[Pricewatch] Filter op aantal winkels die product aanbieden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 23:18
In de Pricewatch zou het erg nuttig zijn om te kunnen filteren op een minimaal aantal winkels dat een product aanbiedt. Producten die door slechts 1 winkel aangeboden worden zijn vaak niet leverbaar, afwijkende types of refurbished producten. Een filter op aantal winkels (liefst een slider) zou een dus een grote toegevoegde waarde hebben.

Ik heb het verzoek vaker terug kunnen vinden in oude topics maar sinds 2010(!) wordt erkend dat het een goede feature zou zijn terwijl het niet wordt geïmplementeerd.

Dus nieuw verzoek om deze filter te introduceren in de Pricewatch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Mycroft schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:32:
In de Pricewatch zou het erg nuttig zijn om te kunnen filteren op een minimaal aantal winkels dat een product aanbiedt. Producten die door slechts 1 winkel aangeboden worden zijn vaak niet leverbaar, afwijkende types of refurbished producten. Een filter op aantal winkels (liefst een slider) zou een dus een grote toegevoegde waarde hebben.

Ik heb het verzoek vaker terug kunnen vinden in oude topics maar sinds 2010(!) wordt erkend dat het een goede feature zou zijn terwijl het niet wordt geïmplementeerd.

Dus nieuw verzoek om deze filter te introduceren in de Pricewatch.
De wens is zeker interessant, al weet ik niet of het de beste oplossing is voor jouw voorbeelden. Daar zou een filter op levertijd, etc. beter bij helpen.

Het uitblijven van deze verbetering komt door prioriteit, andere features/verbeteringen hebben meer prioriteit dan een shopfilter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@boenkeijer Het oudste, en sindsdien de nodige keren herhaalde, verzoek dat ik zo gauw kon vinden komt uit 2010, is er in die 10 jaar helemaal geen moment geweest dat iemand hier even een blik op kon werpen om te kijken of het makkelijk geïmplementeerd kan worden? ;) Zie ook de quote van @Maite de Jong

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 21-10-2020 09:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 23:18
boenkeijer schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

De wens is zeker interessant, al weet ik niet of het de beste oplossing is voor jouw voorbeelden. Daar zou een filter op levertijd, etc. beter bij helpen.

Het uitblijven van deze verbetering komt door prioriteit, andere features/verbeteringen hebben meer prioriteit dan een shopfilter.
Voordat mijn post anders geïnterpreteerd wordt dan ik bedoel: voor gangbare/standaard producten zijn de producten die slechts door één winkel aangeboden worden in 99% van de gevallen niet het product dat je zoekt. Bijvoorbeeld omdat het gaat om: end of line producten, afwijkende types, buitenlandse types, verkeerd geliste items of refurbished items. Ik zie dus een slider met aantal aanbiedende winkels echt als de oplossing hiervoor.

Het is waarschijnlijk minder makkelijk te implementeren dan andere filters maar in alle oude threads is ook nooit gezegd dat het niet mogelijk is. Sterker nog, er is inderdaad al vele jaren gelden gezegd dat het op de lijst staat. 10 jaar is dan wel erg lang om het op een backlog te houden ondanks dat er zo vaak naar gevraagd wordt.

Dus misschien goed om de discussie te beslechten en het uit te voeren of uit te leggen waarom het onmogelijk te implementeren is.

[ Voor 4% gewijzigd door Mycroft op 20-10-2020 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-05 03:22
boenkeijer schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Het zou ik zeer prettig zijn om te kunnen filteren op welke winkels wel of niet, vooral amazon.nl is zeer vervelend in de pricewatch. Geeft een vertekend beeld van de prijzen.

Op het moment aan het kijken naar een goedkoop maar leuk moederbord voor am4, de MSI B450-A Pro Max lijkt best interessant maar als je dan kijkt naar het prijsverschil tussen amazon en de rest...

(plus ik wil uit principe niet wat via amazon kopen maar dat terzijde)
Pagina: 1