Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
THE_BASE schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:48:
Inmiddels een dag de Apple Leather Case in gebruik en waar ik gisteren nog van mening was dat Spigen Thin Fit prettiger was: dat verschil valt best mee.

De case voelt goed, het is strak leer. Ik houd persoonlijk meer van dit leer, dan van de vorige generaties van Apple. Iets meer structuur had gemogen. Wat ik jammer vind is dat de zijkanten niet net iets meer over de bezels van de iPhone gaan. Ik ben bang dat tussen rand van de Leather Case en Tempered Glass nog enige schade kan ontstaan.

Hebben jullie al eens gekeken naar bijvoorbeeld Nudient of Woolnut?

Bij Nudient krijg ik een enorm marketing-gevoel, maar wie weet zijn de hoesjes wel goed. Van Woolnut heb ik een MacBook Sleeve en die is echt top. Bovendien heeft Woolnut een open onderkant. :)
Ik heb sinds 2 weken een Nudient Sangria Red. Bevalt goed! Wel aan te raden om een schreenprotector te plaatsen (raden ze zelf ook aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie iets anders zoekt dan een gewoon hoesje.... Heb gister eindelijk de Dbrands binnen gekregen voor de 12. (Verzenden vanuit Canada duurt 3 weken nu in de COVID-tijd). Soort vinyl sticker voor op de achterkant. Maakt hem minder glad en hiermee durf ik hem altijd wat makkelijker op een smerig terrastafeltje te leggen enzo. De vorige heeft 3 jaar op de X gezeten en zag er aan het einde nog als nieuw uit. Ik heb een poging gedaan een foto te maken met de iPad, dat is niet goed gelukt. Maar in werkelijkheid zit ie er exact op zoals op de stock-foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5N7iAQ5m1bQdAoPko0nvWReIwbc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w0N8hCs6DHjnADX4miQeG2qe.jpg?f=user_large

https://dbrand.com/shop/iphone-12-pro-skins

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 22-11-2020 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:51
Dennisdn schreef op zondag 22 november 2020 @ 06:59:
Voor wie iets anders zoekt dan een gewoon hoesje.... Heb gister eindelijk de Dbrands binnen gekregen voor de 12. (Verzenden vanuit Canada duurt 3 weken nu in de COVID-tijd). Soort vinyl sticker voor op de achterkant. Maakt hem minder glad en hiermee durf ik hem altijd wat makkelijker op een smerig terrastafeltje te leggen enzo. De vorige heeft 3 jaar op de X gezeten en zag er aan het einde nog als nieuw uit. Ik heb een poging gedaan een foto te maken met de iPad, dat is niet goed gelukt. Maar in werkelijkheid zit ie er exact op zoals op de stock-foto:

[Afbeelding]

https://dbrand.com/shop/iphone-12-pro-skins
Ik ben hier al meerdere jaren naar aan het kijken, maar elke keer kies ik de veilige weg (lees: Apple Leather Case). Hoe verloopt het aanbrengen?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:36:
[...]

Ik ben hier al meerdere jaren naar aan het kijken, maar elke keer kies ik de veilige weg (lees: Apple Leather Case). Hoe verloopt het aanbrengen?
Het geeft geen echte bescherming voor vallen ofzo maar het houdt wat lekkerder vast en legt wat fijner neer als je geen gewoon hoesje wilt gebruiken.

Het aanbrengen gaat heel makkelijk. Gewoon erop leggen tot ie perfect recht ligt en dan met een fohn verwarmen en de randje wat wegwrijven zodat je geen randjes meer voelt. Maar daarvoor hebben ze een instructie op YouTube staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 00:17
THE_BASE schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:43:
[...]

Zou je er een foto van willen delen?
Hierbij een paar foto’s.
De kleur past perfect bij de Graphite!
Zit echt lekker strak rond de phone, en vind het mooier dan de (Spigen) clear case!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fj6v7u5kNdZxlHLIJBzaJVUcAjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3j8QEboAMLAyyHKqMihxDOFm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrIklBgdStpjgGmKpnjsQs_X81E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ua6qZR1mkA47FaHMJkJgUGZk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uv7YDTIH-TQCMqnhCJDVb9RReVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C9nW3RhcK7uF8Ln56b9m7zfm.jpg?f=fotoalbum_large

🍏 MacBook Pro 13” 🍏 iPad Pro 2020 🍏 iPhone 12 Pro 🍏 Apple TV 4K 128GB 2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ppeter schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:16:
[...]

Hierbij een paar foto’s.
Keurig, zeker netjes. Ook qua kleur!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Aardig wat mensen op de Nudient-trein hier, blijkbaar. Zijn die cases zo 'goed' dan?

Vind de kleuren niet zo interessant maar had 't op zich wel willen proberen als ze er magsafe in hadden gestopt ipv één of ander eigen magneten-feestje. Die transparante hierboven oogt wel netjes, overigens.

[ Voor 10% gewijzigd door epoman op 22-11-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
[...]

Hierbij een paar foto’s.
Zit echt lekker strak rond de phone, en vind het mooier dan de (Spigen) clear case!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe hard/zacht is die case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
epoman schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:25:
Aardig wat mensen op de Nudient-trein hier, blijkbaar. Zijn die cases zo 'goed' dan?

Vind de kleuren niet zo interessant maar had 't op zich wel willen proberen als ze er magsafe in hadden gestopt ipv één of ander eigen magneten-feestje. Die transparante hierboven oogt wel netjes, overigens.
Het gaat hier voor alle duidelijkheid om de black transparent case, en voelt super zacht aan.
Is geen harde kunststof, maar een zacht en soepel rubber/plastic mix.

https://nudient.be/produc...-hoesje-black-transparent

[ Voor 8% gewijzigd door ppeter op 22-11-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

Flipm0de

geen

ppeter schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:48:
[...]

Het gaat hier voor alle duidelijkheid om de black transparent case, en voelt super zacht aan.
Is geen harde kunststof, maar een zacht en soepel rubber/plastic mix.

https://nudient.be/produc...-hoesje-black-transparent
Wel jammer dat er zo groot nudient op staat.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 12:46
Wat echt jammer is bij Nudient, is dat ik op 15 november besteld heb, maar de case er nog niet is.
Er is ook nog geen tracking nr afgegeven...geen idee dus of dit goed komt. 4 dagen (18 november) later een mailtje gestuurd naar Nudient Support met de vraag of een aflever indicatie mogelijk is. Geen reactie tot heden.

Nu zal het ongetwijfeld erg druk zijn en gecombineerd met COVID-19 is de situatie met verzenden ook niet ideaal, maar ik maak mij nu wel zorgen of dit nog goed komt.

Hoe lang duurde het voor jullie case bezorgd werd van hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 12:46
[...]

Hierbij een paar foto’s.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! Ben aan het wachten op de mijne. Heb je last van dat de case aan je broekzak blijft hangen, of pocket lint aan de case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
rvdlaar schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:11:
Wat echt jammer is bij Nudient, is dat ik op 15 november besteld heb, maar de case er nog niet is.
Er is ook nog geen tracking nr afgegeven...geen idee dus of dit goed komt. 4 dagen (18 november) later een mailtje gestuurd naar Nudient Support met de vraag of een aflever indicatie mogelijk is. Geen reactie tot heden.

Nu zal het ongetwijfeld erg druk zijn en gecombineerd met COVID-19 is de situatie met verzenden ook niet ideaal, maar ik maak mij nu wel zorgen of dit nog goed komt.

Een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn die Apple wallets al ergens op voorraad of jullie weten? Heb een paar weken geleden een order gedaan bij Apple maar die staat nu op 14 december 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:01
Donstil schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:47:
Zijn die Apple wallets al ergens op voorraad of jullie weten? Heb een paar weken geleden een order gedaan bij Apple maar die staat nu op 14 december 8)7
Ik heb hem de eerste zaterdag nadat ie verkrijgbaar was opgehaald bij de Apple Store in Amsterdam. >:)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:16:
[...]

Ik heb hem de eerste zaterdag nadat ie verkrijgbaar was opgehaald bij de Apple Store in Amsterdam. >:)
Ja dat kan nog steeds hoor. Alleen daarvoor ga ik niet helemaal naar DenHaag of Amsterdam afreizen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:44
epoman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:06:
[...]

Ik voel je pijn. De kleuren van de leren cases lijken vooral te zijn afgestemd op de Pro-kleuren, die matchen vrijwel allemaal wel met elkaar, dat helpt al niet als je een non-Pro hebt.

Daarnaast lijken de kleuren van de non-Pro's nogal afhankelijk van kijkhoek en omgevingslicht, waardoor het lastig is in te schatten welke kleur iemand precies ervaart (en het kan wisselen van moment tot moment). Zit zelf héél dicht tegen het inruilen van de telefoon aan omdat ik de kleur van de site niet terugzie in het toestel (en dus ook niet icm met de case) :/
Ik heb uiteindelijk een ‘zadelbruin’ leren case en een zwarte leren case besteld. Ze zadelbruine en blauwe zijn nu terug naar apple en de zwarte heb ik er omheen. Beetje saai, maar past wel het mooist. Blijft sowieso een fijne hoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
monkel schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:36:
[...]

Ik heb uiteindelijk een ‘zadelbruin’ leren case en een zwarte leren case besteld. Ze zadelbruine en blauwe zijn nu terug naar apple en de zwarte heb ik er omheen. Beetje saai, maar past wel het mooist. Blijft sowieso een fijne hoes
Die cases zijn prima idd. De wat merkwaardige kleurtinten van dit jaar pakten hier niet uit zoals ik hoopte. Heb m'n gekleurde mini teruggestuurd en ga nu waarschijnlijk ook voor 'iets saais' met zwart of donkergrijs als hoofdkleur. Vond dat Charcoal Gray bij de 8 destijds wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
Flipm0de schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:02:
[...]

Wel jammer dat er zo groot nudient op staat.
Valt in het echt nog wel mee hoor, is nog wel discreet te noemen en stoort helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
rvdlaar schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:11:

De mijne besteld op 7/11 en op 10/11 een mailtje ontvangen dat de bestelling onderweg is. Zonder verdere communicatie ontvangen op 16/11. Komt zeker in orde, en zal je eerstdaags de case wel ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
rvdlaar schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:12:
[...]

Ziet er goed uit! Ben aan het wachten op de mijne. Heb je last van dat de case aan je broekzak blijft hangen, of pocket lint aan de case?
Nergens last van, glijd vlot in/uit de broekzak!
Ben heel tevreden en is een echt een mooie case!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-06 23:08
Donstil schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:18:
[...]

Ja dat kan nog steeds hoor. Alleen daarvoor ga ik niet helemaal naar DenHaag of Amsterdam afreizen :)
Dan uh, loop je lekker door de stad in Amsterdam / Den Haag, en maak je ondertussen foto's met die mooie camera wat er op zit. 🤪🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Donstil schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:18:
[...]

Ik heb er 300 km voor gereden. Maar was toen wel
lekker weer en met een cabrio. Dus kon erger.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

monkel schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:36:
[...]

was er wat mis met de blauwe? die vind ik heel mooi. Denk dat die ook het mooist 'oud' wordt. Zadelbruin ook wel alleen die is in het begin zo lelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:44
Flipm0de schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:15:
[...]

was er wat mis met de blauwe? die vind ik heel mooi. Denk dat die ook het mooist 'oud' wordt. Zadelbruin ook wel alleen die is in het begin zo lelijk.
Ik vond het zeker een mooi hoesje. Alleen kleurde het gek genoeg niet mooi bij de blauwe iPhone mini. Dat zegt overigens meer over de blauwe kleur van de iPhone zelf, (en met name de kleur van het camera-eiland). Ik weet dat de kleur nog zal veranderen in de loop van de tijd, maar ik wilde de gok niet wagen dat het dan beter zou passen.

[ Voor 9% gewijzigd door monkel op 23-11-2020 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-06 07:26
[...]

Hierbij een paar foto’s.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er op zich goed uit! Echter dit is mijn ervaring met de "zachtere" flexibele (doorzichtige) cases:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nN0zRge2o64m1TIWQCnKsB9uxWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5YTY0HcnHAz9IEbA3pse6vg4.jpg?f=fotoalbum_large

De case om mijn 7 zat net een beetje los om de telefoon waardoor er nogal veel vuil, waaronder staaldeeltjes en steentjes, tussen kwamen. Dit heeft gewoon de hele telefoon beschadigd. Hier ben ik dus ook een beetje bang voor bij de nieuwe 12 mini, zeker nu er ook nog een magneet in de telefoon zit.

Wat zijn jullie ervaringen hier verder mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

bij smartphonehoesjes krijg je 20% korting op alles deze week. Op sommige artikelen zelfs meer. Toch maar een apple leren hoesje besteld. Die passen toch het beste. Voor 50e een goede deal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 16:05
Ik heb afgelopen vrijdag bij het ophalen van de 12 Pro ook een Saddle Brown leren case meegenomen. In huis kwam ik erachter dat er allemaal lijnen/kreukjes in het leer zitten die je ook voelt.. Apple gaf aan dat ik maar terug moest komen om hem te ruilen (250km rijden).

Case zit overigens perfect om de 12 Pro, en voelt echt weer geweldig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tunq
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-11-2021
Nu een weekje de Leather Case voor de 12 Pro Max in gebruik. Hij zit er nog steeds 100% strak om en nog geen gebruikssporen die ik wel had bij mijn vorige leather cases van Apple.

Ik zag het volgende hoesje voorbij komen, die op filmpjes er echt mooi uitzien: https://www.bare-cases.co...ax?variant=32902261800994

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
tunq schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:49:
Nu een weekje de Leather Case voor de 12 Pro Max in gebruik. Hij zit er nog steeds 100% strak om en nog geen gebruikssporen die ik wel had bij mijn vorige leather cases van Apple.

Ik zag het volgende hoesje voorbij komen, die op filmpjes er echt mooi uitzien: https://www.bare-cases.co...ax?variant=32902261800994

Iemand ervaring mee?
Ik heb ooit zo'n soort hoesje gehad. Ontzettend dun, qua krassen is het goed spul, maar voor een valpartij volledig nutteloos. Bovendien krast het hoesje zelf heel snel.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Hierbij een paar foto’s.
Ik heb ook een nudient case voor mijn iPhone 12 alleen die sluimer knop is erg hard, is dat een productspecifieke eigenschap?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
Slasher schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:06:
[...]

Ik heb ook een nudient case voor mijn iPhone 12 alleen die sluimer knop is erg hard, is dat een productspecifieke eigenschap?
Is idd hard en weinig feedback van de toetsen, maar ze werken wel.
Net iets anders dan de zachte toetsen bij de Spigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
emot schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:45:
[...]

Ziet er op zich goed uit! Echter dit is mijn ervaring met de "zachtere" flexibele (doorzichtige) cases:

[Afbeelding]

De case om mijn 7 zat net een beetje los om de telefoon waardoor er nogal veel vuil, waaronder staaldeeltjes en steentjes, tussen kwamen. Dit heeft gewoon de hele telefoon beschadigd. Hier ben ik dus ook een beetje bang voor bij de nieuwe 12 mini, zeker nu er ook nog een magneet in de telefoon zit.

Wat zijn jullie ervaringen hier verder mee?
Zowel de Spigen als de Nudient, zitten mooi en strak rond de 12 Pro.
Dus voorlopig geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 14:54
Nog steeds heel tevreden over mijn leather poppy case van Apple en dankzij @Flipm0de nog een zwarte besteld bij smartphonehoesjes voor 50e

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:59
Hoe komen jullie aan een leather Apple case voor 50 euro bij Smartphonehoesjes.nl? Volgens mij is ie toch echt 52 euro (nou ja, 51,96), als ik de 20% korting tel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Bedankt voor de tip @Flipm0de en @Gunth
Zojuist een rode leren MagSafe case voor mijn iPhone 12 pro besteld. Die stond nog op de verlanglijst. 😇 Ik moet toch iets voor onder de boom hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door TheKerremenke op 23-11-2020 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 14:16
evdakker schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:11:
Hoe komen jullie aan een leather Apple case voor 50 euro bij Smartphonehoesjes.nl? Volgens mij is ie toch echt 52 euro (nou ja, 51,96), als ik de 20% korting tel...
OT: "Hollander" zeker? :)B :Y)

@Flipm0de Bedankt voor de tip! Ze zijn in hun opzet geslaagd, want net nog een saddle brown besteld (naast de baltic blue die ik al had). Dan kan ik af en toe eens wisselen. Nu de iPhone zelf nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-06 10:55
Hoe het eigenlijk qua kleuren van de hoesjes bij vorige generaties gegaan? Komen er in de loop van tijd nieuwe/meerdere kleuren uit? Of blijven dit de kleuren standaard voor de 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06:15
Dennisweb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:31:
Ik had dus serieus een krasje onder mijn Spigen screenprotector zitten. Heb nu een ESR screenprotector set gekocht. Drie screenprotectors voor een tientje. Komt met frame.

Maar ik was eigenwijs en heb ‘m er zelf met vaste hand op geplakt. En wat denk je: fantastisch! Glas voelt goed, geen krasjes en helemaal geen bubbels. Dik tevreden. Vind ze zelfs beter dan die van Spigen. :D
Thanks voor de tip, heb hem net zelf ook maar besteld!

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-06 17:54
Nelsa schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:35:
Hoe het eigenlijk qua kleuren van de hoesjes bij vorige generaties gegaan? Komen er in de loop van tijd nieuwe/meerdere kleuren uit? Of blijven dit de kleuren standaard voor de 12?
Hi @Nelsa, wellicht dat je hiermee verder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Laatst online: 01:06
Wallet case is even op voorraad bij coolblue in het zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashwani schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:53:
Aah nice inderdaad. Hopelijk volgen de kleuren dan ook een beetje vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-06 21:16
Vond het idee eerst niets mbt die Wallet, maar als vervanging van een secrid misschien op den duur toch wel interessant als je hem ziet als een alternatief wat je toevallig ook aan je phone kan plakken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Gunth schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:27:
Nog steeds heel tevreden over mijn leather poppy case van Apple en dankzij @Flipm0de nog een zwarte besteld bij smartphonehoesjes voor 50e
Ik heb ook een California Poppy Leather case besteld. Ik had al een Apple Siliconen case (Zwart) maar man man, die leather case is toch echt wel een tandje fijner in gebruik hoor.
En die kleur Poppy, die is echt heel erg mooi. NIet echt geel, neigt meer naar oranje. Kan de leather case van Apple dus echt wel aanbevelen.
Die Apple siliconen case maar weer afscheid van nemen, iemand interesse stuur maar een DM ;)

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
dust419 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:05:
[...]

Ik heb ook een California Poppy Leather case besteld. Ik had al een Apple Siliconen case (Zwart) maar man man, die leather case is toch echt wel een tandje fijner in gebruik hoor.
En die kleur Poppy, die is echt heel erg mooi. NIet echt geel, neigt meer naar oranje. Kan de leather case van Apple dus echt wel aanbevelen.
Die Apple siliconen case maar weer afscheid van nemen, iemand interesse stuur maar een DM ;)
Twijfel ook nog over California Poppy Leather, maar hoor al direct op reviews dat ze snel vies worden. Afnemen kan natuurlijk, maar moet er niet aan denken dat zo'n toch wat duurdere luxe case binnen korte tijd onder de blauwe vlekken van de binnenzak van mijn jeans zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vildhjarta schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:54:
[...]

Vond het idee eerst niets mbt die Wallet, maar als vervanging van een secrid misschien op den duur toch wel interessant als je hem ziet als een alternatief wat je toevallig ook aan je phone kan plakken :D
Ja dat was ook mijn idee.

Ik ga nu bijna altijd met alleen ApplePay de deur uit maar voor die keren dat er kans is op legitimatie neem ik dan helemaal mijn portemonnee mee. Dat zou die wallet perfect kunnen opvangen. Doe ik daar mijn rijbewijs en CreditCard en en “plak” ik die aan mijn toestel indien nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
THE_BASE schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:34:
[...]

Twijfel ook nog over California Poppy Leather, maar hoor al direct op reviews dat ze snel vies worden. Afnemen kan natuurlijk, maar moet er niet aan denken dat zo'n toch wat duurdere luxe case binnen korte tijd onder de blauwe vlekken van de binnenzak van mijn jeans zit.
Tja met mijn kantoorbaan en momenteel 9 uur per dag thuis achter mijn computer maakt de iPhone niet heel veel spannende dingen mee :)

In het ergste geval kan ik als het moet er even een goedkope tijdelijke cover omheen doen voor die ene keer dat het misschien nodig zou zijn.

Another one bites the DUST

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
dust419 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:39:
[...]

Tja met mijn kantoorbaan en momenteel 9 uur per dag thuis achter mijn computer maakt de iPhone niet heel veel spannende dingen mee :)

In het ergste geval kan ik als het moet er even een goedkope tijdelijke cover omheen doen voor die ene keer dat het misschien nodig zou zijn.
Maak me nu niet aan het twijfelen!

Neem ik houd het lekker op een zwart, dan zie ik ook de rand niet, iets waar ik niet tegen kan: eerst Poppy, dan glossy van de bezel en dan het display. #OCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 14:54
THE_BASE schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:34:
[...]

Zeker doen ,is echt een kek kleurtje 😉.
Heb ook de poppy leather band voor mijn aw.
Met een goed leer product soms eens poetsen en blijft wel mooi hoop ik
Vandaag de zwarte binnen en deze ga ik op het werk gebruiken.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vildhjarta schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:54:
[...]

hou er rekening mee dat het gebruiksgemak van een SecrID 1000x beter/prettiger itt tot de Wallet van Apple.
Ik vond de Wallet een waar onding (een gebruiksgemak van 0 ) en weer teruggestuurd en hou mooi m'n SecrID.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:38
Damn it.
Te laat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Gunth schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:05:
[...]

Ik sla over, als ik zie hoe zo'n case en binnen no-time uit ziet dan is dat niets voor mij. :)

YouTube: They Actually Improved it! iPhone 12 Leather Case Unboxing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 23:38

Fjeze

AllesPerfect!

THE_BASE schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:52:
[...]

Ik sla over, als ik zie hoe zo'n case en binnen no-time uit ziet dan is dat niets voor mij. :)

YouTube: They Actually Improved it! iPhone 12 Leather Case Unboxing
Dit was toch een hoesje wat hij het hele jaar heeft gebruikt? Dus niet in no-time toch?

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Fjeze schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:16:
[...]

Dit was toch een hoesje wat hij het hele jaar heeft gebruikt? Dus niet in no-time toch?
Klopt. Maar het zegt wel iets over hoe het er uit gaat zien. Sorry, ik ben een piepert wat dit betreft. Zelfkennis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Gunth schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:05:
[...]

heb de saddle brown gisteren binnen gehad. Merkt meteen dat het door apple zelf ontwopen is. Past zoveel beter dan elke andere case die ik heb gehad. Wel wat glad in het begin (of komt dat doordat we tegenwoordig zoveel onze handen wassen?) maar over een tijdje is het leer ook veel mooier. Opstaand randje voor het scherm, magsafe compatible mocht ik dat ooit gaan gebruiken. Klaar voor de komende jaren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-06 15:54
THE_BASE schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:23:
[...]

Klopt. Maar het zegt wel iets over hoe het er uit gaat zien. Sorry, ik ben een piepert wat dit betreft. Zelfkennis. :)
Hij had die van hem nat laten worden in de regen ;)
Voortaan zou hij met hardlopen of sporten in de regen een siliconen erom heen doen

[ Voor 12% gewijzigd door Roos79 op 25-11-2020 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Roos79 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:04:
[...]

Hij had die van hem nat laten worden in de regen ;)
Voortaan zou hij met hardlopen of sporten in de regen een siliconen erom heen doen
Houd het er maar op dat ik Poppy California een mooie kleur vind en jaloers ben op jullie, maar het zelf lekker bij veilig zwart houd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-06 15:54
@THE_BASE Hier een siliconen eromheen al zijn de leren wel echt heel mooi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
MP3-Junky schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:48:
Hierbij een opsomming van mijn ervaring met 3 leren hoesjes voor de iPhone 12 (pro):

originele Apple leren hoes
+ perfecte pasvorm
+ knoppen klikken erg goed
+ opstaande rand scherm niet te hoog
+ slank, voegt minimale bulk toe
- dichte onderkant (niet prettig met omhoog swipen en ik vind het ook niet echt mooi staan) (voor mij helaas dealbreaker)
- leer voelt wat goedkoop aan
- achterkant is net niet vlak door de rand om de camera openening;; hierdoor wiebelt hij als hij op tafel ligt

Mujjo leren case
+ knoppen (ondanks geen metaal) klikken goed
+ achterkant is vlak
+ goede pasvorm
+ open onderkant
- opstaande rand is te hoog; je raakt hem onbedoeld aan met bv scrollen (voor mij helaas dealbreaker)
- is bulkier dan de andere 2 cases

Decoded leren hoes
+ leer is iets grover dan die van Apple, voelt fijner aan
+ open onderkant
+ achterkant is vlak
+ slank, voegt minimale bulk toe
+ opstaande rand scherm niet te hoog
- matige pasvorm, is net iets te ruim
- metalen knoppen zijn wat lastig in te drukken (niet echt slecht, maar ook niet echt fijn)

Ik heb de apple hoes een week geprobeerd, maar kon niet wennen aan de dichte onderkant (vind het er ook niet mooi uit zien, 3 gaten die niet eens symmetrisch zijn)

Als de Mujjo niet zo'n hoge rand had was ik voor die gegaan.

Vooralsnog ga ik voor de Decoded; zal nog eentje bestellen om te kijken of de pasvorm dan strakker is, want dat is wel een puntje van zorg.
Update 25-11-2020:

Toch definitief voor de originele apple gegaan (zwart). Pasvorm is zoveel beter dan die anderen. Denk dat, gezien het ontwerp van de iphone 12, het niet helaas niet mogelijk is om een hoesje met open onderkant te hebben die goed strak (zonder speling) om de iphone zit....

Apple heeft dat natuurlijk kunnen testen, 3rd party case makers niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:35
Vorige week het siliconenhoesje donkermarineblauw voor de iPhone 12 pro max binnen gekregen (mooie kleur!) Nu nog wachten op de telefoon zelf. Bezorg termijn volgens Apple: 1-8 december.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQHM8e6u3lN9jJOaiMOF8QU0iLU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O35JQYQC0OvvIKXYi7IRAL4B.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister123
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 16:21
Misschien een stomme vraag maar is iemand al een flip cover hoesje tegen gekomen met auto wake en sleep functie?
Ik heb dit voor mijn huidige toestel ook en zou het erg handig vinden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ashwani
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M4IAy3daWf3Sckua9Z5os3vxpgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UkU9sW6Az3NTdOfi9OfjdXoX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7H9BXlHJwA6GPiQS3esS7pDmgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ziYjxmuz1FR7FKl7ckKUStKx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
Super mooie kleur Calafornia Poppy de Wallet heb ik wel gewoon in het zwart genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:25
Vandaag de Nudient Ink black voor mij iPhone 12 binnen gekregen. Mooi hoesje, sluit mooi aan op het toestel. Knoppen zijn even wennen maar ook geen probleem meer.

Vind alleen dat de uitsparing rondom de camera wel wat strakker had gemogen. Rondom is er toch wel een spleet van 1mm waar te nemen. Nu staat op de site dat dit specifieke hoesje geschikt is voor de iPhone 12 en de iPhone 12 pro. Wellicht dat de camera module van de Pro net ff wat groter is, en dat het hoesje dan wel 100% netjes aansluit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyTYHNhwrt0WvxiDb_GxDx38uzY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MURAEK3YO8W2n58dE1ag93Al.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abyNYPwnfRLP-1V9ooLmcpQPg0I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WppYFuALbvAg9rSPQPyVUu0j.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
Zojuist de (PRODUCT)RED magsafe leather case voor mijn iphone 12 pro pacific blue mogen ontvangen. In tegenstelling tot de baltic blue case die ik heb, zitten hier wel wat strepen in het leer. Ik vind dat wel wat hebben Blijft toch een natuur product. Hij is wel vrij fel rood, maar ik verwacht dat dit na verloop van tijd vanzelf donkerder wordt.

Hier enkele foto’s voor de geïnteresseerden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNm3eMUxSXYrWViHbbpnlHdurtQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TEuxWU4GazThEGsTYlAkdQNG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PB_m4XdyZZ846BNzAyfQL6SAIs8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zhr4OlLQx27x1a0iq3XCoNn2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIn-DmQNwRPETlXvYOBv4dpGWeM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jZKJ12tfRvbDvbnr31dsRPxE.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNUyx_htN2uchxVCJ-E539COaBk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KtgS5iQGoBv3IYd8IEnNUOeJ.jpg?f=fotoalbum_tile

• barrie1985
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08-2022
Mensen ook het idee bij de leather case van Apple, dat het leer dit jaar anders voelt?

Heb bij mijn vorige iPhones altijd de leather case gehad, nu heb ik de zadel bruin. Echter heb ik het idee dat deze versie niet zo mooi gaat verouderen als de voorgaande versies.
Voelt niet als leer ofzo.

Of heb ik een maandagochtend case? 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:57

vhal

ಠ_ಠ

Na jááááren Android te hebben gebruikt heb ik sinds gisteren de overstap gemaakt naar iOS (een normale 12)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OCVY23zNhlIdaOdTbpeDBFUNKo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xkzh0UJ8kPzgPOxIyem03xLh.jpg?f=user_large

Ik moet alleen nog even een ander siliconen hoesje zien te regelen voor het hardlopen, dan is het leer toch wat minder geschikt gezien het zweet/vocht in mijn flipbelt tijdens het lopen.

Strava

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

NoTimeRemains

I know

hoeveel pasjes passen nu eigk in die wallet?

This is the Way.

• TheKerremenke
NoTimeRemains schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:42:
hoeveel pasjes passen nu eigk in die wallet?
Drie maximaal. Maar dat is proppen als er een kaart tussen zit met opgelegde letters/cijfers zoals een creditkaart. Twee prima.

Die California Poppy lijkt een stuk minder felgeel dan op de site... Ziet er in werkelijkheid beter uit dan op de site. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Vildhjarta
Wat raden jullie aan voor een screen protector glas, zit nu een Spigen align master op met al een krasje helaas. Ik zou nu toch gaan voor eentje die ook the notch covered en die idiot proof aan te brengen is :p

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 18:36
TheKerremenke schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:18:
[...]

Drie maximaal. Maar dat is proppen als er een kaart tussen zit met opgelegde letters/cijfers zoals een creditkaart. Twee prima.
Hoe vast zit die wallet. Goed te doen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Alekz87 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:48:
[...]

Hoe vast zit die wallet. Goed te doen?
Zolang er een siliconen case of leather case tussen zit prima. Dan zit ie echt stroef erop. Op een gladde naakte iPhone, zit de wallet te los. Maar ik gebruik altijd hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:59
barrie1985 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:09:
Mensen ook het idee bij de leather case van Apple, dat het leer dit jaar anders voelt?

Heb bij mijn vorige iPhones altijd de leather case gehad, nu heb ik de zadel bruin. Echter heb ik het idee dat deze versie niet zo mooi gaat verouderen als de voorgaande versies.
Voelt niet als leer ofzo.

Of heb ik een maandagochtend case? 😉
Ik heb hetzelfde gevoel... de kwaliteit van het leer lijkt iets minder dan van de leather case voor de XS. Het voelt als twee druppels water als de originele leather cases van Samsung. En die verouderde niet zo mooi.
We gaan het zien. Zou het wel jammer vinden, zeker omdat de leather cases met elke generatie duurder worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 20:15
TheKerremenke schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:24:
Zojuist de (PRODUCT)RED magsafe leather case voor mijn iphone 12 pro pacific blue mogen ontvangen. In tegenstelling tot de baltic blue case die ik heb, zitten hier wel wat strepen in het leer. Ik vind dat wel wat hebben Blijft toch een natuur product. Hij is wel vrij fel rood, maar ik verwacht dat dit na verloop van tijd vanzelf donkerder wordt.

Hier enkele foto’s voor de geïnteresseerden.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is niet meer het mooie donkere rood van een paar jaar geleden, dat vind ik erg jammer. Vind hem echt te fel nu als ik eerlijk ben…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Vildhjarta schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:20:
Wat raden jullie aan voor een screen protector glas, zit nu een Spigen align master op met al een krasje helaas. Ik zou nu toch gaan voor eentje die ook the notch covered en die idiot proof aan te brengen is :p
Ik heb de Spigen EZ Fit op mijn 12 Pro Max zitten.
Heeft idd wel een notch.
Bevestigen was echter binnen 1 minuut gepiept, zit er echt superstrak op. Ik heb letterlijk de folie van het nieuwe toestel gehaald en deze geplaatst.
Ik ben heel tevreden, geen verschil merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Serena schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:40:
[...]

Ik heb de Spigen EZ Fit op mijn 12 Pro Max zitten.
Heeft idd wel een notch.
Bevestigen was echter binnen 1 minuut gepiept, zit er echt superstrak op. Ik heb letterlijk de folie van het nieuwe toestel gehaald en deze geplaatst.
Ik ben heel tevreden, geen verschil merkbaar.
Die heb ik er nu ook opzitten, wil nu toch eentje zonder uitsparing (en die Spigen heeft nu al een kras bij Home office gebruik. Qua plaatsen is ie idd makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
TheKerremenke schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:29:
[...]

Ik heb er 300 km voor gereden. Maar was toen wel
lekker weer en met een cabrio. Dus kon erger.
Volgende keer even bellen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 23:14

pdavie2311

Live life to the fullest..

Weet niet of deze accessoire hier ook thuis hoort, maar ik ben op zoek naar een 3 in 1 wireless charger voor mijn iPhone 12 Pro, Apple Watch en Airpods Pro...Zie door de bomen het bos niet meer. Wellicht ervaringen hier met goede? Je hebt ze al vanaf 20,- euro, tot ruim boven de 200,- zie ik...

Wel zou ik willen dat de Watch in nachtklokje stand kan blijven, ook gezien mijn solo loop band die ik er dan niet af hoef te halen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 14:34

BiLo

PSN: toiletcleaner

Ik heb ook een pitaka case gekocht voor mijn 12 Pro Max! Nu met black friday ietsje goedkoper, ik heb er € 42,07 voor betaald.

https://eu.ipitaka.com/products/air-case-for-iphone-12

Ik ben zelf voor de air variant gegaan - ik rij altijd mono dus de tel hoeft nergens aan of op geklikt te worden.

De AIR is ook weer wat dunner dan de MagEZ variant.

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
pdavie2311 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:58:
[...]

UTECTION 2X Full Screen volledig glas 3D voor iPhone 12, iPhone 12 PRO (6.1") - perfecte installatie dankzij frame - Premium screen protector 9H glas - volledige bescherming voor - Foliie beschermglas 2 stuks https://www.amazon.de/dp/...5HD7?_encoding=UTF8&psc=1

Wel iets duurder dan andere, maar voldoet!
Gebruik je een hoesje bij deze protector ? Deze vond ik ook wel interessant nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vildhjarta schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:46:
[...]

Gebruik je een hoesje bij deze protector ? Deze vond ik ook wel interessant nl.
Yep! Werkt perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Eigenwijs als ik soms zijn kan: toch maar een Apple Leather Case in Poppy California besteld. Kon hem zojuist via Amazon bestellen voor 49 euro, dus dat is een leuke deal.

Kan ik afwisselen met de Apple Leather Case in Black, zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:06:
Weet niet of deze accessoire hier ook thuis hoort, maar ik ben op zoek naar een 3 in 1 wireless charger voor mijn iPhone 12 Pro, Apple Watch en Airpods Pro...Zie door de bomen het bos niet meer. Wellicht ervaringen hier met goede? Je hebt ze al vanaf 20,- euro, tot ruim boven de 200,- zie ik...

Wel zou ik willen dat de Watch in nachtklokje stand kan blijven, ook gezien mijn solo loop band die ik er dan niet af hoef te halen..
Ja niet helemaal duidelijk waar dat nou hoort inderdaad maar ik zit zelf op de Belkin MagSafe 3-1 te wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PV3GZK77JrC7GAzO7TD9Hz_hFxo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nV9Nz6PY1BArp541mLSpPI7r.jpg?f=fotoalbum_large

Zou “elk moment” uit moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:37:
[...]

Ja niet helemaal duidelijk waar dat nou hoort inderdaad maar ik zit zelf op de Belkin MagSafe 3-1 te wachten.

[Afbeelding]

Zou “elk moment” uit moeten komen.
Mooi en chique! Alleen geen nachtklok voor de Watch op deze manier? Of de Watch een kwart slag draaien..;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:47:
[...]

Mooi en chique! Alleen geen nachtklok voor de Watch op deze manier? Of de Watch een kwart slag draaien..;-)
Dat moet gewoon kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Donstil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:04:
[...]

Dat moet gewoon kunnen toch?
Ik draag ‘gesloten’ banden. Dan zie ik niet hoe je die gedraaid zou kunnen plaatsen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serena schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:32:
[...]

Ik draag ‘gesloten’ banden. Dan zie ik niet hoe je die gedraaid zou kunnen plaatsen…
Er zullen altijd uitzonderingen zijn natuurlijk.

Voor mij persoonlijk overigens geen issue. Ik ga de watch gewoon zo ophangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Tijdelijk deze transparante Opamoo case om de zwarte Mini. Kwalitatief in lijn met wat ik voor 5,99 euro zou verwachten, pasvorm is 'zo-zo' (kan strakker maar heb erger gezien), je kunt stof en andere rommel goed zien zitten, jammer van de model-indicatie op de zijkant :').

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSvL7xq5mQ-COfz8jpa3mE5tYjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6fGtrHaGHpS1nMKFJzmR6Yb8.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien binnenkort eens op zoek naar een nette(re) clear case want ergens vind ik dat transparant om zwart wel een aardige combi. Had ik niet verwacht. De MagSafe clear case wordt 't overigens niet, die vind ik wél lelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
epoman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:05:
Tijdelijk deze transparante Opamoo case om de zwarte Mini. Kwalitatief in lijn met wat ik voor 5,99 euro zou verwachten, pasvorm is 'zo-zo' (kan strakker maar heb erger gezien), je kunt stof en andere rommel goed zien zitten, jammer van de model-indicatie op de zijkant :').

[Afbeelding]

Misschien binnenkort eens op zoek naar een nette(re) clear case want ergens vind ik dat transparant om zwart wel een aardige combi. Had ik niet verwacht. De MagSafe clear case wordt 't overigens niet, die vind ik wél lelijk.
Alleen de tekst IP12 5.4 aan de zijkant al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-06 23:10

Aight!

'A toy robot...'

Zijn er eigenlijk gebruikers hier die ook de iPhone 12 Pro Max zonder hoesje gebruiken?

Dus alleen met bijvoorbeeld een screen protector? Ik heb dat bij mijn 7 ook, al was mijn screen protector op dus die even eraf gehaald.Wat een mooi helder beeld heb ik nu zeg hahaha.

Maar ben dus aan het kijken voor een opvolger, de 12 Pro Max met alleen een screen protector dus vroeg me af of er meer zijn die dat doen. Of hij niet te glad is of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-06 22:45
vhal schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:12:
Na jááááren Android te hebben gebruikt heb ik sinds gisteren de overstap gemaakt naar iOS (een normale 12)

[Afbeelding]

Ik moet alleen nog even een ander siliconen hoesje zien te regelen voor het hardlopen, dan is het leer toch wat minder geschikt gezien het zweet/vocht in mijn flipbelt tijdens het lopen.
Veel plezier ermee! (y) Maar dat komt goed! Je hebt ook armbanden waar je je telefoon in kunt doen weet alleen niet of die er al zijn voor de nieuwe iphones;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-06 18:09
BiLo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:49:
Ik heb ook een pitaka case gekocht voor mijn 12 Pro Max! Nu met black friday ietsje goedkoper, ik heb er € 42,07 voor betaald.

https://eu.ipitaka.com/products/air-case-for-iphone-12

Ik ben zelf voor de air variant gegaan - ik rij altijd mono dus de tel hoeft nergens aan of op geklikt te worden.

De AIR is ook weer wat dunner dan de MagEZ variant.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w3Z4uyKx8_rHQsFn2UDlN4yUGik=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8j5NfZ5AmpaujlPfVgTsDb00.jpg?f=user_large

Same here. Maar dan heb ik de MagEZ in blauw.
Wacht nu op verzending.
Had deze ook op mijn Xs max en in mijn ogen de allerbeste case die er is.
De knoppen van je telefoon blijven goed werken omdat er niks tussen en/of op zit.
En heerlijk dun en door de rubberachtige structuur mega grip op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:19

ja3

Rare vraag misschien maar heeft iemand al eens hoesjes/accessoires gezien die de mute knop blokkeren/bedekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
ja3 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:42:
Rare vraag misschien maar heeft iemand al eens hoesjes/accessoires gezien die de mute knop blokkeren/bedekken?
Alleen bij die mega rugged cases van otterbox etc.

Zoals deze bijvoorbeeld.
https://www.iphone-cases....3BiwA8EAQYAiABEgKDE_D_BwE

[ Voor 24% gewijzigd door BillSpaarbank op 27-11-2020 22:06 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 10:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb naar aanleiding van deze review (van de preproductieversie) deze magsafe carmount gekocht, inclusief wall en deskmount, voor 40 dollar inclusief shipping. Ben benieuwd wanneer het binnen komt :)

https://zeerawireless.com...safe-for-iphone-12-series

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yK_O5L7d98tC7lKCOoUEXO9ZuHI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2BYwsIl5bsqF0DWNWuJjz1OY.png?f=user_large

Voor @remzor en @davevanbeeten , bij deze krijg je er ook een deskmount bij, die je op een willekeurige plek (wel vlak, want je plakt hem) op je dashboard kan bevestigen. Zie deze foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbvBFYmpUbBWC3C6MI2QxHs19VM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qs1LPW7JvEsYcRCsrfA2DNHV.png?f=user_large

Ben nu nog op zoek naar een niet al te dure magsafe lader met een snoer van 2 meter of met een afneembaar snoer. Mijn doel is nooit meer hoeven inprikken :).

[ Voor 20% gewijzigd door JvS op 28-11-2020 10:58 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:48
@JvS Bedankt voor de tip, zal er eens induiken! Lijkt wel veel op de al die mounts zoals ze ook te vinden zijn op Ali moet ik zeggen. Maar wie weet :)
Hopelijk heb je hem snel en kun jij ervaringen delen.. haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
JvS schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:54:
Ik heb naar aanleiding van deze review (van de preproductieversie) deze magsafe carmount gekocht, inclusief wall en deskmount, voor 40 dollar inclusief shipping. Ben benieuwd wanneer het binnen komt :)

https://zeerawireless.com...safe-for-iphone-12-series

[Afbeelding]

Voor @remzor en @davevanbeeten , bij deze krijg je er ook een deskmount bij, die je op een willekeurige plek (wel vlak, want je plakt hem) op je dashboard kan bevestigen. Zie deze foto:

[Afbeelding]

Ben nu nog op zoek naar een niet al te dure magsafe lader met een snoer van 2 meter of met een afneembaar snoer. Mijn doel is nooit meer hoeven inprikken :).
Ik baal zo van het feit dat ik geen ‘normale’ roosters in mijn auto heb. Misschien toch eens kijken voor de basis van een Brodit houder. Misschien dat ik dan zoiets erop kan bevestigen.
Zou dat ook te printen zijn? Hmmmm…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Serena Ik kan zoiets wel aanbevelen. Kun je overal op schroeven. Je hebt ze ook als plak variant. https://www.coolblue.nl/s...tm_campaign=product-share

Kost wel wat. Goedkoper misschien ook wel te vinden op het net.

Die hierboven door @JvS wordt genoemd is ook compleet. Bevat al een plak variant.

[ Voor 13% gewijzigd door TheKerremenke op 28-11-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
TheKerremenke schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:58:
@Serena Ik kan zoiets wel aanbevelen. Kun je overal op schroeven. Je hebt ze ook als plak variant. https://www.coolblue.nl/s...tm_campaign=product-share

Kost wel wat. Goedkoper misschien ook wel te vinden op het net.

Die hierboven door @JvS wordt genoemd is ook compleet. Bevat al een plak variant.
Dat plakken is het niet. Ik ben nog geen enkel dashboard tegengekomen waarbij er een volledig vlak stukje is. In ieder geval niet in het midden. Dat gaat zeker weten los.
Maar een Brodit met zo’n balletje moet wel werken denk ik. Zo te zien heeft dit ding ook een ‘balconstructie’.
Die balletjes staan ook op de 3D print websites. Alleen die basis niet.
Iemand nog een ander idee voor een Qashqai uit 2009?

[ Voor 7% gewijzigd door Serena op 28-11-2020 14:07 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste