Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

OnePlus heeft zijn 8T-smartphone aangekondigd. De smartphone is met een prijs van 599 euro goedkoper dan de OnePlus 8 was bij introductie. De OnePlus 8 begon bij 699 euro voor de goedkoopste versie.

De belangrijkste upgrade is het scherm. Dat is nu een 120Hz-oledscherm in plaats van een 90Hz-paneel in de OnePlus 8. Bovendien gaat het om een plat scherm, in plaats van een gekromd scherm. OnePlus claimt dat de helderheid tot maximaal 1100 candela per vierkante meter gaat. Het scherm is even groot als dat van de OnePlus 8, die dit voorjaar uitkwam.

Een andere wijziging is de accu. De 4500mAh-accu kan nu opladen met 65W in plaats van 30W bij de voorganger. Dat moet het helemaal opladen van de accu in 39 minuten mogelijk maken. Draadloos laden is er niet. Via USB Power Delivery kan de telefoon tot 45W opladen.

De soc is nog altijd een Snapdragon 865 met een X55-modem voor 5G. Er is wel een vapor chamber die bijna drie keer groter is als bij de OnePlus 8 voor koeling. De software is OxygenOS op basis van Android 11. Die heeft nu een always-on display met de mogelijkheid om informatie over digitaal welzijn altijd op het scherm weer te geven en om een getekende versie te maken van de wallpaper.

De camera-set-up komt grotendeels overeen. De primaire camera is de Sony IMX586, een 30 vierkante millimeter grote sensor met 48 megapixels. De camera met ultragroothoeklens is 16 megapixels en heeft een iets grotere beeldhoek dan de OnePlus 8. Daarnaast is er een macrocamera van 5 megapixels en een dieptesensor.

De OnePlus 8T komt onmiddellijk uit voor 599 euro voor de versie met 8GB aan lpddr4x-geheugen en 128GB aan UFS 3.1-opslag. De variant met 12GB geheugen en 256GB aan opslag kost 699 euro.

nieuws: OnePlus brengt 8T-smartphone uit met lagere prijs dan OnePlus 8

Terug naar Inhoudsopgave

Scherm6,55", oled, 120Hz, 2400x1080px, 20:9
Processor en modemSnapdragon 865, X55
Geheugen8GB of 12GB lpddr4x
Opslag128GB of 256GB ufs 3.1
Camera's achterkantPrimair: Sony IMX586, 48Mp, f/1.7, Macro: 5Mp, Ultragroothoek: 16Mp, Dieptesensor: 2Mp
FrontcameraSony IMX471, 16Mp, f/2.45
Afmetingen160,7x74m1x8,4mm
Gewicht188 gram
Introductieprijzen8GB + 128GB: 599 euro. 12GB + 256GB: 699 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.005-11-2020, 20:10Topic aangemaaktAnonymousWP

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-06 18:10
Iemand idee waar Warp30 autolader goedkoper dan 50euro is?

Had via Ali besteld, na weken wachten bleek fout gegaan, dus geld terug. Daar is het 30euro

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-06 18:10
https://buy.realme.com/in/goods/225

RealMe 30W powerbank, werkt ook voor OnePlus.

Maar OnePlus komt ook met Warp 30 Charge powerbank

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-05 22:22
Is er al enig zicht (bij iemand bekend) op thin cases van oa Spigen? ik zie alleen de Otterbox als echte 3rd partij, maar die is zo lomp...

https://www.otterbox.eu/e...=OnePlus+8T%2B+5G&start=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-06 10:39
AlexZuH schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:49:
Is er al enig zicht (bij iemand bekend) op thin cases van oa Spigen? ik zie alleen de Otterbox als echte 3rd partij, maar die is zo lomp...

https://www.otterbox.eu/e...=OnePlus+8T%2B+5G&start=1
Ik gebruik nu het bijgeleverde transparante hoesje. Deze is relatief dun, voldoet deze niet voor jou?

Spigen heeft inmiddels 3 hoesjes online staan voor de 8t: https://www.spigen.com/co...-filter+vendor=oneplus-8t

Daarnaast heb ik de preinstalled screen protector vervangen voor een tempered glass. Installatie ging gemakkelijk dankzij meegeleverd alignment frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:59
jerring1980 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:18:
[...]

Daarnaast heb ik de preinstalled screen protector vervangen voor een tempered glass. Installatie ging gemakkelijk dankzij meegeleverd alignment frame.
Is die protector fijn? Heb deze ook besteld krijg die woensdag binnen.
Met de "back" gesture schuur ik continue tegen de scherpe rand van de standaard screen protector en dat begint mij toch te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-06 10:39
xeoMe schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:02:
[...]

Is die protector fijn? Heb deze ook besteld krijg die woensdag binnen.
Met de "back" gesture schuur ik continue tegen de scherpe rand van de standaard screen protector en dat begint mij toch te vervelen.
Ik vind hem fijn icm met de transparante case.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:59
jerring1980 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:35:
[...]

Ik vind hem fijn icm met de transparante case.
Net de screenprotector geplaatst en het scherpte randje voor de gestures is gelukkig weg.
Deze screen protector heeft een beetje curve dus fijner voor je vingers.

Die transparant sticker voor de achterkant is ook een leuke toevoeging dus ook maar geplakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door Chris.nl op 19-12-2020 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-05 22:22
jerring1980 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:18:
[...]

Ik gebruik nu het bijgeleverde transparante hoesje. Deze is relatief dun, voldoet deze niet voor jou?

Spigen heeft inmiddels 3 hoesjes online staan voor de 8t: https://www.spigen.com/co...-filter+vendor=oneplus-8t

Ondertussen tijdens BlackFriday met 50% korting bij Oneplus zelf een extra warp USB A-C kabel van een meter, en de originele sandstone case in groen. maar even inpakken, en zaterdag a.s. krijgt papa een nieuwe kabel en case van de Sint ;)

Zal nog even laten weten hoe of wat in vergelijk met de originele transparante die bijgeleverd is.
https://www.oneplus-shop....-case-sandstone-cyan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 20:10
Chris.nl schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:01:
[...]

Mijn vingerafdruk wordt nog aardig goed geregistreerd. Alleen als ik van buiten kom/buiten ben dan is het soms lastig. Komt imo inderdaad door de extra glasplaat, lijkt me ergens logisch. Had er niet aan gedacht hier melding van te maken, excuus als ik te hoge verwachting heb gewekt.

Zelf neem ik het voor lief en swipe ik af en toe m'n ontgrendelpatroon als ik winterklauwen heb, gok 90% van de tijd dat het toch prima gaat.
Bedankt voor je reactie. Ik heb de protector er natuurlijk al wat langer op en voor de update had ik er eigenlijk geen problemen mee. Op al mijn andere OnePlus telefoons heb ik ook altijd een glazen screenprotector gehad en eigenlijk nooit problemen.

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:22
renem schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:11:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik heb de protector er natuurlijk al wat langer op en voor de update had ik er eigenlijk geen problemen mee. Op al mijn andere OnePlus telefoons heb ik ook altijd een glazen screenprotector gehad en eigenlijk nooit problemen.
Ik heb hem vorige week geplaatst(had in de originele een beschadiging zitten). Dus kan niks vertellen van voor de update(met de originele deed ie het tot dat moment prima). Maar hier ook een drama, een vinger maar gelukt om opnieuw in te leren. Wat een eeuwigheid duurde, inclusief de nodige frustratie.. want na een aantal meldingen dat de scanner vies zou zijn(geen vuiligheid tussen) stopt ie ermee. ook als je bijna afgerond bent :'(

• renem
lennertvdkort schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:28:
[...]

Ik heb hem vorige week geplaatst(had in de originele een beschadiging zitten). Dus kan niks vertellen van voor de update(met de originele deed ie het tot dat moment prima). Maar hier ook een drama, een vinger maar gelukt om opnieuw in te leren. Wat een eeuwigheid duurde, inclusief de nodige frustratie.. want na een aantal meldingen dat de scanner vies zou zijn(geen vuiligheid tussen) stopt ie ermee. ook als je bijna afgerond bent :'(
Ja dat is precies zoals ik het ook ervaar. En je hebt dezelfde screenprotector?
Dan zal het toch wel daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:22
renem schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:24:
[...]

Ja dat is precies zoals ik het ook ervaar. En je hebt dezelfde screenprotector?
Dan zal het toch wel daar aan liggen.
Ja dezelfde, zag hem hier voorbij komen dus dacht mooi.
Nu Deze besteld, komt dinsdag binnen.
Zal mijn ervaringen komende week delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
lennertvdkort schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:35:
[...]

Ja dezelfde, zag hem hier voorbij komen dus dacht mooi.
Nu Deze besteld, komt dinsdag binnen.
Zal mijn ervaringen komende week delen.
Daar zat ik ook naar te kijken. Ik wacht wel even op jouw eerste ervaringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alberic
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-08-2022

Alberic

iPhone 13 pro 1TB

Ik heb de screen protector van OnePlus zelf, en heb geen enkel probleem met die vingerafdrukscanner. Ik heb de bescherming er meteen op gedaan toen ik het toestel kocht, ik had het zelfs nog nooit opgestart. Dus mijn vingerafdruk heb ik pas ingesteld nadat de screen protector geplaatst werd. Het is deze: https://www.oneplus.com/b...ed-glass-screen-protector
Pagina: 1