Zelfde hier. Heb de paypal bevestiging maar nog geen AMD mail.Matthias87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:03:
[...]
So far it seems I'm the only one that didn't get that mail while money has been subtracted from my paypal account.. Weird.
Ik verwacht dat die mail nog wel komt. Dat het geld afgeschreven is, is een heel goed tekenZace schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:13:
[...]
Zelfde hier. Heb de paypal bevestiging maar nog geen AMD mail.
Code is invalid.
We're sorry but AMD RYZEN™ 7 5800X Processor is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience.
Ehh... zat helaas echt een videokaart in mijn mandje.
Balen
We're sorry but AMD RYZEN™ 7 5800X Processor is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience.
Balen

Thank you for ordering from the AMD.com Online Store
Your order has been submitted and is currently being processed. You will receive another email with the details of your order within 48 hours.
Betekend dit iets, of is het maar de vraag of het nog bevestigd word?
Of moet ik 48 uur wachten en weet ik meer haha.
Your order has been submitted and is currently being processed. You will receive another email with the details of your order within 48 hours.
Betekend dit iets, of is het maar de vraag of het nog bevestigd word?
Of moet ik 48 uur wachten en weet ik meer haha.
Ga dan maar even in mijn schoenen staan. 3 maanden geleden ging mijn 1080Ti kapot. Ik wou graag een nieuwe kaart dus een 3080 besteld op launch. Natuurlijk nog steeds niet binnen.tailfox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:11:
[...]
sorry hoor maar niemand heeft deze kaart nodig
Vervolgens is de 1080Ti meerdere malen op RMA geweest. Nog steeds niet gefixt. Nu is de garantieperiode voorbij en wil ASUS em helemaal niet meer repareren. Heb er al alles aan geprobeerd de afgelopen 3 maanden maar de aftersales van zowel alternate als asus is drama. De kaart crashte eerst alleen soms in 3D toen ik em opstuurde. Nu is die door het reparatiecentrum finaal gesloopt.
Nu kan ik wel tijdelijk weer wat gaan kopen, maar dat vind ik zonde van mijn geld. Hoopte nu eindelijk van het gezeur af te kunnen zijn en een 6800(XT) te kunnen kopen. Maar helaas. Zelfs mensen na mij is het nog wel gelukt. En ik, die op het moment van beschikbaar bestel, krijgt niks.
Natuurlijk heeft niemand een grafische kaart "nodig", maar in deze tijd is gaming wel 1 van de weinige dingen die mij nog vermaakt. Ik kan ook niet zomaar even voor de fun naar buiten want zit hier met 2 ouders die risicogroep zijn. En dit is iets wat ik dus nu al 3 maanden niet meer kan. Op een moment snap je dan wel de frustratie waar iemand mee zit.
Dus tja, in zekere zin ben ik wel een beetje klaar met dit gezeur. Ik denk dat het toch maar tijd wordt om gewoon een 20 series te gaan zoeken...
Dat heb ik ook.. maar we waarom is het opeens een RYZEN 7 geworden ipv RADEON?takkenjong schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:14:
Code is invalid.
Balen
Hoe heb je die omzeild dan? Share please:)KVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:11:
Die access denied heb ik kunnen omzeilen, maar had dan steeds die Drupal error. Wat blijkt: Firefox zijn privacy opties blokkeren bepaalde cruciale JavaScript bestandjes op die website. Natuurlijk veel te laat nu, hij zit nog in mijn mandje maar ik kan hem niet meer afronden
Hier nu ook een bestelbevestiging binnen van AMD.
Denk dat je dus wel kunt stellen dat betaald = besteld.

_██_
(ಠ_ృ)
https://www.alternate.de/Grafikkarten/RX-6800-XT
on alternate DE there are a bunch of 6800XT said to arrive and in stock and shipped tomorrow or Friday, but they are all reserved already lol
on alternate DE there are a bunch of 6800XT said to arrive and in stock and shipped tomorrow or Friday, but they are all reserved already lol
Same hier, een kappotte GTX 970. En de last-gen kaarten zijn nou ook niet echt bang for buck atm.paulbenard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:16:
[...]
Ga dan maar even in mijn schoenen staan. 3 maanden geleden ging mijn 1080Ti kapot. Ik wou graag een nieuwe kaart dus een 3080 besteld op launch. Natuurlijk nog steeds niet binnen.
Vervolgens is de 1080Ti meerdere malen op RMA geweest. Nog steeds niet gefixt. Nu is de garantieperiode voorbij en wil ASUS em helemaal niet meer repareren. Heb er al alles aan geprobeerd de afgelopen 3 maanden maar de aftersales van zowel alternate als asus is drama. De kaart crashte eerst alleen soms in 3D toen ik em opstuurde. Nu is die door het reparatiecentrum finaal gesloopt.
Nu kan ik wel tijdelijk weer wat gaan kopen, maar dat vind ik zonde van mijn geld. Hoopte nu eindelijk van het gezeur af te kunnen zijn en een 6800(XT) te kunnen kopen. Maar helaas. Zelfs mensen na mij is het nog wel gelukt. En ik, die op het moment van beschikbaar bestel, krijgt niks.
Natuurlijk heeft niemand een grafische kaart "nodig", maar in deze tijd is gaming wel 1 van de weinige dingen die mij nog vermaakt. Ik kan ook niet zomaar even voor de fun naar buiten want zit hier met 2 ouders die risicogroep zijn. En dit is iets wat ik dus nu al 3 maanden niet meer kan. Op een moment snap je dan wel de frustratie waar iemand mee zit.
Dus tja, in zekere zin ben ik wel een beetje klaar met dit gezeur. Ik denk dat het toch maar tijd wordt om gewoon een 20 series te gaan zoeken...
Precies, als het echt zo van levensbelang voor je is, dan zijn er genoeg kaarten tussentijds. Ik heb tijdelijk een 1660 gehaald om te overbruggen en wacht geduldig tot ik aan de beurt ben voor MSRP prijs.paulbenard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:16:
[...]
Ga dan maar even in mijn schoenen staan. 3 maanden geleden ging mijn 1080Ti kapot. Ik wou graag een nieuwe kaart dus een 3080 besteld op launch. Natuurlijk nog steeds niet binnen.
...
Mijn ervaring is dat als 'ie maar in je mandje zit dat 'ie voor je gereserveerd is.KVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:11:
Die access denied heb ik kunnen omzeilen, maar had dan steeds die Drupal error. Wat blijkt: Firefox zijn privacy opties blokkeren bepaalde cruciale JavaScript bestandjes op die website. Natuurlijk veel te laat nu, hij zit nog in mijn mandje maar ik kan hem niet meer afronden
Drupal sessie cookie gekopieerd en in een andere browser geplakt. Blijkbaar is de ban gebaseerd op een andere sessie cookie en die was in die andere browser dus niet aanwezig.1337Steven1337 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:17:
[...]
Hoe heb je die omzeild dan? Share please:)
Verder wel pissed dat nu blijkt dat Firefox de boosdoener was waarom ik niet kon uitchecken toen hij in mijn mandje zat en er nog wel stock was. Die nieuwe privacy-options blokkeerden enkele belangrijke JS files waardoor de PayPal knop niet verscheen en de landselector niet werkte.
In een andere browser die je niet tegen privacy-inbreuken beschermd, had het dus wel gelukt. Kutmove van AMD om hun JavaScript op onbetrouwbare CDNs te hosten ook...
Echt wat een drama man, om 15:00 snel een Radeon 6800XT in de winkelwagen gedaan, bleek mijn CC geblokkeerd. Kon dus niet betalen. Nu na veel gedoe eindelijk via PayPal kunnen betalen maar de stock is al weg...
Toch niet:Melvin44 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:19:
[...]
Mijn ervaring is dat als 'ie maar in je mandje zit dat 'ie voor je gereserveerd is.
Désolé, le produit AMD Radeon™ RX 6800 XT Graphics est actuellement en rupture de stock. Veuillez revenir à votre panier, et supprimer ce produit afin de terminer votre commande. Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée.
hoe omzeil je die access denied dan, want in dat bootje zit ik nu ookKVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:11:
Daar lijkt het niet op. Ik had al vrij vroeg een 6800 XT in mijn winkelmandje zitten, maar no dice. Paypal heeft enkel een €0 reservering op mijn kaart. Geen orderbevestiging. Geen e-mail. Na "Place Order" volgt alleen een pagina van producten die nog wel "available" zijn.Melvin44 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:19:
[...]
Mijn ervaring is dat als 'ie maar in je mandje zit dat 'ie voor je gereserveerd is.
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Mijn ervaring zeker niet. Ik heb het vele tientallen keren geprobeerd, maar kon de bestelling uiteindelijk echt niet plaatsen.Melvin44 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:19:
[...]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Hier ook dik naast gevist hoe stom
Weet iemand of er nog een rondje komt op amd.com? Of is 8 december met de 6900XT de laatste kans voor een msrp prijs?
Vind de reviews wel een beetje tegenvallen, vakk toch wel minder perfomance dan de 3080.
Mooi stom ja, hoe kan ik mijn drupalsessie kopieren naar een andere browser?KVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:20:
[...]
Drupal sessie cookie gekopieerd en in een andere browser geplakt. Blijkbaar is de ban gebaseerd op een andere sessie cookie en die was in die andere browser dus niet aanwezig.
Verder wel pissed dat nu blijkt dat Firefox de boosdoener was waarom ik niet kon uitchecken toen hij in mijn mandje zat en er nog wel stock was. Die nieuwe privacy-options blokkeerden enkele belangrijke JS files waardoor de PayPal knop niet verscheen en de landselector niet werkte.
In een andere browser die je niet tegen privacy-inbreuken beschermd, had het dus wel gelukt. Kutmove van AMD om hun JavaScript op onbetrouwbare CDNs te hosten ook...
Nou in Chrome lukte het ook niet hoor.. ik was er ook vroeg bij.1337Steven1337 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:23:
[...]
Mooi stom ja, hoe kan ik mijn drupalsessie kopieren naar een andere browser?
Nogmaals heel vervelendpaulbenard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:16:
[...]
Heeft het vaak fout
Zojuist confirmation mail van AMD gekregen!
6800 in the bag
6800 in the bag
Cookies verwijderd. en nu werkt het wel weer.
Kost ?DarrylNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:25:
Zojuist confirmation mail van AMD gekregen!
6800 in the bag
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
heb alle winkels gebeld. dit was het. over 2 weken verwachten ze een nieuwe levering
Heeft het vaak fout
De prijs van de 6800 vind ik trouwens echt heel raar. Voor maar 70 dollar meer heb je de XT, terwijl die echt een heel stuk beter is. Zelfs de 3070 is maar 499 terwijl die redelijk vergelijkbaar is.
Open developer console, ga naar Storage en onder Cookies zoek je een cookie die begint met SSESS. Dubbelklik in naam en kopieer naar andere browser. Dubbelklik in de value en kopieer naar andere browser.1337Steven1337 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:23:
[...]
Mooi stom ja, hoe kan ik mijn drupalsessie kopieren naar een andere browser?
Ban was meteen weg voor mij. Te laat wel helaas want ik had nog een extra 15 minuten door om te snappen dat Firefox de boosdoener was.
Heb een 6800 XT in mijn winkelwagentje.
Kan rustig alle gegevens invoeren en klikken op place order.
Paypal betaling is geautoriseerd/CC betaling ook.
Vervolgens krijg je dat hij out of stock is, helaas! Ook al zit hij nog in mijn mandje.
Kortom, betekent dat er geen enkele meer besteld kan worden (ook al heb je de betaling geautoriseerd maar niet bevestigd)
Vervolgens krijg je dat hij out of stock is, helaas! Ook al zit hij nog in mijn mandje.
Kortom, betekent dat er geen enkele meer besteld kan worden (ook al heb je de betaling geautoriseerd maar niet bevestigd)
Dan ben je wel je sessie en dus winkelmandje kwijt.OudeIter schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:26:
[...]
Cookies verwijderd. en nu werkt het wel weer.
Zonet mail gehad van AMD met orderbevestiging en een 2e mail met ordernr en wachtwoord die toelaat de status op te volgen via https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage
596 euro...
Vind ik niet mega slecht aangezien hij veel beter presteert dan de 3070 en goedkoper is (toen ik een 3070 probeerde aan te schaffen dan)
[ Voor 32% gewijzigd door DarrylNL op 18-11-2020 16:28 ]
Dit heb ik ook. Ik heb wel een keer of 30 het hele bestelrproces doorlopen, maar het lukt niet. Het heeft geen zin dus.Viserius schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:27:
Heb een 6800 XT in mijn winkelwagentje.
heb iets anders gedaan daar via AMD.com een Ryzen 9 5900X besteld, maar wilde ook een RX 6800 XT hebben, ach jaAtomsk schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:17:
Hier nu ook een bestelbevestiging binnen van AMD.![]()
Weet niet of het echt gelukt is... Maar hoe kom ik daar achter ???
laptop crash net voor 15:00h zal je net zien...
nu weer misgelopen dus....
[ Voor 7% gewijzigd door mindwarper op 18-11-2020 16:29 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ben bang van niet helaas. Toch wel apart dat ze je CC/PayPal accepteren, maar vervolgens de bestelling niet automatisch voltooien (en handmatig gaat niet want de site knalde eruit)Montu schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:28:
[...]
Dit heb ik ook. Ik heb wel een keer of 30 het hele bestelrproces doorlopen, maar het lukt niet. Het heeft geen zin dus.
Hoe laat kreeg je de mail van paypal ongeveer? ik om 15:31, nog geen mail van amdSvuo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:27:
Zonet mail gehad van AMD met orderbevestiging en een 2e mail met ordernr en wachtwoord die toelaat de status op te volgen via https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage
* edit * never mind, komt nu net binnen
[ Voor 5% gewijzigd door ivar360 op 18-11-2020 16:30 ]
De kaart zit ook nog steeds in mijn winkelmandje, balen
Does anyone get this kind of message when trying to checkout with PayPal?
Sorry, your ING Bank N.V.-XXXX and VISA-XXXX are not accepted. Please add another card to complete your payment.
It asks for another CC, which is weird because I have both a CC and a bank acc linked to the PayPal.
Sorry, your ING Bank N.V.-XXXX and VISA-XXXX are not accepted. Please add another card to complete your payment.
It asks for another CC, which is weird because I have both a CC and a bank acc linked to the PayPal.
Ik kreeg de mail overigens om 16:17 terwijl mijn betaling om 15:28 was, dus je moet even wachten nog..ivar360 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:29:
[...]
Hoe laat kreeg je de mail van paypal ongeveer? ik om 15:31, nog geen mail van amd
Zojuist een extra volledige order confirmation binnen van de order. Dus lijkt gelukt te zijn.
Nu afwachten wat de levertijd zal zijn...
Ik heb overigens via PayPal betaald en dat adres etc is er ook voor gebruikt.
Er wordt daar dus heel hard gewerkt om alles weg te krijgen...
Nu afwachten wat de levertijd zal zijn...
Ik heb overigens via PayPal betaald en dat adres etc is er ook voor gebruikt.
Er wordt daar dus heel hard gewerkt om alles weg te krijgen...
Djuroen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:04:
Ik heb nu ondertussen ook een orderbevestiging van AMD dat mijn order "submitted" is, voor de non-XT.
Zou binnen 48 een update moeten ontvangen staat er verder bij.
Ik ben benieuwd...
Maar we doen of het een paper launch is maar volgens mij heeft tweakers aardig wat gelukkige
Heeft het vaak fout
Wanneer je kunt vaststellen dat je betaald hebt (met Paypal of iets anders), dan kun je alleen maar wachten op een bevestiging van AMD. Heeft bij mij meer dan een uur geduurd.mindwarper schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:28:
[...]
heb iets anders gedaan daar via AMD.com een Ryzen 9 5900X besteld, maar wilde ook een RX 6800 XT hebben, ach ja
Weet niet of het echt gelukt is... Maar hoe kom ik daar achter ???
laptop crash net voor 15:00h zal je net zien...
nu weer misgelopen dus....
_██_
(ಠ_ృ)
Was alleen maar zo omdat de meeste hier, inclusief ikzelf, bij webshops keken en niet bij AMD. Bij webshops was er inderdaad niks te vinden.tailfox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:34:
Maar we doen of het een paper launch is maar volgens mij heeft tweakers aardig wat gelukkige
Wel nog even een puntje voor diegenen die dat misschien niet doorhebben. Ik zie namelijk af en toe iemand schrijven dat ie een ryzen 5xxx koopt ipv een radeon 6xxx.
ryzen = processor
radeon = videokaart
Je koopt dan een processor en niet een videokaart. Ik weet dat het voor de meeste van ons heel logisch is maar omdat ik die commentaar hier zo af en toe gezien heb. Nog even benadrukken.
ryzen = processor
radeon = videokaart
Je koopt dan een processor en niet een videokaart. Ik weet dat het voor de meeste van ons heel logisch is maar omdat ik die commentaar hier zo af en toe gezien heb. Nog even benadrukken.
I did, got a submitted order confirmation for the 6800. But, I still had an XT in another device's cart, and when I just tried to checkout with it with PayPal, it gave me this message.DarrylNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:30:
[...]
Ik kreeg de mail overigens om 16:17 terwijl mijn betaling om 15:28 was, dus je moet even wachten nog..
Sorry, your ING Bank N.V.XXXX and VISA-XXXX are not accepted. Please add another card to complete your payment.
Which is weird because both CC and iDeal have been linked to my PayPal. Not sure what's up, but the 6800 order is placed with iDeal via PayPal.
Ik heb nu net (16:31) een bevestiging gekregen van AMD voor de 6800XT, de paypal betalingsbevestiging had ik al om 15:03 ontvangen. Kan wel merken dat die site overbelast is.
Nu wachten op het mailtje wat binnen 48 uur moet komen
Nu wachten op het mailtje wat binnen 48 uur moet komen
Wanneer is het een paper launch? Beetje een buzz word atm. Stock was in iedereen net zo 'groot' als de 3xxx helaas. Net niks.tailfox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:34:
Ik zie continue een blank scherm, klopt dat?Arms2Short schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:05:
Op https://www.amd.com/en/direct-buy/nl is de 6800 nog op voorraad. 6800 XT is out of stock
Ja is helemaal uitverkocht.dutchnltweaker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:38:
[...]
Ik zie continue een blank scherm, klopt dat?
Ja er is niks meerdutchnltweaker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:38:
[...]
Ik zie continue een blank scherm, klopt dat?
Ik zie dit: "We're sorry but AMD Radeon™ RX 6800 XT Graphics is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience."
Ik zie wel afschrijvingen op mijn CC maar weet niet of ik hem nu echt uit mijn winkelwagen moet gooien? Vreemd toch?
Ik zie wel afschrijvingen op mijn CC maar weet niet of ik hem nu echt uit mijn winkelwagen moet gooien? Vreemd toch?
@Montu Balen zeg.. dan moet ik nog maar even doorsukkelen met de 1050TI.. Ben er onderanderen wel klaar mee en dit leek me eindelijk een goede opvolger voor 2K gaming.
helaas ook niet in het mandje gekregen niet op pc niet op mn gsm , iemand een idee voor de volgende batch ?q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:40:
Ik zie dit: "We're sorry but AMD Radeon™ RX 6800 XT Graphics is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience."

Wees blij... Bij mij lag de druk op ryzen 5000 serie met gt210 of met rx6000 serie... Heb echt veel geluk maar geloof het nog niet voordat ik een tracking hebdutchnltweaker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:41:
[...]
@Montu Balen zeg.. dan moet ik nog maar even doorsukkelen met de 1050TI.. Ben er onderanderen wel klaar mee en dit leek me eindelijk een goede opvolger voor 2K gaming.
Wel helaas een non-XT...
Als je zowel een confirmation mail van PayPal/CC en AMD hebt, ben je wel binnen hoorlvm98 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:42:
[...]
Wees blij... Bij mij lag de druk op ryzen 5000 serie met gt210 of met rx6000 serie... Heb echt veel geluk maar geloof het nog niet voordat ik een tracking heb
Wel helaas een non-XT...
Directe linkjes bij Alternate voor de geïnteresseerden:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1697209
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1694766
Hier vorig jaar een een gloednieuwe pc gebouwd met de ryzen 3600 alleen de videokaart toen niet vervangen omdat er toen problemen speelde met de 5700 serie en ik het wel wou uitzingen tot deze release. Dat gaat dus 2021 worden als ik het goed begrijp.lvm98 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:42:
[...]
Wees blij... Bij mij lag de druk op ryzen 5000 serie met gt210 of met rx6000 serie... Heb echt veel geluk maar geloof het nog niet voordat ik een tracking heb
Wel helaas een non-XT...
Die prijzen zijn niet normaalgidogeek schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:44:
Voor 600 euro had ik het net nog gedaan, maar 1000 euro voor een videokaart vind ik gewoon absurd en het totaal niet waard.gidogeek schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:44:
Het zijn ook geen AMD stock kaarten. Maar Gigabyte Reference kaarten.gidogeek schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:44:
€600 of €1000 is ook wel een erg groot verschil vind je niet?dutchnltweaker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:45:
[...]
Voor 600 euro had ik het net nog gedaan, maar 1000 euro voor een videokaart vind ik gewoon absurd en het totaal niet waard.
Alternate net gebeld:
Er staan minimaal 5 mensen in de wachtrij voor de Asrock en ook 5 voor de Gigabyte. Ze hebben er 0 binnen gehad maar verwachten ze binnen een week.
Er staan minimaal 5 mensen in de wachtrij voor de Asrock en ook 5 voor de Gigabyte. Ze hebben er 0 binnen gehad maar verwachten ze binnen een week.
Snap niet dat mensen voor die prijzen die videokaarten aanschaffen. echt zinloos....gidogeek schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:48:
Alternate net gebeld:
Op Marktplaats betaal je nog meerDarrylNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:49:
[...]
Snap niet dat mensen voor die prijzen die videokaarten aanschaffen. echt zinloos....
Sjezus, ik zag ze vtv al staan idd.dutchnltweaker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:45:
[...]
Voor 600 euro had ik het net nog gedaan, maar 1000 euro voor een videokaart vind ik gewoon absurd en het totaal niet waard.
Weten we ook wie zeker weten bots actief heeft!
En het meest ellendige is trouwens dat ik een paar keer op de amd site een kaart in mn mandje had, maar daar moet je met creditcard betalen en die gebruik ik nooit (Bunq). Dus stond te weinig geld op.
Kreeg hem tot wel 4x door! grrrrrrr
En ik had vroeger een bunq-link waarmee direct geld gestort kon worden. Maar blijkbaar heeft Bunq die nu ook al toegewezen aan alleen de premium klant! (is ook niet meer wat het ooit was)
Zo dichtbij... en toch, zo ver weg...

660 euro voor reference is echt een mooie prijs maar ik weet niet of ik het waard vind om 800+ euro uit te geven voor een AIB. Niet dat de prijzen bekend zijn maar kijkende naar de kaarten van NVIDIA...
Haha, ik ging terug naar de site en de kaart stond nog in mijn mandje, betaalproces doorlopen, niks... Geen bevestiging PayPal of mail AMD 
[/quote]We're sorry but AMD Radeon™ RX 6800 XT Graphics is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience.
[quote]
Baal er wel van, vooral vanwege de prijs en de wachttijden voor alternatieven.
[/quote]We're sorry but AMD Radeon™ RX 6800 XT Graphics is currently out of stock. Please return to the Shopping Basket and remove the product to complete your order. We apologise for any inconvenience.
Due to high demand, products may become out-of-stock during the check-out process. Orders are not secured until submitted.
[quote]
Baal er wel van, vooral vanwege de prijs en de wachttijden voor alternatieven.
[ Voor 60% gewijzigd door UniMatrix op 18-11-2020 16:58 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Because I had it in my cart since 15.02, failed to checkout with PayPal (503 error), then got banned for sending too many requests to the server, then it fixed itself half-hour later but everything is sold out and I see blank store page now, yet my cart somehow remained and since everything is out of stock I can't check out and can only look at the cart. So, false hopes for making me think I can still buy the 6800XT lolKennelijk! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:52:
[...]
Ja dat had ik ook een paar keer.
Waarom zijn dat false hopes dan? (ik had gewoon te weinig geld op m'n creditcard)
Je order is afgebroken omdat er geen voorraad is. Als 't goed is boeken ze ook niets af. In ieder geval bij directe betaling i.p.v. PayPal gebeurt er daadwerkelijk niets.UniMatrix schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:54:
Haha, ik ging terug naar de site en de kaart stond nog in mijn mandje, betaalproces doorlopen, niks... Geen bevestiging PayPal of mail AMD
Finally. Order confirmation!
niet nodigLuqq schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:02:
Moet je een account maken op AMD.com om iets te kopen of is dat niet nodig?
Baal echt als een stekker. Wat is nou de kans dat je CC is geblokkeerd precies bij een pre-order waarvoor je maar 5min hebt
Kaart werkt normaal altijd

Klopt het dat de AMD store doorlinkt naar de 'Where to Buy AMD Radeon™ RX 6000 Series Graphics' als je de kaart online bij AMD wil kopen?
Inmiddels wel ja helaas.nielsjuuh23 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:05:
Klopt het dat de AMD store doorlinkt naar de 'Where to Buy AMD Radeon™ RX 6000 Series Graphics' als je de kaart online bij AMD wil kopen?
Aah, sorry to hear that.jeffb0918 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:58:
[...]
Because I had it in my cart since 15.02, failed to checkout with PayPal (503 error), then got banned for sending too many requests to the server, then it fixed itself half-hour later but everything is sold out and I see blank store page now, yet my cart somehow remained and since everything is out of stock I can't check out and can only look at the cart. So, false hopes for making me think I can still buy the 6800XT lol
At least I got the message straight away when I saw they only accept credit card...
But, the other brands are releasing next week already right? So better luck next week!
Zal er volgende week een AIB 6800xt kaart van rond de 700 bij zitten? Ik hoop het anders had ik liever vandaag de reference kaart gehad.Kennelijk! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:06:
[...]
Aah, sorry to hear that.
At least I got the message straight away when I saw they only accept credit card...
But, the other brands are releasing next week already right? So better luck next week!
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Mijn voorspelling en tot nu toe altijd goedWillemAtHome schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:08:
[...]
Zal er volgende week een AIB 6800xt kaart van rond de 700 bij zitten? Ik hoop het anders had ik liever vandaag de reference kaart gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door Trixh op 18-11-2020 17:10 ]
Enig idee wanneer de volgende batch online komt?
Ik denk het welWillemAtHome schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:08:
[...]
Zal er volgende week een AIB 6800xt kaart van rond de 700 bij zitten? Ik hoop het anders had ik liever vandaag de reference kaart gehad.
Niet. "Pas" volgende week als de AIB-kaarten de markt op komen.Viserius schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:11:
Enig idee wanneer de volgende batch online komt?
okay dan is het afwachten voor meer voorraden hier en daar en op amd.com zelf....
Voor nu laat ik het rusten...
Kan ook niet anders
Voor nu laat ik het rusten...
Kan ook niet anders
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ja, ik zou ze ook niet onder de €700 gaan schatten, alhoewel... de XT zoiezo niet maar de "gewone" zou de goedkoopste best op €680 kunnen komen.Trixh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:09:
[...]
Mijn voorspelling en tot nu toe altijd goedJa. (maar wel boven de 700 is mijn verwachting)
Zou je het daarvoor doen?
Haha 😂 dat zelfde dacht ik ook toen mn moeder om 15:01 belde...q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Baal echt als een stekker. Wat is nou de kans dat je CC is geblokkeerd precies bij een pre-order waarvoor je maar 5min hebtKaart werkt normaal altijd
Niet bestellen voor die woekerprijzen joh! Daarmee support je hun upsell praktijkengidogeek schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:48:
Alternate net gebeld:
Well, I had both a CC and my ING linked to my PP, so, I thought it should be faster that way to checkout, but I kept getting stuck at the 503 error after the PP page. Though it's weird now that they no longer allow orders paid with ING via PP and they only allow the CC. I was actually able to still put an order for a 6800 from my phone, paid with ING via PP, and get a submission confirmation, so, there is that. But since the 6800 is not the one I wanted (am really aiming for the 6800XT if not 6900XT for 4K gaming), I will probably sell it to a fellow Tweaker if and when it eventually arrived, and if anyone wanted it of course...Kennelijk! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:06:
[...]
Aah, sorry to hear that.
I hope so... Kan het nog niet geloven... Ryzen met 1 laptopje geprobeerd dit keer met een heel bureau vol en de mobieltjes en tablets en weer raak... Niet zeggen hoe thoDarrylNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:43:
[...]
Als je zowel een confirmation mail van PayPal/CC en AMD hebt, ben je wel binnen hoor
Ben benieuwd wanneer we de eerste kaarten tegen woeker prijzen gaan vinden op V&A
Te laat, staan er al op. En al weer weg.MaXeRs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:20:
Ben benieuwd wanneer we de eerste kaarten tegen woeker prijzen gaan vinden op V&A
[ Voor 4% gewijzigd door kaas-schaaf op 18-11-2020 17:23 ]
Het zou mooi zijn als Tweakers hier ook een standpunt in neemt en dit soort advertenties gewoon wegkeildMaXeRs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:20:
Ooh oke, so your actually one of the lucky ones here... I think there will be a few interested in your 6800 haha. Me myself for example!jeffb0918 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:19:
[...]
Well, I had both a CC and my ING linked to my PP, so, I thought it should be faster that way to checkout, but I kept getting stuck at the 503 error after the PP page. Though it's weird now that they no longer allow orders paid with ING via PP and they only allow the CC. I was actually able to still put an order for a 6800 from my phone, paid with ING via PP, and get a submission confirmation, so, there is that. But since the 6800 is not the one I wanted (am really aiming for the 6800XT if not 6900XT for 4K gaming), I will probably sell it to a fellow Tweaker if and when it eventually arrived, and if anyone wanted it of course...

680 voor een 6800 terwijl ze net nog voor 590 op AMD.com gingen en de xt voor 660?Kennelijk! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:15:
[...]
Ja, ik zou ze ook niet onder de €700 gaan schatten, alhoewel... de XT zoiezo niet maar de "gewone" zou de goedkoopste best op €680 kunnen komen.
Zou je het daarvoor doen?
Dan wacht ik nog wel even.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Oke. Ik denk er ook zo over hoor.WillemAtHome schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:23:
[...]
680 voor een 6800 terwijl ze net nog voor 590 op AMD.com gingen en de xt voor 660?
Dan wacht ik nog wel even.
Alleen AMD rekend verzendkosten dus het totaal was boven de €610,-. volgens mij €619 zelfs.
Sommige Nederlandse webshops doen het zonder verzendkosten. Het verschil is dan nog maar 6 tientjes. En dan heb je misschien zelfs een iets "koelere" kaart...
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |