Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Misschien zit daar het verschil, jij heb origineel, ik heb namaak of een 2e kansje. Ik stuur deze gewoon terug en bestel er 1 bij Nomad

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 27-10-2020 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:01
Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:13:
[...]

Misschien zit daar het verschil, jij heb origineel, ik heb namaak. Ik stuur deze gewoon terug en bestel er 1 bij Nomad
Dit is hoe ik het hoesje ontving van Nomad zelf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJ7iiAk96bUnFtwVTJJSSSuOnlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hkx5MWixB1g0tioWGigNEmA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
GKW schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:06:
[...]

Is dat een flexible case (TPU) of hard plastic?
Geen idee, maar je kan ze vast wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Johan Bogle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:16:
[...]

Dit is hoe ik het hoesje ontving van Nomad zelf.
[Afbeelding]
Dat boekje zat er bij mij niet bij, het doosje lijkt wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

Geen idee, maar je kan ze vast wel even bellen.
Geen telefoonnummer te vinden, maar dat kan ook aan mij liggen, en ze reageren erg traag op een mail, vandaar mijn vraag hier.

[ Voor 6% gewijzigd door GKW op 27-10-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
umbrellavs schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:56:
[...]

effe eerlijk, het zijn wel mooie hoesjes (vooral de clay)
ze zien er zeker mooi uit. Maar als ze niet komen dan heb je er niet veel aan. Ik heb overigens gisteren geen bevestiging ontvangen dat ze de deur uit zijn. Vervolgens even op insta gespamd, waar ze zeiden dat ze vandaag de deur uit gingen. Ik vroeg of dat ook voor mijn order geldt en toen werd ik verwezen naar een mailadres omdat ze via instagram dat niet kunnen bevestigen. Uiteraard gemaild, maar helaas geen reactie. Wordt vervolgd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door BlakHawk op 27-10-2020 16:29 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Vanmiddag bij Amac (Arnhem) de Belkin screenprotector op de iPhone 12 laten zetten (was net binnen). Op de Xr heb ik deze ook gehad. Beviel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Ervaring met deze?

https://www.appelhoes.nl/...Pro-Glass-screenprotector

Kan de Nudient wachters de hoes hier delen als ze hem eindelijk hebben, kunnen wij ook bepalen als het het wachten waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
Nergenss schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:35:
Ervaring met deze?

https://www.appelhoes.nl/...Pro-Glass-screenprotector

Kan de Nudient wachters de hoes hier delen als ze hem eindelijk hebben, kunnen wij ook bepalen als het het wachten waard is :)
Hahaha niet lachen hè als het een volledige aanfluiting is, want anders ga ik toch echt in een hoekje dieptriest janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Wesrou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:55:
[...]

Hahaha niet lachen hè als het een volledige aanfluiting is, want anders ga ik toch echt in een hoekje dieptriest janken
İk heb dit jaar zelf een record aantal miskopen gemaakt, zou je dankbaar zijn als je me dit zou besparen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17
diotav schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:19:
TIP: Amazon heeft de originele siliconen MagSafe case in de aanbieding in het zwart. Scheelt toch weer ruim een tientje inclusief gratis verzending.
Dank voor deze tip. Gelijk besteld!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:18

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
umbrellavs schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:12:
ik weet niet of dit al in deze forum is besproken maar is het een idee om langs de mediamarkt te gaan en daar de screenprotector op maat te laten plaatsen? Ik weet niet of iemand er al ervaring mee heeft?
Ik heb er wel goede ervaringen mee.. nog nooit last van bubbels of iets dergelijks gehad.

Ongeacht welke high-end smartphone ik heb gehad. (En dat zijn er heel veel) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Wesrou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:23:
[...]

ze zien er zeker mooi uit. Maar als ze niet komen dan heb je er niet veel aan. Ik heb overigens gisteren geen bevestiging ontvangen dat ze de deur uit zijn. Vervolgens even op insta gespamd, waar ze zeiden dat ze vandaag de deur uit gingen. Ik vroeg of dat ook voor mijn order geldt en toen werd ik verwezen naar een mailadres omdat ze via instagram dat niet kunnen bevestigen. Uiteraard gemaild, maar helaas geen reactie. Wordt vervolgd! :+
In mijn geval hebben ze woord gehouden. Ik kreeg vanochtend de verzendbevestiging binnen, met een trackingnummer van Deutsche Post (DHL).

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:08:
[...]

In mijn geval hebben ze woord gehouden. Ik kreeg vanochtend de verzendbevestiging binnen, met een trackingnummer van Deutsche Post (DHL).
Nice bij mij nog geen bericht. Welke kleur heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Wesrou schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:09:
[...]

Nice bij mij nog geen bericht. Welke kleur heb jij?
Sangria Red (iPhone 12 Pro). Nu maar hopen dat die kleur niet tegenvalt.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:28:
[...]

Sangria Red (iPhone 12 Pro). Nu maar hopen dat die kleur niet tegenvalt.
ben benieuwd naar de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Zucht. Nog niks van Nudient gehoord. Het zou me niks verbazen als ik de iPhone 12 Pro Max eerder heb dan het hoesje. Als dat hoesje uberhaupt ooit geleverd wordt. Zou het niet gewoon een truc zijn van Nudient om eventuele liquiditeitsproblemen op te lossen en niks te leveren?

Iemand nog net zulkse dunne alternatieven?

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisweb op 28-10-2020 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:39

RBH

IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:08:
[...]

Die kreeg ik gisteren ook, maar tot op heden nog weinig activiteit daar te melden helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Nou. Toch maar de knoop doorgehakt. Ik laat de Nudient in bestelling staan, maar bestel volgende week ook een Clear Case van Apple. Ik ben niet kapot van het ontwerp, maar met Apple Care heb je ook garantie op accesoires. Plus de kwaliteit van Apple’s hoesjes zijn degelijk. In het verleden wel eens iets stuk gegaan, maar dat werd snel vervangen.

Heb dus net ook maar een MagSafe lader besteld. Levertijd 12-20 november. Mijn iPhone krijg ik als het goed is 13 november. Ik gebruik voor die ene week wel mijn Mophie of gewoon de laadkabel. De 20W oplader van Apple heb ik toch al in huis. :)

Verder lijkt me een MagSafe oplader sowieso een ding waarvan de levertijd snel naar voren kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:
Zucht. Nog niks van Nudient gehoord. Het zou me niks verbazen als ik de iPhone 12 Pro Max eerder heb dan het hoesje. Als dat hoesje uberhaupt ooit geleverd wordt. Zou het niet gewoon een truc zijn van Nudient om eventuele liquiditeitsproblemen op te lossen en niks te leveren?

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar het zal mij ook niet verbazen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Wesrou schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:13:
[...]

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar het zal mij ook niet verbazen 8)7
Ja, het moet wel een heel goed hoesje zijn, wil hij blijven, mocht ‘ie ooit geleverd worden. Als ik volgende week vrijdag nog niks heb gehoord en bevestiging van Apple heb dat mijn Pro Max en hoesjes op 13 november geleverd worden, annuleer ik de bestelling helemaal.

Nudient ziet er premium uit. Mooie website, goed bestelproces. Maar daarna is het echt ruk en daar baal ik van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:11

Van de week een LAUT Slimskin voor m'n toekomstige 12 Pro Max binnen gekregen. Heb dit hoesje ook op m'n huidige X. Dunner kan haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
RBH schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Die kreeg ik gisteren ook, maar tot op heden nog weinig activiteit daar te melden helaas..
Bedoel je dat de zending niet gevonden kan worden?

Dit klinkt allemaal weinig hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
Heeft iemand uberhaupt een nudient hoesje ontvangen? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:01
Ik heb een screenprotector van Zagg besteld. Mocht ik er iemand blij mee kunnen maken heb ik een 35% korting coupon van ze gehad. De eerste 3 mensen die hem pakken kunnen deze gebruiken: ZJ0CH120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:21:
[...]

Bedoel je dat de zending niet gevonden kan worden?
Er staat alleen de melding: "No information could be found regarding the mail item."

Dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat we iets gaan ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wesrou
Dit is de laatste keer dat ik bestel van een website die ik niet volledig ken.

[ Voor 196% gewijzigd door Wesrou op 28-10-2020 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:11
Johan Bogle schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:24:
Ik heb een screenprotector van Zagg besteld. Mocht ik er iemand blij mee kunnen maken heb ik een 35% korting coupon van ze gehad. De eerste 3 mensen die hem pakken kunnen deze gebruiken: ZJ0CH120
Thanks, screenprotector had ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
RBH schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Er staat alleen de melding: "No information could be found regarding the mail item."

Dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat we iets gaan ontvangen.
Juist, hier ook. Als dat er bij jou na een dag nog steeds staat, heb ik weinig hoop dat het bij mij morgen anders zal zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:29:
[...]

Juist, hier ook. Als dat er bij jou na een dag nog steeds staat, heb ik weinig hoop dat het bij mij morgen anders zal zijn :|
I'll keep you posted. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:55
Voor de Nudient bestellers met een T&T maar zonder status: die van mij geeft wel resultaat op https://parcelsapp.com/
EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE
SWEDEN Zweden
Dus denk nog een dag of 6 wachten. :+

[ Voor 32% gewijzigd door Mrk87 op 28-10-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Bij mij ook maar dan komt het ineens uit zweden.
Via DHL kan het ook en dan wordt die geleverd vanuit Frankfurt am Main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Ik heb mijn Nudient zojuist geannuleerd. Clear Case van Apple bij mijn Pro Max bestellen volgende week. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10

Ik ben erg tevreden over Pitaka's MagEZ case, ook erg dun en stevig. Misschien is dat een geschikt alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 14:33
Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:19:
Ik heb mijn Nudient zojuist geannuleerd. Clear Case van Apple bij mijn Pro Max bestellen volgende week. :)
Met ring dus? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Yep. Het zal wel ‘even wennen’ zijn. Maar vast niet onoverkomelijk. Ik heb wel vaker gehad dat mijn eerste indruk negatief was, maar ik het uiteindelijk toch wilde hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:11:
[...]

Yep. Het zal wel ‘even wennen’ zijn. Maar vast niet onoverkomelijk. Ik heb wel vaker gehad dat mijn eerste indruk negatief was, maar ik het uiteindelijk toch wilde hebben. :)
Herkenbaar :) Ik haalde daarvoor in een eerdere reactie de airpods aan als voorbeeld :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
Ik heb mijn Nudient order ook gecanceld. Ik zelf ga nu voor een Spigen. Ik zie mij zelf voorlopig geen MagSafe gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
En ja, hoor... Nudient hoesje is net verzonden 8)7. Nja, dan zien we wel welke we gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 20-08 15:50
Heeft er al iemand Nordic Elements hoesjes gezien voor de 12 serie? Heb hier een case van om mijn XS en bevalt echt geweldig goed. Zou er graag weer eentje van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessen1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-08 09:43
Iemand ervaring met PanzerrGlass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Beide vandaag ontvangen, maar gaan weer retour. Veels te glad. Wel erg tevreden over de screenprotector via amazon.de die hier al meerdere keren is benoemd
https://www.amazon.de/dp/...8XWM?_encoding=UTF8&psc=1
https://www.amazon.de/dp/...M13V?_encoding=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:58
TheKerremenke schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:43:
[...]

Zojuist besteld. Ik zal (over)morgen wel laten weten hoe die bevalt.
Zojuist binnen gekregen. Niet verkeerd, maar ook niet 100% spot on. Nep leren achterkant voelt wel fijn aan. De rand ook. Echter is er slechts een lip van 1 mm. Met een glas protector is dat gelijk. Voorzijde dus nagenoeg geen bescherming. Zijkanten zijn van zwart TPU? Plastic. Redelijk flexibel, maar geen air cushions ofzo. Dus kwa bescherming niet ideaal. MagSafe werkt wel maar blijft niet plakken. Ook minder ideaal.

Mooie poging dus. Maar nog niet tevreden. Voor voorlopig is dit genoeg. Alhoewel ik voorlopig nog uitkijk naar de officiële Apple hoezen.

Hier wat foto’s.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTL2noBhqQDljaVSi7M0urQGqxA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EXewyLJEByMa909KaNO75CMY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgv6lTLYIcSEN3slHGqG32Ch-UY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZoqPlhglm5R7VFyDMqS3lpQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkYWuxC2OHtVq04C-FQMb3arJBI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29VMdwfxgD8oCopCvUcr67nl.jpg?f=fotoalbum_tile

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:56:
En ja, hoor... Nudient hoesje is net verzonden 8)7. Nja, dan zien we wel welke we gaan gebruiken.
Ook al een datum erbij?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alekz87
Via Amazon €45. Zit goed, voelt heerlijk! En “MagSafe” ready!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/llvtYG5k3qmS1c2dx7JV2pH2eI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Qc126vPQjpyukb3PjTPkWsx.jpg?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Nee, dat niet. En mijn tracking loopt niet via DHL, maar Deutsche Post. Heb een Glanzend dun iPhone 12 Pro Max Hoesje - 100% transparent besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 22:23
Gisteren iPhone 12 gekocht, vandaag opgehaald in de Apple store.
Gistermiddag even verdiept in hoesjes en screenprotectors. Hier een kleine uiteenzetting. Moet er wel bij zeggen dat ik niet de meest kritische persoon ben wat dit betreft. Goede bescherming = goed. Of iets dan 100% perfect zit boeit mij wat minder.

Spigen GlastR iPhone 12 Pro / IPhone 12 glazen screenprotector:
Getwijfeld tussen de screenprotector van Belkin en deze. Ik was in de veronderstelling dat beide producten een “plaatsing tool” bevatte, zodoende voor de goedkoopste van de 2 gekozen, bovengenoemde Spigen. Bij ontvangst bleek dat deze geen “tool” bevatte, maar 2 plastic lipjes aan de voor en achterkant om de protector uit te lijnen. Na poging 3 zit ie goed genoeg. 100% tevreden ben ik niet, voor het mooie moest ie nog iets naar beneden. Dit valt echter een paar uur later niet meer op. Volgende keer voor die van Belkin gaan dus.

Decoded Leather Backcover iPhone 12 Pro / 12 hoesje Zwart:
Ben zelf fan van leren hoesjes, maar door de te verwachten prijzen van Apple heb ik besloten te gaan voor een (veel) goedkoper alternatief. Hartstikke tevreden met dit hoesje. Bij het aanbrengen leek ie niet goed vast te zitten. Echter zit ie vast als ie op z’n plek zit. Zeker een aanrader. Ben een beetje verbaasd dat ik niet meer gelezen heb over dit hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:41
Iemand die weet als MagSafe werkt door de Spigen Ultra Hybrid hoesjes?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
De Rikster schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:03:
Heeft er al iemand Nordic Elements hoesjes gezien voor de 12 serie? Heb hier een case van om mijn XS en bevalt echt geweldig goed. Zou er graag weer eentje van hebben.
Ja, op hun site, online nog niet te koop. Was er ook heel tevreden over met mijn XS Plus. Maar ik zie nu dat bij de 12 cases de onderkant (en de knoppen) ook volledig gesloten is. En dat vond ik één van de charmes van deze cases.
Ik wil geen case meer hebben (heb nu de Clear van  en heel tevreden over) die gesloten is aan de onderkant. Voor het swipen is dit een nachtmerrie , men zit steeds tegen die rand vanonder.
Gr.
Yves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Nudient case hier ook verzonden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
extreme8eight schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 05:53:
Zal vast werken, maar verwacht niet hetzelfde resultaat als de orginele case of zonder case. De magneet zal een stuk zwakker zijn. Ook accessoires die komen gaan zullen meer moeite hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:57
Mike-Nikon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:27:
Op mijn 12 pro max komt weer een belkin screenprotector en een hoesje van Pitaka.
Geweldig mooi hoesje wat ultradun is maar supersterk.

[Afbeelding]

https://www.ipitaka.com/p...12?variant=32155250393158
Hoesje ziet er tof uit! Maar wat is jouw ervaring met die randen, blijft dat heel?
Ziet er namelijk erg fragiel uit naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
__Deathscythe__ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:00:
[...]

Hoesje ziet er tof uit! Maar wat is jouw ervaring met die randen, blijft dat heel?
Pitaka is een goed merk en maakt sterk spul. Je moet het alleen niet te vaak op en afhalen. En laten vallen vanaf een goeie hoogte op de stenen zal je telefoon niet redden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Gister heb ik de Hydrogel protector film ontvangen van Ali voor mijn 12. Deze had ik ook al op mijn X zitten. Ik heb daarvoor nooit gebruik gemaakt van screenprotectors maar begon mij te irriteren aan de kleine krasjes die toch op het scherm kwamen.

Per toeval kwam ik op dit product door mijn Apple Watch. Het is een flexibele dunne screenprotector welke je amper ziet zitten, precies dus wat in mijn straatje past. Voor wie ook geinsteresseerd is, ik heb deze binnen:

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.574e4c4d1RXbC2

en deze zijn nog onderweg voor backup en nog voor de achterkant zodat ik hem verder zonder case kan/ga gebruiken:

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

extreme8eight schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 05:53:
Misschien heb je hier iets aan:
https://www.iphoneincanad...ses-work-magsafe-charger/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-09 12:18
Thomas312 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:10:
Decoded Leather Backcover iPhone 12 Pro / 12 hoesje Zwart:
Ben zelf fan van leren hoesjes, maar door de te verwachten prijzen van Apple heb ik besloten te gaan voor een (veel) goedkoper alternatief. Hartstikke tevreden met dit hoesje. Bij het aanbrengen leek ie niet goed vast te zitten. Echter zit ie vast als ie op z’n plek zit. Zeker een aanrader. Ben een beetje verbaasd dat ik niet meer gelezen heb over dit hoesje.
Inderdaad een onderschat hoesje dit. Ik heb hem voor de iPhone 11 Pro gehad en deze komt er ook voor de iPhone 12 Pro. Prima alternatief voor die van Apple.

En, in tegenstelling tot Nudient, heeft het Decoded (ook NL) het wel goed voor elkaar...

[ Voor 6% gewijzigd door cranebird op 29-10-2020 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 15:29
Het enige jammere aan dat Decoded hoesje is dat ie aan de onderkant open is. Verder goede prijs voor een leren hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Safaci schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:41:
Het enige jammere aan dat Decoded hoesje is dat ie aan de onderkant open is. Verder goede prijs voor een leren hoesje.
Ik heb de blauwe om m’n graphite 12 pro. Vind het wel chique dat je het staal ziet.

De afwerking is vrijwel gelijk aan Apple.

[ Voor 6% gewijzigd door Nyana op 29-10-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:43
Nyana schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:09:
[...]

Ik heb de blauwe om m’n graphite 12 pro. Vind het wel chique dat je het staal ziet.

Helemaal mee eens (heb een zwarte om mijn zwarte iPhone 12). De afwerking en de aluminium knoppen zijn echt top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Deathscythe__
Nyana schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:09:
[...]

Nano2009 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:26:
[...]

Helemaal mee eens (heb een zwarte om mijn zwarte iPhone 12). De afwerking en de aluminium knoppen zijn echt top!
Kunnen jullie eens foto's maken van jullie hoesjes, ik ben benieuwd hoe het er uit ziet :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 22:23
Hier wat foto’s, niet van al te beste kwaliteit, maar het geeft wel een idee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oo2G9_N88U1Mi20OUCLX2nlZ8n8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zFGlLb8ajHbArYFhq30pwnYQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRh_jFDJNDQ0p_Ii-IB0GtzBbAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lblq6HpnQT28qWWG0lzgZHme.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrSO5WmZ5BBNFdUGhe_thf2px1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pNWiKn803Kx6Tbck4wFiVuT6.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens was ik enigszins verrast over het streepje op de rand van het scherm. Te zien op de laatste foto aan de linkerkant net voor het begin van het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
Thomas312 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:26:
Hier wat foto’s, niet van al te beste kwaliteit, maar het geeft wel een idee.

Overigens was ik enigszins verrast over het streepje op de rand van het scherm. Te zien op de laatste foto aan de linkerkant net voor het begin van het hoesje.
Ziet er goed uit. Geeft me een goed idee voor de iPhone 12 mini :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 11-09 17:11
Goedemiddag,

Ik ben zoekende naar een “folio” case voor mijn iphone 12. Eerder heb ik een case van otterbox besteld (https://www.otterbox.ie/e...ase/77-65420.html#start=1). Deze bevalt niet goed. De case past goed, maar de volume knoppen zijn nagenoeg niet te bedienen in deze case. Daarom stuur ik deze terug. Veel van de verkrijgbare folio cases voor de iphone 12 hebben een uitneembare backcover. Dit zie ik niet zitten i.v.m. extra dikte van het geheel.

Hebben jullie zelf ervaringen met (goede) folio cases voor de iphone 12 met ruimte voor 2 of 3 pasjes? Ik zag zelf nog een hoesje van Nomad (https://nomadgoods.com/co...n-leather-black-iphone-12), maar het lijkt er naar dat het nog een tijd gaat duren voordat deze geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

nemmo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:33:
Ik zag zelf nog een hoesje van Nomad (https://nomadgoods.com/co...n-leather-black-iphone-12), maar het lijkt er naar dat het nog een tijd gaat duren voordat deze geleverd kan worden.
De nomad cases zijn gewoon in NL te bestellen:
https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-12-Pro-case-Zwart
Ze hebben hem ook in het bruin beschikbaar, moet je even bij die webshop zoeken.

Ik heb vanochtend de zwarte case ontvangen (niet folio), ziet er erg mooi uit, stevig maar niet te bulky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 11-09 17:11
Luuk2015 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:56:
[...]

De nomad cases zijn gewoon in NL te bestellen:
https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-12-Pro-case-Zwart
Ze hebben hem ook in het bruin beschikbaar, moet je even bij die webshop zoeken.

Ik heb vanochtend de zwarte case ontvangen (niet folio), ziet er erg mooi uit, stevig maar niet te bulky.
Werken de volume knoppen en aan/uit knop nog prettig met jouw case?

[ Voor 0% gewijzigd door nemmo op 29-10-2020 17:50 . Reden: Duidelijker ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Decoded case.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SX8KACsecpT_DaKRegGEsVSMRMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvzFUUPNHp7wVEpUQIv9kdBR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wcd0oIJcnI_1lIuCz4-KaLvOKAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gV564U7RNg08k7hx1ypzzfKb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h36ckymzNU8m3GNekXbu2Ok7l6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Alz3ZeiNyCrBtSvUARKD2JPc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Net de Spigen Liquid Air binnen gekregen en hij bevalt prima. Alle knoppen werken soepel (vind ik niet bij alle hoesjes), voegt weinig gewicht en bulk toe aan de iPhone en voor de prijs van 10 euro hoef je het niet te laten.
Mocht iemand foto’s willen, let me know :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

JC schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:33:
Net de Spigen Liquid Air binnen gekregen en hij bevalt prima. Alle knoppen werken soepel (vind ik niet bij alle hoesjes), voegt weinig gewicht en bulk toe aan de iPhone en voor de prijs van 10 euro hoef je het niet te laten.
Mocht iemand foto’s willen, let me know :)
Ja graag!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Kan iemand zijn Nudient al tracken? Ik krijg nog steeds via Deutsche Post: “Es konnten keine Informationen zur Sendung gefunden werden.”

Dat schiet niet op. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

nemmo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:45:
[...]

Werken de volume knoppen en aan/uit knop nog prettig met jouw case?
Morgen ga ik de 12 Pro ophalen, dan probeer ik even een berichtje hier te plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Dennisweb schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:00:
Kan iemand zijn Nudient al tracken? Ik krijg nog steeds via Deutsche Post: “Es konnten keine Informationen zur Sendung gefunden werden.”

Dat schiet niet op. ;w
Ik zou is via DHL proberen als ik jou was.

Mijn status:
Thursday
October, 29 2020

16:16 Local time | PROCESSED AT LOCAL DISTRIBUTION CENTER
NLHAGI, NL
Thursday
October, 29 2020

04:46 Local time | PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN
Frankfurt am Main, DE
Wednesday
October, 28 2020

17:05 Local time | Processed
Frankfurt am Main, DE
15:31 Local time | PACKAGE RECEIVED AT DHL ECOMMERCE DISTRIBUTION CENTER
Frankfurt am Main, DE
Tuesday
October, 27 2020

06:25 Local time | EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE
SWEDEN
06:22 Local time | Electronic Notification Received: Your order has been processed and tracking will be updated soon
SWEDEN
Edit: nu ook te tracken via internationalparceltracking.com:

Datum Tijd Plaats Status
do 29 okt.19:22 NL Zending is gesorteerd
do 29 okt.19:22 NL Zending is ontvangen door PostNL
do 29 okt.15:16 NL Zending ontvangen in land van bestemming

[ Voor 11% gewijzigd door Mrk87 op 29-10-2020 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
@Mrk87 Thanks! Wel iets meer info nu, maar niet veel

All Shipment Updates
Wednesday
October, 28 2020

15:19 Local time | EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE
SWEDEN
Wednesday
October, 28 2020

15:17 Local time | Electronic Notification Received: Your order has been processed and tracking will be updated soon
SWEDEN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
Dennisweb schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:13:
@Mrk87 Thanks! Wel iets meer info nu, maar niet veel

All Shipment Updates
Wednesday
October, 28 2020

15:19 Local time | EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE
SWEDEN
Wednesday
October, 28 2020

15:17 Local time | Electronic Notification Received: Your order has been processed and tracking will be updated soon
SWEDEN
Denk dat je dag achter loopt op die van mij. Morgen zie je vast meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:19
__Deathscythe__ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:00:
[...]

Materiaal word ook gebruikt om kogelvrije vesten te maken en is zeer sterk.
Hoesje regelmatig er even af maar de randen breek je echt niet. Zeer onderschat hoesje. Ga maar eens reviews kijken en je zal verbaast staan over dit product.
Er zitten alleen geen opstaande randen aan de voorkant dus beschermt niet je glas bij een val.
Maar je telefoon word er niet groter en lomper van, wat andere hoesjes wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Mooi! Is dit nou een zwarte of donkerblauw?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Flipm0de schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:53:
[...]

Mooi! Is dit nou een zwarte of donkerblauw?
Blauw. Kan bij daglicht nog is foto’s maken als daar interesse voor is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

hk12nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:26:
Gister heb ik de Hydrogel protector film ontvangen van Ali voor mijn 12. Deze had ik ook al op mijn X zitten. Ik heb daarvoor nooit gebruik gemaakt van screenprotectors maar begon mij te irriteren aan de kleine krasjes die toch op het scherm kwamen.

Per toeval kwam ik op dit product door mijn Apple Watch. Het is een flexibele dunne screenprotector welke je amper ziet zitten, precies dus wat in mijn straatje past. Voor wie ook geinsteresseerd is, ik heb deze binnen:

en deze zijn nog onderweg voor backup en nog voor de achterkant zodat ik hem verder zonder case kan/ga gebruiken:

Hoe bevalt die op je telefoon? Heb je toevallig wat foto’s ervan? Ben benieuwd hoe die opvalt er zouden geen randen zichtbaar moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
xven0mxz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:08:
[...]

Hoe bevalt die op je telefoon? Heb je toevallig wat foto’s ervan? Ben benieuwd hoe die opvalt er zouden geen randen zichtbaar moeten zijn.
Super! Deed hij op mijn X ook al. Heb geprobeerd om het op de foto te krijgen maar je ziet het niet! Wel als ik sterk inzoom maar dat zou een vertekend beeld geven dus dat heeft geen zin.

Edit: wat je zegt klopt inderdaad, doordat hij zo dun is zie je geen randen zoals bij een glazen screenprotector.

[ Voor 11% gewijzigd door hk12nl op 30-10-2020 08:07 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Mrk87 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:57:
[...]
Edit: nu ook te tracken via internationalparceltracking.com:

Datum Tijd Plaats Status
do 29 okt.19:22 NL Zending is gesorteerd
do 29 okt.19:22 NL Zending is ontvangen door PostNL
do 29 okt.15:16 NL Zending ontvangen in land van bestemming
Dat kan toch alleen met een 3S code? De code die ik heb is van DHL dus niet PostNL

[ Voor 7% gewijzigd door GKW op 30-10-2020 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Nice. Ziet er ook stevig en goed uit voor de prijs.waar had je die gevonden?

Edit: 9 euro bij Amazon. Besteld! Tot ik een hele mooie lederen tegenkom.

[ Voor 4% gewijzigd door Flipm0de op 30-10-2020 09:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH

RBH

Die Spigen liquid air heb ik ook, bevalt prima! Vandaag komen als het goed is de Nudient cases, dus ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Iemand goede tip voor een hoesje en screenprotector voor de aankomende iPhone 12 pro max?

- Stevige kwalitatieve doorzichtig hoesje.
-Screenprotector over het gehele scherm zonder inkepening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
GKW schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:07:
[...]

Dat kan toch alleen met een 3S code? De code die ik heb is van DHL dus niet PostNL
Nee hoor. Third party codes werken ook gewoon indien het pakket bij aankomst in Nederland aan PostNL is overgedragen.

Mijn (Nudient) hoesje komt vandaag al. Zal wel wat foto's posten als hij er is.

[ Voor 23% gewijzigd door Mrk87 op 30-10-2020 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Laatst online: 23-08 17:22
hk12nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:12:
[...]

Super! Deed hij op mijn X ook al. Heb geprobeerd om het op de foto te krijgen maar je ziet het niet! Wel als ik sterk inzoom maar dat zou een vertekend beeld geven dus dat heeft geen zin.

Edit: wat je zegt klopt inderdaad, doordat hij zo dun is zie je geen randen zoals bij een glazen screenprotector.
Ben door je beschrijving wel erg geïnteresseerd geraakt in een dergelijke screen protector, ook voor de Apple Watch :) Zou je wellicht nog kunnen aangeven hoe het aanvoelt? Komt dit dichtbij het gevoel van glas of merk je wel echt dat je niet met glas te maken hebt? Beetje het plastic screen protector idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Mrk87 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:10:
[...]

Nee hoor. Third party codes werken ook gewoon indien het pakket bij aankomst in Nederland aan PostNL is overgedragen.

Mijn (Nudient) hoesje komt vandaag al. Zal wel wat foto's posten als hij er is.
Heb jij dan een melding gekregen van PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Karimpie99 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Ben door je beschrijving wel erg geïnteresseerd geraakt in een dergelijke screen protector, ook voor de Apple Watch :) Zou je wellicht nog kunnen aangeven hoe het aanvoelt? Komt dit dichtbij het gevoel van glas of merk je wel echt dat je niet met glas te maken hebt? Beetje het plastic screen protector idee.
Ik merk het verschil niet echt maar dat zal ook per persoon afhankelijk zijn denk ik. :)

Het is voor mij een stukje onopvallende geruststelling :+

Mijn advies; bestel ze lekker en probeer het! Installeren is heel makkelijk als je de filmpjes volgt. Schrik niet van een paar bubbeltjes, die trekken gedurende 24 a 48 uur vanzelf weg. Bestel er wel minimaal 3 voor het geval het mis gaat.

Voor het geld hoef je het niet te laten zou ik zeggen :)

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:53
Caudabe Veil Frost ontvangen, compatible met MagSafe:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lX8eCuoqUTomY4jrseFU5ADKpzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4YztpnsiHPcHuqw3JNkokzak.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
GKW schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Heb jij dan een melding gekregen van PostNL?
Nee. Heb zelf die code daar geplakt. En gisteravond werkte hij ook in m'n PostNL app (na zelf toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 11-09 20:15
d.castello schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:38:
Iemand goede tip voor een hoesje en screenprotector voor de aankomende iPhone 12 pro max?

- Stevige kwalitatieve doorzichtig hoesje.
-Screenprotector over het gehele scherm zonder inkepening.
Ik heb zelf deze screen protector op mijn iPhone 12 zitten: https://www.amazon.nl/dp/B08DHWLYJM/

Zit er goed op, tooltje heb ik niet gebruikt. Ik merk geen verschil tussen direct op het glas en deze protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
@Mrk87 Mijn Nudient ligt nog steeds in Zweden. Zit ook geen schot in. Valt ook niet te tracken via PostNL. Ik verwacht ‘m in 2021 wel binnen te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik zie dat er behoorlijke prijsverschillen zitten in diverse screenprotectors. Zit er echt zoveel onderling verschil in glass screenprotectors wat deze prijsverschillen rechtvaardigt?

De belkin kost geloof ik rond de €30,-, terwijl ik in dit topic de Ivoler van 3 voor € 10,- voorbij heb zien komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0p3t
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik heb ook de Liquid Air. Bevalt me prima. Heb je nog plannen om een screenprotector te nemen? Ik wacht tot de Spigen EZ Fit er is voor de 12/12 pro, maar weet niet of een andere er ook goed bij past. Ik ben bang dat ik hem er verkeerd op zet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Mrk87 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

Nee. Heb zelf die code daar geplakt. En gisteravond werkte hij ook in m'n PostNL app (na zelf toevoegen)
Ah ,oke. Bij mij wordt er nog geen pakket gevonden.
Wel gisteravond bij DHL eCommerce de melding dat die verwerkt was in Frankfurt. Zal er wel zo aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:39
DaFreakR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:14:
Ik zie dat er behoorlijke prijsverschillen zitten in diverse screenprotectors. Zit er echt zoveel onderling verschil in glass screenprotectors wat deze prijsverschillen rechtvaardigt?

De belkin kost geloof ik rond de €30,-, terwijl ik in dit topic de Ivoler van 3 voor € 10,- voorbij heb zien komen..
Misschien blijven ze na verloop van tijd beter? Ik heb zelf op Amazon een ESR 3-pack gekocht (tempered glass) voor € 6,99 inclusief alignment tool 8)7 Ik zie 'm niet zitten, touch en face-id werken nog hetzelfde. Zie nu alleen nog een 2 pack van hetzelfde merk voor €9,99 (productlink die ik had besteld doet t niet meer) maar die lijkt wel hetzelfde. <edit: zie dat dit een case en screenprotector combi is, niet hetzelfde dus. Zie de zelfde nog wel voor de Pro Max.

[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 30-10-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 18:48
DaFreakR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:14:

Ik heb een Yootech 4-Pack gekocht via amazon voor 6,99. Zijn prima screen protectors.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
d0p3t schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:21:
[...]

Ik heb ook de Liquid Air. Bevalt me prima. Heb je nog plannen om een screenprotector te nemen? Ik wacht tot de Spigen EZ Fit er is voor de 12/12 pro, maar weet niet of een andere er ook goed bij past. Ik ben bang dat ik hem er verkeerd op zet :P
https://www.amazon.nl/JET...l-Tempered/dp/B07QSSPN34/

Heb deze icm liquid air voor een familielid gekocht. Past goed met de case.

[ Voor 31% gewijzigd door Valinor op 30-10-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

d0p3t schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:21:
[...]

Ik heb tot nu toe geen screen protectors op m’n iPhones gehad. Wie weet in de toekomst. Ik zie in de post hiervoor een suggestie staan.
Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste