Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
BlakHawk schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:36:
Iemand toevallig tip voor de lederen Apple hoes voor de 12 pro?

Zijn ze ook ergens in de aanbieding?
nee volgens mij nog niet in de aanbieding gezien. Wel sommige kleuren iets goedkoper bij amazon volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft iemand ergens van dat slappe displayfolie voor de Mini gezien? Zoek iets dat zo dun mogelijk is (~0,1mm), en behalve een glazen optie van 40 euro kan ik eigenlijk niets vinden. Kan wellicht helpen met de 'touch disease' van de Mini als 'ie in een case zit, zou tot er een fix komt toch graag iets hebben om de display krasvrij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Wesrou schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:32:
[...]

nee volgens mij nog niet in de aanbieding gezien. Wel sommige kleuren iets goedkoper bij amazon volgens mij.
Voor zover ik zie enkel siliconen hoesjes, niet de lederen

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 14:34

BiLo

PSN: toiletcleaner

Stuk goedkoper op Amazon.de, wel wat geduld voor nodig -->levertijd

https://www.amazon.de/-/n...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
BlakHawk schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:21:
[...]

Voor zover ik zie enkel siliconen hoesjes, niet de lederen
je hebt gelijk idd. Oeps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:32
epoman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:04:
Heeft iemand ergens van dat slappe displayfolie voor de Mini gezien? Zoek iets dat zo dun mogelijk is (~0,1mm), en behalve een glazen optie van 40 euro kan ik eigenlijk niets vinden. Kan wellicht helpen met de 'touch disease' van de Mini als 'ie in een case zit, zou tot er een fix komt toch graag iets hebben om de display krasvrij houden.
Op Ali kan je die vinden. Heet daar hydrogelfilm.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-06 09:29
davevanbeeten schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:23:
[...]

[Afbeelding]

Zelf aan de knutsel gegaan, op mijn huidige autolader de houdertjes eruit gesloopt, dubbelzijdig tape op de magsafe en gaan met die banaan... Het werkt top!

12V naar USB-C:
https://www.bol.com/nl/p/...ne/9300000003144440/?s2a=
Hier zat ik ook aan te denken n.a.v. een YouTube filmpje. Er zijn gewoon nog geen goede auto houders op de markt voor MagSafe die niet op het luchtrooster geplaatst worden. Mijn vorige houder waarbij een een magneet achter op mijn telefoon moest plakken heeft altijd goed gewerkt maar kleeft met MagSafe niet of nauwelijks helaas :( Had ik niet verwacht..

Dingen die me nog tegenhouden zo'n constructie te maken:
  • Aanschafprijs MagSafe lader en USB-c auto lader (Samen rond de €60,-)
  • De MagSafe lader heeft een vaste kabel maar ik wil mijn iPhone voor korte ritten liever niet opladen. Dat betekent dus telkens de laadkabel in en uit de USB auto lader halen en altijd een (loze) kabel aan de houder.
  • Is het continu lader op/af niet slecht voor de (batterij) van de telefoon? Ik heb geen idee hoe dit tegenwoordig zit.. ook nooit een draadloze lader gehad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:50

L23

epoman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:04:
Waar kijk je dan precies? Er zijn een heleboel producten goedkoper dan 40 euro.
Mijn eigen ervaring met de Mini is dat de screenprotector wel invloed heeft, maar minimaal, ik kan gewoon zonder problemen omhoog vegen en typen in het lockscreen, alleen de zaklamp doet wat moeilijk. Ik denk inderdaad dat een dunnere screenprotector minder tot geen problemen vertoond.
Ik heb zelf een Opamoo screenprotector gekocht op Amazon. En ik heb een leren Apple hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier een officieel Apple siliconen hoesje voor mijn 12 Mini. Ben er ontevreden over, telefoon glipt er aan de voorkant regelmatig een stukje uit bij één van de hoeken, en het had ook net iets stroever gemogen, het is net wat te glad waardoor je grip niet optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:35:
[...]

Waar kijk je dan precies? Er zijn een heleboel producten goedkoper dan 40 euro.
Mijn eigen ervaring met de Mini is dat de screenprotector wel invloed heeft, maar minimaal, ik kan gewoon zonder problemen omhoog vegen en typen in het lockscreen, alleen de zaklamp doet wat moeilijk. Ik denk inderdaad dat een dunnere screenprotector minder tot geen problemen vertoond.
Ik heb zelf een Opamoo screenprotector gekocht op Amazon. En ik heb een leren Apple hoesje.
Gebruik nu glas van Laxikoo, die lijkt qua levering en eigenschappen vrij sterk op die Opamoo.

Die swipe lukt nog wel eens maar ik unlock met code en dat is gewoon niet te doen momenteel. Vandaar op zoek naar zo dun mogelijk. Heb al een Decoded case met open onderkant om het makkelijker te maken maar het blijft dramatisch.

[ Voor 7% gewijzigd door epoman op 18-11-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

epoman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:55:
[...]

Gebruik nu glas van Laxikoo, die lijkt qua levering en eigenschappen vrij sterk op die Opamoo.

Die swipe lukt nog wel eens maar ik unlock met code en dat is gewoon niet te doen momenteel. Vandaar op zoek naar zo dun mogelijk. Heb al een Decoded case met open onderkant om het makkelijker te maken maar het blijft dramatisch.
Geen idee hoe dik de Opamoo is, maar mogelijk dunner. Een vriend van mij heeft ook de Opamoo met een leren Apple case en die heeft dezelfde ervaring als ik. Enkel moeite met de zaklamp knop indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:04:
[...]

Geen idee hoe dik de Opamoo is, maar mogelijk dunner. Een vriend van mij heeft ook de Opamoo met een leren Apple case en die heeft dezelfde ervaring als ik. Enkel moeite met de zaklamp knop indrukken.
Voor die paar euro.. Die Laxikoo kost evenveel en komt met hetzelfde 'tooltje', maar ik zal eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tunq
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-11-2021
Eindelijk binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_1pBAKZx0HwDx4cy8RDAuclo3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nfXnZcsyM6iLZBc746a2jFZB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-06 05:32
Foto met toestel er in zou wel Nice zijn 😁

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tunq
dave1972 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:57:
[...]

Foto met toestel er in zou wel Nice zijn 😁
Heb momenteel geen andere camera in de buurt. Maar op Youtube staan genoeg filmpjes, die heb ik ook gebruikt voor de ''beslissing''.
Ik vond dit wel een fijne video: YouTube: iPhone 12 Pro Leather MagSafe Case in Baltic Blue! // The perfect co...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marches
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20:26
Ik hoop voor je dat hij goed blijft zitten. Mijn iPhone 12 pro floept aan de randen zo uit de case. Jarenlang met plezier officiële leather cases gebruikt maar deze is kwalitatief uitermate teleurstellend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tunq
Marches schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:16:
[...]

Ik hoop voor je dat hij goed blijft zitten. Mijn iPhone 12 pro floept aan de randen zo uit de case. Jarenlang met plezier officiële leather cases gebruikt maar deze is kwalitatief uitermate teleurstellend
Dat heb ik eerlijk gezegd niet, hij zit er echt enorm strak om. Heb zelfs moeite om het hoesje eraf te halen, maar kan de nieuwigheid zijn en nog rekken. Had jij het meteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marches
tunq schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:12:
[...]

Dat heb ik eerlijk gezegd niet, hij zit er echt enorm strak om. Heb zelfs moeite om het hoesje eraf te halen, maar kan de nieuwigheid zijn en nog rekken. Had jij het meteen?
Ja. Gisteren ontvangen. Blijkbaar zit er dus verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tunq
Marches schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:26:
[...]

Ja. Gisteren ontvangen. Blijkbaar zit er dus verschil in.
Raar! Wellicht een productiefout of verschil met de Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 14:16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:19

ja3

TheKerremenke schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:44:
[...]
Mocht het deze worden, zou je dan je ervaringen mbt de case en de MagSafe kunnen doorgeven?
[...]
Ik heb nu de Gear4 Battersea ontvangen. Hij is net een maatje dikker dan de Apple Silicon case maar wel helemaal plat aan de onderkant. Verwacht niet dat magsafe goed werkt gezien de dikte (heb deze momenteel niet beschikbaar). Opladen via Qi werkt wel. Vind hem iets prettiger vasthouden mede door de ribbeltjes dus ben er blij mee. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7YbPvAtkvUeSDBWyB3hOVCMbwc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CzXz2gwoC4mSI3diXPct9or5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BcI6Zq9TvSsMHc9f0JlRy0so4cM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XqlBzkBwhDZ5jHPQcdnZ7LqM.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davevanbeeten
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 23:21
remzor schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:25:
[...]

Hier zat ik ook aan te denken n.a.v. een YouTube filmpje. Er zijn gewoon nog geen goede auto houders op de markt voor MagSafe die niet op het luchtrooster geplaatst worden. Mijn vorige houder waarbij een een magneet achter op mijn telefoon moest plakken heeft altijd goed gewerkt maar kleeft met MagSafe niet of nauwelijks helaas :( Had ik niet verwacht..

Dingen die me nog tegenhouden zo'n constructie te maken:
  • Aanschafprijs MagSafe lader en USB-c auto lader (Samen rond de €60,-)
  • De MagSafe lader heeft een vaste kabel maar ik wil mijn iPhone voor korte ritten liever niet opladen. Dat betekent dus telkens de laadkabel in en uit de USB auto lader halen en altijd een (loze) kabel aan de houder.
  • Is het continu lader op/af niet slecht voor de (batterij) van de telefoon? Ik heb geen idee hoe dit tegenwoordig zit.. ook nooit een draadloze lader gehad :9
Klopt... Ik zit ook lastig met een luchtrooster in de auto, dus in de CD drive heb ik een autohouder geplaatst. Daar had ik een autohouder in met draadloos opladen QI en plastic armpjes (via AliExpress).

De armpjes heb ik eruit gesloopt, dus voor mij was de investering niet hoog. Enkel 45 euro en een 12v naar USB-C was 12 euro.

Het is een investering, maar het werkt echt super zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
[...]

Ik heb dit ook met de silicone case. Praktisch onbruikbaar. Ik ga hem proberen terug te sturen naar coolblue.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-06 09:29
davevanbeeten schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:14:
[...]

Klopt... Ik zit ook lastig met een luchtrooster in de auto, dus in de CD drive heb ik een autohouder geplaatst. Daar had ik een autohouder in met draadloos opladen QI en plastic armpjes (via AliExpress).

De armpjes heb ik eruit gesloopt, dus voor mij was de investering niet hoog. Enkel 45 euro en een 12v naar USB-C was 12 euro.

Het is een investering, maar het werkt echt super zo!
Ik snap de constructie en zoals gezegd heb ik er zelf ook over nagedacht. Fijn dat het goed werkt voor je!
Echter beantwoordt het geen van mijn kritiekpunten/vragen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
In hoeverre kan een goedkope oplader slecht zijn voor je batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

epoman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:10:
[...]

Voor die paar euro.. Die Laxikoo kost evenveel en komt met hetzelfde 'tooltje', maar ik zal eens proberen.
Als ik de Laxikoo en de Opamoo vergelijk dan lijken ze even dik te zijn. Wel zie ik bij Laxikoo negatieve reviews staan betreffende het touch probleem en bij de Opamoo zie ik juist een paar reviews dat het wel goed werkt. Maar ze lijken zo identiek dat je zou denken dat het geen verschil moet maken. Beiden 0,33 mm.

Ik zie ook nog een Shamo's Screen Protector, die ziet er ook weer exact hetzelfde uit :P maar daar staat in de beschrijving dat het 0,2 mm dik is.

Ik heb wel het vermoeden dat mijn screen protector dunner is, maar dat je de aangegeven maten die bij het product staan met een korreltje zout moet nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-06 18:27
Ik heb de Mous Clarity Case voor de Pro Max , Magsafe werkt er op. Vind alleen de case aan de randen een beetje te glad, geen goede grip.

Dan de Ringke Fusion X voor de 12 pro, deze heeft een hele fijne grip in je handen. Magsafe werkt niet echt goed.

Mijn voorkeur gaat toch nog altijd naar de lederen hoesjes van Apple
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUWyGhL6VDGWjPonPnmKG5PFGZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9HjvZFWBNPPTtURqMQvXwI3Z.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11dpMqew8agNZ2X_SPcN5RtfeiM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KoMQgfTDXFjboOOtncZRSVsS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:01
Azmodann schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:32:
Ik heb de Mous Clarity Case voor de Pro Max , Magsafe werkt er op. Vind alleen de case aan de randen een beetje te glad, geen goede grip.

Dan de Ringke Fusion X voor de 12 pro, deze heeft een hele fijne grip in je handen. Magsafe werkt niet echt goed.

Mijn voorkeur gaat toch nog altijd naar de lederen hoesjes van Apple
[Afbeelding][Afbeelding]
Ik heb de Clear Case van Apple zelf. Hoewel ik het vorig jaar een vreselijk ding vond (te glad, breekt snel, krast snel) is dat dit jaar beter. Na een paar dagen gebruik is ‘ie minder glad en is het een prima hoesje. De hoesjes van Apple zijn toch altijd het best imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
[...]

Als ik de Laxikoo en de Opamoo vergelijk dan lijken ze even dik te zijn. Wel zie ik bij Laxikoo negatieve reviews staan betreffende het touch probleem en bij de Opamoo zie ik juist een paar reviews dat het wel goed werkt. Maar ze lijken zo identiek dat je zou denken dat het geen verschil moet maken. Beiden 0,33 mm.

Ik zie ook nog een Shamo's Screen Protector, die ziet er ook weer exact hetzelfde uit :P maar daar staat in de beschrijving dat het 0,2 mm dik is.

Ik heb wel het vermoeden dat mijn screen protector dunner is, maar dat je de aangegeven maten die bij het product staan met een korreltje zout moet nemen.
Ik probeer die Opamoo nog, en anders overweeg ik deze te ruilen voor een zwarte en caseless te gaan. Kan maar niet wennen aan hoe ver de kleuren afwijken van de site :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:42
[...]

Wat vreemd. Totaal niet mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zo. Ik heb een 2 meter USB C kabel bij Apple besteld. Van Amazon heb ik inmiddels een USB C koppelstuk binnen. Deze ga ik gebruiken voor mijn MagSafe. Dan heb ik in totaal 3 meter kabel. 1 meter is wat mij betreft veel te kort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:18
Dennisweb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:10:
Zo. Ik heb een 2 meter USB C kabel bij Apple besteld. Van Amazon heb ik inmiddels een USB C koppelstuk binnen. Deze ga ik gebruiken voor mijn MagSafe. Dan heb ik in totaal 3 meter kabel. 1 meter is wat mij betreft veel te kort. :)
Kan je zeggen dat dat prima gaat bevallen. Hier al enige tijd een 100 cm lange usb c verlengkabel tussen oplader en MagSafe zitten. Werkt perfect.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Dennisweb
TheKerremenke schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:57:
[...]

Kan je zeggen dat dat prima gaat bevallen. Hier al enige tijd een 100 cm lange usb c verlengkabel tussen oplader en MagSafe zitten. Werkt perfect.
Super! Ik ben helemaal om met MagSafe. Ik doe gewoon het snoertje naar rechts tijdens het opladen en dan kan ik mijn iPhone ook nog bedienen. Alleen is ‘ie wel eens eerder leeg (ik zit meestal de hele avond mijn iPhone te gebruiken) en dan is 1 meter kabel niet heel prettig als je lekker op de bank ligt. :+

• TheKerremenke
Dennisweb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:35:
[...]

Super! Ik ben helemaal om met MagSafe. Ik doe gewoon het snoertje naar rechts tijdens het opladen en dan kan ik mijn iPhone ook nog bedienen. Alleen is ‘ie wel eens eerder leeg (ik zit meestal de hele avond mijn iPhone te gebruiken) en dan is 1 meter kabel niet heel prettig als je lekker op de bank ligt. :+
Dit is degene die ik daarvoor gebruik.
USB C 3.1 verlengkabel (3.3ft/100cm), JW 16 Core Fast Charge Audio Video transmissie via Mannelijke naar Vrouwelijke USB-C Extender Extension Cord voor USB Type-C Data Sync Cabl (4ft, Grijs) https://www.amazon.nl/dp/...P9YQ?_encoding=UTF8&psc=1

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
@TheKerremenke Ik heb deze binnengekregen: PremiumCord Kupplung USB-C 3.1,... https://www.amazon.de/dp/B07TKM8772?ref=ppx_pop_mob_ap_share

Mijn idee is deze tussen de 1m kabel van MagSafe en 2m USB C kabel zetten en gaan maar. :)

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
Gisteren de Caudabe Sheath in het zwart binnen gekregen voor mijn 12 Pro. Erg mooi hoesje, sluit goed aan en een fijne textuur. Heb ook een Spigen Ultra Hybrid (transparant) maar de Caudabe is qua kwaliteit toch wel een stuk beter naar mijn mening. Aanrader dus.

Ik heb overigens nog een Caudabe Sheath (zwart) voor de 12 Pro Max liggen mocht iemand geinteresseerd zijn (weet niet of dit toegestaan is hier) :)

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-06 07:26
Gisteren zowel de Spigen Alignmaster full cover screenprotector als de Spigen Liquid air case ontvangen voor mijn Mini. Ben met beiden echt zeer tevreden. Vond screenprotectors altijd spuuglelijk, maar deze zie je echt amper zitten.

De Liquid Air case zit ook erg mooi. Goede pasvorm en knoppen zijn nog goed te bedienen. Vind hem persoonlijk wat aan de dikke kant maar dat maakt hem ook weer degelijk en stevig. Achterkant is vlak en komt voorbij de camera, dus deze is ook mooi beschermd. Voorkant heeft ook een kleine opstaande rand.

Grootste opluchting: ik heb géén problemen met het ontgrendelen van de telefoon zoals meerdere hier wel hebben met een case en screenprotector.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:51
C.QL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:04:
[...]

Jammer, de wallets zijn niet meer te krijgen. :-(
ff verder kijken, er staan er zat op.

Bing

• bing69
Amilo123 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:48:
[...]

In hoeverre kan een goedkope oplader slecht zijn voor je batterij?
Laden is laden.....

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C.QL
  • Laatst online: 01-06 14:16
bing69 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:31:
[...]

ff verder kijken, er staan er zat op.
Klopt, ook gedaan uiteraard, maar die lijken als je de reviews leest niet dezelfde kwaliteit te bieden als wat hier aangegeven wordt.

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 11:18

Fordman

Fordman

Nu een tijdje de witte mini in gebruik in combinatie met de Spigen Liquid Crystal case en Spigen Alignmaster full cover screenprotector. Prima combinatie om te zien. Vind alleen de case wat dun en de achterkant is niet vlak doordat alleen de camera een opstaande rand heeft. Heb de Spigen Ultra Hybrid nu besteld om even te kijken of deze mogelijk wat meer bescherming biedt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ODDfT9mweO1EQFZAjDWA71y4W24=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5sgQV3bXZw96SAoAyWPjLmD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNqDDiA7TzAc3_irIxSuD_bb7tQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0B6qWrUjwTFHnP6hm4q6lvz.jpg?f=fotoalbum_tile

The One And Only

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02
Ik heb nu via Ali een leren hoesje van ESR voor de normale iPhone 12 in gebruik.

Bevalt zeer goed. Fijne grip sluit perfect aan en de aluminium knopjes voelen goed aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qh15j_2Hx1Q3pELhGU-r_AKqzXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YqZ2GpnuPxv1MmmRdNOzKjEg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjbaBarUx_hMx8UELwvLhh4Od1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzJvlt353e1PWJCTihzf3YLZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uIVNG-IuwHt5kxbyF3PX0kW3JVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FMzaiDaZECclwPsX41mCdR7t.jpg?f=fotoalbum_large

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:44
Ik heb een Apple leren hoesje bij m'n blauwe iPhone mini, maar de kleur valt me eigenlijk een beetje tegen. Het blauw van de iPhone steekt best wel af tegen het blauw van het hoesje.

Ik probeerde er een foto van te maken, maar de kleuren komen niet goed over. Ik zit er nu over te denken een andere kleur hoes te bestellen (andere kleur iPhone bestellen is ook weer zo wat) Is dit anderen op/tegengevallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Kabeltje binnengekregen. Op het opzetstukje gezet en nu heb ik drie meter MagSafe. ;) @TheKerremenke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisweb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
Kabeltje binnengekregen. Op het opzetstukje gezet en nu heb ik drie meter MagSafe. ;) @TheKerremenke
Baas boven baas. Kom ik aan met mijn 2 meter MagSafe. :+ B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 12:18

Nyana

Who?!

Ik ga m’n nudient case maar annuleren. 8 nov besteld. Zou 18 nov verstuurd worden. Nu staan ze weer op uitverkocht.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zojuist Apple Leather Case in het zwart besteld voor mijn nieuwe iPhone 12 Pro Graphite.

Hoe ervaren jullie de originele leren case? Ik ben erg bang dat er binnen no-time krassen op zitten en daar vind ik zo'n case te duur voor.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• pdavie2311
  • Laatst online: 23:14

pdavie2311

Live life to the fullest..

THE_BASE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:59:
Zojuist Apple Leather Case in het zwart besteld voor mijn nieuwe iPhone 12 Pro Graphite.

Hoe ervaren jullie de originele leren case? Ik ben erg bang dat er binnen no-time krassen op zitten en daar vind ik zo'n case te duur voor.
Heb hem vandaag weer retour gestuurd! Mooie hoes, alleen gaat de telefoon best gemakkelijk uit de case. Floept er zo uit als je even kracht zet..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-06 11:28

Mijn ervaring met leren cases (Apple en Samsung) hebben me geleerd dat dit de meest duurzame cases zijn. En als er krasjes op komen, zijn die vaak niet hinderlijk, juist omdat leer toch 'leeft'

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-06 11:28
pdavie2311 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:15:
[...]

Heb hem vandaag weer retour gestuurd! Mooie hoes, alleen gaat de telefoon best gemakkelijk uit de case. Floept er zo uit als je even kracht zet..
Ik heb nu een paar dagen de Apple leren hoes voor de Mini, en ik ben er blij mee. Zit heel stevig, net zo stevig als mijn vorige XS met leren hoes

• THE_BASE
  • Niet online
Dat gaat nog spannend worden. Heb hem al besteld en wordt morgen geleverd. Zal mijn ervaring delen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• Dennisweb
Ik heb een screen protector geplakt, maar er zit een vreemd regenboogje onderin. Heb ‘m geplakt in de douche terwijl ik deze heb laten stromen. Scherm was helemaal vrij van stof en helemaal schoon.

Alleen heb ik even goed gekeken en het lijkt dat er een krasje op de achterkant van de screenprotector gezeten heeft. Kan dat? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:04:
Ik heb een screen protector geplakt, maar er zit een vreemd regenboogje onderin. Heb ‘m geplakt in de douche terwijl ik deze heb laten stromen. Scherm was helemaal vrij van stof en helemaal schoon.

Alleen heb ik even goed gekeken en het lijkt dat er een krasje op de achterkant van de screenprotector gezeten heeft. Kan dat? :?
Die kans is er altijd. Nieuwe screenprotector er op dus. Je kunt ook altijd met brede tape stof verwijderen. Daarna heel snel glas er op zetten.

Ik plak per dag zo’n 20 glaasjes, dus weet zeker dat het gewoon kan dat er al een krasje op zat. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:39

Ik heb de zwarte nu een klein weekje om mijn mini zitten. Hij zit stevig in de case, en ziet er nog perfect uit na 6 dagen. Krasjes etc zullen uiteraard wel zichtbaar zijn na een tijdje, ook zal hij een stuk gladder aan gaan voelen, maar dat vind ik persoonlijk wel mooi. Google eens op "apple iphone black leather case after one year" oid. Genoeg foto's en filmpjes te vinden :)

• Marches
pdavie2311 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:15:
[...]

Ik had dit dus ook (zie paar Posts eerder). Ik stuur deze terug en krijg morgen een nieuwe. Het probleem komt meer voor (Reddit) maar lijkt een verkeerde batch te zijn. Hopelijk is deze wel goed, anders weer retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
[...]

Kreeg gisteren die Opamoo binnen. Komt uit dezelfde fabriek, in dezelfde doos en met dezelfde inhoud, alleen de opdruk van de doos is anders :p

Er is echter geen 'probleem' meer dus Ik heb voorlopig genoeg screenprotectors :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:25
Nyana schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:54:
Ik ga m’n nudient case maar annuleren. 8 nov besteld. Zou 18 nov verstuurd worden. Nu staan ze weer op uitverkocht.
Eerder deze week contact gehad met customer service en die informeerde mij dat ze deze week weer nieuwe voorraad van de zwarte binnen zouden krijgen.

Ik heb de mijne 6 november besteld, en vanmorgen een verzendbevestiging incl. Track & Trace ontvangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 12:18

Nyana

Who?!

paul-s83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:12:
[...]

Eerder deze week contact gehad met customer service en die informeerde mij dat ze deze week weer nieuwe voorraad van de zwarte binnen zouden krijgen.

Ik heb de mijne 6 november besteld, en vanmorgen een verzendbevestiging incl. Track & Trace ontvangen :)
Ik had ze al gemaild maar duurt 48h.
Vanmorgen ook t&t binnen gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-06 21:16

Die case is top, ik vind bij de leder cases juist het verslijten en patina vorming erop mooi. Zwart wordt wel het minst aangetast, bij bruin zul je echt allerlei verkleuringen krijgen op den duur. Google maar eens op 'leather case patina'

Het is een natuurlijk materiaal dus het zal er op den duur veegjes krasjes etc op komen, ik vind de leather case altijd alleen maar mooier worden met de tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb wel eens zo'n mooie case gehad dat ik die eigenlijk te mooi vond om onbeschermd om de telefoon te laten zitten. Maar om nu een case te doen om je leren case te beschermen tegen krassen is ook weer zoiets ;)

Gewoon gebruiken zou mijn idee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-06 07:26
Iemand hier die een goedkoper (aliexpress achtig) alternatief heeft voor de Peel Super Thin of Totallee Thin case voor 12 mini?

Heb nu een Spigen Liquid Air case maar vind 'm toch erg lomp. Geeft wel een zeer goede bescherming denk ik, maar zo intensief gebruik ik hem ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 13:03
emot schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:13:
Gisteren zowel de Spigen Alignmaster full cover screenprotector als de Spigen Liquid air case ontvangen voor mijn Mini. Ben met beiden echt zeer tevreden. Vond screenprotectors altijd spuuglelijk, maar deze zie je echt amper zitten.

De Liquid Air case zit ook erg mooi. Goede pasvorm en knoppen zijn nog goed te bedienen. Vind hem persoonlijk wat aan de dikke kant maar dat maakt hem ook weer degelijk en stevig. Achterkant is vlak en komt voorbij de camera, dus deze is ook mooi beschermd. Voorkant heeft ook een kleine opstaande rand.

Grootste opluchting: ik heb géén problemen met het ontgrendelen van de telefoon zoals meerdere hier wel hebben met een case en screenprotector.
Ik vind de liquid air ook dikker dan ik had verwacht. Heb de samsung galaxy s10 versie hier ook liggen en die is echt perfect.
Maarja dat maakt hem inderdaad wel steviger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
emot schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:18:
Iemand hier die een goedkoper (aliexpress achtig) alternatief heeft voor de Peel Super Thin of Totallee Thin case voor 12 mini?

Heb nu een Spigen Liquid Air case maar vind 'm toch erg lomp. Geeft wel een zeer goede bescherming denk ik, maar zo intensief gebruik ik hem ook weer niet.
Ik had altijd een Spigen Thin Fit om mijn iPhone 11 Pro. Zoiets nu ook weer, maar zowel het materiaal als de dikte is veranderd. Erg jammer, geen Spigen dus meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:58

Erw

Reiger072 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:49:
Ik heb nu via Ali een leren hoesje van ESR voor de normale iPhone 12 in gebruik.

Bevalt zeer goed. Fijne grip sluit perfect aan en de aluminium knopjes voelen goed aan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je een linkje?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
monkel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:53:
Ik heb een Apple leren hoesje bij m'n blauwe iPhone mini, maar de kleur valt me eigenlijk een beetje tegen. Het blauw van de iPhone steekt best wel af tegen het blauw van het hoesje.

Ik probeerde er een foto van te maken, maar de kleuren komen niet goed over. Ik zit er nu over te denken een andere kleur hoes te bestellen (andere kleur iPhone bestellen is ook weer zo wat) Is dit anderen op/tegengevallen?
Ik voel je pijn. De kleuren van de leren cases lijken vooral te zijn afgestemd op de Pro-kleuren, die matchen vrijwel allemaal wel met elkaar, dat helpt al niet als je een non-Pro hebt.

Daarnaast lijken de kleuren van de non-Pro's nogal afhankelijk van kijkhoek en omgevingslicht, waardoor het lastig is in te schatten welke kleur iemand precies ervaart (en het kan wisselen van moment tot moment). Zit zelf héél dicht tegen het inruilen van de telefoon aan omdat ik de kleur van de site niet terugzie in het toestel (en dus ook niet icm met de case) :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheKerremenke
Zojuist de twee AliExpress MagSafe wallets mogen ontvangen. Typische AliExpress kwaliteit. Mooi van ver maar verre van mooi. Hier mijn bevindingen in het Engels. Want ik had het al op Reddit gepost. Btw de Baltic Blue case is een originele, de andere twee niet.

Pros:
- Colours are nice. Brown and poppy California are nice to see. Now I know that I don’t need a poppy coloured case. Brown is nice, but I already have a Baltic Blue and Plum coloured case. Maybe in the future a Product Red case. But we will see.
- Stitches are mwoa. Not as good as on the real one but sufficient.
- Sides of the wallet are the same colour as the front and back. Not painted as the real wallets.
- Nice looking for the price. Also fun to put another colour on depending on your case/outfit.

Cons:
- Doesn’t keep single and double card properly. When holding upside down the cards fall out. The real wallet doesn’t do this. Because of some clamp mechanism inside. Which the fakes lack. Both with single as double cards inserted.
- The magnets are not good. The ring magnet keeps a loosely hold on to the leather case but not as tight as the real wallet. Really to loosely for my liking. Therefore sliding off and losing it is much easier.
- No small magnet on the downside which keeps the wallet properly aligned with the iPhone.
- When putting the iPhone and wallet in my trousers pockets, the wallet and card tend to fall out...
- No leather smell probably faux leather...
- Not as sticky because of the faux leather.. the real wallet really sticks to silicon and leather cases.

Conclusion:
Nice looking for the price, but not usable for me. Will probably end up in the bin. Or somewhere in a closet remaining unused... Not really up to gamble that much with my ID and drivers license cards.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1thVt3d4_-6s2ZZaGEX6KjNZ5Ho=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6XtqR5WqFnYEEil6j93p50y3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwNv2W51bNjXR7jAu6ssMQRr_Po=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6pkfQryqOjnHTic3Y4KyZpU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L35vUGq-0r9m2eyBu6HXNafTnkg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yjRwldRXDkkUJtOLjrdZKeuy.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0D9nsj1WqhOERNhpI1h8tZqbeMc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hSK9XGtWaPucKSxG9ALMDDM.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 1% gewijzigd door TheKerremenke op 20-11-2020 16:21 . Reden: Kleine aanvulling ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanochtend toch maar eens zo Magsafe Wallet gehaald, ondanks mijn eerdere grote twijfels.

Mijn twijfels waren niet voor niets; man...man...wat een onding is dat qua pasjes eruit halen/schuiven.
Gebruiksgemak is werkelijk 0

Magnetisch dik in orde, maar SecrID heeft dat toch wel duizend keer beter voor elkaar qua systeem wat betreft snel pasje eruit halen en weer terug stoppen.

Voor mij: Magsafe Wallet = big fail (en dan heb ik 't nog niet eens over de verkoopprijs van dit onding :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 20-11-2020 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
_Bailey_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:21:
Vanochtend toch maar eens zo Magsafe Wallet gehaald, ondanks mijn eerdere grote twijfels.

Mijn twijfels waren niet voor niets; man...man...wat een onding is dat qua pasjes eruit halen/schuiven.
Gebruiksgemak is werkelijk 0

Magnetisch dik in orde, maar SecrID heeft dat toch wel duizend keer beter voor elkaar qua systeem wat betreft snel pasje eruit halen en weer terug stoppen.

Voor mij: Magsafe Wallet = big fail (en dan heb ik 't nog niet eens over de verkoopprijs van dit onding :+ )
Heb dit besteld en ga het voornamelijk gebruiken voor pas, rijbewijs en pas voor het werk. Deze kaarten worden enkel in uitzonderlijke gevallen uitgehaald dus zou dit voor mij geen probleem mogen zijn. Al mijn betaalkaarten zitten in  pay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-06 11:18
Bij Apple de USB‑C-lichtnetadapter van 20 W en de MagSafe-oplader besteld voor mijn iPhone 12.

In de toekomst komt deze op mijn nachtkastje en gebruik ik de Apple MagSafe voor vakantie/weekendje weg etc (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVsVnZYsbJXLMUNGuRY_mH1LLEE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NLeUcTlvFZZHyw20XGsBsvj0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:47

RnB

Heb ze inmiddels binnen en yes! Eindelijk een mooie screen protector. :D

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:51
iMode schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:13:
Bij Apple de USB‑C-lichtnetadapter van 20 W en de MagSafe-oplader besteld voor mijn iPhone 12.

In de toekomst komt deze op mijn nachtkastje en gebruik ik de Apple MagSafe voor vakantie/weekendje weg etc (y)

[Afbeelding]
Mooie houder van Belkin. Is er al zicht op een eerste release? Kan nergens wat vinden.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanishd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:58:
[...]

Heb dit besteld en ga het voornamelijk gebruiken voor pas, rijbewijs en pas voor het werk. Deze kaarten worden enkel in uitzonderlijke gevallen uitgehaald dus zou dit voor mij geen probleem mogen zijn. Al mijn betaalkaarten zitten in  pay.
ik gebruik ook voor mijn werk een (toegangs) pas. Deze wil ik ook gewoon snel kunnen pakken en terugdoen.
Ik heb deze pas meerdere malen per dag nodig om toegang te krijgen tot sommige gebouwen als ook voor de personeelskantine

Dit kan niet met de Magsafe Wallet, wel met mijn SecrID.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 20-11-2020 17:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 12:46
_Bailey_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:38:
[...]

ik gebruik ook voor mijn werk een (toegangs) pas. Deze wil ik ook gewoon snel kunnen pakken en terugdoen.
Ik heb deze pas meerdere malen per dag nodig om toegang te krijgen tot sommige gebouwen als ook voor de personeelskantine

Dit kan niet met de Magsafe Wallet, wel met mijn SecrID.
Een secrid met Magsafe zou ik wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Magsafe Leather Wallet is binnen en een fijn hoesje, zeker de volume-knoppen en sluimerknop werken erg fijn.

Wat ik jammer vind: hij sluit niet helemaal tegen het display, een stukje bezel is zichtbaar en ben bang dat daar juist schade op gaat komen die onherstelbaar is. Zeker met een chromen rand is die kans aanwezig.

[ Voor 186% gewijzigd door THE_BASE op 20-11-2020 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulleknul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-06 13:29
Voor gebruikers die een een mooi Wallet Case zoeken deze heb ik besteld :https://www.shieldoncase....let-case-folio-cover.html

Plaats voor 3 pasjes en magnetische afscherming (RFID). Ook mooie kleuren vind ik.

Ben benieuwd hoe deze er in het echt uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Marches schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:01:
[...]

Ik had dit dus ook (zie paar Posts eerder). Ik stuur deze terug en krijg morgen een nieuwe. Het probleem komt meer voor (Reddit) maar lijkt een verkeerde batch te zijn. Hopelijk is deze wel goed, anders weer retour.
En? Beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik had dus serieus een krasje onder mijn Spigen screenprotector zitten. Heb nu een ESR screenprotector set gekocht. Drie screenprotectors voor een tientje. Komt met frame.

Maar ik was eigenwijs en heb ‘m er zelf met vaste hand op geplakt. En wat denk je: fantastisch! Glas voelt goed, geen krasjes en helemaal geen bubbels. Dik tevreden. Vind ze zelfs beter dan die van Spigen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Dennisweb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:31:
Ik had dus serieus een krasje onder mijn Spigen screenprotector zitten. Heb nu een ESR screenprotector set gekocht. Drie screenprotectors voor een tientje. Komt met frame.

Maar ik was eigenwijs en heb ‘m er zelf met vaste hand op geplakt. En wat denk je: fantastisch! Glas voelt goed, geen krasjes en helemaal geen bubbels. Dik tevreden. Vind ze zelfs beter dan die van Spigen. :D
Regio Groningen toch? Ik vind het altijd maar een gepriegel met die stofjes en gedoe. Als ik moet vervangen benader ik je wel ;) ;) ;)

Heb je een linkje? Kan ik ze cadeau doen maar dan van ander model.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-06 11:18
Redondo1982 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:22:
[...]
Mooie houder van Belkin. Is er al zicht op een eerste release? Kan nergens wat vinden.
Volgens mij is er nog geen release datum bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marches
Deze zit een stuk strakker, maar nog steeds als ik hem uit mijn broekzak haal laat hij aan de onderzijde soms los. Hij “klikt” er ook niet zo in als de silicone case wel doet. Ik kijk het even aan maar het lijkt me toch dat met soepeler worden van het leer het niet beter op wordt helaas. Lijkt toch echt gewoon een ontwerp fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Marches schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:27:
[...]

Deze zit een stuk strakker, maar nog steeds als ik hem uit mijn broekzak haal laat hij aan de onderzijde soms los. Hij “klikt” er ook niet zo in als de silicone case wel doet. Ik kijk het even aan maar het lijkt me toch dat met soepeler worden van het leer het niet beter op wordt helaas. Lijkt toch echt gewoon een ontwerp fout.
Dat is hier ook. Nog niet in broekzak gehad, zal morgen eens testen. Lees wel erg slechte reviews over de Leather Case: zit niet strak, ring aan de achterzijde op termijn zichtbaar door laden met Magsafe. Wel jammer, de case is best mooi, maar teveel negatieve recensies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Fordman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:41:
[...]

Regio Groningen toch? Ik vind het altijd maar een gepriegel met die stofjes en gedoe. Als ik moet vervangen benader ik je wel ;) ;) ;)

Heb je een linkje? Kan ik ze cadeau doen maar dan van ander model.
Gewoon in de badkamer met de stromende douche aan. Heb je ook geen last van stofjes. ;)

Het is deze: ESR Displayschutzfolie Kompatibel... https://www.amazon.de/dp/B08CXPDN92?ref=ppx_pop_mob_ap_share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Dennisweb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:04:
[...]

Gewoon in de badkamer met de stromende douche aan. Heb je ook geen last van stofjes. ;)

Het is deze: ESR Displayschutzfolie Kompatibel... https://www.amazon.de/dp/B08CXPDN92?ref=ppx_pop_mob_ap_share
Ziet er goed uit. Is er verschil merkbaar met het zwarte randje van de Spigen en de transparante van de ESR?

The One And Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Fordman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:29:
[...]

Ziet er goed uit. Is er verschil merkbaar met het zwarte randje van de Spigen en de transparante van de ESR?
Ja. Bij Spigen lijkt het net of er helemaal geen screen protector op zit. Bij ESR zie je ‘m iets duidelijker zitten. Er zit een klein randje tussen hoesje en display. Maar ik vind dat niet storend.

Ik heb ook nog 3 Spigens in de kast liggen. Maar ik was er wel even klaar mee. Steeds weer krasjes onder de screen protector voor de 12 Pro Max. Het zijn geen stofjes. Ik heb een dust sticker onder de plek waar ‘het stofje’ zou moeten zitten geplakt en kreeg het er niet af. Toen ik er met mijn vinger over voelde, voelde ik het wel.

Dat betekent niet dat ik Spigen slecht vind. Ik denk alleen dat er iets mis is met de batch. Ik kon ze nergens anders kopen dan bij AHoes. Andere retailers hadden ze niet meet. Misschien met een reden? Ik kan me herinneren dat Belkin het met de 11 Pro Max ook had. Later hebben ze een betere versie uitgebracht.

UTection heeft me een nieuw setje laten bestellen en heeft het geld ervan terugbetaald. Het was wederom geen succes. Ik heb een foto naar ze gestuurd. Ik raad ze niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 12:46
Voor Tweakers geinteresseerd in een Totallee case, ik kreeg de code shipsfree, voor gratis verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:40

Christiano007

Ich bin der champion

Hebben mensen ervaring met een alternatief voor de officiële siliconen hoes van Apple ? Heb nu een spigen liquid maar hij is me iets te glad

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bing69
TheKerremenke schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:14:
Zojuist de twee AliExpress MagSafe wallets mogen ontvangen. Typische AliExpress kwaliteit. Mooi van ver maar verre van mooi. Hier mijn bevindingen in het Engels. Want ik had het al op Reddit gepost. Btw de Baltic Blue case is een originele, de andere twee niet.

Pros:
- Colours are nice. Brown and poppy California are nice to see. Now I know that I don’t need a poppy coloured case. Brown is nice, but I already have a Baltic Blue and Plum coloured case. Maybe in the future a Product Red case. But we will see.
- Stitches are mwoa. Not as good as on the real one but sufficient.
- Sides of the wallet are the same colour as the front and back. Not painted as the real wallets.
- Nice looking for the price. Also fun to put another colour on depending on your case/outfit.

Cons:
- Doesn’t keep single and double card properly. When holding upside down the cards fall out. The real wallet doesn’t do this. Because of some clamp mechanism inside. Which the fakes lack. Both with single as double cards inserted.
- The magnets are not good. The ring magnet keeps a loosely hold on to the leather case but not as tight as the real wallet. Really to loosely for my liking. Therefore sliding off and losing it is much easier.
- No small magnet on the downside which keeps the wallet properly aligned with the iPhone.
- When putting the iPhone and wallet in my trousers pockets, the wallet and card tend to fall out...
- No leather smell probably faux leather...
- Not as sticky because of the faux leather.. the real wallet really sticks to silicon and leather cases.

Conclusion:
Nice looking for the price, but not usable for me. Will probably end up in the bin. Or somewhere in a closet remaining unused... Not really up to gamble that much with my ID and drivers license cards.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Dan heb ik mazzel gehad, mijne zit heel goed vast en de kaartjes haal ik er met moeite uit. Oook leuk dat er een apple logo op zit....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Dennisweb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:03:
[...]

Ja. Bij Spigen lijkt het net of er helemaal geen screen protector op zit. Bij ESR zie je ‘m iets duidelijker zitten. Er zit een klein randje tussen hoesje en display. Maar ik vind dat niet storend.

Ik heb ook nog 3 Spigens in de kast liggen. Maar ik was er wel even klaar mee. Steeds weer krasjes onder de screen protector voor de 12 Pro Max. Het zijn geen stofjes. Ik heb een dust sticker onder de plek waar ‘het stofje’ zou moeten zitten geplakt en kreeg het er niet af. Toen ik er met mijn vinger over voelde, voelde ik het wel.

Dat betekent niet dat ik Spigen slecht vind. Ik denk alleen dat er iets mis is met de batch. Ik kon ze nergens anders kopen dan bij AHoes. Andere retailers hadden ze niet meet. Misschien met een reden? Ik kan me herinneren dat Belkin het met de 11 Pro Max ook had. Later hebben ze een betere versie uitgebracht.

UTection heeft me een nieuw setje laten bestellen en heeft het geld ervan terugbetaald. Het was wederom geen succes. Ik heb een foto naar ze gestuurd. Ik raad ze niet aan.
Tot nu toe ook erg blij met de Spigen. Valt inderdaad bijna niet op i.c.m. met een case en is heel smooth. De eerder genoemde UTection zijn retour samen met de ANKENGS Screenprotector die ik eerder had besteld. De laatst genoemde heeft gaatjes voor de camera en sensoren die op de verkoop-afbeelding niet te zien zijn.

Ik gebruik nu de Spigen Quartz Hybrid case, die voelt beter aan en de glazen achterkant heeft volledig contact met het oppervlak waarop deze ligt. Dit in tegenstelling tot de Spigen Liquid Crystal die alleen een lip om de camera heeft. Wel valt de Spigen Liquid Crystal iets meer over de bezel van de telefoon waardoor de ruimte tussen screenprotector en case nihil is.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Voor wie ook screen protectors van ESR heeft voor de 12 Pro Max: ik werd wakker met een bubbel aan de rechteronderkant van mijn scherm die niet meer weg wil.

Kreeg opeens in de mail - zonder dat ik zelf contact had gezocht - een bericht van ESR. Er is een productiefout met de set screenprotectors die ik heb ontvangen. Daardoor ontstaan er microbubbles. Dus, mocht je dit ook hebben, dan ligt het waarschijnlijk niet aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Christiano007 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:12:
Hebben mensen ervaring met een alternatief voor de officiële siliconen hoes van Apple ? Heb nu een spigen liquid maar hij is me iets te glad
Als je de Clear Case bedoelt, ja... die is ook glad. Elke andere siliconenhoes is iets stroever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hierbij een opsomming van mijn ervaring met 3 leren hoesjes voor de iPhone 12 (pro):

originele Apple leren hoes
+ perfecte pasvorm
+ knoppen klikken erg goed
+ opstaande rand scherm niet te hoog
+ slank, voegt minimale bulk toe
- dichte onderkant (niet prettig met omhoog swipen en ik vind het ook niet echt mooi staan) (voor mij helaas dealbreaker)
- leer voelt wat goedkoop aan
- achterkant is net niet vlak door de rand om de camera openening;; hierdoor wiebelt hij als hij op tafel ligt

Mujjo leren case
+ knoppen (ondanks geen metaal) klikken goed
+ achterkant is vlak
+ goede pasvorm
+ open onderkant
- opstaande rand is te hoog; je raakt hem onbedoeld aan met bv scrollen (voor mij helaas dealbreaker)
- is bulkier dan de andere 2 cases

Decoded leren hoes
+ leer is iets grover dan die van Apple, voelt fijner aan
+ open onderkant
+ achterkant is vlak
- matige pasvorm, is net iets te ruim
- metalen knoppen zijn wat lastig in te drukken (niet echt slecht, maar ook niet echt fijn)

Ik heb de apple hoes een week geprobeerd, maar kon niet wennen aan de dichte onderkant (vind het er ook niet mooi uit zien, 3 gaten die niet eens symmetrisch zijn)

Als de Mujjo niet zo'n hoge rand had was ik voor die gegaan.

Vooralsnog ga ik voor de Decoded; zal nog eentje bestellen om te kijken of de pasvorm dan strakker is, want dat is wel een puntje van zorg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
MP3-Junky schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:48:
Hierbij een opsomming van mijn ervaring met 3 leren hoesjes voor de iPhone 12 (pro):

originele Apple leren hoes
+ perfecte pasvorm
+ knoppen klikken erg goed
- dichte onderkant (niet prettig met omhoog swipen en ik vind het ook niet echt mooi staan) (voor mij helaas dealbreaker)
- leer voelt wat goedkoop aan
- achterkant is net niet vlak door de rand om de camera openening;; hierdoor wiebelt hij als hij op tafel ligt

Mujjo leren case
+ knoppen (ondanks geen metaal) klikken goed
+ achterkant is vlak
+ goede pasvorm
+ open onderkant
- opstaande rand is te hoog; je raakt hem onbedoeld aan met bv scrollen (voor mij helaas dealbreaker)
- is bulkier dan de andere 2 cases

Decoded leren hoes
+ leer is iets grover dan die van Apple, voelt fijner aan
+ open onderkant
+ achterkant is vlak
- matige pasvorm, is net iets te ruim
- metalen knoppen zijn wat lastig in te drukken (niet echt slecht, maar ook niet echt fijn)

Ik heb de apple hoes een week geprobeerd, maar kon niet wennen aan de dichte onderkant (vind het er ook niet mooi uit zien, 3 gaten die niet eens symmetrisch zijn)

Als de Mujjo niet zo'n hoge rand had was ik voor die gegaan.

Vooralsnog ga ik voor de Decoded; zal nog eentje bestellen om te kijken of de pasvorm dan strakker is, want dat is wel een puntje van zorg.
Decoded is overal hetzelfde. Hier ook terug gestuurd door de slechte pasvorm (lees: valt er makkelijk uit). Bovendien vond ik de afwerking en looks echt meerdere klasse minder dan de Apple Leather Case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Mijn voorkeur hoezen blijven voorlopig toch de originele. Zowel siliconen als leer.
Wat betreft opstaande rand aan de onderkant vind ik het reuze meevallen. Maar ik ben dan ook die extreme cases gewend. Daarvan is de rand veel hoger over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:08:
[...]

Decoded is overal hetzelfde. Hier ook terug gestuurd door de slechte pasvorm (lees: valt er makkelijk uit). Bovendien vond ik de afwerking en looks echt meerdere klasse minder dan de Apple Leather Case.
Dat van die pasvorm is lekker dan :( . Ik dacht dat dat alleen voor de 12 mini zo was...

Ik vind die Apple case echt niet bijzonder luxe aanvoelen of eruit zien. Die 3 gapende gaten onderin :? (is bij de silliconen case veel mooier). Plastic rand om de camera opening :? Glad, neppig aanvoelend leer :? .
het is niet slecht ofzo, maar ook echt niet bijzonder..

maar goed smaken verschillen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
MP3-Junky schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:23:
[...]

Dat van die pasvorm is lekker dan :( . Ik dacht dat dat alleen voor de 12 mini zo was...

Ik vind die Apple case echt niet bijzonder luxe aanvoelen of eruit zien. Die 3 gapende gaten onderin :? (is bij de silliconen case veel mooier). Plastic rand om de camera opening :? Glad, neppig aanvoelend leer :? .
het is niet slecht ofzo, maar ook echt niet bijzonder..

maar goed smaken verschillen...
Ja, ik ben het wel met je eens mbt de camerarand en de onderkant. Maar ik vind die strakke look van de Apple Case erg mooi. Ik hou gewoon erg van strak, ook al ziet het er een beetje als nepleer uit. Ik vind de cases ook mooier dan de jaren ervoor, welke ik ook mooi vond. Echter ben ik wel met je eens dat die eruit zien als echt leer. Dat is echt smaken verschillen, maar ik zweer bij origineel. Ik ben al zo vaak op m'n bek gegaan -ook dit jaar weer- met al die alternatieve cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:37:
[...]

Ja, ik ben het wel met je eens mbt de camerarand en de onderkant. Maar ik vind die strakke look van de Apple Case erg mooi. Ik hou gewoon erg van strak, ook al ziet het er een beetje als nepleer uit. Ik vind de cases ook mooier dan de jaren ervoor, welke ik ook mooi vond. Echter ben ik wel met je eens dat die eruit zien als echt leer. Dat is echt smaken verschillen, maar ik zweer bij origineel. Ik ben al zo vaak op m'n bek gegaan -ook dit jaar weer- met al die alternatieve cases.
Dat herken ik helaas... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Inmiddels een dag de Apple Leather Case in gebruik en waar ik gisteren nog van mening was dat Spigen Thin Fit prettiger was: dat verschil valt best mee.

De case voelt goed, het is strak leer. Ik houd persoonlijk meer van dit leer, dan van de vorige generaties van Apple. Iets meer structuur had gemogen. Wat ik jammer vind is dat de zijkanten niet net iets meer over de bezels van de iPhone gaan. Ik ben bang dat tussen rand van de Leather Case en Tempered Glass nog enige schade kan ontstaan.

Hebben jullie al eens gekeken naar bijvoorbeeld Nudient of Woolnut?

Bij Nudient krijg ik een enorm marketing-gevoel, maar wie weet zijn de hoesjes wel goed. Van Woolnut heb ik een MacBook Sleeve en die is echt top. Bovendien heeft Woolnut een open onderkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 00:17
emot schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:28:
Iemand die een Nudient Black Transparant hoesje heeft besteld voor de 12 mini?

Als ik op de site op Black transparant klik, kom ik op de pagina van de 100% transparant uit.

https://nudient.be/pages/iphone-12-mini
Ik heb deze nu een week voor mijn 12 Pro, top case! 👍
Wel een dikke week moeten wachten op de levering.

🍏 MacBook Pro 13” 🍏 iPad Pro 2020 🍏 iPhone 12 Pro 🍏 Apple TV 4K 128GB 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
ppeter schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:08:
[...]

Ik heb deze nu een week voor mijn 12 Pro, top case! 👍
Wel een dikke week moeten wachten op de levering.
Zou je er een foto van willen delen?

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste