Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Flipm0de schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:13:
Lukt het jullie om in de DigiD app een rijbewijs / paspoort te scannen? Hij blijft maar zoeken en vindt niets. Heb het ook zonder hoesje geprobeerd maar geen succes. NFC staat aan.
Heb je wel een recente identiteitskaart? Ik lees net dat deze uitgegeven moet zijn na 13 maart 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

renem schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:53:
[...]

Heb je wel een recente identiteitskaart? Ik lees net dat deze uitgegeven moet zijn na 13 maart 2021.
Ah shit. Dat is het dan. Ik had in m'n hoofd dat ik dit met dezelfde kaart op een iPhone wel heb gedaan. Maar zal wel niet. Dit moet het zijn! Dankjewel!

PS: hadden ze wel in de app erbij mogen zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 25-06-2021 11:58 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Flipm0de schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:58:
[...]

Ah shit. Dat is het dan. Ik had in m'n hoofd dat ik dit met dezelfde kaart op een iPhone wel heb gedaan. Maar zal wel niet. Dit moet het zijn! Dankjewel!

PS: hadden ze wel in de app erbij mogen zetten.
Ik zag het net in de app, maar was eenmalig alleen bij de eerste keer opstarten van de nieuwe versie. Nu kan ik het niet terug vinden en was vergeten een screenshot te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 21:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Flipm0de schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:13:
Lukt het jullie om in de DigiD app een rijbewijs / paspoort te scannen? Hij blijft maar zoeken en vindt niets. Heb het ook zonder hoesje geprobeerd maar geen succes. NFC staat aan.
heel tijdje terug paar maanden denk ik, was me dit volgens mij wel gelukt, had hem wel uit het hoesje gehaald

net nogmaals geprobeerd met app versie 5.19.2 maar geeft groot rood kruis, hij leest/ ziet mijn rijbewijs wel

gelukkig staat er nog wel nog steeds groen finkje bij mijn id check, maar daar heb jij niets aan.

mogelijk heeft digid het een beetje druk, ivm corona apps etc.

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb sinds een tijd een 8T en die bevalt op zich prima. Het enige wat me niet zo bevalt is het feit dat de launcher constant wordt gekilled op de achtergrond en bij terugkeer naar het home scherm dus opnieuw moet laden. Hebben jullie hier ook last van en zo ja, hoe kan ik het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Frietsaus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:17:
Ik heb sinds een tijd een 8T en die bevalt op zich prima. Het enige wat me niet zo bevalt is het feit dat de launcher constant wordt gekilled op de achtergrond en bij terugkeer naar het home scherm dus opnieuw moet laden. Hebben jullie hier ook last van en zo ja, hoe kan ik het oplossen?
Ik herken dat niet. Ik gebruik wel nova launcher

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
Frietsaus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:17:
En dit heb je alleen met de launcher of met meerdere apps?
Ik had dit laatst met eigenlijk alle apps... Heb toen een factory reset gedaan maar achteraf denk ik dat dit kwam door een instelling bij ontwikkelaarsopties (Activiteiten niet opslaan) die ik aan gezet had.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb het bij de stock launcher en soms bij andere apps. Het is ook niet altijd bij de launcher, maar wel vaker dan ik gewend ben van andere Android telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-09 23:06
Zou niet mogen gebeuren en is me ook totaal onbekend.
Misschien eens binnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-08 12:29
Sinds November 2020 werkt mijn 8T nog perfect.
Geen enkele issue te melden, behalve dat Google Backup niets meer doet

Heb diverse launchers voor een paar dagen bekeken, maar daarna naar de standaard OP Launcher.
Geen probleem mee, ook niet met andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

een kleine irritatie op de 8T. Niet specifiek met de 8T te maken denk ik maar android notificaties in het algemeen;

De meeste notificaties krijg ik van whatsapp, uit de verschillende groep chats waar ik in zit. Wanneer de notificatie binnenkomt staat er heel groot een afbeelding van de groep, de groep naam, de afzender en als er nog ruimte is het bericht. Nu moet ik elke keer of op de notificatie klikken om naar de chat te gaan, of de notificatie 'openvouwen' zodat ik m helemaal kan lezen.

Ik heb al geprobeerd de letters kleiner te maken, dit helpt iets, maar scheelt maar een paar extra letters die je ervoor terug krijgt. Zijn er nog andere dingen? Ik hoef bijvoorbeeld niet de groepafbeelding te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
IJsselman schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:29:
Sinds November 2020 werkt mijn 8T nog perfect.
Geen enkele issue te melden, behalve dat Google Backup niets meer doet

Heb diverse launchers voor een paar dagen bekeken, maar daarna naar de standaard OP Launcher.
Geen probleem mee, ook niet met andere apps.
Klinkt goed, ik zal eens een factory reset doen.

De tempered glass screen protector van OnePlus zelf werkt hier ook voor geen meter, de vingerscanner werkt nu nog zo'n 1 van de 5 keer in één keer goed. Ik ga maar weer terug naar een standaard wet apply protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Frietsaus schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:28:
[...]
De tempered glass screen protector van OnePlus zelf werkt hier ook voor geen meter, de vingerscanner werkt nu nog zo'n 1 van de 5 keer in één keer goed. Ik ga maar weer terug naar een standaard wet apply protector.
ik herken dat niet, bij mij werkt hij wel fijn.

maar ze zeggen wel, nadat de screen protector erop zit, even opnieuw je vingers laten scannen/ detecteren geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
Ziet er veel belovend uit.

https://piunikaweb.com/category/oneplus/

Maar afwachten of men dit waar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
jpm.lensen schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:00:
[...]

ik herken dat niet, bij mij werkt hij wel fijn.

maar ze zeggen wel, nadat de screen protector erop zit, even opnieuw je vingers laten scannen/ detecteren geloof ik
Heb ik gedaan, maar dat ging al met veel pijn en moeite. Telkens melding dat de sensor vies is. Ik heb er nu een Skinomi TechSkin op zitten en de scanner werkt nu weer zoals het hoort. Ik zou ook niet weten wat ik verkeerd heb gedaan met de tempered glass protector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 15:55
Na ruim 4,5 jaar met veel plezier een OnePlus 3T te hebben gebruikt heb ik deze week ook de overstap gemaakt naar een 8T (voor 400 euro kon ik hem niet laten liggen, 'als nieuw' Warehouse deal bij Amazon maar kreeg gewoon netjes een geseald exemplaar!).

Op mijn 3T draaide ik zonder problemen LineageOS 18.1 om ook Android 11 te kunnen gebruiken. Werkte erg goed. Zit nu te overwegen om de nieuwe 8T hier ook van te voorzien. Ik trek het niet dat ik die Netflix app niet kan verwijderen in OxygenOS ;-)

Iemand hier ervaring met LineageOS op de 8T?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
ACDSL schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:48:
Op mijn 3T draaide ik zonder problemen LineageOS 18.1 om ook Android 11 te kunnen gebruiken. Werkte erg goed. Zit nu te overwegen om de nieuwe 8T hier ook van te voorzien. Ik trek het niet dat ik die Netflix app niet kan verwijderen in OxygenOS ;-)

Iemand hier ervaring met LineageOS op de 8T?
Welkom bij de club! Geen ervaring hier met LineageOS, wel met het verwijderen van apps middels ADB App Control. Zonder root, draai gewoon stock ROM beta 6, maar middels ADB wel volledig controle over welke standaard apps ik wel of niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
KabouterTilly schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:56:
[...]

Welkom bij de club! Geen ervaring hier met LineageOS, wel met het verwijderen van apps middels ADB App Control. Zonder root, draai gewoon stock ROM beta 6, maar middels ADB wel volledig controle over welke standaard apps ik wel of niet wil.
Kijk aan, ik ga ADB App Control eens checken, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 22:59
@KabouterTilly ik lees zojuist hier jou berichtje aangaande ADB app Control. Deze heb ik opgezocht op de playstore, maar staat er bij mij niet in. De app lijkt me ideaal, en wist niet dat zoiets er was. Bedankt voor je tip, maar waar kunnen we deze vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
Aloysxda schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:54:
@KabouterTilly ik lees zojuist hier jou berichtje aangaande ADB app Control. Deze heb ik opgezocht op de playstore, maar staat er bij mij niet in. De app lijkt me ideaal, en wist niet dat zoiets er was. Bedankt voor je tip, maar waar kunnen we deze vinden ?
Is een tooltje voor Windows, hier te vinden (heb 'm zelf net ook gebruikt, werkt idd goed!): https://forum.xda-develop...tool-for-android.4147837/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Jep, inderdaad via Windows. Even USB Debug aanzetten via Ontwikkelaarsopties en dan redelijk plug and play. Werkt hier ook ideaal.

Daarnaast via Private DNS een adblocker er op, en dan heb ik eigenlijk echt geen root meer nodig. Daarbij vind mijn werkgever dat ook niet zo'n strak plan (Microsoft Bedrijfsaccount app). Zou wel mogelijk zijn om dit te "verbergen", maar dit alternatief werkt prima voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
@ ACDSL,

Bedankt voor dit tooltje
Ben er al mee begonnen en als eerste die Games-App er af gehaald.
Na herstarten geen problemen ondervonden
Netflix, OnePlus Galerij en de ZenMode zou ik ook graag willen verwijderen
of gaat het dan te tricky worden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACDSL
IJsselman schreef op maandag 19 juli 2021 @ 15:42:
@ ACDSL,

Bedankt voor dit tooltje
Ben er al mee begonnen en als eerste die Games-App er af gehaald.
Na herstarten geen problemen ondervonden
Netflix, OnePlus Galerij en de ZenMode zou ik ook graag willen verwijderen
of gaat het dan te tricky worden ?
De credits mogen naar @KabouterTilly ;-)

Netflix hier ook zonder problemen verwijderd. Die andere 2 apps ken ik niet, maar lijken me geen apps die diep verweven zitten in het OS, dus zou geen problemen op moeten leveren denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsselman
@ KabouterTilly
Hierbij ook mijn credits voor de tip
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Dank, en uiteraard graag gedaan!
OnePlus Gallery en ZenModus kunnen ook zonder problemen worden verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 11.0.9.9 aangekondigd: OxygenOS 11.0.9.9 (EU & NA) for the OnePlus 8T
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 8T in the NA region now, EU will soon follow. This update includes the fix for region-specific issues (EU & NA regions only).

EU: 11.0.9.9.KB05BA
NA: 11.0.9.9.KB05AA​

Changelog
System
  • Improve stability and fixed known issues
Camera
  • Fixed the issue that the screen may flash when shooting in NIGHTSCAPE mode
OnePlus Store
  • An intuitive and convenient way to manage your OnePlus account, get easy-to-access support, discover exciting members-only benefits, and shop for OnePlus products. (Please note that it can be uninstalled)

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Ik ga er mee wachten tot anderen het hebben geïnstalleerd, mijn batterij gaat nu zo goed. Je kan nooit weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft de laatste Open Bèta aangekondigd voor de 8T: End of Open Beta release cycle for OnePlus 8T : OxygenOS 11 Open Beta 7

Eigenlijk echt absurd dat ze nu al de Open Bèta's killen voor de 8 en 8T-serie.
Dear friends,

Thanks to everyone for participating in our OBT program, you have shared a lot of valuable feedback and suggestions with us over the last year. It's fair to say we always love hearing what you have to say about OxygenOS and it’s not an overstatement to say that your help allows us to ensure quality stable builds and cool new features for the rest of the community.

Since the Android 11 builds for the OnePlus 8T are now more and more stable, thanks to our stronger R&D resources that can better test and adjust these builds to meet our standards, the current OBT will be the last one for the 8T on Android 11. The stable versions for the OnePlus 8T will continue to be released according to the current maintenance schedule with the latest system optimizations and feature updates.

Here are the final Open Beta builds based on Android 11 for the OnePlus 8T.

Please bear in mind that this is beta software and, as such, may be less stable than stable MP builds. If you are installing this build, we highly recommend you make a full system backup before proceeding. We also recommend you read all the instructions and notes before proceeding.

Changelog
System
  • Improved system stability
  • Fixed the issue that the face unlock failed in the QR scanning on WhatsApp
  • Upgrade Android Security Patch to 2021.07
Work-life balance
  • Now work Wi-Fi can support added to life Wi-Fi
  • Fixed the issue of failure to modify life and work mode
OnePlus Store
  • An intuitive and convenient way to manage your OnePlus account, get easy-to-access support, discover exciting members-only benefits, and shop for OnePlus products. (Please note that it can be uninstalled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Ze hebben het wel specifiek over android 11. Zou het op 12 weer opgestart worden? En waarschijnlijk snap ik het niet, maar is het dan zo met een open beta dat je daar eerder functionaliteit krijgt dan in de bi-maandelijke standaard release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
Als ik het lees is dit het einde van het Beta-programma, mede door de fusie van Oppo-OnePlus.
Tevens lees ik als Beta 7 user dat er twee opties zijn voor de Beta-users:

* Terug naar de stabiele tak
* Blijf op de Beta-Track, maar je ontvangt geen bugfixes meer, geen beveiligingspatches en geen nieuwe
functies.

Terug naar de stabiele tak zou ik wel willen, mits ik een goede NL omschrijving kan vinden over hoe dit te doen.
Ik weet dat google mijn beste vriend is, en toch de respons die je leest schrikt mij een beetje (veel ) af.
Ik hou mij aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
IJsselman schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:36:
Als ik het lees is dit het einde van het Beta-programma, mede door de fusie van Oppo-OnePlus.
Tevens lees ik als Beta 7 user dat er twee opties zijn voor de Beta-users:

* Terug naar de stabiele tak
* Blijf op de Beta-Track, maar je ontvangt geen bugfixes meer, geen beveiligingspatches en geen nieuwe
functies.

Terug naar de stabiele tak zou ik wel willen, mits ik een goede NL omschrijving kan vinden over hoe dit te doen.
Ik weet dat google mijn beste vriend is, en toch de respons die je leest schrikt mij een beetje (veel ) af.
Ik hou mij aanbevolen.
Onder andere hier: https://oxygenupdater.com/api/v2.6/news-content/269/NL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:32

fxs81

Julianadorp

Ik mag weer verlengen bij KPN en heb eigenlijk mijn zinnen gezet op de 8T (heb een 6T) tot ik op problemen ging googelen, zijn de connectie problemen inmiddels opgelost zonder dat je met beta updates moet gaan werken? Ik kom op het oneplus forum nog steeds veel gebruikers tegen met dat soort problemen (zitten wel in een ander land met andere carriers) en ook dit draadje staat redelijk vol met probleempjes/irritaties waardoor ik toch wel erg ben gaan twijfelen. Ik ben niet vies van een beetje tweaken maar ben wel van mening dat een telefoon een jaar na lancering gewoon "out-of-the-box" goed moet zijn na het draaien van de normale updates als je hem voor de 1e keer aanzet. De camera geloof ik wel, vind die van de 6T ook prima en daar zal de 8T niet voor onder doen verwacht ik. Alvast bedankt voor de reacties.

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:32
M'n 8T werkt perfect, nooit problemen mee.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ik zit met de 8t bij KPN. Geen problemen. Of kun je aangeven wat je bedoelt. Ik draai normale sw. Geen beta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fxs81

fxs81

Julianadorp

Thanks @jpm.lensen dat is precies wat ik bedoel. Dat hij het gewoon goed doet zonder beta te hoeven draaien. Ga hem maar bestellen denk ik.

Update, morgen komt de 12/256 variant binnen, was goedkoper dan de 8/128 variant bij Belsimpel. Bijzonder.

[ Voor 28% gewijzigd door fxs81 op 02-08-2021 13:38 ]

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsselman
Bedankt AnonymousWP voor de link,

https://oxygenupdater.com/api/v2.6/news-content/269/NL/

Die rollback build voor de 8T EU blijft maar op hold staan
enig idee of er nog wat komen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

fxs81 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:12:
Thanks @jpm.lensen dat is precies wat ik bedoel. Dat hij het gewoon goed doet zonder beta te hoeven draaien. Ga hem maar bestellen denk ik.

Update, morgen komt de 12/256 variant binnen, was goedkoper dan de 8/128 variant bij Belsimpel. Bijzonder.
waarom voor de 8t gegaan en niet de Nord 2 bijvoorbeeld? Als ik vragen mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Flipm0de schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:25:
[...]

Of op9, maar die zal wel prijziger zijn

[ Voor 7% gewijzigd door SuperVeloce op 02-08-2021 17:31 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
IJsselman schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:07:
Bedankt AnonymousWP voor de link,

https://oxygenupdater.com/api/v2.6/news-content/269/NL/

Die rollback build voor de 8T EU blijft maar op hold staan
enig idee of er nog wat komen gaat
Hij staat hier gewoon op

https://forums.oneplus.co...s-11-open-beta-7.1474244/

Dit was al 1 dag na de aankondiging. Ik zat zelf ook op de EU release te wachten maar na het downloaden kwam ik erachter dat ik de globale nodig heb en niet de EU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
prakka schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:48:
[...]

Hij staat hier gewoon op

https://forums.oneplus.co...s-11-open-beta-7.1474244/

Dit was al 1 dag na de aankondiging. Ik zat zelf ook op de EU release te wachten maar na het downloaden kwam ik erachter dat ik de globale nodig heb en niet de EU versie.
Waar staat of je global of eu hebt?
Ik draai nu beta7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SuperVeloce schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:57:
[...]

Waar staat of je global of eu hebt?
Ik draai nu beta7
Als je je telefoon uit de EU hebt en je hebt geen global bèta geflashed, heb je waarschijnlijk EU. Kan je in de Oxygen Updater app zien, maar ook in de Instellingen van OxygenOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Anonymoussaurus schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 18:15:
[...]

Als je je telefoon uit de EU hebt en je hebt geen global bèta geflashed, heb je waarschijnlijk EU. Kan je in de Oxygen Updater app zien, maar ook in de Instellingen van OxygenOS.
OnePlus8TOxygen_15.X.07_GLO

Global dus

Kan nu niet global stable full a 2,8gb over m'n beta7 installeren?

[ Voor 9% gewijzigd door SuperVeloce op 02-08-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SuperVeloce schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 18:37:
[...]

OnePlus8TOxygen_15.X.07_GLO

Global dus

Kan nu niet global stable full a 2,8gb over m'n beta7 installeren?
Nope, "GLO" staat niet voor de global ROM. Daarom in de app of OxygenOS kijken.

Als je nu stable installeert wordt de boel gewiped. Dat kan wel, maar dan zou ik back-ups nemen als ik jou was. Alles wordt namelijk gewiped.

[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-08-2021 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6JGfZvr1Vo-mpB0YvKzWPdWb5b0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wb8spW0gAk2nnWPtlFWCr4ww.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKBI2lqMuvKA6jZjlbgpa3Xu_b4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X89UshfQTFJkB2VMrlB17InR.jpg?f=fotoalbum_large

Deze shots zijn van de Oxygen Updater
Dus ik heb de 8T - Global

Via deze link van Prakka de Global installeren, en ik zit weer op Stablel ?

Bij voorbaat dank aan Prakka & AnonymousWP

[ Voor 3% gewijzigd door IJsselman op 02-08-2021 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Ik heb KB2003, dus dat is EU

OnePlus 8T model numbers

- KB2000 (Chinese variant)
- KB2001 (Indian variant)
- KB2003 (European variant)
- KB2005 (International variant)
- KB2007 (T-Mobile variant)

OS releases

- KB05AA: International software (Global)
- KB05BA: European software
- KB05DA: Indian software
- KB09CB: T-Mobile software (carrier locked)

[ Voor 85% gewijzigd door SuperVeloce op 02-08-2021 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsselman
Het gaat hier nog gezelig worden

Ook bedankt SuperVeloce voor dat lijstje, dat zegt genoeg

Mijn toestel is nu aan het upgraden naar 11.0.9.9 KB 05 AA <== Dus Europees Model met Global OS

Thanks

[ Voor 72% gewijzigd door IJsselman op 02-08-2021 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Maar je kan gerust een BA opzetten achteraf ze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fxs81

fxs81

Julianadorp

[...]

Ik wilde net ff een groter scherm dan de 6T dus vandaar de 8T en niet de Nord 2, @SuperVeloce idd de prijs, scheelt toch weer 130 euro en die lag gewoon boven budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
[...]

Waarschijnlijk omdat de 8T gewoon een oerdegelijk toestel is en sneller dan de Nord2.
Ik heb de 9 Pro gehad en terug gebracht omdat de batterij van de 8T nog steeds veel langer mee gaat dan de 9 serie terwijl je qua power nauwelijks tot niets inboet in het dag dagelijks leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Deze zojuist geïnstalleerd. Geen nieuwe Google patch. Maar dat stond ook niet in aankondiging. Via oxygenupdater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
jpm.lensen schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:15:
[...]

Deze zojuist geïnstalleerd. Geen nieuwe Google patch. Maar dat stond ook niet in aankondiging. Via oxygenupdater
Wat bedoel je, "Google patch"? Security patch of Google Play System update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:58:
[...]

Wat bedoel je, "Google patch"? Security patch of Google Play System update?
Security maand patch

Google play gaat toch anders? Onafhankelijk van os?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
jpm.lensen schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:17:
[...]

Security maand patch

Google play gaat toch anders? Onafhankelijk van os?
Security patch wordt meegeleverd met de updates van OnePlus. De Google Play System updates worden door Google verzorgd (Project Mainline).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Anonymoussaurus schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Security patch wordt meegeleverd met de updates van OnePlus. De Google Play System updates worden door Google verzorgd (Project Mainline).
Dat had ik verwacht. Maar zit nog op de juni patch. Maar stond ook niet in de release notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81

fxs81

Julianadorp

Gisteren de telefoon binnen gekregen en afgelopen nacht(dienst) al lekker lopen rommelen. Wat ik echter niet kan vinden is de macro stand op de camera, kan iemand mij in de juiste richting wijzen want hij zou er toch echt ergens op moeten zitten maar ik kan het niet vinden, de gebruiksaanwijzing ook al doorgenomen maar daar word alleen verteld welke lens de macro lens is. Geen idee of het belangrijk is maar er staat de volgende versie op: Oxygen OS 11.0.8.13.KB05BA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
fxs81 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:34:
Gisteren de telefoon binnen gekregen en afgelopen nacht(dienst) al lekker lopen rommelen. Wat ik echter niet kan vinden is de macro stand op de camera, kan iemand mij in de juiste richting wijzen want hij zou er toch echt ergens op moeten zitten maar ik kan het niet vinden, de gebruiksaanwijzing ook al doorgenomen maar daar word alleen verteld welke lens de macro lens is. Geen idee of het belangrijk is maar er staat de volgende versie op: Oxygen OS 11.0.8.13.KB05BA
Bij het openen van de camera het middelste icoontje bovenaan. Zie fotoAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxrcPqhK8AV9kVwEJyxlzVSSdq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jw4f3Xa2TBVSSLM8GqFFHaw3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81

fxs81

Julianadorp

Sjonge jonge, gewoon echt overal op gedrukt behalve blijkbaar die 8)7 Hartstikke bedankt @prakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
11.0.9.9 KB05BA is live op Oxygen updater.

[ Voor 5% gewijzigd door LeStef op 06-08-2021 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
jpm.lensen schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:51:
[...]

Dat had ik verwacht. Maar zit nog op de juni patch. Maar stond ook niet in de release notes
11.0.9.9 KB05BA is live op Oxygen updater met Patch van juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
LeStef schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:37:
[...]

11.0.9.9 KB05BA is live op Oxygen updater met Patch van juli.
Juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Word dus deze vakantie, van beta naar normale EU firmware gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
Zijn we weeeer. Hebben andere mensen toevallig ook hier last van:

Foto's die ik neem, overdag maar ook 's avonds tonen de mensen altijd echt ontzettend bleek. Ik ben nu al een paar dagen in Italië en mijn dochter heeft al best wat kleur 🤣, maar op de foto is ze lijkbleek. Iemand enig idee hoe ik daar een wat beter plaatje van schiet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yTGpnovT2dUNtADP7fPZcujK8o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LB1zOYW0vLUb8urhrUEiMjjZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 17:08
Haarballetje schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:01:

Foto's die ik neem, overdag maar ook 's avonds tonen de mensen altijd echt ontzettend bleek. Ik ben nu al een paar dagen in Italië en mijn dochter heeft al best wat kleur 🤣, maar op de foto is ze lijkbleek. Iemand enig idee hoe ik daar een wat beter plaatje van schiet?

[Afbeelding]
Bij de drie bolletjes kan je de kleuren automatisch aanpassen. Als je de camera app opent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

[Afbeelding]
Of een gcam downloaden. Maakt vooral personen echt een stuk 'natuurlijker'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
Thanks, Gcam had ik wel een tijdje maar daarvan het idee dat ie onscherp was. Toch weer eens proberen, misschien had ik alweer en verouderde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:54

[Afbeelding]
bij de foto in je voorbeeld zou dat vemoedelijk komen door de verschillende verlichting op de foto. De voorgrond is zeer goed verlicht maar de achtergrond is zeer donker. Indien het toestel de verlichting voor de volledige foto neemt en een gemiddelde neemt van beide zones krijg je resultaten als dit

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 11.0.10.10 aangekondigd: OxygenOS 11.0.10.10 (NA & EU) and 11.0.9.9 (IN) for the OnePlus 8T
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 8T in EU region now, NA and IN region will soon follow:

IN: 11.0.9.9.KB05DA
EU: 11.0.10.10.KB05BA
NA: 11.0.10.10.KB05AA​

Changelog
System
  • Newly adapted OnePlus Buds Pro and brought new powerful features
  • Newly added the screenshot feature for AOD
  • Fixed the failed issue of Navigation gestures in some scenes
  • Improved system stability and fixed known issues
  • Updated Android security patch to 2021.08
Camera
  • Optimized the portrait mode effect of the front camera
OnePlus Store (IN Only)
Ambient Display
  • Newly added Bitmoji AOD, co-designed with Snapchat, which will liven up the ambient display with your personal Bitmoji avatar. Your avatar will update throughout the day based on your activity and things happening around you ( Path: Settings - Customization - Clock on ambient display - Bitmoji )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Mja alleen ota gaat meestal niet zo snel.
Heb de vorige nog niet eens ontvangen.
Heb geen zin om de updates app te gebruiken dus wacht wel weer een paar weken af ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
chucky666 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:12:
[...]

Mja alleen ota gaat meestal niet zo snel.
Heb de vorige nog niet eens ontvangen.
Heb geen zin om de updates app te gebruiken dus wacht wel weer een paar weken af ;)
Dat klinkt nogal ironisch :p. Je bekritiseerd wel het feit dat je de vorige update "nog niet eens ontvangen hebt", maar wilt dan nog wel een paar weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:17:
[...]

Dat klinkt nogal ironisch :p. Je bekritiseerd wel het feit dat je de vorige update "nog niet eens ontvangen hebt", maar wilt dan nog wel een paar weken wachten.
Liever niet natuurlijk, maar valt me op bij oneplus dat als hij wordt uitgerold dat het altijd minimaal 2 a 3 weken duurt voordat ie ota binnenkomt.
Terwijl bij andere merken hij meestal binnen een week erop stond als ze gingen uitrollen.

En terwijl ik dit tikte kwam natuurlijk 11.09.09 ota binnen. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door chucky666 op 18-08-2021 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zou ik mogen weten waarom? Wellicht dat ik wat onzekerheden en onduidelijkheden over de app kan wegnemen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:45:
[...]

Zou ik mogen weten waarom? Wellicht dat ik wat onzekerheden en onduidelijkheden over de app kan wegnemen. :)
Dat sloeg op het paar weken wachten.
Maar vindt het niet heel erg dat andere hem via de app installeren, want dan kan ik na een week zien of er problemen met de update zijn.
Dan weet ik of ik hem wel of niet moet installeren als hij binnenkomt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Tot nu toe nooit problemen gehad. Ook niet toen ik beta had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
SuperVeloce schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:45:
Ik dus wel, een paar updates terug. Had hem direct via Oxygen Updater geïnstalleerd en toen kreeg ik allerlei problemen. Het forum van OnePlus puilde uit met mensen die hetzelfde probleem hadden. Update is toen ook terug getrokken. En heeft een paar weken geduurd voor mijn toestel weer normaal werkte. Het gekke alleen was dat niet iedereen die problemen had. Sindsdien installeer ik ook niet direct meer via Oxygen Updater

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

renem schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:13:
[...]

Ik dus wel, een paar updates terug. Had hem direct via Oxygen Updater geïnstalleerd en toen kreeg ik allerlei problemen. Het forum van OnePlus puilde uit met mensen die hetzelfde probleem hadden. Update is toen ook terug getrokken. En heeft een paar weken geduurd voor mijn toestel weer normaal werkte. Het gekke alleen was dat niet iedereen die problemen had. Sindsdien installeer ik ook niet direct meer via Oxygen Updater
Dat ligt natuurlijk niet aan Oxygen Updater maar aan Oneplus. Oxygen updater doet geen aanpassingen aan de update, zorgt alleen dat je m sneller kan binnenhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Flipm0de schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 19:12:
[...]

Dat ligt natuurlijk niet aan Oxygen Updater maar aan Oneplus. Oxygen updater doet geen aanpassingen aan de update, zorgt alleen dat je m sneller kan binnenhalen.
Dat snap ik ook nog wel, maar het ging er hier om dat @chucky666 wachtte tot hij de update via de normale weg binnenkreeg om zo te voorkomen dat hij grote problemen met een update ging krijgen. Die kans is een stuk groter als je je toestel direct update met Oxygen Updater zodra de update uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

nu de augustu patch, nu gedownload, en aan het installeren, dank

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Ik heb deze week update 11.0.9.9 geinstalleerd en nu gaat het scherm bijna direct uit als ik hem probeer aan te zetten (vanuit "slaapstand" dus). Het lijkt vaker voor te komen als ik hem via de powerknop wil inschakelen en de gezichtsherkenning de telefoon unlocked. De telefoon schiet daarna bijna direct weer uit. Gezichtsherkenning uitzetten doet niks. Na het drukken op de powerknop krijg ik kort het lockscherm te zien en gaat het scherm weer uit.

Heb een vluchtige zoek gedaan maar geen andere berichten kunnen vinden waaruit blijkt dat het door de update komt. Maar het is te toevallig dat het precies na de update is gebeurd.

Hebben andere mensen hier last van (gehad) en eventueel een oplossing ervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Geen last van.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ajampaniki schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:45:
Ik heb deze week update 11.0.9.9 geinstalleerd en nu gaat het scherm bijna direct uit als ik hem probeer aan te zetten (vanuit "slaapstand" dus). Het lijkt vaker voor te komen als ik hem via de powerknop wil inschakelen en de gezichtsherkenning de telefoon unlocked. De telefoon schiet daarna bijna direct weer uit. Gezichtsherkenning uitzetten doet niks. Na het drukken op de powerknop krijg ik kort het lockscherm te zien en gaat het scherm weer uit.

Heb een vluchtige zoek gedaan maar geen andere berichten kunnen vinden waaruit blijkt dat het door de update komt. Maar het is te toevallig dat het precies na de update is gebeurd.

Hebben andere mensen hier last van (gehad) en eventueel een oplossing ervoor?
Anders even hier kijken, en anders rapporteren: https://forums.oneplus.co...nePlus8T&phone_model_rom=

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 20:30
Vandaag mijn 8t aangemeldt voor reparatie, helaas stof onder het camera glas...ben benieuwd hoe lang de reparatie duurt 🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Zal je altijd zien, post ik het en bedenk ik me dat ik misschien nog even moet rebooten. Tot nu toe niet meer voorgekomen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Ik heb sinds een aantal weken grote problemen met m'n 8T. Vaak begint het met het niet meer reageren van mijn scherm en daarna de melding System_UI is not responding. Daarna lijkt het of alles wel weer gewoon werkt maar in 9 van de 10 gevallen reboot mijn telefoon enkele seconden later spontaan. Ben bang dat ik een volledige wipe moet doen.

Ook valt het me op dat het vaker gebeurt als ik in mijn auto zit en er een heleboel processen gaan draaien; Google Maps, Digital Dashboard, Flitsmeister en Xiia Live voor het streamen van audio. Voordat de problemen zo ernstig waren merkte ik in Google Maps al dat de app regelmatig niet de locaties kon vinden die ik intikte, de zandloper (of het draaiende rondje hoe je het ook maar wil noemen) bleef in beeld staan en er gebeurde niets. Ik moest dan vaak de app killen (force stop) voordat die weer werkte (maar regelmatig moest ik dat 2 of 3 keer herhalen voor het echt weer werkte).

Uiteindelijk heb ik besloten om alle data te wissen van de app en dus volledig opnieuw in te stellen. Helaas heeft dat het System_UI en reboot probleem niet opgelost.

Maar heb er in Google Maps nu wel een nieuw probleem bij: ik heb mijn telefoon op English (US) staan. In de instellingen van Maps heb ik ingesteld dat deze app in het Nederlands ingesteld moet zijn. Nu hoor ik de stem vaak aan het begin van de navigatie gewoon in het Nederlands de aanwijzingen geven maar even later kan dat de Nederlandse stem zijn die in het Engels probeert te praten of je hoort de Engelse stem die het in het Nederlands probeert of ik hoor de Engelse stem die gewoon Engelse aanwijzingen geeft en dat allemaal door elkaar heen.

Heeft er iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SuperVeloce schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:45:
Wilde net zeggen, 6T elke keer update gegeven met Oxygen updater. 8T ook en nog nooit problemen gehad.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
woensdag de nieuwe update voor de 8T gedownload, en sindsdien werkt mijn wekker niet meer...
al tig opties geprobeerd om het verhelpen, maar geen resultaat.
de wekker gaat in 70% van de pogingen wel af, maar zonder geluid of trillen, en valt direct stil zonder melding dat het alarm gemist is.

deze morgen 5 verschillende alarmen opgezet, en daarvan is er slechts 1 afgegaan. ik dacht eerst dat het aan de koppeling met spotify lag, maar met de ingebouwde alarmtonen heb ik hetzelfde probleem.
nog iemand die dit issue heeft toevallig?

PSN - ps4 : sir_kowlier

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

kowlier schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:14:
woensdag de nieuwe update voor de 8T gedownload, en sindsdien werkt mijn wekker niet meer...
al tig opties geprobeerd om het verhelpen, maar geen resultaat.
de wekker gaat in 70% van de pogingen wel af, maar zonder geluid of trillen, en valt direct stil zonder melding dat het alarm gemist is.

deze morgen 5 verschillende alarmen opgezet, en daarvan is er slechts 1 afgegaan. ik dacht eerst dat het aan de koppeling met spotify lag, maar met de ingebouwde alarmtonen heb ik hetzelfde probleem.
nog iemand die dit issue heeft toevallig?
voor mij werken de wekkers/ alarmen gewoon

je bedoelt de klok app, die uitgeschakeld wat vreemd afbreekt ?

ik heb versie 5.3.0

• kowlier
jpm.lensen schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:35:
[...]

voor mij werken de wekkers/ alarmen gewoon

je bedoelt de klok app, die uitgeschakeld wat vreemd afbreekt ?

ik heb versie 5.3.0
ja de klok app. bij mij is dit versie 6.4, oxygenos 11.0.10.10.KB05BA .
sinds die update doet de app in 70% van de gevallen niets meer.
als ik het bekijk dan loopt het alarm wel af, maar zonder geluid of trilling en stopt meteen, zonder de melding dat er een alarm gemist is.
is pas sinds de oxygen update van vorige week woensdag.

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

De klok 6.4 die ik heb, is de google klok app, die gebruik ik niet

heb je mogelijk nog een klok app, mogelijk werkt die beter, als dat de oneplus is?

als ik bij de reviews kijk van de klok van google app, zijn er anderen met soortgelijk probleem?

• kowlier
mja, ik gebruik die omdat ik daarmee spotify-lijsten kan afspelen.
ik zie inderdaad dat er veel gelijkaardige klachten zijn over de app.
ik ga eens kijken of er betere varianten zijn, en anders maar wat minder lui zijn en zelf een lijst opleggen als de wekker afgaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
jpm.lensen schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:58:
De klok 6.4 die ik heb, is de google klok app, die gebruik ik niet

heb je mogelijk nog een klok app, mogelijk werkt die beter, als dat de oneplus is?

als ik bij de reviews kijk van de klok van google app, zijn er anderen met soortgelijk probleem?
https://www.androidauthor...le-clock-app-bug-2746394/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Iemand die weet, wanneer je beta/preview voor 8T ongeveer kan verwachten? En wanneer officiële release? Hoe gaat dat normaal gesproken bij OnePlus?

Want de 9serie krijgt natuurlijk voorrang.

[ Voor 13% gewijzigd door SuperVeloce op 06-09-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsselman
Google Drive ==> Backup

Mijn 8T (OS 11.0.10.10 KB05BA) die ik al gebruik sinds okt.2020 met vingerafdruk beveiliging heeft nu weer iets nieuws.
Google drive maakte tot kort hier een backup aan, toevallig zag ik dat de laatste backup erg oud was.
Dus terstond een backup laten maken. Dit word keer op keer afgebroken en gestopt.

Na wat zoeken, las ik een opmerking om de beveiliging eens op te heffen.
En ja hoor, de backup begint zijn werk te doen.

Na een reboot opnieuw beveiligd, nu alleen met pincode ==> Maakt geen backup !

Ik hoop voor jullie dat ik de enigste ben met dit euvel, maar een oplossing is welkom ( ben nogal afhankelijk van de NFC).

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Mogelijk had ik het al een keer eerder laten vallen, maar ik gebruik mijn 8T ook in combi met android auto.

En valt me op, dat de telefoon daar regelmatig erg warm van wordt, en soms zelf met de melding dat hij te warm was.

Herkennen jullie dat ook, en is er mogelijk een oplossing voor, ik vind het bijvoorbeeld prima, als hij wat trager loopt, maar dan niet het hitte probleem heeft ?

Laatste tijd al weer wat minder, dus mogelijk heeft de buitentemperatuur ook invloed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:36
jpm.lensen schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:47:
Mogelijk had ik het al een keer eerder laten vallen, maar ik gebruik mijn 8T ook in combi met android auto.

En valt me op, dat de telefoon daar regelmatig erg warm van wordt, en soms zelf met de melding dat hij te warm was.

Herkennen jullie dat ook, en is er mogelijk een oplossing voor, ik vind het bijvoorbeeld prima, als hij wat trager loopt, maar dan niet het hitte probleem heeft ?

Laatste tijd al weer wat minder, dus mogelijk heeft de buitentemperatuur ook invloed
Ja, heel herkenbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Dat is fijn om te lezen, maar mogelijk ook een oplossing/ work a round ?

of moet ik ermee leven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
jpm.lensen schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:00:
[...]

of moet ik ermee leven
Airco op koud en je telefoon voor ventilator hangen 😅

Ik heb er geen last van, zaterdag met Android auto, tomtom Go van Eindhoven naar vliegveld Twente gereden, zo'n 2uur rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
jpm.lensen schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:00:
[...]

of moet ik ermee leven
Volgens mij heeft dat niks met Android Auto te maken. Ik heb het ook wel eens maar gebruik Android Auto nooit. Het heeft zeker veel met de buiten temperatuur te maken en of de zon vol op je toestel schijnt. Ik heb de telefoon nu inderdaad altijd voor de ventilatoren hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:36
renem schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:57:
[...]

Volgens mij heeft dat niks met Android Auto te maken. Ik heb het ook wel eens maar gebruik Android Auto nooit. Het heeft zeker veel met de buiten temperatuur te maken en of de zon vol op je toestel schijnt. Ik heb de telefoon nu inderdaad altijd voor de ventilatoren hangen.
Nou, de enige keren dat ik een "temperature too high" melding kreeg was met gebruik van Android Auto. Als ik navigeer/muziek luister met Bluetooth dan heb ik daar geen last van (maar ja dan heb ik ook geen handige navigatie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

airco/ ventilatie staat aan, ik heb ook al geprobeerd de telefoon uit de directe zon te houden, door er een handdoekje overheen te doen.

maar ik ga het nog wel even in de gaten houden.

maar fijn dat het herkend wordt in ieder geval

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus 8T] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus 8T] Accessoires