Allereerst van harte met jeJayZeeTie schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:21:
Ook hier de grote update fout gemaakt ... Momenteel loop ik tegen diverse dingen aan die ik niet opgelost krijg.
- Als de motion sensor iets registreert komt continue de vinger afdruk knop te voor schijn. Ik wil dat hij gewoon uit blijft
(Optillen om te activeren staat uit)
- Bij notificatie komt ook weer dit enkel dit stomme zwarte scherm naar boven met de unlock knop. Ik wil gewoon het standaard unlock scherm zien bij notifictie zonder eerst zelf het scherm aan moet te drukken. Is dit nog mogelijk?
- Bij het spel Pikmin bloom zou je hem scherm uit moeten kunnen zetten en dan blijf je door spelen. Echter stopt alles zodra ik het scherm uitzet. Rechten nagekeken GPS ed. hebben altijd toegang.
Iemand enig idee hoe ik deze irritatie puntjes oplos? Ben instaat om te kijken of het downgraden mogelijk is

Eerste twee punten heb ik geen weet van een eventuele fix.
Een app actief houden op de achtergrond heeft ook wat voeten in de aarde;
Instellingen -> apps -> appbeheer -> app selecteren -> en dan kan je checken of ie onder dataverbruik & accuverbruik wel op de achtergrond actief mag zijn.
Daarnaast heb je nog instellingen -> batterij -> geavanceerde instellingen -> accuverbruik optimaliseren, waarbij je wellicht voor de bewuste app moet instellen dat die niet geoptimaliseerd mag worden.
Misschien kan je het dus na freubelen met instellingen werkend krijgen.
Mocht je willen downgraden dan kan je hier in de startpost lezen hoe dat moet, vanaf "Rollback guide". Suc7!