• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:54
heb die melding ook al gezien maar dat was toen het toestel een half uurtje in de zon gebruikt werd op een warme zomerse dag. Even in de schaduw gelegd en alles was terug in orde

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Wat zijn jullie ervaringen met de 8t Ik zoek een nieuwe telefoon voor mijn vriendin. Twijfel tussen de OnePlus 8T of de Nord 2. In het totaalplaatje inclusief hoesje is de 8T 40 euro duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 21:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

crimedevil schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:12:
Wat zijn jullie ervaringen met de 8t Ik zoek een nieuwe telefoon voor mijn vriendin. Twijfel tussen de OnePlus 8T of de Nord 2. In het totaalplaatje inclusief hoesje is de 8T 40 euro duurder.
Zou dan voor de 8t gaan. Lijkt me wat meer premium toestel. En met die beperkte meerprijs. Ik ben er zeer tevreden mee

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
crimedevil schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:12:
Ligt aan de use-case: Nord 2 heeft betere camera's, maar de 8T heeft een 120Hz scherm.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-09 23:06
En de 8T is sneller. Camera van de 8T kan verbeteren met Gcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
LeStef schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:35:
En de 8T is sneller. Camera van de 8T kan verbeteren met Gcam.
Waar is de handleiding hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wvkreg schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:37:
[...]

Waar is de handleiding hiervoor?
Ik zou hier beginnen met zoeken
https://www.celsoazevedo....oogle-camera/dev-wichaya/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Is er ook een fix (behalve elke keer rebooten) voor het niet meer starten (loading screen) van media apps zoals Netflix, Plex e.d.?

https://forums.oneplus.co...on-splash-screen.1436336/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'How to Use' knop linksboven al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik weet eigenlijk niet waarover jij het hebt, hier start alles normaal. Als je met een specifiek probleem zit mag je de vraag hier zeker stellen maar je mag gerust ook eens kijken op het forum van Oneplus.
Het is ook zo dat niet iedereen hetzelfde probleem kan hebben waardoor we niet altijd een antwoord kunnen geven.
Handleidingen voor een APK te installeren kan je makkelijk online vinden, we zijn tenslotte tweakers, meningen over bijvoorbeeld welke versie van Gcam het beste is voor een bepaalde user kan uiteraard wel. :)

[ Voor 44% gewijzigd door LeStef op 11-10-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
LeStef schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:19:
Ik weet eigenlijk niet waarover jij het hebt, hier start alles normaal. Als je met een specifiek probleem zit mag je de vraag hier zeker stellen maar je mag gerust ook eens kijken op het forum van Oneplus.
Het is ook zo dat niet iedereen hetzelfde probleem kan hebben waardoor we niet altijd een antwoord kunnen geven.
Handleidingen voor een APK te installeren kan je makkelijk online vinden, we zijn tenslotte tweakers, meningen over bijvoorbeeld welke versie van Gcam het beste is voor een bepaalde user kan uiteraard wel. :)
Na een factory reset heb ik t nog steeds. Ofwel het zit in het toestel / OS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeStef
wvkreg schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:31:
[...]

Na een factory reset heb ik t nog steeds. Ofwel het zit in het toestel / OS.
Dan zou ik hel toch onder garantie binnen brengen, moest het lukken. Kans is groot dat er gewoon een hardware fout zit.

Probeerde je al een volledige install? Via Oxygen updater kan je de volledige zip downloaden en installeren.
Daarna een whipe cache partition doen en zien wat het geeft.

Als dit niet helpt zal het inderdaad aan het toestel zelf liggen vrees ik. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Verkeerd, sorry

[ Voor 92% gewijzigd door LeStef op 13-10-2021 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
OxygenOS 11.0.11.11 link

Changelog
Added the Files by Google, find files faster with search and simple browsing
Updated Android security patch to 2021.10
Improved system stability
Fixed known issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:03
Nog niet beschikbaar via oxygen updater

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Nu wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Klopt, zojuist geüpdate

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ben hem nu ook aan het installeren

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Ik heb vanmorgen de update op m'n 8T geinstalleerd. Had ik beter niet kunnen doen want ik heb nu een heel groot probleem; ik wist dat ik niet al teveel ruimte meer over had (3,2GB) terwijl de update 2,4GB was. Ik heb de update via de officiele manier binnen gehaald door een VPN verbinding naar de UK te maken. Echter mislukte, nadat het bestand binnen was gehaald, de update tot 2 keer toe. Maar bij de derde keer begon het toestel gewoon te updaten.

Daarna vroeg deze om een reboot, wat ik uiteraard heb gedaan. Daarna kon ik weer inloggen maar merkte dat het toestel mega traag was. Ik kon een app opstarten maar was bijna niet te doen. Ik zag in het notificatie menu de melding dat het toestel succesvol was geupdate maar omdat het zo traag was besloot ik al vrij snel om naar de recovery te gaan rebooten met als doel om de cache te wissen (wat ik normaal gesproken altijd doe).

Vanaf dat moment was het goed mis, mijn toestel kwam nooit in de recovery en start nu uberhaupt niet meer op, wat ik ook probeer.

Na enkele uren kom ik nu wel in het fastboot menu terecht door vol + en - en de power toets tegelijk zo'n 10 sec ingedrukt te houden. Maar wat ik daar ook probeer niets werkt verder; 'Start' en 'Recovery mode' brengen me beide naar een zwart scherm, nadat ik het OnePlus logo met Android onderin zie (ik denk dat die dan gewoon uitgaat). 'Show barcode', 'Power off' en 'Restart bootloader' werken allemaal wel maar daar kan ik volgens mij niet heel veel mee.

Wie kan me adviseren wat ik nu het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
renem schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:48:
Ik heb vanmorgen de update op m'n 8T geinstalleerd. Had ik beter niet kunnen doen want ik heb nu een heel groot probleem; ik wist dat ik niet al teveel ruimte meer over had (3,2GB) terwijl de update 2,4GB was. Ik heb de update via de officiele manier binnen gehaald door een VPN verbinding naar de UK te maken. Echter mislukte, nadat het bestand binnen was gehaald, de update tot 2 keer toe. Maar bij de derde keer begon het toestel gewoon te updaten.

Daarna vroeg deze om een reboot, wat ik uiteraard heb gedaan. Daarna kon ik weer inloggen maar merkte dat het toestel mega traag was. Ik kon een app opstarten maar was bijna niet te doen. Ik zag in het notificatie menu de melding dat het toestel succesvol was geupdate maar omdat het zo traag was besloot ik al vrij snel om naar de recovery te gaan rebooten met als doel om de cache te wissen (wat ik normaal gesproken altijd doe).

Vanaf dat moment was het goed mis, mijn toestel kwam nooit in de recovery en start nu uberhaupt niet meer op, wat ik ook probeer.

Na enkele uren kom ik nu wel in het fastboot menu terecht door vol + en - en de power toets tegelijk zo'n 10 sec ingedrukt te houden. Maar wat ik daar ook probeer niets werkt verder; 'Start' en 'Recovery mode' brengen me beide naar een zwart scherm, nadat ik het OnePlus logo met Android onderin zie (ik denk dat die dan gewoon uitgaat). 'Show barcode', 'Power off' en 'Restart bootloader' werken allemaal wel maar daar kan ik volgens mij niet heel veel mee.

Factory reset en backup uit cloud restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
wvkreg schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:11:
[...]

Factory reset en backup uit cloud restoren?
Tja, dat ik dit alleen nog met een factory reset op kan lossen is me wel duidelijk. Maar hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Boot menu, wipe all data? Anders Oneplus ticket aanmaken.

[ Voor 39% gewijzigd door wvkreg op 25-10-2021 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Je bedoelt de recovery waarschijnlijk? Daar kom ik dus niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
renem schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:14:
[...]

Je bedoelt de recovery waarschijnlijk? Daar kom ik dus niet meer in
OP ticket aanmelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Ik heb ondertussen dit gevonden maar misschien is er hier nog iemand die een snellere, makkelijkere, betere oplossing heeft?

@Anonymoussaurus Ik heb al even zitten zoeken maar kan het zo niet vinden; had jij het niet over een tooltje waarmee je je toestel op een makkelijke manier kunt herstellen naar factory default?

Edit: Ah gevonden MSM Tool

[ Voor 42% gewijzigd door renem op 25-10-2021 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
renem schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:48:

Bij mijn 8T is toestel uitzetten.
Eens uit eerst op volume - drukken en blijven drukken en dan powerbutton ingedrukt houden met Volume- ( dus niet volume+ en - , enkel volume - en powerbutton tot je een vibratie voelt) en dan gaat die gewoon naar recovery, pin of patroon, Engels, whipe cashe en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
LeStef schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:24:
[...]

Bij mijn 8T is toestel uitzetten.
Eens uit eerst op volume - drukken en blijven drukken en dan powerbutton ingedrukt houden met Volume- ( dus niet volume+ en - , enkel volume - en powerbutton tot je een vibratie voelt) en dan gaat die gewoon naar recovery, pin of patroon, Engels, whipe cashe en voila.
Dat werkt bij mij dus niet meer, Ik krijg hem alleen nog in EDL of fastboot mode. Het issue wat ik heb wordt hier beschreven en dat issue hebben nogal wat mensen:

En de MSM tool krijg ik ook nog niet werkend. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door renem op 26-10-2021 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
renem schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:45:
En de MSM tool krijg ik ook nog niet werkend. :'(
Wat werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Ik volg deze stappen:
On the login prompt select "Other" in the dropdown menu and click on Next.
Wait a few seconds until main window shows up.
Click on Target button and select O2 while using global tool or India while using indian tool or EU when using european tool.
Press Start button (this is done so that device will be "captured" automatically by tool instead of going back to normal boot after 10 seconds)

Power your device off.
Let it cool down for one minute.
Hold both volumes in to get in Qualcomm EDL mode and the screen will stay black. While holding, plug in the USB cable from your phone to your computer. Let volumes go alter plugged in.
Wait some time (should not be longer than ~300 seconds).
Enjoy your brand new device.
Tot aan "Wait some time" gaat alles goed maar dan gebeurt er verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
renem schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Ik volg deze stappen:

[...]

Tot aan "Wait some time" gaat alles goed maar dan gebeurt er verder niets.
Deze Youtube video had ik gevolgd. Werkt ook voor OnePlus 8T.
Is de Qualcomm driver wel geïnstalleerd op je Windows PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
NeverSettle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:39:
[...]

Deze Youtube video had ik gevolgd. Werkt ook voor OnePlus 8T.
Is de Qualcomm driver wel geïnstalleerd op je Windows PC?
Ik heb al diverse drivers geinstalleerd maar er verandert nog niets in Device Manager. Heb je een linkje naar de juiste driver?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
renem schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Ik heb al diverse drivers geinstalleerd maar er verandert nog niets in Device Manager. Heb je een linkje naar de juiste driver?
https://onepluscommunitys...ols/Qualcomm%20drivers.7z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renem
Dat lijkt de oplossing te zijn. Ik had al eerder een *.cab file gedwonload en daarnaar verwezen maar kreeg ik steeds de melding dat er geen driver gevonden werd. Nu heb ik de CAB file ook uitgepakt en er opnieuw naar verwezen en nu werd de driver wel geupdate en heb nu een Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 (COM4) device.

De MSM tool is nu bezig, het lijkt dus te werken. Thanks!

Edit: Iets te vroeg gejuicht. Na meer dan 600sec hing de MSM tool. Uiteindelijk heb ik mijn telefoon losgekoppeld. Nu krijg ik de melding:
<Error!>

Upgrade download failed!

This is caused by download interruption.
Recommend you use download tool try again.

You need to confirm if there is failure message on download tool or not when you see this error.
Also please check if you disconnect USB or click stop button when the download is not finished yet.
You can press any key exit this message.
Het lijkt erop dat ik hem te vroeg heb ontkoppeld maar de tijd was zeker al 5 minuten gefreezed in de tool. En er leek weinig meer te gebeuren.

Toen ik daarna de tool nogmaals wilde proberen kreeg ik de melding: Automatic Detection of DDR failed. Zal er dan echt iets met mijn geheugen mis zijn? Mijn telefoon deed de laatste 2 of 3 maanden al vreemde dingen zoals regelmatig rebooten en in google Maps hoorde ik Nederlands en Engels door elkaar.

Weet er iemand waar ik de juiste fastboot driver kan vinden? Als ik hem nu aansluit vind hij wel een driver maar nu staat er een Android device met een uitroepteken in device manager

Edit2: Na een keer of 5 de MSM tool opnieuw te hebben geprobeerd is het uiteindelijk toch gelukt! _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door renem op 26-10-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ik lijk sinds de laatste update af en toe bluetooth uit te hebben staan.

Krijg dan melding van corona melder. Iemand anders dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:06
Heeft iemand op dit forum ook last van het spontaan wisselen van het scherm wanneer je berichten aan het typen bent?

Ik heb het constant en met verschillende apps.
Mijn vinger komt absoluut niet in de buurt van de onderste 3 knoppen, en tevens is de switch naar home anders dan als ik zelf op een van de knoppen zou drukken.

Navigation gestures heb ik (nog steeds) uit staan.

Ik heb geen idee wat het kan zijn en kan ook geen oplossing vinden elders.
Wat is dit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
gustaveau schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:27:
Heeft iemand op dit forum ook last van het spontaan wisselen van het scherm wanneer je berichten aan het typen bent?

Mijn vinger komt absoluut niet in de buurt van de onderste 3 knoppen, en tevens is de switch naar home anders dan als ik zelf op een van de knoppen zou drukken.

Wat is dit toch?
Heb ik ook wel eens, ben ik aan het typen en dan ineens zit ik op homescreen. Heb dan idee dat ik niet home gedrukt heb, of misschien toch per ongeluk denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Wat is dit toch?
Ik herken het niet.

Wat ik wel had. Was als ik 2 smartwatches verbonden had, Fossil en Fitbit dat telefoon dan instabiel werd. Dat was ivm testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
SuperVeloce schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:47:
[...]

Heb ik ook wel eens, ben ik aan het typen en dan ineens zit ik op homescreen. Heb dan idee dat ik niet home gedrukt heb, of misschien toch per ongeluk denk ik dan
Ik heb al verschillende toetsenborden geprobeerd, maar ik heb nog niks gevonden waardoor ik dit probleem niet meer heb.

En ik heb het in alle apps waarin je typt, blijft ontzettend irritant!
Ik had gehoopt dat het met een aantal updates wel verholpen zou zijn, maar heb het sinds het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
gustaveau schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:36:
[...]

Ik heb al verschillende toetsenborden geprobeerd, maar ik heb nog niks gevonden waardoor ik dit probleem niet meer heb.

En ik heb het in alle apps waarin je typt, blijft ontzettend irritant!
Ik had gehoopt dat het met een aantal updates wel verholpen zou zijn, maar heb het sinds het begin.
Komt bij mij weinig voor. 1 a 2x in de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:17

Wat is dit toch?
Niet exact hetzelfde probleem maar toch wel een beetje vergelijkbaar. Ik merk de laatste tijd dat ik in Chrome af en toe crashes naar het homescreen heb wanneer ik een tekstveld op een webpagina probeer in te vullen. Gebruikt Gboard, maar het komt met name voor in Chrome, geloof dat ik er in een andere browser geen last van heb (maar die gebruik ik ook aanzienlijk minder veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
SuperVeloce schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:38:
[...]

Komt bij mij weinig voor. 1 a 2x in de week
Soms heb ik er dagen geen last van, soms weer wat vaker. Maar ik weet toch (bijna) altijd wel zeker dat mijn vingers niet in de buurt van de home knop zijn.
Hele vage bug met dus jammer genoeg nog geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
maxietheboss schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:41:
[...]

Niet exact hetzelfde probleem maar toch wel een beetje vergelijkbaar. Ik merk de laatste tijd dat ik in Chrome af en toe crashes naar het homescreen heb wanneer ik een tekstveld op een webpagina probeer in te vullen. Gebruikt Gboard, maar het komt met name voor in Chrome, geloof dat ik er in een andere browser geen last van heb (maar die gebruik ik ook aanzienlijk minder veel).
Precies dit heb ik op mn Galaxy Flip 3. Zou memory tekort kunnen zijn, maar ik heb niets open verder. Het gebeurt bij mij als ik swap tussen Chrome en 1Password/Google Authenticator voor invullen ww/code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Zojuist gcam op mijn 8T geinstalleerd. Nu zie ik boven de maak een foto knop een soort van schuifje staan met 0,6 en 1,0. Waar is die voor??

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuOnline
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 15:34
damswer schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:40:
Zojuist gcam op mijn 8T geinstalleerd. Nu zie ik boven de maak een foto knop een soort van schuifje staan met 0,6 en 1,0. Waar is die voor??
Zoals je beschrijft denk ik dat je de zoom functionaliteit bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
DuOnline schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:41:
[...]

Zoals je beschrijft denk ik dat je de zoom functionaliteit bedoeld.
Waar zit de flits in Gcam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuOnline
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 15:34
wvkreg schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:56:
[...]

Waar zit de flits in Gcam?
Als je in het hoofdscherm naar beneden swiped krijg je o.a. de instellingen voor flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Flipm0de schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:13:
Lukt het jullie om in de DigiD app een rijbewijs / paspoort te scannen? Hij blijft maar zoeken en vindt niets. Heb het ook zonder hoesje geprobeerd maar geen succes. NFC staat aan.
Ik probeer nu hetzelfde te doen, maar hij pakt zowel mijn paspoort en rijbewijs niet. ID kaart heb ik niet.
Ben jij er nog uitgekomen?

Omdat ik sms-activatie nog niet aan had staan moet ik eerst wachten op de brief met code, voordat ik de rest kan activeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

gustaveau schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:33:
[...]

Ik probeer nu hetzelfde te doen, maar hij pakt zowel mijn paspoort en rijbewijs niet. ID kaart heb ik niet.
Ben jij er nog uitgekomen?

Omdat ik sms-activatie nog niet aan had staan moet ik eerst wachten op de brief met code, voordat ik de rest kan activeren...
volgens mij zegt ie na een tijdje dat je het kan overslaan. Dat heb ik toen gedaan en nooit meer aan gedacht :P

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-08 12:29
@ gustaveau,
Welke browser gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zojuist kleine update via Oxygen updater binnen gehaald en geïnstalleerd.
Met security patch van december.

17 januari public beta android 12

[ Voor 3% gewijzigd door SuperVeloce op 28-12-2021 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nu ook aangekondigd op het forum: OxygenOS 11.0.12.12 (NA & EU) and 11.0.11.11 (IN) for the OnePlus 8T
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 8T:

OP8T
IN: 11.0.11.11.KB05DA
EU: 11.0.12.12.KB05BA
NA: 11.0.12.12.KB05AA

Changelog
System
  • Optimized the UI display of Settings interface
  • Fixed the issue that Google Assistant and Gpay doesn't display as expected in the Setup Wizard
  • Fixed the low probability issue of WhatsApp crash
  • Updated Android security patch to 2021.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
Ben benieuwd naar de batterij status van jullie OP 8T
Hieronder de status van mijn 8T, in gebruik sinds November 2020 en er wordt flink gebruik van gemaakt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73mjNfEHbEc55S1GSr9NusYtSi0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/icZSj0OMbIzpmtj7phSayum1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 17:08
IJsselman schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:59:
Ben benieuwd naar de batterij status van jullie OP 8T
Hieronder de status van mijn 8T, in gebruik sinds November 2020 en er wordt flink gebruik van gemaakt
[Afbeelding]
De accu van de 8T bestaat uit 2 cellen. 2x 2250 Mah. Daarom kan die app die je gebruikt het niet goed uitlezen en leest hij maar 1 deel van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
# RutgerVitesse,
? mag ik dan zo vrij zijn om het anders te lezen
2 x 1944 = 3988 Mah , afronden naar 3900 Mah
Bedankt, dan is het plaatje wel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
IJsselman schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:00:
# RutgerVitesse,
? mag ik dan zo vrij zijn om het anders te lezen
2 x 1944 = 3988 Mah , afronden naar 3900 Mah
Bedankt, dan is het plaatje wel anders
Dat zou inderdaad kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
Batterij verbruik OP Lancher (5.1.17)

Sinds ca 2 weken heb ik een pittig verbruik van de batterij op de Oneplus Launcher

Reeds gedaan:
Geen ambient display - Geen Live achtergrond - OnePlus Weather verwijderd - Shelf uitgeschakeld.

Niet gedaan:
Schermfreq staat op 120 Hz - 1 Widget (klok) aanwezig.

Wat is bij jullie het gebruik ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRWwr2NF1zZyAYHQygEn-fzimUw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJt8V5LhehGv8JCBbzXgVIxa.jpg?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zal even kijken want eerst haalde ik 7 a 8u sot met 120hz en laatste weken max 5u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:58
IJsselman schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:52:

Sinds ca 2 weken heb ik een pittig verbruik van de batterij op de Oneplus Launcher

Reeds gedaan:
Geen ambient display - Geen Live achtergrond - OnePlus Weather verwijderd - Shelf uitgeschakeld.

Niet gedaan:

[Afbeelding]

Alvast bedankt
Batterij momenteel 46% vol nog
- Onepluslauncher staat bij mij op 2%
- Chrome grootste vebruiker met 12%, daarna Facebook met 5%...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg

Reeds gedaan:

Niet gedaan:

[Afbeelding]

Alvast bedankt
Waarom OP Launcher en geen Nova? Die is 1% bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
@ wvkreg
? en wat staat er bij de OP Launcher
Zolang je de Op Launcher niet verwijderd hebt is deze actief op de achtergrond, dus o,a batterijverbruik.

Zit nu aan het volgende te denken:
Nova o.i.d installeren en als standaard neerzetten
Via ADB App Control de OP Launcher te verwijderen
Iemand hier ervaring mee ??Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ApMXHN7qPWm7ffdMJZQlWynf8uQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7Li7mA8MwmDV0yj19rjsOttD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 11.0.13.13 aangekondigd: OxygenOS 11.0.13.13 (EU & GLO) and 11.0.12.12 (IN) for the OnePlus 8T
Hey everyone,

We are excited to announce we are starting the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 8T. India and Global builds are already rolling out, the European version will shortly follow.

IN: 11.0.12.12.KB05DA
EU: 11.0.13.13.KB05BA
GLO: 11.0.13.13.KB05AA​

Changelog
System
  • [Updated] Android Security Patch to 2022.02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
IJsselman schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:00:
@ wvkreg
? en wat staat er bij de OP Launcher
Zolang je de Op Launcher niet verwijderd hebt is deze actief op de achtergrond, dus o,a batterijverbruik.

Zit nu aan het volgende te denken:
Nova o.i.d installeren en als standaard neerzetten
Via ADB App Control de OP Launcher te verwijderen
Iemand hier ervaring mee ??[Afbeelding]
Ik heb destijds een rits stock-apps via adb uitgeschakeld, en gebruik nova launcher. Als ik het me goed herinner sloop je te veel / het instellingen menu, wanneer je de stock launcher uitschakeld. Ik heb er destijds voor gekozen um te behouden in belang van de werking van de telefoon.

Ik zou zeggen, probeer het en 't weten. Werkt het niet dan kan je de apk heractiveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 23-02-2022 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg

Reeds gedaan:

Niet gedaan:

[Afbeelding]

Alvast bedankt
Ik heb hem niet verwijderd en hij staat er niet tussen bij batterijgebruik, ook niet als ik alle processen en apps bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Dubbel met Zucht123 in "[OnePlus 8-serie] Accessoires" Gelieve niet te crossposten.

[ Voor 73% gewijzigd door rens-br op 24-02-2022 07:18 ]

• jacen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02-2023
De open beta van 12: https://forums.oneplus.co...r-the-oneplus-8t.1548475/

Wie durft? :)

Edit: zo te zien alleen nog voor IN en NA

[ Voor 15% gewijzigd door jacen op 24-02-2022 16:58 ]

• IJsselman
Bedankt Jacen,

Inderdaad "Wie durft ".
Deze keer wacht ik nog wel even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

er was wel een patch voor android 11, nu de feb patch update

ik draai nu
oxygenos 11.0.13.13.kb05ba

ik heb de kb2003 EU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
Aangezien de OP8T ook mijn werkmobiel is met dual-sim wacht ik ook nog even de eerste berichten en ervaringen van andere af alvorens mij er aan te wagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
KabouterTilly schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:39:
Aangezien de OP8T ook mijn werkmobiel is met dual-sim wacht ik ook nog even de eerste berichten en ervaringen van andere af alvorens mij er aan te wagen
't Is alleen een beveiligingsupdate, 'k ervaar hier geen functionele / negatieve verandering sinds deze patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
Chris.nl schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:37:
[...]

't Is alleen een beveiligingsupdate, 'k ervaar hier geen functionele / negatieve verandering sinds deze patch.
Die durf ik nog wel aan ja, ik bedoelde meer de Open Beta van 12 die ik even laat voor wat het is. Lees ik nog niet echt goede berichten over zo her en der.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJsselman
Als je de berichten in de OP Community volgt over Android 12 Beta voor de 8T, dan blijf ik er wel van af.

Ik denk dat OnePlus op dit moment gewoon niet in staat is om iets, maar dan ook helemaal niets naar buiten te brengen wat goed is.

Hier bij Tweakers is ook een topic over de OnePlus 9 serie, en dat gelezen te hebben loop je met een boog om OP en Android 12 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 17:09

BushWhacker

developer

Bij mij blijft de 8T altijd hangen op het eerste AP waarmee hij connect als ik thuis kom.
Mijn OP6 had daar geen last van.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb 3 APs (Unifi AC LR), WPA2, 802.11r aan (fast roaming), APs hangen ver genoeg uit elkaar (AP BG, AP Zolder, AP Tuin), 5GHz only, geen overlappende kanalen.

Zie screenshots.

Szie screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dgti4Y5P-U5iCCNGPsH54dhNLNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Ab1D9rMODIN9xuWUfUMsuY5.jpg?f=fotoalbum_large

Daarop is te zien dat hij blijft hangen op de AP met een rssi van -78.5dB, terwijl er een AP met een rssi van -43.7dB zichtbaar is.

Rare is die score van 60. Geen idee wat er mee wordt bedoeld.
Als ik handmatig de wifi aan/uit zet, gaat ie wel naar de sterkste en dat staat er ook een score van 60.

Ik hoop dat er iemand een oplossing heeft.
( ik heb ook de instelling van 802.11r uit geprobeerd)

[ Voor 78% gewijzigd door BushWhacker op 26-02-2022 17:09 ]

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

BushWhacker schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:01:
Bij mij blijft de 8T altijd hangen op het eerste AP waarmee hij connect als ik thuis kom.
Mijn OP6 had daar geen last van.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb 3 APs (Unifi AC LR), WPA2, 802.11r aan (fast roaming), APs hangen ver genoeg uit elkaar (AP BG, AP Zolder, AP Tuin), 5GHz only, geen overlappende kanalen.

Zie screenshots.

Szie screenshot:
[Afbeelding]

Daarop is te zien dat hij blijft hangen op de AP met een rssi van -78.5dB, terwijl er een AP met een rssi van -43.7dB zichtbaar is.

Rare is die score van 60. Geen idee wat er mee wordt bedoeld.
Als ik handmatig de wifi aan/uit zet, gaat ie wel naar de sterkste en dat staat er ook een score van 60.

Ik hoop dat er iemand een oplossing heeft.
( ik heb ook de instelling van 802.11r uit geprobeerd)
Waarschijnlijk heb je het al gedaan, maar ik zou proberen gewoon je netwerk even op de telefoon te vergeten. En dan opnieuw toevoegen en kijken of het dan beter gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 17:09

BushWhacker

developer

jpm.lensen schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:06:
[...]

Waarschijnlijk heb je het al gedaan, maar ik zou proberen gewoon je netwerk even op de telefoon te vergeten. En dan opnieuw toevoegen en kijken of het dan beter gaat
Dat had ik al gedaan. :)

Bij mijn guest-netwerk werkte het wel....

Verschillen tussen LAN en Guest waren:
LAN Guest
PMF required PMF Disabled
IPv4+IPv6 IPv4 Only
802.11r -----
5G 2.4G+5G
---- optimed for IoT

Ik heb het nu werkend. _/-\o_

PMF moet disabled, 802.11r disabled..... nu gaat ie wel over naar het andere AP.

Het blijft allemaal een erg vaag verhaal.

Waarom pakt een Android toestel niet gewoon het AP met het sterkste signaal ?????

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

BushWhacker schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:51:
[...]

Dat had ik al gedaan. :)

Bij mijn guest-netwerk werkte het wel....

Verschillen tussen LAN en Guest waren:
LAN Guest
PMF required PMF Disabled
IPv4+IPv6 IPv4 Only
802.11r -----
5G 2.4G+5G
---- optimed for IoT

Ik heb het nu werkend. _/-\o_

PMF moet disabled, 802.11r disabled..... nu gaat ie wel over naar het andere AP.

Het blijft allemaal een erg vaag verhaal.

Waarom pakt een Android toestel niet gewoon het AP met het sterkste signaal ?????
Fijn dat het gelukt is en dat je verteld hoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Is er hier al iemand in geslaagd om VoWIFI aan de praat te krijgen op een 8T op Proximus (België)? Ze hebben ondertussen namelijk het wel geactiveerd voor de 9-reeks, maar nog niet voor onze 8Ts, lijkt me .

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
Zijn jullie te spreken over de vingerafdruksensor in de oneplus 8T? Werkt het goed of gaat het vaker fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:29:
Zijn jullie te spreken over de vingerafdruksensor in de oneplus 8T? Werkt het goed of gaat het vaker fout?
Dik tevreden, ook met glazen screenprotector erover nog prima. Zelden fout. Een ander is er wellicht minder positief over, mijn N=1 iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:29:
Sinds korte tijd weer terug (na de Pixel 6 en de Fond X3). Geen enkel probleem met de scanner. Ook niet met een folie op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Gaat prima. Ook met glazen screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 08:53
Zijn er duidelijke aan/afraders qua screen protectors? Ik heb deze van azuri geprobeerd, die kreeg ik er niet netjes op. Daarna bij Coolblue een folie laten plaatsen (dit systeem) en na ongeveer een half jaar is die 'op': krassen en doffe plekken op de plaatsen waar ik veel getypt heb etc. Dat was de tweede keer folie overigens, de eerste keer heeft het maar een week volgehouden met veel bubbels. Heeft cb gratis vervangen.

Bij mijn partner met zelfde telefoon een nog iets matiger verhaal: eerste folie meteen slecht, tweede poging na een paar weken al 'op'. Zoek nu dus iets anders. Is er iets bekend wat gewoon foolproof makkelijk te plaatsen is? Ik ben er niet perse handig mee :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bravoure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:51
_pix schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:53:
Zijn er duidelijke aan/afraders qua screen protectors?
Die van OnePlus zelf. Maar die lijkt niet meer beschikbaar. Daarom heb ik vorige maand via Amazon die van Spigen besteld. Deze bevalt erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ik heb ook degene van oneplus zelf, met een net installatie hulpje erbij, maar ik had hem via belsimpel, maar daar zie ik hem helaas niet meer

bij oneplus zelf staat hij nog wel

https://www.oneplus.com/n...ed-glass-screen-protector

maar geen voorraad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
Hier op mijn 8T van November 2020 nog steeds de orginele folie erop.
De vingerprint scanner werkt sindsdien nog steeds zonder issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft de eerste stabiele versie van OxygenOS 12 aangekondigd: OxygenOS 12 for the OnePlus 8T
Hello everyone,

We are excited to release our OxygenOS 12, based on Android 12, to the OnePlus 8T. For those who want to fully understand what the new OxygenOS 12 is all about, check it out today and see for yourself.

This build is now rolling out to OBT users, and will soon roll out to stable branch users. The build for EU users requires additional validation steps, but it will be released as soon as possible. Thank you for your patience.

OP8T

IN: KB2001_11.C.11
NA: KB2005_11.C.11​

Key updates
System
  • Optimized desktop icons with improved textures, by using a design inspired by brand-new materials and uniting lights and layers
  • Fixed the issue that background applications are abnormally closed in specific scenarios
  • Fixed the issue with lens permissions when using third party camera applications
  • Fixed the issue of screen cannot respond when receiving notifications
Dark mode
  • Dark mode now supports three adjustable levels, bringing a more personalized and comfortable user experience
Shelf
  • New additional style options for Cards, making data contents more visual and easier to read
  • Newly added Earphone Control Card with Bluetooth earphone one-click adjustment
  • Newly added access to OnePlus Scout in Shelf, allowing you to search multiple contents on your phone, including Apps, Settings, Media Data, etc
  • Newly added OnePlus Watch Card in Shelf, to easily glance at your health stats
Work Life Balance
  • Work Life Balance feature is now available to all users, allowing you to effortlessly switch between Work and Life mode via quick settings
  • WLB 2.0 now supports automatic Work/Life mode switching, based on specific locations, Wi-Fi network, and time, also bringing customized App notification profiles according to the personalization
Gallery
  • Gallery now allows you to switch between different layouts with a two-finger pinch gesture, intelligently recognizing the best-quality pictures, and cropping the thumbnail based on the content, making the gallery layout more pleasing
Canvas AOD
  • Canvas AOD brings you new diverse styles of lines and colors, for a more personalized lock screen experience with inspiring visuals
  • Newly added multiple brushes and strokes and support for color adjustment
  • Optimized software algorithm and improved face recognition to better identify the features and skin color of different figures
Network
  • Fixed the issue that unable to automatically connect to Wi-Fi
Bluetooth
  • Fixed the issue that wireless earphones cannot play sound when connecting Bluetooth in specific scenarios
Known issues
  • The clock displays smaller. You can try to adjust it manually or delete it and add the clock widget again
  • Phone application may be replaced by Contacts in Dock. You can adjust it manually to move Phone application in the right place

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

EU nog even wachten. Ben benieuwd. Als het een stable is wil ik het wel proberen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat EU-releases uitgebracht worden? Op het Oneplus-forum zie ik iemand claimen dat e.a. bij de OP9 5 maanden heeft geduurd (in ieder geval de OTA-versie dan). Ik mag hopen dat dit niet waar of niet gangbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door beantherio op 22-03-2022 13:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
beantherio schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:11:
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat EU-releases uitgebracht worden? Op het Oneplus-forum zie ik iemand claimen dat e.a. bij de OP9 5 maanden heeft geduurd (in ieder geval de OTA-versie dan). Ik mag hopen dat dit niet waar of niet gangbaar is.
Gemiddeld gezien ongeveer een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-09 15:39
Weet iemand of het zinvol is om over te gaan naar OxygenColorOS12 of datje beter op de échte OxygenOS kan blijven?

MBi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Binkem schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:13:
Weet iemand of het zinvol is om over te gaan naar OxygenColorOS12 of datje beter op de échte OxygenOS kan blijven?
Wat security patches betreft zinvol. Android 11 an sich, zal nog een tijd met playstore patches ondersteund worden. Een app zal nog altijd functioneren als een app, dat maakt weinig uit. Je kan de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
Pfew ik heb zojuist de update binnengekregen en meteen geinstalleerd. Ben nog niet erg enthousiast moet ik zeggen. Homescreen mist een aantal icons die blijkbaar niet goed meegekomen zijn, een shitload aan nieuwe meldingen/requests waar ik iets mee moet en alles ziet er net weer anders uit maar niet persé beter. Het voelt nu alsof ik een telefoon heb waar alles op 125% sizing staat? Het is allemaal vrij groot/bold. Bankapp (knab) doet het ook niet meer, maar dat kan ook aan de bank liggen, heb wel vaker storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
_pix schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:18:
Pfew ik heb zojuist de update binnengekregen en meteen geinstalleerd. Ben nog niet erg enthousiast moet ik zeggen. Homescreen mist een aantal icons die blijkbaar niet goed meegekomen zijn, een shitload aan nieuwe meldingen/requests waar ik iets mee moet en alles ziet er net weer anders uit maar niet persé beter. Het voelt nu alsof ik een telefoon heb waar alles op 125% sizing staat? Het is allemaal vrij groot/bold. Bankapp (knab) doet het ook niet meer, maar dat kan ook aan de bank liggen, heb wel vaker storing.
Via OxygenUpdater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
Gewoon een system update waar mijn telefoon zelf mee kwam (not sure of dat OxygenUpdater heet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ik zie hem via oxygen updater nog niet. En ook niet bij normaal. Maar draai je nu Android 12 dan? En had je gewoon eu versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
_pix schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:19:
[...]

Gewoon een system update waar mijn telefoon zelf mee kwam (not sure of dat OxygenUpdater heet?)
Nee, Oxygen Updater is een third-party app waarmee je updates kan downloaden buiten de 'staged roll-out' om. Zie: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
Ah duidelijk (y)

Yes android 12. Gewoon een eu, kb2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:19:
[...]

Nee, Oxygen Updater is een third-party app waarmee je updates kan downloaden buiten de 'staged roll-out' om. Zie: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Wanneer komt die voor de 8T in Oxygen Updater? Hij is officieel al uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
RutgerVitesse schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:54:
[...]

Wanneer komt die voor de 8T in Oxygen Updater? Hij is officieel al uit toch?
Niet officieel voor de EU. Voor zover ik kan zien.

-edit-

Dit is een bericht van afgelopen zaterdag
Hey everyone,

As it happened when we first released OxygenOS 12 for the OnePlus 9 Series, I see there are a few users from Europe are asking when a build for them will be available. Rest assured the Software team is working hard to release it as soon as possible and will be released gradually, as soon as the builds are approved for release.

To provide you a bit of context as to why the European builds are being released separately, this is due to a stricter Technical Approval process in the EU. The build requires certification from multiple stakeholders (different carriers in different countries) which makes the process take longer for this region. Thank you for your understanding.

I've also noticed a few EU users are receiving the Global build rather than the EU one. It seems this is caused by the fact that their phones are already running on a global version. In any case, this has already been relayed to the OS team and they are looking into the matter.

[ Voor 69% gewijzigd door Chris.nl op 31-03-2022 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _pix
bravoure schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:00:
[...]

Die van OnePlus zelf. Maar die lijkt niet meer beschikbaar. Daarom heb ik vorige maand via Amazon die van Spigen besteld. Deze bevalt erg goed.
Dank nog voor deze tip! Van de week binnen gekregen en erop gezet. Bevalt direct 1000x beter dan die folie, dit voelt precies zoals het glazen scherm. Makkelijk te monteren ook, op een klein puntje na zit 'ie perfect en daar kan ik goed mee leven.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus 8T] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus 8T] Accessoires