Dit is mijn eerste forum opening op Tweakers na een lurker te zijn sinds '98. Is het mogelijk dat je kan selecteren op het aantal shops in de pricewatch want als je alleen op prijzen checkt dan krijgt je vaak orphaned vermeldingen. Dus mijn vraag is of het mogelijk is de pricewatch te verbeteren met het aangeven van hoeveel winkels een product minimaal moeten aanbieden.
Vraag
Alle reacties
Afgezien van dat je in het verkeerde subforum zit (Mooie Features, geen bug
), deze vraag is al de nodige keren voorbij gekomen. bijv. [FT] Filteren op aantal winkels wat product heeft, Sorteren op aantal winkels in pricewatch + prijzen onlogisch en Filteren op aantal webshops

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik had al een vermoeden dat er waarschijnlijk al meerdere keren dit idee was naar voren was gebracht maar ik kon er niet zo snel niets over vinden en het juiste subforum kon ik al helemaal niet vinden. De kaart van het doolhof der tweakerforums kan ik nog steeds slecht lezen na 20 jaar. Vrijwel altijd lees ik de forums via de hoofdpagina door een post die mijn aandacht trekt.
Geen bug dus > MF
Formerly known as Ragdoll