Filteren op aantal verkooppunten / winkels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Regelmatig duik ik in de PriceWatch om het een en ander op te zoeken, werkt perfect...
Maar het valt me op dat ik me steeds meer ga irriteren aan het feit dat ik mijn ideale product vind wat dan
nog bij 1 of 2 winkels verkocht wordt (en waar het dan ook nog is vaak is uitverkocht / niet meer leverbaar is)

De simpele vraag is er dan ook, is het mogelijk om een filter te maken voor het aantal verkooppunten?
En als ik toch bezig ben, een automatisch filter voor de producten die nog bij 'n winkel in de PW staan maar die niet meer op leverbaar staan? Zodat je producten als pricewatch: HP Pavilion G6-1350ED gewoon niet ziet...

Bij '10 verkooppunten' zal het product nog wel te verkrijgen zijn, bij '2 verkooppunten' hoef ik dat product niet te zien eigenlijk, omdat de kans dan erg groot is dat het er toch niet meer is... En als het er wel is in zo'n winkel heb ik het er zelf uitgefilterd dus dat is m'n eigen fout :) Maar dat kan ik ook ondervangen door dat filter dan!

Ben nu bezig met het uitzoeken van 'n laptopje, waarbij ik al verschillende eisen heb ingevuld en zie daar alweer regelmatig laptops voorbij komen die aan de eisen voldoen, maar dus niet (meer) te krijgen zijn... That's shitty!

pricewatch: HP Pavilion g6 1360SD
pricewatch: HP Pavilion G6-1350ED
pricewatch: HP Pavilion g6-2104sd
pricewatch: Sony Vaio VPCEH2Q1E
pricewatch: Dell Inspiron Q15R (5110-2150)
pricewatch: HP Pavilion M6-1051SD
pricewatch: Asus K55 Series K55VD-SX068V
pricewatch: Asus N56VM-S3036V

In plaats van 53 'beschikbare' laptops zou ik deze bovenstaande 8 niet willen / hoeven zien...

Just my 2 cents...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:47

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik zet jouw suggestie door naar Development, om dit in ieder geval op de ideeënlijst te krijgen. Het klinkt mij namelijk zo op het eerste gezicht als een interessante functie.

Overigens wordt het vanaf Tweakers 7 wel mogelijk om binnen een bepaalde uitvoering winkels weg te filteren die een levertijd van meer dan x dagen hebben, waarbij je x zelf kan instellen via een slider. Maar als ik jouw request zo lees, wil je zoiets eigenlijk een niveautje hoger hebben, zodat je voor meerdere laptops kan zien of deze een levertijd van x hebben of niet (en zo niet, zie je ze niet). Begrijp ik het zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het wegfilteren van winkels met een x levertijd is ook fijn... Maar gaat dat ook werken tijdens het zoeken naar een nieuwe laptop, telefoon of een andere gadget? Dus ik selecteer laptops, i7 CPU, 8GB RAM en een prijs
en ik kan dan de 'levertijden slider' gebruiken om er winkels uit te filteren zodat ik de laptop daar niet meer zie?

Dus met de i7, 8GB RAM en prijs zou ik bijvoorbeeld 50 laptops zien...
Dan zet ik de levertijdenslider waar jij het over hebt op 'levertijd meer dan 5 dagen weg' en dan zie ik er minder...

Dat klinkt ook wel goed!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:47

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dat was het idee ja :p Maar goed, ik heb gevraagd om het op de backlog te zetten, zo wordt er in ieder geval naar gekeken. Zodra er wat te melden is, hoor je me weer in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Thank you! Nu kan het inderdaad wel per product...
Dus als ik de N56XX laptop van Asus wil checken zie ik de filter :)
Nu nog bij alle laptops die aan de eisen voldoen en dan is het helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

JA, graag leverbaarheid kunnen filteren op nivo hoger! Als ik nu sorteer op prijs in een catagorie komen er produkten boven aan te staan die uit de levering zijn gegaan, en daarbij op het laatste moment een heel lage prijs hadden.... maar nergens meer leverbaar inmiddels.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1