wordt.JordyBl schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:39:
Stay hungry, stay foolish!
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |