niet zo piepen, speel al 3 maanden games op UWQHD met een i7-10700K iGPU. Lang leven worms en red alertSecsytime schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:04:
Net 34 inch ultrawide 1440 beeldscherm aangesloten, nu de gpu die hem aan kan nog
pfff nou was het maar een middagjeiiGamezzHN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:05:
Kan ik eindelijk een keer de hele middag F5'en, zul je niet ziet dat er geen drop komt
Laatste paar keer was de drop elke keer exact op het moment dat ik net weg was. Dus had nu de goede hoop op zijn minst mee te kunnen stoeien met iedereen hier. Het middagje kwijt zijn is inderdaad niet zo'n probleem.
Nou, nu weten we waarom het niet dropt. Geef even een gil als je weg gaatiiGamezzHN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:11:
[...]
Laatste paar keer was de drop elke keer exact op het moment dat ik net weg was. Dus had nu de goede hoop op zijn minst mee te kunnen stoeien met iedereen hier. Het middagje kwijt zijn is inderdaad niet zo'n probleem.
Je kan altijd proberen maar neeBoedie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:12:
Heeft het zin om met een VPN service te connecten 'via een ander land' zegmaar?
Heeft het vaak fout
DROP! hahahahaha! 6900XT en 6800 non xt volgens Partalert
6800 in the pocket. Normale click en paypal was al ingelogd. Nu nog eentje regelen voor een video editor
[ Voor 27% gewijzigd door Jaïr.exe op 06-04-2021 18:05 ]
Drop!
Volvo EX40 Ultra Twin Motor MY26 | 13,2 kWp ZZW
Ik heb de 6900XT te pakken. Email confirmation gehad ook!
PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT
Ik heb ook de 6900XT te pakken!!!
Beauty is in the eye of the beerholder
Wtf, ik was laat, toen kon ik er 3 toevoegen
Heb ze alle drie door paypall heen gehaald, maar ging terug naar de andere pagina XD
6700 XT bestelling gemaakt! Zat te stressen want mijn paypal code kwam maar niet, dus maar CC gedaan. Had misschien liever 6800 gehad, maar zodra ik zag dat de jquery lukte wilde ik het niet riskeren het uit het mandje te halen en de 6800 te proberen.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 27-01 22:33
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dan is er 1 zonder voorraad geweest.deamosreapos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:32:
Wtf, ik was laat, toen kon ik er 3 toevoegenHeb ze alle drie door paypall heen gehaald, maar ging terug naar de andere pagina XD
Whaaaa!!!
Ik kijk net toevallig!!n
6800 besteld!!
Mijn god ik hoop dst het goed gegaan is!!
Ik kijk net toevallig!!n
6800 besteld!!
Mijn god ik hoop dst het goed gegaan is!!
[ Voor 28% gewijzigd door Devian op 01-04-2021 20:33 ]
https://wren.co/join/Devian
Available Quantity: 500 voor de 6900XT toen ik hem te pakken kreeg.
PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT
Als mijn order door paypal heen is gekomen kan ik er dan vanuit gaan dat hij goed is? Ik durf niet nogmaals een kaart te bestellen vanwege evt annuleringen
Ik hoorde een biepje van een van de trackers. Als het goed is heb ik er een 3900 XT uit weten te slepen, maar het wachten is nog even op de bevestiging. 
Ik heb in ieder geval een ordernummer.
Ik heb in ieder geval een ordernummer.
[ Voor 12% gewijzigd door Jordy-B op 01-04-2021 20:35 ]
Geen bevestiging van Paypal.. denk dat die dus is gefaald
Deze week is het eindelijk gelukt! Hoe lang duurt een confirmation e-mail?
Jaja het is mij weer eens gelukt
RX 6800 CHECK
RX 6900 XT CHECK
En deze keer
RX 6700 XT CHECK
RX 6800 CHECK
RX 6900 XT CHECK
En deze keer
RX 6700 XT CHECK
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
De aantallen van deze drop:
- Minimaal 490 stuks 6900XT
- Minimaal 161 stuks 6800
- Minimaal 400 stuks 6700XT
Shit, drukte op 'Place order' en werd geredirect naar de buy page. Geen bevestiging helaas
Bedankt voor het melden mensen!
Ik was zo stom om me geluid uit te hebben, dus meldingen hoorde ik niet. Maar gelukkig had ik dit topic open en heb ik een 6700xt besteld.
Heb de 'order submitted' email inmiddels binnen,
Ik was zo stom om me geluid uit te hebben, dus meldingen hoorde ik niet. Maar gelukkig had ik dit topic open en heb ik een 6700xt besteld.
Heb de 'order submitted' email inmiddels binnen,
Dit inderdaad.The GUI schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:33:
Shit, drukte op 'Place order' en werd geredirect naar de buy page. Geen bevestiging helaas
Hoe dan!?
Geen bot. Geen jquery. Gekocht vanaf mijn smartphone (!) niet ingelogd op PayPal, enkel doorgeklikt vanaf de telegram stock bot.
:strip_exif()/f/image/znk0L5MCAvebankfv9Isdq9a.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat na weken proberen (vorige week uit wanhoop een 6900xt gekocht) met alles erop en eraan.
Geen bot. Geen jquery. Gekocht vanaf mijn smartphone (!) niet ingelogd op PayPal, enkel doorgeklikt vanaf de telegram stock bot.
:strip_exif()/f/image/znk0L5MCAvebankfv9Isdq9a.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat na weken proberen (vorige week uit wanhoop een 6900xt gekocht) met alles erop en eraan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wtf? Ik kreeg geen optie om met Paypal te betalen?
ZOW dat is een lekker aantal!Postman schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:33:
De aantallen van deze drop:
- Minimaal 490 stuks 6900XT
- Minimaal 161 stuks 6800
- Minimaal 400 stuks 6700XT
Hoeveel grafische kaarten heb je nodig?DarrylNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:33:
Jaja het is mij weer eens gelukt
RX 6800 CHECK
RX 6900 XT CHECK
En deze keer
RX 6700 XT CHECK
Ik kreeg de bevestiging binnen een minuut binnenturkeyhakan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:33:
Deze week is het eindelijk gelukt! Hoe lang duurt een confirmation e-mail?
Ik zat echt serieus te zoeken op de AMD site als zijnde feature van de site...Log echt NOOIT in op paypal zelf...gilla013 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:40:
[...]
"computerjunky" weet niet hoe hij inlogt op paypal.
Ik kijk altijd gewoon op de site van de bank om te kijken of alle betalingen goed gegaan zijn.
Whoop... was aan het gamen, kreeg een melding, snel switchen, zag de 6700xt, op de knop add to cart en gaan...
Was niet eens voorafg ingelogd met Paypal, maar toch order bevestiging
Was niet eens voorafg ingelogd met Paypal, maar toch order bevestiging
Geen grap, ik ben dus letterlijk even naar de wc, en die kaarten droppenJaïr.exe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:12:
[...]
Nou, nu weten we waarom het niet dropt. Geef even een gil als je weg gaat
Yes dankzij alle tips op dit forum heb ik de 6700XT kunnen bestellen.
goeiende gloeiende eerst 6800 geen confirmation van paypall meteen door naar 6700 xt ook geen confirmation.......
Ik ook!! Eindelijk!Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:34:
Hoe dan!?
[Afbeelding]
Bedankt aan degene die PartAlert linkte, via hen is het gelukt.
6900XT als het goed is in the pocket!
Bevestiging en afschrijving in Paypal!
Bevestiging en afschrijving in Paypal!
Omg
Hele week bezif met script bouwen
Opgeven en avondwandeling
100 meter van mijn huis op mijn telefoon nog even kijken
6900XT vanaf mijn smartphone 😅
Liefhebbers voor mijn script, stuur een dm en bewijs! Dat je een gamer bent en geen scalper/reseller.
Hele week bezif met script bouwen
Opgeven en avondwandeling
100 meter van mijn huis op mijn telefoon nog even kijken
6900XT vanaf mijn smartphone 😅
Liefhebbers voor mijn script, stuur een dm en bewijs! Dat je een gamer bent en geen scalper/reseller.
heb 3x besteld, maar na betaling, direct terug naar homepage? klopt dit?
wel afgeschreven van paypal maar nog geen mail gehad
nu wel mail
nu wel mail
[ Voor 12% gewijzigd door juscha op 01-04-2021 20:39 ]
Ik kreeg mijn gegevens niet goed ingevuld.
Alles op Nederland gezet en adres maar kreeg Amerkaanse staten.
Hoe hebben jullie dat gedaan want hierdoor kwam ik geen steek verder.
Alles op Nederland gezet en adres maar kreeg Amerkaanse staten.
Hoe hebben jullie dat gedaan want hierdoor kwam ik geen steek verder.
Bij mij is de 6900xt 2 keer afgeschreven en heb 2 keer een bevestiging. Hopelijk worden ze niet gecanceld...
Altijd fijn als de PayPal popup heel langzaam laadt en vervolgens ook nog 4x een recaptcha voorgeschoteld krijgt..
Alweer noppes, nada..
Alweer noppes, nada..
Sick! Hier ook een order kunnen plaatsen voor een 6900xt, evenals mijn vriend. Paypal stond helaas niet meer op het adres van mijn ouders op de een of andere vage manier, dus hopelijk komen ze ook daadwerkelijk volgende week aan.
Zal zowaar vreemd worden om volgende week niet meer het donderdagse riedeltje te hebben., maar ik ben niet treurig om mijn aardappel 770 te vervangen
Zal zowaar vreemd worden om volgende week niet meer het donderdagse riedeltje te hebben., maar ik ben niet treurig om mijn aardappel 770 te vervangen
Bij mij kwam hij in de spam, Ik heb een 6700xt kunnen scorenjustinschalke schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:38:
wel afgeschreven van paypal maar nog geen mail gehad
Top aan Paypal gekomen, ook met betaling, maar er is niets af en ook geen mail... jammer. Op naar volgende week.
Net te laat
[ Voor 96% gewijzigd door Sokucho op 01-04-2021 20:39 ]
Maar echt. Ik snap er geen reet van hoe PartAlert die link voor elkaar kreeg. Ik zat terwijl ik mijn order proces doorliep te F5'en op mn desktop door de kaarten heen, maar heb nooit een add to cart button gezien.Wukl schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:36:
[...]
Ik ook!! Eindelijk!![]()
![]()
![]()
Bedankt aan degene die PartAlert linkte, via hen is het gelukt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Potverdorie. Zat tot half acht en heb alweer alles gemist. Zo graag eentje 6800xt te pakken.
6800 --> Mijn pc
6900XT --> Voor mijn broer
6700 XT --> Mijn vader
Ik was na 3.5 uur F5-en hopeloos gestopt om 20:17
Ik zie nog gewoon prijzen van uren geleden. die hele K*T site lijkt gewoon niet te updaten.
6700XT besteld en er doorheen, bedankt voor het callen van de drop!
Deed er voor mijn gevoel redelijk lang over, moest weer inloggen op PayPal, maar kwam er doorheen.
Deed er voor mijn gevoel redelijk lang over, moest weer inloggen op PayPal, maar kwam er doorheen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dan ga je minimaal eenmaal een annulering krijgen. Misschien zelfs allebei. Of het moeten aparte lever en factuuradressen zijn.Rubenwest schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:39:
Bij mij is de 6900xt 2 keer afgeschreven en heb 2 keer een bevestiging. Hopelijk worden ze niet gecanceld...
Ik ken het gevoel.... je bent niet de enige.Adel_F16 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:40:
Ik was na 3.5 uur F5-en hopeloos gestopt om 20:17
Ik zie nog steeds die knoppen niet in m'n browser verschijnen (ook niet even). En ik refresh alt-F5. Iemand tips
??
Edit: Chrome + dev options aan
Edit: Chrome + dev options aan
[ Voor 12% gewijzigd door Rolfjes op 01-04-2021 20:41 ]
Dan is het goed, veel plezierDarrylNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:39:
[...]
6800 --> Mijn pc
6900XT --> Voor mijn broer
6700 XT --> Mijn vader
eh..... je bent te laat?Rolfjes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:40:
Ik zie nog steeds die knoppen niet in m'n browser verschijnen (ook niet even). En ik refresh alt-F5. Iemand tips??
na op de oranje place-order knop gedrukt te hebben, word ik naar de homepage gestuurd? heb ik dan wel besteld of niet?
Vorige week een 6900XT weten te bemachtigen, wilde eigenlijk een 6800XT, daarom heb ik het deze week geprobeerd.
Denk ik dat de 6800XT beschikbaar is dus snel bestellen, is het de NON-XT versie verdorie.
De 6800 gaat dus mooi op v&a.
Denk ik dat de 6800XT beschikbaar is dus snel bestellen, is het de NON-XT versie verdorie.
Als je dacht dat ik een scalper was haha
Scalpers moeten naar de bak
Hoop dat ze niet beide worden geannuleerd. Was niet de bedoeling om er 2 te bestellenPostman schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:40:
[...]
Dan ga je minimaal eenmaal een annulering krijgen. Misschien zelfs allebei. Of het moeten aparte lever en factuuradressen zijn.
Hier ook helaas zie nu dit:Dappzor schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:37:
You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability.
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Van 16.25 tot 20.00 staan te verversen.. kan wel janken
man man man, vanaf 16h als een haai erachter gezeten.
Ben ik blij dat de stress voorlopig voorbij is..
Ben ik blij dat de stress voorlopig voorbij is..
[ Voor 19% gewijzigd door CMT op 02-09-2023 18:18 ]
Nou ja, ik aas op een kaart voor een maat van me. Zal hem ff teleurstellen
Voor iedereen die het wel gelukt is: congrats, geniet ervan en ga niet minen
Voor iedereen die het wel gelukt is: congrats, geniet ervan en ga niet minen
Ik wou eigenlijk een 5600x deze keer, hele tijd gevolgd en 10min niet opgelet
Haha vorige week om 18:15 gestopt. Week ervoor gemist vanwege iets belangrijkste. Week daarvoor kreeg ik hem in mijn mand maar met het afrekenen kwam ik terug op de voorpagina en week daarvoor een 6900xt in mijn mandje, log ik in in paypal en zie ik geen optie om mijn gekoppelde bankrekening te gebruiken. Sindsdien gewoon geld op m'n paypal staan maar tsjah ongeluk laten we maar zeggen.DennisD1973 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:40:
[...]
Ik ken het gevoel.... je bent niet de enige.
leuk dat het altijd een andere tijd is... ik heb gvd zin omde hele dag die k website in de gaten te houden
G*D serieus, vanaf 5 uur lopen refreshen, eet ik eindelijk me magnetron maaltijd is het gedaan
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zo das rap, hier nog niets. Maar ik gok dan ook dat al mijn orders geannuleerd worden
OMG net missgelopen sinds 16.30 aanwezig.. en net even iets anders doen en weg zijn ze. Als er iemand een 6900 XT over heeft en wil doorverkopen hoor ik het graag.
Kijk even in je spam folderPostman schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:44:
[...]
Zo das rap, hier nog niets. Maar ik gok dan ook dat al mijn orders geannuleerd worden
kwam je al verder als als dat ik ooit gekomen ben. Ik zie niet eens die website refreshen.Adel_F16 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:43:
[...]
Haha vorige week om 18:15 gestopt. Week ervoor gemist vanwege iets belangrijkste. Week daarvoor kreeg ik hem in mijn mand maar met het afrekenen kwam ik terug op de voorpagina en week daarvoor een 6900xt in mijn mandje, log ik in in paypal en zie ik geen optie om mijn gekoppelde bankrekening te gebruiken. Sindsdien gewoon geld op m'n paypal staan maar tsjah ongeluk laten we maar zeggen.
Je zou voor de zekerheid contact met ze kunnen opnemen en vragen of ze het nog kunnen aanpassen. Als die straks geannuleerd wordt is het wel zuur ja.Rubenwest schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:42:
[...]
Hoop dat ze niet beide worden geannuleerd. Was niet de bedoeling om er 2 te bestellen
https://www.amd.com/en/support/contact-email-form
Ohw die wil ik welHa-Je.. schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:41:
Vorige week een 6900XT weten te bemachtigen, wilde eigenlijk een 6800XT, daarom heb ik het deze week geprobeerd.
Tenzij je ander adres hebt opgegeven Ed wordt hij trouwens wel geannuleerd
Zie trouwens dat je al een 6800xt verkocht heb onder de mom van te sterk voor mijn pc. Nu heb je al een 6900xt....en doe je de 6800 weg.
[ Voor 13% gewijzigd door houtig op 01-04-2021 20:49 ]
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Hetzelfde hier, loop al vanaf 16:30 de jquery in te voeren en 4 uur latger toch maar eens gaan eten. Wat een heerlijk slechte 1 april grap weer dit...Dappzor schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:37:
Hmm, ik heb alleen een order submitted mailtje, blijkbaar hoor je dus ook nog een confirmation te krijgen?
Ik keeg een confirmation bericht op de website, daarna een mail met order submitted.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Eerst order submitted, dan een confirmed. En dan ergens een keer verzending.IceBlackz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:46:
Hmm, ik heb alleen een order submitted mailtje, blijkbaar hoor je dus ook nog een confirmation te krijgen?
In de confirmed order mail staat een wachtwoord voor online status check.
Maar wat deze week geleerd heeft is dat meerdere mensen een GPU ontvangen hebben zonder de confirmation en shipment mail.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/5CsWJpkO1HE7Nn9GiN8oAm0H.png?f=fotoalbum_large)