Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Niek_1981

Think Different.

Bartjeee schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:13:
Weet iemand of A- Mac de Belkin screen protectors al in de winkel heeft liggen? Ben opzoek er morgen eentje ergens op te pikken.
Die vraag heb ik ook, op de website staat nog helemaal niets.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Vind het wel slecht dat ze bijna nog nergens originele accessoires op voorraad hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17
038Robijno schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:56:
Balen, mediamarkt al dicht om 18:00 terwijl op Google 20:00 uur stond. Geen hoesje en dus geen clearplex screen protector voor mijn 12 pro.
Ja ivm Corona geen koopavonden meer helaas

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
Gilles_DW schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:18:
Iemand ervaring met 'latercase'.
Ergens beschikbaar in BE/NL?
Is er reden tot schrik voor douane/import kosten?
Ik heb de screenprotector van later besteld. Benieuwd wanneer hij zal aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Wikkez schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 06:21:
[...]

Ik heb de screenprotector van later besteld. Benieuwd wanneer hij zal aankomen...
Ja dat was ook mijn bedoeling na het zien van Unbox therapy zijn video :)
Zie wel dat belkin ook een ultraglass bescherming heeft, maar ik vind geen eigenschappen terug van de dikte.
Zou dat wat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

Gilles_DW schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:20:
[...]

Ja dat was ook mijn bedoeling na het zien van Unbox therapy zijn video :)
Zie wel dat belkin ook een ultraglass bescherming heeft, maar ik vind geen eigenschappen terug van de dikte.
Zou dat wat zijn?
In welke video van UnboxTherapy wordt er gesproken over die Later screenprotector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles_DW
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

In welke video van UnboxTherapy wordt er gesproken over die Later screenprotector?
YouTube: Unboxing EVERY iPhone 12 and iPhone 12 Pro

Vanaf 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Bedankt voor het delen.
Die screenprotector ziet er erg goed uit, echter viel het mij op dat de screenprotector pas leverbaar is vanaf eind november omdat hij nu is uitverkocht. Het blijft een lastige keuze wel protector ik moet kopen omdat ik gelijk deze wil plaatsen zodra ik mijn iPhone ontvang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:45:
[...]

Bedankt voor het delen.
Die screenprotector ziet er erg goed uit, echter viel het mij op dat de screenprotector pas leverbaar is vanaf eind november omdat hij nu is uitverkocht. Het blijft een lastige keuze wel protector ik moet kopen omdat ik gelijk deze wil plaatsen zodra ik mijn iPhone ontvang ;)
Ow lucky me

Order summary
iPhone 12 Pro Gorilla® Glass × 1
Clear
$29.00

Nu nog wachten tot apple zin heeft om m'n pro 256 antraciet te versturen...
Ook de laatste keer dat ik rechtstreeks bij hen bestel.

Bij de protector komt nog 10dollar verzendkost... Dus mag em wel echt goed zijn. Ik zal mijn bevindingen delen, zodra ik m heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:45:
[...]

Bedankt voor het delen.
Volgens mij is hij (mede) eigenaar van Later, dus hij zal het enorm de hemel in prijzen natuurlijk 😉 Maar ziet er niet verkeerd uit. Ik ga op safe spelen en de Belkin Ultraglass bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles_DW
Ik heb eigenlijk nog nooit een screenprotector gehad.
Leek mij vroeger altijd maar iets lastig om te plaatsen alsook het gevoel dat toch anders is.
Ik weet niet of dat nu al anders is, zat ook wel te denken aan die van belkin (omdat ze die gewoon in de winkel verkopen) met import uit amerika ofzo heb ik namelijk geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Laatst online: 11-09 21:37
Iemand een link/exacte naam zodat ik hem ook kan bestellen (zodra die weer leverbaar is)? Eventueel nog tips waar te bestellen.

Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

maxkranendijk schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:27:
[...]

Iemand een link/exacte naam zodat ik hem ook kan bestellen (zodra die weer leverbaar is)? Eventueel nog tips waar te bestellen.

Thanks _/-\o_
Ik weet niet welke je wilt bestellen maar hier heb je een link:
https://latercase.com/collections/apple-screen-protectors

Ik kan hem nergens vinden bij Nederlandse webshops dus je moet hem hoogstwaarschijnlijk uit de VS importeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk2015 op 25-10-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Laatst online: 11-09 21:37
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

Ik weet niet welke je wilt bestellen maar hier heb je een link:
https://latercase.com/collections/apple-screen-protectors

Ik kan hem nergens vinden bij Nederlandse webshops dus je moet hem hoogstwaarschijnlijk uit de VS importeren.
Hmm 39$ (inclusief verzendkosten), nog maar even de komende dagen lezen welke andere hier bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Iemand de clear case van Baseus reeds besteld? Ben benieuwd hoe deze gaat zijn voor de 12 Pro. Heb nu een clear case maar daar zitten, naar mijn smaak, teveel “TPU stipjes” op waardoor het blauw niet helemáál tot z’n recht komt. De clear case die ik voor m’n 11 Pro had, was echt helemaal transparant zonder deze stipjes.

De Baseus heeft dat volgens mij ook niet zo erg.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

maxkranendijk schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:35:
[...]

Hmm 39$ (inclusief verzendkosten), nog maar even de komende dagen lezen welke andere hier bevallen.
Vergeet niet de BTW die je bij het invoeren moet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:07:
Iemand de clear case van Baseus reeds besteld? Ben benieuwd hoe deze gaat zijn voor de 12 Pro. Heb nu een clear case maar daar zitten, naar mijn smaak, teveel “TPU stipjes” op waardoor het blauw niet helemáál tot z’n recht komt. De clear case die ik voor m’n 11 Pro had, was echt helemaal transparant zonder deze stipjes.

De Baseus heeft dat volgens mij ook niet zo erg.
Welke clear case van Baseus bedoel je precies? Deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hendrikje1 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:53:
[...]

Welke clear case van Baseus bedoel je precies? Deze?
Jup.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Die is hier ook onderweg voor de 12 Pro Max.
De clear case die ik momenteel heb van Baseus voor me iPhone 8 Plus is helemaal transparant.

We gaan het zien of dat ook zo is voor bovenstaande case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Wesrou schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:47:
zelf heb ik de nudient case + protector besteld. Ben benieuwd :).
Hoe is de SP bevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
Ik zoek een screen protector voor 12 pro die lekker aanvoelt, effectief is voor krassen/barsten en die niet op een spiegel gaat lijken maar een naturel look heeft ook bij off screen.

Graag alle tips, ik wil eigenlijk de case van Nudient bestellen, zij hebben dus ook een screen protector maar weet niet of die gaat voldoen aan mijn beschrijving..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nergenss schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 02:47:
Ik zoek een screen protector voor 12 pro die lekker aanvoelt, effectief is voor krassen/barsten en die niet op een spiegel gaat lijken maar een naturel look heeft ook bij off screen.

Graag alle tips, ik wil eigenlijk de case van Nudient bestellen, zij hebben dus ook een screen protector maar weet niet of die gaat voldoen aan mijn beschrijving..
Belkin UltraGlass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Juist niet, omdat deze niet het volledige glas beschermt en dus de bezels niet beschermt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
RigolleM schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:27:
[...]

Juist niet, omdat deze niet het volledige glas beschermt en dus de bezels niet beschermt!
Heb een jaar lang deze screenprotector op mijn 11 Pro gebruikt en nu wederom op mijn 12 Pro. In het afgelopen jaar heb ik geen énkel krasje op mijn 11 Pro gekregen. Dus je hoeft daar niet zo bang voor te zijn. Kans dat de bezel bekrast is zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Johan Bogle schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:04:
Appelhoesje heeft die Nomad nu ook: https://www.appelhoes.nl/Nomad-iPhone-12-Pro-hoesjes

Was rechtstreeks bij Nomad 5 euro goedkoper uit vrijwel hetzelfde kwijt met een kortingscode van 10% die ik van google had, maar zou nog gedoe met douane kunnen krijgen. Hoesje komt als het goed is woensdag binnen.
heb je de nomad binnen? Hoe is ie? En heb je eventueel een foto? _/-\o_

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
Geen idee. Het is akelig stil bij Nudient. Ik raad je dus af om daar een bestelling te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Rivanov schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:30:
[...]

Heb een jaar lang deze screenprotector op mijn 11 Pro gebruikt en nu wederom op mijn 12 Pro. In het afgelopen jaar heb ik geen énkel krasje op mijn 11 Pro gekregen. Dus je hoeft daar niet zo bang voor te zijn. Kans dat de bezel bekrast is zeer klein.
Ik ben niet bang van krasjes.. enkel kruipt naar nu wel stof tussen en door de opening voel ik steeds een 'gap' als ik naar boven swipe. Ik ga uitkijken naar één die beter aansluit, maar wacht nog ff af op Belkin, want ik ben wel zeer tevreden van hun screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Mijn ervaring met een screenprotector die over de front camera heengaat is dat als er zonlicht op staat de opname beïnvloed wordt (flaring), vandaar dat ik de spigen ez-fit protector heb gekozen voor mijn vorige iPhone (XS) en nu dus ook op mijn 12 pro gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Zelf heb ik al bijna 2 jaar eentje van Belkin op mijn XS. Ik was eerst niet tevreden met het resultaat, omdat ik hem de eerste keer verkeerd had geplakt. Later is het wel gelukt en heb ik me er niet meer aan gestoord dat hij iets te ver naar links zit. De 2 hele kleine luchtbubbeltjes vallen nauwelijks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 16:51
GKW schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:53:
Mijn ervaring met een screenprotector die over de front camera heengaat is dat als er zonlicht op staat de opname beïnvloed wordt (flaring), vandaar dat ik de spigen ez-fit protector heb gekozen voor mijn vorige iPhone (XS) en nu dus ook op mijn 12 pro gebruik.
Waar heb jij deze besteld voor de 12 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dat is niet te duur 18 euro voor 2 stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:03
Flipm0de schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:32:
[...]

heb je de nomad binnen? Hoe is ie? En heb je eventueel een foto? _/-\o_
Heb het hoesje wel, maar de telefoon nog niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:59
Wesrou schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:38:
[...]

Geen idee. Het is akelig stil bij Nudient. Ik raad je dus af om daar een bestelling te plaatsen.
Is hier toevallig iemand die het hoesje van Nudient al ontvangen heeft? Ikzelf heb er ook een in bestelling staan maar het blijft inderdaad akelig stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
Nano2009 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:38:
[...]

Is hier toevallig iemand die het hoesje van Nudient al ontvangen heeft? Ikzelf heb er ook een in bestelling staan maar het blijft inderdaad akelig stil..
Er was iemand die een bestelling had staan op de 14e en had volgens mij in het weekend ook nog niets ontvangen. Ben benieuwd of hij inmiddels meer weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 09:53
Nano2009 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:38:
[...]

Nope blijft hier ook stil, heb gemailed en via instagram geprobeerd contact te zoeken maar 0 reactie. Voor mij echt een afrader om daar dus (nog) een bestelling te plaatsen. Als je moeite hebt met voorraad of shipping zet het gewoon op je contact/customer service pagina dan weten klanten waar ze aan toe zijn. Niks laten horen en nog wel overal advertenties tonen is echt een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb ook op de 14e een Nudient case besteld, maar tot op heden niets gehoord of ontvangen. Het enige dat bovenaan de site staat is "Vanwege de grote vraag zal de verwerking van je bestelling 1-3 dagen langer duren." Maar het is mij niet duidelijk of dat voor nieuwe bestellingen geldt of voor alle bestellingen van de V3-serie. Vanochtend toch maar gemaild hoe het nou zit.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

lasharor schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:49:
Denk dat die Ivolver ook wel de beste deal is. Ik heb wat rondgekeken maar andere clear hoesjes zijn vaak al ±12 EUR bij de Nederlandse webshops en dan ook nog zonder screen-protector.

Ik heb vroeger wel eens duurdere hoesjes gehad, maar afgezien van wat textuur op het kunststof is het vaak niet zo speciaal.
Even mijzelf quoten na 1 weekend gebruik van de Ivolver case + screenprotector moet ik zeggen dat ik tevreden ben. Het hoesje is niet te dik en de screenprotector voelt prima aan en is niet super opvallend.

Heb hem direct na het uitpakken van mijn iPhone 12 geinstalleerd dus niet echt heel veel moeite gehad met stofjes en/of vingerafdrukken. Enige minpunt is dat het jammer is dat de screenprotector niet de gehele voorkant bedekt maar dat er een dun randje overblijft waar geen bescherming is. Maar, daar valt die case dan redelijk netjes overheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Zojuist een mail ontvangen van Nudient dat m'n order van 16/10 gecanceld is en ik een refund krijg.

[ Voor 5% gewijzigd door j0ynT op 26-10-2020 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 09:53
j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:05:
Zojuist een mail ontvangen van Nudient dat m'n order van 16/10 gecanceld is en ik een refund krijg.
Ze sturen mij net een berichtje op Instagram, de cases zijn 'een paar dagen' vertraagd. Als ik wil annuleren moest ik een mail sturen naar hun zendesk account, dat heb ik zojuist gedaan en voorlopig wat alternatieven besteld via amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:35
Nja, ik ga die case van Nudient niet annuleren.

Ik ga ervan uit dat ‘ie binnen drie weken als de iPhone 12 Pro Max geleverd wordt wel binnen is. Bestel sowieso als reserve nog wel een donkerblauw hoesje van Apple mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb nu de originele transparante case van Apple voor de 12 pro, maar die is gigantisch glad.
Deze gaat retour, zojuist de zwarte siliconen case besteld.
Had liever leer besteld, maar nog niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 17:35
038Robijno schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:01:
Ik heb nu de originele transparante case van Apple voor de 12 pro, maar die is gigantisch glad.
Ik heb ook de zwarte siliconen case. Had voorheen een iPhone X met een zwarte leren case. Siliconen case bevalt mij beter. Alleen... wel een stof/vlekken magneet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 21:48
Nudient case gisteren ook geannuleerd en vandaag al mailtje met annulering en refund.
Geld wel nog niet op rekening

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Yellow schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:29:
[...]

Ik heb ook de zwarte siliconen case. Had voorheen een iPhone X met een zwarte leren case. Siliconen case bevalt mij beter. Alleen... wel een stof/vlekken magneet :-(
Ach, volgens mij is er geen 1 case die echt perfect is.. of te zwaar, weinig bescherming, te glad.

Zwarte siliconen case van Apple beschermt wel goed de camera enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 17:35
038Robijno schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:38:
[...]

Ach, volgens mij is er geen 1 case die echt perfect is.. of te zwaar, weinig bescherming, te glad.

Zwarte siliconen case van Apple beschermt wel goed de camera enzo?
Naar mijn idee wel. Een bump van 1mm rondom het camera-eilandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
Jammer van Nudient vond die hoesjes wel goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Nergenss schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:44:
Jammer van Nudient vond die hoesjes wel goed uitzien.
Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo.

Ik kreeg deze reactie: “You package will leave our ware house in the next couple of days.” Daarna duurt het nog 2-6 werkdagen. Dat valt toch wel mee? En als je de iPhone al hebt, kun je die paar dagen toch wel even overbruggen met een ander hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Wat is het verschil tussen de Spigen Liquid Air en de Spigen Ultra Hybrid behalve een iets ander uiterlijk?
https://www.smartphonehoe...one-12-61-inch-zwart.html

[ Voor 47% gewijzigd door JC op 26-10-2020 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:51:
[...]

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo.

Ik kreeg deze reactie: “You package will leave our ware house in the next couple of days.” Daarna duurt het nog 2-6 werkdagen. Dat valt toch wel mee? En als je de iPhone al hebt, kun je die paar dagen toch wel even overbruggen met een ander hoesje?
Wat moet ik dan verstaan onder ' next couple of days ' ? Hier heb je mensen die al heel wat langer wachten op hun hoesje. İk kan idd gewoon een bestelling plaatsen en geduldig afwachten maar dat is niet ik 🙂

İk ben sowieso niet weg van hoesjes, verveelt enorm en gooi hem weer in de kast na een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
JC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:13:
Wat is het verschil tussen de Spigen Liquid Air en de Spigen Ultra Hybrid behalve een iets ander uiterlijk?
De prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Nergenss schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:23:
[...]

Wat moet ik dan verstaan onder ' next couple of days ' ? Hier heb je mensen die al heel wat langer wachten op hun hoesje. İk kan idd gewoon een bestelling plaatsen en geduldig afwachten maar dat is niet ik 🙂

İk ben sowieso niet weg van hoesjes, verveelt enorm en gooi hem weer in de kast na een paar weken.
Nou, dat ‘heel wat langer wachten’ valt ook wel mee. Bij bestelling was al duidelijk dat Nudient ze pas op 23 oktober zou verzenden.

“Hallo Dennis, we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden. We verzenden alle iPhone 12-bestellingen op 23 oktober.”

Dus eigenlijk wachten we nog maar 3 dagen vanaf het officiële verzendmoment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
JC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:13:
De Liquid Air is van zacht siliconen. De Ultra Hybrid heeft een harde achterkant, gemaakt van kunststof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:03

Tortelli

mixing gas and haulin ass

038Robijno schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:01:
12 Pro vandaag binnen gekregen (hoesje had ik afgelopen dinsdag al), heb exact hetzelfde gevoel als jou. Leuk dat je de telefoon zelf kunt zien (heb de blauwe) maar het hoesje is imo wel erg glad.
Daarnaast moet je relatief veel kracht zetten op de aan / uitknop.

Als de leren leverbaar is switch ik weer terug (of ik moet iets anders van leer vinden waar ik vertrouwen in heb). Zijn er merken die vergelijkbare kwaliteit leren hoesjes maken?
Yellow schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:29:
[...]

Nadeel van de siliconen case (iPhone X ervaring) was dat hij enorm stoffer werd en wel erg moeilijk uit de zak te halen is soms. Vooral met wat strakkere broeken bijna onmogelijk.
Daarnaast was hij na een dik jaar kapot. De leren case heb ik sinds dien en die ziet er na ~2 jaar nog prima uit.

Iemand al ervaring met de nieuwe siliconen case?

[ Voor 32% gewijzigd door Tortelli op 26-10-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Tortelli schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

Als de leren leverbaar is switch ik weer terug (of ik moet iets anders van leer vinden waar ik vertrouwen in heb). Zijn er merken die vergelijkbare kwaliteit leren hoesjes maken?

[...]
Ik ga waarschijnlijk een leren hoesje van het merk Nomad halen.
Ziet er erg goed uit en is tevens gewoon leverbaar bij Nederlandse shops.
https://nomadgoods.com/collections/iphone-12-cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:34:
[...]

Nou, dat ‘heel wat langer wachten’ valt ook wel mee. Bij bestelling was al duidelijk dat Nudient ze pas op 23 oktober zou verzenden.

“Hallo Dennis, we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden. We verzenden alle iPhone 12-bestellingen op 23 oktober.”

Als ik op 16/10 een bestelling heb geplaatst en op 24 oktober er alleen nog maar een bevestiging van betaling is en er verder niet gecommuniceerd wordt hoe lang het nog exact gaat duren ben ik er gauw klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:34:
[...]

İk moet er deze week een hebben dus ik ga de gok niet wagen. İk probeer het later wel opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:03

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Luuk2015 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:43:
[...]

Ik ga waarschijnlijk een leren hoesje van het merk Nomad halen.
Ziet er erg goed uit en is tevens gewoon leverbaar bij Nederlandse shops.
https://nomadgoods.com/collections/iphone-12-cases
Ziet er goed uit, alleen dat zwart is qua kleur dan wel weer erg saai, ben gewoon een liefhebber van blauw :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

De Liquid Air is van zacht siliconen. De Ultra Hybrid heeft een harde achterkant, gemaakt van kunststof.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wesrou
Net te horen gekregen dat het warehouse vanavond gaat shippen. Ik weet niet zeker of ik het mag geloven, maar we gaan het zien. Fingers crossed

Voor mensen die nudient overwegen, ik raad het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Tortelli schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Iemand al ervaring met de nieuwe siliconen case?
Is nieuw nog lekker smooth. Maar na verloop van tijd wordt hij idd stroever. Zeker met strakke broeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirksma
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-08 14:38
Heb enkele dagen geleden een case van Otterbox en een screenprotector van hen besteld, nu de telefoon (12 pro) nog. Wat zijn jullie meningen over dat merk eigenlijk?

https://www.otterbox.nl/n...wvar_apl41-iph20_color=01 voor de case;

https://www.otterbox.nl/n...dwvar_apl92-iph20_size=01 voor de screenprotector.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Dirksma schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:25:
Heb enkele dagen geleden een case van Otterbox en een screenprotector van hen besteld, nu de telefoon (12 pro) nog. Wat zijn jullie meningen over dat merk eigenlijk?

https://www.otterbox.nl/n...wvar_apl41-iph20_color=01 voor de case;

https://www.otterbox.nl/n...dwvar_apl92-iph20_size=01 voor de screenprotector.
Het merk zelf is volgens mij hartstikke goed, de meeste hoesjes van ze beschermen erg goed.
Zelf vind ik alleen de meeste hoesjes die ze aanbieden te log en kies ik daarom voor een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Ik heb deze besteld:
Afbeeldingslocatie: https://image.gsmpunt.nl/product/90000/84547/360x432/otterbox-otter-pop-symmetry-series-iphone-12-pro-max-hoesje-clear_1.jpg
https://www.gsmpunt.nl/ho...e-12-pro-max-hoesje-clear
Zo'n popsocket ziet er natuurlijk niet uit, maar ik heb het altijd wel handig gevonden. Valt niet uit je hand en je kan het gebruiken als stand.
Las dat sommige hem wel kunnen gebruiken op Qi laders en andere niet, dus dat wordt wel een dingetje. Maar heb voor de zekerheid ook een 'normale' clear case besteld via de link hier op het forum van Amazon. Krijg ze allebei vandaag binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door j0ynT op 27-10-2020 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

j0ynT schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:26:
Ik heb deze besteld:
[Afbeelding]
https://www.gsmpunt.nl/ho...e-12-pro-max-hoesje-clear
Zo'n popsocket ziet er natuurlijk niet uit, maar ik heb het altijd wel handig gevonden. Valt niet uit je hand en je kan het gebruiken als stand.
Las dat sommige hem wel kunnen gebruiken op Qi laders en andere niet, dus dat wordt wel een dingetje. Maar heb voor de zekerheid ook een 'normale' clear case besteld via de link hier op het forum van Amazon. Krijg ze allebei vandaag binnen.
Hoe neem je zoiets mee? (of ben je een vrouw en gaat hij in je tas?)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Net het hoesje van Nomad* binnengekregen, maar de afwerking is echt onder de maat voor de 50 euro die dit hoesje kost. De leren hoesjes van Apple zelf zien er een heel stuk beter uit.
Deze gaat direct terug, ook omdat ze de gewone opgestuurd hebben ipv de versie voor de mini 8)7
* https://nomadgoods.com/co...ustic-brown-iphone-12-pro

[ Voor 26% gewijzigd door Ernemmer op 27-10-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 20:15
Voor minder heb je meer: https://www.amazon.nl/dp/B08DHWLYJM

Gisteren binnen gekregen en ziet er goed uit. Nu nog wachten op m’n iPhone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
ik weet niet of dit al in deze forum is besproken maar is het een idee om langs de mediamarkt te gaan en daar de screenprotector op maat te laten plaatsen? Ik weet niet of iemand er al ervaring mee heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 20:15
umbrellavs schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:12:
ik weet niet of dit al in deze forum is besproken maar is het een idee om langs de mediamarkt te gaan en daar de screenprotector op maat te laten plaatsen? Ik weet niet of iemand er al ervaring mee heeft?
Ervaring mee, ik zeg niet doen.. Ongeveer 2 jaar geleden voor mijn vrouw en ik een screenprotector op maat laten opzetten op een iPhone XS Max en een Xr. Beide screen protectors hadden na een aantal dagen last van bubbels. Uiteindelijk na een week terug gegaan en nieuwe protectors gekregen, ook deze kregen bubbels na een aantal dagen.

We gingen weer terug en een andere medewerker kon ons vertellen dat dat normaal was. Na veel gedoe wel het bedrag terug gekregen, en later een goedkope screen protector er zelf op gezet, zonder bubbels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:06:
Net het hoesje van Nomad* binnengekregen, maar de afwerking is echt onder de maat voor de 50 euro die dit hoesje kost. De leren hoesjes van Apple zelf zien er een heel stuk beter uit.
Deze gaat direct terug, ook omdat ze de gewone opgestuurd hebben ipv de versie voor de mini 8)7
had je m bij Nomad zelf besteld? En wat is er zo slecht aan? Behalve dan dat het de verkeerde is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Flipm0de schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:23:
[...]

had je m bij Nomad zelf besteld? En wat is er zo slecht aan? Behalve dan dat het de verkeerde is :P
Bij appelhoes.nl besteld.

Het leer zit er echt opgeplakt en dat kan je gewoon zien aan soms een klein naadje.
Ook zit er een zwart putje van 2-3mm op het leer wat gewoon niet mooi is.
De foto's op de site van Nomad zijn echt veel mooier dan dat het product in werkelijkheid is. Wat ik heb gekregen zou ook Chinese namaak kunnen zijn lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Bij appelhoes.nl besteld.

Het leer zit er echt opgeplakt en dat kan je gewoon zien aan soms een klein naadje.
Ook zit er een zwart putje van 2-3mm op het leer wat gewoon niet mooi is.
De foto's op de site van Nomad zijn echt veel mooier dan dat het product in werkelijkheid is. Wat ik heb gekregen zou ook Chinese namaak kunnen zijn lijkt het wel
ow dat is wel heel slecht ja. Appelhoes is ook wel de enige (naast nomad.com zelf lijkt het) die ze op voorraad heeft. Klinkt misschien too good to be true? Verder geen ervaringen met Appelhoes.Bedankt voor de waarschuwing iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Inderdaad bedankt voor de tip. Was er over na aan het denken maar dan valt ie sowieso af.

Kan ik beter deze proberen. Scheelt namelijk nogal wat geld. Enkel twijfel ik over het gebrek aan MagSafe ondersteuning. Dat is inmiddels wel een belangrijk criteria punt geworden bij hoesjes.
https://www.amazon.nl/dp/..._r_cp_api_i_VQ-LFbSYB8W2C

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
TheKerremenke schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:41:
Inderdaad bedankt voor de tip. Was er over na aan het denken maar dan valt ie sowieso af.

Kan ik beter deze proberen. Scheelt namelijk nogal wat geld. Enkel twijfel ik over het gebrek aan MagSafe ondersteuning. Dat is inmiddels wel een belangrijk criteria punt geworden bij hoesjes.
Op de renders van Amazon van bovenstaande hoesje ziet het naadje er beter uit dan wat het hoesje van de Nomad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Is er niemand fan van Mous? Schijnbaar super stevig en best mooi. En gewoon bij bol.com te bestellen

https://eu.mous.co/collec...s/filter-device-iphone-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Flipm0de schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:46:
Is er niemand fan van Mous? Schijnbaar super stevig en best mooi. En gewoon bij bol.com te bestellen

Een maat van mij heeft een Mous om zijn XR en die telefoon viel 8 meter uit een boom en was niks mee aan de hand.
Persoonlijk vind ik ze niet heel mooi en een beetje erg dik.

[ Voor 7% gewijzigd door Ernemmer op 27-10-2020 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:06:
Zou je misschien een foto kunnen maken van het hoesje?
Ik sta namelijk bijna op het punt om dit hoesje te bestellen, op video's ziet het er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 12:01

RBH

Las ik gisteren hier dat die Nudient hoesjes veel vertraging op hebben gelopen (ik had immers ook nog niets gehoord na mijn bestelling), besloot ik om maar een Spigen case te bestellen bij Appelhoes, krijg ik zojuist ook een verzendbevestiging van Nudient binnen. :P

Mocht er behoefte aan zijn dan zal ik beide even vergelijken voor hier. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GKW

GKW

Flipm0de schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:46:

Ik heb de transparante gekocht en de fit is heel goed. Ook de knopjes werken heel fijn. Hij maakt het toestel wel wat dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
TheKerremenke schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:41:

Zojuist besteld. Ik zal (over)morgen wel laten weten hoe die bevalt.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
RBH schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:11:
Las ik gisteren hier dat die Nudient hoesjes veel vertraging op hebben gelopen (ik had immers ook nog niets gehoord na mijn bestelling), besloot ik om maar een Spigen case te bestellen bij Appelhoes, krijg ik zojuist ook een verzendbevestiging van Nudient binnen. :P

Mocht er behoefte aan zijn dan zal ik beide even vergelijken voor hier. ;)
Hnnn. Wanneer heb je besteld? Mijn bestelling van 14 oktober is ‘bevestigd’. Zou wel fijn zijn als ‘ie voor 13 november binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Dennisweb schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Hnnn. Wanneer heb je besteld? Mijn bestelling van 14 oktober is ‘bevestigd’. Zou wel fijn zijn als ‘ie voor 13 november binnen is.
15-10 besteld, vandaag een mailtje met "Je bestelling is onderweg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
Dennisweb schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

effe eerlijk, het zijn wel mooie hoesjes (vooral de clay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
RBH schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:51:
[...]

15-10 besteld, vandaag een mailtje met "Je bestelling is onderweg".
Daar lijkt niet echt een logica in te zitten. Net als Dennisweb heb ik op 14-10 besteld en nog geen verzendbevestiging, al heeft het misschien met de bestelde kleur te maken (Sangria Red).

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

IT-Pro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

Daar lijkt niet echt een logica in te zitten. Net als Dennisweb heb ik op 14-10 besteld en nog geen verzendbevestiging, al heeft het misschien met de bestelde kleur te maken (Sangria Red).
Dat zou kunnen, ik heb een blauwe en een groene besteld. De normale iPhone 12 Pro cases overigens, geen Pro Max cases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Luuk2015 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:55:
[...]

Zou je misschien een foto kunnen maken van het hoesje?
Ik sta namelijk bijna op het punt om dit hoesje te bestellen, op video's ziet het er erg goed uit.
In het echt ziet het er erger uit dan op de foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vh-PmsppuP-32MV0n7Lewp0tGRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QKySsN5ZR1k9eCX5nlf2NRlJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8oCwXIpvu9pl-jKMWuMjHVKoWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ARQv4nhQSrKMqyJDNUjjXpKp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qqGZLVjMAtF8yuoN8KD5ViiTdEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thDVfr40VQPoyoKcz0S1SkCq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmG9naRPXaUz8cjqhs6bnOOPBdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qEaDFSrsZMujGuQlBQbodnkF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 13:51
umbrellavs schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:56:
[...]

effe eerlijk, het zijn wel mooie hoesjes (vooral de clay)
Dat vind ik dus ook. Clay is zeker mooi, ik wil zelf misschien de Saffron Yellow bestellen, opvallend maar wel mooi kleurtje. Ben alleen bang dat je er over een tijdje alles op gaat zien.

Hiervoor had ik altijd een (zwarte) leren hoes van Apple zelf, die zijn wel echt goed/stevig.

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
RBH schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Dat zou kunnen, ik heb een blauwe en een groene besteld. De normale iPhone 12 Pro cases overigens, geen Pro Max cases.
Juist. Ik heb Clear besteld voor de iPhone 12 Pro Max. Misschien dat dat langer duurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johan Bogle
Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:09:
[...]

In het echt ziet het er erger uit dan op de foto.

[URL="https://tweakers.net/i/0wkIhcbfOf0HUN709YUi-vz_cbo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(whiteAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJEieoUW1D5q-nofqPQ2xOYOACs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lODqsKw6AmV8WECq0qLZgxTI.jpg?f=fotoalbum_large):strip_exif()/f/image/QKySsN5ZR1k9eCX5nlf2NRlJ.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/URL]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde hier liggen, maar ben er wel tevreden over. Die van jou lijkt beschadigd.

Die van mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92vQqqa5cDZypCfwOxmHRkjBDpA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tac51XJ8fwr7SjMvV6T0ZA8w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPI5ELNyFvVVIjRrMk0PNiBt68w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Dj8YfJEznWcnCyidDC1R7Vr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxJqtMbWn1H3yo0mYlb-BHm8bbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RvYiibR0HqnVB8z9sqRFKpnr.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJEieoUW1D5q-nofqPQ2xOYOACs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lODqsKw6AmV8WECq0qLZgxTI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92vQqqa5cDZypCfwOxmHRkjBDpA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tac51XJ8fwr7SjMvV6T0ZA8w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPI5ELNyFvVVIjRrMk0PNiBt68w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Dj8YfJEznWcnCyidDC1R7Vr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIIzWpl77wFcjYVtAnuuKQ4leSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7hhQOIoajEm2o3hNDpCe80eb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:56
TIP: Amazon heeft de originele siliconen MagSafe case in de aanbieding in het zwart. Scheelt toch weer ruim een tientje inclusief gratis verzending.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
  • Laatst online: 31-08 13:51
Weet iemand of de Nudient hoesjes een opstaand randje hebben zodat je je telefoon niet op het scherm neerlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Johan Bogle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Ik heb dezelfde hier liggen, maar ben er wel tevreden over. Die van jou lijkt beschadigd.
Die ziet er een stuk beter uit ja, ook bij appelhoes besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
happylife schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:53:
Weet iemand of de Nudient hoesjes een opstaand randje hebben zodat je je telefoon niet op het scherm neerlegt?
Ja, dat hebben ze, kan je goed op de foto's zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
  • Laatst online: 31-08 13:51
Ernemmer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:54:
[...]

thanks, dan moet ik denk ik beter zoeken. Ik kon geen plaatjes vinden waarop dit te zien was op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
[...]

Die ziet er een stuk beter uit ja, ook bij appelhoes besteld?
Nope, bij Nomad zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
RBH schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Fwiw, heb ik ook net reactie gehad op mijn supportverzoek: "You[r] package will leave our ware house in the next couple of days, (today or tomorrow as it seems) and after that we have 2-6 business days shipping time."

Nog even geduld dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Johan Bogle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Die van mij:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
deze ziet er wel goed uit! Helemaal na een tijdje, als het leer wat mooier is ingewerkt. Zou het dan toch kunnen dat Applehoes een restpartij heeft of neppe? Want deze komt rechtstreeks van Nomad af toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

[...]

Is dat een flexible case (TPU) of hard plastic?
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste