Misschien zit daar het verschil, jij heb origineel, ik heb namaak of een 2e kansje. Ik stuur deze gewoon terug en bestel er 1 bij Nomad
[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 27-10-2020 15:19 ]
Misschien zit daar het verschil, jij heb origineel, ik heb namaak of een 2e kansje. Ik stuur deze gewoon terug en bestel er 1 bij Nomad
[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 27-10-2020 15:19 ]
Dit is hoe ik het hoesje ontving van Nomad zelf.Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:13:
[...]
Misschien zit daar het verschil, jij heb origineel, ik heb namaak. Ik stuur deze gewoon terug en bestel er 1 bij Nomad
Geen idee, maar je kan ze vast wel even bellen.GKW schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:06:
[...]
Is dat een flexible case (TPU) of hard plastic?
Dat boekje zat er bij mij niet bij, het doosje lijkt wel hetzelfde.Johan Bogle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:16:
[...]
Dit is hoe ik het hoesje ontving van Nomad zelf.
[Afbeelding]
Geen telefoonnummer te vinden, maar dat kan ook aan mij liggen, en ze reageren erg traag op een mail, vandaar mijn vraag hier.Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:17:
[...]
Geen idee, maar je kan ze vast wel even bellen.
[ Voor 6% gewijzigd door GKW op 27-10-2020 15:43 ]
ze zien er zeker mooi uit. Maar als ze niet komen dan heb je er niet veel aan. Ik heb overigens gisteren geen bevestiging ontvangen dat ze de deur uit zijn. Vervolgens even op insta gespamd, waar ze zeiden dat ze vandaag de deur uit gingen. Ik vroeg of dat ook voor mijn order geldt en toen werd ik verwezen naar een mailadres omdat ze via instagram dat niet kunnen bevestigen. Uiteraard gemaild, maar helaas geen reactie. Wordt vervolgd!umbrellavs schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:56:
[...]
effe eerlijk, het zijn wel mooie hoesjes (vooral de clay)
[ Voor 99% gewijzigd door BlakHawk op 27-10-2020 16:29 ]
Hahaha niet lachen hè als het een volledige aanfluiting is, want anders ga ik toch echt in een hoekje dieptriest jankenNergenss schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:35:
Ervaring met deze?
https://www.appelhoes.nl/...Pro-Glass-screenprotector
Kan de Nudient wachters de hoes hier delen als ze hem eindelijk hebben, kunnen wij ook bepalen als het het wachten waard is
İk heb dit jaar zelf een record aantal miskopen gemaakt, zou je dankbaar zijn als je me dit zou besparen 😂Wesrou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:55:
[...]
Hahaha niet lachen hè als het een volledige aanfluiting is, want anders ga ik toch echt in een hoekje dieptriest janken
Dank voor deze tip. Gelijk besteld!diotav schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:19:
TIP: Amazon heeft de originele siliconen MagSafe case in de aanbieding in het zwart. Scheelt toch weer ruim een tientje inclusief gratis verzending.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik heb er wel goede ervaringen mee.. nog nooit last van bubbels of iets dergelijks gehad.umbrellavs schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:12:
ik weet niet of dit al in deze forum is besproken maar is het een idee om langs de mediamarkt te gaan en daar de screenprotector op maat te laten plaatsen? Ik weet niet of iemand er al ervaring mee heeft?
In mijn geval hebben ze woord gehouden. Ik kreeg vanochtend de verzendbevestiging binnen, met een trackingnummer van Deutsche Post (DHL).Wesrou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:23:
[...]
ze zien er zeker mooi uit. Maar als ze niet komen dan heb je er niet veel aan. Ik heb overigens gisteren geen bevestiging ontvangen dat ze de deur uit zijn. Vervolgens even op insta gespamd, waar ze zeiden dat ze vandaag de deur uit gingen. Ik vroeg of dat ook voor mijn order geldt en toen werd ik verwezen naar een mailadres omdat ze via instagram dat niet kunnen bevestigen. Uiteraard gemaild, maar helaas geen reactie. Wordt vervolgd!
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Nice bij mij nog geen bericht. Welke kleur heb jij?IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
In mijn geval hebben ze woord gehouden. Ik kreeg vanochtend de verzendbevestiging binnen, met een trackingnummer van Deutsche Post (DHL).
Sangria Red (iPhone 12 Pro). Nu maar hopen dat die kleur niet tegenvalt.Wesrou schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:09:
[...]
Nice bij mij nog geen bericht. Welke kleur heb jij?
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
ben benieuwd naar de foto'sIT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
Sangria Red (iPhone 12 Pro). Nu maar hopen dat die kleur niet tegenvalt.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisweb op 28-10-2020 15:42 ]
Die kreeg ik gisteren ook, maar tot op heden nog weinig activiteit daar te melden helaas..IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
In mijn geval hebben ze woord gehouden. Ik kreeg vanochtend de verzendbevestiging binnen, met een trackingnummer van Deutsche Post (DHL).
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar het zal mij ook niet verbazenDennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:
Zucht. Nog niks van Nudient gehoord. Het zou me niks verbazen als ik de iPhone 12 Pro Max eerder heb dan het hoesje. Als dat hoesje uberhaupt ooit geleverd wordt. Zou het niet gewoon een truc zijn van Nudient om eventuele liquiditeitsproblemen op te lossen en niks te leveren?
Iemand nog net zulkse dunne alternatieven?
Ja, het moet wel een heel goed hoesje zijn, wil hij blijven, mocht ‘ie ooit geleverd worden. Als ik volgende week vrijdag nog niks heb gehoord en bevestiging van Apple heb dat mijn Pro Max en hoesjes op 13 november geleverd worden, annuleer ik de bestelling helemaal.Wesrou schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:13:
[...]
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar het zal mij ook niet verbazen
Van de week een LAUT Slimskin voor m'n toekomstige 12 Pro Max binnen gekregen. Heb dit hoesje ook op m'n huidige X. Dunner kan haast niet.Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:
Zucht. Nog niks van Nudient gehoord. Het zou me niks verbazen als ik de iPhone 12 Pro Max eerder heb dan het hoesje. Als dat hoesje uberhaupt ooit geleverd wordt. Zou het niet gewoon een truc zijn van Nudient om eventuele liquiditeitsproblemen op te lossen en niks te leveren?
Bedoel je dat de zending niet gevonden kan worden?RBH schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Die kreeg ik gisteren ook, maar tot op heden nog weinig activiteit daar te melden helaas..
Dit klinkt allemaal weinig hoopvol.Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:
Er staat alleen de melding: "No information could be found regarding the mail item."IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:21:
[...]
Bedoel je dat de zending niet gevonden kan worden?
[ Voor 196% gewijzigd door Wesrou op 28-10-2020 16:27 ]
Thanks, screenprotector had ik nog nietJohan Bogle schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:24:
Ik heb een screenprotector van Zagg besteld. Mocht ik er iemand blij mee kunnen maken heb ik een 35% korting coupon van ze gehad. De eerste 3 mensen die hem pakken kunnen deze gebruiken: ZJ0CH120
Juist, hier ook. Als dat er bij jou na een dag nog steeds staat, heb ik weinig hoop dat het bij mij morgen anders zal zijnRBH schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:25:
[...]
Er staat alleen de melding: "No information could be found regarding the mail item."
Dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat we iets gaan ontvangen.
I'll keep you posted.IT-Pro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Juist, hier ook. Als dat er bij jou na een dag nog steeds staat, heb ik weinig hoop dat het bij mij morgen anders zal zijn
Dus denk nog een dag of 6 wachten.EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE
SWEDEN Zweden
[ Voor 32% gewijzigd door Mrk87 op 28-10-2020 17:00 ]
Ik ben erg tevreden over Pitaka's MagEZ case, ook erg dun en stevig. Misschien is dat een geschikt alternatief.Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:
Met ring dus?Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:19:
Ik heb mijn Nudient zojuist geannuleerd. Clear Case van Apple bij mijn Pro Max bestellen volgende week.
©2004
Yep. Het zal wel ‘even wennen’ zijn. Maar vast niet onoverkomelijk. Ik heb wel vaker gehad dat mijn eerste indruk negatief was, maar ik het uiteindelijk toch wilde hebben.
HerkenbaarDennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:11:
[...]
Yep. Het zal wel ‘even wennen’ zijn. Maar vast niet onoverkomelijk. Ik heb wel vaker gehad dat mijn eerste indruk negatief was, maar ik het uiteindelijk toch wilde hebben.
©2004
Zojuist binnen gekregen. Niet verkeerd, maar ook niet 100% spot on. Nep leren achterkant voelt wel fijn aan. De rand ook. Echter is er slechts een lip van 1 mm. Met een glas protector is dat gelijk. Voorzijde dus nagenoeg geen bescherming. Zijkanten zijn van zwart TPU? Plastic. Redelijk flexibel, maar geen air cushions ofzo. Dus kwa bescherming niet ideaal. MagSafe werkt wel maar blijft niet plakken. Ook minder ideaal.TheKerremenke schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:43:
[...]
Zojuist besteld. Ik zal (over)morgen wel laten weten hoe die bevalt.
![]() | ![]() | ![]() |
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ook al een datum erbij?Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:56:
En ja, hoor... Nudient hoesje is net verzonden. Nja, dan zien we wel welke we gaan gebruiken.
Nee, dat niet. En mijn tracking loopt niet via DHL, maar Deutsche Post. Heb een Glanzend dun iPhone 12 Pro Max Hoesje - 100% transparent besteld.
PSN: extreme8eight
Ja, op hun site, online nog niet te koop. Was er ook heel tevreden over met mijn XS Plus. Maar ik zie nu dat bij de 12 cases de onderkant (en de knoppen) ook volledig gesloten is. En dat vond ik één van de charmes van deze cases.De Rikster schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:03:
Heeft er al iemand Nordic Elements hoesjes gezien voor de 12 serie? Heb hier een case van om mijn XS en bevalt echt geweldig goed. Zou er graag weer eentje van hebben.
Zal vast werken, maar verwacht niet hetzelfde resultaat als de orginele case of zonder case. De magneet zal een stuk zwakker zijn. Ook accessoires die komen gaan zullen meer moeite hebben.extreme8eight schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 05:53:
Iemand die weet als MagSafe werkt door de Spigen Ultra Hybrid hoesjes?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Hoesje ziet er tof uit! Maar wat is jouw ervaring met die randen, blijft dat heel?Mike-Nikon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:27:
Op mijn 12 pro max komt weer een belkin screenprotector en een hoesje van Pitaka.
Geweldig mooi hoesje wat ultradun is maar supersterk.
[Afbeelding]
https://www.ipitaka.com/p...12?variant=32155250393158
Pitaka is een goed merk en maakt sterk spul. Je moet het alleen niet te vaak op en afhalen. En laten vallen vanaf een goeie hoogte op de stenen zal je telefoon niet redden helaas.__Deathscythe__ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:00:
[...]
Hoesje ziet er tof uit! Maar wat is jouw ervaring met die randen, blijft dat heel?
Ziet er namelijk erg fragiel uit naar mijn idee.
©2004
Misschien heb je hier iets aan:extreme8eight schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 05:53:
Iemand die weet als MagSafe werkt door de Spigen Ultra Hybrid hoesjes?
Inderdaad een onderschat hoesje dit. Ik heb hem voor de iPhone 11 Pro gehad en deze komt er ook voor de iPhone 12 Pro. Prima alternatief voor die van Apple.Thomas312 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:10:
Decoded Leather Backcover iPhone 12 Pro / 12 hoesje Zwart:
Ben zelf fan van leren hoesjes, maar door de te verwachten prijzen van Apple heb ik besloten te gaan voor een (veel) goedkoper alternatief. Hartstikke tevreden met dit hoesje. Bij het aanbrengen leek ie niet goed vast te zitten. Echter zit ie vast als ie op z’n plek zit. Zeker een aanrader. Ben een beetje verbaasd dat ik niet meer gelezen heb over dit hoesje.
[ Voor 6% gewijzigd door cranebird op 29-10-2020 13:16 ]
Ik heb de blauwe om m’n graphite 12 pro. Vind het wel chique dat je het staal ziet.Safaci schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:41:
Het enige jammere aan dat Decoded hoesje is dat ie aan de onderkant open is. Verder goede prijs voor een leren hoesje.
[ Voor 6% gewijzigd door Nyana op 29-10-2020 14:10 ]
Helemaal mee eens (heb een zwarte om mijn zwarte iPhone 12). De afwerking en de aluminium knoppen zijn echt top!Nyana schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Ik heb de blauwe om m’n graphite 12 pro. Vind het wel chique dat je het staal ziet.
De afwerking is vrijwel gelijk aan Apple.
Nyana schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Ik heb de blauwe om m’n graphite 12 pro. Vind het wel chique dat je het staal ziet.
De afwerking is vrijwel gelijk aan Apple.
Kunnen jullie eens foto's maken van jullie hoesjes, ik ben benieuwd hoe het er uit zietNano2009 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:26:
[...]
Helemaal mee eens (heb een zwarte om mijn zwarte iPhone 12). De afwerking en de aluminium knoppen zijn echt top!
Ziet er goed uit. Geeft me een goed idee voor de iPhone 12 miniThomas312 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:26:
Hier wat foto’s, niet van al te beste kwaliteit, maar het geeft wel een idee.
Overigens was ik enigszins verrast over het streepje op de rand van het scherm. Te zien op de laatste foto aan de linkerkant net voor het begin van het hoesje.
De nomad cases zijn gewoon in NL te bestellen:nemmo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:33:
Ik zag zelf nog een hoesje van Nomad (https://nomadgoods.com/co...n-leather-black-iphone-12), maar het lijkt er naar dat het nog een tijd gaat duren voordat deze geleverd kan worden.
Werken de volume knoppen en aan/uit knop nog prettig met jouw case?Luuk2015 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
De nomad cases zijn gewoon in NL te bestellen:
https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-12-Pro-case-Zwart
Ze hebben hem ook in het bruin beschikbaar, moet je even bij die webshop zoeken.
Ik heb vanochtend de zwarte case ontvangen (niet folio), ziet er erg mooi uit, stevig maar niet te bulky.
[ Voor 0% gewijzigd door nemmo op 29-10-2020 17:50 . Reden: Duidelijker ]
Ja graag!JC schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:33:
Net de Spigen Liquid Air binnen gekregen en hij bevalt prima. Alle knoppen werken soepel (vind ik niet bij alle hoesjes), voegt weinig gewicht en bulk toe aan de iPhone en voor de prijs van 10 euro hoef je het niet te laten.
Mocht iemand foto’s willen, let me know
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Morgen ga ik de 12 Pro ophalen, dan probeer ik even een berichtje hier te plaatsennemmo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:45:
[...]
Werken de volume knoppen en aan/uit knop nog prettig met jouw case?
Ik zou is via DHL proberen als ik jou was.Dennisweb schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:00:
Kan iemand zijn Nudient al tracken? Ik krijg nog steeds via Deutsche Post: “Es konnten keine Informationen zur Sendung gefunden werden.”
Dat schiet niet op.
Edit: nu ook te tracken via internationalparceltracking.com:Thursday
October, 29 2020
16:16 Local time | PROCESSED AT LOCAL DISTRIBUTION CENTER
NLHAGI, NL
Thursday
October, 29 2020
04:46 Local time | PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN
Frankfurt am Main, DE
Wednesday
October, 28 2020
17:05 Local time | Processed
Frankfurt am Main, DE
15:31 Local time | PACKAGE RECEIVED AT DHL ECOMMERCE DISTRIBUTION CENTER
Frankfurt am Main, DE
Tuesday
October, 27 2020
06:25 Local time | EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE
SWEDEN
06:22 Local time | Electronic Notification Received: Your order has been processed and tracking will be updated soon
SWEDEN
[ Voor 11% gewijzigd door Mrk87 op 29-10-2020 20:06 ]
Denk dat je dag achter loopt op die van mij. Morgen zie je vast meerDennisweb schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:13:
@Mrk87 Thanks! Wel iets meer info nu, maar niet veel
All Shipment Updates
Wednesday
October, 28 2020
15:19 Local time | EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE
SWEDEN
Wednesday
October, 28 2020
15:17 Local time | Electronic Notification Received: Your order has been processed and tracking will be updated soon
SWEDEN
Materiaal word ook gebruikt om kogelvrije vesten te maken en is zeer sterk.__Deathscythe__ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:00:
[...]
Hoesje ziet er tof uit! Maar wat is jouw ervaring met die randen, blijft dat heel?
Ziet er namelijk erg fragiel uit naar mijn idee.
Mooi! Is dit nou een zwarte of donkerblauw?
Blauw. Kan bij daglicht nog is foto’s maken als daar interesse voor is.Flipm0de schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:53:
[...]
Mooi! Is dit nou een zwarte of donkerblauw?
Hoe bevalt die op je telefoon? Heb je toevallig wat foto’s ervan? Ben benieuwd hoe die opvalt er zouden geen randen zichtbaar moeten zijn.hk12nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:26:
Gister heb ik de Hydrogel protector film ontvangen van Ali voor mijn 12. Deze had ik ook al op mijn X zitten. Ik heb daarvoor nooit gebruik gemaakt van screenprotectors maar begon mij te irriteren aan de kleine krasjes die toch op het scherm kwamen.
Per toeval kwam ik op dit product door mijn Apple Watch. Het is een flexibele dunne screenprotector welke je amper ziet zitten, precies dus wat in mijn straatje past. Voor wie ook geinsteresseerd is, ik heb deze binnen:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.574e4c4d1RXbC2
en deze zijn nog onderweg voor backup en nog voor de achterkant zodat ik hem verder zonder case kan/ga gebruiken:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.574e4c4d1RXbC2
Super! Deed hij op mijn X ook al. Heb geprobeerd om het op de foto te krijgen maar je ziet het niet! Wel als ik sterk inzoom maar dat zou een vertekend beeld geven dus dat heeft geen zin.xven0mxz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:08:
[...]
Hoe bevalt die op je telefoon? Heb je toevallig wat foto’s ervan? Ben benieuwd hoe die opvalt er zouden geen randen zichtbaar moeten zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door hk12nl op 30-10-2020 08:07 ]
©2004
Dat kan toch alleen met een 3S code? De code die ik heb is van DHL dus niet PostNLMrk87 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:57:
[...]
Edit: nu ook te tracken via internationalparceltracking.com:
Datum Tijd Plaats Status
do 29 okt.19:22 NL Zending is gesorteerd
do 29 okt.19:22 NL Zending is ontvangen door PostNL
do 29 okt.15:16 NL Zending ontvangen in land van bestemming
[ Voor 7% gewijzigd door GKW op 30-10-2020 09:12 ]
Nice. Ziet er ook stevig en goed uit voor de prijs.waar had je die gevonden?
[ Voor 4% gewijzigd door Flipm0de op 30-10-2020 09:42 ]
Nee hoor. Third party codes werken ook gewoon indien het pakket bij aankomst in Nederland aan PostNL is overgedragen.GKW schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
Dat kan toch alleen met een 3S code? De code die ik heb is van DHL dus niet PostNL
[ Voor 23% gewijzigd door Mrk87 op 30-10-2020 10:13 ]
Ben door je beschrijving wel erg geïnteresseerd geraakt in een dergelijke screen protector, ook voor de Apple Watchhk12nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:12:
[...]
Super! Deed hij op mijn X ook al. Heb geprobeerd om het op de foto te krijgen maar je ziet het niet! Wel als ik sterk inzoom maar dat zou een vertekend beeld geven dus dat heeft geen zin.
Edit: wat je zegt klopt inderdaad, doordat hij zo dun is zie je geen randen zoals bij een glazen screenprotector.
Heb jij dan een melding gekregen van PostNL?Mrk87 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:10:
[...]
Nee hoor. Third party codes werken ook gewoon indien het pakket bij aankomst in Nederland aan PostNL is overgedragen.
Mijn (Nudient) hoesje komt vandaag al. Zal wel wat foto's posten als hij er is.
Ik merk het verschil niet echt maar dat zal ook per persoon afhankelijk zijn denk ik.Karimpie99 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:26:
[...]
Ben door je beschrijving wel erg geïnteresseerd geraakt in een dergelijke screen protector, ook voor de Apple WatchZou je wellicht nog kunnen aangeven hoe het aanvoelt? Komt dit dichtbij het gevoel van glas of merk je wel echt dat je niet met glas te maken hebt? Beetje het plastic screen protector idee.
©2004
Nee. Heb zelf die code daar geplakt. En gisteravond werkte hij ook in m'n PostNL app (na zelf toevoegen)
Ik heb zelf deze screen protector op mijn iPhone 12 zitten: https://www.amazon.nl/dp/B08DHWLYJM/d.castello schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:38:
Iemand goede tip voor een hoesje en screenprotector voor de aankomende iPhone 12 pro max?
- Stevige kwalitatieve doorzichtig hoesje.
-Screenprotector over het gehele scherm zonder inkepening.
Ik heb ook de Liquid Air. Bevalt me prima. Heb je nog plannen om een screenprotector te nemen? Ik wacht tot de Spigen EZ Fit er is voor de 12/12 pro, maar weet niet of een andere er ook goed bij past. Ik ben bang dat ik hem er verkeerd op zet
Ah ,oke. Bij mij wordt er nog geen pakket gevonden.Mrk87 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:01:
[...]
Nee. Heb zelf die code daar geplakt. En gisteravond werkte hij ook in m'n PostNL app (na zelf toevoegen)
Misschien blijven ze na verloop van tijd beter? Ik heb zelf op Amazon een ESR 3-pack gekocht (tempered glass) voor € 6,99 inclusief alignment toolDaFreakR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:14:
Ik zie dat er behoorlijke prijsverschillen zitten in diverse screenprotectors. Zit er echt zoveel onderling verschil in glass screenprotectors wat deze prijsverschillen rechtvaardigt?
De belkin kost geloof ik rond de €30,-, terwijl ik in dit topic de Ivoler van 3 voor € 10,- voorbij heb zien komen..
[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 30-10-2020 12:32 ]
Ik heb een Yootech 4-Pack gekocht via amazon voor 6,99. Zijn prima screen protectors.DaFreakR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:14:
Ik zie dat er behoorlijke prijsverschillen zitten in diverse screenprotectors. Zit er echt zoveel onderling verschil in glass screenprotectors wat deze prijsverschillen rechtvaardigt?
De belkin kost geloof ik rond de €30,-, terwijl ik in dit topic de Ivoler van 3 voor € 10,- voorbij heb zien komen..
https://www.amazon.nl/JET...l-Tempered/dp/B07QSSPN34/d0p3t schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:21:
[...]
Ik heb ook de Liquid Air. Bevalt me prima. Heb je nog plannen om een screenprotector te nemen? Ik wacht tot de Spigen EZ Fit er is voor de 12/12 pro, maar weet niet of een andere er ook goed bij past. Ik ben bang dat ik hem er verkeerd op zet
[ Voor 31% gewijzigd door Valinor op 30-10-2020 13:33 ]
Ik heb tot nu toe geen screen protectors op m’n iPhones gehad. Wie weet in de toekomst. Ik zie in de post hiervoor een suggestie staan.d0p3t schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:21:
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq