Ik zou graag een globale extra filter zien (slider), namelijk in hoeveel winkels het product verkocht wordt. Vaak ben ik niet geïnteresseerd in producten die overblijven in een enkele winkel (einde stock, oude revisie, vorig model, ...). Met zo'n filter zou ik deze producten eruit kunnen halen.
Ik denk niet dat je met een dergelijke functie bereikt wat je wil bereiken; stel dat een nieuw product door slechts een zeer beperkt aantal winkels wordt verkocht, die filter je er dan ook direct mee uit, wat niet altijd de bedoeling kan zijn
Als je geen ouderwets spul wil tegenkomen, kun je het filter voor eerste prijsvermelding eventueel gebruiken. Zet die recent en alle oude modellen verschijnen niet meer
Als je geen ouderwets spul wil tegenkomen, kun je het filter voor eerste prijsvermelding eventueel gebruiken. Zet die recent en alle oude modellen verschijnen niet meer
Het gaat mij niet enkel om nieuwe producten, maar ook gewoon wat populair is (voor winkels, niet enkel tweakers). Bijvoorbeeld, ik ben opzoek naar een nieuw moederbord maar weet buiten het socket niet echt wat de verschillen zijn tussen de +100 beschikbare producten. De eerste filter is dus socket 1155. Mijn budget is € 100, USB 3 is noodzakelijk en ik wil enkel producten zien die dit jaar gelanceerd werden.
Dan blijven er nog steeds 46 producten over. De Asus P8H67-M EVO wordt in 34 winkels verkocht, de Asus P8H67-M PRO slechts in 3. Beide producten hebben dezelfde prijs en lanceerdatum. Er is ongetwijfeld een reden waarom zoveel winkels het ene product verkopen, maar niet het andere. Die informatie neem ik mee in de vergelijking tussen beide producten. Net zoals je nu kan sorteren op populariteit onder tweakers, vind ik populariteit onder winkels een relevant gegeven.
Dan blijven er nog steeds 46 producten over. De Asus P8H67-M EVO wordt in 34 winkels verkocht, de Asus P8H67-M PRO slechts in 3. Beide producten hebben dezelfde prijs en lanceerdatum. Er is ongetwijfeld een reden waarom zoveel winkels het ene product verkopen, maar niet het andere. Die informatie neem ik mee in de vergelijking tussen beide producten. Net zoals je nu kan sorteren op populariteit onder tweakers, vind ik populariteit onder winkels een relevant gegeven.
Een filter is wellicht wat veel gevraagd, maar een sorteer functie op "Aantal winkels" zou ik ook wel graag willen. Op zich is de informatie natuurlijk al beschikbaar.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vroeger kon je ook sorteren op aantal winkels, en dat gebruikte ik vaak om dezelfde reden als Alfredo aangeeft. Sorteren was altijd voldoende voor het beoogde effect.
Ik ben het er ook mee eens, maar bij mij is het meer om de reden dat als ik bijvoorbeeld een laptop zoek met dat filter, die resolutie, die grootte van HDD en dergelijke ik een prachtige laptop vind, die bij 1 winkel te verkrijgen is, en waar het vaak niet eens op voorraad is.. Dus dan wordt je blijgemaakt met een dode mus, jammer is dat
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb dit een hele tijd terug ook verzocht, maar kan de post niet meer vinden
Anywho, mijn vote heb je!
Ik wilde al eens een topic hierover openen, maar dat hoeft dus niet meer.
Op aantal winkels kunnen filteren én sorteren altijd +1
Op aantal winkels kunnen filteren én sorteren altijd +1
Scientia potentia est
Kijk 80% van de winkels heeft de zelfde hoofd-leverancier(s) en heeft producten niet zelf op voorraad. Dus populariteit zegt niet zoveel en bied ook geen garantie dat het product beter leverbaar is.Alfredo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:49:
Beide producten hebben dezelfde prijs en lanceerdatum. Er is ongetwijfeld een reden waarom zoveel winkels het ene product verkopen, maar niet het andere. ... , vind ik populariteit onder winkels een relevant gegeven.
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Hier nog een +1
De technische invulling laat ik graag bij de devvers.
Voor mij zou een simpele vorm van sorteren in ieder geval goed genoeg zijn.
De technische invulling laat ik graag bij de devvers.
Voor mij zou een simpele vorm van sorteren in ieder geval goed genoeg zijn.
Dat moet dan aardig lang geleden geweest zijn, ik kan me niet herinneren dat dat vroeger kon...Bolukan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:09:
Vroeger kon je ook sorteren op aantal winkels
Vroegah stonden er ook van die handige rode en groen pijltjes bij de prijs die aangaven of een product recent in prijs was gedaald of- gestegen... Die mis ik eigenlijk ook nog steeds een beetje, maar goed, dat is vast weer een andere discussie!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pagina: 1